Verandering van radijs spijs doet etenquote:
Niet eens radijsjesquote:
Je had een paar jaar geleden ook op tv zo'n Heel Holland Bakt-achtig programma maar dan met mensen die moestuinen onderhieldenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:23 schreef ijs_beer het volgende:
Bijna net zo leuk als moestuinieren, is moestuinfilmpjes kijken.![]()
Ik heb wel het 1 en ander weggepleurd aan oerlelijke decoratie in de woonkamer moet ik bekennen ja.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ja, stiekem die lelijke plant verstopt in haar afwezigheid
In principe zijn jij en ik één, maar ik ben dan net wat sneller meestal.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Waarom ben jij altijd eerder met precies dezelfde opmerking?
Ik heb geen radijsjes vandaag, wel bananen, gele of groene. Maarja, geen radijsjes dus.quote:
Gevaarlijke tuinen danquote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je had een paar jaar geleden ook op tv zo'n Heel Holland Bakt-achtig programma maar dan met mensen die moestuinen onderhieldenEn elke week viel er iemand af.
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb wel het 1 en ander weggepleurd aan oerlelijke decoratie in de woonkamer moet ik bekennen ja.
Een of andere random boomstam die op de vensterbank lag als versiering ofzo? Ramen konden daardoor niet eens fatsoenlijk open. Maar aan mn pa gegeven als brandhout voor openhaard
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:24 schreef Strani het volgende:
[..]
In principe zijn jij en ik één, maar ik ben dan net wat sneller meestal.
Zeg dat maar niet tegen stranita.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:24 schreef Strani het volgende:
[..]
In principe zijn jij en ik één, maar ik ben dan net wat sneller meestal.
Oh ik heb radijsjes, hele mooie! Witte en rooie!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:25 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik heb geen radijsjes vandaag, wel bananen, gele of groene. Maarja, geen radijsjes dus.
Fucking hemelquote:
Je bent heel snel maar je wacht wel?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh die weet allang dat ik heel snel ben.
Wacht.
Mag het hoooopen van niet voor zon lelijke uitgeschoten wortel die in de weg ligtquote:
Oké, ik sla alvast popcorn in!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mag het hoooopen van niet voor zon lelijke uitgeschoten wortel die in de weg ligt
Moet ze maar pikken voor alle plantjes van haar die ik verder al mijn liefde geef
Klinkt alsof je vindt dat je je heel veel kan veroorloven!quote:
*Meld zichquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wist het! Wat een toeval dat wij net de enige Soundos-fan op ons forum hebben
Het is allemaal grootspraak. Alles wat ik hier zeg eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Klinkt alsof je vindt dat je je heel veel kan veroorloven!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |