quote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:35 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Fles - overwegbomenopenneerdoener
Whis - advocate met slagroom en hagelslag
Muck - eigenaresse hobbywinkel & rechter
Liesje - kinderopvang
Buda - burgemeester
Molo - huisarts, slager des duivels
Uitstraling - wilde weldoener en dorpspsycholoog
Kwiwi - architecte en agente
Bitterbal - serveerster Gelukkige Gerbil en eigenaar L'Estate Bitterboulette
Karzai - chefkok Gelukkige Gerbil
Tamieke - beheerster bieb & ballenbak
Ygritte - bingoballenroepster & meditatiemiep
Koen - nachtwaker & brugwachter
Bos - bostpode
Frantic - broodjesbakker, zeebonk en beroepshobbyist
IJsdraakje - spellingsnazi
LTVDK - klusjesman van L'Estate Bitterboulette
crv - wijnboer
Amarantha - koffieshop exploitatie
CherryLips - cavia trainer
RockNijntje - programmerende nomade
Haags - beroepsweigeraar
DaMart - ? Choo Choo motherfucker ?
Mschol - Lego Kluizenaar.
Friemelaar - Vuilnisman
DerRabbit - beroepshipster
Gianni61 - melk- en chocoladeveehouder
Toek - Gameshop
Nee, nee, ik blijf nog evenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Met zo'n topictitel jaag je haar juist weer weg.
Vergeet het zingen en dansen in lange jurk niet op het dorpsplein.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:36 schreef bitterbal het volgende:
Buffelen in het restaurant en dan kon ik snachts ook wel in de bakkerij gaan werken
Klinkt wel alsof ik daar wil etenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k ben serveerster in de gelukkige gerbil, karzai is daar de chef
ah ja dat ook nog.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vergeet het zingen en dansen in lange jurk niet op het dorpsplein.
Koen heeft wat goede suggesties gedaan om saaie Zoomvergaderingen door te komen dus het zou zomaar kunnenquote:
vertel je wel dat je hek savonds op stroom staat en je niet meer naar buiten mag?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mag je bij mij wonen tot je een eigen huis hebt
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k ben onhandige serveerster in de gebraden gerbil, karzai is daar de chef
YEEEESSSSSSSSSquote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Koen heeft wat goede suggesties gedaan om saaie Zoomvergaderingen door te komen dus het zou zomaar kunnen
Wildquote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mag je bij mij wonen tot je een eigen huis hebt
Stom, en jou laten ze loslopen in het donker.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vertel je wel dat je hek savonds op stroom staat en je niet meer naar buiten mag?
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wild![]()
![]()
Nu nog een beroep.
Iets met woorden en taal en creatief. Wat ik nu dus niet ben![]()
Krommunicator.
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stom, en jou laten ze loslopen in het donker.
Jij mag de nieuwe namen van de gesouffleerde gerbil verzinnenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wild![]()
![]()
Nu nog een beroep.
Iets met woorden en taal en creatief. Wat ik nu dus niet ben![]()
Krommunicator.
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:39 schreef Karzai het volgende:
Vanavond lopend buffet om bitterbal te ontlasten
Scheelt weer wat brandwonden van hete soep.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:39 schreef Karzai het volgende:
Vanavond lopend buffet om bitterbal te ontlasten
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Jij mag de nieuwe namen van de gesouffleerde gerbil verzinnen
heb je niet nodigquote:
OK, dan mag je blij zijn met 3Gquote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nja zo ver zijn we nog niet. En we gaan niet naar Longyearbyen
Mensen eten thuis geen apies?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:43 schreef Karzai het volgende:
Er zijn een miljard kilo patat aardappelen over
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:43 schreef FranticDJ het volgende:
Ach..
[..]
heb je niet nodig
Zelfs de meest Gegratineerde naam is al goed genoeg voor de Gesloten Gerbil
hmm anders help je niet?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mag ik je eerste koffie binnenkort betalen?
Ik heb geen idee... ben benieuwd.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je al een tafeltje gereserveerd dan?
zouden ze hekken op de grote markt gaan zetten?
Als rechterhand van de burgemeesterquote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:45 schreef -Miauw- het volgende:
Ik weet het, ik ben manager Krommunicatie.
Klinkt lekker druk enzo
Rechterhand van iedereen die krommunicatieadvies nodig heeft.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als rechterhand van de burgemeester
denk dat je al moet gaan reserveren nu anders krijg je daar ook efteling maatregelenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik kijk er wel naar uit om weer eens naar de bios te gaan of zo.
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Rechterhand van iedereen die krommunicatieadvies nodig heeft.
Al wordt dat misschien een beetje plakkerig
Is toch absurd allemaal.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat je al moet gaan reserveren nu anders krijg je daar ook efteling maatregelen
Welke niet opgenomen film zou je graag bezoeken dan?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik kijk er wel naar uit om weer eens naar de bios te gaan of zo.
Nou tikt snel aan danquote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja in grote zalen. Kleine zaaltjes minder.
Ik word er niet vrolijk van eigenlijk. Dagje uit is helemaal niet leuk zo.quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welke niet opgenomen film zou je graag bezoeken dan?
Gnocchi met spinazie en creme fraiche (light)quote:
Nee klopt. er is tenminste geen spontaniteit of vrijblijvendheid meer.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik word er niet vrolijk van eigenlijk. Dagje uit is helemaal niet leuk zo.
Scherpquote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welke niet opgenomen film zou je graag bezoeken dan?
Ja met de zomer in aantocht. Succes jongensquote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee klopt. er is tenminste geen spontaniteit of vrijblijvendheid meer.
zelfs voor een simpel drankje op een terras moet je nu gaan reserveren
Nee ik wil ook heel graag, maar zit er echt niet lekkerquote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker, gnocchiquote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gnocchi met spinazie en creme fraiche (light)
Ja, what the fuckquote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik meen serieus dat ik helemaal klaar ben met die schijt maatregelen.
Voetgangers rotondes in steden. Ga toch weg joh
Corona is vervelenderquote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nederland is veel te klein en dichtbevolkt voor zomervakantie in eigen land met z'n allenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja met de zomer in aantocht. Succes jongens
Vertel mij wat, ik zou over 2 weken in Spanje zitten.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nederland is veel te klein en dichtbevolkt voor zomervakantie in eigen land met z'n allen
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Alleen Australië nog. Dan ben ik wel overal geweestquote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Eh ja, dat snap ik
Wat staat er verder nog op?
Gaaf!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Alleen Australië nog. Dan ben ik wel overal geweest
Dat is ook wel weer zo. Wat doe je precies eigenlijk? Je hebt het vast keer gezegd maar zit nog niet zolang in deze SC. Wat is jouw taak zeg maar?quote:
Ik moest vandeweek aan jou denken. Op de radio wilde iemand weten hoe ze op zee omgaan met de diverse tijdzones... Ze kregen zelfs iemand van de Karel Doorman aan de lijn voor het antwoordquote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Alleen Australië nog. Dan ben ik wel overal geweest
nee ik vind er ook niks aan zo, mondkapjes opquote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben de obersturmbahnfuhrer aan dek/van de nautische takquote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo. Wat doe je precies eigenlijk? Je hebt het vast keer gezegd maar zit nog niet zolang in deze SC. Wat is jouw taak zeg maar?
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik ben de obersturmbahnfuhrer aan dek/van de nautische tak
Maar dat zijn amateursquote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik moest vandeweek aan jou denken. Op de radio wilde iemand weten hoe ze op zee omgaan met de diverse tijdzones... Ze kregen zelfs iemand van de Karel Doorman aan de lijn voor het antwoord![]()
Ook maar aan de snavelkapjes dan.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:09 schreef Karzai het volgende:
Sneeuw, maar dan krijgen de pinguins corona en dat willen we niet
Dat bedoel ik. Stop toch met die waanzin allemaal.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee ik vind er ook niks aan zo, mondkapjes op
paranoia
Ook snavelkapje.quote:
Serieus? Waar dan?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maandenlang geen mondkapje te krijgen in Nederland en nu wordt het verplicht en breek je je nek er in iedere winkel over.
Ok Barry.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:09 schreef FranticDJ het volgende:
M
[..]
Men spreekt mij ook wel aan met Grote God
Schoonpa (aannemer/klusser) moest sommige werkzaamheden een tijdje neerleggen omdat er geen mondkapjes meer verkrijgbaar waren, je weet wel, die speciale voor de bouw. Was echt allemaal onmogelijk en zo, want mensen gingen die mondkapjes kopen omdat gewone op waren. Waar komen al deze gewone mondkapjes nu ineens vandaan?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maandenlang geen mondkapje te krijgen in Nederland en nu wordt het verplicht en breek je je nek er in iedere winkel over.
Ah, ik ben niet de enige vroege eter.quote:
Het klopt gewoon echt niet wat er nu gebeurt.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Schoonpa (aannemer/klusser) moest sommige werkzaamheden een tijdje neerleggen omdat er geen mondkapjes meer verkrijgbaar waren, je weet wel, die speciale voor de bouw. Was echt allemaal onmogelijk en zo, want mensen gingen die mondkapjes kopen omdat gewone op waren. Waar komen al deze gewone mondkapjes nu ineens vandaan?
Echt hoor.
Ik was om kwart voor zes begonnen, maar gado gado is zo klaarquote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah, ik ben niet de enige vroege eter.
Kramp in d'r handen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:13 schreef bitterbal het volgende:
Irma god![]()
Straks om 19.00 uur in de persconferentie worden allerlei maatregelen, versoepelingen en data bekendgemaakt, maar er is ook een andere primeur. De inmiddels bekende gebarentolk Irma Sluis wordt halverwege afgelost door een andere tolk: Corline Koolhof.
Bij vorige (vaak lange) persconferenties bleek het soms te zwaar voor één tolk. De wissel vindt plaats op het moment dat de pers vragen mag gaan stellen.
Ik begon even na 17 met mijn groente snijden.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik was om kwart voor zes begonnen, maar gado gado is ao klaar
Oquote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze liggen hier gewoon in de supermarkt
Dit ja.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:17 schreef Karzai het volgende:
mja zolang het niet verplicht is, draag ik ze niet
zelf gemaakte pindasaus erbij?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik was om kwart voor zes begonnen, maar gado gado is zo klaar
Waar besteld dan? Etos is niet zo snelquote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:16 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb sinds vandaag ook mondkapjes. Gisteren besteld, vandaag binnen
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb ze al bij meerdere zaken gezien
Bol dot comquote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar besteld dan? Etos is niet zo snel
Ze zijn allemaal goed zolang je niet aan een IC bed werkt om rochelende mensen te begeleiden naar de dood.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie ook door de bomen het bos niet meer welke wel goed zijn en welke niet.
Ja ook zoiets, 90 cent ofzo. Van die dunne blauwe dingen. Lijkt wel incontinentiemateriaal.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat betaalde je? Bij Etos zijn ze een euro per stuk.
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie ook door de bomen het bos niet meer welke wel goed zijn en welke niet.
Linkje?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:20 schreef Bos81 het volgende:
en deze zijn uitwasbaar, dus meerdere keren te gebruiken
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ook zoiets, 90 cent ofzo. Van die dunne blauwe dingen. Lijkt wel incontinentiemateriaal.
Dit ja. Ik ga kijken wat ik nog aan stof heb liggen, dan maak ik er zelf wel een.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal goed zolang je niet aan een IC bed werkt om rochelende mensen te begeleiden naar de dood.
Ja precies, lekker een statement makenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit ja. Ik ga kijken wat ik nog aan stof heb liggen, dan maak ik er zelf wel een.
Al zag ik ook al Rammsteinmondkapjes, daar moest ik ook om grinniken.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja precies, lekker een statement maken
quote:
Oh ironie, geen bril meer nodig om te zien, moet ik een bril op om naar buiten te gaan.quote:
Ja apart he. Maandenlang was er niks mogelijk en ineens....quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja apart he. Maandenlang was er niks mogelijk en ineens....
We worden in de zeik genomen vriend, ik zeg het je. Dit hele gebeuren.
Rutteanderhalvemetergodbaasquote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:26 schreef Toekito het volgende:
Iedereen al bittergarnituur voor de persco?
Ik lees de samenvatting wel weer.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:26 schreef Toekito het volgende:
Iedereen al bittergarnituur voor de persco?
Ok jensen_kwartiertjequote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou ja, liever dit dan Rusland met z'n malafide beademingsapparaten waardoor honderden mensen over de wereld gestorven zijn. Ik zeg niet dat het goed is wat in Nederland gebeurt, maar ik denk dat we een geluk hebben dat het voor de gek houden hem bij ons zit in zaken als duizenden mysterieuze dozen mondkapjes die er ineens zijn.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou ja, liever dit dan Rusland met z'n malafide beademingsapparaten waardoor honderden mensen over de wereld gestorven zijn. Ik zeg niet dat het goed is wat in Nederland gebeurt, maar ik denk dat we een geluk hebben dat het voor de gek houden hem bij ons zit in zaken als duizenden mysterieuze dozen mondkapjes die er ineens zijn.
G E N O Tquote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zelfgemaakt, alleen nog ff satésaus maken
Wat is jouw geheime recept?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
G E N O T
Ik hoop wel dat de kapster morgen een mondkapje draagt want mijn pindasaus stond stijf van de knoflook
Ik heb net gisteren 1 gekocht.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:30 schreef Koen66 het volgende:
Ik kan het woord mondkapje ook al niet meer horen
Ik lees die op een vreemde geile manier.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
G E N O T
Ik hoop wel dat de kapster morgen een mondkapje draagt want mijn pindasaus stond stijf van de knoflook
Smoelvod dan, of bakkesbedekkerquote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:30 schreef Koen66 het volgende:
Ik kan het woord mondkapje ook al niet meer horen
Hmm was gisteravond ook weer een beetje bozig ofzo. Vaag.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm nu je het zegt volgens mij niet?
Hij komt weer terug als hij daar zin in heeftquote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hmm was gisteravond ook weer een beetje bozig ofzo. Vaag.
je kan hem appen toch vragen of alles goed gaat?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Natuurlijk!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij komt weer terug als hij daar zin in heeft.
Ja, mond en stijf in één zin. Het is een wonder dat deze post door de profanity filter van FOK! is gekomenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik lees die op een vreemde geile manier.
Yep, ik zag hetquote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan maar denk dat hij gewoon even rust wil, als hij erover wil praten weet hij dat mijn dm, mail, whatsapp, pb altijd voor hem open staan.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je kan hem appen toch vragen of alles goed gaat?
Kapster en knoflook erbij rawrrrquote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, mond en stijf in één zin. Het is een wonder dat deze post door de profanity filter van FOK! is gekomen
das ook zo jaquote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan maar denk dat hij gewoon even rust wil, als hij erover wil praten weet hij dat mijn dm, mail, whatsapp, pb altijd voor hem open staan.
Ik las het ruikt mannelijk :’)quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Het ruikt namelijk alsof er hier iets aan het aanbranden is.
Juist daarom begrijp ik de drang om zo massaal op elkaar te willen zitten niet.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:39 schreef bitterbal het volgende:
schrik wel van die berichten van best jonge mensen die echt fit waren en nu weken lang echt ziek zijn
Dat snap ik. Niet boos zijnquote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wil in geen geval met die debiel vergeleken worden.
Dit lees ik ook weer geil.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Juist daarom begrijp ik de drang om zo massaal op elkaar te willen zitten niet.
zie nu vrouwen van denk ik rond 40 die super acties waren en er nu al 9 weken uitliggen en de vaatwasser niet eens kunnen uitruimenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Juist daarom begrijp ik de drang om zo massaal op elkaar te willen zitten niet.
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Het ruikt namelijk alsof er hier iets aan het aanbranden is.
Dat is de lentezon. Volgens mij moet je je gewoon even ontladenquote:
dit heeft die in de winter ook hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat is de lentezon. Volgens mij moet je je gewoon even ontladen
Ja precies! Veel mensen die tegen al die maatregelen voeren als argument aan dat alleen ouderen en zieken overlijden, dat is vaak ook wel zo, maar de groep met restklachten is volgens mij veel groter. En het is allemaal nogal lastig aan te pakken.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zie nu vrouwen van denk ik rond 40 die super acties waren en er nu al 9 weken uitliggen en de vaatwasser niet eens kunnen uitruimen
een arts vergelijkt het nu met pfeiffer waarbij dat ook zo lang kan duren
"ontladen"quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat is de lentezon. Volgens mij moet je je gewoon even ontladen
Ik heb de rookmelder afgeplakt dus de brandweer komt het niet te wetenquote:
ja vind ik echt naar dta ze er zo ziek van wordenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja precies! Veel mensen die tegen al die maatregelen voeren als argument aan dat alleen ouderen en zieken overlijden, dat is vaak ook wel zo, maar de groep met restklachten is volgens mij veel groter. En het is allemaal nogal lastig aan te pakken.
daarom gaat savonds ook zijn hek op stroom zodat de vrouwen in foqueville veilig kunnen rondlopenquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
daarom gaat savonds ook zijn hek op stroom zodat de vrouwen in foqueville veilig kunnen rondlopen![]()
In egypte kennen ze niet de nederlandse wintersquote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Egypte in de winter is het doodstil op de slaapkamers?
Oooooh ja die meloenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
De handen uit de mouwen steken, je armen laten wapperen.
Beter?
Beetje elkaars overtollige schaamhaar verwijderen met een elastiekje stel ik me zo voor.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:46 schreef bitterbal het volgende:
heb echt geen idee wat er in de slaapkamers daar gebeurd
lekker wit die eerste fotoquote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:48 schreef -Miauw- het volgende:
Wel een beetje voor de hand liggend
https://www.woonkamer.nl/
Wat had het moeten worden?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb de rookmelder afgeplakt dus de brandweer komt het niet te weten
Heb niet eens verder gekekenquote:
THUISquote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:48 schreef -Miauw- het volgende:
Wel een beetje voor de hand liggend
https://www.woonkamer.nl/
Ik klets maar wat.quote:
wel prachtige vloerquote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heb niet eens verder gekeken![]()
Hagelwitte woonkamer "Waar u zich thuisvoelt"
Poweeziequote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
THUIS
Alsof je een plek bereikt.
Om je heen kijkt en weet
dat je thuis bent.
Een weiland, vergeten
langs duinen en bosrand,
iemand buigt tussen jou
en een feest – op zoek
naar de wijn, een gezicht
wordt zijn eerste woorden,
wat geschreven werd voor jou
door een nooit gevoelde hand.
Alsof je dit al kende
voor je het zag. Er geweest was
voor je er zou komen.
Zo thuis.
Klinkt een beetje wintersquote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik klets maar wat.
Het was een zuurkoolovenschotelheeerluk gegeten!
Het is een stil protest tegen die 28 graden die eraan zit te komen.quote:
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijkquote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het is een stil protest tegen die 28 graden die eraan zit te komen.
Die vloer ook van jou!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:53 schreef UitStraling het volgende:
Zo'n vloer zou ik dus echt knettergek van worden
zo lang ben ik toch niet :pquote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooit vinden ze een magnetron uit waar jij inpast met je 1.85, lekker warm.
Er staan nu anderen op, als ik op de site kijk. Maar ze lijken op dezequote:
Als dat helpt, kook ik morgen erwtensoepquote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het is een stil protest tegen die 28 graden die eraan zit te komen.
Zo.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe zou een gruwelijk boze en gekke vloer eruit zien?
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als dat helpt, kook ik morgen erwtensoep
Hoe. Verzin. Je. Het.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan in een kort rokje erboven gaan staan en proberen niet te knipperen met je ogen.
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De Mark Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrutte.
Die betaal ik niet.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat wordt ruzies. Ga kijken bij de grote markt met popcorn
Vrij simpel, nee, die zijn toch veel te dom om zich aan de regels te houden.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:07 schreef RockNijntje het volgende:
Ben benieuwd of de studentenvereniging weer open gaat.
Hahahahahahaha. Ik lach om jou, niet wat je zegt.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrij simpel, nee, die zijn toch veel te dom om zich aan de regels te houden.
Komt vanzelf dat je daar zit.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb ook geen zi om te vechten voor een plekje
van je stoeltje worden getrokken door een pestkopquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komt vanzelf dat je daar zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |