Ik ben de obersturmbahnfuhrer aan dek/van de nautische takquote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo. Wat doe je precies eigenlijk? Je hebt het vast keer gezegd maar zit nog niet zolang in deze SC. Wat is jouw taak zeg maar?
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik ben de obersturmbahnfuhrer aan dek/van de nautische tak
Maar dat zijn amateursquote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik moest vandeweek aan jou denken. Op de radio wilde iemand weten hoe ze op zee omgaan met de diverse tijdzones... Ze kregen zelfs iemand van de Karel Doorman aan de lijn voor het antwoord![]()
Ook maar aan de snavelkapjes dan.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:09 schreef Karzai het volgende:
Sneeuw, maar dan krijgen de pinguins corona en dat willen we niet
Dat bedoel ik. Stop toch met die waanzin allemaal.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee ik vind er ook niks aan zo, mondkapjes op
paranoia
Ook snavelkapje.quote:
Serieus? Waar dan?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maandenlang geen mondkapje te krijgen in Nederland en nu wordt het verplicht en breek je je nek er in iedere winkel over.
Ok Barry.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:09 schreef FranticDJ het volgende:
M
[..]
Men spreekt mij ook wel aan met Grote God
Schoonpa (aannemer/klusser) moest sommige werkzaamheden een tijdje neerleggen omdat er geen mondkapjes meer verkrijgbaar waren, je weet wel, die speciale voor de bouw. Was echt allemaal onmogelijk en zo, want mensen gingen die mondkapjes kopen omdat gewone op waren. Waar komen al deze gewone mondkapjes nu ineens vandaan?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maandenlang geen mondkapje te krijgen in Nederland en nu wordt het verplicht en breek je je nek er in iedere winkel over.
Ah, ik ben niet de enige vroege eter.quote:
Het klopt gewoon echt niet wat er nu gebeurt.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Schoonpa (aannemer/klusser) moest sommige werkzaamheden een tijdje neerleggen omdat er geen mondkapjes meer verkrijgbaar waren, je weet wel, die speciale voor de bouw. Was echt allemaal onmogelijk en zo, want mensen gingen die mondkapjes kopen omdat gewone op waren. Waar komen al deze gewone mondkapjes nu ineens vandaan?
Echt hoor.
Ik was om kwart voor zes begonnen, maar gado gado is zo klaarquote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah, ik ben niet de enige vroege eter.
Kramp in d'r handen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:13 schreef bitterbal het volgende:
Irma god![]()
Straks om 19.00 uur in de persconferentie worden allerlei maatregelen, versoepelingen en data bekendgemaakt, maar er is ook een andere primeur. De inmiddels bekende gebarentolk Irma Sluis wordt halverwege afgelost door een andere tolk: Corline Koolhof.
Bij vorige (vaak lange) persconferenties bleek het soms te zwaar voor één tolk. De wissel vindt plaats op het moment dat de pers vragen mag gaan stellen.
Ik begon even na 17 met mijn groente snijden.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik was om kwart voor zes begonnen, maar gado gado is ao klaar
Oquote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze liggen hier gewoon in de supermarkt
Dit ja.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:17 schreef Karzai het volgende:
mja zolang het niet verplicht is, draag ik ze niet
zelf gemaakte pindasaus erbij?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik was om kwart voor zes begonnen, maar gado gado is zo klaar
Waar besteld dan? Etos is niet zo snelquote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:16 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb sinds vandaag ook mondkapjes. Gisteren besteld, vandaag binnen
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb ze al bij meerdere zaken gezien
Bol dot comquote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar besteld dan? Etos is niet zo snel
Ze zijn allemaal goed zolang je niet aan een IC bed werkt om rochelende mensen te begeleiden naar de dood.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie ook door de bomen het bos niet meer welke wel goed zijn en welke niet.
Ja ook zoiets, 90 cent ofzo. Van die dunne blauwe dingen. Lijkt wel incontinentiemateriaal.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat betaalde je? Bij Etos zijn ze een euro per stuk.
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie ook door de bomen het bos niet meer welke wel goed zijn en welke niet.
Linkje?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:20 schreef Bos81 het volgende:
en deze zijn uitwasbaar, dus meerdere keren te gebruiken
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ook zoiets, 90 cent ofzo. Van die dunne blauwe dingen. Lijkt wel incontinentiemateriaal.
Dit ja. Ik ga kijken wat ik nog aan stof heb liggen, dan maak ik er zelf wel een.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal goed zolang je niet aan een IC bed werkt om rochelende mensen te begeleiden naar de dood.
Ja precies, lekker een statement makenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit ja. Ik ga kijken wat ik nog aan stof heb liggen, dan maak ik er zelf wel een.
Al zag ik ook al Rammsteinmondkapjes, daar moest ik ook om grinniken.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja precies, lekker een statement maken
quote:
Oh ironie, geen bril meer nodig om te zien, moet ik een bril op om naar buiten te gaan.quote:
Ja apart he. Maandenlang was er niks mogelijk en ineens....quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja apart he. Maandenlang was er niks mogelijk en ineens....
We worden in de zeik genomen vriend, ik zeg het je. Dit hele gebeuren.
Rutteanderhalvemetergodbaasquote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:26 schreef Toekito het volgende:
Iedereen al bittergarnituur voor de persco?
Ik lees de samenvatting wel weer.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:26 schreef Toekito het volgende:
Iedereen al bittergarnituur voor de persco?
Ok jensen_kwartiertjequote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou ja, liever dit dan Rusland met z'n malafide beademingsapparaten waardoor honderden mensen over de wereld gestorven zijn. Ik zeg niet dat het goed is wat in Nederland gebeurt, maar ik denk dat we een geluk hebben dat het voor de gek houden hem bij ons zit in zaken als duizenden mysterieuze dozen mondkapjes die er ineens zijn.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou ja, liever dit dan Rusland met z'n malafide beademingsapparaten waardoor honderden mensen over de wereld gestorven zijn. Ik zeg niet dat het goed is wat in Nederland gebeurt, maar ik denk dat we een geluk hebben dat het voor de gek houden hem bij ons zit in zaken als duizenden mysterieuze dozen mondkapjes die er ineens zijn.
G E N O Tquote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zelfgemaakt, alleen nog ff satésaus maken
Wat is jouw geheime recept?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
G E N O T
Ik hoop wel dat de kapster morgen een mondkapje draagt want mijn pindasaus stond stijf van de knoflook
Ik heb net gisteren 1 gekocht.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:30 schreef Koen66 het volgende:
Ik kan het woord mondkapje ook al niet meer horen
Ik lees die op een vreemde geile manier.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
G E N O T
Ik hoop wel dat de kapster morgen een mondkapje draagt want mijn pindasaus stond stijf van de knoflook
Smoelvod dan, of bakkesbedekkerquote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:30 schreef Koen66 het volgende:
Ik kan het woord mondkapje ook al niet meer horen
Hmm was gisteravond ook weer een beetje bozig ofzo. Vaag.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm nu je het zegt volgens mij niet?
Hij komt weer terug als hij daar zin in heeftquote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hmm was gisteravond ook weer een beetje bozig ofzo. Vaag.
je kan hem appen toch vragen of alles goed gaat?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Natuurlijk!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij komt weer terug als hij daar zin in heeft.
Ja, mond en stijf in één zin. Het is een wonder dat deze post door de profanity filter van FOK! is gekomenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik lees die op een vreemde geile manier.
Yep, ik zag hetquote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan maar denk dat hij gewoon even rust wil, als hij erover wil praten weet hij dat mijn dm, mail, whatsapp, pb altijd voor hem open staan.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je kan hem appen toch vragen of alles goed gaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |