quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou ja, liever dit dan Rusland met z'n malafide beademingsapparaten waardoor honderden mensen over de wereld gestorven zijn. Ik zeg niet dat het goed is wat in Nederland gebeurt, maar ik denk dat we een geluk hebben dat het voor de gek houden hem bij ons zit in zaken als duizenden mysterieuze dozen mondkapjes die er ineens zijn.
G E N O Tquote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zelfgemaakt, alleen nog ff satésaus maken
Wat is jouw geheime recept?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
G E N O T
Ik hoop wel dat de kapster morgen een mondkapje draagt want mijn pindasaus stond stijf van de knoflook
Ik heb net gisteren 1 gekocht.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:30 schreef Koen66 het volgende:
Ik kan het woord mondkapje ook al niet meer horen
Ik lees die op een vreemde geile manier.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
G E N O T
Ik hoop wel dat de kapster morgen een mondkapje draagt want mijn pindasaus stond stijf van de knoflook
Smoelvod dan, of bakkesbedekkerquote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:30 schreef Koen66 het volgende:
Ik kan het woord mondkapje ook al niet meer horen
Hmm was gisteravond ook weer een beetje bozig ofzo. Vaag.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm nu je het zegt volgens mij niet?
Hij komt weer terug als hij daar zin in heeftquote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hmm was gisteravond ook weer een beetje bozig ofzo. Vaag.
je kan hem appen toch vragen of alles goed gaat?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Natuurlijk!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij komt weer terug als hij daar zin in heeft.
Ja, mond en stijf in één zin. Het is een wonder dat deze post door de profanity filter van FOK! is gekomenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik lees die op een vreemde geile manier.
Yep, ik zag hetquote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan maar denk dat hij gewoon even rust wil, als hij erover wil praten weet hij dat mijn dm, mail, whatsapp, pb altijd voor hem open staan.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je kan hem appen toch vragen of alles goed gaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |