Ik heb net gisteren 1 gekocht.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:30 schreef Koen66 het volgende:
Ik kan het woord mondkapje ook al niet meer horen
Ik lees die op een vreemde geile manier.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
G E N O T
Ik hoop wel dat de kapster morgen een mondkapje draagt want mijn pindasaus stond stijf van de knoflook
Smoelvod dan, of bakkesbedekkerquote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:30 schreef Koen66 het volgende:
Ik kan het woord mondkapje ook al niet meer horen
Hmm was gisteravond ook weer een beetje bozig ofzo. Vaag.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm nu je het zegt volgens mij niet?
Hij komt weer terug als hij daar zin in heeftquote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hmm was gisteravond ook weer een beetje bozig ofzo. Vaag.
je kan hem appen toch vragen of alles goed gaat?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Natuurlijk!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij komt weer terug als hij daar zin in heeft.
Ja, mond en stijf in één zin. Het is een wonder dat deze post door de profanity filter van FOK! is gekomenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik lees die op een vreemde geile manier.
Yep, ik zag hetquote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan maar denk dat hij gewoon even rust wil, als hij erover wil praten weet hij dat mijn dm, mail, whatsapp, pb altijd voor hem open staan.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je kan hem appen toch vragen of alles goed gaat?
Kapster en knoflook erbij rawrrrquote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, mond en stijf in één zin. Het is een wonder dat deze post door de profanity filter van FOK! is gekomen
das ook zo jaquote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan maar denk dat hij gewoon even rust wil, als hij erover wil praten weet hij dat mijn dm, mail, whatsapp, pb altijd voor hem open staan.
Ik las het ruikt mannelijk :’)quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Het ruikt namelijk alsof er hier iets aan het aanbranden is.
Juist daarom begrijp ik de drang om zo massaal op elkaar te willen zitten niet.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:39 schreef bitterbal het volgende:
schrik wel van die berichten van best jonge mensen die echt fit waren en nu weken lang echt ziek zijn
Dat snap ik. Niet boos zijnquote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wil in geen geval met die debiel vergeleken worden.
Dit lees ik ook weer geil.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Juist daarom begrijp ik de drang om zo massaal op elkaar te willen zitten niet.
zie nu vrouwen van denk ik rond 40 die super acties waren en er nu al 9 weken uitliggen en de vaatwasser niet eens kunnen uitruimenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Juist daarom begrijp ik de drang om zo massaal op elkaar te willen zitten niet.
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Het ruikt namelijk alsof er hier iets aan het aanbranden is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |