Kapster en knoflook erbij rawrrrquote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, mond en stijf in één zin. Het is een wonder dat deze post door de profanity filter van FOK! is gekomen
das ook zo jaquote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan maar denk dat hij gewoon even rust wil, als hij erover wil praten weet hij dat mijn dm, mail, whatsapp, pb altijd voor hem open staan.
Ik las het ruikt mannelijk :’)quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Het ruikt namelijk alsof er hier iets aan het aanbranden is.
Juist daarom begrijp ik de drang om zo massaal op elkaar te willen zitten niet.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:39 schreef bitterbal het volgende:
schrik wel van die berichten van best jonge mensen die echt fit waren en nu weken lang echt ziek zijn
Dat snap ik. Niet boos zijnquote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wil in geen geval met die debiel vergeleken worden.
Dit lees ik ook weer geil.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Juist daarom begrijp ik de drang om zo massaal op elkaar te willen zitten niet.
zie nu vrouwen van denk ik rond 40 die super acties waren en er nu al 9 weken uitliggen en de vaatwasser niet eens kunnen uitruimenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Juist daarom begrijp ik de drang om zo massaal op elkaar te willen zitten niet.
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Het ruikt namelijk alsof er hier iets aan het aanbranden is.
Dat is de lentezon. Volgens mij moet je je gewoon even ontladenquote:
dit heeft die in de winter ook hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat is de lentezon. Volgens mij moet je je gewoon even ontladen
Ja precies! Veel mensen die tegen al die maatregelen voeren als argument aan dat alleen ouderen en zieken overlijden, dat is vaak ook wel zo, maar de groep met restklachten is volgens mij veel groter. En het is allemaal nogal lastig aan te pakken.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zie nu vrouwen van denk ik rond 40 die super acties waren en er nu al 9 weken uitliggen en de vaatwasser niet eens kunnen uitruimen
een arts vergelijkt het nu met pfeiffer waarbij dat ook zo lang kan duren
"ontladen"quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat is de lentezon. Volgens mij moet je je gewoon even ontladen
Ik heb de rookmelder afgeplakt dus de brandweer komt het niet te wetenquote:
ja vind ik echt naar dta ze er zo ziek van wordenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja precies! Veel mensen die tegen al die maatregelen voeren als argument aan dat alleen ouderen en zieken overlijden, dat is vaak ook wel zo, maar de groep met restklachten is volgens mij veel groter. En het is allemaal nogal lastig aan te pakken.
daarom gaat savonds ook zijn hek op stroom zodat de vrouwen in foqueville veilig kunnen rondlopenquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
daarom gaat savonds ook zijn hek op stroom zodat de vrouwen in foqueville veilig kunnen rondlopen![]()
In egypte kennen ze niet de nederlandse wintersquote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Egypte in de winter is het doodstil op de slaapkamers?
Oooooh ja die meloenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
De handen uit de mouwen steken, je armen laten wapperen.
Beter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |