Ja precies, lekker een statement makenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit ja. Ik ga kijken wat ik nog aan stof heb liggen, dan maak ik er zelf wel een.
Al zag ik ook al Rammsteinmondkapjes, daar moest ik ook om grinniken.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja precies, lekker een statement maken
quote:
Oh ironie, geen bril meer nodig om te zien, moet ik een bril op om naar buiten te gaan.quote:
Ja apart he. Maandenlang was er niks mogelijk en ineens....quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja apart he. Maandenlang was er niks mogelijk en ineens....
We worden in de zeik genomen vriend, ik zeg het je. Dit hele gebeuren.
Rutteanderhalvemetergodbaasquote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:26 schreef Toekito het volgende:
Iedereen al bittergarnituur voor de persco?
Ik lees de samenvatting wel weer.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:26 schreef Toekito het volgende:
Iedereen al bittergarnituur voor de persco?
Ok jensen_kwartiertjequote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou ja, liever dit dan Rusland met z'n malafide beademingsapparaten waardoor honderden mensen over de wereld gestorven zijn. Ik zeg niet dat het goed is wat in Nederland gebeurt, maar ik denk dat we een geluk hebben dat het voor de gek houden hem bij ons zit in zaken als duizenden mysterieuze dozen mondkapjes die er ineens zijn.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |