Alleen Australië nog. Dan ben ik wel overal geweestquote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Eh ja, dat snap ik
Wat staat er verder nog op?
Gaaf!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Alleen Australië nog. Dan ben ik wel overal geweest
Dat is ook wel weer zo. Wat doe je precies eigenlijk? Je hebt het vast keer gezegd maar zit nog niet zolang in deze SC. Wat is jouw taak zeg maar?quote:
Ik moest vandeweek aan jou denken. Op de radio wilde iemand weten hoe ze op zee omgaan met de diverse tijdzones... Ze kregen zelfs iemand van de Karel Doorman aan de lijn voor het antwoordquote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Alleen Australië nog. Dan ben ik wel overal geweest
nee ik vind er ook niks aan zo, mondkapjes opquote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik word er niet vrolijk van eigenlijk. Dagje uit is helemaal niet leuk zo.
Ik ben de obersturmbahnfuhrer aan dek/van de nautische takquote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo. Wat doe je precies eigenlijk? Je hebt het vast keer gezegd maar zit nog niet zolang in deze SC. Wat is jouw taak zeg maar?
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik ben de obersturmbahnfuhrer aan dek/van de nautische tak
Maar dat zijn amateursquote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik moest vandeweek aan jou denken. Op de radio wilde iemand weten hoe ze op zee omgaan met de diverse tijdzones... Ze kregen zelfs iemand van de Karel Doorman aan de lijn voor het antwoord![]()
Ook maar aan de snavelkapjes dan.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:09 schreef Karzai het volgende:
Sneeuw, maar dan krijgen de pinguins corona en dat willen we niet
Dat bedoel ik. Stop toch met die waanzin allemaal.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee ik vind er ook niks aan zo, mondkapjes op
paranoia
Ook snavelkapje.quote:
Serieus? Waar dan?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maandenlang geen mondkapje te krijgen in Nederland en nu wordt het verplicht en breek je je nek er in iedere winkel over.
Ok Barry.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:09 schreef FranticDJ het volgende:
M
[..]
Men spreekt mij ook wel aan met Grote God
Schoonpa (aannemer/klusser) moest sommige werkzaamheden een tijdje neerleggen omdat er geen mondkapjes meer verkrijgbaar waren, je weet wel, die speciale voor de bouw. Was echt allemaal onmogelijk en zo, want mensen gingen die mondkapjes kopen omdat gewone op waren. Waar komen al deze gewone mondkapjes nu ineens vandaan?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maandenlang geen mondkapje te krijgen in Nederland en nu wordt het verplicht en breek je je nek er in iedere winkel over.
Ah, ik ben niet de enige vroege eter.quote:
Het klopt gewoon echt niet wat er nu gebeurt.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Schoonpa (aannemer/klusser) moest sommige werkzaamheden een tijdje neerleggen omdat er geen mondkapjes meer verkrijgbaar waren, je weet wel, die speciale voor de bouw. Was echt allemaal onmogelijk en zo, want mensen gingen die mondkapjes kopen omdat gewone op waren. Waar komen al deze gewone mondkapjes nu ineens vandaan?
Echt hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |