Hallo vriend!quote:
Jij en meubilair is gewoon geen goede combi, of het nou kasten, tafels of bedden zijnquote:
Jonko geklapt zeker?quote:
Joah, een stuk of watquote:
Junkquote:
Je hoerenmoeder is een junkquote:
8 uur nog niet eens? Jeetjequote:Op zondag 17 mei 2020 14:34 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Dat is mij nog nooit gelukt8 uurtjes haal ik niet eens.
Nou nouquote:
quote:
Jouw probleemquote:
Stop met deze leugenquote:
Kaas gaat undergroundquote:
lekker heur... net koffie maar dan zacht, drassig en smeuïg.quote:
Weer oude kaarten en boeken?quote:
Wijfquote:
Te weinig suiker binnen gekregenquote:Op zondag 17 mei 2020 21:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
oh ben je weer in zo'n bui...
chagrijn
quote:Op zondag 17 mei 2020 21:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
... omdat iemand een taart is vergeten te sturen?
quote:
Ja. Je kan niet zomaar dingen zeggen en verwachten dat daar niet op geanticipeerd wordt. Mijn hele weekschema qua eten is gebouwd om die taartquote:Op zondag 17 mei 2020 21:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
... omdat iemand een taart is vergeten te sturen?
Zeg er meteen ook bij wat dan.quote:Op zondag 17 mei 2020 22:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
helpt het als ik zeg dat mijn engel en ik vandaag onwijs lekker hebben gegeten?
Lekker hoorquote:Op zondag 17 mei 2020 22:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
suikerwafels met aardbeien en room
Nee. Want terwijl jullie samen romantisch aan de suikerwafels met aardbeien zaten zat ik in mijn eentje op een taart te wachtenquote:Op zondag 17 mei 2020 22:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
helpt het als ik zeg dat mijn engel en ik vandaag onwijs lekker hebben gegeten?
quote:Op zondag 17 mei 2020 22:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Want terwijl jullie samen romantisch aan de suikerwafels met aardbeien zaten zat ik in mijn eentje op een taart te wachten
Je zou hem bijna in de kaasfondue willen dompelenquote:Op zondag 17 mei 2020 22:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Want terwijl jullie samen romantisch aan de suikerwafels met aardbeien zaten zat ik in mijn eentje op een taart te wachten
Ja, jij denkt volgens mij dat ik gekke henkie ben die je maar zomaar even een heel weekend thuis kan laten wachten op taart. Zo werkt het nietquote:
er is nogal haast bij merk ik...quote:Op zondag 17 mei 2020 22:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, jij denkt volgens mij dat ik gekke henkie ben die je maar zomaar even een heel weekend thuis kan laten wachten op taart. Zo werkt het niet
Dat kan je wel zeggen jaquote:Op zondag 17 mei 2020 22:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haast en weken wachten is wel een verschil Etto.
JA ZEG, BEGIN JIJ NOU OOK ALquote:Op zondag 17 mei 2020 22:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haast en weken wachten is wel een verschil Etto.
Oh ja????quote:Op zondag 17 mei 2020 22:10 schreef Fok-it het volgende:
Ik stel voor dat tot het moment dat ik mijn taart heb Etto hier niet meer gewenst is. Af en toe is de harde hand gewoon nodig
Wat is de algemene opinie over Kingroland in de VBL-sc?quote:
De man is verloren gegaan in zijn vele acts en is daarmee zelf een act geworden.quote:Op zondag 17 mei 2020 22:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is de algemene opinie over Kingroland in de VBL-sc?
Sow dan.quote:Op zondag 17 mei 2020 22:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De man is verloren gegaan in zijn vele acts en is daarmee zelf een act geworden.
Een user waar je medelijden mee kunt hebben. Maar omdat het een waardeloze zak stront is zal niemand er echt iets om geven.
Zo dan, koekoekquote:Op zondag 17 mei 2020 22:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De man is verloren gegaan in zijn vele acts en is daarmee zelf een act geworden.
Een user waar je medelijden mee kunt hebben. Maar omdat het een waardeloze zak stront is zal niemand er echt iets om geven.
Poeh.quote:Op zondag 17 mei 2020 22:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
DE EUVELEN van caps lock... aldus...quote:
ken ik nietquote:Op zondag 17 mei 2020 22:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
DE EUVELEN van caps lock... aldus...
Maar goed, wie is King Roland en waarom is er onvrede alhier?
@KingRoland kan zichzelf wel even voorstellenquote:Op zondag 17 mei 2020 22:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
DE EUVELEN van caps lock... aldus...
Maar goed, wie is King Roland en waarom is er onvrede alhier?
ik heb niks tegen jou gezegd en je moet je bek houden als je over mij praat teringdebiel @Lenny_Leonardquote:Op zondag 17 mei 2020 22:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 mei 2020 23:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jij mag ook je bek houden teringhond
Dit probeer ik ook wel eens tijdens mijn work-out.quote:Op maandag 18 mei 2020 00:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ook stukje koreaan lekker man
[ afbeelding ]
Hoe lang heb jij gekeken?quote:Op maandag 18 mei 2020 00:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ook stukje koreaan lekker man
[ afbeelding ]
Welke workout?quote:Op maandag 18 mei 2020 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit probeer ik ook wel eens tijdens mijn work-out.
Ik heb zo'n Nike Appquote:Op maandag 18 mei 2020 01:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Gwn welke work out doe je waar je deze heupbewegingen maakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op maandag 18 mei 2020 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n Nike App
En soms moet je je heupen losgooien.Lol, ja ik moest ook heel veel aparte oefeningen met mijn heupen doen vroeger. Moet een gek gezicht geweest zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je nog wel steeds profijt vanquote:Op maandag 18 mei 2020 01:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Lol, ja ik moest ook heel veel aparte oefeningen met mijn heupen doen vroeger. Moet een gek gezicht geweest zijn
Wat kan je nu nog nuttig doen?quote:Op maandag 18 mei 2020 01:44 schreef 00wildchild het volgende:
Zo. Kleine morgen weer een dagje school. Nuttig doen of terug m’n bed in... hmmm.
quote:Op zondag 17 mei 2020 23:48 schreef KingRoland het volgende:
jammer dat je geen motorrijder bent, zou vandaag een prima dag voor je zijn Lenny
Hij moet wat zonder jou.quote:
Hoiquote:
Zaterdag op zondag 15.5 uur geslapenquote:
Dat kan ik dan weer niet.quote:Op maandag 18 mei 2020 13:46 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zaterdag op zondag 15.5 uur geslapen
Was je helemaal leeg?quote:Op maandag 18 mei 2020 13:46 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zaterdag op zondag 15.5 uur geslapen
Ik ging om 2230 naar bedquote:Op maandag 18 mei 2020 13:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat kan ik dan weer niet.Maar hoe laat ga je dan slapen?
Genieten inderdaadquote:
Hoiquote:Op maandag 18 mei 2020 13:53 schreef Flippiee het volgende:
Weet je wie ik al lang niet gezien heb? @:GGMM
Bestaat hij nog. Checkt hij nog of mijn aanwezigheid/afwezigheid. Gaat het nog wel goed zo zonder voetbal.
Had dit in een DM gemoeten. Vragen vragen vragen
Nu nog mijn andere twee vragen beste GGMMquote:
Wat is het probleem vriendin?quote:Op maandag 18 mei 2020 13:54 schreef Amarantha het volgende:
Eej woningbouw gaat kijken wat ze kunnen doen met mijn achtertuin.
Dat het verpauperd is (niet door mij) en veel werk om helemaal netjes te krijgen. Ben wel bereid zelf dingen te doen en te betalen maar zo staat er al bijv. sinds ik er woon een enorme dode conifeer in de tuin.. Die mogen hun wel even verwijderen.quote:
Ja wel goed, mis het niet zo eigenlijk. Al komt dat ook omdat Ajax mokerslecht speelde de laatste weken.quote:
In ONZ is de mod-aanwezig nu zo'n non-issue dat ik dit op een laag pitje heb staan.quote:Op maandag 18 mei 2020 13:56 schreef Flippiee het volgende:
Hoe gaat het met mijn aanwezigheid/afwezigheid check
Erg goed. Ik werk echt al 5 of 6 weken thuis ofzo. Eigenlijk kan ik daar prima aan wennen. Als die corona onzin straks over is moet ik weer naar het kantoorquote:
Ja die kan je moeilijk zelf uit de grond trekken met wortels en alquote:Op maandag 18 mei 2020 13:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat het verpauperd is (niet door mij) en veel werk om helemaal netjes te krijgen. Ben wel bereid zelf dingen te doen en te betalen maar zo staat er al bijv. sinds ik er woon een enorme dode conifeer in de tuin.. Die mogen hun wel even verwijderen.
Denk dat deze ook wel 4 meter hoog is.quote:Op maandag 18 mei 2020 14:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja die kan je moeilijk zelf uit de grond trekken met wortels en alDie van ons hadden ze ooit in de fik gezet. Waren 4 meter hoog
Leugenaar.quote:Op maandag 18 mei 2020 14:01 schreef GGMM het volgende:
Ik heb ook regelmatig collega's aan de lijn en die zeggen dan dingen als "Ja, maar ik mis de interactie met mijn collega's wel hoor!"
Dan zeg ik altijd "Ja, ik ook"
Ook wel goed. Ik zie er ook niet zo naar uit om terug naar kantoor te moeten en ga dat denk ik wel erg terug ga schroeven naar 1 of 2 dagen.quote:Op maandag 18 mei 2020 14:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja wel goed, mis het niet zo eigenlijk. Al komt dat ook omdat Ajax mokerslecht speelde de laatste weken.
[..]
In ONZ is de mod-aanwezig nu zo'n non-issue dat ik dit op een laag pitje heb staan.
Wat niet wegneemt dat ik het erg leuk vind als je er bent, maar dat is persoonlijk.
[..]
Erg goed. Ik werk echt al 5 of 6 weken thuis ofzo. Eigenlijk kan ik daar prima aan wennen. Als die corona onzin straks over is moet ik weer naar het kantoor![]()
Ik heb ook regelmatig collega's aan de lijn en die zeggen dan dingen als "Ja, maar ik mis de interactie met mijn collega's wel hoor!"
Dan zeg ik altijd "Ja, ik ook", maar ik denk altijd bij mezelf hang op en donder op.
Hoe gaat het jou Flip?
Soms is een leugentje voor eigen bestwil niet erg om de sfeer in een team te bewaren.quote:
Ja, dat is wel waar ja. Vergaderingen duren irritant lang omdat iedereen zijn oninteressante verhaal per se kwijt moet. Daar erger ik me wel aan. En ik hoop ook dat ik meer thuis kan werken straks ja. Ik heb alleen nog geen argumenten behalve "ja dat vind ik gewoon relax".quote:Op maandag 18 mei 2020 14:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ook wel goed. Ik zie er ook niet zo naar uit om terug naar kantoor te moeten en ga dat denk ik wel erg terug ga schroeven naar 1 of 2 dagen.
Maar merk wel dat ik nu sneller onzin vergaderingen heb en dat onderlinge geouwehoer langer duurt tijdens vergadering. Waar je anders vergadering in 20 minuten het nodige besprak, zit je nu 20 minuten te praten hoe het gaat en wat de maatregelen zijn in hun land X
Ik vind het ook fijn om met jou te praten. Zie je ook minder op Twitter voorbij komen maar dat kan ook toeval zijn (ik volg je niet)
"Het blijkt niet per se nodig te zijn om op kantoor te zijn"quote:Op maandag 18 mei 2020 14:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Soms is een leugentje voor eigen bestwil niet erg om de sfeer in een team te bewaren.
Voorbeeld: Je stond weer geweldig te keepen maat! Daar heb je talent voor.
[..]
Ja, dat is wel waar ja. Vergaderingen duren irritant lang omdat iedereen zijn oninteressante verhaal per se kwijt moet. Daar erger ik me wel aan. En ik hoop ook dat ik meer thuis kan werken straks ja. Ik heb alleen nog geen argumenten behalve "ja dat vind ik gewoon relax".
Ik zou echt adviseren mij te gaan volgen op Twitter, je weet niet wat je mist.
Hier heb je een punt vriend. Nu weet ik meteen weer waarom de sfeer altijd zo goed was in die goede oude tijdquote:Op maandag 18 mei 2020 14:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Soms is een leugentje voor eigen bestwil niet erg om de sfeer in een team te bewaren.
Voorbeeld: Je stond weer geweldig te keepen maat! Daar heb je talent voor.
Als je eerst twee nachten doorhaalt, lukt dat wel hoor.quote:Op maandag 18 mei 2020 13:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat kan ik dan weer niet.Maar hoe laat ga je dan slapen?
Daar hoef ik geen 2 nachten voor door te halen hoorquote:Op maandag 18 mei 2020 14:21 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Als je eerst twee nachten doorhaalt, lukt dat wel hoor.
Lijkt me bijzonder ongezond om te doenquote:Op maandag 18 mei 2020 14:21 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Als je eerst twee nachten doorhaalt, lukt dat wel hoor.
Bbq vanaf het balkonquote:Op maandag 18 mei 2020 14:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja die kan je moeilijk zelf uit de grond trekken met wortels en alDie van ons hadden ze ooit in de fik gezet. Waren 4 meter hoog
Waarom doe je het danquote:Op maandag 18 mei 2020 14:22 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Daar hoef ik geen 2 nachten voor door te halen hoor
Is al weer een tijdje geleden helaasquote:
Nee juist beter tochquote:Op maandag 18 mei 2020 14:25 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Is al weer een tijdje geleden helaas
Ja leuk. Was een erg traumatische ervaring hoor.quote:Op maandag 18 mei 2020 14:23 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Bbq vanaf het balkon![]()
Mogelijkheden.
Ja daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Heb ook nooit gezegd dat het een goed idee is.quote:Op maandag 18 mei 2020 14:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja leuk. Was een erg traumatische ervaring hoor.
Donderdag gaat pas echt lekker worden.quote:
Heb je daar wel de GPU voor om 144hz te draaien broerquote:Op maandag 18 mei 2020 14:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik heb een Oculus Rift S gefixt. Wordt mooi voor Sim racing@:kiid @:dimachaerus
De schermen van dat ding hebben maar een frequentie van 90hz vriendquote:Op maandag 18 mei 2020 16:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Heb je daar wel de GPU voor om 144hz te draaien broer
Sinds wanneer is de foetus houding verkeerd?quote:Op maandag 18 mei 2020 16:58 schreef TTSS het volgende:
Uren in een verkeerde houding gezeten en nu heb ik een ongenadige pijn in mijn rug. Stekende pijn als ik inadem of kuch, manmanman.
En de chinese masseuse mag niet open want corona
#struggles.
Vraag of je date het even doet.quote:Op maandag 18 mei 2020 16:58 schreef TTSS het volgende:
Uren in een verkeerde houding gezeten en nu heb ik een ongenadige pijn in mijn rug. Stekende pijn als ik inadem of kuch, manmanman.
En de chinese masseuse mag niet open want corona
#struggles.
Hahahaquote:Op maandag 18 mei 2020 17:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sinds wanneer is de foetus houding verkeerd?
HAHAHAHAHAHA
Ja ze komt donderdag pasquote:
Ahahahquote:Op maandag 18 mei 2020 17:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sinds wanneer is de foetus houding verkeerd?
HAHAHAHAHAHA
Gelukkig kan je nog steeds je zelfwaarde iets opvijzelen door domme grapjes op FOK! te maken.quote:Op maandag 18 mei 2020 17:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
Bij mij vallen de likes even tegen. Terwijl er beduidend meer vrouwelijk schoon de app lijkt te hebben ontdekt.
Misschien mijn coup Corona maar even van de hand doen. Of eerder: het hoofd. (lol)
90 hz lolquote:Op maandag 18 mei 2020 16:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De schermen van dat ding hebben maar een frequentie van 90hz vriend![]()
Dat haal ik trouwens ook niet met m’n 1050GTX. Maar die is makkelijk te upgraden. Kan er in ieder geval wel mee spelen in eerste instantie. En dan komt een betere GPU later wel. Moet dan wel m’n voeding nog vervangen.
Geldt dat niet voor iedereen hier?quote:Op maandag 18 mei 2020 17:29 schreef TTSS het volgende:
[..]
Gelukkig kan je nog steeds je zelfwaarde iets opvijzelen door domme grapjes op FOK! te maken.
Gast jij hebt niet eens een rig dus niet zo’n grote smoelquote:Op maandag 18 mei 2020 17:42 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
90 hz lol
wil je oogkanker?
en hoe denk je esports niveau te bereiken hiermee
Onherkenbaarquote:Op maandag 18 mei 2020 17:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
Bij mij vallen de likes even tegen. Terwijl er beduidend meer vrouwelijk schoon de app lijkt te hebben ontdekt.
Misschien mijn coup Corona maar even van de hand doen. Of eerder: het hoofd. (lol)
Dat wordt neuken!quote:
Cause you ugly. Wist het wel.quote:Op maandag 18 mei 2020 17:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hou even je mond tegen mijn vriendquote:Op maandag 18 mei 2020 19:30 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Dat wordt neuken!
[..]
Cause you ugly. Wist het wel.
Pardonquote:Op maandag 18 mei 2020 19:33 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Sorry, jij wil er nog in bij hem natuurlijk.
ik las eerst 'nog meer pruimen schilderen'quote:Op maandag 18 mei 2020 13:23 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Naja nog meer puin ruimen. Iets schilderen. Planten overpotten ofzo. Maar heb geslapen dus.![]()
32 inch 144hz schermpje hier met een Radeon RX 5700 XTquote:Op maandag 18 mei 2020 16:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De schermen van dat ding hebben maar een frequentie van 90hz vriend![]()
Dat haal ik trouwens ook niet met m’n 1050GTX. Maar die is makkelijk te upgraden. Kan er in ieder geval wel mee spelen in eerste instantie. En dan komt een betere GPU later wel. Moet dan wel m’n voeding nog vervangen.
Wat staat hier?quote:Op maandag 18 mei 2020 19:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
32 inch 144hz schermpje hier met een Radeon RX 5700 XT
5700XT, heb ik al overwogen inderdaad. Ik ga in die regio zoeken, of een RTX2070/ tweedehands 1080TI.quote:Op maandag 18 mei 2020 19:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
32 inch 144hz schermpje hier met een Radeon RX 5700 XT
Ja AMDs zijn zoveel meer goedkoper dan Nvidea en qua prestaties meer dan prima.quote:Op maandag 18 mei 2020 19:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
5700XT, heb ik al overwogen inderdaad. Ik ga in die regio zoeken, of een RTX2070/ tweedehands 1080TI.
2560*1440p neem ik aan? Presteert dat een beetje mooi?
Freesync monitoren zijn ook een stuk goedkoper, dan is het wel een logische keuze inderdaad.quote:Op maandag 18 mei 2020 19:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja AMDs zijn zoveel meer goedkoper dan Nvidea en qua prestaties meer dan prima.
Nope Resolutie: 1920 x 1080 pixels maar ook gewoon dikke prima hoor.
controller er nog uitquote:Op maandag 18 mei 2020 17:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gast jij hebt niet eens een rig dus niet zo’n grote smoel
Ik rij met 60 hz al menig coureur eruit vriend
Hahahaquote:Op maandag 18 mei 2020 20:03 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik rijd je op mn controller
[..]
controller er nog uit
Doe ff normaalquote:Op maandag 18 mei 2020 19:30 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Dat wordt neuken!
[..]
Doe ff normaalquote:Op maandag 18 mei 2020 19:30 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Dat wordt neuken!
[..]
Neequote:
Haha grapjasquote:Op maandag 18 mei 2020 19:30 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Dat wordt neuken!
[..]
Nee neequote:Op maandag 18 mei 2020 20:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Doe ff normaal
Ik heb ook geen likes
[..]
Nee
Niet raar. Wie liked nu een turkquote:Op maandag 18 mei 2020 20:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Doe ff normaal
Ik heb ook geen likes
Hopelijk wel jaquote:
Gaat weer lekker hier met de lobiquote:Op maandag 18 mei 2020 20:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet raar. Wie liked nu een turk
@:xcachet
Zo denken vrouwen niet.quote:Op maandag 18 mei 2020 20:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Haha grapjas
Komt eerder doordat ze me waarschijnlijk wegswipen omdat ze denken geen kans te maken.
jajaquote:
Met m’n tongkwast omnomquote:Op maandag 18 mei 2020 19:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ik las eerst 'nog meer pruimen schilderen'
quote:
quote:
Zou die date lekker overslaan coronalijertje.quote:Op maandag 18 mei 2020 20:19 schreef TTSS het volgende:
Kolere wat doet dit pijn zeg. Ga van ellende maar zo slapen.
Wat?quote:Op maandag 18 mei 2020 20:38 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Zou die date lekker overslaan coronalijertje.
Niet gamen maar ja. Zit bijna de hele dag met mijn nek in een slechte positie.quote:Zit het rond je schouderbladen en zij? En heb je toevallig te lang zitten gamen in een slechte stoel?
Hmm ja klinkt als een longontsteking.quote:Op maandag 18 mei 2020 20:39 schreef TTSS het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Niet gamen maar ja. Zit bijna de hele dag met mijn nek in een slechte positie.
Als een longontsteking? Nah. Ik stond op en had het meteen. Ik voelde het al zeuren toen ik zat, maar toen ik een andere houding aannam was het van "aiii"quote:Op maandag 18 mei 2020 20:48 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Hmm ja klinkt als een longontsteking.
Nee je moet wat meer lopen gewoon.
Roken ookquote:Op maandag 18 mei 2020 21:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wist je dat kaas heel slecht is voor de gezondheid?
Bepaal jij nietquote:Op maandag 18 mei 2020 21:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wist je dat kaas heel slecht is voor de gezondheid?
heb dat op Facebook gestaan?quote:Op maandag 18 mei 2020 21:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
welnee, dat is propaganda van de deugmaffia
JA... en u bent AF, mevroi... u bent UITERMATE AF, reeds...quote:
Brabandersquote:Op maandag 18 mei 2020 21:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
EEEEEEEEEJ, doar hedde menne mede-Broabaander
Ik ben niet zo'n vechter.quote:
Inderdaad.quote:Op maandag 18 mei 2020 21:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
meer een vreter ahahahahahahahaha
quote:Op maandag 18 mei 2020 21:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad.
Waarom schieten als je ook van vreten kunt genieten
Vindt braddie ookquote:Op maandag 18 mei 2020 21:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad.
Waarom schieten als je ook van vreten kunt genieten
5x per week patat eten en instant noodles. Dan geniet je niet van etenquote:
frietquote:Op maandag 18 mei 2020 21:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
5x per week patat eten en instant noodles. Dan geniet je niet van eten
Als je friet eet ipv patat geniet je er ook niet vanquote:
alleen als je van rauwe aardappelen houdt ja.quote:Op maandag 18 mei 2020 21:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je friet eet ipv patat geniet je er ook niet van
Voel me wel aangesproken betreft patat.quote:Op maandag 18 mei 2020 21:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, echt goeie patat word je niet snel zat nee. Maar 5 keer per week is wel beetje overkill alsnogquote:Op maandag 18 mei 2020 21:43 schreef 00wildchild het volgende:
Waarom word je patat niet zat ook hè. Kunt dat gewoon vier keer eten en het niet zat zijn.
Wel met dagen ertussen gewoon. En afwisseling ook in snede en aardappel.quote:Op maandag 18 mei 2020 21:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, echt goeie patat word je niet snel zat nee. Maar 5 keer per week is wel beetje overkill alsnog
Een man kan niet iedere dag rijst etenquote:Op maandag 18 mei 2020 21:47 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Wel met dagen ertussen gewoon. En afwisseling ook in snede en aardappel.
Naja als je het zo ziet is het net rijst maar dan elke dag anders.
Tokkiequote:Op maandag 18 mei 2020 21:57 schreef FernandoMartinez het volgende:
Als ik zeg Almere, wat is het eerst wat bij jullie opkomt?
Betonquote:Op maandag 18 mei 2020 21:57 schreef FernandoMartinez het volgende:
Transseksuele prostituees.quote:Op maandag 18 mei 2020 21:57 schreef FernandoMartinez het volgende:
quote:
quote:
Bedankt, dat is ook mijn impressiequote:Op maandag 18 mei 2020 21:59 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Beton
Grijs
Fitti
Ally
Sfeerloze k⚓bende
Waarom niet in de pan?quote:Op maandag 18 mei 2020 22:05 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
deze gaan even de koelkast in
Ah stevige ballen.quote:Op maandag 18 mei 2020 22:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat komt daarna maar als ik dat meteen doe vallen ze uit elkaar.
Geen paneermeel erin gedaan?quote:Op maandag 18 mei 2020 22:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat komt daarna maar als ik dat meteen doe vallen ze uit elkaar.
Lol, dit zou nog echt zo kunnen zijn ookquote:Op maandag 18 mei 2020 21:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Buitenquote:Op maandag 18 mei 2020 21:57 schreef FernandoMartinez het volgende:
Dat zijn nog eens tipsquote:Op maandag 18 mei 2020 22:21 schreef 00wildchild het volgende:
Paneermeel in, overheen. Beetje ei. Niet te lang mee kneden.
Oh en volgende keer eerst de ui lekker lang en op heel laag vuur fruiten en daarna pas doorheen doen.
Wat een werk voor een gehaktbal.quote:Op maandag 18 mei 2020 22:24 schreef 00wildchild het volgende:
Als je echt tijd over hebt![]()
![]()
![]()
![]()
Binnenkant met eiwit mengen en dan een aparte slag met dooier voor de buitenkant is echt magisch.
Van eiwit wordt het sappig en eidooier maakt stevig dus goeie buitenkant en dan binnenkant omnomnomnom.
Uitje niet gefruit idd anders werd het wel heel laat. Ff snel dit gemaakt zodat het kon koelenquote:Op maandag 18 mei 2020 22:24 schreef 00wildchild het volgende:
Als je echt tijd over hebt![]()
![]()
![]()
![]()
Binnenkant met eiwit mengen en dan een aparte slag met dooier voor de buitenkant is echt magisch.
Van eiwit wordt het sappig en eidooier maakt stevig dus goeie buitenkant en dan binnenkant omnomnomnom.
Myrr stopt haar ziel en zaligheid in een perfecte gehaktbal, dat kan ik waarderenquote:
quote:Op maandag 18 mei 2020 22:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Uitje niet gefruit idd anders werd het wel heel laat. Ff snel dit gemaakt zodat het kon koelen
In tussentijd wel ui karameliseren voor erop
Nee hoor, ik zit nog vol van het avondeten.quote:
quote:Op maandag 18 mei 2020 22:28 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Myrr stopt haar ziel en zaligheid in een perfecte gehaktbal, dat kan ik waarderen
Ach kunnen de smaken ook ff in het rund trekkenquote:Op maandag 18 mei 2020 22:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Paneermeel idd, dan valt die echt niet uit elkaar als je hem gaat braden
Nee hoor.quote:Op maandag 18 mei 2020 22:33 schreef 00wildchild het volgende:
Het is te laat om een muur te schilderen of niet
Niets mis idd met ff lekker laten rusten.quote:Op maandag 18 mei 2020 22:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ach kunnen de smaken ook ff in het rund trekken
Nu lekker rustig voor gewoon doenquote:Op maandag 18 mei 2020 22:33 schreef 00wildchild het volgende:
Wel een vreemd tijdstip, maar het kan alsnog.quote:Op maandag 18 mei 2020 22:33 schreef 00wildchild het volgende:
Echt hè. Oké. Ik doe het gewoon. Alleen deze muur is toch zo gedaan. Ondergrond is wel zwart maar heb Sikkens.quote:Op maandag 18 mei 2020 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Moet op elk tijdstip van de dag kunnen.
Gezondheid.quote:Op maandag 18 mei 2020 22:35 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Echt hè. Oké. Ik doe het gewoon. Alleen deze muur is toch zo gedaan. Ondergrond is wel zwart maar heb Sikkens.
Dat heb ik maar 1 keer op en geen goeie ervaring meequote:Op maandag 18 mei 2020 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb net nog een stukje calzone shoarma op wat over was van gisteren boh.
Dan heb je slechte gehad denk ik.quote:Op maandag 18 mei 2020 22:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat heb ik maar 1 keer op en geen goeie ervaring mee
Denk het ja. Echt enorm vettig, en beetje nattig. Droop eigenlijk alleen maar van het vet, en kon er nou niet echt van genieten.quote:
Ach de meeste normale pizza's hebben dat ook hoor.quote:Op maandag 18 mei 2020 22:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk het ja. Echt enorm vettig, en beetje nattig. Droop eigenlijk alleen maar van het vet, en kon er nou niet echt van genieten.Had meer zoiets de hele tijd, volgende keer maar weer normale pizza
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |