Dit probeer ik ook wel eens tijdens mijn work-out.quote:Op maandag 18 mei 2020 00:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ook stukje koreaan lekker man
[ afbeelding ]
Hoe lang heb jij gekeken?quote:Op maandag 18 mei 2020 00:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ook stukje koreaan lekker man
[ afbeelding ]
Welke workout?quote:Op maandag 18 mei 2020 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit probeer ik ook wel eens tijdens mijn work-out.
Ik heb zo'n Nike Appquote:Op maandag 18 mei 2020 01:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Gwn welke work out doe je waar je deze heupbewegingen maakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op maandag 18 mei 2020 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n Nike App
En soms moet je je heupen losgooien.Lol, ja ik moest ook heel veel aparte oefeningen met mijn heupen doen vroeger. Moet een gek gezicht geweest zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je nog wel steeds profijt vanquote:Op maandag 18 mei 2020 01:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Lol, ja ik moest ook heel veel aparte oefeningen met mijn heupen doen vroeger. Moet een gek gezicht geweest zijn
Wat kan je nu nog nuttig doen?quote:Op maandag 18 mei 2020 01:44 schreef 00wildchild het volgende:
Zo. Kleine morgen weer een dagje school. Nuttig doen of terug m’n bed in... hmmm.
quote:Op zondag 17 mei 2020 23:48 schreef KingRoland het volgende:
jammer dat je geen motorrijder bent, zou vandaag een prima dag voor je zijn Lenny
Hij moet wat zonder jou.quote:
Hoiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |