Hallo vriend!quote:
Jij en meubilair is gewoon geen goede combi, of het nou kasten, tafels of bedden zijnquote:
Jonko geklapt zeker?quote:
Joah, een stuk of watquote:
Junkquote:
Je hoerenmoeder is een junkquote:
8 uur nog niet eens? Jeetjequote:Op zondag 17 mei 2020 14:34 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Dat is mij nog nooit gelukt8 uurtjes haal ik niet eens.
Nou nouquote:
quote:
Jouw probleemquote:
Stop met deze leugenquote:
Kaas gaat undergroundquote:
lekker heur... net koffie maar dan zacht, drassig en smeuïg.quote:
Weer oude kaarten en boeken?quote:
Wijfquote:
Te weinig suiker binnen gekregenquote:Op zondag 17 mei 2020 21:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
oh ben je weer in zo'n bui...
chagrijn
quote:Op zondag 17 mei 2020 21:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
... omdat iemand een taart is vergeten te sturen?
quote:
Ja. Je kan niet zomaar dingen zeggen en verwachten dat daar niet op geanticipeerd wordt. Mijn hele weekschema qua eten is gebouwd om die taartquote:Op zondag 17 mei 2020 21:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
... omdat iemand een taart is vergeten te sturen?
Zeg er meteen ook bij wat dan.quote:Op zondag 17 mei 2020 22:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
helpt het als ik zeg dat mijn engel en ik vandaag onwijs lekker hebben gegeten?
Lekker hoorquote:Op zondag 17 mei 2020 22:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
suikerwafels met aardbeien en room
Nee. Want terwijl jullie samen romantisch aan de suikerwafels met aardbeien zaten zat ik in mijn eentje op een taart te wachtenquote:Op zondag 17 mei 2020 22:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
helpt het als ik zeg dat mijn engel en ik vandaag onwijs lekker hebben gegeten?
quote:Op zondag 17 mei 2020 22:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Want terwijl jullie samen romantisch aan de suikerwafels met aardbeien zaten zat ik in mijn eentje op een taart te wachten
Je zou hem bijna in de kaasfondue willen dompelenquote:Op zondag 17 mei 2020 22:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Want terwijl jullie samen romantisch aan de suikerwafels met aardbeien zaten zat ik in mijn eentje op een taart te wachten
Ja, jij denkt volgens mij dat ik gekke henkie ben die je maar zomaar even een heel weekend thuis kan laten wachten op taart. Zo werkt het nietquote:
er is nogal haast bij merk ik...quote:Op zondag 17 mei 2020 22:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, jij denkt volgens mij dat ik gekke henkie ben die je maar zomaar even een heel weekend thuis kan laten wachten op taart. Zo werkt het niet
Dat kan je wel zeggen jaquote:Op zondag 17 mei 2020 22:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haast en weken wachten is wel een verschil Etto.
JA ZEG, BEGIN JIJ NOU OOK ALquote:Op zondag 17 mei 2020 22:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haast en weken wachten is wel een verschil Etto.
Oh ja????quote:Op zondag 17 mei 2020 22:10 schreef Fok-it het volgende:
Ik stel voor dat tot het moment dat ik mijn taart heb Etto hier niet meer gewenst is. Af en toe is de harde hand gewoon nodig
Wat is de algemene opinie over Kingroland in de VBL-sc?quote:
De man is verloren gegaan in zijn vele acts en is daarmee zelf een act geworden.quote:Op zondag 17 mei 2020 22:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is de algemene opinie over Kingroland in de VBL-sc?
Sow dan.quote:Op zondag 17 mei 2020 22:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De man is verloren gegaan in zijn vele acts en is daarmee zelf een act geworden.
Een user waar je medelijden mee kunt hebben. Maar omdat het een waardeloze zak stront is zal niemand er echt iets om geven.
Zo dan, koekoekquote:Op zondag 17 mei 2020 22:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De man is verloren gegaan in zijn vele acts en is daarmee zelf een act geworden.
Een user waar je medelijden mee kunt hebben. Maar omdat het een waardeloze zak stront is zal niemand er echt iets om geven.
Poeh.quote:Op zondag 17 mei 2020 22:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
DE EUVELEN van caps lock... aldus...quote:
ken ik nietquote:Op zondag 17 mei 2020 22:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
DE EUVELEN van caps lock... aldus...
Maar goed, wie is King Roland en waarom is er onvrede alhier?
@KingRoland kan zichzelf wel even voorstellenquote:Op zondag 17 mei 2020 22:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
DE EUVELEN van caps lock... aldus...
Maar goed, wie is King Roland en waarom is er onvrede alhier?
ik heb niks tegen jou gezegd en je moet je bek houden als je over mij praat teringdebiel @Lenny_Leonardquote:Op zondag 17 mei 2020 22:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 mei 2020 23:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jij mag ook je bek houden teringhond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |