abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193105633
ALARM!!!

Het kabinet komt met wet om burgerrechten weg te halen !!!!!!!!
Op dit moment laat het land zich braaf op- en uitsluiten, omdat men nog steeds doodsbang is voor het virus.
Wat men niet beseft, is dat er geen enkele wettelijke grondslag is voor de genomen maatregelen, maar dat gaat nu snel anders worden.
Wij hebben een grondwet in ons land en die is belangrijk, want daarin zijn een aantal heel belangrijke regels vastgelegd om de rechten van burgers te beschermen. Nu is die bescherming ook maar beperkt, want je kunt in ons land de grondwet omzeilen door wetten aan te nemen die zeggen dat je op bepaalde punten de grondwet mag negeren.

Zoals bijvoorbeeld het recht op onaantastbaarheid van het eigen lichaam dat vastligt in artikel 11 van de grondwet:

Ieder heeft, behoudens bij of krachtens de wet te stellen beperkingen, recht op onaantastbaarheid van zijn lichaam.

En dit betekent dat wanneer de overheid een wet er doorheen jaagt die vaccinaties tegen het coronavirus verplicht maakt, je de grondwet als bescherming kunt vergeten. Eigenlijk is het geen bescherming wat er in de grondwet staat, maar carte blanche voor een overheid om over jouw lichaam te kunnen beschikken. Het enige wat ze daarvoor nodig hebben is een goedgekeurde wet in de Tweede en Eerste Kamer en jouw lichaam is van hen.

Het enige dat ervoor nodig is om dit soort wetten er doorheen te jagen is de juiste crisis. En die hebben we toevalligerwijze net voor handen. Je kunt gerust zeggen de grootste crisis sinds de Tweede Oorlog.

Het is een illusie om te denken dat deze crisis weg gaat, want deze komt als een godsgeschenk voor de machthebbers, want nu kunnen ze er dingen doorheen drammen die ze anders nooit voor elkaar zouden krijgen. Zoals het volledig buitenspel zetten van de grondwet bijvoorbeeld.

Het volgende is te lezen bij NRC:

Het kabinet werkt aan een spoedwet om de maatregelen tegen verspreiding van het coronavirus een steviger juridische basis te geven. Binnen enkele weken moet deze wet de noodverordeningen vervangen waarin de maatregelen nu zijn vastgelegd. Dat bevestigen bronnen in Den Haag aan NRC.

De nieuwe wet moet een einde maken aan de, volgens juristen, ‘onhoudbare’, ‘ondemocratische’ en ‘ongrondwettelijke’ noodverordeningen. De daarin vastgelegde maatregelen als het verbod op groepsvorming zonder anderhalve meter afstand te houden, raken de grondwettelijk vastgelegde vrijheid van vereniging, godsdienst en onderwijs. En dat de politie te volle huizen binnengaat, schendt het recht op de persoonlijke levenssfeer.

Ingaan tegen de Grondwet is alleen toegestaan als het wettelijk is vastgelegd – dat is bij de noodverordeningen niet het geval. De nieuwe wet moet dat beter regelen, waardoor burgerrechten (tijdelijk) ingeperkt kunnen worden. Dat kan betekenen dat burgers makkelijker gestraft kunnen worden als ze maatregelen niet opvolgen.

Let op het woord tijdelijk tussen haakjes. Het gaat met dit soort wetten net zoals met het kwartje van Kok of de tijdelijke crisismaatregel die nu BTW heet, als ze er eenmaal zijn, gaan ze niet meer weg.

Het kabinet zal de komende weken op een onvoorstelbare manier misbruik maken van de angst onder de bevolking om spoedwetten er doorheen te jagen, waar de rechten van burgers zoals die in de grondwet liggen vastgelegd, worden ‘’overruled’’ door de nieuwe wetten.

Dit heeft niets (meer) met een crisis te maken, maar alles met een walgelijke manier om de burgers te beroven van hun burgerrechten. Andere landen hebben tijdelijk de noodtoestand uitgeroepen om bepaalde maatregelen te kunnen doorvoeren. Met een noodtoestand verliest ook de burger zijn of haar normale rechten, maar dat heeft in ieder geval nog een tijdelijk karakter. Als op een gegeven moment de conditie die de noodtoestand waarborgde is verdwenen, dan verdwijnen ook de beperkingen.

In ons land is niet de noodtoestand uitgeroepen:

Het ministerie van Justitie en Veiligheid besloot begin maart geen gebruik te maken van die wet. Brouwer: „Zo’n noodtoestand zorgt mogelijk voor paniek, Nederland wil het graag laagdrempelig houden.”

Het is de zoveelste geniepige streek van een onbetrouwbare overheid, want wat ze nu gaan doen is vele malen meer ingrijpend en zullen alle krankzinnige maatregelen die ze opleggen aan de gemeenschap wet worden.

Een wet die zal blijven en nooit meer weg zal gaan. Iedere keer als iemand gaat komen met de opmerking dat die wet nu overbodig is geworden, zal er een nieuwe reden worden verzonnen om dat niet te laten gebeuren.

Dit is alarmcode rood. Verspreid dit bericht en alarmeer alles en iedereen die je kent, want als ze wegkomen met deze spoedwet, dan zijn wij letterlijk ten dode opgeschreven en ‘’vee’’ geworden in handen van Rutte en consorten.
  woensdag 13 mei 2020 @ 17:28:06 #2
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_193105719
quote:
dan zijn wij letterlijk ten dode opgeschreven
Newsflash, dat ben je sowieso
pi_193105753
Oke en wat bereikt een overheid hier mee? Ik ben ook tegen de huidige maatregelen maar dit is wel ver gezocht.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_193105776
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 17:23 schreef Ragnar13 het volgende:
Het enige dat ervoor nodig is om dit soort wetten er doorheen te jagen is de juiste crisis.
Ja, dat is net zo iets als claimen dat ik niet aan je mag zitten als je een hartaanval hebt. Als ik dan niet je borst mag aanraken ga je dood. Wil je dat liever dan dat ik hartmassage toepas?
pi_193106306
Paniekzaaier :')

Heb je de wet al gelezen? Die heeft een looptijd en loopt dan af.
  donderdag 14 mei 2020 @ 02:00:17 #6
24329 KNAK
ff w88,......
pi_193113439
Uiteindelijk zullen we het wel gaan merken. Of we vallen terug in het oude normaal, of we denderen door naar het nieuwe abnormaal met alle restricties en onmenselijkheden van dien.

Mochten de 'gekkies' gelijk krijgen is het keihard klaar met NL :') Nederlanders hebben 1 grasveldje in Den Haag genaamd 'Maliveld' waar ze op trommeltjes slaan en wat spandoekjes voor houden, maar verder is het volk nog makker dan het schaapje bij ome Ali de shoarmaboer,

Hoe dan ook,..
Mai pben rai~!
  donderdag 14 mei 2020 @ 08:08:19 #7
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_193115387
Probeer het eens bij de collega's van BNW :)
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  Moderator donderdag 14 mei 2020 @ 08:52:49 #8
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_193116022
Er loopt ook al een draadje in NWS:
NWS / Spoedwet voor noodmaatregelen
Dat gaat om diezelfde spoedwet neem ik aan...
A child is born with no state of mind.
  Moderator donderdag 14 mei 2020 @ 08:53:24 #9
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_193116037
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 08:08 schreef Muck het volgende:
Probeer het eens bij de collega's van BNW :)
Mag blijven.
  donderdag 14 mei 2020 @ 08:57:20 #10
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_193116112
Probleem van deze noodwet is dat het ontzettend slecht is voor de economie.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator donderdag 14 mei 2020 @ 09:00:13 #11
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_193116172
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 08:57 schreef theguyver het volgende:
Probleem van deze noodwet is dat het ontzettend slecht is voor de economie.
En dat ze aan onze grondrechten komen. Dit moet toch ook anders kunnen?
  donderdag 14 mei 2020 @ 09:03:27 #12
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_193116245
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2020 09:00 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

En dat ze aan onze grondrechten komen. Dit moet toch ook anders kunnen?
Zomaar even een wet er doorheen drukken kan niet.
Dit moet langs heel veel wegen voor deze er uiteindelijk doorheen gezet kan worden.
Daarom word er ontzettend veel vergaderd en ontzettend veel aanpassingen gedaan voor de wet er uiteindelijk komt, plus de Nederlandse regering bestaat uit ontzettend veel verschillende partijen, het duurt vaak maanden en jaren voor men met elkaar eens is!
  Moderator donderdag 14 mei 2020 @ 09:05:21 #13
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_193116281
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 09:03 schreef theguyver het volgende:

[..]

Zomaar even een wet er doorheen drukken kan niet.
Dit moet langs heel veel wegen voor deze er uiteindelijk doorheen gezet kan worden.
Daarom word er ontzettend veel vergaderd en ontzettend veel aanpassingen gedaan voor de wet er uiteindelijk komt, plus de Nederlandse regering bestaat uit ontzettend veel verschillende partijen, het duurt vaak maanden en jaren voor men met elkaar eens is!
Ja snap ik. Maar nog steeds wel zorgwekkend.
  donderdag 14 mei 2020 @ 09:12:36 #14
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_193116445
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2020 09:05 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Ja snap ik. Maar nog steeds wel zorgwekkend.
Net als de app, het word bedacht..
men komt er achter dat er te veel haken en ogen aan zitten en het verdwijnt op de achtergrond omdat men er gewoon niet uit komt om dit haalbaar te maken.
  Moderator donderdag 14 mei 2020 @ 09:37:38 #15
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_193117026
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 09:12 schreef theguyver het volgende:

[..]

Net als de app, het word bedacht..
men komt er achter dat er te veel haken en ogen aan zitten en het verdwijnt op de achtergrond omdat men er gewoon niet uit komt om dit haalbaar te maken.
Hopelijk wel ja.
  donderdag 14 mei 2020 @ 10:05:12 #16
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_193117658
Wat is een argument om dat vaccin te verplichten.

Stel ik weiger het. Dan ben ik volgens hun toch degene die risico loopt? En als het om verspreiding gaat dan kan ik toch alleen anderen besmetten die dat vaccin niet gehad hebben?

Deze wet krijgen ze er niet doorheen. Je gaat heel veel weerstand krijgen van de bevolking.
  donderdag 14 mei 2020 @ 10:16:46 #17
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_193117932
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2020 18:01 schreef Jaeger85 het volgende:
Paniekzaaier :')

Heb je de wet al gelezen? Die heeft een looptijd en loopt dan af.
Misschien een idee om eerst alle Anitivax moeders ff snel te vaccineren voor de periode af is gelopen!
pi_193118239
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 10:05 schreef Ixnay het volgende:

Stel ik weiger het. Dan ben ik volgens hun toch degene die risico loopt? En als het om verspreiding gaat dan kan ik toch alleen anderen besmetten die dat vaccin niet gehad hebben?

Deze wet krijgen ze er niet doorheen. Je gaat heel veel weerstand krijgen van de bevolking.
Waar lees je dat je straks verplicht dat vaccin moet nemen?
ROBODEMONS..................|:(
  donderdag 14 mei 2020 @ 10:41:22 #19
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_193118443
quote:

Weet ik niet. Als iemand gesteld dat er een vaccin tegen het corona virus komt? En dat vaccin weigert en vervolgens iemand besmet die dood gaat zou ook gezien de huidige impact van het virus de bevolking anders daar over kunnen denken. Stilletjes hoop ik daar zelfs een beetje op.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_193135732
quote:

Er zijn ook mensen die door (chronische) ziekte geen vaccins kunnen nemen, je zet hun leven dus moedwillig op het spel.
pi_193194590
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 01:15 schreef illusions het volgende:

[..]

Er zijn ook mensen die door (chronische) ziekte geen vaccins kunnen nemen, je zet hun leven dus moedwillig op het spel.
En wat precies zou de procentage van de bevolking zijn die geen vaccins kunnen nemen?
Er zijn ook gezonde mensen met 'n werkende immuunsysteem en chronische ziek van 'n vaccin kunnen worden. Griepprik bvb.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_193194665
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 18:03 schreef Tingo het volgende:

[..]

En wat precies zou de procentage van de bevolking zijn die geen vaccins kunnen nemen?
Er zijn ook gezonde mensen met 'n werkende immuunsysteem en chronische ziek van 'n vaccin kunnen worden. Griepprik bvb.
Boeiend? Gaat het niet om. Je speelt met het leven van die mensen, hoeveel het er ook zijn, want die kunnen wel enge dingen als polio krijgen omdat ze niet zijn gevaccineerd en dat ook niet kunnen.

Als jij dat dan wel kan maar je doet het niet omdat je idiote aluhoedje overtuigingen hebt, ben je gewoon asociaal, maar ik verwacht niet dat jij dat zult begrijpen hoor.
pi_193194855
quote:
En als het om verspreiding gaat dan kan ik toch alleen anderen besmetten die dat vaccin niet gehad hebben?

Ja, maar sommige mensen kunnen geen vaccin nemen terwijl ze dat wel willen. Die mensen moeten we beschermen. Overigens zal vaccinatie voor Corona niet verplicht worden, en dat zie ik ook absoluut nergens staan behalve in memes van obscure Facebook groepjes die zich enkel op onderbuikgevoelens baseren.
pi_193194856
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 18:08 schreef illusions het volgende:

[..]

Boeiend? Gaat het niet om. Je speelt met het leven van die mensen, hoeveel het er ook zijn, want die kunnen wel enge dingen als polio krijgen omdat ze niet zijn gevaccineerd en dat ook niet kunnen.

Als jij dat dan wel kan maar je doet het niet omdat je idiote aluhoedje overtuigingen hebt, ben je gewoon asociaal, maar ik verwacht niet dat jij dat zult begrijpen hoor.
Massaal vaccinatie program die de risico neemt aan X duizenden gezonde mensen chronische ziek te maken om 'n kleine groep chronische ziek mensen te beschermen?
Hoe ver moeten we gaan?

Moeten ze ook eerst 'n betrouwbare test hebben natuurlijk.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_193194895
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 18:22 schreef illusions het volgende:

[..]

Ja, maar sommige mensen kunnen geen vaccin nemen terwijl ze dat wel willen. Die mensen moeten we beschermen. Overigens zal vaccinatie voor Corona niet verplicht worden, en dat zie ik ook absoluut nergens staan behalve in memes van obscure Facebook groepjes die zich enkel op onderbuikgevoelens baseren.
Ja en gezonde mensen die kunnen wel 'n vaccin nemen maar willen ze niet omdat ze willen niet ziek van worden.
Hoe durven ze zeg! Schande!

[ Bericht 1% gewijzigd door Tingo op 18-05-2020 18:26:16 (Clarify) ]
pi_193194907
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 18:22 schreef Tingo het volgende:

[..]

Massaal vaccinatie program die de risico neemt aan X duizenden gezonde mensen chronische ziek te maken om 'n kleine groep chronische ziek mensen te beschermen?
Hoe ver moeten we gaan?

Uhm, nee, je snapt er weer eens niets van. Een vaccinatieprogramma maakt geen duizenden mensen chronisch ziek. :')
pi_193194915
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 18:25 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ja en gezonde mensen die kunnen wel 'n vaccin nemen maar willen niet ziek van worden.
Hoe durven ze zeg! Schande!
De enige die denkt dat je ziek wordt van vaccinaties ben jij en je kornuiten.
pi_193194945
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 18:25 schreef illusions het volgende:

[..]

Uhm, nee, je snapt er weer eens niets van. Een vaccinatieprogramma maakt geen duizenden mensen chronisch ziek. :')
O nee? En hoe weet je dat zo zeker?
pi_193194968
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 18:28 schreef Tingo het volgende:

[..]

O nee? En hoe weet je dat zo zeker?
Jaren en jaren van wereldwijd peer-reviewed onderzoek, maybe? :D

Hoe weet jij zo zeker dat je met een vaccinatie duizenden mensen chronisch ziek maakt?
pi_193195000
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 18:30 schreef illusions het volgende:

[..]

Hoe weet jij zo zeker dat je met een vaccinatie duizenden mensen chronisch ziek maakt?
'maybe' - but I doubt it.

Eerst 'n betrouwbare test he? hahaha.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tingo op 18-05-2020 18:41:59 ]
pi_193195019
Decennia lang bewijzen we al het nut van vaccinaties, maar natuurlijk! Tingo van het internet weet het beter! Vaccinaties zijn nergens goed voor, zijn ronduit slecht en maken duizenden mensen zelfs chronisch ziek!

Dit alles natuurlijk gebaseerd op het onderbuikgevoel van voorgenoemde, en absoluut niet op feiten.

Jezus wat kansloos weer.

:') :') :')
pi_193195099
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 18:33 schreef Tingo het volgende:
'maybe' - but I doubt it.

Tuurlijk, jij doubt dat vaccinaties werken. Gebaseerd op - al jarenlang - absoluut niks.

Heerlijk makkelijk om zo te leven, niet gehinderd door enige kennis van zaken.
pi_193195194
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 18:43 schreef illusions het volgende:

[..]

Tuurlijk, jij doubt dat vaccinaties werken. Gebaseerd op - al jarenlang - absoluut niks.

Heerlijk makkelijk om zo te leven, niet gehinderd door enige kennis van zaken.
The people who are still using unreliable tests and telling us all half-truths mixed with loads of exaggerated figures, deliberately inflated death rates, alarmist stories etc. and then trying to sell us the vaccine idea are the ones making life very difficult for a lot of people right now.
You and others seem to think that this is ok.
pi_193195222
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 18:50 schreef Tingo het volgende:

[..]

The people who are still using unreliable tests and telling us all half-truths mixed with loads of exaggerated figures, deliberately inflated death rates, alarmist stories etc. and then trying to sell us the vaccine idea are the ones making life very difficult for a lot of people right now.
You and others seem to think that this is ok.
Je gaat niet in op wat ik zeg. Ten eerste zeg je dat vaccinaties niet schijnen te werken en duizenden mensen chronisch ziek maken - je zegt dit al jaren en je hebt hier NUL komma NUL bewijs voor. Ten tweede zeg/denk je dat vaccinatie verplicht wordt, wat ook absoluut niet te onderbouwen valt.

Zou je maar eens je ramblings baseren op iets anders als onderbuikgevoel, en eventueel eens op vragen of statements van anderen ingaan zonder met oogkleppen en vingers in je oren "lalala" te schreeuwen, dat zou de discussie een stuk interessanter maken.
pi_193195334
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 18:53 schreef illusions het volgende:

[..]

Je gaat niet in op wat ik zeg. Ten eerste zeg je dat vaccinaties niet schijnen te werken en duizenden mensen chronisch ziek maken - je zegt dit al jaren en je hebt hier NUL komma NUL bewijs voor. Ten tweede zeg/denk je dat vaccinatie verplicht wordt, wat ook absoluut niet te onderbouwen valt.

Zou je maar eens je ramblings baseren op iets anders als onderbuikgevoel, en eventueel eens op vragen of statements van anderen ingaan zonder met oogkleppen en vingers in je oren "lalala" te schreeuwen, dat zou de discussie een stuk interessanter maken.
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 01:15 schreef illusions het volgende:

[..]

And? Massale vaccinatie om de zieke mensen te beschermen?
pi_193195370
pi_193203398
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 18:26 schreef illusions het volgende:

[..]

Net als bij medicijnen kunnen er dus nooit bijwerkingen ontstaan volgens jou?

Een ontwikkeling van een vaccin kan drie jaar duren incluis testen.

Zie hier het resultaat van het vaccin tegen de mexicaanse griep.
https://zorgnu.avrotros.n(...)in-mexicaanse-griep/

Zo zijn er tal van mensen die bij het innemen van bijvoorbeeld ibuphen(ontstekingsremmer) de rode bloedlichaampjes afgebroken worden.

Maw geneesmiddelen hebben bijwerkingen waar de ene persoon gigantische problemen krijgt en de ander heeft daar geen last van.

[ Bericht 12% gewijzigd door Cherni op 19-05-2020 10:40:18 ]
pi_193203497
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 10:30 schreef Cherni het volgende:

[..]

Net als bij medicijnen kunnen er dus nooit bijwerkingen ontstaan volgens jou?

Een ontwikkeling van een vaccin kan drie jaar duren incluis testen.

Zie hier het resultaat van het vaccin tegen de mexicaanse griep.
Als je een beetje begrijpend kan lezen zie je dat ik inga tegen de stelling dat vaccinaties stelselmatig duizenden mensen chronisch ziek maken (daarbovenop beweren een aantal hier dat vaccinaties daarvoor zijn bedoeld), en het feit benoem dat als je bewust vaccinaties vermijdt je hiermee de levens op het spel zet van mensen die zich niet kúnnen vaccineren.

Dat is héél wat anders dan je simpele "oh je denkt dat bijwerkingen nooit ontstaan?"
pi_193203621
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 10:30 schreef Cherni het volgende:
Maw geneesmiddelen hebben bijwerkingen waar de ene persoon gigantische problemen krijgt en de ander heeft daar geen last van.
Waar zie je mij beweren dat vaccinaties niet heel goed bestudeerd en getest moeten worden alvorens ingebruikname? :?
pi_193203809
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 10:49 schreef illusions het volgende:

[..]

Waar zie je mij beweren dat vaccinaties niet heel goed bestudeerd en getest moeten worden alvorens ingebruikname? :?
Je moet je niet zo druk maken. Waarom deze harde verdediging. Het is gewoon een toelichting van mij. Je hebt dit nergens beweert, maar je gaat net zo destructief te werk als Tingo maar jij staat dan compleet aan de andere zijde. En om eerlijk te zijn heb ik vertrouwen in vaccins maar het vaccin tegen Covid 19 heb ik vraagtekens bij. Zeker als men spreekt binnen een jaar een vaccin te hebben.
pi_193204002
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 11:04 schreef Cherni het volgende:

[..]

Je moet je niet zo druk maken. Waarom deze harde verdediging. Het is gewoon een toelichting van mij. Je hebt dit nergens beweert, maar je gaat net zo destructief te werk als Tingo maar jij staat dan compleet aan de andere zijde. En om eerlijk te zijn heb ik vertrouwen in vaccins maar het vaccin tegen Covid 19 heb ik vraagtekens bij. Zeker als men spreekt binnen een jaar een vaccin te hebben.
Je legt mij woorden in de mond en verwacht hier dan geen weerwoord op?

Beetje de keutel intrekken dit. Ik zie je punt niet echt.
pi_193204091
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 11:19 schreef illusions het volgende:

[..]

Je legt mij woorden in de mond en verwacht hier dan geen weerwoord op?

Beetje de keutel intrekken dit. Ik zie je punt niet echt.
Welke woorden. Dus de reactie waar ik op reageerde klopt niet? Ik lees niet alle draden door. En ik trek mijn keutel niet in.

Hier reageerde ik op:

Het zijn je eigen woorden. Ik reageerde dan dat je wel degelijk ziek kunt worden van vaccinaties. Dat jij dan in een stuip schiet is wel bijzonder omdat ik gewoon een toelichting geef op je eigen woorden.
pi_193204163
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 11:29 schreef Cherni het volgende:

[..]

Welke woorden. Dus de reactie waar ik op reageerde klopt niet? Ik lees niet alle draden door. En ik trek mijn keutel niet in.

Hier reageerde ik op:

Het zijn je eigen woorden. Ik reageerde dan dat je wel degelijk ziek kunt worden van vaccinaties. Dat jij dan in een stuip schiet is wel bijzonder omdat ik gewoon een toelichting geef op je eigen woorden.
Ah, dus je reageert op een discussie, na slechts een enkele reactie gelezen te hebben.

Duidelijk. ^O^

Ik raad je aan volgende keer iets meer te lezen, dan begrijp je beter waar het over gaat.

Nogmaals:

Als je een beetje begrijpend kan lezen zie je dat ik inga tegen de stelling dat vaccinaties stelselmatig duizenden mensen chronisch ziek maken (daarbovenop beweren een aantal hier dat vaccinaties daarvoor zijn bedoeld)

Iets meer dan een enkele reactie lezen en je had dit ook geweten.

[ Bericht 6% gewijzigd door illusions op 19-05-2020 11:44:49 ]
pi_193204206
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 11:04 schreef Cherni het volgende:

[..]

Is het niet zo dat eerder bezig waren met een vaccin tegen SARS en dus al wat informatie hebben. Het gaat tenslotte om een variant.
ROBODEMONS..................|:(
pi_193204436
quote:
15s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 11:39 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Is het niet zo dat eerder bezig waren met een vaccin tegen SARS en dus al wat informatie hebben. Het gaat tenslotte om een variant.
Dat weet ik niet. Ik bezit de kennis niet anders dan dat er kenners zijn die verkondigen dat je het eerst moet isoleren. Dan nog goed testen en produceren. Dan spreekt men over drie jaar om een goed vaccin te hebben en dat ook alle bijwerkingen bekend zijn.

Mocht dat vaccin er binnen een jaar zijn laat ik anderen wel voor gaan als je het niet erg vindt. En dan hoor ik het wel.
pi_193204660
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 11:36 schreef illusions het volgende:

[..]

Ah, dus je reageert op een discussie, na slechts een enkele reactie gelezen te hebben.

Duidelijk. ^O^

Ik raad je aan volgende keer iets meer te lezen, dan begrijp je beter waar het over gaat.

Nogmaals:

Als je een beetje begrijpend kan lezen zie je dat ik inga tegen de stelling dat vaccinaties stelselmatig duizenden mensen chronisch ziek maken (daarbovenop beweren een aantal hier dat vaccinaties daarvoor zijn bedoeld)

Iets meer dan een enkele reactie lezen en je had dit ook geweten.
Uiteraard vaccinaties zijn niet bedoeld om met opzet mensen ziek te maken. Dat zijn idiote gedachten. Het verschil tussen een complotdenker en grijsdenker zoals ik mij zelf dan noem is dat ik het vaccin tegen Covid 19 niet vertrouw op een goede werking en de eventuele bijverschijnselen nog niet bekend zijn als dit vaccin te snel op de markt komt om gigantische winsten te maken.

En nogmaals ik lees niet alles in bnw. Zo nu en dan pik ik er wat van mee. En zelfs een complotdenker heeft zo nu en dan punten waar je wel even over kunt nadenken. Helaas slaan ze vaak compleet door waardoor zelfs iemand die in het midden staat al niet meer serieus genomen word.

Tingo schiet ook compleet door als hij werkelijk denkt dat vaccins mensen massaal met opzet ziek maken. Vaccins tegen polio, mazelen, pokken, hondsdolheid, ziekte van Weil(ooit zelf opgelopen omdat ik dronk uit een beekje) zijn voorbeelden dat vaccins een prima middel kunnen zijn.
pi_193204975
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 12:18 schreef Cherni het volgende:

[..]

Uiteraard vaccinaties zijn niet bedoeld om met opzet mensen ziek te maken. Dat zijn idiote gedachten. Het verschil tussen een complotdenker en grijsdenker zoals ik mij zelf dan noem is dat ik het vaccin tegen Covid 19 niet vertrouw op een goede werking en de eventuele bijverschijnselen nog niet bekend zijn als dit vaccin te snel op de markt komt om gigantische winsten te maken.

En nogmaals ik lees niet alles in bnw. Zo nu en dan pik ik er wat van mee. En zelfs een complotdenker heeft zo nu en dan punten waar je wel even over kunt nadenken. Helaas slaan ze vaak compleet door waardoor zelfs iemand die in het midden staat al niet meer serieus genomen word.

Tingo schiet ook compleet door als hij werkelijk denkt dat vaccins mensen massaal met opzet ziek maken. Vaccins tegen polio, mazelen, pokken, hondsdolheid, ziekte van Weil(ooit zelf opgelopen omdat ik dronk uit een beekje) zijn voorbeelden dat vaccins een prima middel kunnen zijn.
Precies mijn punt, en dat leg ik uitgebreid uit. Daar hoef je echt niet heel BNW voor te lezen, dat stond in de reacties direct na degene waar je op reageerde, vandaar mijn resulute weerwoord, mijns inziens een logische reactie.
pi_193207702
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 18:03 schreef Tingo het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 18:22 schreef Tingo het volgende:

[..]

Hoe ver moeten we gaan?

'kunnen worden'
'de risico neemt'

Trying to twist words/putting words in peoples mouths again....then trying to argue about something which was not said.

Another well-known shilly-troll taktiek.
pi_193208096
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 18:30 schreef illusions het volgende:

[..]

Ehm. Je gooit nu alles op 1 hoop. Er zijn wel degelijk mensen ernstig ziek geworden van verkeerde vaccinaties.

Ook gewoon in NL en zelfs nog vrij recent:

Dat waren er geen duizenden in NL, maar wereldwijd

Punt met dit verhaal is ook dat er normaal jaren en jaren van testen aan vooraf gaat, dat zal nu opeens hop overgeslagen worden. Zo is er nul zicht op eventuele langere termijn effecten.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_193208354
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 16:32 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Ehm. Je gooit nu alles op 1 hoop. Er zijn wel degelijk mensen ernstig ziek geworden van verkeerde vaccinaties.

Ook gewoon in NL en zelfs nog vrij recent:

Dat waren er geen duizenden in NL, maar wereldwijd

Punt met dit verhaal is ook dat er normaal jaren en jaren van testen aan vooraf gaat, dat zal nu opeens hop overgeslagen worden. Zo is er nul zicht op eventuele langere termijn effecten.
Eventueel even iets meer dan 1 reply lezen. :')
  Moderator zondag 14 juni 2020 @ 09:06:52 #51
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_193623989
Spoedwet komt er gewoon.
  Moderator zondag 14 juni 2020 @ 23:14:21 #52
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_193633991
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 20:10 schreef controlaltdelete het volgende:
Leidse hoogleraar kritisch op spoedwet coronamaatregelen: 'Gaat in tegen onze grondrechten'

De regering wil een einde maken aan de noodverordeningen waarmee alle coronamaatregelen worden geregeld. Deze maatregelen staan in een spoedwet die nu voor advies bij de Raad van State ligt. Wim Voermans, hoogleraar staatsrecht aan de Universiteit Leiden, heeft het wetsvoorstel gezien en waarschuwt de leden van de Tweede Kamer. Met deze wet kan de minister een jaar lang doen wat hij wil.'

Het concept dat Voermans heeft gezien, heeft hetzelfde probleem als de noodverordeningen. 'Het is een volmachtwet’, legt de hoogleraar uit. 'Dat houdt in dat de minister volgens dit concept nog een jaar lang de bevoegdheid krijgt om zelfstandig te beslissen welke maatregelen in Nederland gelden. Dat past niet in een democratische rechtsstaat.'

pi_193635393
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2020 23:14 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Her heb ik mijn bezwaarschrift ook op gebaseerd. Niet dat artikel of die gast ofzo, maar het feit dat het ongrondwettelijk is. Ik verwacht met enkele dagen antwoord van het OM.
  Moderator maandag 15 juni 2020 @ 13:02:02 #54
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_193638995
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 05:56 schreef illusions het volgende:

[..]

Her heb ik mijn bezwaarschrift ook op gebaseerd. Niet dat artikel of die gast ofzo, maar het feit dat het ongrondwettelijk is. Ik verwacht met enkele dagen antwoord van het OM.
Ben benieuwd naar de respons. Hoop voor je dat je gelijk krijgt, die agent had ook voor een andere aanpak kunnen kiezen.
pi_193640005
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2020 13:02 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Ben benieuwd naar de respons. Hoop voor je dat je gelijk krijgt, die agent had ook voor een andere aanpak kunnen kiezen.
Zal het wel laten weten indien positief, en indien negatief hun onderbouwing voor dit kansloze graaien.
  Moderator maandag 15 juni 2020 @ 18:51:32 #56
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_193644008
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 14:10 schreef illusions het volgende:

[..]

Zal het wel laten weten indien positief, en indien negatief hun onderbouwing voor dit kansloze graaien.
Tof
pi_193646308
Had dus al post, maar het was een ontvangstbevestiging. Kan nog wel een paar weken duren dus.
  Moderator maandag 15 juni 2020 @ 21:45:24 #58
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_193646901
Men gaat zondag protesteren tegen o.a. de spoedwet.

Moderator maandag 15 juni 2020 @ 22:21:27 #59
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_193647550
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 22:05 schreef controlaltdelete het volgende:

Aansluitend deze ook maar even

pi_193647726
Zo'n protest lijkt mij dus compleet zinloos. Het enige wat je nodig hebt is 1 rechterlijke uitspraak die de opgelegde corona-boetes nietig verklaart. Ik ken niet één protest wat daadwerkelijk iets heeft uitgehaald.
  Moderator maandag 15 juni 2020 @ 22:34:17 #61
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_193647844
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 22:28 schreef illusions het volgende:
Zo'n protest lijkt mij dus compleet zinloos. Het enige wat je nodig hebt is 1 rechterlijke uitspraak die de opgelegde corona-boetes nietig verklaart. Ik ken niet één protest wat daadwerkelijk iets heeft uitgehaald.
De Franse Revolutie _O-
Nee sorry, maar wat moet je dan. Je stem laten horen is toch wel belangrijk. Zo van, wij staan hier niet achter. Hoe meer stemmen, hoe sterker het geluid.
  maandag 15 juni 2020 @ 22:36:45 #62
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_193647894
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2020 22:21 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Merci. Beetje oppassen met dat demonstreren voor je het weet steekt het virus weer de kop op. Daar worden we per slotte voor gewaarschuwd.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Moderator maandag 15 juni 2020 @ 22:38:05 #63
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_193647916
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 22:36 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Merci. Beetje oppassen met dat demonstreren voor je het weet steekt het virus weer de kop op. Daar worden we per slotte voor gewaarschuwd.
Ik houd gwn een beetje afstand :P
pi_193647944
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2020 22:34 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

De Franse Revolutie _O-
Nee sorry, maar wat moet je dan. Je stem laten horen is toch wel belangrijk. Zo van, wij staan hier niet achter. Hoe meer stemmen, hoe sterker het geluid.
Je stem kun je laten horen d.m.v. actie, niet door te gaan zitten op een groot grasveld en lekker te janken met z'n allen. Wat hebben we nou helemaal bereikt met protesteren? Gooi liever wat geld bij elkaar en vecht een afgewezen bezwaarschrift aan tot de hoogste rechterlijke macht, waarna op basis van dat besluit effectief actie kan worden ondernomen.

Het kan geen kwaad, maar zinvolle protesten ken ik niet.
  Moderator maandag 15 juni 2020 @ 22:50:29 #65
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_193648148
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 22:40 schreef illusions het volgende:

[..]

Je stem kun je laten horen d.m.v. actie, niet door te gaan zitten op een groot grasveld en lekker te janken met z'n allen. Wat hebben we nou helemaal bereikt met protesteren? Gooi liever wat geld bij elkaar en vecht een afgewezen bezwaarschrift aan tot de hoogste rechterlijke macht, waarna op basis van dat besluit effectief actie kan worden ondernomen.

Het kan geen kwaad, maar zinvolle protesten ken ik niet.
Voor als je bezwaarschrift wordt afgewezen? :D

Ik denk dat als een protest objectief gezien sterk staat, een heel groot protest met dus een gegronde basis, wel invloed zou kunnen hebben op een bepaalde uitkomst. Ja het blijft een klein kansje.

Ik moet opeens denken aan het Februari- protest die onverwachts ontzettend groot was geworden, maar helaas uiteindelijk hard de kop in gedrukt werd.
  Moderator maandag 15 juni 2020 @ 22:56:33 #66
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_193648272
Kijk eens naar de invloed van de blm protesten. Die worden dan waarschijnlijk wel gepushed, maar de invloed is er wel.
pi_193648427
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2020 22:50 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Voor als je bezwaarschrift wordt afgewezen? :D

Ik denk dat als een protest objectief gezien sterk staat, een heel groot protest met dus een gegronde basis, wel invloed zou kunnen hebben op een bepaalde uitkomst. Ja het blijft een klein kansje.

Ik moet opeens denken aan het Februari- protest die onverwachts ontzettend groot was geworden, maar helaas uiteindelijk hard de kop in gedrukt werd.
Nouja, ik noem het maar als voorbeeld, maar er zijn natuurlijk heel veel dingen die op een dergelijke manier beslist worden. Zo was er een cannabisgerelateerde zaak in Spanje die in het hooggerechtshof werd beslist in het voordeel van een "club rokers", en sindsdien heb je daar overal coffeeshops, nog meer dan in Nederland.

quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2020 22:56 schreef SuperHartje het volgende:
Kijk eens naar de invloed van de blm protesten. Die worden dan waarschijnlijk wel gepushed, maar de invloed is er wel.
Mensen lullen erover ja, maar wat is er nou concreet bereikt? Helemaal niets. Het is alweer bijna zomer, dus straks gaan we het weer lekker over zwarte piet hebben en is iedereen dit ook weer vergeten. Kan aan mij liggen maar een blijvend effect zie ik niet.
  Moderator maandag 15 juni 2020 @ 23:17:44 #68
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_193648627
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 23:06 schreef illusions het volgende:

[..]

Nouja, ik noem het maar als voorbeeld, maar er zijn natuurlijk heel veel dingen die op een dergelijke manier beslist worden. Zo was er een cannabisgerelateerde zaak in Spanje die in het hooggerechtshof werd beslist in het voordeel van een "club rokers", en sindsdien heb je daar overal coffeeshops, nog meer dan in Nederland.
[..]
We wachten het antwoord wel even af. Kunnen we alsnog een actie opzetten :P

quote:
Mensen lullen erover ja, maar wat is er nou concreet bereikt? Helemaal niets. Het is alweer bijna zomer, dus straks gaan we het weer lekker over zwarte piet hebben en is iedereen dit ook weer vergeten. Kan aan mij liggen maar een blijvend effect zie ik niet.
Beelden omver? Anarchie in de US. Ruzie en polarisatie. Massale donaties aan blm stichtingen. En overal wordt er op gehapt.
Ja het heeft wel wat teweeg gebracht. Vooral omdat het gepushed is waarschijnlijk. Maar echt blijvende verandering zie ik ook nog niet.

Effect van ZP discussie is sensatie en polarisatie. Blijvend effect? Geen idee. Verder is zwarte Piet vooral nog zwart, maar zijn er wel wat aanpassingen gedaan. Maar wel off-topic om er te diep op in te gaan.
pi_193648682
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2020 23:17 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

We wachten het antwoord wel even af. Kunnen we alsnog een actie opzetten :P
[..]

Beelden omver? Anarchie in de US. Ruzie en polarisatie. Massale donaties aan blm stichtingen. En overal wordt er op gehapt.
Ja het heeft wel wat teweeg gebracht. Vooral omdat het gepushed is waarschijnlijk. Maar echt blijvende verandering zie ik ook nog niet.

Effect van ZP discussie is sensatie en polarisatie. Blijvend effect? Geen idee. Verder is zwarte Piet vooral nog zwart, maar zijn er wel wat aanpassingen gedaan. Maar wel off-topic om er te diep op in te gaan.
Mja, mee eens, maar de enige blijvende verandering, zoals je zelf al zegt, zijn een paar beelden die er niet meer staan. Of dat nu zoveel zin heeft? En ZP discussie heeft precies hetzelfde effect als dit hele BLM gelul, uiteindelijk wordt niemand er beter van en vloeit het geld naar doelen waar het oorspronkelijk niet voor bedoeld is en waarmee waarschijnlijk juist het tegenovergestelde wordt bereikt.
  Moderator maandag 15 juni 2020 @ 23:28:08 #70
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_193648759
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 23:21 schreef illusions het volgende:

[..]

Mja, mee eens, maar de enige blijvende verandering, zoals je zelf al zegt, zijn een paar beelden die er niet meer staan. Of dat nu zoveel zin heeft? En ZP discussie heeft precies hetzelfde effect als dit hele BLM gelul, uiteindelijk wordt niemand er beter van en vloeit het geld naar doelen waar het oorspronkelijk niet voor bedoeld is en waarmee waarschijnlijk juist het tegenovergestelde wordt bereikt.
Mja. Punt is dat, zolang er nog ‘vrijspel’ is;, er een heel klein kansje is dat er toch iets teweeg gebracht kan worden. Mja het gaat allemaal ook ineens zo snel. Dan dele ze mee dat 1 juli die spoedwet toch ingaat. Tja.
Maar goed, jij gaat dus niet :D
  maandag 15 juni 2020 @ 23:28:42 #71
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_193648767
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2020 22:34 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

De Franse Revolutie _O-
Misschien wat recenter?
Nja Roemenië van van Nicolae Ceaușescu , enzo.. maar dat is een van de weinige die tot niet al te veel bloedvergieten leed. Van de afgelopen +-50 jaar.

Maar alsnog, is ons landje te erg verdeeld dat het tot een massa volksopstand zal leiden.

En zoals illusions hier boven al eens aangaf, een vaccin word eerst heel erg veel getest voor het in gebruik word genomen.

Plus het moet natuurlijk ook compatibel zijn met het autisme vaccin hé.
Da's best lastig.
  Moderator maandag 15 juni 2020 @ 23:31:52 #72
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_193648803
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 23:28 schreef theguyver het volgende:

[..]

Misschien wat recenter?
Nja Roemenië van van Nicolae Ceaușescu , enzo.. maar dat is een van de weinige die tot niet al te veel bloedvergieten leed. Van de afgelopen +-50 jaar.

Maar alsnog, is ons landje te erg verdeeld dat het tot een massa volksopstand zal leiden.

En zoals illusions hier boven al eens aangaf, een vaccin word eerst heel erg veel getest voor het in gebruik word genomen.

Da's best lastig.
Zie mijn gesprek met illusions. Ik ga mijn mening niet dubbel zo vaak uitleggen :)
En ik ga zo slapen. Maar jij gaat dus ook niet.
Maar hoezo vaccin? Dit gaat puur over de spoedwet en het nut van protesteren :)
pi_193648807
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 23:28 schreef theguyver het volgende:

[..]

Misschien wat recenter?

Da's best lastig.
Hoewel de OP zegt dat je met deze wet geen baas meer over je eigen lichaam bent, is dat eigenlijk gewoon onzin natuurlijk. Er is helemaal niets over vaccinatie hierin opgenomen, het gaat puur om gedragsregels zoals groepsvorming en dergelijke.

quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2020 23:28 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Mja. Punt is dat, zolang er nog ‘vrijspel’ is;, er een heel klein kansje is dat er toch iets teweeg gebracht kan worden. Mja het gaat allemaal ook ineens zo snel. Dan dele ze mee dat 1 juli die spoedwet toch ingaat. Tja.
Maar goed, jij gaat dus niet :D
Nee, zou me kapot schamen eerlijk gezegd. :P
  maandag 15 juni 2020 @ 23:32:34 #74
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_193648812
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 23:21 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat hele blm is gewoon een heerlijke reden om ff lekker te gaan rellen, althans in de VS hé..
Laatste keer was al even terug.
Tenzij je elke black friday mee telt.

En nogmaals de hele wijziging van de wet heeft alleen tijdelijk nut..
Het is best funest voor de economie, korte periode.. ja dat kan.. maar een lange periode... Dat word m niet.
pi_193648839
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2020 23:31 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Maar hoezo vaccin? Dit gaat puur over de spoedwet en het nut van protesteren :)
Mja, in de OP staat iets over dat dit ook vaccinatie zou betreffen.
  Moderator maandag 15 juni 2020 @ 23:36:32 #76
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_193648845
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 23:32 schreef illusions het volgende:

[..]

Hoewel de OP zegt dat je met deze wet geen baas meer over je eigen lichaam bent, is dat eigenlijk gewoon onzin natuurlijk. Er is helemaal niets over vaccinatie hierin opgenomen, het gaat puur om gedragsregels zoals groepsvorming en dergelijke.
[..]
Ja eens. Dit gaat over onze grondrechten idd.
quote:
Nee, zou me kapot schamen eerlijk gezegd. :P
Nou ja zeg -O- :D

Ik protesteer nooit, maar dit vind ik wel wat.
pi_193648850
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 23:32 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dat hele blm is gewoon een heerlijke reden om ff lekker te gaan rellen, althans in de VS hé..
Laatste keer was al even terug.
Tenzij je elke black friday mee telt.

En nogmaals de hele wijziging van de wet heeft alleen tijdelijk nut..
Het is best funest voor de economie, korte periode.. ja dat kan.. maar een lange periode... Dat word m niet.
De enigen die zich uitspreken voor BLM zijn uit op politiek gewin, hebben niks te doen, of zijn bang dat ze zelf racist genoemd worden als ze zich niet uitspreken.
  maandag 15 juni 2020 @ 23:39:40 #78
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_193648875
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 23:36 schreef illusions het volgende:

[..]

De enigen die zich uitspreken voor BLM zijn uit op politiek gewin, hebben niks te doen, of zijn bang dat ze zelf racist genoemd worden als ze zich niet uitspreken.
En niet te vergeten Instagram models!
Ondertussen deed ik ook aan blm door met mijn broeder van een andere moeder ff lekker bier te gaan wezen slobberen!
pi_193648892
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2020 23:36 schreef SuperHartje het volgende:

Nou ja zeg -O- :D

Ik protesteer nooit, maar dit vind ik wel wat.
Zou me gewoon een beetje awkward voelen. Het is wel iets waar ik tegen ben, maar mijn aanwezigheid zal er niet gemist worden.
pi_193648909
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 23:39 schreef theguyver het volgende:
En niet te vergeten Instagram models!
Niet fucken met Instagram modellen. Dat vind ik een absoluut pluspunt van de laatste paar jaar.

Als er geen Colombiaanse Instagram modellen waren, waar moet je dan naar kijken?
  Moderator maandag 15 juni 2020 @ 23:47:19 #81
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_193648949
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 23:40 schreef illusions het volgende:

[..]

Zou me gewoon een beetje awkward voelen. Het is wel iets waar ik tegen ben, maar mijn aanwezigheid zal er niet gemist worden.
Iedere stem telt toch. Ik hoop echt dat Nederland zich laat horen. Zal wel weer tegenvallen, helemaal in vergelijking met de blm protesten. Laat maar weten als je spontaan van gedachten verandert :P fotoreportage of zo mag ook.
  dinsdag 16 juni 2020 @ 00:08:31 #82
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_193649122
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2020 23:47 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Iedere stem telt toch. Ik hoop echt dat Nederland zich laat horen. Zal wel weer tegenvallen, helemaal in vergelijking met de blm protesten. Laat maar weten als je spontaan van gedachten verandert :P fotoreportage of zo mag ook.
Iedere stem telt idd daarom zijn we nu al dik 10 jaar aan het luisteren naar een klein groepje wat het hele Sinterklaas feest uit Nederland wil verbannen.
En moet zeggen dat dat kleine clubje verbazingwekkend al best wat voor elkaar heeft gekregen.

Blm... Geld dat dan ook voor zwarte piet???
pi_193649223
quote:

[..]

Kleine kans. :P Zie jouw foto's wel tegemoet. ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 00:08 schreef theguyver het volgende:
Blm... Geld dat dan ook voor zwarte piet???
Voor mijn part maken ze 'm paars, als ik het maar niet meer hoef te horen. :r
  dinsdag 16 juni 2020 @ 00:25:48 #84
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_193649272
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 00:20 schreef illusions het volgende:

[..]

Kleine kans. :P Zie jouw foto's wel tegemoet. ;)
[..]

Voor mijn part maken ze 'm paars, als ik het maar niet meer hoef te horen. :r
Jup dat dus..

Dit gedoe deed me beetje denken aan discussie wat ik ooit met paar lui van de occupy movement had.

We zijn de 99% ..
Mijn reactie was simpel.. van wat? En waar is de rest?
  Moderator dinsdag 16 juni 2020 @ 00:31:45 #85
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_193649318
Dit is niet te vergelijken met occupy :')

En daarbij heb ik aangegeven hoe gegronde protesten een bepaald effect of nut kunnen hebben.
pi_193649353
quote:

[..]

Zo goedgelovig
Schattig wel
  Moderator dinsdag 16 juni 2020 @ 00:38:07 #87
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_193649369
Ik ben ook heel schattig 😊
  Moderator dinsdag 16 juni 2020 @ 00:44:57 #88
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_193649412
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 00:36 schreef koosbasterd het volgende:

[..]

Zo goedgelovig
Schattig wel
Hoezo goedgelovig? Ik zeg in die post letterlijk dat het waarschijnlijk zal tegenvallen, ook in vergelijking met de blm protesten. Of bedoel je wat anders of zo?
pi_193649421
Ja, ok, je bedoelt het goed.
Het is alleen allemaal zonde van je energie, dat protesteren. Zinloos.
Dat is gewoon mijn mening, verder niks, ieder z'n ding.
  Moderator dinsdag 16 juni 2020 @ 00:51:36 #90
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_193649457
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 00:47 schreef koosbasterd het volgende:
Ja, ok, je bedoelt het goed.
Het is alleen allemaal zinloos.
Dat is gewoon mijn mening, verder niks, ieder z'n ding.
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 00:31 schreef SuperHartje het volgende:

En daarbij heb ik aangegeven hoe gegronde protesten een bepaald effect of nut kunnen hebben.
Ik ga dat niet weer herhalen. En natuurlijk hoef je het er niet mee eens te zijn :)
Ik ga gwn even mijn steun betuigen, zonder verwachtingen. Kleine moeite eik.
pi_193649472
edit

[ Bericht 93% gewijzigd door koosbasterd op 17-06-2020 10:49:14 ]
  dinsdag 16 juni 2020 @ 00:55:25 #92
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_193649473
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 00:51 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

[..]

Ik ga dat niet weer herhalen. En natuurlijk hoef je het er niet mee eens te zijn :)
Ik ga gwn even mijn steun betuigen, zonder verwachtingen. Kleine moeite eik.
Eens hoor, kleine moeite en niks doen voelt gewoon niet goed.
  Moderator dinsdag 16 juni 2020 @ 00:56:38 #93
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_193649477
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 00:54 schreef koosbasterd het volgende:
Algemeen bedoeld;

Malieveld is voor losers
Denk daar maar eens over na
Nou deze loser gaat weer proberen te slapen ;)
  dinsdag 16 juni 2020 @ 00:58:46 #94
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_193649482
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 00:54 schreef koosbasterd het volgende:
Algemeen bedoeld;

Malieveld is voor losers
Denk daar maar eens over na
Omdat je op een bepaalde plek mag zijn?
pi_193649491
edit

[ Bericht 98% gewijzigd door koosbasterd op 17-06-2020 10:48:57 ]
  dinsdag 16 juni 2020 @ 01:01:27 #96
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_193649496
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 00:59 schreef koosbasterd het volgende:

[..]

Hoezo mag? wat is dat voor slaventalk? Ben je zo afhankelijk?
Het was een vraag. Voel jij dat zo? Ik niet hoor, ik doe en zeg wat ik wil.
pi_193649746
edit, nevermind

[ Bericht 34% gewijzigd door koosbasterd op 17-06-2020 10:48:30 ]
pi_193649977
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 02:07 schreef koosbasterd het volgende:

[..]

Stoer man,
Neem je ook een vaccin als ze aan je deur kloppen? Zo ja, waarom wel? zo nee, waarom niet?
Het is immers voor de goede zaak.(zeggen ze)
Er zegt echt niemand dat je een vaccin moet nemen hoor, waar haal je dat vandaan?

[ Bericht 7% gewijzigd door SuperHartje op 16-06-2020 19:35:21 ]
  Moderator dinsdag 16 juni 2020 @ 19:37:12 #99
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_193660358
Opgeschoond. Ontopic blijven aub. Over die bewering van dat topic, dat kan in Algemeen of zo.
  Moderator dinsdag 16 juni 2020 @ 22:24:14 #100
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_193662863
Petitie tegen de ‘spoedwet’
Kan tot dinsdag 23 juni tekenen.

https://spoedwetnee.petities.nl/

[ Bericht 9% gewijzigd door SuperHartje op 16-06-2020 22:41:49 ]
  dinsdag 16 juni 2020 @ 22:56:35 #101
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_193663428
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 22:24 schreef SuperHartje het volgende:
Petitie tegen de ‘spoedwet’
Kan tot dinsdag 23 juni tekenen.

https://spoedwetnee.petities.nl/
^O^
Huig
  woensdag 17 juni 2020 @ 09:09:28 #102
189978 controlaltdelete
pi_193666794
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 17 juni 2020 @ 11:52:03 #103
189978 controlaltdelete
pi_193668718

Zie hem lopen nog even en de man is niet meer veilig buiten :{
pi_193671025
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 11:52 schreef controlaltdelete het volgende:

Goed idee, een gesprek beginnen met betichtingen van kindermisbruik. Neem aan dat dat natuurlijk uitvoerig onderbouwd is enzo. Heb jji sympathie voor de filmer?
pi_193677248
quote:
Wat hecht je veel waarde een\ eed van een agent opeens. :)
Conscience do cost.
  Moderator vrijdag 19 juni 2020 @ 10:03:45 #106
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_193695023
Spoedwet gaat nog niet in op 1 juli.
En er zou niet meer geprotesteerd worden as zondag.
  vrijdag 19 juni 2020 @ 10:06:45 #107
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_193695057
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 10:03 schreef SuperHartje het volgende:
Spoedwet gaat nog niet in op 1 juli.
En er zou niet meer geprotesteerd worden as zondag.
Nope gaat niet door.
https://www.telegraaf.nl/(...)en-coronabeperkingen

Vorige keer liepen mensen te klagen over Halsema dat ze geen actie ondernam dat er te veel waren.

En nu gaat men natuurlijk klagen dat het niet door kan gaan.
  Moderator vrijdag 19 juni 2020 @ 10:07:58 #108
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_193695070
quote:
Dat is de demonstratie Henk :D

Ja de demonstraties hebben hele andere doeleinden. Maar volgens mij zou er veel volk komen.
  Moderator vrijdag 19 juni 2020 @ 10:11:34 #109
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_193695111
Wil ik is een x gaan.... gaat het niet door verdorie
  vrijdag 19 juni 2020 @ 12:11:39 #110
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_193696695
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 10:07 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Dat is de demonstratie Henk :D

Ja de demonstraties hebben hele andere doeleinden. Maar volgens mij zou er veel volk komen.
Ja sorry ik reageer af en toe als ik aan werk ben, had jou post niet goed gelezen.

quote:
9s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 10:11 schreef SuperHartje het volgende:
Wil ik is een x gaan.... gaat het niet door verdorie
Ja..denk dat ze even via Twitter en fb hebben gepeild, ik zag ook al tig berichten voorbij komen dat mensen wouden gaan, dus dat zouden er veel te veel zijn.
Nja wel ironisch.. dat het nu niet door gaat.
  Moderator vrijdag 19 juni 2020 @ 12:36:13 #111
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_193697028
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 12:11 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ja sorry ik reageer af en toe als ik aan werk ben, had jou post niet goed gelezen.
[..]

Ja..denk dat ze even via Twitter en fb hebben gepeild, ik zag ook al tig berichten voorbij komen dat mensen wouden gaan, dus dat zouden er veel te veel zijn.
Nja wel ironisch.. dat het nu niet door gaat.
Nee joh maakt niet uit hoor Guyv. Ik werk nu ook en ben ook aan het multitasken :D
Nog een half uurtje en dan weer naar huis :)

Ja zeker ironisch.
pi_193697580
quote:

Wat een gekkie die filmer 🤣
  Moderator vrijdag 19 juni 2020 @ 14:28:04 #113
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_193698279
Er is een spoedprocedure (kort geding) gestart om het verbod demonstratie aan te vechten zag ik zojuist op NPO.
  vrijdag 19 juni 2020 @ 14:52:48 #114
27383 poktor
10101011010110
pi_193698572
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 18:26 schreef illusions het volgende:

[..]

Klopt niet. Er zijn doden gevallen door de griepprik.
In Nederland zijn geen cijfers gepubliceerd, ik kon ze niet vinden, maar in de usa wel:
"As of July 31, 2019, there have been more than 166,178 reports of influenza vaccine reactions, hospitalizations, injuries and deaths following influenza vaccinations made to the federal Vaccine Adverse Events Reporting System (VAERS), including 1,673 related deaths, 13,373 hospitalizations, and 3,358 related disabilities."
En dit is dus over slechts de afgelopen 11 maanden.
Bron: https://www.hrsa.gov/site(...)ine-injury-table.pdf

[ Bericht 6% gewijzigd door poktor op 19-06-2020 14:57:50 ]
If you see a bomb technician running, try to keep up with him.
Het nieuwe normaal: Op een terrasje behandeld worden als een tyfuslijder en dankbaar zijn.
pi_193699134
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 14:52 schreef poktor het volgende:

[..]

Klopt niet. Er zijn doden gevallen door de griepprik.
In Nederland zijn geen cijfers gepubliceerd, ik kon ze niet vinden, maar in de usa wel:
"As of July 31, 2019, there have been more than 166,178 reports of influenza vaccine reactions, hospitalizations, injuries and deaths following influenza vaccinations made to the federal Vaccine Adverse Events Reporting System (VAERS), including 1,673 related deaths, 13,373 hospitalizations, and 3,358 related disabilities."
En dit is dus over slechts de afgelopen 11 maanden.
Bron: https://www.hrsa.gov/site(...)ine-injury-table.pdf

Thank You.
pi_193699146
Viruswaanzin.nl demands termination of lockdown – Willem Engel en Jeroen Pols
https://viruswaanzin.nl/i(...)jeroen-pols/?lang=en

Tested Positive? Always Demand a VIRUS VIABILITY Test
https://viruswaanzin.nl/i(...)irus-viability-test/

Met wat interessante commentaren....

Michiel1972:
Ter info: De broer (Marien de Jonge) van de Minister van Volksgezondheid Hugo de Jonge zit diep in de vaccinatie business. Dus iedere objectiviteit en neutraliteit omtrent de aanpak van Covid-19 is dus ver te zoeken van de Minister. De belangen van Hugo zijn broer is dus de reden dat hij alleen maar aanstuurt op vaccins en zaken als het Zelenko protocol, wat effectief is gebleken, naast zich neerlegt. Hij zal er alles aan doet dit medicijn als behandelmethode te ondermijnen.

Disclaimer: Dit gewoon info is. I don't necessarily agree with all the content.
  Moderator vrijdag 19 juni 2020 @ 19:49:16 #117
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_193702123
quote:
Wat is de corona-spoedwet?

De corona-spoedwet moet ervoor zorgen dat coronamaatregelen, zoals het verplicht 1,5 meter afstand houden en het sluiten van kroegen, een wettelijke basis krijgen. Op dit moment worden die maatregelen geregeld in noodverordeningen van gemeenten. Bij noodverordeningen hebben burgers vooraf geen inspraak via de gemeenteraad of de Tweede Kamer. Ook kunnen zij zo'n verordening niet aanvechten bij de rechter.

De spoedwet die al die verordeningen moet vervangen, is nog niet definitief klaar. Bedoeling was om die op 1 juli in werking te laten treden, maar vandaag werd bekend dat die datum niet wordt gehaald. Wanneer de wet nu in werking gaat treden is onbekend (minister Hugo de Jonge van Volksgezondheid had het vanmiddag over 1 oktober).

En daar maken mensen zich druk over?

Dat kun je wel zeggen. Vrijdagmiddag waren ruim 244.000 handtekeningen geplaatst onder de petitie Nee tegen de spoedwet. Bij de petitie staat het volgende: "De grondregels dienen de burgers te beschermen tegen onrecht en machtsmisbruik. Nu heeft men aan de top (met corona als excuus) besloten om met een spoedwet onze vrijheden in te perken. Blijf af van onze grondrechten."

Engel noemt de ontwerpversie van de wet onethisch. "Het is in strijd met de grondwet. De onschendbaarheid van het lichaam, het niet-binnendringen van een huis, het recht van demonstratie, alles wordt opgeschort door deze wet. Het zorgt voor willekeur en is niet proportioneel."
Lees alles

[ Bericht 16% gewijzigd door SuperHartje op 19-06-2020 21:29:23 ]
  Moderator zaterdag 20 juni 2020 @ 13:42:15 #118
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_193711475
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 14:28 schreef SuperHartje het volgende:
Er is een spoedprocedure (kort geding) gestart om het verbod demonstratie aan te vechten zag ik zojuist op NPO.
Kort geding verloren. Verbod blijft van kracht.
Nou roepen vele (een stuk minder wel) toch nog te gaan... verwacht eik geen grote opkomst meer, ook vanwege uitstel en aanpassing van de spoedwet.
  Moderator zaterdag 20 juni 2020 @ 14:02:02 #119
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_193711649
Ook Amsterdam heeft nu een verbod na Den Haag, Maastricht en Utrecht.

quote:
Manifestatie tegen de 1,5 meter ook in Amsterdam verboden
20 juni 2020

In navolging van de steden Den Haag, Utrecht en Maastricht is de manifestatie van de actiegroep ‘Nee tegen 1,5 meter/Viruswaanzin’ zondag 21 juni op het Museumplein eveneens niet toegestaan. Dat heeft de Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland zaterdag 20 juni besloten. Met circa 5.000 aangekondigde aanwezigen en zeer reële spontane aanwas lijkt het niet mogelijk dat de organisatie de verplichte 1,5 meter afstand kan waarborgen.

Demonstreren is een grondrecht en dit besluit is dan ook niet lichtzinnig genomen. De Veligheidsregio heeft op basis van informatie van de politie onvoldoende vertrouwen dat de organisatie de 1,5 meter zal handhaven en aan de landelijke maatregelen om verspreiding van het coronavirus te voorkomen zal voldoen.
Het belang van de volksgezondheid, de mogelijke verspreiding van het coronavirus en de vrees voor wanordelijkheden zijn dan ook de redenen om de manifestatie niet door te laten gaan. Dit is per officiële brief (PDF, 114 kB) gemeld aan de organisatie.

De manifestatie is gericht tegen de maatregelen die de Rijksoverheid oplegt in de strijd tegen het coronavirus. De manifestatie op het Museumplein zou duren van 12.00 tot 17.00 uur en er zouden diverse sprekers en optredens van bekende artiesten zijn, net zoals op de eerder verboden demonstratie in Den Haag. Het Museumplein is bovendien kleiner dan het Malieveld.

Zie link voor de brief.
pi_193723102
CDC Releases Interim Flu Vaccine Effectiveness Report
February 26, 2020 10:01 am Chris Crawford – According to a Feb. 21 CDC Morbidity and Mortality Weekly Report,(www.cdc.gov) the current influenza vaccine has been 45% effective overall against 2019-2020 seasonal influenza A and B viruses.
Specifically, the flu vaccine has been 50% effective against influenza B/Victoria viruses and 37% effective against influenza A(H1N1)pdm09.

https://www.aafp.org/news(...)%20and%20B%20viruses.

The Origins of the Virus Idea
http://cluesforum.info/vi(...)8a4fcfb511&start=105

Post by Altair: This is a quite difficult to measure parameter. If a vaccinated person doesn't get the flu, you cannot know whether that's due to not having being exposed to the "virus", or that the vaccine was effective. In fact, it's such a low figure that it could be comfortably used to mask the fact that the vaccine is not effective at all.
pi_193729185
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 13:39 schreef Tingo het volgende:
CDC Releases Interim Flu Vaccine Effectiveness Report
February 26, 2020 10:01 am Chris Crawford – According to a Feb. 21 CDC Morbidity and Mortality Weekly Report,(www.cdc.gov) the current influenza vaccine has been 45% effective overall against 2019-2020 seasonal influenza A and B viruses.
Specifically, the flu vaccine has been 50% effective against influenza B/Victoria viruses and 37% effective against influenza A(H1N1)pdm09.

https://www.aafp.org/news(...)%20and%20B%20viruses.

The Origins of the Virus Idea
http://cluesforum.info/vi(...)8a4fcfb511&start=105

Post by Altair: This is a quite difficult to measure parameter. If a vaccinated person doesn't get the flu, you cannot know whether that's due to not having being exposed to the "virus", or that the vaccine was effective. In fact, it's such a low figure that it could be comfortably used to mask the fact that the vaccine is not effective at all.
Dit is niet het influenza topic. :?
  maandag 22 juni 2020 @ 22:05:40 #122
189978 controlaltdelete
pi_193744870

Klare taal van de man wat ons te wachten staat...ze zijn allemaal zo corrupt als een rotte mispel.

Effe een teiltje

ferdgrapperhaus twitterde op donderdag 18-06-2020 om 15:56:18 Ik ben er voor dat Hugo De Jonge CDA-lijsttrekker wordt.
Hij staat voor wat hij vindt en heeft visie. Hij heeft een geweldige inspanning gedaan door ons door de afgelopen levensgevaarlijke Corona-maanden te leiden. En voor mij is Hugo de volgende generatie. En die is nu aan zet! https://t.co/Q9YhsOwLje reageer retweet
:r
  dinsdag 23 juni 2020 @ 00:15:11 #123
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_193746833
Ik ben er voor dat Hugo De Jonge CDA-lijsttrekker wordt.
Hij staat voor wat hij vindt en heeft visie. Hij heeft een geweldige inspanning gedaan door ons door de afgelopen levensgevaarlijke Corona-maanden te leiden. En voor mij is Hugo de volgende generatie. En die is nu aan zet!

Maar aan de andere kant...

:)
Huig
  dinsdag 23 juni 2020 @ 07:58:25 #124
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_193747809
Agh ja voor de een is het een held de ander heeft er niks mee..
Dat is politiek.
pi_193765705
Deze heb ik 'n aantal maanden geleden gepost:
2009. Changing the definition of the word 'pandemic'....
Tom Jefferson – Cochrane Institute
2:20: 'I don't understand what a pandemic is any more and the reason for that is as follows....'

https://en.wikipedia.org/wiki/Tom_Jefferson_(epidemiologist)
'He has said that the studies claiming large reductions in mortality rates as a result of the influenza vaccine are "rubbish".'

Many questions, no clear answers....
https://blogs.bmj.com/bmj(...)ns-no-clear-answers/

En hier Tom Jefferson over COVID1984:
https://www.scientias.nl/(...)dkapje-voor-te-doen/
  woensdag 24 juni 2020 @ 16:10:18 #126
189978 controlaltdelete
pi_193769579
Oregon county issues face mask order that exempts non-white people

Health officials announced last week residents must wear face coverings in public settings where they may come within six feet of another individual who is not from the same household.

But people of color do not have to follow the new rule if they have “heightened concerns about racial profiling and harassment” over wearing the masks, officials said.

Alleen witte mensen moeten daar een lap voor hun smoel dragen. Zijn er nog mensen die deze logica kunnen rijmen?
  woensdag 24 juni 2020 @ 16:36:01 #127
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_193769880
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 16:10 schreef controlaltdelete het volgende:
Oregon county issues face mask order that exempts non-white people

Health officials announced last week residents must wear face coverings in public settings where they may come within six feet of another individual who is not from the same household.

But people of color do not have to follow the new rule if they have “heightened concerns about racial profiling and harassment” over wearing the masks, officials said.

Alleen witte mensen moeten daar een lap voor hun smoel dragen. Zijn er nog mensen die deze logica kunnen rijmen?
Oke dit is wel super grappig.. _O- :D
Heeft de president hier al over getweet?
  woensdag 24 juni 2020 @ 17:03:43 #128
189978 controlaltdelete
pi_193770278
Wat daar zo super grappig aan is ontgaat me volledig.
  woensdag 24 juni 2020 @ 17:16:48 #129
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_193770461
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 17:03 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat daar zo super grappig aan is ontgaat me volledig.
Ik zal het je uitleggen, De grap is de VS zelf, zo veel elke staat hun eigen wetten, en dan kan dit soort achterlijke dingen voorkomen.
En zo zijn er wel meer van dit soort compleet van de pot gerukte debiele wetgevingen die alleen van toepassing zijn in 1 staat.
En men gaat van kwaad naar erger, en ondertussen roept mijn daar dat ze het beste land ter wereld zijn!

En men gaat van kwaad naar ergen, en ondertussen roept mijn daar dat ze het beste land ter wereld zijn!
pi_193770548
quote:

Zie hier de gevolgen van de bezuinigingen op de geestelijke gezondheidszorg :{ Ik vraag me af wat zijn voormalige psychiater hiervan vindt.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')