abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 juni 2020 @ 16:10:18 #126
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_193769579
Oregon county issues face mask order that exempts non-white people

Health officials announced last week residents must wear face coverings in public settings where they may come within six feet of another individual who is not from the same household.

But people of color do not have to follow the new rule if they have “heightened concerns about racial profiling and harassment” over wearing the masks, officials said.

Alleen witte mensen moeten daar een lap voor hun smoel dragen. Zijn er nog mensen die deze logica kunnen rijmen?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 24 juni 2020 @ 16:36:01 #127
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_193769880
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 16:10 schreef controlaltdelete het volgende:
Oregon county issues face mask order that exempts non-white people

Health officials announced last week residents must wear face coverings in public settings where they may come within six feet of another individual who is not from the same household.

But people of color do not have to follow the new rule if they have “heightened concerns about racial profiling and harassment” over wearing the masks, officials said.

Alleen witte mensen moeten daar een lap voor hun smoel dragen. Zijn er nog mensen die deze logica kunnen rijmen?
Oke dit is wel super grappig.. _O- :D
Heeft de president hier al over getweet?
what a year!, and its only Januari!
  woensdag 24 juni 2020 @ 17:03:43 #128
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_193770278
Wat daar zo super grappig aan is ontgaat me volledig.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 24 juni 2020 @ 17:16:48 #129
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_193770461
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 17:03 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat daar zo super grappig aan is ontgaat me volledig.
Ik zal het je uitleggen, De grap is de VS zelf, zo veel elke staat hun eigen wetten, en dan kan dit soort achterlijke dingen voorkomen.
En zo zijn er wel meer van dit soort compleet van de pot gerukte debiele wetgevingen die alleen van toepassing zijn in 1 staat.
En men gaat van kwaad naar erger, en ondertussen roept mijn daar dat ze het beste land ter wereld zijn!

En men gaat van kwaad naar ergen, en ondertussen roept mijn daar dat ze het beste land ter wereld zijn!
what a year!, and its only Januari!
pi_193770548
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 11:52 schreef controlaltdelete het volgende:

Zie hem lopen nog even en de man is niet meer veilig buiten :{
Zie hier de gevolgen van de bezuinigingen op de geestelijke gezondheidszorg :{ Ik vraag me af wat zijn voormalige psychiater hiervan vindt.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')