quote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:24 schreef SuperHartje het volgende:
Petitie tegen de ‘spoedwet’
Kan tot dinsdag 23 juni tekenen.
https://spoedwetnee.petities.nl/
Goed idee, een gesprek beginnen met betichtingen van kindermisbruik. Neem aan dat dat natuurlijk uitvoerig onderbouwd is enzo. Heb jji sympathie voor de filmer?quote:Op woensdag 17 juni 2020 11:52 schreef controlaltdelete het volgende:
Zie hem lopen nog even en de man is niet meer veilig buiten
Nope gaat niet door.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:03 schreef SuperHartje het volgende:
Spoedwet gaat nog niet in op 1 juli.
En er zou niet meer geprotesteerd worden as zondag.
Dat is de demonstratie Henkquote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nope gaat niet door.
https://www.telegraaf.nl/(...)en-coronabeperkingen
Ja sorry ik reageer af en toe als ik aan werk ben, had jou post niet goed gelezen.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:07 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Dat is de demonstratie Henk
Ja de demonstraties hebben hele andere doeleinden. Maar volgens mij zou er veel volk komen.
Ja..denk dat ze even via Twitter en fb hebben gepeild, ik zag ook al tig berichten voorbij komen dat mensen wouden gaan, dus dat zouden er veel te veel zijn.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:11 schreef SuperHartje het volgende:
Wil ik is een x gaan.... gaat het niet door verdorie
Nee joh maakt niet uit hoor Guyv. Ik werk nu ook en ben ook aan het multitaskenquote:Op vrijdag 19 juni 2020 12:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja sorry ik reageer af en toe als ik aan werk ben, had jou post niet goed gelezen.
[..]
Ja..denk dat ze even via Twitter en fb hebben gepeild, ik zag ook al tig berichten voorbij komen dat mensen wouden gaan, dus dat zouden er veel te veel zijn.
Nja wel ironisch.. dat het nu niet door gaat.
Wat een gekkie die filmer 🤣quote:Op woensdag 17 juni 2020 11:52 schreef controlaltdelete het volgende:
Zie hem lopen nog even en de man is niet meer veilig buiten
Klopt niet. Er zijn doden gevallen door de griepprik.quote:Op maandag 18 mei 2020 18:26 schreef illusions het volgende:
[..]
De enige die denkt dat je ziek wordt van vaccinaties ben jij en je kornuiten.
Thank You.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 14:52 schreef poktor het volgende:
[..]
Klopt niet. Er zijn doden gevallen door de griepprik.
In Nederland zijn geen cijfers gepubliceerd, ik kon ze niet vinden, maar in de usa wel:
"As of July 31, 2019, there have been more than 166,178 reports of influenza vaccine reactions, hospitalizations, injuries and deaths following influenza vaccinations made to the federal Vaccine Adverse Events Reporting System (VAERS), including 1,673 related deaths, 13,373 hospitalizations, and 3,358 related disabilities."
En dit is dus over slechts de afgelopen 11 maanden.
Bron: https://www.hrsa.gov/site(...)ine-injury-table.pdf
quote:Wat is de corona-spoedwet?
De corona-spoedwet moet ervoor zorgen dat coronamaatregelen, zoals het verplicht 1,5 meter afstand houden en het sluiten van kroegen, een wettelijke basis krijgen. Op dit moment worden die maatregelen geregeld in noodverordeningen van gemeenten. Bij noodverordeningen hebben burgers vooraf geen inspraak via de gemeenteraad of de Tweede Kamer. Ook kunnen zij zo'n verordening niet aanvechten bij de rechter.
De spoedwet die al die verordeningen moet vervangen, is nog niet definitief klaar. Bedoeling was om die op 1 juli in werking te laten treden, maar vandaag werd bekend dat die datum niet wordt gehaald. Wanneer de wet nu in werking gaat treden is onbekend (minister Hugo de Jonge van Volksgezondheid had het vanmiddag over 1 oktober).
En daar maken mensen zich druk over?
Dat kun je wel zeggen. Vrijdagmiddag waren ruim 244.000 handtekeningen geplaatst onder de petitie Nee tegen de spoedwet. Bij de petitie staat het volgende: "De grondregels dienen de burgers te beschermen tegen onrecht en machtsmisbruik. Nu heeft men aan de top (met corona als excuus) besloten om met een spoedwet onze vrijheden in te perken. Blijf af van onze grondrechten."
Engel noemt de ontwerpversie van de wet onethisch. "Het is in strijd met de grondwet. De onschendbaarheid van het lichaam, het niet-binnendringen van een huis, het recht van demonstratie, alles wordt opgeschort door deze wet. Het zorgt voor willekeur en is niet proportioneel."
Lees alles
Kort geding verloren. Verbod blijft van kracht.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 14:28 schreef SuperHartje het volgende:
Er is een spoedprocedure (kort geding) gestart om het verbod demonstratie aan te vechten zag ik zojuist op NPO.
Zie link voor de brief.quote:Manifestatie tegen de 1,5 meter ook in Amsterdam verboden
20 juni 2020
In navolging van de steden Den Haag, Utrecht en Maastricht is de manifestatie van de actiegroep ‘Nee tegen 1,5 meter/Viruswaanzin’ zondag 21 juni op het Museumplein eveneens niet toegestaan. Dat heeft de Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland zaterdag 20 juni besloten. Met circa 5.000 aangekondigde aanwezigen en zeer reële spontane aanwas lijkt het niet mogelijk dat de organisatie de verplichte 1,5 meter afstand kan waarborgen.
Demonstreren is een grondrecht en dit besluit is dan ook niet lichtzinnig genomen. De Veligheidsregio heeft op basis van informatie van de politie onvoldoende vertrouwen dat de organisatie de 1,5 meter zal handhaven en aan de landelijke maatregelen om verspreiding van het coronavirus te voorkomen zal voldoen.
Het belang van de volksgezondheid, de mogelijke verspreiding van het coronavirus en de vrees voor wanordelijkheden zijn dan ook de redenen om de manifestatie niet door te laten gaan. Dit is per officiële brief (PDF, 114 kB) gemeld aan de organisatie.
De manifestatie is gericht tegen de maatregelen die de Rijksoverheid oplegt in de strijd tegen het coronavirus. De manifestatie op het Museumplein zou duren van 12.00 tot 17.00 uur en er zouden diverse sprekers en optredens van bekende artiesten zijn, net zoals op de eerder verboden demonstratie in Den Haag. Het Museumplein is bovendien kleiner dan het Malieveld.
Dit is niet het influenza topic.quote:Op zondag 21 juni 2020 13:39 schreef Tingo het volgende:
CDC Releases Interim Flu Vaccine Effectiveness Report
February 26, 2020 10:01 am Chris Crawford – According to a Feb. 21 CDC Morbidity and Mortality Weekly Report,(www.cdc.gov) the current influenza vaccine has been 45% effective overall against 2019-2020 seasonal influenza A and B viruses.
Specifically, the flu vaccine has been 50% effective against influenza B/Victoria viruses and 37% effective against influenza A(H1N1)pdm09.
https://www.aafp.org/news(...)%20and%20B%20viruses.
The Origins of the Virus Idea
http://cluesforum.info/vi(...)8a4fcfb511&start=105
Post by Altair: This is a quite difficult to measure parameter. If a vaccinated person doesn't get the flu, you cannot know whether that's due to not having being exposed to the "virus", or that the vaccine was effective. In fact, it's such a low figure that it could be comfortably used to mask the fact that the vaccine is not effective at all.
twitter:ferdgrapperhaus twitterde op donderdag 18-06-2020 om 15:56:18Ik ben er voor dat Hugo De Jonge CDA-lijsttrekker wordt.
Hij staat voor wat hij vindt en heeft visie. Hij heeft een geweldige inspanning gedaan door ons door de afgelopen levensgevaarlijke Corona-maanden te leiden. En voor mij is Hugo de volgende generatie. En die is nu aan zet! https://t.co/Q9YhsOwLje reageer retweet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |