abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 14 juni 2020 @ 09:06:52 #51
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_193623989
Spoedwet komt er gewoon.
A child is born with no state of mind.
  Moderator zondag 14 juni 2020 @ 23:14:21 #52
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_193633991
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 20:10 schreef controlaltdelete het volgende:
Leidse hoogleraar kritisch op spoedwet coronamaatregelen: 'Gaat in tegen onze grondrechten'

De regering wil een einde maken aan de noodverordeningen waarmee alle coronamaatregelen worden geregeld. Deze maatregelen staan in een spoedwet die nu voor advies bij de Raad van State ligt. Wim Voermans, hoogleraar staatsrecht aan de Universiteit Leiden, heeft het wetsvoorstel gezien en waarschuwt de leden van de Tweede Kamer. Met deze wet kan de minister een jaar lang doen wat hij wil.'

Het concept dat Voermans heeft gezien, heeft hetzelfde probleem als de noodverordeningen. 'Het is een volmachtwet’, legt de hoogleraar uit. 'Dat houdt in dat de minister volgens dit concept nog een jaar lang de bevoegdheid krijgt om zelfstandig te beslissen welke maatregelen in Nederland gelden. Dat past niet in een democratische rechtsstaat.'

pi_193635393
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2020 23:14 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Her heb ik mijn bezwaarschrift ook op gebaseerd. Niet dat artikel of die gast ofzo, maar het feit dat het ongrondwettelijk is. Ik verwacht met enkele dagen antwoord van het OM.
  Moderator maandag 15 juni 2020 @ 13:02:02 #54
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_193638995
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 05:56 schreef illusions het volgende:

[..]

Her heb ik mijn bezwaarschrift ook op gebaseerd. Niet dat artikel of die gast ofzo, maar het feit dat het ongrondwettelijk is. Ik verwacht met enkele dagen antwoord van het OM.
Ben benieuwd naar de respons. Hoop voor je dat je gelijk krijgt, die agent had ook voor een andere aanpak kunnen kiezen.
pi_193640005
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2020 13:02 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Ben benieuwd naar de respons. Hoop voor je dat je gelijk krijgt, die agent had ook voor een andere aanpak kunnen kiezen.
Zal het wel laten weten indien positief, en indien negatief hun onderbouwing voor dit kansloze graaien.
  Moderator maandag 15 juni 2020 @ 18:51:32 #56
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_193644008
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 14:10 schreef illusions het volgende:

[..]

Zal het wel laten weten indien positief, en indien negatief hun onderbouwing voor dit kansloze graaien.
Tof
pi_193646308
Had dus al post, maar het was een ontvangstbevestiging. Kan nog wel een paar weken duren dus.
  Moderator maandag 15 juni 2020 @ 21:45:24 #58
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_193646901
Men gaat zondag protesteren tegen o.a. de spoedwet.

Moderator maandag 15 juni 2020 @ 22:21:27 #59
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_193647550
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 22:05 schreef controlaltdelete het volgende:

Aansluitend deze ook maar even

pi_193647726
Zo'n protest lijkt mij dus compleet zinloos. Het enige wat je nodig hebt is 1 rechterlijke uitspraak die de opgelegde corona-boetes nietig verklaart. Ik ken niet één protest wat daadwerkelijk iets heeft uitgehaald.
  Moderator maandag 15 juni 2020 @ 22:34:17 #61
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_193647844
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 22:28 schreef illusions het volgende:
Zo'n protest lijkt mij dus compleet zinloos. Het enige wat je nodig hebt is 1 rechterlijke uitspraak die de opgelegde corona-boetes nietig verklaart. Ik ken niet één protest wat daadwerkelijk iets heeft uitgehaald.
De Franse Revolutie _O-
Nee sorry, maar wat moet je dan. Je stem laten horen is toch wel belangrijk. Zo van, wij staan hier niet achter. Hoe meer stemmen, hoe sterker het geluid.
  maandag 15 juni 2020 @ 22:36:45 #62
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_193647894
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2020 22:21 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Merci. Beetje oppassen met dat demonstreren voor je het weet steekt het virus weer de kop op. Daar worden we per slotte voor gewaarschuwd.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Moderator maandag 15 juni 2020 @ 22:38:05 #63
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_193647916
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 22:36 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Merci. Beetje oppassen met dat demonstreren voor je het weet steekt het virus weer de kop op. Daar worden we per slotte voor gewaarschuwd.
Ik houd gwn een beetje afstand :P
pi_193647944
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2020 22:34 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

De Franse Revolutie _O-
Nee sorry, maar wat moet je dan. Je stem laten horen is toch wel belangrijk. Zo van, wij staan hier niet achter. Hoe meer stemmen, hoe sterker het geluid.
Je stem kun je laten horen d.m.v. actie, niet door te gaan zitten op een groot grasveld en lekker te janken met z'n allen. Wat hebben we nou helemaal bereikt met protesteren? Gooi liever wat geld bij elkaar en vecht een afgewezen bezwaarschrift aan tot de hoogste rechterlijke macht, waarna op basis van dat besluit effectief actie kan worden ondernomen.

Het kan geen kwaad, maar zinvolle protesten ken ik niet.
  Moderator maandag 15 juni 2020 @ 22:50:29 #65
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_193648148
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 22:40 schreef illusions het volgende:

[..]

Je stem kun je laten horen d.m.v. actie, niet door te gaan zitten op een groot grasveld en lekker te janken met z'n allen. Wat hebben we nou helemaal bereikt met protesteren? Gooi liever wat geld bij elkaar en vecht een afgewezen bezwaarschrift aan tot de hoogste rechterlijke macht, waarna op basis van dat besluit effectief actie kan worden ondernomen.

Het kan geen kwaad, maar zinvolle protesten ken ik niet.
Voor als je bezwaarschrift wordt afgewezen? :D

Ik denk dat als een protest objectief gezien sterk staat, een heel groot protest met dus een gegronde basis, wel invloed zou kunnen hebben op een bepaalde uitkomst. Ja het blijft een klein kansje.

Ik moet opeens denken aan het Februari- protest die onverwachts ontzettend groot was geworden, maar helaas uiteindelijk hard de kop in gedrukt werd.
  Moderator maandag 15 juni 2020 @ 22:56:33 #66
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_193648272
Kijk eens naar de invloed van de blm protesten. Die worden dan waarschijnlijk wel gepushed, maar de invloed is er wel.
pi_193648427
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2020 22:50 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Voor als je bezwaarschrift wordt afgewezen? :D

Ik denk dat als een protest objectief gezien sterk staat, een heel groot protest met dus een gegronde basis, wel invloed zou kunnen hebben op een bepaalde uitkomst. Ja het blijft een klein kansje.

Ik moet opeens denken aan het Februari- protest die onverwachts ontzettend groot was geworden, maar helaas uiteindelijk hard de kop in gedrukt werd.
Nouja, ik noem het maar als voorbeeld, maar er zijn natuurlijk heel veel dingen die op een dergelijke manier beslist worden. Zo was er een cannabisgerelateerde zaak in Spanje die in het hooggerechtshof werd beslist in het voordeel van een "club rokers", en sindsdien heb je daar overal coffeeshops, nog meer dan in Nederland.

quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2020 22:56 schreef SuperHartje het volgende:
Kijk eens naar de invloed van de blm protesten. Die worden dan waarschijnlijk wel gepushed, maar de invloed is er wel.
Mensen lullen erover ja, maar wat is er nou concreet bereikt? Helemaal niets. Het is alweer bijna zomer, dus straks gaan we het weer lekker over zwarte piet hebben en is iedereen dit ook weer vergeten. Kan aan mij liggen maar een blijvend effect zie ik niet.
  Moderator maandag 15 juni 2020 @ 23:17:44 #68
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_193648627
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 23:06 schreef illusions het volgende:

[..]

Nouja, ik noem het maar als voorbeeld, maar er zijn natuurlijk heel veel dingen die op een dergelijke manier beslist worden. Zo was er een cannabisgerelateerde zaak in Spanje die in het hooggerechtshof werd beslist in het voordeel van een "club rokers", en sindsdien heb je daar overal coffeeshops, nog meer dan in Nederland.
[..]
We wachten het antwoord wel even af. Kunnen we alsnog een actie opzetten :P

quote:
Mensen lullen erover ja, maar wat is er nou concreet bereikt? Helemaal niets. Het is alweer bijna zomer, dus straks gaan we het weer lekker over zwarte piet hebben en is iedereen dit ook weer vergeten. Kan aan mij liggen maar een blijvend effect zie ik niet.
Beelden omver? Anarchie in de US. Ruzie en polarisatie. Massale donaties aan blm stichtingen. En overal wordt er op gehapt.
Ja het heeft wel wat teweeg gebracht. Vooral omdat het gepushed is waarschijnlijk. Maar echt blijvende verandering zie ik ook nog niet.

Effect van ZP discussie is sensatie en polarisatie. Blijvend effect? Geen idee. Verder is zwarte Piet vooral nog zwart, maar zijn er wel wat aanpassingen gedaan. Maar wel off-topic om er te diep op in te gaan.
pi_193648682
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2020 23:17 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

We wachten het antwoord wel even af. Kunnen we alsnog een actie opzetten :P
[..]

Beelden omver? Anarchie in de US. Ruzie en polarisatie. Massale donaties aan blm stichtingen. En overal wordt er op gehapt.
Ja het heeft wel wat teweeg gebracht. Vooral omdat het gepushed is waarschijnlijk. Maar echt blijvende verandering zie ik ook nog niet.

Effect van ZP discussie is sensatie en polarisatie. Blijvend effect? Geen idee. Verder is zwarte Piet vooral nog zwart, maar zijn er wel wat aanpassingen gedaan. Maar wel off-topic om er te diep op in te gaan.
Mja, mee eens, maar de enige blijvende verandering, zoals je zelf al zegt, zijn een paar beelden die er niet meer staan. Of dat nu zoveel zin heeft? En ZP discussie heeft precies hetzelfde effect als dit hele BLM gelul, uiteindelijk wordt niemand er beter van en vloeit het geld naar doelen waar het oorspronkelijk niet voor bedoeld is en waarmee waarschijnlijk juist het tegenovergestelde wordt bereikt.
  Moderator maandag 15 juni 2020 @ 23:28:08 #70
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_193648759
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 23:21 schreef illusions het volgende:

[..]

Mja, mee eens, maar de enige blijvende verandering, zoals je zelf al zegt, zijn een paar beelden die er niet meer staan. Of dat nu zoveel zin heeft? En ZP discussie heeft precies hetzelfde effect als dit hele BLM gelul, uiteindelijk wordt niemand er beter van en vloeit het geld naar doelen waar het oorspronkelijk niet voor bedoeld is en waarmee waarschijnlijk juist het tegenovergestelde wordt bereikt.
Mja. Punt is dat, zolang er nog ‘vrijspel’ is;, er een heel klein kansje is dat er toch iets teweeg gebracht kan worden. Mja het gaat allemaal ook ineens zo snel. Dan dele ze mee dat 1 juli die spoedwet toch ingaat. Tja.
Maar goed, jij gaat dus niet :D
  maandag 15 juni 2020 @ 23:28:42 #71
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_193648767
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2020 22:34 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

De Franse Revolutie _O-
Misschien wat recenter?
Nja Roemenië van van Nicolae Ceaușescu , enzo.. maar dat is een van de weinige die tot niet al te veel bloedvergieten leed. Van de afgelopen +-50 jaar.

Maar alsnog, is ons landje te erg verdeeld dat het tot een massa volksopstand zal leiden.

En zoals illusions hier boven al eens aangaf, een vaccin word eerst heel erg veel getest voor het in gebruik word genomen.

Plus het moet natuurlijk ook compatibel zijn met het autisme vaccin hé.
Da's best lastig.
what a year!, and its only Januari!
  Moderator maandag 15 juni 2020 @ 23:31:52 #72
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_193648803
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 23:28 schreef theguyver het volgende:

[..]

Misschien wat recenter?
Nja Roemenië van van Nicolae Ceaușescu , enzo.. maar dat is een van de weinige die tot niet al te veel bloedvergieten leed. Van de afgelopen +-50 jaar.

Maar alsnog, is ons landje te erg verdeeld dat het tot een massa volksopstand zal leiden.

En zoals illusions hier boven al eens aangaf, een vaccin word eerst heel erg veel getest voor het in gebruik word genomen.

Da's best lastig.
Zie mijn gesprek met illusions. Ik ga mijn mening niet dubbel zo vaak uitleggen :)
En ik ga zo slapen. Maar jij gaat dus ook niet.
Maar hoezo vaccin? Dit gaat puur over de spoedwet en het nut van protesteren :)
pi_193648807
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 23:28 schreef theguyver het volgende:

[..]

Misschien wat recenter?

Da's best lastig.
Hoewel de OP zegt dat je met deze wet geen baas meer over je eigen lichaam bent, is dat eigenlijk gewoon onzin natuurlijk. Er is helemaal niets over vaccinatie hierin opgenomen, het gaat puur om gedragsregels zoals groepsvorming en dergelijke.

quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2020 23:28 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Mja. Punt is dat, zolang er nog ‘vrijspel’ is;, er een heel klein kansje is dat er toch iets teweeg gebracht kan worden. Mja het gaat allemaal ook ineens zo snel. Dan dele ze mee dat 1 juli die spoedwet toch ingaat. Tja.
Maar goed, jij gaat dus niet :D
Nee, zou me kapot schamen eerlijk gezegd. :P
  maandag 15 juni 2020 @ 23:32:34 #74
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_193648812
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 23:21 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat hele blm is gewoon een heerlijke reden om ff lekker te gaan rellen, althans in de VS hé..
Laatste keer was al even terug.
Tenzij je elke black friday mee telt.

En nogmaals de hele wijziging van de wet heeft alleen tijdelijk nut..
Het is best funest voor de economie, korte periode.. ja dat kan.. maar een lange periode... Dat word m niet.
pi_193648839
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2020 23:31 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Maar hoezo vaccin? Dit gaat puur over de spoedwet en het nut van protesteren :)
Mja, in de OP staat iets over dat dit ook vaccinatie zou betreffen.
  Moderator maandag 15 juni 2020 @ 23:36:32 #76
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_193648845
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 23:32 schreef illusions het volgende:

[..]

Hoewel de OP zegt dat je met deze wet geen baas meer over je eigen lichaam bent, is dat eigenlijk gewoon onzin natuurlijk. Er is helemaal niets over vaccinatie hierin opgenomen, het gaat puur om gedragsregels zoals groepsvorming en dergelijke.
[..]
Ja eens. Dit gaat over onze grondrechten idd.
quote:
Nee, zou me kapot schamen eerlijk gezegd. :P
Nou ja zeg -O- :D

Ik protesteer nooit, maar dit vind ik wel wat.
pi_193648850
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 23:32 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dat hele blm is gewoon een heerlijke reden om ff lekker te gaan rellen, althans in de VS hé..
Laatste keer was al even terug.
Tenzij je elke black friday mee telt.

En nogmaals de hele wijziging van de wet heeft alleen tijdelijk nut..
Het is best funest voor de economie, korte periode.. ja dat kan.. maar een lange periode... Dat word m niet.
De enigen die zich uitspreken voor BLM zijn uit op politiek gewin, hebben niks te doen, of zijn bang dat ze zelf racist genoemd worden als ze zich niet uitspreken.
  maandag 15 juni 2020 @ 23:39:40 #78
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_193648875
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 23:36 schreef illusions het volgende:

[..]

De enigen die zich uitspreken voor BLM zijn uit op politiek gewin, hebben niks te doen, of zijn bang dat ze zelf racist genoemd worden als ze zich niet uitspreken.
En niet te vergeten Instagram models!
Ondertussen deed ik ook aan blm door met mijn broeder van een andere moeder ff lekker bier te gaan wezen slobberen!
pi_193648892
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2020 23:36 schreef SuperHartje het volgende:

Nou ja zeg -O- :D

Ik protesteer nooit, maar dit vind ik wel wat.
Zou me gewoon een beetje awkward voelen. Het is wel iets waar ik tegen ben, maar mijn aanwezigheid zal er niet gemist worden.
pi_193648909
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 23:39 schreef theguyver het volgende:
En niet te vergeten Instagram models!
Niet fucken met Instagram modellen. Dat vind ik een absoluut pluspunt van de laatste paar jaar.

Als er geen Colombiaanse Instagram modellen waren, waar moet je dan naar kijken?
  Moderator maandag 15 juni 2020 @ 23:47:19 #81
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_193648949
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 23:40 schreef illusions het volgende:

[..]

Zou me gewoon een beetje awkward voelen. Het is wel iets waar ik tegen ben, maar mijn aanwezigheid zal er niet gemist worden.
Iedere stem telt toch. Ik hoop echt dat Nederland zich laat horen. Zal wel weer tegenvallen, helemaal in vergelijking met de blm protesten. Laat maar weten als je spontaan van gedachten verandert :P fotoreportage of zo mag ook.
  dinsdag 16 juni 2020 @ 00:08:31 #82
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_193649122
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2020 23:47 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Iedere stem telt toch. Ik hoop echt dat Nederland zich laat horen. Zal wel weer tegenvallen, helemaal in vergelijking met de blm protesten. Laat maar weten als je spontaan van gedachten verandert :P fotoreportage of zo mag ook.
Iedere stem telt idd daarom zijn we nu al dik 10 jaar aan het luisteren naar een klein groepje wat het hele Sinterklaas feest uit Nederland wil verbannen.
En moet zeggen dat dat kleine clubje verbazingwekkend al best wat voor elkaar heeft gekregen.

Blm... Geld dat dan ook voor zwarte piet???
pi_193649223
quote:

[..]

Kleine kans. :P Zie jouw foto's wel tegemoet. ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 00:08 schreef theguyver het volgende:
Blm... Geld dat dan ook voor zwarte piet???
Voor mijn part maken ze 'm paars, als ik het maar niet meer hoef te horen. :r
  dinsdag 16 juni 2020 @ 00:25:48 #84
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_193649272
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 00:20 schreef illusions het volgende:

[..]

Kleine kans. :P Zie jouw foto's wel tegemoet. ;)
[..]

Voor mijn part maken ze 'm paars, als ik het maar niet meer hoef te horen. :r
Jup dat dus..

Dit gedoe deed me beetje denken aan discussie wat ik ooit met paar lui van de occupy movement had.

We zijn de 99% ..
Mijn reactie was simpel.. van wat? En waar is de rest?
  Moderator dinsdag 16 juni 2020 @ 00:31:45 #85
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_193649318
Dit is niet te vergelijken met occupy :')

En daarbij heb ik aangegeven hoe gegronde protesten een bepaald effect of nut kunnen hebben.
pi_193649353
quote:

[..]

Zo goedgelovig
Schattig wel
  Moderator dinsdag 16 juni 2020 @ 00:38:07 #87
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_193649369
Ik ben ook heel schattig 😊
  Moderator dinsdag 16 juni 2020 @ 00:44:57 #88
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_193649412
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 00:36 schreef koosbasterd het volgende:

[..]

Zo goedgelovig
Schattig wel
Hoezo goedgelovig? Ik zeg in die post letterlijk dat het waarschijnlijk zal tegenvallen, ook in vergelijking met de blm protesten. Of bedoel je wat anders of zo?
pi_193649421
Ja, ok, je bedoelt het goed.
Het is alleen allemaal zonde van je energie, dat protesteren. Zinloos.
Dat is gewoon mijn mening, verder niks, ieder z'n ding.
  Moderator dinsdag 16 juni 2020 @ 00:51:36 #90
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_193649457
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 00:47 schreef koosbasterd het volgende:
Ja, ok, je bedoelt het goed.
Het is alleen allemaal zinloos.
Dat is gewoon mijn mening, verder niks, ieder z'n ding.
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 00:31 schreef SuperHartje het volgende:

En daarbij heb ik aangegeven hoe gegronde protesten een bepaald effect of nut kunnen hebben.
Ik ga dat niet weer herhalen. En natuurlijk hoef je het er niet mee eens te zijn :)
Ik ga gwn even mijn steun betuigen, zonder verwachtingen. Kleine moeite eik.
pi_193649472
edit

[ Bericht 93% gewijzigd door koosbasterd op 17-06-2020 10:49:14 ]
  dinsdag 16 juni 2020 @ 00:55:25 #92
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_193649473
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 00:51 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

[..]

Ik ga dat niet weer herhalen. En natuurlijk hoef je het er niet mee eens te zijn :)
Ik ga gwn even mijn steun betuigen, zonder verwachtingen. Kleine moeite eik.
Eens hoor, kleine moeite en niks doen voelt gewoon niet goed.
  Moderator dinsdag 16 juni 2020 @ 00:56:38 #93
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_193649477
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 00:54 schreef koosbasterd het volgende:
Algemeen bedoeld;

Malieveld is voor losers
Denk daar maar eens over na
Nou deze loser gaat weer proberen te slapen ;)
  dinsdag 16 juni 2020 @ 00:58:46 #94
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_193649482
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 00:54 schreef koosbasterd het volgende:
Algemeen bedoeld;

Malieveld is voor losers
Denk daar maar eens over na
Omdat je op een bepaalde plek mag zijn?
pi_193649491
edit

[ Bericht 98% gewijzigd door koosbasterd op 17-06-2020 10:48:57 ]
  dinsdag 16 juni 2020 @ 01:01:27 #96
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_193649496
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 00:59 schreef koosbasterd het volgende:

[..]

Hoezo mag? wat is dat voor slaventalk? Ben je zo afhankelijk?
Het was een vraag. Voel jij dat zo? Ik niet hoor, ik doe en zeg wat ik wil.
pi_193649746
edit, nevermind

[ Bericht 34% gewijzigd door koosbasterd op 17-06-2020 10:48:30 ]
pi_193649977
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 02:07 schreef koosbasterd het volgende:

[..]

Stoer man,
Neem je ook een vaccin als ze aan je deur kloppen? Zo ja, waarom wel? zo nee, waarom niet?
Het is immers voor de goede zaak.(zeggen ze)
Er zegt echt niemand dat je een vaccin moet nemen hoor, waar haal je dat vandaan?

[ Bericht 7% gewijzigd door SuperHartje op 16-06-2020 19:35:21 ]
  Moderator dinsdag 16 juni 2020 @ 19:37:12 #99
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_193660358
Opgeschoond. Ontopic blijven aub. Over die bewering van dat topic, dat kan in Algemeen of zo.
  Moderator dinsdag 16 juni 2020 @ 22:24:14 #100
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_193662863
Petitie tegen de ‘spoedwet’
Kan tot dinsdag 23 juni tekenen.

https://spoedwetnee.petities.nl/

[ Bericht 9% gewijzigd door SuperHartje op 16-06-2020 22:41:49 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties