Ja eens. Dit gaat over onze grondrechten idd.quote:Op maandag 15 juni 2020 23:32 schreef illusions het volgende:
[..]
Hoewel de OP zegt dat je met deze wet geen baas meer over je eigen lichaam bent, is dat eigenlijk gewoon onzin natuurlijk. Er is helemaal niets over vaccinatie hierin opgenomen, het gaat puur om gedragsregels zoals groepsvorming en dergelijke.
[..]
Nou ja zegquote:Nee, zou me kapot schamen eerlijk gezegd.
De enigen die zich uitspreken voor BLM zijn uit op politiek gewin, hebben niks te doen, of zijn bang dat ze zelf racist genoemd worden als ze zich niet uitspreken.quote:Op maandag 15 juni 2020 23:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat hele blm is gewoon een heerlijke reden om ff lekker te gaan rellen, althans in de VS hé..
Laatste keer was al even terug.
Tenzij je elke black friday mee telt.
En nogmaals de hele wijziging van de wet heeft alleen tijdelijk nut..
Het is best funest voor de economie, korte periode.. ja dat kan.. maar een lange periode... Dat word m niet.
En niet te vergeten Instagram models!quote:Op maandag 15 juni 2020 23:36 schreef illusions het volgende:
[..]
De enigen die zich uitspreken voor BLM zijn uit op politiek gewin, hebben niks te doen, of zijn bang dat ze zelf racist genoemd worden als ze zich niet uitspreken.
Zou me gewoon een beetje awkward voelen. Het is wel iets waar ik tegen ben, maar mijn aanwezigheid zal er niet gemist worden.quote:Op maandag 15 juni 2020 23:36 schreef SuperHartje het volgende:
Nou ja zeg![]()
Ik protesteer nooit, maar dit vind ik wel wat.
Niet fucken met Instagram modellen. Dat vind ik een absoluut pluspunt van de laatste paar jaar.quote:
Iedere stem telt toch. Ik hoop echt dat Nederland zich laat horen. Zal wel weer tegenvallen, helemaal in vergelijking met de blm protesten. Laat maar weten als je spontaan van gedachten verandertquote:Op maandag 15 juni 2020 23:40 schreef illusions het volgende:
[..]
Zou me gewoon een beetje awkward voelen. Het is wel iets waar ik tegen ben, maar mijn aanwezigheid zal er niet gemist worden.
Iedere stem telt idd daarom zijn we nu al dik 10 jaar aan het luisteren naar een klein groepje wat het hele Sinterklaas feest uit Nederland wil verbannen.quote:Op maandag 15 juni 2020 23:47 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Iedere stem telt toch. Ik hoop echt dat Nederland zich laat horen. Zal wel weer tegenvallen, helemaal in vergelijking met de blm protesten. Laat maar weten als je spontaan van gedachten verandertfotoreportage of zo mag ook.
Kleine kans.quote:Op maandag 15 juni 2020 23:47 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Iedere stem telt toch. Ik hoop echt dat Nederland zich laat horen. Zal wel weer tegenvallen, helemaal in vergelijking met de blm protesten. Laat maar weten als je spontaan van gedachten verandertfotoreportage of zo mag ook.
Voor mijn part maken ze 'm paars, als ik het maar niet meer hoef te horen.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 00:08 schreef theguyver het volgende:
Blm... Geld dat dan ook voor zwarte piet???
Jup dat dus..quote:Op dinsdag 16 juni 2020 00:20 schreef illusions het volgende:
[..]
Kleine kans.Zie jouw foto's wel tegemoet.
[..]
Voor mijn part maken ze 'm paars, als ik het maar niet meer hoef te horen.
Zo goedgelovigquote:Op maandag 15 juni 2020 23:47 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Hoezo goedgelovig? Ik zeg in die post letterlijk dat het waarschijnlijk zal tegenvallen, ook in vergelijking met de blm protesten. Of bedoel je wat anders of zo?quote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 00:47 schreef koosbasterd het volgende:
Ja, ok, je bedoelt het goed.
Het is alleen allemaal zinloos.
Dat is gewoon mijn mening, verder niks, ieder z'n ding.
Ik ga dat niet weer herhalen. En natuurlijk hoef je het er niet mee eens te zijnquote:Op dinsdag 16 juni 2020 00:31 schreef SuperHartje het volgende:
En daarbij heb ik aangegeven hoe gegronde protesten een bepaald effect of nut kunnen hebben.
Eens hoor, kleine moeite en niks doen voelt gewoon niet goed.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 00:51 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
[..]
Ik ga dat niet weer herhalen. En natuurlijk hoef je het er niet mee eens te zijn
Ik ga gwn even mijn steun betuigen, zonder verwachtingen. Kleine moeite eik.
Nou deze loser gaat weer proberen te slapenquote:Op dinsdag 16 juni 2020 00:54 schreef koosbasterd het volgende:
Algemeen bedoeld;
Malieveld is voor losers
Denk daar maar eens over na
Omdat je op een bepaalde plek mag zijn?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 00:54 schreef koosbasterd het volgende:
Algemeen bedoeld;
Malieveld is voor losers
Denk daar maar eens over na
Het was een vraag. Voel jij dat zo? Ik niet hoor, ik doe en zeg wat ik wil.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 00:59 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Hoezo mag? wat is dat voor slaventalk? Ben je zo afhankelijk?
Er zegt echt niemand dat je een vaccin moet nemen hoor, waar haal je dat vandaan?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 02:07 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Stoer man,
Neem je ook een vaccin als ze aan je deur kloppen? Zo ja, waarom wel? zo nee, waarom niet?
Het is immers voor de goede zaak.(zeggen ze)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |