abonnement Unibet Coolblue
pi_193092974



Seizoen 4
In DREAM SCHOOL proberen bekende Nederlanders schoolverlaters opnieuw te inspireren om zichzelf te ontwikkelen. De jongeren die centraal staan zijn tussen de 16 en 23 jaar en stuk voor stuk vastgelopen in het reguliere schoolsysteem. Midden in de bosrijke omgeving van Hilversum ligt een klooster dat voor drie weken is omgetoverd tot de DREAM SCHOOL van kickbokser Lucia Rijker en rector Eric van 't Zelfde. Hun droom is dat het de docenten van DREAM SCHOOL wél lukt om door te dringen tot de drop outs.
https://www.ntr.nl/DREAM-SCHOOL/229

De Deelnemers

Elke dinsdagavond op NPO3 om 20.25.

Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 12 mei 2020 @ 22:10:02 #2
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_193093490
Damian Fan was betere tt
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_193093603
Sana gaat social works studeren.......
speak only if it improves the silence.
  dinsdag 12 mei 2020 @ 22:20:36 #4
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_193093812
Ik ben niet bijgelezen in dit topic, dus wellicht al láng bekend bij jullie: dat meisje met die enorme bos krullen is zwanger. Die werkt dus na Dreamschool lekker aan haar toekomst. *O* :')
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_193093859
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 22:20 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ben niet bijgelezen in dit topic, dus wellicht al láng bekend bij jullie: dat meisje met die enorme bos krullen is zwanger. Die werkt dus na Dreamschool lekker aan haar toekomst. *O* :')
Van Quino?
pi_193094035
Team eric
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 12 mei 2020 @ 22:43:48 #7
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_193094486
Net de aflevering teruggekeken. Ik mis het stukje ruzie tussen Damian en de kantine mejuffrouw.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_193094498
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 22:43 schreef Schuimpjes het volgende:
Net de aflevering teruggekeken. Ik mis het stukje ruzie tussen Damian en de kantine mejuffrouw.
Vroeg me ook al af waar dat fragment bleef...

Misschien heeft de kantinejuf na de preview gevraagd om het eruit te halen

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2020 22:44:45 ]
pi_193095524
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 22:44 schreef Bluedisplay het volgende:

[..]

Vroeg me ook al af waar dat fragment bleef...

Misschien heeft de kantinejuf na de preview gevraagd om het eruit te halen
Volgende week.

Sana heeft trouwens een relatie voor de geintresseerde.
speak only if it improves the silence.
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 12 mei 2020 @ 23:53:31 #10
319979 Fok-it
All is well
pi_193095575
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 23:49 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Volgende week.

Sana heeft trouwens een relatie voor de geintresseerde.
Met Ariscaya? :9
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  woensdag 13 mei 2020 @ 00:24:12 #11
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_193095848
Die ruzies beginnen een beetje ordinair te worden. Uiteindelijk wil je toch verandering zien in plaats van op de eerste dag en op de laatste dag tokkies.

Matige TV op deze manier
Laffe huichelaar
pi_193095979
Jammer van de lunchvrouw :(

Dit is hoe ik over iedereen denk na deze aflevering

- Jelle: ik vind wel dat Erik gelijk heeft en ik hoop dat hij nog in gaat zien dat niet alles om populariteit draait want hij lijkt wel goede kwaliteiten te hebben.

- Sena: zij is wel cute en slim, maar speelt wel de slachtoffer. Met die fight met Emma deed ze inderdaad niks mis, maar toen met Celena had ze ook dingen gezegd die niet handig zijn zoals 'sla jeself dan!!'

- Ariscaya: coole chick

- Amina: doet wel prima mee en heeft goede bedoelingen maar ze komt extreem judgy over

- Anouk: wanneer ze niet geïrriteetd is vind ik haar echt een leuk kind maar zij heeft serieuze issues

- Jasmijn: doet het waarschijnlijk het best van allemaal maar krijgt 0 aandacht

- Emma: bijdehand chagrijnig wijf

- Timo/Delano/Ives: krijg bij deze jongens hetzelfde idee, 3 downie koppen die kapot dom zijn en zich veel te gangster voordoen

- Damian: als hij wat minder de drama queen speelt en stopt met dat mocro accent gaat het wel goed met hem komen

- Celena: buiten die ruzies met Sena om vind ik haar best lief

- Quino: hem mag ik wel

- Milo: vergeet de laatste afleveringen dat hij er zit, hij is denk ik gewoon te jong hiervoor.
/
pi_193096693
Het is gek dat philipe en juvat altijd de klappen opvangen. Ik heb niet bij andere docenten gezien dat ze hun les gedeeltelijk moesten skippen om groepsproblemen op te lossen.

[ Bericht 1% gewijzigd door TjjWester op 13-05-2020 02:47:08 ]
speak only if it improves the silence.
pi_193096954
Hoeveel XP denk je dat Anouk oplevert?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 13 mei 2020 @ 09:09:51 #15
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_193098391
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 02:27 schreef TjjWester het volgende:
Het is gek dat philipe en juvat altijd de klappen opvangen. Ik heb niet bij andere docenten gezien dat ze hun les gedeeltelijk moesten skippen om groepsproblemen op te lossen.
Juvat is straat genoeg om 'gerespecteerd' te worden door een groot deel van de groep en Philip laat niet met zich sollen door een spook in een roze dekentje en een biggetje met daddy-issues.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_193100126
Wat erger ik me groen en geel aan Jelle, Emma en Anouk :{w .
pi_193111095
Emma is echt naar. Wat een storende factor. Steeds de rest terechtwijzen, maar ze is zelf 10 keer erger.
Ze had goed moeten opletten bij de voedselles, ik weet wel bijna zeker dat ze er zo halfdood uitziet door slechte voeding.
En die deken moeten ze in de haard gooien. }:|
pi_193111119
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 11:19 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Wat erger ik me groen en geel aan Jelle, Emma en Anouk :{w .
Vermoedelijk richt Eric zich ook op hem omdat hij meer van hem verwacht.
Hij is dan misschien niet brutaal etc, maar trekt zo vreselijk veel aandacht naar zich toe dat anderen er onder lijden.
  woensdag 13 mei 2020 @ 23:29:49 #19
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_193112316
Ik vond die voedselmeneer zo tof, ik weet het niet meer precies maar het was iets van: 'ik eet elke dag chips'. 'gefeliciteerd.' _O-
En later nog zoiets, antwoordde hij alleen met 'ja'. Echt zo droog.

En uiteindelijk gaat ieder seizoen ongeveer als deze, toch? Iedereen is vervelend, en aan het eind blijken er drie toch wel mee te vallen en volgend jaar zijn we de meesten vergeten.
pi_193112465
Keek deze show voor het eerst deze week maar die kids worden wel weer gepamperd. Hoezo is het die ene muts toegestaan om daar rond te lopen met een badlaken omdat ze het 'koud' heeft? Dat moet je toch direct afschaffen.

Net als in die 100 dagen leraar show. Al die koters met koptelefoon en alles op in de klas :')
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_193112529
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 23:29 schreef Ceviche het volgende:
Ik vond die voedselmeneer zo tof, ik weet het niet meer precies maar het was iets van: 'ik eet elke dag chips'. 'gefeliciteerd.' _O-
En later nog zoiets, antwoordde hij alleen met 'ja'. Echt zo droog.

En uiteindelijk gaat ieder seizoen ongeveer als deze, toch? Iedereen is vervelend, en aan het eind blijken er drie toch wel mee te vallen en volgend jaar zijn we de meesten vergeten.
Rob Baan: Je moet 500 gram planten per dag eten.
Emma: Ik eet 500 gram chips per dag.
Rob Baan: ... Ja.

Rob Baan: Wie van jullie is wel eens in een kas geweest?
Emma: Telt een wietplantage ook mee? Dan wel.
Rob Baan: ... Gefeliciteerd
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_193112541
Niet 500 gram planten per dag roken :')

#420blazeit
pi_193112572
quote:
En uiteindelijk gaat ieder seizoen ongeveer als deze, toch? Iedereen is vervelend, en aan het eind blijken er drie toch wel mee te vallen en volgend jaar zijn we de meesten vergeten.
Andere seizoenen zaten er echt wel meer leerlingen met potentie tussen en minder leerlingen waaraan wij ons kunnen ergeren: Emma, Anouk en de helft van de jongens. Want Jelle is niet de enige die de clown uithangt of de boel loopt te stieren in de les, dat zijn er meer
  woensdag 13 mei 2020 @ 23:58:55 #24
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_193112699
Hoop echt dat ariscaya, amina en jasmijn er nog een leuke stageplek uit weten te slepen. Zeker die laatste 2 hebben bijna geen aandacht gehad. Iig in het gedeelte dat wij zien
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
pi_193113083
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2020 23:58 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Hoop echt dat ariscaya, amina en jasmijn er nog een leuke stageplek uit weten te slepen. Zeker die laatste 2 hebben bijna geen aandacht gehad. Iig in het gedeelte dat wij zien
komt omdat ze het gewoon heel goed doen.
Sana mag er trouwens van mij ook bij in jou rijtje.
  PR en moderator donderdag 14 mei 2020 @ 04:02:25 #26
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_193113822
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 23:49 schreef Sapstengel het volgende:
Niet 500 gram planten per dag roken :')

#420blazeit
echt he
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator donderdag 14 mei 2020 @ 04:02:43 #27
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_193113824
Tevens deze groep :')___ vind het sneu voor de kinders die er wél wat uit halen
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  donderdag 14 mei 2020 @ 06:24:33 #28
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_193114507
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 04:02 schreef Moira het volgende:
Tevens deze groep :')___ vind het sneu voor de kinders die er wél wat uit halen
Is het niet ieder jaar zo dat er een paar wat uit halen en een groep totaal niet?
Heb pas een klein stuk gezien dit seizoen, want heb pas net weer televisie :@
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 14 mei 2020 @ 07:33:22 #29
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_193114999
Ik heb ergens ook wel goede hoop voor Damian, ik heb het idee dat van de jongens hij de enige is die bij vlagen kritisch naar zichzelf kan kijken en ook echt iets wil.

Wat hem ook onderscheid van de andere jongens is dat hij in staat lijkt een soort helikopteraanzicht te kunnen nemen boven de groep om te zien waar het knelt.

Ariscaya, Amina, Jasmijn gaan er sowieso komen. Sana ook wel maar die heeft nog wat meer tijd nodig om haar oude gedrag los te laten en niet totaal een tegenovergestelde kant op te slaan. Quino komt er uiteindelijk ook, al heeft hij nog wel hulp nodig om uit te dokteren waar zijn gedrag vandaan komt en hoe het kan sturen.

Voor de rest heb ik weinig hoop.
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  donderdag 14 mei 2020 @ 08:24:30 #30
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_193115594
De enige hoop die ik voor Damian zie is dat hij in de toekomst nog veel levens kapot zal maken.
Laffe huichelaar
pi_193128583
Damian is een perfecte acteur. Hij gaat de komende jaren voor nog veel shit zorgen, maar zal uiteindelijk tot inkeer komen.
pi_193128938
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 23:29 schreef Ceviche het volgende:
Ik vond die voedselmeneer zo tof, ik weet het niet meer precies maar het was iets van: 'ik eet elke dag chips'. 'gefeliciteerd.' _O-
En later nog zoiets, antwoordde hij alleen met 'ja'. Echt zo droog.

En uiteindelijk gaat ieder seizoen ongeveer als deze, toch? Iedereen is vervelend, en aan het eind blijken er drie toch wel mee te vallen en volgend jaar zijn we de meesten vergeten.
Ja :D _O_


Verbaasde mij dat ze niet gelijk los ging na die gefeliciteerd
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_193128980
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 23:43 schreef RipCity het volgende:
Keek deze show voor het eerst deze week maar die kids worden wel weer gepamperd. Hoezo is het die ene muts toegestaan om daar rond te lopen met een badlaken omdat ze het 'koud' heeft? Dat moet je toch direct afschaffen.

Net als in die 100 dagen leraar show. Al die koters met koptelefoon en alles op in de klas :')
In principe omdat ze de paar weken niet willen verspillen met ruzie over een telefoon of deken.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  donderdag 14 mei 2020 @ 19:46:31 #34
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_193129278
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 19:25 schreef diadakan het volgende:
Damian is een perfecte acteur. Hij gaat de komende jaren voor nog veel shit zorgen, maar zal uiteindelijk tot inkeer komen.
Dit denk ik ook. Ik geloof hem totáál niet. Hij is een slimmerik die precies weet wat hij zeggen moet. Gladde jongen.

Sena, Sana? - vertrouw ik ook niet. Goede actrice en iets te veel met de camera bezig en met haar hippe kleertjes. Zou me niet verbazen als zij een vlog-carrière ambieert en daar behoorlijk geraffineerd mee bezig is in Dreamschool.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_193129294
Volgens mij hadden in voorgaande versies de leerlingen ook heftigere verhalen. Nu zitten er gewoon een hoop luie kwallen bij.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_193129332
quote:
16s.gif Op donderdag 14 mei 2020 19:46 schreef FlippingCoin het volgende:
Volgens mij hadden in voorgaande versies de leerlingen ook heftigere verhalen. Nu zitten er gewoon een hoop luie kwallen bij.
Van mij hoeven ze ook niet allemaal vol te zitten met heftige verhalen. Zo'n verhaallijn als Quino vind ik leuk om te volgen. Terwijl hij eigenlijk helemaal niks heftigs heeft mee gemaakt maar gewoon met zichzelf in de knoop zit.
pi_193129388
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 19:48 schreef Pinuts het volgende:

[..]

Van mij hoeven ze ook niet allemaal vol te zitten met heftige verhalen. Zo'n verhaallijn als Quino vind ik leuk om te volgen. Terwijl hij eigenlijk helemaal niks heftigs heeft mee gemaakt maar gewoon met zichzelf in de knoop zit.
Ik vind zijn verhaal maar lam.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_193129541
quote:
16s.gif Op donderdag 14 mei 2020 19:50 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ik vind zijn verhaal maar lam.
ik zou het niet onderschatten, ik denk niet dat er diepgaande trauma bij hem ligt, maar wel gebrek aan aandacht en zelf waarde. Wrs hebben zijn ouders weinig contact met hem gehad en waren wrs workaholics ofzo en hebben hoge verwachtingen. Volgens mij waren ze zelf hoogopgeleid als ik het mij goed herinner.
pi_193129653
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 19:55 schreef topdeck het volgende:

[..]

ik zou het niet onderschatten, ik denk niet dat er diepgaande trauma bij hem ligt, maar wel gebrek aan aandacht en zelf waarde. Wrs hebben zijn ouders weinig contact met hem gehad en waren wrs workaholics ofzo en hebben hoge verwachtingen. Volgens mij waren ze zelf hoogopgeleid als ik het mij goed herinner.
Ja zal best naar zijn en alles maar het komt mi niet zo tot uiting in zo'n show. Vorige aflevering kwam er eens uit waar die mee zat en ik ben bang dat het daar wat bij blijft.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_193131940
Het is in elk geval wel handig voor potentiële toekomstige werkgevers. Wat een volk joh. Hoe ze die schrijver ook uitschelden omdat het even niet naar de zin van de dames ging, idioot gedrag.
Que fácil fue tocar el cielo la primera vez
Cuando los besos fueron el motor de arranque
Que encendió la luz que hoy se desaparece
  vrijdag 15 mei 2020 @ 07:08:58 #41
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_193136904
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 19:25 schreef diadakan het volgende:
Damian is een perfecte acteur. Hij gaat de komende jaren voor nog veel shit zorgen, maar zal uiteindelijk tot inkeer komen.
dat denk ik niet
Laffe huichelaar
pi_193139158
Om de leerlingen te verdedigen: Die schrijver heeft aan ze gevraagd om in een week tijd een boek van 347 bladzijdes te lezen. Hoe realistisch is het om te denken dat ze dat wel ff zouden doen? :{
pi_193139198
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 10:51 schreef JHNGLT het volgende:
Om de leerlingen te verdedigen: Die schrijver heeft aan ze gevraagd om in een week tijd een boek van 347 bladzijdes te lezen. Hoe realistisch is het om te denken dat ze dat wel ff zouden doen? :{
Niet. Zou het ook niet doen.Ze konden ook een film kijken van het boek begreep ik. Ben je in 1 1/2 uur klaar ongeveer, weet je ook alles.
pi_193139876
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 10:51 schreef JHNGLT het volgende:
Om de leerlingen te verdedigen: Die schrijver heeft aan ze gevraagd om in een week tijd een boek van 347 bladzijdes te lezen. Hoe realistisch is het om te denken dat ze dat wel ff zouden doen? :{
Ze hebben geen overhoring gekregen he, hij wilde dat ze op de hoogte waren van de maatschappelijke thema's die in het boek worden beschreven.
speak only if it improves the silence.
pi_193140329
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 10:51 schreef JHNGLT het volgende:
Om de leerlingen te verdedigen: Die schrijver heeft aan ze gevraagd om in een week tijd een boek van 347 bladzijdes te lezen. Hoe realistisch is het om te denken dat ze dat wel ff zouden doen? :{
Het maakt dan ook niets uit als je dat niet redt. Het probleem was nu dat sommige leerlingen echt nog geen enkel idee hadden van de personages en het verhaal doordat ze zowel de film niet hadden gekeken en het boek niet hadden aangeraakt.
  vrijdag 15 mei 2020 @ 13:24:51 #46
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_193141427
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 10:54 schreef StephanL het volgende:

[..]

Niet. Zou het ook niet doen.Ze konden ook een film kijken van het boek begreep ik. Ben je in 1 1/2 uur klaar ongeveer, weet je ook alles.
Het geluid dan aanzetten is natuurlijk wel weer teveel gevraagd.
Beetje.... ik heb in het boek wel de bladzijdes omgeslagen, maar de letters niet bekeken.
De mensen zijn gek geworden
pi_193155413
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 10:51 schreef JHNGLT het volgende:
Om de leerlingen te verdedigen: Die schrijver heeft aan ze gevraagd om in een week tijd een boek van 347 bladzijdes te lezen. Hoe realistisch is het om te denken dat ze dat wel ff zouden doen? :{
Op zich is dat maar 50 bladzijdes per dag en moeten veel leerlingen met het ov komen, ik zie het probleem niet zo. Dit is echt puur de luie houding van bijna de hele groep.
Ben heel benieuwd of er nog wat tussenzitten waarbij de ogen geopend worden zodra ze zichzelf terugzien nu
pi_193155533
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 10:51 schreef JHNGLT het volgende:
Om de leerlingen te verdedigen: Die schrijver heeft aan ze gevraagd om in een week tijd een boek van 347 bladzijdes te lezen. Hoe realistisch is het om te denken dat ze dat wel ff zouden doen? :{
Die leerlingen hadden toegezegd toegewijd te zijn dan is dat niet bijzonder. Daarnaast konden ze een film zien of iig een samenvatting lezen wat ze ook niet hebben gedaan dat is gewoon luiheid.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_193156403
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 10:01 schreef Mriekie het volgende:

[..]

Op zich is dat maar 50 bladzijdes per dag en moeten veel leerlingen met het ov komen, ik zie het probleem niet zo. Dit is echt puur de luie houding van bijna de hele groep.
Ben heel benieuwd of er nog wat tussenzitten waarbij de ogen geopend worden zodra ze zichzelf terugzien nu
Bedenk wel dat een dreamschool dag duurt van 08:30 tot 20:30.
speak only if it improves the silence.
  zaterdag 16 mei 2020 @ 13:33:21 #50
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_193158329
Gestemd op Dreamschool voor de Gouden Televizier-ring. Ze zullen het waarschijnlijk niet redden maar ach :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  Beste/leukste mod 2022 zaterdag 16 mei 2020 @ 13:46:39 #51
319979 Fok-it
All is well
pi_193158472
Voor de meeste mensen zonder problematiek zal 50 bladzijden per dag voor een week geen probleem moeten zijn. Al zie ik het een hoop mensen tegenwoordig ook nog niet doen verder.

Maar voor dropouts met problematiek, drank en drugsgebruik en bij een hoop toch een verminderde intelligentie is een boek van bijna 400 bladzijden lezen in zo'n kort tijdsbestek plus alle lessen eromheen geen doen
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Beste/leukste mod 2022 zaterdag 16 mei 2020 @ 13:49:30 #52
319979 Fok-it
All is well
pi_193158507
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 13:33 schreef SonicVolcano het volgende:
Gestemd op Dreamschool voor de Gouden Televizier-ring. Ze zullen het waarschijnlijk niet redden maar ach :)
Ik ook ja. En op Oogappels
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zaterdag 16 mei 2020 @ 14:11:37 #53
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_193158829
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 13:33 schreef SonicVolcano het volgende:
Gestemd op Dreamschool voor de Gouden Televizier-ring. Ze zullen het waarschijnlijk niet redden maar ach :)
Ik gun het Eric en Lucia wel.
With love :*
  zaterdag 16 mei 2020 @ 16:37:45 #54
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_193160775
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 13:49 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ik ook ja. En op Oogappels
Dat was mijn 2e stem geweest ja. Ander e-mailadres maar doen :P

Topserie _O_
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  zondag 17 mei 2020 @ 09:50:27 #55
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_193174745
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 13:46 schreef Fok-it het volgende:
Voor de meeste mensen zonder problematiek zal 50 bladzijden per dag voor een week geen probleem moeten zijn. Al zie ik het een hoop mensen tegenwoordig ook nog niet doen verder.

Maar voor dropouts met problematiek, drank en drugsgebruik en bij een hoop toch een verminderde intelligentie is een boek van bijna 400 bladzijden lezen in zo'n kort tijdsbestek plus alle lessen eromheen geen doen
Volgens mij was die dude ook al tevreden dat mensen de film gezien hadden. Die dikke moest er alleen weer een punt van maken dat ze het boek niet alleen niet gelezen had maar het super niet gelezen had. Ze had de film opgezet maar viel er meteen bij in slaap oid? aso tuig
Laffe huichelaar
  zondag 17 mei 2020 @ 10:03:32 #56
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_193174877
Ook gestemd. Nu weet ik dat er een patty brard biografie is en heb ik mijn vertrouwen in de mensheid verloren. Jullie worden bedankt
Laffe huichelaar
pi_193174878
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2020 09:50 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Volgens mij was die dude ook al tevreden dat mensen de film gezien hadden. Die dikke moest er alleen weer een punt van maken dat ze het boek niet alleen niet gelezen had maar het super niet gelezen had. Ze had de film opgezet maar viel er meteen bij in slaap oid? aso tuig
Dik varkentje. Echt bah.


Soms zou je hopen dat het acteurs zijn.
  Beste/leukste mod 2022 zondag 17 mei 2020 @ 11:31:16 #58
319979 Fok-it
All is well
pi_193175772
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2020 09:50 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Volgens mij was die dude ook al tevreden dat mensen de film gezien hadden. Die dikke moest er alleen weer een punt van maken dat ze het boek niet alleen niet gelezen had maar het super niet gelezen had. Ze had de film opgezet maar viel er meteen bij in slaap oid? aso tuig
Nee ze was te lam om geluid aan te zetten :') zeg dan gewoon dat je het niet gezien hebt

Maar oh wat prijst ze zichzelf om haar eerlijkheid
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zondag 17 mei 2020 @ 11:43:45 #59
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_193175909
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2020 10:03 schreef xminator het volgende:

[..]

Dik varkentje. Echt bah.


Soms zou je hopen dat het acteurs zijn.
Dat constante gemekker om uiterlijk is ook vermoeiend, moet ik zeggen.
Dit, dus.
pi_193176808
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 13:46 schreef Fok-it het volgende:
Voor de meeste mensen zonder problematiek zal 50 bladzijden per dag voor een week geen probleem moeten zijn. Al zie ik het een hoop mensen tegenwoordig ook nog niet doen verder.

Maar voor dropouts met problematiek, drank en drugsgebruik en bij een hoop toch een verminderde intelligentie is een boek van bijna 400 bladzijden lezen in zo'n kort tijdsbestek plus alle lessen eromheen geen doen
De dreamschool leerlingen hebben geen drank en drugs problematiek. Aldus de hulpverleners.
speak only if it improves the silence.
pi_193176837
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2020 09:50 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Volgens mij was die dude ook al tevreden dat mensen de film gezien hadden. Die dikke moest er alleen weer een punt van maken dat ze het boek niet alleen niet gelezen had maar het super niet gelezen had. Ze had de film opgezet maar viel er meteen bij in slaap oid? aso tuig
Nee ze had het geluid uitstaan maar omdat ze druk was op dr telefoon had ze dat niet door, of zo. :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 17 mei 2020 @ 13:07:05 #62
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_193176859
quote:
16s.gif Op zondag 17 mei 2020 13:04 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Nee ze had het geluid uitstaan maar omdat ze druk was op dr telefoon had ze dat niet door, of zo. :')
Boeien. Ze was toch gewoon eerlijk? Dus wat zeur je nu als ze gewoon eerlijk is :?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_193176872
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2020 13:07 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Boeien. Ze was toch gewoon eerlijk? Dus wat zeur je nu als ze gewoon eerlijk is :?
Je hebt gelijk sorry, haar eerlijkheid en niet schelden met kanker (tenzij ze écht heul boos is) verdient een standbeeld. _O_
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 17 mei 2020 @ 13:09:15 #64
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_193176885
quote:
16s.gif Op zondag 17 mei 2020 13:08 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Je hebt gelijk sorry, haar eerlijkheid en niet schelden met kanker (tenzij ze écht heul boos is) verdient een standbeeld. _O_
Precies, en ze is ook gewoon aanwezig. Normaal zou ze niet eens komen, dus dat ze nu onvoorbereid en slapend in de les zit, moet je niet over zeuren. Gewoon dankbaar zijn dat ze er is.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_193177024
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2020 13:09 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Precies, en ze is ook gewoon aanwezig. Normaal zou ze niet eens komen, dus dat ze nu onvoorbereid en slapend in de les zit, moet je niet over zeuren. Gewoon dankbaar zijn dat ze er is.
Ja dat toont gewoon aan dat ze comitted is anders was ze ook wel de hele week lam ipv alleen het weekend.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 17 mei 2020 @ 14:49:45 #66
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_193177993
Wisten jullie dat Lucia Rijker in een boksfilm een kleine rol heeft gespeeld naast Morgan Freeman, Clint Eastwood en Hillary Duff? :P
Wat een carriere heeft die vrouw gehad.

Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  Beste/leukste mod 2022 zondag 17 mei 2020 @ 15:47:09 #67
319979 Fok-it
All is well
pi_193178536
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2020 14:49 schreef Quotidien het volgende:
Wisten jullie dat Lucia Rijker in een boksfilm een kleine rol heeft gespeeld naast Morgan Freeman, Clint Eastwood en Hillary Duff? :P
Wat een carriere heeft die vrouw gehad.

Ik denk dat je Hilary Swank bedoelt. Ik zie Hilary Duff nog niet snel in een boksfilm spelen

Million dollar baby ja, goeie film
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_193178686
Wanneer gaat de TV-kantine een imitatie van Dream school doen? Ik zie Irene Moors als Lucia al voor me...
  zondag 17 mei 2020 @ 16:09:35 #69
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_193178732
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2020 15:47 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ik denk dat je Hilary Swank bedoelt. Ik zie Hilary Duff nog niet snel in een boksfilm spelen

Million dollar baby ja, goeie film
Die ja
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_193179755
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2020 11:31 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Nee ze was te lam om geluid aan te zetten :') zeg dan gewoon dat je het niet gezien hebt

Maar oh wat prijst ze zichzelf om haar eerlijkheid
Wel grappig dat ze dan tegen Sana gaat bitchen omdat haar eerlijkheid iemand onnodig kan kwetsen, maar als het op haar eigen vregge bek aankomt? :')
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
  Beste/leukste mod 2022 zondag 17 mei 2020 @ 18:02:24 #71
319979 Fok-it
All is well
pi_193179933
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2020 17:48 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

Wel grappig dat ze dan tegen Sana gaat bitchen omdat haar eerlijkheid iemand onnodig kan kwetsen, maar als het op haar eigen vregge bek aankomt? :')
Echt :D

Vreselijk figuur
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_193204518
speak only if it improves the silence.
pi_193204564
quote:
Vanavond eindelijk de kantine juffrouw ruzie *O*
pi_193207883
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2020 17:48 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

Wel grappig dat ze dan tegen Sana gaat bitchen omdat haar eerlijkheid iemand onnodig kan kwetsen, maar als het op haar eigen vregge bek aankomt? :')
Als je altijd gewend bent om naar anderen te wijzen om zo je eigen verantwoordelijkheid te kunnen ontwijken...
  dinsdag 19 mei 2020 @ 16:44:33 #75
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_193208291
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 12:10 schreef Pinuts het volgende:

[..]

Vanavond eindelijk de kantine juffrouw ruzie *O*
En Anouk die hysterisch aan het huilen is. Tering heej..

Eindelijk wel actie en Lucia die uit dr slof schiet :')
With love :*
pi_193208331
Tipje van de sluier: het begon met de pannenkoeken. In welk programma heb ik dat eerder gezien?

Voorts ben ik van mening dat Delano een keer zijn neus moet snuiten...
pi_193208728
De samenvatting staat al op youtube:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iets met pannenkoeken inderdaad. Maar heb het niet volledig gekeken want dan hoef ik vanavond niet meer te kijken :P
pi_193208835
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 16:46 schreef Magister_Artium het volgende:
Tipje van de sluier: het begon met de pannenkoeken. In welk programma heb ik dat eerder gezien?

Voorts ben ik van mening dat Delano een keer zijn neus moet snuiten...
Vertel. Geen idee op welk programma je doelt.
speak only if it improves the silence.
  dinsdag 19 mei 2020 @ 17:21:01 #79
403253 Meke
after all this time? always.
pi_193208847
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 17:20 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Vertel. Geen idee op welk programma je doelt.
Ik neem aan dit (of er zijn meer programma's die die associatie oproepen :D )

Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_193208852
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 17:20 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Vertel. Geen idee op welk programma je doelt.
pi_193208861
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 17:21 schreef Meke het volgende:

[..]

Ik neem aan dit (of er zijn meer programma's die die associatie oproepen :D )

Twee zielen, één gedachte! :’)
pi_193208864
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 17:21 schreef Meke het volgende:

[..]

Ik neem aan dit (of er zijn meer programma's die die associatie oproepen :D )

Ja tuurlijk de lelystadse buufjes.
speak only if it improves the silence.
pi_193213044
20.55 :(
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_193213046
Ik zat klaar voor niks -O-
pi_193213069
Wtf is dit altijd die hoeren npo die zo loopt te kloten en aan het einde van een show even de tijd verandert
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_193213071
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 20:26 schreef Bluedisplay het volgende:
Ik zat klaar voor niks -O-
Hier ook. Nou ja, dan nog maar wat opruimen in huis.
pi_193213083
Die programmamaker mag we even in elkaar gemept worden door lucia
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_193213284
2 zoenende mannen nu op npo3 :r
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_193213338
Heb het aanstaan op mute en ik zie alleen maar mensen (half)naakt in bed liggen
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_193213369
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 20:40 schreef KennyPowers het volgende:
Heb het aanstaan op mute en ik zie alleen maar mensen (half)naakt in bed liggen
Ik begrijp er helemaal niks van.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 19 mei 2020 @ 20:45:55 #91
489267 Guus_Geluk2.0
Nieuw, maar niet verbeterd.
pi_193213442
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 20:38 schreef superniger het volgende:
2 zoenende mannen nu op npo3 :r
Oke Delano
  dinsdag 19 mei 2020 @ 20:47:28 #92
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_193213465
Begint om 2055 ja?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_193213489
J
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 20:47 schreef Quotidien het volgende:
Begint om 2055 ja?
JA
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_193213494
Oh boi :o
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_193213497
Klaas Dijkhoff. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_193213503
Heerlijke rel aflevering.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_193213509
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 20:49 schreef superniger het volgende:
Heerlijke rel aflevering.
Wel zielig voor die kookjuf
pi_193213511
Klaas strijkstok immorele corona lul
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 19 mei 2020 @ 20:55:35 #99
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_193213608
Dat Dertigers zit toch niemand op te wachten? Weer zo'n 'hippe' serie vol met stereotypen en clichés.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_193213631
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 20:55 schreef SonicVolcano het volgende:
Dat Dertigers zit toch niemand op te wachten? Weer zo'n 'hippe' serie vol met stereotypen en clichés.
Zal wel voor vrouwen gemaakt zijn?
pi_193213637
Het loopt allemaal met een sisser af........... Mark my words.
speak only if it improves the silence.
  dinsdag 19 mei 2020 @ 20:57:48 #102
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_193213648
Wat houdT je tegen? :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_193213665
_O-
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  dinsdag 19 mei 2020 @ 20:58:52 #104
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_193213670
Bek dicht Emma.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 19 mei 2020 @ 20:59:09 #105
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_193213673
Go Jasmijn _O_
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_193213675
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 20:58 schreef superniger het volgende:
Bek dicht Emma.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_193213708
Billenkoek van Melody :9
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:01:13 #108
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_193213712
Watte
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_193213725
Haha is nu op zijn teentjes getrap, wat sneu :')
pi_193213728
Het gedrag van de meesten is echt bij de beesten af :')

Ook totaal geen zelfreflectie
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 19 mei 2020 @ 21:02:26 #111
319979 Fok-it
All is well
pi_193213737
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:01 schreef Bluedisplay het volgende:
Het gedrag van de meesten is echt bij de beesten af :')

Ook totaal geen zelfreflectie
Was nooit zo erg bij de vorige seizoenen.

Deze groep is echt heel tergend
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_193213742
Verwende lui zijn het
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_193213746
Als een verslaafde :D
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:03:35 #114
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_193213749
Yves, Thimo, Jelle en Milo zijn gewoon exact hetzelfde. Vuilniszakken.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:04:05 #115
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_193213764
Lucia is MAD.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_193213773
_O-
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:04:40 #117
489267 Guus_Geluk2.0
Nieuw, maar niet verbeterd.
pi_193213777
Als hij dingen zo aangaat snap ik wel dat ie geen fuck bereikt
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 19 mei 2020 @ 21:05:55 #118
319979 Fok-it
All is well
pi_193213797
Halt is niet zo'n prioriteit voor Delano. Kan beter zijn prioriteiten bij een KNO-arts leggen
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:06:17 #119
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_193213803
Yves met zijn 'broer' :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:06:48 #120
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_193213815
Wat doet Milo hier eigenlijk? Ik hoor en zie hem nooit
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:07:34 #121
489267 Guus_Geluk2.0
Nieuw, maar niet verbeterd.
pi_193213827
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:06 schreef Revanches het volgende:
Wat doet Milo hier eigenlijk? Ik hoor en zie hem nooit
Storen 🙊
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:07:34 #122
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_193213828
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:06 schreef Revanches het volgende:
Wat doet Milo hier eigenlijk? Ik hoor en zie hem nooit
De Aziaat omdat het moet.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_193213836
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:06 schreef Revanches het volgende:
Wat doet Milo hier eigenlijk? Ik hoor en zie hem nooit
Hij slaapt hier.
pi_193213838
Clearasilkutkop, bah
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:08:15 #125
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_193213842
LUCIA _O_
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_193213844
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:06 schreef Revanches het volgende:
Wat doet Milo hier eigenlijk? Ik hoor en zie hem nooit
Moet van de leerplichtambtenaar.
speak only if it improves the silence.
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:08:41 #127
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_193213854
ief heeft echt het IQ van een bloemkool.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_193213863
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:05 schreef Fok-it het volgende:
Halt is niet zo'n prioriteit voor Delano. Kan beter zijn prioriteiten bij een KNO-arts leggen
Pest die jongen toch niet zo. Het is geen blanke die marokaan wilt zijn.......
speak only if it improves the silence.
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:09:14 #129
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_193213864
''Hoe kun je dan nieuwe dingen leren?''

Dat kan hij dus niet :N
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:09:48 #130
489267 Guus_Geluk2.0
Nieuw, maar niet verbeterd.
pi_193213881
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:08 schreef Mani89 het volgende:
ief heeft echt het IQ van een bloemkool.
Denk dat je hem overschat
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 19 mei 2020 @ 21:09:51 #131
319979 Fok-it
All is well
pi_193213884
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:09 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Pest die jongen toch niet zo. Het is geen blanke die marokaan wilt zijn.......
Hij is niet zo slecht nee
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_193213892
Emma gaat dwarsliggen genot
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_193213908
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:09 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Hij is niet zo slecht nee
Mensen pesten met hun medische afwijking is niet bepaald chique.
speak only if it improves the silence.
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:11:20 #134
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_193213913
Sana is echt klein.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_193213915
Emma tekent een zak patat
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 19 mei 2020 @ 21:11:31 #136
319979 Fok-it
All is well
pi_193213919
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:11 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Mensen pesten met hun medische afwijking is niet bepaald chique.
Stel je niet aan
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:11:36 #137
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_193213922
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:10 schreef KennyPowers het volgende:
Emma gaat dwarsliggen genot
Jep
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_193213938
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:11 schreef SonicVolcano het volgende:
Sana is echt klein.
Klein en fijn :)
pi_193213952
Emma gaat nergens heen na Dreamschool
pi_193213954
Flikker emma dat programma uit man merk eerder achteruitgang dan vooruitgang
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:12:58 #141
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_193213955
Emma kreeg als kind azijn ipv melk.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_193213986
BUSTED
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_193214003
Delano is plato fan wat
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_193214012
quote:
16s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:15 schreef FlippingCoin het volgende:
Delano is plato fan wat
Zal wel de rapper Plato zijn hem kennende...
pi_193214017
Jaloers haha
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:16:26 #146
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_193214028
Ik word helemaal para jongen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_193214030
Jesus, wtf :')
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:16:32 #148
489267 Guus_Geluk2.0
Nieuw, maar niet verbeterd.
pi_193214031
Damian :') _O-
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:16:41 #149
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_193214036
wtf?
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_193214039
Is deze vrouw er elk seizoen?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:16:53 #151
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_193214040
Damian wordt helemaal para brother
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_193214043
Dit is ook echt zo'n enorm kansloos figuur :')
pi_193214047
;( ;(
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_193214050
Waar slaat die reactie op :{
pi_193214062
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
Is deze vrouw er elk seizoen?
Nee dit seizoen voor het eerst
pi_193214063
Sneu ;(
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_193214070
Wow is dit het :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_193214071
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:17 schreef Chia het volgende:

[..]

Nee dit seizoen voor het eerst
Dank je.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:17:53 #159
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_193214079
Dit is zielig.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:17:54 #160
489267 Guus_Geluk2.0
Nieuw, maar niet verbeterd.
pi_193214080
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:17 schreef Chia het volgende:

[..]

Nee dit seizoen voor het eerst
Dit seizoen voor het eerst op TV*
pi_193214081
Sow drie camera ploegen er op af :D
pi_193214088
Jelle ziet er zonder petje veel beter uit.
speak only if it improves the silence.
pi_193214089
Wel een goede actrice

Grapje, zielig ;(
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_193214097
“Alles voor je gekocht wat je wilde”


-O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:18:32 #165
489267 Guus_Geluk2.0
Nieuw, maar niet verbeterd.
pi_193214098
"overdrijf niet zo"
pi_193214099
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:17 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:

[..]

Dit seizoen voor het eerst op TV*
Toen hadden ze ook geen corvee en zo
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 19 mei 2020 @ 21:18:48 #167
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_193214102
Awh dat lunch vrouwtje
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:19:11 #168
489267 Guus_Geluk2.0
Nieuw, maar niet verbeterd.
pi_193214112
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:18 schreef Chia het volgende:

[..]

Toen hadden ze ook geen corvee en zo
Nee klopt, maar zij maakte wel al lunch
pi_193214114
Een puber blijft toch altijd in zijn eigen waarheid hangen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:19:27 #170
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_193214121
Damian is in staat te moorden.

Dat gevoel heb ik serieus :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_193214122
Lucia heeft meestal toch wel scherpe analyses
pi_193214123
Naaa sorry hoor maar als je zo reageert op dit mag je zelf ook wel eens nadenken waar je aan meedoe
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 19 mei 2020 @ 21:19:42 #173
319979 Fok-it
All is well
pi_193214126
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:18 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
"overdrijf niet zo"
_O- Inderdaad Damian

Overdrijf niet zo
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_193214150
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Awh dat lunch vrouwtje
Aansteller. Als je aan dit programma meewerkt dan weet je dat je klappen krijgt.daarnaast beweert ze ook coach te zijn, die moeten tegen een duwtje kunnen.
speak only if it improves the silence.
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:20:46 #175
489267 Guus_Geluk2.0
Nieuw, maar niet verbeterd.
pi_193214158
quote:
16s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:19 schreef FlippingCoin het volgende:
Naaa sorry hoor maar als je zo reageert op dit mag je zelf ook wel eens nadenken waar je aan meedoe
Idd
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:20:49 #176
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_193214159
FITTIE
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 19 mei 2020 @ 21:21:07 #177
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_193214164
Haha die Russin gaat ook los
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_193214175
Anouk hou je muil
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_193214178
Damian kan de tyfus krijgen met z'n aardbeien
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 19 mei 2020 @ 21:21:48 #180
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_193214186
Turkse lesbo gaat ook flippen
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_193214187
_O- _O-
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:22:00 #182
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_193214188
KNOKKEN
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 19 mei 2020 @ 21:22:10 #183
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_193214192
Oh dikke flipt
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_193214193
_O- _O-
pi_193214194
B:)B B:)B B:)B B:)B B:)B B:)B
pi_193214196
Lol anouk doet stoer maar ze was bang
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_193214200
ff eten halen hou je rustig
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:23:03 #188
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_193214203
Delano gaat eerst ff snaaien
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 19 mei 2020 @ 21:23:04 #189
319979 Fok-it
All is well
pi_193214204
Ik moet lopen gap ik moet lopen gap
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:23:12 #190
489267 Guus_Geluk2.0
Nieuw, maar niet verbeterd.
pi_193214207
"ik begin rustig"
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 19 mei 2020 @ 21:23:34 #191
319979 Fok-it
All is well
pi_193214214
Emma ziet weer momentje om te stoken _O_
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 19 mei 2020 @ 21:23:39 #192
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_193214217
Heerlijke aflevering dit :D
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_193214220
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:20 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Aansteller. Als je aan dit programma meewerkt dan weet je dat je klappen krijgt.daarnaast beweert ze ook coach te zijn, die moeten tegen een duwtje kunnen.
Onzin, die kutkinderen mogen er best mee geconfronteerd worden dat er ook menselijke mensen zijn die niet ingesteld zijn op straattuig
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:24:05 #194
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_193214224
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:23 schreef Chia het volgende:

[..]

Onzin, die kutkinderen mogen er best mee geconfronteerd worden dat er ook menselijke mensen zijn die niet ingesteld zijn op straattuig
Eens, gewoon normaal communiceren
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:24:09 #195
489267 Guus_Geluk2.0
Nieuw, maar niet verbeterd.
pi_193214227
*O* *O* Anouk weg *O* *O*
pi_193214230
2 opties, zwart of wit
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_193214236
Anouk is erger dan Emma
pi_193214238
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:23 schreef Chia het volgende:

[..]

Onzin, die kutkinderen mogen er best mee geconfronteerd worden dat er ook menselijke mensen zijn die niet ingesteld zijn op straattuig
Eens

#teamkookjuf

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2020 21:24:35 ]
pi_193214245
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heerlijke aflevering dit :D
Sowieso, dit seizoen _O_
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 19 mei 2020 @ 21:24:46 #200
319979 Fok-it
All is well
pi_193214246
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:20 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Aansteller.
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:11 schreef TjjWester het volgende:

[..]
niet bepaald chique.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 19 mei 2020 @ 21:24:48 #201
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_193214248
Haha die dikke die zegt dat een ander niet met anderen moet bemoeien.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_193214250
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:23 schreef Chia het volgende:

[..]

Onzin, die kutkinderen mogen er best mee geconfronteerd worden dat er ook menselijke mensen zijn die niet ingesteld zijn op straattuig
Prima als lucia hem aanpakt en zegt dit kan niet. Maar karin is gewoon een jankerd.
speak only if it improves the silence.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 19 mei 2020 @ 21:25:52 #203
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_193214265
Die dikke ontploft 😂
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_193214268
Lucia propt 10 werkdagen in 1 dag zo :@ zonder Eric
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 19 mei 2020 @ 21:27:17 #205
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_193214288
_O-
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:27:26 #206
489267 Guus_Geluk2.0
Nieuw, maar niet verbeterd.
pi_193214294
Die jongens :')
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:27:47 #207
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_193214301
Jammer dat die ene Delano het verpest voor alle andere Delano's.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_193214304
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:24 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Prima als lucia hem aanpakt en zegt dit kan niet. Maar karin is gewoon een jankerd.
Waarom zou ze niet mogen janken? In de echte wereld is het nu eenmaal niet zo dat iedereen tegen wie je een tirade afsteekt reageert vanuit een soort begeleiders/docentenrol en lokken tirades ook bij andere mensen iets uit.

Vind het juist wel meerwaarde hebben dar deze vrouw zich kwetsbaar op durft te stellen. Jelle nam daardoor ook eens een andere rol op zich dan clown.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 19 mei 2020 @ 21:27:59 #209
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_193214306
Kanker Broccoli mooie tt
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:28:05 #210
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_193214309
Pestgedrag door die kansloze kereltjes
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_193214313
quote:
15s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:19 schreef SonicVolcano het volgende:
Damian is in staat te moorden.

Dat gevoel heb ik serieus :')
Hij eist respect
anonieme razernist
pi_193214323
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:27 schreef Mani89 het volgende:
Jammer dat die ene Delano het verpest voor alle andere Delano's.
Ik heb nog nooit een normale, intelligente Delano ontmoet.
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:28:52 #213
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_193214329
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kanker Broccoli mooie tt
want?
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:29:02 #214
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_193214332
Die jongens mogen echt dood.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 19 mei 2020 @ 21:29:14 #215
319979 Fok-it
All is well
pi_193214338
quote:
13s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:27 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Die jongens :')
Yves heeft echt oprecht een chromosoom te weinig,
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:29:26 #216
489267 Guus_Geluk2.0
Nieuw, maar niet verbeterd.
pi_193214348
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:29 schreef Mani89 het volgende:
Die jongens mogen echt dood.
:')
pi_193214351
Alt-right
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:29:31 #218
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_193214352
Ze hadden met gemak 3 of 4 weg kunnen sturen dit seizoen.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_193214353
Yves is wel mokerdom
pi_193214359
quote:
15s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:28 schreef NoCigar het volgende:

[..]

Hij eist respect
Hij is opzoek naardingen die hij nooit heeft gehad. Als je gewend bent het niet te krijgen dan ga je het afdwingen.
speak only if it improves the silence.
pi_193214371
Amina is hier wel sterk
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_193214373
Het ergste is dat deze mensen veel meer kinderen fokken dan nette mensen 😢😢😢
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:30:44 #223
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_193214378
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:30 schreef KennyPowers het volgende:
Amina is hier wel sterk
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 19 mei 2020 @ 21:30:58 #224
319979 Fok-it
All is well
pi_193214385
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:30 schreef EendjeTwee het volgende:
Het ergste is dat deze mensen veel meer kinderen fokken dan nette mensen 😢😢😢
Dat is altijd zo. Mensen uit een laag milieu neuken altijd als konijnen
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:31:02 #225
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_193214389
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:30 schreef KennyPowers het volgende:
Amina is hier wel sterk
Zou een goeie kogelstootster zijn denk ik.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_193214393
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:29 schreef SonicVolcano het volgende:
Ze hadden met gemak 3 of 4 weg kunnen sturen dit seizoen.
Lucia heeft al uitgelegd dat wegsturen inprincipe geen optie is. Dan doe je precies hetzelfde als de andere scholen en verstoor je het proces.
speak only if it improves the silence.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 19 mei 2020 @ 21:31:20 #227
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_193214394
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:28 schreef Revanches het volgende:

[..]

want?
Ging stuk toen hij dat zei
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:31:22 #228
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_193214395
Damian peste net Karin. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_193214404
Dit is me te zweverig :P
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 19 mei 2020 @ 21:32:24 #230
319979 Fok-it
All is well
pi_193214416
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:32 schreef KennyPowers het volgende:
Dit is me te zweverig :P
Emma zit er al wel als een monnik bij
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_193214424
Lucia is die mongol ook zat
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:32:49 #232
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_193214427
Yves is echt de ergste
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_193214431
Disrespect.. wat een vocabulair 🙀🙀🙀
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:33:07 #234
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_193214433
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:31 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Lucia heeft al uitgelegd dat wegsturen inprincipe geen optie is. Dan doe je precies hetzelfde als de andere scholen en verstoor je het proces.
Misschien maar dan hadden ze die kans maar moeten pakken. Ik zou het geen zwaktebod vinden in ieder geval.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_193214434
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:32 schreef Revanches het volgende:
Yves is echt de ergste
Wat een kneus is hij zeg
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 19 mei 2020 @ 21:33:09 #236
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_193214435
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:32 schreef Revanches het volgende:
Yves is echt de ergste
Klopt
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_193214439
Negatieve gedachtes
Emma

:D
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_193214442
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:33 schreef KennyPowers het volgende:
Negatieve gedachtes
Emma

:D
_O-
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 19 mei 2020 @ 21:33:53 #239
319979 Fok-it
All is well
pi_193214443
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:32 schreef Revanches het volgende:
Yves is echt de ergste
Dat laatste glimlachje van hem zei wel veel. Hij is zelf ook wel onzeker over zijn houding denk ik
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:33:57 #240
489267 Guus_Geluk2.0
Nieuw, maar niet verbeterd.
pi_193214444
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:33 schreef KennyPowers het volgende:
Negatieve gedachtes
Emma

:D
pi_193214447
Omg. Jankende Anouk en dan Emma als een smurf met die heroïne kop erachter 😂😂
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:34:11 #242
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_193214449
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:32 schreef Revanches het volgende:
Yves is echt de ergste
Zulks stuitende domheid heb ik zelden meegemaakt.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_193214456
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:33 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Misschien maar dan hadden ze die kans maar moeten pakken. Ik zou het geen zwaktebod vinden in ieder geval.
Het grootste proces vind nu plaats niet op dreamschool.
speak only if it improves the silence.
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:34:42 #244
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_193214459
Dit is erg zweverig.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_193214460
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:34 schreef EendjeTwee het volgende:
Omg. Jankende Anouk en dan Emma als een smurf met die heroïne kop erachter 😂😂
_O-
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 19 mei 2020 @ 21:34:59 #246
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_193214469
Anouk is ook vreselijk .
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_193214479
Hij wil er voor iedereen zijn maar niet langer dan 5 minuten
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_193214483
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Anouk is ook vreselijk .
Yves, Anouk en Emma zijn de ergste.
pi_193214485
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:33 schreef KennyPowers het volgende:
Negatieve gedachtes
Emma

:D
:')
pi_193214490
Deze thread duurt te lang. Schiet op met die posts. Echt teveel disrespect.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 19 mei 2020 @ 21:36:24 #251
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_193214494
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:35 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:

[..]

Yves, Anouk en Emma zijn de ergste.
Ja eens
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_193214495
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:34 schreef superniger het volgende:
Dit is erg zweverig.
Is volgens mij wel een bewezen therapievorm en niet per se heel alternatief.
pi_193214500
Jasmijn is echt wel iemand die Wel iets kan bereiken heb ik het idee. Ik weet niet war haar verleden is, maar soms heb je gewoon pech en kunnen de problemen opstapelen.
pi_193214501
DOORBRAAK
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:37:27 #255
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_193214503
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:36 schreef Chia het volgende:

[..]

Is volgens mij wel een bewezen therapievorm en niet per se heel alternatief.
Toevallig literatuur hierover?
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_193214513
Ook Emma’s ogen open, dan zijn we echt op weg naar de slotdag!
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 19 mei 2020 @ 21:38:12 #257
319979 Fok-it
All is well
pi_193214516
Emma is zo ongeloofwaardig
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_193214518
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:37 schreef Revanches het volgende:

[..]

Toevallig literatuur hierover?
Nee sorry :P
pi_193214520
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:37 schreef StephanL het volgende:
Jasmijn is echt wel iemand die Wel iets kan bereiken heb ik het idee. Ik weet niet war haar verleden is, maar soms heb je gewoon pech en kunnen de problemen opstapelen.
Ja, die komt er wel.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:38:57 #260
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_193214525
Amina komt er ook wel ! Leuke sfeer zo :)
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_193214533
Haha Amina had een elastiek al kapot volgens mij :D
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 19 mei 2020 @ 21:40:38 #262
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_193214557
Volgende keer Keith Bakker als coach erbij zetten.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_193214558
Hey, Jasmijn krijgt eindelijk aandacht
pi_193214563
Was Jasmijn nou zo een meisje dat liep te snijden in het verleden?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_193214568
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Volgende keer Keith Bakker als coach erbij zetten.
Keith was een fantastische coach, jammer van zijn keuzes.
speak only if it improves the silence.
pi_193214570
Nog nooit een normaal mens tegengekomen helaas
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_193214572
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
Was Jasmijn nou zo een meisje dat liep te snijden in het verleden?
Ja
speak only if it improves the silence.
pi_193214578
Jasmijn, komt helder over :Y
pi_193214581
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:41 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Keith was een fantastische coach, jammer van zijn keuzes.
Keith is een viezerik die in een kooi hoort
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:42:29 #270
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_193214586
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Volgende keer Keith Bakker als coach erbij zetten.
Ik wacht nog steeds op kikki's riemfoto.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 19 mei 2020 @ 21:42:54 #271
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_193214589
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:42 schreef superniger het volgende:

[..]

Ik wacht nog steeds op kikki's riemfoto.
:D ! Dat weet ik nog
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 19 mei 2020 @ 21:43:05 #272
319979 Fok-it
All is well
pi_193214590
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:42 schreef superniger het volgende:

[..]

Ik wacht nog steeds op kikki's riemfoto.
Dat was een sterotype breezersletje ja
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:43:17 #273
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_193214594
Gebroken arm.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_193214595
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:42 schreef superniger het volgende:

[..]

Ik wacht nog steeds op kikki's riemfoto.
Die stonden gewoon online hoor. Niks spannends te zien.
speak only if it improves the silence.
pi_193214603
Mitella voor een gekneusde duim?
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_193214607
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:43 schreef KennyPowers het volgende:
Mitella voor een gekneusde duim?
Uit de kom dus
pi_193214616
Blije Lucia bij de knuffel O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_193214625
Weer die deken :')
pi_193214632
Volgende les gaat alles weer fout
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_193214637
Jaaaaa
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:45:27 #281
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_193214638
Lucia is dit seizoen erg sterk. Vond haar vorig seizoen veel te zweverig.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_193214649
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:45 schreef SonicVolcano het volgende:
Lucia is dit seizoen erg sterk. Vond haar vorig seizoen veel te zweverig.
Zo ja toen begon ze wat te vervelend te worden dat is nu wat minder gelukkig
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_193214652
Klaas :D
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:46:06 #284
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_193214654
Klaas :r
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 19 mei 2020 @ 21:46:07 #285
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_193214655
Och Dijkhof
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:46:09 #286
489267 Guus_Geluk2.0
Nieuw, maar niet verbeterd.
pi_193214657
Klaas Dijkhoff :') _!!!
pi_193214662
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:46 schreef Chia het volgende:
Klaas :D
Eric van 't zelfde
Klaas, hoi
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_193214663
Klaas zijn les gaat over grijpen wat je grijpen kan
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:46:41 #289
489267 Guus_Geluk2.0
Nieuw, maar niet verbeterd.
pi_193214667
"ik houd niet van mensen die rechts zijn" :')
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:46:53 #290
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_193214672
DijkGod.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_193214680
Ja want rechts = racistisch ? Ze zegt het niet, maar zo komt het over
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:47:14 #292
446658 A.C.R.
We salute you
pi_193214681
quote:
16s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:45 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Zo ja toen begon ze wat te vervelend te worden dat is nu wat minder gelukkig
Het is ook die manier van praten die daaraan bijdraagt imo, langzaam met heeeel veel overbodige handgebaren.
pi_193214684
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:46 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
"ik houd niet van mensen die rechts zijn" :')
“Sowieso rechts”

Leuke meid maar dit :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_193214688
Vind Klaas met zijn popijopi populistische praatjes als politicus ook niet per se sympathiek, maar les van hem lijkt me wel interessant.
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:47:39 #295
489267 Guus_Geluk2.0
Nieuw, maar niet verbeterd.
pi_193214689
"rijmt wel"
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 19 mei 2020 @ 21:47:41 #296
319979 Fok-it
All is well
pi_193214690
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:47 schreef StephanL het volgende:
Ja want rechts = racistisch ? Ze zegt het niet, maar zo komt het over
Ja laten we vooral enige politieke nuance verwachten van drop outs :D
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:47:43 #297
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_193214691
De politieke bespiegelingen van Delano. :')
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 19 mei 2020 @ 21:47:47 #298
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_193214693
Hippies
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_193214700
oooowww
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_193214701
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:47 schreef A.C.R. het volgende:

[..]

Het is ook die manier van praten die daaraan bijdraagt imo, langzaam met heeeel veel overbodige handgebaren.
Ja precies, ze is nu wat feller en bij de les
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_193214702
Het is ruk en ik haat het.

Meisje toch :O
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')