SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Die wil ik op mijn Hyves paginaquote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:16 schreef Meke het volgende:
Voor iedereen die hoger dan één punt op die oermoeilijke test scoort een mooi plaatje
[ afbeelding ]
Het ging wel lekker snel deze keer!quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:19 schreef Aoibhin het volgende:
Mijn eerste 'ik loop achter en OH JA FUCK TT'-momentje sinds terugkeer
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:20 schreef Em31 het volgende:
Ben ook benieuwd hoe dat er zaterdag in de studio uitziet met Chantal, Jan en Edsilia op 1,5 meter afstand
Voor mijn doen wel ja, maar ik ben nog helemaal fris nu natuurlijk. Zodra de sleur erin komt, komen mijn beruchte trekjes ook meer naar boven.quote:
Ja ben ik ook wel benieuwd naar!quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:20 schreef Em31 het volgende:
Ben ook benieuwd hoe dat er zaterdag in de studio uitziet met Chantal, Jan en Edsilia op 1,5 meter afstand
quote:
*stuurt Meke in ruil wat dansende bananen*quote:
Goedenavond!quote:
Hoi!quote:
Ja die mis ik wel hoorquote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
*stuurt Meke in ruil wat dansende bananen*
Helemaal aangezien het nu een ziekenhuis is.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Al is het wel in een studio i.p.v. Ahoy; dat had er al helemaal awkward uitgezien.
quote:
Oh ja dat ookquote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Helemaal aangezien het nu een ziekenhuis is.![]()
![]()
Ik ookquote:
Oh ik heb spontaan een begrafenisquote:
En dat durven ze groot te noemen?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:12 schreef Meke het volgende:
Nou jongens, de Televizier heeft de GROTE EUROVISIE SONGFESTIVAL QUIZ online gezet. Avondvullend met wel vijf hele vragen![]()
![]()
![]()
En ik wil natuurlijk geen ogen uitsteken, maar dit was mijn score![]()
[..]
Probeer dat maar eens te evenaren! (Verbeteren kan helaas niet)
Gecondoleerd!quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh ik heb spontaan een begrafenis
Haha ja mijn post was slechts lichtelijk sarcastisch bedoeldquote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En dat durven ze groot te noemen?
Had dan op z'n minst 12 vragen gedaan
He, verdikkeme. Ik had onderschat hoeveel mensen het hebben gekeken.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:12 schreef Meke het volgende:
Nou jongens, de Televizier heeft de GROTE EUROVISIE SONGFESTIVAL QUIZ online gezet. Avondvullend met wel vijf hele vragen![]()
![]()
![]()
En ik wil natuurlijk geen ogen uitsteken, maar dit was mijn score![]()
[..]
Probeer dat maar eens te evenaren! (Verbeteren kan helaas niet)
Jantalia.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:20 schreef Em31 het volgende:
Lolquote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Jantalia.
Ja, dat wordt de nieuwe naam voor dit trio.
Ik was vooral verbaasd dat het op hun site ook als GROTE wordt aangekondigdquote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha ja mijn post was slechts lichtelijk sarcastisch bedoeld
Dat heb je even mooi verzonnen!quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Jantalia.
Ja, dat wordt de nieuwe naam voor dit trio.
Ja dat snap ikquote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik was vooral verbaasd dat het op hun site ook als GROTE wordt aangekondigd
Dat klopt!quote:
Hier speciaal voor jou alvast!quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:40 schreef Strani het volgende:
[..]Ik heb wel weer een koffie verdiend dan! Voor later in de week, dat dan weer wel.
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:43 schreef Strani het volgende:
[..]
De Koen Brothers! Maar dan in hun eentje
Oeh inspiratiequote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hier speciaal voor jou alvast!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hier speciaal voor jou alvast!
[ afbeelding ]
Thanks, die kende ik nog niet!quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Voor de quizliefhebbers, van mijn standaard quizsite.
https://www.jetpunk.com/q(...)the-most-eurovisions
https://www.jetpunk.com/u(...)ipants-in-eurovision
https://www.jetpunk.com/u(...)song-contest-winners
https://www.jetpunk.com/u(...)placements-1957-2013
https://www.jetpunk.com/u(...)ovision-song-contest
https://www.jetpunk.com/u(...)ve-hosted-eurovision
https://www.jetpunk.com/u(...)ovision-song-contest
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:44 schreef Strani het volgende:
Ik merkte trouwens gisteren echt meteen dat ik weer makkelijker heuvelop kon (jawel, mensen, heuvelop) na twee koffies te hebben gedronken
Of andersom; die koffie werkt zo goed op @Strani dat hij eindelijk doorheeft hoe makkelijk hij eigenlijk terug naar huis loopt en zich misschien langzaam realiseert dat het al die tijd al een platte weg wasquote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]Nu begin ik bijna te vermoeden dat die koffie ook gewoon een farce is.
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:46 schreef Aoibhin het volgende:
Als een deliriumquote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:44 schreef Strani het volgende:
[..]Die heb je mooi opgezocht!
![]()
Ik merkte trouwens gisteren echt meteen dat ik weer makkelijker heuvelop kon (jawel, mensen, heuvelop) na twee koffies te hebben gedronken
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:46 schreef Aoibhin het volgende:
Dat liedje dan van Aan de andere kant van de heuvels, is dat allemaal nep Aoibhin!?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Of andersom; die koffie werkt zo goed op @:Strani dat hij eindelijk doorheeft hoe makkelijk hij eigenlijk terug naar huis loopt en zich misschien langzaam realiseert dat het al die tijd al een platte weg was
Hahaquote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:47 schreef Em31 het volgende:
@:Aoibhin staat duidelijk een likeurtje naast de koffie daar!
Nouja de zangers van dat nummer zijn inmiddels allebei overleden, dus ik zou maar uitkijken met hardop verhalen over heuvels verkondigen Strani!quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:48 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Dat liedje dan van Aan de andere kant van de heuvels, is dat allemaal nep Aoibhin!?
Ze zijn vermoord door de antiheuvelaarsquote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja de zangers van dat nummer zijn inmiddels allebei overleden, dus ik zou maar uitkijken met hardop verhalen over heuvels verkondigen Strani!
Oh!quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:47 schreef Em31 het volgende:
@:Aoibhin staat duidelijk een likeurtje naast de koffie daar!
Dat noem je poëtische vrijheid!quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:48 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Dat liedje dan van Aan de andere kant van de heuvels, is dat allemaal nep Aoibhin!?
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja de zangers van dat nummer zijn inmiddels allebei overleden, dus ik zou maar uitkijken met hardop verhalen over heuvels verkondigen Strani!
Nou, bij een vraag was ik wel op opzoek naar 200 miljoen als antwoord, maar dat stond er dan weer niet bij. Terwijl iedereen het over 200 miljoen kijkers heeft altijd.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha ja mijn post was slechts lichtelijk sarcastisch bedoeld
PRECIES!quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze zijn vermoord door de antiheuvelaars
Dat liedje doet zo snel geen belletje bij me rinkelenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat noem je poëtische vrijheid!![]()
Rise Like a Phoenix is ook geen bewijs dat feniksen echt bestaan!
Ja, daar ben ik ook maar gewoon het dichtst bij in de buurt gaan zittenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:52 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Nou, bij een vraag was ik wel op opzoek naar 200 miljoen als antwoord, maar dat stond er dan weer niet bij. Terwijl iedereen het over 200 miljoen kijkers heeft altijd.
Jij gelooft ook al in heuvels?quote:
Oké wat doet deze nepfan hier!?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat liedje doet zo snel geen belletje bij me rinkelen
Same herequote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik ook maar gewoon het dichtst bij in de buurt gaan zitten
2016 was de laatste keer dat het boven de 200 miljoen zat geloof ikquote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:52 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Nou, bij een vraag was ik wel op opzoek naar 200 miljoen als antwoord, maar dat stond er dan weer niet bij. Terwijl iedereen het over 200 miljoen kijkers heeft altijd.
Ja hoor!quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:55 schreef Momo het volgende:
Iedereen kijkt hier verder toch wel naar de uitzending straks?
Jaaazekerquote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:55 schreef Momo het volgende:
Nou, misschien dat je het straks nog hoort in een compilatiequote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik erken dat hele liedje gewoon niet, het bestaat niet
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:55 schreef Momo het volgende:
Oei, dat wordt wel even lastig als straks blijkt dat er maar 8 tegelijkertijd kunnen kijkenquote:
Ik ken dat liedje dus met name van de cover van Paul de Leeuw. Die is toch niet dood? Toch?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:49 schreef Meke het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:57 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Oei, dat wordt wel even lastig als straks blijkt dat er maar 8 tegelijkertijd kunnen kijken
Nee ik bescherm @Strani tegen antiheuvelaarsquote:
Zekerquote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:55 schreef Momo het volgende:
Heyyyyquote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Hello....tijdje niet geweest hier, maar nu we het echte songfestival moeten missen kom ik hier een beetje steun zoeken.....ik mis de livestreams van Matt
Hey!quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Hello....tijdje niet geweest hier, maar nu we het echte songfestival moeten missen kom ik hier een beetje steun zoeken.....ik mis de livestreams van Matt
Ai, sorry dat je er zo achter moet komenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:57 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik ken dat liedje dus met name van de cover van Paul de Leeuw. Die is toch niet dood? Toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Goed genoegquote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee ik bescherm @:Strani tegen antiheuvelaars
Welkom terugquote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Ai, sorry dat je er zo achter moet komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Cindy!!! Hoi!! Hoe is het met jou?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Nou succes ermee danquote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee ik bescherm @:Strani tegen antiheuvelaars
[..]
Cold as iceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heeeeyy!quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ja wel goed, druk met werk juist in deze gekke tijd.....mag jij inmiddels al meer naar buiten?quote:
quote:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De Sahara is zonder meer erg droog.
Absoluut waar!quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heeeeyy!Leuk om je weer te zien hier!
Ja, ik mis het ook verschrikkelijkDat was altijd zo'n hoogtepunt van het jaar! Maar laten we er nu vooral met zijn allen iets moois van maken
Die uitzendingen nu en de fan-initiatieven zijn toch ook wel heel uniek in de ESF-geschiedenis.
Jaquote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja wel goed, druk met werk juist in deze gekke tijd.....mag jij inmiddels al meer naar buiten?
Kom je straks ook meekijken met Eurovision Song Celebration?quote:
Oh lekker hoor!quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:03 schreef Strani het volgende:
[..]
JaSinds vorige week weer wandelen en gisteren heb ik zelfs al op een terras kunnen zitten.
Hoelaat en waar?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kom je straks ook meekijken met Eurovision Song Celebration?
Om 21:00 en hier: ESF / [Dinsdag 21:00] Eurovision Song Celebration 2020quote:
[..]
Dat is al erg genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier dan via telefoon helaas maar komt goed, dankjewel!quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Om 21:00 en hier: ESF / [Dinsdag 21:00] Eurovision Song Celebration 2020
Er is een Youtube stream (met smartTV kun je het ook op tv kijken, wat ik zelf ga doen)
Hee kijk @Strani we zijn influenza's!quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Om 21:00 en hier: ESF / [Dinsdag 21:00] Eurovision Song Celebration 2020
Er is een Youtube stream (met smartTV kun je het ook op tv kijken, wat ik zelf ga doen)
Graag gedaan!quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hier dan via telefoon helaas maar komt goed, dankjewel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |