Hij lijkt wel d...dr...quote:Op maandag 11 mei 2020 17:05 schreef PicoMMP het volgende:
Mijn kat is een megadebiel
https://streamable.com/0sed3o
Heeft hij nog iets weg van zijn baasje.quote:Op maandag 11 mei 2020 17:05 schreef PicoMMP het volgende:
quote:Op maandag 11 mei 2020 17:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij lijkt wel d...dr...
Nee ik ga hem niet maken ook.
leuke video!
Ja, deze grappen had ik wel verwachtquote:Op maandag 11 mei 2020 17:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heeft hij nog iets weg van zijn baasje.
Hij lijkt wel dronken.quote:Op maandag 11 mei 2020 17:05 schreef PicoMMP het volgende:
Proost!quote:Op maandag 11 mei 2020 17:09 schreef PicoMMP het volgende:
Ik ga heel even in mijn fauteuil zitten met een lekker muziekje op de achtergrond. Fijne avond allen.
KatGODquote:Op maandag 11 mei 2020 17:05 schreef PicoMMP het volgende:
Aadgod heeft meteen een #kappertje gepakt #kiet #resort t vosjetwitter:aad300 twitterde op maandag 11-05-2020 om 17:20:38Doei 👋 Coronacoupe !!👍✂️ https://t.co/eqqXLBg91J reageer retweet
Ik ga zo ookquote:Op maandag 11 mei 2020 17:22 schreef maxi-mus het volgende:
Aadgod heeft meteen een #kappertje gepakt #kiet #resort t vosjetwitter:aad300 twitterde op maandag 11-05-2020 om 17:20:38Doei 👋 Coronacoupe !!👍✂️ https://t.co/eqqXLBg91J reageer retweet
Misschien kan je straks ook nog een keer herhalen dat je geld doneert aan de dierenvoedselbank.quote:
Had hij laatst al herhaald.quote:Op maandag 11 mei 2020 17:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien kan je straks ook nog een keer herhalen dat je geld doneert aan de dierenvoedselbank.
Eens.quote:Op maandag 11 mei 2020 17:37 schreef Coco. het volgende:
[..]
Missen we niks aan, hij is nu een ONZ user.
Raar volk is datquote:Op maandag 11 mei 2020 17:37 schreef Coco. het volgende:
[..]
Missen we niks aan, hij is nu een ONZ user.
Wie mag je niet mentionen dan?quote:Op maandag 11 mei 2020 17:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Betekent dit dat we hem ook niet meer mogen mentionen?
WE MOETEN DIT WETEN
[ afbeelding ]
@:ggmm
@:onlogisch
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op maandag 11 mei 2020 17:43 schreef Coco. het volgende:
[..]@Lange_Lans graag jouw meningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RamboDirk met z'n 'ik vindt'quote:Op maandag 11 mei 2020 17:19 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik hoor veel mensen om mij heen die de kapper dubbel willen betalen als goodwill. Zelf ben ik dit ook van plan, als mijn kapper echter 20% extra zou rekenen dan ga ik naar een andere kapper. Maar dat is ook wel omdat ik kappers sowieso al belachelijk duur vindt voor simpele knipbeurten.
Ik eet wat vroeger nu ik thuiswerk en dan drink ik ook wat vroeger koffie zodat ik wat vroeger kan beginnen met sporten.quote:
Moet jij weten.quote:Op maandag 11 mei 2020 18:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik eet wat vroeger nu ik thuiswerk en dan drink ik ook wat vroeger koffie zodat ik wat vroeger kan beginnen met sporten.
Doel daarvan is om lekker vroeg klaar te zijn met sporten, zodat ik nog wat aan mijn avond heb.
Ok duidelijkquote:Op maandag 11 mei 2020 18:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik eet wat vroeger nu ik thuiswerk en dan drink ik ook wat vroeger koffie zodat ik wat vroeger kan beginnen met sporten.
Doel daarvan is om lekker vroeg klaar te zijn met sporten, zodat ik nog wat aan mijn avond heb.
Ik accepteer jouw sport act niet zolang je zo geheimzinnig blijft doen over wat je doet.quote:Op maandag 11 mei 2020 18:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
En kun je ook weer op tijd naar bed zodat je morgenvroeg weer op tijd bent als de scholen open zijn.quote:Op maandag 11 mei 2020 18:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een act is voor mij iets wat je niet echt meent. Zoals wanneer ik zeg dat jouw reviews leuk geschreven zijn.quote:Op maandag 11 mei 2020 18:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik accepteer jouw sport act niet zolang je zo geheimzinnig blijft doen over wat je doet.
Je doet toch iets met een eigen haltersetje? Ik meen mij een foto van Benji 't Skeletje te herinneren waarop ook een halter stond.quote:Op maandag 11 mei 2020 18:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een act is voor mij iets wat je niet echt meent. Zoals wanneer ik zeg dat jouw reviews leuk geschreven zijn.
Maar sporten doe ik wel hoor!
Wtf???quote:Op maandag 11 mei 2020 18:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een act is voor mij iets wat je niet echt meent. Zoals wanneer ik zeg dat jouw reviews leuk geschreven zijn.
Maar sporten doe ik wel hoor!
quote:Op maandag 11 mei 2020 18:09 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Je doet toch iets met een eigen haltersetje? Ik meen mij een foto van Benji 't Skeletje te herinneren waarop ook een halter stond.
quote:Op maandag 11 mei 2020 18:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wtf???
Ik accepteer je post van vanochtend. Wij zijn vanaf nu vijanden. Vuile klootzak.
:‘)quote:Op maandag 11 mei 2020 18:12 schreef Caland het volgende:
Moet ik goftedomme in het jodentopic gaan uitleggen dat Litmanen vroeger altijd geblesseerd was :‘)
Leuke reviewquote:Op maandag 11 mei 2020 18:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ride Along
7/10
Ik post deze review omdat ik weet dat jij het NIET leuk vindt.
Zal je leren.
Eens. (het was een compliment)quote:Op maandag 11 mei 2020 18:15 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Je bedoelt @:3rr0r
Prima user overigens.
Prima serietje, 7/10 wmb!quote:Op maandag 11 mei 2020 18:16 schreef PicoMMP het volgende:
Ik ga verder met The End of the F***ing World.
Kijken of het beter kan worden dan een 7/10
Braddie.gifquote:Op maandag 11 mei 2020 18:09 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Je doet toch iets met een eigen haltersetje?
Vanavond Last Dance hier.quote:Op maandag 11 mei 2020 18:18 schreef Caland het volgende:
Ik heb gisteren die docu over Jonestown gezien op videoland
7.8/10
Last Dance en ik ga Louis even terugkijken.quote:Op maandag 11 mei 2020 18:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vanavond Last Dance hier.
Geen Op1 dus. @:coco.
Klinkt echt als een top vakantie.twitter:volkskrant twitterde op maandag 11-05-2020 om 18:30:00Touroperator Corendon wil coronavrije vakanties gaan aanbieden. Alle reizigers worden bij vertrek op Schiphol getest op het coronavirus. Als ze niet besmet blijken, vliegen ze naar een Turks resort dat ze vervolgens niet mogen verlaten https://t.co/B86zPzrngN reageer retweet
9 van de 10 figuren die zo'n vakantie boeken, verlaten dat all in resort toch al niet.quote:Op maandag 11 mei 2020 18:38 schreef maxi-mus het volgende:
Klinkt echt als een top vakantie.twitter:volkskrant twitterde op maandag 11-05-2020 om 18:30:00Touroperator Corendon wil coronavrije vakanties gaan aanbieden. Alle reizigers worden bij vertrek op Schiphol getest op het coronavirus. Als ze niet besmet blijken, vliegen ze naar een Turks resort dat ze vervolgens niet mogen verlaten https://t.co/B86zPzrngN reageer retweet
All in resorts...quote:Op maandag 11 mei 2020 18:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
9 van de 10 figuren die zo'n vakantie boeken, verlaten dat all in resort toch al niet.
wekkertje om 06:30, handdoekje leggenquote:Op maandag 11 mei 2020 18:38 schreef maxi-mus het volgende:
Mimimimimimiquote:Op maandag 11 mei 2020 19:06 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Word helemaal para brother. Eindeloos bufferen maar geen beeld.
Begrijp het nut ook niet van zo’n vakantie, naar een ander land gaan om geen fuck uit te voeren, alleen maar andere schijtnederlanders om je heen te hebben en patat met mayonaise en appelmoes te kunnen eten in je restaurantje, nou woepdiedoe.quote:Op maandag 11 mei 2020 18:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
9 van de 10 figuren die zo'n vakantie boeken, verlaten dat all in resort toch al niet.
Ik heb dat wequote:Op maandag 11 mei 2020 19:16 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb dat we in de winter weer normaal kunnen reizen
leukequote:Op maandag 11 mei 2020 19:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jouw strijdt tegen taalfouten kent ook geen grenzen
Ik denk dat een touw met een strop voldoende isquote:Op maandag 11 mei 2020 19:20 schreef onlogisch het volgende:
Boys ;
Bestel ik 2 kapsalons of hou ik het bij een pizza? (40/45 cm doorsnede)
SOWquote:Op maandag 11 mei 2020 19:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk dat een touw met een strop voldoende is
@:jojoortje
2 kapsalons.quote:Op maandag 11 mei 2020 19:20 schreef onlogisch het volgende:
Boys ;
Bestel ik 2 kapsalons of hou ik het bij een pizza? (40/45 cm doorsnede)
Mijn oom luisterde dat vroeger veel, vond alleen dansplaat leukquote:
Ja, dat zijn meest simplistische song de enige is die bij jou binnenkomt vind ik niet al te verrassend.quote:Op maandag 11 mei 2020 19:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mijn oom luisterde dat vroeger veel, vond alleen dansplaat leuk
quote:Op maandag 11 mei 2020 19:31 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja, dat zijn meest simplistische song de enige is die bij jou binnenkomt vind ik niet al te verrassend.
Praat gewoon Nederlands.quote:Op maandag 11 mei 2020 19:32 schreef Caland het volgende:
Boys
Net even barbertje geweest
Weer helemaal fresh
Deze week mijn niffo maar bellen voor een verse coupequote:Op maandag 11 mei 2020 19:32 schreef Caland het volgende:
Boys
Weer helemaal fresh
lekker manquote:Op maandag 11 mei 2020 19:32 schreef Caland het volgende:
Boys
Weer helemaal fresh
Net een vette pizza besteld.quote:Op maandag 11 mei 2020 19:32 schreef Caland het volgende:
Boys
Weer helemaal fresh
Ah, dus het geld wat je bespaart door een tondeuse over je kop te halen geef je aan de andere kant weer uit aan je dikke lijfquote:
quote:Op maandag 11 mei 2020 19:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, dus het geld wat je bespaart door een tondeuse over je kop te halen geef je aan de andere kant weer uit aan je dikke lijf
Win-win
Ongelooflijk smerige vieze dikzak dat je er bent. Je begint net zo waardeloze mislukkeling te worden als Braddie.quote:
Zelf Raybargod weet hetquote:Op maandag 11 mei 2020 19:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
https://www.instagram.com(...)d&utm_medium=loading
RTJquote:Op maandag 11 mei 2020 19:53 schreef GGMM het volgende:
@:caland @:jancees @:onlogisch @:jojoortje
Uurtje gesport trouwens.
@:muskusboktor57
net zoquote:Op maandag 11 mei 2020 19:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ongelooflijk smerige vieze dikzak dat je er bent. Je begint net zo waardeloze mislukkeling te worden als Braddie.
Aldus de 2 kapsalonsman.quote:
Gezien.quote:Op maandag 11 mei 2020 20:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb je getagd op twitterMisschien kan je even kijken.
Jammer dat je nogal bekrompen tegenover wat taalvernieuwing staat. Misschien moet je het boek "Oeroeg" van Hella Haasse een lezen.quote:
Hallo maat.quote:Op maandag 11 mei 2020 20:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jammer dat je nogal bekrompen tegenover wat taalvernieuwing staat. Misschien moet je het boek "Oeroeg" van Hella Haasse een lezen.
Hey maat, pizza helemaal opgegeten?quote:
Ik weet nu even niet of ik trots op je moet zijn of van je moet walgen.quote:Op maandag 11 mei 2020 20:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Uiteraard. Laat dat maar aan de grote mannen over.
Waarom zou je daar trots op zijnquote:Op maandag 11 mei 2020 20:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik weet nu even niet of ik trots op je moet zijn of van je moet walgen.
Ik luister Boekenstijn en de Wijkquote:Op maandag 11 mei 2020 20:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je zou gaan tennissen vandaag.
@:tjacka check deze grap
Wel trots op je maat
Niets mis mee.quote:
Probeer maar eens in te beelden wat er in zijn hoofd omgaat.quote:
Tegen wie?quote:Op maandag 11 mei 2020 20:40 schreef Tjacka het volgende:
@:ggmm zie mijn grap tegen @:skysherrif in US
Top. Bijgewerkt in de Excel sheet ook.quote:Op maandag 11 mei 2020 20:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
V-v-vier op een rij
@:onlogisch
@:lange_lans
quote:Op maandag 11 mei 2020 20:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
HaaseGod. Helemaal flippen ooit. Niks mis mee. Emoties laten gaan
quote:Op maandag 11 mei 2020 20:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
HaaseGod. Helemaal flippen ooit. Niks mis mee. Emoties laten gaan
Op naar het corona topic!quote:Op maandag 11 mei 2020 20:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb ook wel ooit iemand uit publiek aangepakt
Ik was redelijk goed, dus nooit discussie met het publiek.quote:Op maandag 11 mei 2020 20:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb ook wel ooit iemand uit publiek aangepakt
quote:Op maandag 11 mei 2020 20:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik was redelijk goed, dus nooit discussie met het publiek.
Iemand belachelijk maken kan ook als je erg goed was.quote:Op maandag 11 mei 2020 20:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik was redelijk goed, dus nooit discussie met het publiek.
Hondquote:Op maandag 11 mei 2020 21:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:zipportal
@:wereldgozer
Man bijt hond is weer uitstekend.
Je zit nu te liegen. Dat is net begonnen.quote:Op maandag 11 mei 2020 21:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:zipportal
@:wereldgozer
Man bijt hond is weer uitstekend.
Moest wel meteen lachen om trein gast. En die karaoke debielen.quote:Op maandag 11 mei 2020 21:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je zit nu te liegen. Dat is net begonnen.
Afgehandeld.quote:Op maandag 11 mei 2020 21:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Moest wel meteen lachen om trein gast. En die karaoke debielen.
Als je onderverzekerd bent niet, nee.quote:Op maandag 11 mei 2020 21:44 schreef Buitendam het volgende:
Ik denk dat ik al mijn verzekeringen ga stopzetten. Die betalen echt nooit he.
Uitstekend. Deze post zou niet misstaan in COR.quote:Op maandag 11 mei 2020 21:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Afgehandeld.
Twee surfers overleden voor kust Scheveningen
https://www.telegraaf.nl/(...)or-kust-scheveningen
Scheelt weer wat IC-bedden. Gisteren ook al. Zoek vooral het gevaar op MET DIE WIND.
Nou vooruitquote:
Ja.quote:Op maandag 11 mei 2020 21:57 schreef Jojoortje het volgende:
Heeft @:GGMM nog gesport? Zo ja, welke sport?
KadGod.quote:Op maandag 11 mei 2020 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hou deze infantiele idioterie lekker in KLB
Sorryquote:Op maandag 11 mei 2020 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hou deze infantiele idioterie lekker in KLB
Welke sport wordt NIET besproken.quote:Op maandag 11 mei 2020 21:57 schreef Jojoortje het volgende:
Heeft @:GGMM nog gesport? Zo ja, welke sport?
Ik geef mij bij voorbaat gewonnen.quote:
Hij schaamt zich er waarschijnlijk voor.quote:Op maandag 11 mei 2020 22:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Welke sport wordt NIET besproken.
Waarom, ik tennis niet.quote:Op maandag 11 mei 2020 22:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij schaamt zich er waarschijnlijk voor.
Sowquote:Op maandag 11 mei 2020 22:05 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik geef mij bij voorbaat gewonnen.
Het laatste wat ik wil is in de aura van je afgrijselijke mondgeur komen.
*meer gay.quote:Op maandag 11 mei 2020 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom, ik tennis niet.
Er is letterlijk geen enkele sport die minder gay is.
quote:Op maandag 11 mei 2020 22:05 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik geef mij bij voorbaat gewonnen.
Het laatste wat ik wil is in de aura van je afgrijselijke mondgeur komen.
Uh oke. Erg verwarrende post dit.quote:Op maandag 11 mei 2020 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom, ik tennis niet.
Er is letterlijk geen enkele sport die minder gay is.
Jongens die tennissen hebben de grootste penis.quote:
Maar ik tennis niet en heb een aardige penisquote:Op maandag 11 mei 2020 22:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Jongens die tennissen hebben de grootste penis.
Is @Wereldgozer daar een voorbeeld van?quote:Op maandag 11 mei 2020 22:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dag vriendquote:Op maandag 11 mei 2020 22:09 schreef RensAjacied het volgende:
Hey grote vrienden en enorme vijanden. Vul zelf in wat je van mij bent.
Oh klote, foutje.quote:Op maandag 11 mei 2020 22:07 schreef Zipportal het volgende:
TV / [SBS6] Man Bijt Hond #1 Terug van weggeweest
@:lenny_leonard ik post niet in 40+
Lastig ditquote:Op maandag 11 mei 2020 22:09 schreef RensAjacied het volgende:
@Lenny_Leonard en ik prijzen ons gelukkig.quote:Op maandag 11 mei 2020 22:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
niffauwquote:Op maandag 11 mei 2020 22:09 schreef RensAjacied het volgende:
Zal nog wel een oude ban zijn van toen je vervelend was.quote:Op maandag 11 mei 2020 22:13 schreef Caland het volgende:
ESF / Win het Eurovision Song Contest bordspel!
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)
Waar slaat dit op @:ggmm
Hey ik ookquote:Op maandag 11 mei 2020 22:13 schreef Caland het volgende:
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)
He dit heb ik ook WTFquote:Op maandag 11 mei 2020 22:13 schreef Caland het volgende:
Nu heb ik meer kans om dit winnen.quote:Op maandag 11 mei 2020 22:13 schreef Caland het volgende:
quote:Op maandag 11 mei 2020 22:09 schreef Caland het volgende:
Mensen die tennis niet waarderen houden niet van sport
Met een beetje geluk is dat debielenfeestje voorgoed afgeschaft.quote:Op maandag 11 mei 2020 22:13 schreef Caland het volgende:
ZAL WEL EEN OUDE BAN ZIJN VAN VROEGER TOEN JE VERVELEND WASquote:Op maandag 11 mei 2020 22:15 schreef RensAjacied het volgende:
Hoezo kunnen wij niet in ESF? Wtf man.
Doe niet zo vervelend en gooi gewoon unbanquote:Op maandag 11 mei 2020 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mail maar naar forum@fok.nl
Of naar nobodycares@fok.nl
Ze weten niet wat ze missen aan ons.quote:Op maandag 11 mei 2020 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mail maar naar forum@fok.nl
Of naar nobodycares@fok.nl
Ik wel, waarschijnlijk ook omdat ik het zelfs niet meer trok om ook maar de samenvatting van die onzin te bekijken.quote:Op maandag 11 mei 2020 22:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hey ik ook
Nee je mailt maar.quote:Op maandag 11 mei 2020 22:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe niet zo vervelend en gooi gewoon unban
Die onzin is toch afgelopen, nog erger dan COR, gewoon sluiten die handel.quote:
Daag me niet uitquote:Op maandag 11 mei 2020 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee je mailt maar.
Ik ben erg benieuwd naar jouw redenen waarom we deze ban op zouden moeten heffen.
Krijg maar lekker de teringquote:Op maandag 11 mei 2020 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee je mailt maar.
Ik ben erg benieuwd naar jouw redenen waarom we deze ban op zouden moeten heffen.
Die eet ik nooit.quote:Op maandag 11 mei 2020 22:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Krijg maar lekker de tering
Ik hoop dat je stikt in een bastognekoek
Ik sluit me hierbij aan.quote:Op maandag 11 mei 2020 22:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ik koeken koop eet ik ze allemaal in 2 dagen op.quote:Op maandag 11 mei 2020 22:20 schreef Caland het volgende:
Ik koop ook nooit koeken eigenlijk. Best zonde
Hey @KingRolandquote:Op maandag 11 mei 2020 22:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Is er een goede reden waarom een zangwedstrijd waar een zingende (viesdikke) kip kan winnen, een eigen subforum zou moeten hebben? #OPSLOTDIEONZINquote:
Fixedquote:Op maandag 11 mei 2020 22:22 schreef De_Kraam het volgende:
Ik heb geen ban voor ESF. Hier klopt iets niet.
Oei, emovreter gespot.quote:Op maandag 11 mei 2020 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik koeken koop eet ik ze allemaal in 2 dagen op.
Daarom doe ik er verstandig aan geen koeken te kopen.
Hoeveel notes heb jij?quote:Op maandag 11 mei 2020 22:22 schreef De_Kraam het volgende:
Ik heb geen ban voor ESF. Hier klopt iets niet.
Je dikke moederquote:Op maandag 11 mei 2020 22:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Graag niet mijn posts verwijderen @:ggmm
Dit is slecht voor mijn FOK punten
Genot.quote:Op maandag 11 mei 2020 22:24 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
40-45
[ afbeelding ]
Pascalus (wie?) had er een stuk meer.
Ik ookquote:Op maandag 11 mei 2020 22:13 schreef Caland het volgende:
Nou enquote:Op maandag 11 mei 2020 22:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik zei alleen dat ik het eens was met @:caland
NOTED
quote:Op maandag 11 mei 2020 22:24 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
40-45
[ afbeelding ]
Pascalus (wie?) had er een stuk meer.
Vies dik teringvarkenquote:Op maandag 11 mei 2020 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou en
Negatieve posts over mergpijpjes worden gewoon weggehaald.
Dat verbaast niemand.quote:Op maandag 11 mei 2020 22:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gewoon van die reuze mergpijpen
Werk zo heel pak weg als het moet
Voor jou is er maar één oplossing.quote:Op maandag 11 mei 2020 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou en
Negatieve posts over mergpijpjes worden gewoon weggehaald.
Gohquote:Op maandag 11 mei 2020 22:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gewoon van die reuze mergpijpen
Werk zo heel pak weg als het moet
Mankequote:Op maandag 11 mei 2020 22:29 schreef RensAjacied het volgende:
Caland heeft overgewicht die dikke matsoe matsoe
Welke?quote:Op maandag 11 mei 2020 22:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Manke
Heb je die aflevering over borrelnootjes gezien
Ik welquote:Op maandag 11 mei 2020 22:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Manke
Heb je die aflevering over borrelnootjes gezien
Keuringsdienst van waardequote:Op maandag 11 mei 2020 22:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Welke?
Dat is dus waarschijnlijk een nee.
Bedacht door twee Indonesische oma’s die ook geinterviewd werden. Dat was wel leukquote:
Gewoon Nederlanders dusquote:Op maandag 11 mei 2020 22:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedacht door twee Indonesische oma’s die ook geinterviewd werden. Dat was wel leuk
Noem jij nu indos spleetogen vieze klootzakquote:Op maandag 11 mei 2020 22:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedacht door twee Indonesische oma’s die ook geinterviewd werden. Dat was wel leuk
Is toch allemaal t zelfde pijpen voor weinigquote:Op maandag 11 mei 2020 22:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Noem jij nu indos spleetogen vieze klootzak
Gezienquote:Op maandag 11 mei 2020 22:33 schreef Caland het volgende:
[..]
ja welquote:Op maandag 11 mei 2020 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom, ik tennis niet.
Er is letterlijk geen enkele sport die meer gay is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |