Ik eet wat vroeger nu ik thuiswerk en dan drink ik ook wat vroeger koffie zodat ik wat vroeger kan beginnen met sporten.quote:
Moet jij weten.quote:Op maandag 11 mei 2020 18:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik eet wat vroeger nu ik thuiswerk en dan drink ik ook wat vroeger koffie zodat ik wat vroeger kan beginnen met sporten.
Doel daarvan is om lekker vroeg klaar te zijn met sporten, zodat ik nog wat aan mijn avond heb.
Ok duidelijkquote:Op maandag 11 mei 2020 18:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik eet wat vroeger nu ik thuiswerk en dan drink ik ook wat vroeger koffie zodat ik wat vroeger kan beginnen met sporten.
Doel daarvan is om lekker vroeg klaar te zijn met sporten, zodat ik nog wat aan mijn avond heb.
Ik accepteer jouw sport act niet zolang je zo geheimzinnig blijft doen over wat je doet.quote:Op maandag 11 mei 2020 18:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
En kun je ook weer op tijd naar bed zodat je morgenvroeg weer op tijd bent als de scholen open zijn.quote:Op maandag 11 mei 2020 18:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een act is voor mij iets wat je niet echt meent. Zoals wanneer ik zeg dat jouw reviews leuk geschreven zijn.quote:Op maandag 11 mei 2020 18:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik accepteer jouw sport act niet zolang je zo geheimzinnig blijft doen over wat je doet.
Je doet toch iets met een eigen haltersetje? Ik meen mij een foto van Benji 't Skeletje te herinneren waarop ook een halter stond.quote:Op maandag 11 mei 2020 18:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een act is voor mij iets wat je niet echt meent. Zoals wanneer ik zeg dat jouw reviews leuk geschreven zijn.
Maar sporten doe ik wel hoor!
Wtf???quote:Op maandag 11 mei 2020 18:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een act is voor mij iets wat je niet echt meent. Zoals wanneer ik zeg dat jouw reviews leuk geschreven zijn.
Maar sporten doe ik wel hoor!
quote:Op maandag 11 mei 2020 18:09 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Je doet toch iets met een eigen haltersetje? Ik meen mij een foto van Benji 't Skeletje te herinneren waarop ook een halter stond.
quote:Op maandag 11 mei 2020 18:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wtf???
Ik accepteer je post van vanochtend. Wij zijn vanaf nu vijanden. Vuile klootzak.
:‘)quote:Op maandag 11 mei 2020 18:12 schreef Caland het volgende:
Moet ik goftedomme in het jodentopic gaan uitleggen dat Litmanen vroeger altijd geblesseerd was :‘)
Leuke reviewquote:Op maandag 11 mei 2020 18:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ride Along
7/10
Ik post deze review omdat ik weet dat jij het NIET leuk vindt.
Zal je leren.
Dit is een post van het niveau 3rrorquote:
Eens. (het was een compliment)quote:Op maandag 11 mei 2020 18:15 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Je bedoelt @:3rr0r
Prima user overigens.
Prima serietje, 7/10 wmb!quote:Op maandag 11 mei 2020 18:16 schreef PicoMMP het volgende:
Ik ga verder met The End of the F***ing World.
Kijken of het beter kan worden dan een 7/10
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |