Welke sport wordt NIET besproken.quote:Op maandag 11 mei 2020 21:57 schreef Jojoortje het volgende:
Heeft @:GGMM nog gesport? Zo ja, welke sport?
Ik geef mij bij voorbaat gewonnen.quote:
Hij schaamt zich er waarschijnlijk voor.quote:Op maandag 11 mei 2020 22:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Welke sport wordt NIET besproken.
Waarom, ik tennis niet.quote:Op maandag 11 mei 2020 22:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij schaamt zich er waarschijnlijk voor.
Sowquote:Op maandag 11 mei 2020 22:05 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik geef mij bij voorbaat gewonnen.
Het laatste wat ik wil is in de aura van je afgrijselijke mondgeur komen.
*meer gay.quote:Op maandag 11 mei 2020 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom, ik tennis niet.
Er is letterlijk geen enkele sport die minder gay is.
quote:Op maandag 11 mei 2020 22:05 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik geef mij bij voorbaat gewonnen.
Het laatste wat ik wil is in de aura van je afgrijselijke mondgeur komen.
Oh jaquote:
Uh oke. Erg verwarrende post dit.quote:Op maandag 11 mei 2020 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom, ik tennis niet.
Er is letterlijk geen enkele sport die minder gay is.
Jongens die tennissen hebben de grootste penis.quote:
Maar ik tennis niet en heb een aardige penisquote:Op maandag 11 mei 2020 22:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Jongens die tennissen hebben de grootste penis.
Is @Wereldgozer daar een voorbeeld van?quote:Op maandag 11 mei 2020 22:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dag vriendquote:Op maandag 11 mei 2020 22:09 schreef RensAjacied het volgende:
Hey grote vrienden en enorme vijanden. Vul zelf in wat je van mij bent.
Oh klote, foutje.quote:Op maandag 11 mei 2020 22:07 schreef Zipportal het volgende:
TV / [SBS6] Man Bijt Hond #1 Terug van weggeweest
@:lenny_leonard ik post niet in 40+
Lastig ditquote:Op maandag 11 mei 2020 22:09 schreef RensAjacied het volgende:
@Lenny_Leonard en ik prijzen ons gelukkig.quote:Op maandag 11 mei 2020 22:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
niffauwquote:Op maandag 11 mei 2020 22:09 schreef RensAjacied het volgende:
Zal nog wel een oude ban zijn van toen je vervelend was.quote:Op maandag 11 mei 2020 22:13 schreef Caland het volgende:
ESF / Win het Eurovision Song Contest bordspel!
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)
Waar slaat dit op @:ggmm
Hey ik ookquote:Op maandag 11 mei 2020 22:13 schreef Caland het volgende:
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)
He dit heb ik ook WTFquote:Op maandag 11 mei 2020 22:13 schreef Caland het volgende:
Nu heb ik meer kans om dit winnen.quote:Op maandag 11 mei 2020 22:13 schreef Caland het volgende:
quote:Op maandag 11 mei 2020 22:09 schreef Caland het volgende:
Mensen die tennis niet waarderen houden niet van sport
Met een beetje geluk is dat debielenfeestje voorgoed afgeschaft.quote:Op maandag 11 mei 2020 22:13 schreef Caland het volgende:
ZAL WEL EEN OUDE BAN ZIJN VAN VROEGER TOEN JE VERVELEND WASquote:Op maandag 11 mei 2020 22:15 schreef RensAjacied het volgende:
Hoezo kunnen wij niet in ESF? Wtf man.
Mail maar naar forum@fok.nlquote:
Doe niet zo vervelend en gooi gewoon unbanquote:Op maandag 11 mei 2020 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mail maar naar forum@fok.nl
Of naar nobodycares@fok.nl
Ze weten niet wat ze missen aan ons.quote:Op maandag 11 mei 2020 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mail maar naar forum@fok.nl
Of naar nobodycares@fok.nl
Ik wel, waarschijnlijk ook omdat ik het zelfs niet meer trok om ook maar de samenvatting van die onzin te bekijken.quote:Op maandag 11 mei 2020 22:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hey ik ook
Nee je mailt maar.quote:Op maandag 11 mei 2020 22:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe niet zo vervelend en gooi gewoon unban
Die onzin is toch afgelopen, nog erger dan COR, gewoon sluiten die handel.quote:
Daag me niet uitquote:Op maandag 11 mei 2020 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee je mailt maar.
Ik ben erg benieuwd naar jouw redenen waarom we deze ban op zouden moeten heffen.
Krijg maar lekker de teringquote:Op maandag 11 mei 2020 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee je mailt maar.
Ik ben erg benieuwd naar jouw redenen waarom we deze ban op zouden moeten heffen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |