abonnement Unibet Coolblue
pi_193055311
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 20:30 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ja klinkt nogal stom, maar voelde gewoon even goed dat het 'normaal' voelde :@ _O- even lekker 'uit eten' zeg maar. :D
Snap ik wel hoor! O+ Mis het zelf ook wel. Fijn dat je die ervaring weer even hebt gehad!

Ik had altijd het idee dat ik iemand was die weinig deed en weinig meemaakte, maar nu er ook gewoon niks meer mág, realiseer ik me hoe vaak ik wel eens iets leuks deed, of ergens op een terrasje ging zitten, of uit eten, etc. en ik weinig te klagen heb gehad wat dat betreft. Ben zo blij als het allemaal weer mag!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193055322
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2020 22:06 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik heb altijd gezegd dat ik heel graag naar Australië zou willen maar dat is te ver en te duur en te lang weg maar nu denk ik joh waarom hou ik mezelf zo tegen, als het kan, GAAN.
Maar iets dichter bij huis is ook goed. Zou dus IJsland worden in juli maar tegen de tijd dat we dat in februari wilden plannen was er al pleuris en gelukkig niks vastgelegd dus dat staat nu in de...
wait for it...
ijskast.
Australië is zonder enige twijfel één van de tofste landen van de wereld. Ik geloof ook niet iemand daar teleurgesteld van terug gekomen is. Maar als je het doet, doe het dan wel goed. Twee weken is ‘niets’ als de reis van en naar al meer dan 24 uur duurt (+jetlag).
De Sahara is zonder meer erg droog.
  ESF Reporter zondag 10 mei 2020 @ 22:10:24 #103
87554 Cee
Welluk?
pi_193055329
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 22:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Ik dacht van de week ook aan die mogelijkheid. Zin in!

En aanstaande donderdag sowieso de online ESF-quiz waar we samen aan mee gaan doen *O*
Oh ja, daarover gesproken... ik was vergeten dat Greys dan hier is om op gepaste afstand nog even uit te huilen en tonnen sushi te bestellen. Dus ik moet even checken of ze eventueel mee wil doen maar ik weet het dus niet zeker of ik kan. :o
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 10 mei 2020 @ 22:10:37 #104
39237 crew  H_T
2733
pi_193055332
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2020 22:06 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik heb altijd gezegd dat ik heel graag naar Australië zou willen maar dat is te ver en te duur en te lang weg maar nu denk ik joh waarom hou ik mezelf zo tegen, als het kan, GAAN.
Maar iets dichter bij huis is ook goed. Zou dus IJsland worden in juli maar tegen de tijd dat we dat in februari wilden plannen was er al pleuris en gelukkig niks vastgelegd dus dat staat nu in de...
wait for it...
ijskast.
Ik had eerst ook twijfels met solo naar Amerika gaan voor vakantie. Ver weg, duur, je kan niet handig terug als je dat zou willen, allemaal van dat soort bezwaren. Wat collega's hebben me toen overtuigd om toch maar gewoon te gaan, want je krijgt er wel mooie herinneringen en zo voor terug waar je nog jaren aan kan denken. Dat beviel goed en in de jaren erna ben ik nog drie keer de oceaan over gegaan. Ja, het was duur, maar ik had verder ook niet echt een doel voor het geld.

Dus als je het kan en wil betalen toch maar eens over gaan nadenken ;) Het geld op je spaarrekening laten staan heb je nu ook weinig aan, je krijgt toch geen rente.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_193055353
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2020 20:45 schreef GeorgeM het volgende:
@:Meke, ik had nog niet gereageerd op je vraag hoe het met m’n zwager gaat.
Ik heb hem vandaag weer voor het eerst gezien irl. Dat was wel even heftig...God wat heb ik gejankt :@ Was zo blij om hem weer te zien ;)
Hij heeft het hele verhaal verteld en hij heeft vooral last van z’n trombosebeen (heeft een steunkous) en smorgens doet z’n hele lijf pijn en voelt hij zich brak.
Verder is hij z’n conditie en spierkracht weer aan het opbouwen door te wandelen en te fietsen. 5 juni krijgt hij een uitgebreid longonderzoek.
Snap dat dat even heftig is Sjors ;( Gelukkig heeft hij het overleefd, maar zo'n revalidatie kan vaak nog lang duren, en sowieso heftig om een eens gezonde man zo afgetakeld te zien. Veel sterkte de komende tijd!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193055369
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 21:23 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Welke winkel is dit en waarom kunnen ze het etiket niet lezen? :o
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193055372
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 22:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Als je voornamelijk lui een boekje wil lezen is dat prima in Nederland te doen :) Wil je echt gaan bergbeklimmen of zo, dan kan je beter ergens anders heen.
Ja, een boek lezen doe ik wel in de tuin :P

Maar twee weken in Zeeland ofzo, met het risico echt al die tijd matig weer te hebben en buiten het strand eigenlijk niets te zien te hebben, lijkt me echt helemaal niets.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_193055382
quote:
10s.gif Op zondag 10 mei 2020 21:27 schreef Em31 het volgende:

[..]

Wat is het verschil tussen patat en friet?
Een wereld van verschil :(
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 10 mei 2020 @ 22:12:21 #109
39237 crew  H_T
2733
pi_193055384
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2020 22:10 schreef Cee het volgende:

[..]

Oh ja, daarover gesproken... ik was vergeten dat Greys dan hier is om op gepaste afstand nog even uit te huilen en tonnen sushi te bestellen. Dus ik moet even checken of ze eventueel mee wil doen maar ik weet het dus niet zeker of ik kan. :o
Greys mag uiteraard ook meedoen :) Maar als het voor jullie beter is om te quiz te skippen en lekker met elkaar te praten en te ondersteunen snap ik dat heel goed :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 10 mei 2020 @ 22:14:10 #110
39237 crew  H_T
2733
pi_193055432
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 22:12 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Ja, een boek lezen doe ik wel in de tuin :P

Maar twee weken in Zeeland ofzo, met het risico echt al die tijd matig weer te hebben en buiten het strand eigenlijk niets te zien te hebben, lijkt me echt helemaal niets.
Vroeger vaak op vakantie geweest in Zeeland of dat deel dat nog net bij Zuid-Holland hoort, dat ging prima :) Op zo'n bungalowpark met een fancy zwembad, een keer een avondje bowlen, een avondje uit eten en een paar keer naar het strand. Nu zou ik het niet zo snel doen, maar toen ik nog op school zat heb ik me daar prima mee vermaakt :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zondag 10 mei 2020 @ 22:14:27 #111
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_193055440
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 22:12 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Een wereld van verschil :(
Klopt, het verschil tussen normaal en totáál de weg kwijt.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_193055446
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 21:44 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ja wij bestellen de laatste tijd ook veel vaker, sowieso ook wel om de restaurants hier te helpen (die het normaal echt van toerisme moeten hebben en we kennen die mensen ook dus iedereen 'helpt' ze zo ook), maar inderdaad, ook juist gewoon leuk om naar uit te kijken :Y
Wel fijn inderdaad dat jullie ze zo kunnen helpen _O_

Sowieso wil ik ook als er weer wat meer mag lekker gebruik maken van dagjes weg enzo, om lekker de horeca enzo weer wat te spekken
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  ESF Reporter zondag 10 mei 2020 @ 22:15:31 #113
87554 Cee
Welluk?
pi_193055472
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 22:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Ik had eerst ook twijfels met solo naar Amerika gaan voor vakantie. Ver weg, duur, je kan niet handig terug als je dat zou willen, allemaal van dat soort bezwaren. Wat collega's hebben me toen overtuigd om toch maar gewoon te gaan, want je krijgt er wel mooie herinneringen en zo voor terug waar je nog jaren aan kan denken. Dat beviel goed en in de jaren erna ben ik nog drie keer de oceaan over gegaan. Ja, het was duur, maar ik had verder ook niet echt een doel voor het geld.

Dus als je het kan en wil betalen toch maar eens over gaan nadenken ;) Het geld op je spaarrekening laten staan heb je nu ook weinig aan, je krijgt toch geen rente.
True, true!
De VS heb ik al een paar keer solo bezocht (maar er wel met een vriendin afgesproken dus soort van semi-solo). Zolang die orange overlord er heerst, en ik vrees dat ie nog langer zal blijven hangen dan de pandemie, denk ik niet dat ik er snel terug wil. Was er in 2017 voor het laatst en op een gegeven moment echt zo spuugzat om die kop van hem op tv te zien. Je ontkomt er niet aan.
Maar wat zou ik graag terug willen naar de westkust. O+
pi_193055477
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 21:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Je zal nu maar een een zwiepstok gebeiteld zitten :o
Kate had dan lekker veel van Rotterdam kunnen zien :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193055488
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 22:12 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Een wereld van verschil :(
Dit potje is duidelijk geschreven door friet, aangezien zijn naam achteraan staat. Dus zelfs hij vindt dat het eigenlijk patat is.
pi_193055582
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 21:52 schreef Strani het volgende:

[..]

Ja dat proberen te helpen van de lokale horeca is hier nu ook wel echt bezig hoor, veel initiatieven, zeker omdat morgen de terrassen weer open mogen en dit dorp vrijwel volledig afhangt van toerisme dat er nu niet is. Dus nu is het aan ons, de locals, om dat op te vangen :)

Dat vind ik dan wel weer mooi van dit alles, er is nu veel meer 'sense of community' dan voorheen.
Koffie zuipen jij! c_/ ~O>

Net zolang tot je je realiseert dat er helemaal geen heuvel omhoog te klimmen is!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  ESF Reporter zondag 10 mei 2020 @ 22:20:16 #118
87554 Cee
Welluk?
pi_193055584
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 22:09 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Snap ik wel hoor! O+ Mis het zelf ook wel. Fijn dat je die ervaring weer even hebt gehad!

Ik had altijd het idee dat ik iemand was die weinig deed en weinig meemaakte, maar nu er ook gewoon niks meer mág, realiseer ik me hoe vaak ik wel eens iets leuks deed, of ergens op een terrasje ging zitten, of uit eten, etc. en ik weinig te klagen heb gehad wat dat betreft. Ben zo blij als het allemaal weer mag!
Haha ja precies dat! Ik was/ben steeds degene die geen zier uitvoert in het weekend en altijd maar energie, tijd en geld bespaart voor dingen die gepland staan. En nu er ook echt niks te doen is heb ik het gevoel dat ik écht weinig meemaak, terwijl het verschil minimaal is. De doorsnee Nederlander zal het drukker hebben en dus moeilijker vinden om zich aan te passen.
Met andere woorden: wederom weinig reden voor mij om te klagen, en toch doe ik het. _O-
pi_193055652
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2020 21:57 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik denk dat hier mensen de komende zomer massaal gaan (her)ontdekken hoe mooi Nederland toch is. O+ Maar ik zou toch ook graag weer willen reizen. Gewoon off season zoals ik de laatste jaren al vaak deed dus hopelijk is dat op den duur wel mogelijk.
Als we weer mogen reizen en de deuren zich in meerdere opzichten weer openen, wat gaan we dan nog zóveel meer genieten van alles _O_ Kan er nu al zo naar uitkijken. En hoop dan ook zeker die dankbaarheid vast te blijven houden.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193055687
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2020 22:03 schreef Cee het volgende:
Het klinkt misschien stom maar ik kan bijna huilen bij de gedachte dat we straks met een groepje ESF hooligans ergens af kunnen spreken. :@
Fuck it, it typ dit en ik moet er al van huilen. :') Cee jij vuige jankerd.
Ik ook hoor ;( ;( ;( Gewoon bij elkaar te kunnen zijn. Dat zou al zo mooi zijn!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 10 mei 2020 @ 22:25:18 #121
39237 crew  H_T
2733
pi_193055694
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2020 22:15 schreef Cee het volgende:

[..]

True, true!
De VS heb ik al een paar keer solo bezocht (maar er wel met een vriendin afgesproken dus soort van semi-solo). Zolang die orange overlord er heerst, en ik vrees dat ie nog langer zal blijven hangen dan de pandemie, denk ik niet dat ik er snel terug wil. Was er in 2017 voor het laatst en op een gegeven moment echt zo spuugzat om die kop van hem op tv te zien. Je ontkomt er niet aan.
Maar wat zou ik graag terug willen naar de westkust. O+
Ik ben er geweest onder het regime van Obama en de Oompa Loompa, en eigenlijk merkte ik geen verschil. Ja, in het nieuws zie je hem vaker maar je hebt natuurlijk de optie om het nieuws niet te kijken :P
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_193055719
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 22:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Ik dacht van de week ook aan die mogelijkheid. Zin in!

En aanstaande donderdag sowieso de online ESF-quiz waar we samen aan mee gaan doen *O*
Ho, is er al een team? :o
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  ESF Reporter zondag 10 mei 2020 @ 22:29:58 #123
87554 Cee
Welluk?
pi_193055770
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 22:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Ik ben er geweest onder het regime van Obama en de Oompa Loompa, en eigenlijk merkte ik geen verschil. Ja, in het nieuws zie je hem vaker maar je hebt natuurlijk de optie om het nieuws niet te kijken :P
Ja, die optie is er en nog zag ik die muil overal.
Ik zit nu even te tellen en ik heb 4 regimes meegemaakt, weet me nog te herinneren dat ik op het vliegveld zat waar op alle tv’s de grand jury testify van Clinton werd getoond. :D
Oma spreekt.
pi_193055780
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2020 22:06 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik heb altijd gezegd dat ik heel graag naar Australië zou willen maar dat is te ver en te duur en te lang weg maar nu denk ik joh waarom hou ik mezelf zo tegen, als het kan, GAAN.
Doen! Geheel in stijl reizen met fierljep-stok _O_

quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2020 22:06 schreef Cee het volgende:
Maar iets dichter bij huis is ook goed. Zou dus IJsland worden in juli maar tegen de tijd dat we dat in februari wilden plannen was er al pleuris en gelukkig niks vastgelegd dus dat staat nu in de...
wait for it...
ijskast.
:D

Wel fijn dat jullie nog niks vastgelegd hadden! En zonder corona hadden jullie sowieso al volgend jaar naar IJsland gemoeten :+
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zondag 10 mei 2020 @ 22:30:42 #125
403253 Meke
after all this time? always.
pi_193055787
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2020 20:45 schreef GeorgeM het volgende:
@:Meke, ik had nog niet gereageerd op je vraag hoe het met m’n zwager gaat.
Ik heb hem vandaag weer voor het eerst gezien irl. Dat was wel even heftig...God wat heb ik gejankt :@ Was zo blij om hem weer te zien ;)
Hij heeft het hele verhaal verteld en hij heeft vooral last van z’n trombosebeen (heeft een steunkous) en smorgens doet z’n hele lijf pijn en voelt hij zich brak.
Verder is hij z’n conditie en spierkracht weer aan het opbouwen door te wandelen en te fietsen. 5 juni krijgt hij een uitgebreid longonderzoek.
Ohhh wel heel fijn om te horen. Heeft flink impact gehad dus, maar klinkt alsof hij goed op weg weer is, met dat wandelen en fietsen! En ook wel spannend, zo'n onderzoek. Wat verwacht hij?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 10 mei 2020 @ 22:32:57 #126
39237 crew  H_T
2733
pi_193055831
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 22:27 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ho, is er al een team? :o
We gaan met mensen van hier meedoen, maar ik heb niet onthouden wie precies mee willen doen :P
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2020 22:29 schreef Cee het volgende:

[..]

Ja, die optie is er en nog zag ik die muil overal.
Ik zit nu even te tellen en ik heb 4 regimes meegemaakt, weet me nog te herinneren dat ik op het vliegveld zat waar op alle tv’s de grand jury testify van Clinton werd getoond. :D
Oma spreekt.
Ik drie. Clinton, Obama en Trump. Onder alle drie de presidenten heb ik South Park gekeken :P
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_193055845
quote:
10s.gif Op zondag 10 mei 2020 22:14 schreef Strani het volgende:

[..]

Klopt, het verschil tussen normaal en totáál de weg kwijt.
Precies, waarbij friet de normale kant is natuurlijk
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zondag 10 mei 2020 @ 22:36:39 #128
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_193055908
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2020 21:50 schreef Cee het volgende:

[..]
Als ik dit soort verhalen lees dan schaam ik me soms dat ik me regelmatig down voel. :@ Zo veel mensen die zo knetterhard geraakt zijn door het virus, of juist in deze tijd door iets anders en daardoor extra stress etc. meemaken, en positief blijven en doorpakken of gewoon het beste ervan maken en niet de hele dag kniezen. Hopelijk leer ik in deze tijd een les hieruit dat ik zo ook meer probeer te leven. Wegzakken in nare gedachten is een grote valkuil van me, al jarenlang. Het is wat @:Strani zegt, proberen de controle terug te pakken.
Je hoeft je echt niet te schamen Cee. Iedereen heeft z’n issues, groot of klein.
Ik hoop dat het je lukt positiever in het leven te staan en de nare gedachten niet toe te laten :*
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  ESF Reporter zondag 10 mei 2020 @ 22:37:01 #129
87554 Cee
Welluk?
pi_193055916
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 22:30 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Doen! Geheel in stijl reizen met fierljep-stok _O_
[..]

:D

Wel fijn dat jullie nog niks vastgelegd hadden! En zonder corona hadden jullie sowieso al volgend jaar naar IJsland gemoeten :+
Ja, zouden we er twee keer in vrij korte tijd naar toe gaan. :D Alhoewel de vriendin met wie ik dit jaar zou gaan Amerikaanse is dus die gaat niet zo snel mee naar een ESF event, alhoewel ik haar er wel regelmatig over vertel. Ene oor in, ander uit. _O- Vandaag exact 6 jaar geleden was ze hier en raceten we na een concert in de AFAS z.s.m. naar ons hotel om de laatste optredens en de puntentelling te kijken en die vriendin vond dát, en mijn constante hyper-reacties fascinerend. :P
pi_193055931
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2020 22:15 schreef Cee het volgende:

[..]

True, true!
De VS heb ik al een paar keer solo bezocht (maar er wel met een vriendin afgesproken dus soort van semi-solo). Zolang die orange overlord er heerst, en ik vrees dat ie nog langer zal blijven hangen dan de pandemie, denk ik niet dat ik er snel terug wil. Was er in 2017 voor het laatst en op een gegeven moment echt zo spuugzat om die kop van hem op tv te zien. Je ontkomt er niet aan.
Maar wat zou ik graag terug willen naar de westkust. O+
Ik was er in het jaar dat orange overlord net verkozen was. Tja, ik denk; het land wordt er echt niet minder mooi om. De mensen ook niet persé kutter. Uiteindelijk heeft hij weinig te zeggen over je vakantie en hoe je die in gaat vullen. Dus gewoon doen joh, als het weer kan! *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193055940
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 22:16 schreef Em31 het volgende:

[..]

Dit potje is duidelijk geschreven door friet, aangezien zijn naam achteraan staat. Dus zelfs hij vindt dat het eigenlijk patat is.
Een achternaam gaat voor een voornaam! :{w
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193055947
quote:
:D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  ESF Reporter zondag 10 mei 2020 @ 22:38:29 #133
87554 Cee
Welluk?
pi_193055950
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 22:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

We gaan met mensen van hier meedoen, maar ik heb niet onthouden wie precies mee willen doen :P
[..]

Ik drie. Clinton, Obama en Trump. Onder alle drie de presidenten heb ik South Park gekeken :P
:D
Blame Canada!
Wanneer was jij er? OMG misschien zijn we wel bij elkaar in de buurt geweest! |:)
  zondag 10 mei 2020 @ 22:39:06 #134
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_193055964
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 21:42 schreef Em31 het volgende:
@:GeorgeM Wel echt heftig! Denk dat veel mensen er niet bij stilstaan dat genezen niet betekent dat je er al weer bent. :{
Nee, precies!
Gelukkig heeft hij verder niet al te veel complicaties eraan overgehouden. Ik hoor van m’n schoonzus, die op de Corona IC en Recovery werkt, ook nog veel ergere verhalen :{
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Moderator zondag 10 mei 2020 @ 22:39:53 #135
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_193055976
Telkens weer,
Dwalen m'n gedachten af
En opnieuw,
Zoek ik naar adem en moed,
Over en over,
Overweldigd dit alles me,
Elke keer,
Ben ik bezorgd, voor jou

We hebben elkaar nodig,
Nog meer dan hiervoor
Dus pak m'n hand vast,
En knijp er zacht in
Dan redden we het, nu, samen, heus wel.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator zondag 10 mei 2020 @ 22:40:12 #136
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_193055983
#zondagavondmoodbrainfart
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 10 mei 2020 @ 22:40:15 #137
39237 crew  H_T
2733
pi_193055984
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2020 22:38 schreef Cee het volgende:

[..]

:D
Blame Canada!
Wanneer was jij er? OMG misschien zijn we wel bij elkaar in de buurt geweest! |:)
1999, 2015, 2016 en 2018. Florida, West coast, east coast, Chicago en ruime omstreken
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  ESF Reporter zondag 10 mei 2020 @ 22:40:55 #138
87554 Cee
Welluk?
pi_193055996
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2020 22:36 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Je hoeft je echt niet te schamen Cee. Iedereen heeft z’n issues, groot of klein.
Ik hoop dat het je lukt positiever in het leven te staan en de nare gedachten niet toe te laten :*
Thanks babe :*
Als je tips hebt, laat het weten. Alhoewel dit ook echt helpt, heb ik al wel vaker gezegd maar ik meen het.
  ESF Reporter zondag 10 mei 2020 @ 22:41:58 #139
87554 Cee
Welluk?
pi_193056031
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 22:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

1999, 2015, 2016 en 2018. Florida, West coast, east coast, Chicago en ruime omstreken
1999 was ik ook in Florida :o
Was jíj dat in dat Pluto-pak?
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 10 mei 2020 @ 22:42:44 #140
39237 crew  H_T
2733
pi_193056047
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2020 22:41 schreef Cee het volgende:

[..]

1999 was ik ook in Florida :o
Was jíj dat in dat Pluto-pak?
Daar zouden we het niet over hebben!

Maar ik ben toen wel meerdere dagen in Disney World geweest :Y
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator zondag 10 mei 2020 @ 22:43:11 #141
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_193056056
Oh en ik denk dat we soms onderschatten, hoeveel er in NL, soms in je directe omgeving te zien en te doen is. :o
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  zondag 10 mei 2020 @ 22:43:52 #142
403253 Meke
after all this time? always.
pi_193056065
quote:
3s.gif Op zondag 10 mei 2020 22:39 schreef ijs_beer het volgende:
Telkens weer,
Dwalen m'n gedachten af
En opnieuw,
Zoek ik naar adem en moed,
Over en over,
Overweldigd dit alles me,
Elke keer,
Ben ik bezorgd, voor jou

We hebben elkaar nodig,
Nog meer dan hiervoor
Dus pak m'n hand vast,
En knijp er zacht in
Dan redden we het, nu, samen, heus wel.
O+ O+ O+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  Moderator zondag 10 mei 2020 @ 22:44:21 #143
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_193056075
@GeorgeM het is allemala niet niks, zo revaliderende. Maoet voor jullie toch ook wel pittig zijn om het zo te zien. :*
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  zondag 10 mei 2020 @ 22:44:56 #144
403253 Meke
after all this time? always.
pi_193056083
Nou jongens ik ben eigenlijk bij |:)
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 10 mei 2020 @ 22:45:39 #145
39237 crew  H_T
2733
pi_193056091
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2020 22:44 schreef Meke het volgende:
Nou jongens ik ben eigenlijk bij |:)
Shake your honeymaker!
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zondag 10 mei 2020 @ 22:46:19 #146
403253 Meke
after all this time? always.
pi_193056106
En nog even voor de statistieken; ik ben 1x in USA geweest, onder Obama :P Detroit ben ik geweest.

En naar Waterloo, Canada WAAR ZE ABBA NIET KENDEN :o :o :o :o :o :o :o
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_193056109
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2020 22:20 schreef Cee het volgende:

[..]

Haha ja precies dat! Ik was/ben steeds degene die geen zier uitvoert in het weekend en altijd maar energie, tijd en geld bespaart voor dingen die gepland staan. En nu er ook echt niks te doen is heb ik het gevoel dat ik écht weinig meemaak, terwijl het verschil minimaal is. De doorsnee Nederlander zal het drukker hebben en dus moeilijker vinden om zich aan te passen.
Met andere woorden: wederom weinig reden voor mij om te klagen, en toch doe ik het. _O-
Ja ik heb ook echt nu het gevoel alsof ik altijd veel teveel onnodig geklaagd heb, vooral over het "niet hebben van een leven", terwijl ik nu terugkijk op vorig jaar, het jaar daarvoor, etc. en me realiseer dat het reuze meeviel. En ik vooral geklaagd had over wat ik allemaal níet had, wat ten koste is gegaan van wat ik wél had en als vanzelfsprekend zag.
Ik wil dat dankbare gevoel als het gewoon weer kan echt zo lang mogelijk blijven vasthouden. O+
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zondag 10 mei 2020 @ 22:47:09 #148
403253 Meke
after all this time? always.
pi_193056126
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 22:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Shake your honeymaker!
*O*
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_193056148
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 22:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

We gaan met mensen van hier meedoen, maar ik heb niet onthouden wie precies mee willen doen :P
Ik *O* Had het al eerder genoemd, maar is waarschijnlijk wat verloren in de posts.

En als het team al te groot is, doe ik solo mee en maken we er een gezellig wedstrijdje van *)
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193056186
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2020 22:37 schreef Cee het volgende:

[..]

Ja, zouden we er twee keer in vrij korte tijd naar toe gaan. :D Alhoewel de vriendin met wie ik dit jaar zou gaan Amerikaanse is dus die gaat niet zo snel mee naar een ESF event, alhoewel ik haar er wel regelmatig over vertel. Ene oor in, ander uit. _O- Vandaag exact 6 jaar geleden was ze hier en raceten we na een concert in de AFAS z.s.m. naar ons hotel om de laatste optredens en de puntentelling te kijken en die vriendin vond dát, en mijn constante hyper-reacties fascinerend. :P
Heerlijk dit :D Wel lief dat ze daar dan wel even mee dealt voor jou O+

Mensen die de ESF-fascinatie niet snappen zijn altijd wel fascinerend ook :P
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')