Ja, maar het loopt soms toch even anders!quote:Op vrijdag 8 mei 2020 14:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij komt uit Utrecht! Jij zou aan mijn kant moeten staan
quote:
#navigatiebeerquote:Op vrijdag 8 mei 2020 12:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Staat genoteerd voor de volgende keer!
En anders hebben we altijd nog een @:ijs_beer
quote:
quote:
quote:
Als je tegenwoordig niet minstens 4 naamtopics in een maand krijgt, dan tel je gewoon niet meer mee.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 14:56 schreef ijs_beer het volgende:
Damn mensen, take it slow on tha name TT's.![]()
murmelt iets over die goede oude tijd dat dat nog iets speciaals was![]()
*Gaat zielig in een hoekje zittenquote:Op vrijdag 8 mei 2020 14:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je tegenwoordig niet minstens 4 naamtopics in een maand krijgt, dan tel je gewoon niet meer mee.
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 14:58 schreef Meke het volgende:
Kut, volgens mij ben ik bovenop @:Arizona gaan zitten die hier nog steeds zielig ligt
Ik moest ook even nadenken maar toen bedacht ik me dat ze daar bij Cee een heel ander soort 'Nederlands' spreken.quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 14:58 schreef Meke het volgende:
Kut, volgens mij ben ik bovenop @:Arizona gaan zitten die hier nog steeds zielig ligt
Hier heb je even niet goed gelezen geloof ikquote:Op vrijdag 8 mei 2020 15:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Had ze maar in een hoekje moeten liggen!
Ik kan hier lastig met een grapje op reageren.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 15:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik moest ook even nadenken maar toen bedacht ik me dat ze daar bij Cee een heel ander soort 'Nederlands' spreken.
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 15:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik kan hier lastig met een grapje op reageren.
Ik bedoelde een ander hoekje!quote:Op vrijdag 8 mei 2020 15:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Hier heb je even niet goed gelezen geloof ik
Wat een servicequote:Op vrijdag 8 mei 2020 15:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor jou ga ik gewoon weer terug naar de snackbar om er uitjes bij te halen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |