Die laatste klopt.quote:Op woensdag 6 mei 2020 00:28 schreef Summers het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nope er zijn ook mensen die bepaalde zaken onderzoeken en voor andere zaken te rade gaan bij experts. Trouwens het zelf zaken onderzoeken is in de meeste gevallen ook te rade gaan bij experts, er zijn maar heel weinig onderwerpen waar ik zelf onderzoek naar doe (en dan is het gewoon mijn werk) en dus daadwerkelijk zelf de data gemeten heb.quote:
Navraag doen bij de experts valt bij mij ook onderzoek doen.quote:Op woensdag 6 mei 2020 09:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nope er zijn ook mensen die bepaalde zaken onderzoeken en voor andere zaken te rade gaan bij experts. Trouwens het zelf zaken onderzoeken is in de meeste gevallen ook te rade gaan bij experts, er zijn maar heel weinig onderwerpen waar ik zelf onderzoek naar doe (en dan is het gewoon mijn werk) en dus daadwerkelijk zelf de data gemeten heb.
En ook bij je eigen onderzoek borduur je (deels) voort op onderzoek van anderen.quote:Op woensdag 6 mei 2020 09:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nope er zijn ook mensen die bepaalde zaken onderzoeken en voor andere zaken te rade gaan bij experts. Trouwens het zelf zaken onderzoeken is in de meeste gevallen ook te rade gaan bij experts, er zijn maar heel weinig onderwerpen waar ik zelf onderzoek naar doe (en dan is het gewoon mijn werk) en dus daadwerkelijk zelf de data gemeten heb.
quote:Op woensdag 6 mei 2020 11:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En ook bij je eigen onderzoek borduur je (deels) voort op onderzoek van anderen.
die laatstequote:Op woensdag 6 mei 2020 00:28 schreef Summers het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beter op een idioot stemmen die aan raad bleekmiddel te injecteren toch!!quote:Op woensdag 6 mei 2020 12:01 schreef Summers het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helemaal waar. Meestal voor je eigen begrip, en soms omdat je erachter komt dat het bestaande wiel niet rond genoeg is, te weinig spaken heeft, of eigenlijk helemaal geen wiel is.quote:Op woensdag 6 mei 2020 11:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]gelukkig wel voor alles het wiel op nieuw uitvinden is geen doen, al is het af en toe wel nuttig om bepaalde wielen soms zelf uit te vinden.
slechte piuxelachtige meuk.quote:Op woensdag 6 mei 2020 15:43 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]
Vanavond weer te aanschouwen oftewel persconferentie, kunnen we weer naar de kapper, djw Mark voor de goede zorgen
Je hebt vast geen link van dat plaatje (nr 6) over de aantal doden.quote:Op donderdag 7 mei 2020 17:18 schreef Summers het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet je ff op zijn naam zoeken had een filmpje ergens gepost maar weet niet meer waarquote:Op vrijdag 8 mei 2020 13:36 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Je hebt vast geen link van dat plaatje (nr 6) over de aantal doden.
Ik wil hief meer over lezen.
Ik had wel laatst gelezen over fraude van ziekenhuizen in New York. Dat bij veel overledenen opgeschreven werd "corona" als doodsoorzaak, terwijl het aantal mensen dat stierf aan "overige longziekten" ineens meer dan gehalveerd was.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 13:36 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Je hebt vast geen link van dat plaatje (nr 6) over de aantal doden.
Ik wil hief meer over lezen.
Als ik zoek op DuckDuckGo, krijg ik allemaal Italiaanse sites. Ik ga vanavond een paar vertalen via translate. Mijn Italiaans is nogal belabberd.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 15:02 schreef Summers het volgende:
[..]
Moet je ff op zijn naam zoeken had een filmpje ergens gepost maar weet niet meer waar
Dat had ik ook gelezen. Het lijkt me ook lastig om te bepalen wat uiteindelijk de doodsoorzaak is geweest. Zeker als de persoon ook nog stervende is.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 15:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had wel laatst gelezen over fraude van ziekenhuizen in New York. Dat bij veel overledenen opgeschreven werd "corona" als doodsoorzaak, terwijl het aantal mensen dat stierf aan "overige longziekten" ineens meer dan gehalveerd was.
Als ik daar nu op zoek, krijg ik alleen fraude met tests en met mondkapjes. Jammer.
Op fok kon ik het niet meer vinden pff maar heb het gevonden op fbquote:Op vrijdag 8 mei 2020 15:58 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Als ik zoek op DuckDuckGo, krijg ik allemaal Italiaanse sites. Ik ga vanavond een paar vertalen via translate. Mijn Italiaans is nogal belabberd.
Slecht geïnformeerde (of mogelijk bewust liegende) schreeuwlelijken zijn ook doorgedrongen tot in de Italiaanse politiek. Helaas wisten we dat al.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 16:08 schreef Summers het volgende:
[..]
Op fok kon ik het niet meer vinden pff maar heb het gevonden op fb
Dat zegt hij in het filmpje en ik noem het gepassioneerd in tegen stelling tot de zombies die hun mond houden . Geloof jij wat jij ervan wilt geloven .quote:Op vrijdag 8 mei 2020 16:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Slecht geïnformeerde (of mogelijk bewust liegende) schreeuwlelijken zijn ook doorgedrongen tot in de Italiaanse politiek. Helaas wisten we dat al.
Waar komen de cijfers vandaan waarop hij z'n tirade berust?
Ja, ik weet wat hij zegt in het filmpje en dat is frappant. Want ik heb dus even opgezocht wat dat Istituto Superiore di Sanità er zelf van zegt, en dat is namelijk dat het aantal coronadoden juist onder-gerapporteerd is.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 16:48 schreef Summers het volgende:
[..]
Dat zegt hij in het filmpje en ik noem het gepassioneerd in tegen stelling tot de zombies die hun mond houden . Geloof jij wat jij ervan wilt geloven .
Ik geloof niet dat hij zomaar wat zei dus ik hoop dat nog naar boven komt welke cijfers hij bedoeld en met welke cijfers er zijn gerommeld . Tenslotte is het een wereldwijde rage om alles covid te noemen tijdens de jaarlijkse griepseizoen . Iedereen rommeld dus met echte cijfers .quote:Op vrijdag 8 mei 2020 16:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, ik weet wat hij zegt in het filmpje en dat is frappant. Want ik heb dus even opgezocht wat dat Istituto Superiore di Sanità er zelf van zegt, en dat is namelijk dat het aantal coronadoden juist onder-gerapporteerd is.
Hier te lezen (google translate is je vriend): https://www.epicentro.iss(...)9_28-aprile-2020.pdf
Geen zin in veel moeite? Hier een infographic van Istituto Superiore di Sanità, daar hebben ze het niet over de onder-rapportage waar ik het over had, maar geeft wel een beeld: https://www.epicentro.iss(...)ca_6maggio%20ENG.pdf
"Geloof jij ervan wat je ervan wil geloven". Je hebt twee opties:
1) Geloof je een seniele schreeuwlelijk (ironisch genoeg voor fraude veroordeeld) die iets roept over cijfers van een instituut, of
2) Geloof je wat dat instituut er zelf over publiceert.
Ik ben benieuwd welke jij kiest.
Goh. Als iemand met longkanker eigenlijk nog zes weken te leven zou hebben, maar dankzij corona een maand eerder sterft, dan is corona de primaire doodsoorzaak, en niet longkanker. Hoewel longkanker nog steeds geregistreerd wordt hoor, maar niet als primaire doodsoorzaak. Heeft niets met fraude te maken.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 15:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had wel laatst gelezen over fraude van ziekenhuizen in New York. Dat bij veel overledenen opgeschreven werd "corona" als doodsoorzaak, terwijl het aantal mensen dat stierf aan "overige longziekten" ineens meer dan gehalveerd was.
Als ik daar nu op zoek, krijg ik alleen fraude met tests en met mondkapjes. Jammer.
Gelukkig is dat prima mogelijk!quote:
En jij bent een leugens verspreidende lasteraar.quote:
Ik haal niet naar je uit. Ik post een tekst met evenveel waarheid en inhoud als jouw plaatje.quote:Op zondag 10 mei 2020 14:10 schreef Summers het volgende:
[..]
je klinkt als een ems kloon . Moeilijk he dat de wereld zo snel veranderd . Sommige mensen gaan dan uithalen naar andere mensen . Ik zal het niet persoonlijk opvatten . Sterkte![]()
Dat jij de waarrheid niet aankan is jouw probleem en niet de mijne . Ik laat je weer aan jezelf werken en negeer je verder , sterktequote:Op zondag 10 mei 2020 14:12 schreef Klaploper het volgende:
[..]
En jij bent een leugens verspreidende lasteraar.
Maar die research doe je dus niet.quote:Op zondag 10 mei 2020 14:15 schreef Summers het volgende:
[..]
Dat jij de waarrheid niet aankan is jouw probleem en niet de mijne . Ik laat je weer aan jezelf werken en negeer je verder , sterkte
[ afbeelding ]
Ja hoor, dit is nu al de 3e keer in 2 dagen waarvan ik zie dat je iemand het verwijt maakt een kloon te zijn.quote:
Is het nu klaar met dit soort beschuldigingen.quote:Op zondag 10 mei 2020 14:10 schreef Summers het volgende:
[..]
je klinkt als een ems kloon . Moeilijk he dat de wereld zo snel veranderd . Sommige mensen gaan dan uithalen naar andere mensen . Ik zal het niet persoonlijk opvatten . Sterkte![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 mei 2020 15:22 schreef theguyver het volgende:
[..]
Is het nu klaar met dit soort beschuldigingen.
Nergens voor nodig, het is nu gewoon eenmaal even druk op BNW dit merk je al op de fp berichten over covid-19.
Een andere user gaf je vandaag ook al de opmerking dat het een kloon van mij was.. waarom??quote:Op zondag 10 mei 2020 15:32 schreef Summers het volgende:
[..]Is het klaar met dat gekloon .. is toch zielig als je de illusie wilt wekken dat je eigen mening dubbel of driedubbel zoveel voorkomt dan in het echt . Typisch main streamers gedrag . Ook zielig als je het gaat gebruiken om te trollen . Wat is dat toch voor stiekem integriteits gebrek .
Hebben mensen geen trots meer
[ afbeelding ]
Bij gebrek aan geen andere bron wel ja.quote:
Feiten zijn altijd makkelijk te beargumenteren, Corona doden in Amerika zitten nu op een dikke 80.000. (bron https://www.google.com/se(...)Ar&biw=1920&bih=1057 )quote:
Waar we bang voor moeten zijn is dat lieden als jij ook maar ooit iets te zeggen krijgen.quote:
Dat krijgen ze ook niet (denk ik), maar er zijn altijd genoeg figuren die mensen die gevoelig zijn voor en onderdrukt voelen door samenzweringstheorieën, voor hun karretje weten te spannen omdat zij zichzelf opwerpen als hét antwoord op die samenzweringstheorieën. Grappig genoeg zijn dit altijd autoritaire types. De geschiedenis van de afgelopen eeuw zit er vol mee. Denk aan de snorren uit Duitsland en de USSR, Erdolf, Poetin, mr. Orange, Wilders, Sjerrie en ga zo maar door. Allemaal tappen ze uit hetzelfde vaatje.quote:Op maandag 11 mei 2020 18:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waar we bang voor moeten zijn is dat lieden als jij ook maar ooit iets te zeggen krijgen.
Echt iets te zeggen krijgen dat wordt hem niet. Maar wanneer men zich groepeert en organiseert dan kunnen daar wel vervelende en potentieel gevaarlijke situaties uit voortvloeien. Je hoeft daar geen grote groepen voor te hebben. Dat zie je nu al met de zendmasten die in de fik vliegen. Straks gaan ze op de GGD-locaties af of zo..quote:Op maandag 11 mei 2020 18:52 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat krijgen ze ook niet (denk ik),
En ook dat is een kwalijke ontwikkeling.quote:maar er zijn altijd genoeg figuren die mensen die gevoelig zijn voor en onderdrukt voelen door samenzweringstheorieën, voor hun karretje weten te spannen omdat zij zichzelf opwerpen als hét antwoord op die samenzweringstheorieën. Grappig genoeg zijn dit altijd autoritaire types. De geschiedenis van de afgelopen eeuw zit er vol mee. Denk aan de snorren uit Duitsland en de USSR, Erdolf, Poetin, mr. Orange, Wilders, Sjerrie en ga zo maar door. Allemaal tappen ze uit hetzelfde vaatje.
De trieste waarheid, zoals ook op dit forum heel duidelijk te zien is en gek genoeg merken deze mensen het zelf totaal niet.quote:
Pseudo-esoterisch geneuzel in de marge.quote:Op maandag 11 mei 2020 23:20 schreef Summers het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
LOLquote:Op dinsdag 12 mei 2020 00:39 schreef Summers het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die laatste en je sig.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 00:39 schreef Summers het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nummers 2 en 3 zijn wel meer dan een beetje ironisch zeg...quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:26 schreef Summers het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Plaatje 1 ik kan niet wachten!!quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:44 schreef Summers het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Wat je zegt ben jezelf dus?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:53 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
[..]
Wat je zegt ben jezelf dus?Duidelijk ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
Heerlijk om wat meer tegengeluid te horen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:57 schreef theguyver het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben wel een klein beetje trots de sig van Summers gehaald te hebbenquote:
Volgens mij omdat hij wel eens wat vervelende maar daarom niet minder kloppende dingetjes zegt over de koene ridder (en tevens opperGOD) die heldhaftig ten strijde trekt tegen de Deep State, de Cabal, Bill Gates, et cetera. Je weet wel, die oranje pannenkoek.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:20 schreef Morrigan het volgende:
Waar komt die haat voor Obama ineens vandaan?![]()
Die was er al.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:20 schreef Morrigan het volgende:
Waar komt die haat voor Obama ineens vandaan?![]()
Dat laatste heb ik al eerder hier aangegeven. Pro-Trump en anti-overheid is nogal tegenstrijdig.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
Die was er al.
Trump is held, kijk maar eens door dit topic.
Je kan goed merken, dat over algemeen de meeste complot aanhangers Republikeinen supporten.
Maaaaar ook zwaar tegen de overheid zijn, wat nogal krom is want nu is een republikein aan het roer.
Ze zijn allemaal weer geweldigquote:
Waarom zou je jou tv of pc beeldscherm uit het raam willen gooien als je gewoon de kabel er uit kan trekkenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:02 schreef Summers het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat heeft Socrates nooit gezegd...quote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:49 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is een beetje jullie werkwijze inderdaad...quote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:55 schreef controlaltdelete het volgende:
Maak je niet druk ouwe de boodschap is duidelijk .
96 jaar ofzoietsquote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:55 schreef controlaltdelete het volgende:
Toch enigszins geruststellend dat je de Holocaust nog wel als feit ziet.quote:
Staat het al op feesboek en joetjoep? Want dat is wel belangrijk om onderzoek te kunnen doen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
"Ik geloof niet echt in de onzin die ik hier schrijf, ik ben eigenlijk een betaalde shill van de overheid om complotdenkers voor gek te zetten"
- @:controlaltdelete, 2020 in een SUPERGEHEIME mailwisseling met EttovanBelgie.
Zo. Nu is het waar.
Helaas, allemaal gecensureerd door de elite...quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Staat het al op feesboek en joetjoep? Want dat is wel belangrijk om onderzoek te kunnen doen.
Jij hebt nog nooit iets gecheckt.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:06 schreef Summers het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hè, wat verrassend dat de grote denkers van BNW niet heel bekend zijn met de... ehh... grote denkers.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat heeft Socrates nooit gezegd...
![]()
![]()
![]()
https://sententiaeantiqua(...)e-is-perfectly-fine/
Echt, onderzoek je eigenlijk ooit wel eens iets aleer je het verspreidt?
Ja, dat het niet zo nauw komt met de feitelijke juistheid van de boodschap was me wel een beetje duidelijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:55 schreef controlaltdelete het volgende:
Welke feitelijke juistheid? laat eens zien danquote:Op dinsdag 12 mei 2020 21:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, dat het niet zo nauw komt met de feitelijke juistheid van de boodschap was me wel een beetje duidelijk.
Bekend zijn met een bekende naam is dus alle quotes van 2400 jaar geleden uit je hoofd weten. Helder.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 21:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hè, wat verrassend dat de grote denkers van BNW niet heel bekend zijn met de... ehh... grote denkers.
Neuh, dat niet zozeer. Maar het is wel exemplarisch in die zin dat het hier niet zo heel veel uit lijkt te maken of iemand iets wel of niet gezegd heeft, en dat er geen seconde wordt besteed aan het verifiëren van vermeende uitspraken. Als iemand op YouTube iets roept, en het past in het straatje, dan wordt dat direct geaccepteerd als een voldongen feit.quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bekend zijn met een bekende naam is dus alle quotes van 2400 jaar geleden uit je hoofd weten. Helder.
De boodschap van het plaatje: Socrates heeft dat gezegd.quote:Op woensdag 13 mei 2020 02:39 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Welke feitelijke juistheid? laat eens zien dan
En hoe is dat anders dan blind geloven wat men op de NOS verteld?quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Neuh, dat niet zozeer. Maar het is wel exemplarisch in die zin dat het hier niet zo heel veel uit lijkt te maken of iemand iets wel of niet gezegd heeft, en dat er geen seconde wordt besteed aan het verifiëren van vermeende uitspraken. Als iemand op YouTube iets roept, en het past in het straatje, dan wordt dat direct geaccepteerd als een voldongen feit.
"Bill Gates heeft zelf gezegd dat hij mensen wil vermoorden!!!11"
Maar hoe weet jij of iemand wel of geen verstand van zaken heeft? Tegenwoordig kan iedereen zichzelf op internet expert noemen. En ook de daadwerkelijke experts kunnen fouten maken. Of misbruik.quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En hoe is dat anders dan blind geloven wat men op de NOS verteld?
Je gaat mij niet wijsmaken dat jij een dusdanige polymath bent dat je alle onderwerpen snapt tot in detail. Ik bedoel, ik heb Biologie gedaan. Ik weet behoorlijk wat af van dingen als virussen, of klimaatverandering. Niet alles, maar genoeg dat ik ongeveer kan scheiden wat ik wel of niet vertrouw. Maak je nog steeds fouten, maar toch.
Maar als het aankomt op economie, werkgelegenheid, uitkeringen etc. weet ik weinig tot niks. Dus ik heb 2 keuzes. Of mensen in een positie van autoriteit vertrouwen, of dit niet doen. Als mensen (of bedrijven) in die positie hier misbruik van maken, geloof ik ze uiteraard niet meer.
Ben je het daarmee eens?
Als er 1 site is waar veel op gecontrolleerd word..quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Staat het al op feesboek en joetjoep? Want dat is wel belangrijk om onderzoek te kunnen doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
De NOS maakt ook geregeld blunders en fouten.quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je gaat mij niet wijsmaken dat jij een dusdanige polymath bent dat je alle onderwerpen snapt tot in detail. Ik bedoel, ik heb Biologie gedaan. Ik weet behoorlijk wat af van dingen als virussen, of klimaatverandering. Niet alles, maar genoeg dat ik ongeveer kan scheiden wat ik wel of niet vertrouw. Maak je nog steeds fouten, maar toch.
Maar als het aankomt op economie, werkgelegenheid, uitkeringen etc. weet ik weinig tot niks. Dus ik heb 2 keuzes. Of mensen in een positie van autoriteit vertrouwen, of dit niet doen. Als mensen (of bedrijven) in die positie hier misbruik van maken, geloof ik ze uiteraard niet meer.
Ben je het daarmee eens?
COVID-19 oorzaken?quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben je het daarmee eens?
Dat laatste zie je ook bij kranten online. Elke krant wil als eerste een nieuwsbericht plaatsen, dus er is geen tijd meer om daadwerkelijk de feiten te controleren. Klopt het nieuwsbericht niet, dan kan het altijd nog snel verwijderd of aangepast worden.quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
De NOS maakt ook geregeld blunders en fouten.
Heb er ook al geregeld heen gemaild in het verleden.
Alleen zullen ze niet snel in een latere nieuws uitzending aangeven dat ze fout zaten!
Probleem wat geregeld doen is klakkeloos overnemen van een andere zender, en veelal is die berichtgeving al foutief!
Natuurlijk, dat is moeilijk te doorzien. Daarom maak ik de vergelijking met iets als de NOS. Waarom zou het de normaalste zaak van de wereld zijn om de ene wel blind te vertrouwen en de andere niet? Beiden doen zich voor als autoriteit. Dan is het aan de consument zelf om te bepalen of iemand betrouwbaar is.quote:Op woensdag 13 mei 2020 10:21 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Maar hoe weet jij of iemand wel of geen verstand van zaken heeft? Tegenwoordig kan iedereen zichzelf op internet expert noemen. En ook de daadwerkelijke experts kunnen fouten maken. Of misbruik.
Vooral manipulatie is het probleem. Niet alleen foto’s bewerken, maar ook zorgvuldig fragmenten van video’s gebruiken, waardoor de context van de oorspronkelijke video opeens verdwijnt. Plus uiteraard op de emotie van de mens inspelen.
De NOS bestaat uit mensen, en mensen maken fouten.quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
De NOS maakt ook geregeld blunders en fouten.
Heb er ook al geregeld heen gemaild in het verleden.
Alleen zullen ze niet snel in een latere nieuws uitzending aangeven dat ze fout zaten!
Probleem wat geregeld doen is klakkeloos overnemen van een andere zender, en veelal is die berichtgeving al foutief!
Valse vergelijking. Waar zeg ik dat je blind moet afgaan op wat de NOS je vertelt?quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gedeeltelijk. Ik ben inderdaad geen expert in *alle* onderwerpen, dat is niemand. Maar ik ben wel in staat om bronnen te beoordelen op kwaliteit en gedegen onderzoek van prutswerk te scheiden.quote:Je gaat mij niet wijsmaken dat jij een dusdanige polymath bent dat je alle onderwerpen snapt tot in detail. Ik bedoel, ik heb Biologie gedaan. Ik weet behoorlijk wat af van dingen als virussen, of klimaatverandering. Niet alles, maar genoeg dat ik ongeveer kan scheiden wat ik wel of niet vertrouw. Maak je nog steeds fouten, maar toch.
Ben je het daarmee eens?
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 16:08 schreef Summers het volgende:
[..]
Op fok kon ik het niet meer vinden pff maar heb het gevonden op fb
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 16:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Slecht geïnformeerde (of mogelijk bewust liegende) schreeuwlelijken zijn ook doorgedrongen tot in de Italiaanse politiek. Helaas wisten we dat al.
Waar komen de cijfers vandaan waarop hij z'n tirade berust?
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 16:48 schreef Summers het volgende:
[..]
Dat zegt hij in het filmpje en ik noem het gepassioneerd in tegen stelling tot de zombies die hun mond houden . Geloof jij wat jij ervan wilt geloven .
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 16:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, ik weet wat hij zegt in het filmpje en dat is frappant. Want ik heb dus even opgezocht wat dat Istituto Superiore di Sanità er zelf van zegt, en dat is namelijk dat het aantal coronadoden juist onder-gerapporteerd is.
Hier te lezen (google translate is je vriend): https://www.epicentro.iss(...)9_28-aprile-2020.pdf
Geen zin in veel moeite? Hier een infographic van Istituto Superiore di Sanità, daar hebben ze het niet over de onder-rapportage waar ik het over had, maar geeft wel een beeld: https://www.epicentro.iss(...)ca_6maggio%20ENG.pdf
"Geloof jij ervan wat je ervan wil geloven". Je hebt twee opties:
1) Geloof je een seniele schreeuwlelijk (ironisch genoeg voor fraude veroordeeld) die iets roept over cijfers van een instituut, of
2) Geloof je wat dat instituut er zelf over publiceert.
Ik ben benieuwd welke jij kiest.
Tja.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 04:30 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat hij zomaar wat zei dus ik hoop dat nog naar boven komt welke cijfers hij bedoeld en met welke cijfers er zijn gerommeld . Tenslotte is het een wereldwijde rage om alles covid te noemen tijdens de jaarlijkse griepseizoen . Iedereen rommeld dus met echte cijfers .
En wie zegt jou dat het klopt wat er in een artikel staat?quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:20 schreef Bosbeetle het volgende:
Gelukkig worden steeds meer wetenschappelijke artikelen open gepubliceerd dus dan kun je er als geintreseerde leek ook bij en zien wel data tot welke conclusies heeft geleidt.
Alleen wil men in BNW liever een esotherische text doorwaden waar geen touw aan vast te knopen is in plaats van een wetenschappelijke publicatie.
Ik kan me ook wel voorstellen dat voor een leek ze soms moeilijk te onderscheiden zijn... het gaat allemaal om het selecteren van je bronen en vele verschillende bronnen tot je nemen.
Bij veel artikelen zit de ruwe data en dan moet je zelf bepalen of je het eens bent met conclusies volgens die data. En als je het niet vertrouwt dan doe je het na...quote:Op woensdag 13 mei 2020 12:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En wie zegt jou dat het klopt wat er in een artikel staat?
Er zijn zat artikelen geweest die ik heb moeten lezen die als een tang op een varken slaan. Dit was vooral op de lerarenopleiding, maar toch.
Hoe moet ik, als leek, bepalen of een artikel over de plannen van de PvdA om werkloosheid terug te dringen klopt?
Hoe moet mijn moeder, als leek, bepalen of een vaccinatie veilig is? Je kunt niet verwachten dat iedereen alle kennis heeft of alle kennis tot zich kan nemen. Dan is het juist te prijzen dat men verder kijkt dan de neus lang is en andere bronnen raad gaat plegen.
In de hedendaagse maatschappij is bijna alles zo ingewikkeld dat je voor veel zaken eigenlijk verplicht bent om te vertrouwen op autoriteitsfiguren. Dit maakt dat de angst hiervoor ook groter is.
Dit staat dus ook vol met makkelijk weerlegbare leugens, verdraaiingen en hoogst onwaarschijnlijke en in elk geval niet bewezen speculaties. Het zijn er zo veel dat als ik ze allemaal moet gaan weerleggen ik er de hele middag mee zoet ben.quote:
Er is natuurlijk wel een verschil of een bericht wordt verspreid via de overheid of via een commercieel bedrijf. En met dat laatste bedoel ik niet RTL, maar sites die bijvoorbeeld naast hun artikelen ook alternatieve geneesmiddelen aanbieden.quote:Op woensdag 13 mei 2020 12:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Natuurlijk, dat is moeilijk te doorzien. Daarom maak ik de vergelijking met iets als de NOS. Waarom zou het de normaalste zaak van de wereld zijn om de ene wel blind te vertrouwen en de andere niet? Beiden doen zich voor als autoriteit. Dan is het aan de consument zelf om te bepalen of iemand betrouwbaar is.
Althans, in theorie. In praktijk is het zo dat men luistert naar hetgeen men wil horen. De heerlijke confirmation bias.
In Nederland mag je gewoon naar een uitvaart en mogelijk per 1 juli wordt het aantal bezoekers verhoogd van 30 naar 100.quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:10 schreef Summers het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het gaat er om dat er hypocriet beperkingen worden gesteld en ik kijk altijd naar de hele wereld als mijn land en onrecht elders is ook mijn onrecht . De oom van mijn beste vriendin ging dood in portugal en toen mochten er maar 3 personen afscheid nemen . Het maakt niet uit dat vadertje staat de regels versoepeld vanaf 1 juli in Nederland . Ze hadden daar nooit een zeg in mogen hebben.quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:39 schreef Morrigan het volgende:
[..]
In Nederland mag je gewoon naar een uitvaart en mogelijk per 1 juli wordt het aantal bezoekers verhoogd van 30 naar 100.
https://www.rijksoverheid(...)jks-leven/uitvaarten
Ja, mooi was toen ik eens in Spanje wat deed met XRD. Voor de grap het brood van de lokale bakker geprepareerd voor analyse.. bleek er verrassend veel arsenicum in te zitten. Ook bleek een trouwring toch minder zuiver te zijn dan beloofd.quote:Op woensdag 13 mei 2020 17:41 schreef illusions het volgende:
[..]
Kijk uit hoor, straks ga je nog vertellen dat de mens ook weleens uranium binnenkrijgt.
Brood van Spaanse bakkers is dan ook per definitie om van te kotsen.quote:Op woensdag 13 mei 2020 18:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, mooi was toen ik eens in Spanje wat deed met XRD. Voor de grap het brood van de lokale bakker geprepareerd voor analyse.. bleek er verrassend veel arsenicum in te zitten. Ook bleek een trouwring toch minder zuiver te zijn dan beloofd.
Ze neppen je aan alle kanten.
Een beetje als negen van de tien van jouw reacties dus.quote:Op woensdag 13 mei 2020 18:03 schreef illusions het volgende:
[..]
Brood van Spaanse bakkers is dan ook per definitie om van te kotsen.
Ha, gezellig, ben je er weer?quote:Op woensdag 13 mei 2020 18:08 schreef poppedijntjuh het volgende:
[..]
Een beetje als negen van de tien van jouw reacties dus.
Inderdaad. Minder ruzie maken meer plaatjes.quote:Op woensdag 13 mei 2020 18:34 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik dacht effe dat ik in slowchat zat![]()
on topic
[ afbeelding ]
Ah onze huis-lasteraar is er weer...quote:Op woensdag 13 mei 2020 18:34 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik dacht effe dat ik in slowchat zat![]()
on topic
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 mei 2020 19:24 schreef Summers het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het Nederlandse volk wil niks met je semi-esoterische conspiracy rotzooi te maken hebben.quote:Op woensdag 13 mei 2020 19:24 schreef Summers het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Brrr ja.. engnek met zo'n mannenhoofd, ze doet me altijd aan Dame Edna denkenquote:Op donderdag 14 mei 2020 09:24 schreef Summers het volgende:
[..]
Live building the wall https://www.cbp.gov/borde(...)5Sc3kxoe9pAxSOgQxPgE
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 mei 2020 09:24 schreef Summers het volgende:
[..]
Live building the wall https://www.cbp.gov/borde(...)5Sc3kxoe9pAxSOgQxPgE
En meer dan de helft van de plaatjes gaan niet eens over aan BNW gerelateerde onderwerpen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 13:29 schreef The_End het volgende:
Ik denk dat dit wel het meest giftige topic is wat je kan vinden op Fok...
Adolf Hitler had toen veel voor elkaar gekregen, zoals het verdrag van Munchen, hij had zijn land uit de slop gehaald, en het was een zeer goed politicus.quote:
Het was ooit wel eens grappig, maar nu is het door bepaalde mensen overgenomen. Ik doe mijn best voor wat tegenwicht, maar het is lastig in deze storm.quote:Op donderdag 14 mei 2020 13:29 schreef The_End het volgende:
Ik denk dat dit wel het meest giftige topic is wat je kan vinden op Fok...
Het is inmiddels wel duidelijk dat jij niet in Nederland woont.quote:
Ga je weleens naar de supermarkt in Nederland ? Dus dat .quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:09 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Het is inmiddels wel duidelijk dat jij niet in Nederland woont.
Regelmatig. Ik moet toch boodschappen doen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:14 schreef Summers het volgende:
[..]
Ga je weleens naar de supermarkt in Nederland ? Dus dat .
Bij de kassa heus wel waar je ook nog eens praat met een plastic scherm ertussen . Ik zie het in ieder geval wel vandaar dat ik die meme post en niet jij . Jij post weer wat jij ziet in de wereld . Sommige mensen lijken dat niet te begrijpen .quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:19 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Regelmatig. Ik moet toch boodschappen doen.![]()
Maar bij mijn lokale AH en de AH een paar km verderop heb ik geen tape op de grond gezien die aangeven hoe je moet lopen. Ook zie ik zo goed als geen mensen met mondkapjes rondlopen.
Ja, dat scherm heb ik ook gezien. Naar mijn mening onnodig, maar dat is een ander verhaal.quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:31 schreef Summers het volgende:
[..]
Bij de kassa heus wel waar je ook nog eens praat met een plastic scherm ertussen . Ik zie het in ieder geval wel vandaar dat ik die meme post en niet jij . Jij post weer wat jij ziet in de wereld . Sommige mensen lijken dat niet te begrijpen .
Genoeg voorbeelden wereldwijd .quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:36 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ja, dat scherm heb ik ook gezien. Naar mijn mening onnodig, maar dat is een ander verhaal.
Mijn punt is dat mensen, waaronder jij, nu doen alsof zo’n beetje iedereen met mondkapjes rondloop, terwijl ik ze zo goed al niet zie. En ik woon in de drukste provincie van Nederland.
bnw is wereldwijd ik zie niet hoe het relevant is of iets wel of niet in nederland plaatsvind . Dat is jullie verwachting blijkbaarquote:
quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:47 schreef Summers het volgende:
[..]
bnw is wereldwijd ik zie niet hoe het relevant is of iets wel of niet in nederland plaatsvind . Dat is jullie verwachting blijkbaar
quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:14 schreef Summers het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 mei 2020 16:07 schreef Summers het volgende:
Maar weer terug naar de memes
\[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
yep ik heb het graag nog langer over lijntjes in de supermarktquote:
Net zoals bij elk onderwerp.quote:Op donderdag 14 mei 2020 16:40 schreef Summers het volgende:
[..]
yep ik heb het graag nog langer over lijntjes in de supermarkt
quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:14 schreef Summers het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als FB alle Trumpfans verwijdert, blijft er natuurlijk niemand meer over.quote:
Leg nog eens aan ons onwetenden uit waarom complotters zoals jij wegglijden bij Republikeinen - die vuistdiep in de corporaties en Big Business zitten en al jaren desastreus beleid voeren voor armen en zieken - en Democraten wegzetten als het grote kwaad?quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:12 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tuurlijk Summers, multibiljonair Trump is de vriend van het volk.quote:
Onder Trump zijn mensen zoals Zuckerberg alleen maar minder belasting gaan betalen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Tuurlijk Summers, multibiljonair Trump is de vriend van het volk.
Hoe blind kun je zijn...
quote:
. Vooral niet doen wat je zelf wil, wie is hier nu vrij?quote:observe the masses then do the opposite.
Ik snap dat ook niet. Je zou toch denken dat de complotgekkies heerlijk los kunnen gaan op de bijna cartooneske corruptie die je nu in het witte huis ziet. Maar in plaats daarvan lopen ze als slaafse schaapjes achter de Republikeinen en hun propaganda aan. Best ironisch.quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Leg nog eens aan ons onwetenden uit waarom complotters zoals jij wegglijden bij Republikeinen - die vuistdiep in de corporaties en Big Business zitten en al jaren desastreus beleid voeren voor armen en zieken - en Democraten wegzetten als het grote kwaad?
Ja maar Zuckerberg is van Facebook en juist op FB worden deze plaatjes gedeeld. Dus het is goed dat Trump Zuckerberg ondersteunt. Of zoiets.quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Onder Trump zijn mensen zoals Zuckerberg alleen maar minder belasting gaan betalen.
Wat is nou de relevantie tot dit topic van die eerste 2 plaatjes eigenlijk?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:18 schreef Summers het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een pareltjes weer en ben is on a roll !quote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:56 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, je bent kennelijk toch wel in staat tot antwoorden dus.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:00 schreef Summers het volgende:
[..]
Wat een pareltjes weer en ben is on a roll !
Only normies spreken daar schande van.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:00 schreef Summers het volgende:
[..]
Wat een pareltjes weer en ben is on a roll !
Het is helemaal bizar wanneer je beseft dat Trump en zijn kliek laten zien compleet lak te hebben aan het volk door hun kont af te vegen met democratische basisprincipes die van essentieel belang zijn voor een rechtstaat, zoals bijvoorbeeld iets onnozels als de scheiding der machten.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:03 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet. Je zou toch denken dat de complotgekkies heerlijk los kunnen gaan op de bijna cartooneske corruptie die je nu in het witte huis ziet. Maar in plaats daarvan lopen ze als slaafse schaapjes achter de Republikeinen en hun propaganda aan. Best ironisch.
En wat doe jij: eigen onderzoek of obscure samenzweringsblogjes en conservatieve propagandakanalen napapagaaien?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:16 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Only normies spreken daar schande van.
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kunnen we het hier meer houden op plaatjes en strips?
Jullie "orange man bad" gezeur heeft al 2 volledige subfora die hieraan gewijd zijn.
Ja, je kunt na POL en NWS ook verder gaan met BNW naar de tering helpen. Voor jou gelden immers andere regels dan voor mij.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]![]()
Misschien moeten de vaste posters hier dan eens ophouden met conservatieve Amerikaanse verkiezingspropaganda plaatsen?
BNW / [BNW FB] vooruit met de geitquote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, je kunt na POL en NWS ook verder gaan met BNW naar de tering helpen. Voor jou gelden immers andere regels dan voor mij.
Naar de tering helpen zelfs.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, je kunt na POL en NWS ook verder gaan met BNW naar de tering helpen. Voor jou gelden immers andere regels dan voor mij.
Ja. Met het inbrengen van logica en ratio, en iets belachelijks als discussiëren op basis van argumenten en inhoud.quote:
Die ga ik allemaal stelen en de wijde wereld insturenquote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:16 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Only normies spreken daar schande van.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je kan net zo goed tegen een muur gaan praten. Al krijg je daar waarschijnlijk meer reactie van terug dan van een Summers of een CAD.quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 13:02 schreef Summers het volgende:
[..]
Die ga ik allemaal stelen en de wijde wereld insturen
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 13:32 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet niet wie kpop is maar ik denk inderdaad dat ze willen dat we meer op china gaan lijken en in een controlestaat leven en de pandemie hypen als excuus om onze vrijheden af te nemen . Verplichte mondmaskers is gewoon een slavenmentaliteit kweken en een visuele bevestiging van de onzichtbare vijand .quote:Op vrijdag 15 mei 2020 14:32 schreef SuperHartje het volgende:
Waarom NWO masker?
Mijn dochter is kpop fan en die kpop sterren droegen die maskers al jaren (vooral bij reizen enzo). In Azië waren die maskers helemaal niet zo raar voor de Corona uitbraak. Of ze moeten willen dat de Westerse wereld meer op Azië gaat lijken of zo...
In Zuid-Korea wordt het ook gebruikt als een accessoire. Vooral onder jongeren daar is het populair om zo’n maskertje van bijvoorbeeld Bape (of een ander streetwear merk) te dragen.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 14:32 schreef SuperHartje het volgende:
Waarom NWO masker?
Mijn dochter is kpop fan en die kpop sterren droegen die maskers al jaren (vooral bij reizen enzo). In Azië waren die maskers helemaal niet zo raar voor de Corona uitbraak. Of ze moeten willen dat de Westerse wereld meer op Azië gaat lijken of zo...
I know. Wij zouden erheen gaan deze zomerquote:Op vrijdag 15 mei 2020 14:55 schreef Morrigan het volgende:
[..]
In Zuid-Korea wordt het ook gebruikt als een accessoire. Vooral onder jongeren daar is het populair om zo’n maskertje van bijvoorbeeld Bape (of een ander streetwear merk) te dragen.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/K-popquote:Op vrijdag 15 mei 2020 14:51 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik weet niet wie kpop is maar ik denk inderdaad dat ze willen dat we meer op china gaan lijken en in een controlestaat leven en de pandemie hypen als excuus om onze vrijheden af te nemen . Verplichte mondmaskers is gewoon een slavenmentaliteit kweken en een visuele bevestiging van de onzichtbare vijand .
[ afbeelding ]
Ik heb het altijd al belachelijk gevonden als de overheid gaat bepalen wat je wel en niet mag/moet dragen .quote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:07 schreef SuperHartje het volgende:
Maar mondkapjes zijn toch alleen verplicht in het ov... vanaf juni dan.
Alleen als je OV gebruikt, meen ik..quote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:13 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik heb het altijd al belachelijk gevonden als de overheid gaat bepalen wat je wel en niet mag dragen .
Dat zeg ik johquote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
Alleen als je OV gebruikt, meen ik..
Ik volg het nieuws niet.
Dat mogen mensen zelf invullenquote:
Daarin ben ik het wel met je eens. En ik ben benieuwd hoe dat met OV per 1 juni gaat.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:13 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik heb het altijd al belachelijk gevonden als de overheid gaat bepalen wat je wel en niet mag/moet dragen .
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:02 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
![]()
dat zag ik niet ...
Ga iemand anders meppen joh!!!
Grandioosquote:Op vrijdag 15 mei 2020 19:22 schreef Summers het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker bezig Summers..quote:Op vrijdag 15 mei 2020 14:25 schreef Summers het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook altijd zo mooi, dat volk krijg alle vrijheid om aan de lopende band hun onzin te verspreiden, en ondertussen maar janken dat ze zo gecensureerd wordenquote:
Ja maar in de MSM hoor je er niks over dat Bill Gates 23 miljoen babyzeehondjes heeft doodgeknuppeld in Botswana!!quote:Op zaterdag 16 mei 2020 11:41 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ook altijd zo mooi, dat volk krijg alle vrijheid om aan de lopende band hun onzin te verspreiden, en ondertussen maar janken dat ze zo gecensureerd worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door SuperHartje op 16-05-2020 20:49:45 ]Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
Werkt dat ook zo met HIV? Een extra mandarijntje smikkelen en je hebt natural immunity?quote:
Ik mag hopen dat mensen wel wat slimmer zijn en gewoon een condoom gebruiken als ze seks hebben.quote:Op zondag 17 mei 2020 11:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Werkt dat ook zo met HIV? Een extra mandarijntje smikkelen en je hebt natural immunity?
Vertel nog eens wat de Republikeinen allemaal voor geweldigs gedaan hebben en gaan doen voor 'het volk'...quote:Op zondag 17 mei 2020 22:03 schreef Summers het volgende:
Alles beter dan de dinosaurus msm bubbel die nu is doorgeprikt * Kaboom *![]()
[ afbeelding ]
Zou niet heel hoge verwachtingen hebben wat betreft de intelligentie van figuren die dit soort plaatjes produceren. Voorkomt teleurstellingenquote:Op zondag 17 mei 2020 12:15 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat mensen wel wat slimmer zijn en gewoon een condoom gebruiken als ze seks hebben.
Sociale voorzieningen:quote:Op zondag 17 mei 2020 22:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vertel nog eens wat de Republikeinen allemaal voor geweldigs gedaan hebben en gaan doen voor 'het volk'...
Banen:twitter:realDonaldTrump twitterde op vrijdag 22-05-2015 om 02:26:16"I am going to save Social Security without any cuts. I know where to get the money from. Nobody else does." - my @SRQRepublicans speech reageer retweet
Infrastructuur:twitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 30-04-2016 om 19:21:35The economy is bad and getting worse-almost ZERO growth this quarter. Nobody can beat me on the economy (and jobs). MAKE AMERICA GREAT AGAIN reageer retweet
twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 13-05-2015 om 05:12:38The only one to fix the infrastructure of our country is me - roads, airports, bridges. I know how to build, pols only know how to talk! reageer retweet
Nee nee, dat zie je fout. Je valt nu voor het MSM democratische propaganda-narratief. Je laat je zo makkelijk foppen.quote:Hoe de partij van je messias Trump bijvoorbeeld op het punt staat de gezondheidszorg van miljoenen Amerikanen af te nemen?
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 09-02-2016 om 23:15:34We will immediately repeal and replace ObamaCare - and nobody can do that like me. We will save $'s and have much better healthcare! reageer retweet
TRUMPGODquote:Hoe past dat precies in je beeld?
Door wie? Door de intellectuelen op 8chan?quote:Op zondag 17 mei 2020 22:03 schreef Summers het volgende:
Alles beter dan de dinosaurus msm bubbel die nu is doorgeprikt * Kaboom *![]()
[ afbeelding ]
Ga je nog een keer antwoord geven? Wat maakt de Republikeinen zo veel beter dan de Democraten, zeker met oog op de miljoenen armen in Amerika?quote:
Nee joh, ben je gek. Stel je toch voor dat je je standpunt zou moeten verdedigen.quote:Op maandag 18 mei 2020 00:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ga je nog een keer antwoord geven? Wat maakt de Republikeinen zo veel beter dan de Democraten, zeker met oog op de miljoenen armen in Amerika?
Of heb je daar geen schijtlollig plaatje voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |