Jup!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door SuperHartje op 16-05-2020 20:49:45 ]Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
Werkt dat ook zo met HIV? Een extra mandarijntje smikkelen en je hebt natural immunity?quote:
Ik mag hopen dat mensen wel wat slimmer zijn en gewoon een condoom gebruiken als ze seks hebben.quote:Op zondag 17 mei 2020 11:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Werkt dat ook zo met HIV? Een extra mandarijntje smikkelen en je hebt natural immunity?
Vertel nog eens wat de Republikeinen allemaal voor geweldigs gedaan hebben en gaan doen voor 'het volk'...quote:Op zondag 17 mei 2020 22:03 schreef Summers het volgende:
Alles beter dan de dinosaurus msm bubbel die nu is doorgeprikt * Kaboom *![]()
[ afbeelding ]
Zou niet heel hoge verwachtingen hebben wat betreft de intelligentie van figuren die dit soort plaatjes produceren. Voorkomt teleurstellingenquote:Op zondag 17 mei 2020 12:15 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat mensen wel wat slimmer zijn en gewoon een condoom gebruiken als ze seks hebben.
Sociale voorzieningen:quote:Op zondag 17 mei 2020 22:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vertel nog eens wat de Republikeinen allemaal voor geweldigs gedaan hebben en gaan doen voor 'het volk'...
Banen:twitter:realDonaldTrump twitterde op vrijdag 22-05-2015 om 02:26:16"I am going to save Social Security without any cuts. I know where to get the money from. Nobody else does." - my @SRQRepublicans speech reageer retweet
Infrastructuur:twitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 30-04-2016 om 19:21:35The economy is bad and getting worse-almost ZERO growth this quarter. Nobody can beat me on the economy (and jobs). MAKE AMERICA GREAT AGAIN reageer retweet
twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 13-05-2015 om 05:12:38The only one to fix the infrastructure of our country is me - roads, airports, bridges. I know how to build, pols only know how to talk! reageer retweet
Nee nee, dat zie je fout. Je valt nu voor het MSM democratische propaganda-narratief. Je laat je zo makkelijk foppen.quote:Hoe de partij van je messias Trump bijvoorbeeld op het punt staat de gezondheidszorg van miljoenen Amerikanen af te nemen?
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 09-02-2016 om 23:15:34We will immediately repeal and replace ObamaCare - and nobody can do that like me. We will save $'s and have much better healthcare! reageer retweet
TRUMPGODquote:Hoe past dat precies in je beeld?
Door wie? Door de intellectuelen op 8chan?quote:Op zondag 17 mei 2020 22:03 schreef Summers het volgende:
Alles beter dan de dinosaurus msm bubbel die nu is doorgeprikt * Kaboom *![]()
[ afbeelding ]
Ga je nog een keer antwoord geven? Wat maakt de Republikeinen zo veel beter dan de Democraten, zeker met oog op de miljoenen armen in Amerika?quote:
Nee joh, ben je gek. Stel je toch voor dat je je standpunt zou moeten verdedigen.quote:Op maandag 18 mei 2020 00:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ga je nog een keer antwoord geven? Wat maakt de Republikeinen zo veel beter dan de Democraten, zeker met oog op de miljoenen armen in Amerika?
Of heb je daar geen schijtlollig plaatje voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |