.quote:Het gehele vluchtelingenprobleem dient als dekmantel voor de introductie van wetten en maatregelen die straks handig zijn voor het onder totale controle brengen van iedereen. Dat geldt ook voor de roep om grenscontroles en dat geldt ook voor het illegaliteitslabel en hoe illegalen behandeld moeten worden
Tsss wat een zielig leedvermaak.quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:37 schreef theguyver het volgende:
He doesnt even have a lap to put this laptop on![]()
![]()
Dus het is leed vermaak als Rusland een Laptop geeft aan iemand die geen armen en benen heeft en ook nog even de veroorzaker is van zijn leed.quote:Op woensdag 21 januari 2026 17:04 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Tsss wat een zielig leedvermaak.
Proberen we ons in BNW van te onthouden.
Maar ja, jij vindt het blijkbaar leuk
Nogmaals ik kan BNW ook volpompen met beeldmateriaal van dode of gewonde oekrainers, maar uit fatsoen doe je zoiets niet.quote:Op woensdag 21 januari 2026 17:14 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dus het is leed vermaak als Rusland een Laptop geeft aan iemand die geen armen en benen heeft en ook nog even de veroorzaker is van zijn leed.
Rusland gebruikt dit als propaganda om te laten zien dat ze geven om hun soldaten door iemand die geen benen en armen meer heeft een Laptop te geven..
ik verzin het niet..
oh en dit is ook geen AI of iets..
Dit is wat Rusland doet stuurt imand naar het front om iets af te pakken verliest daarbij zelf wat ledematen en krijgt een laptop als goedmakertje..
kerel is niet dood, kerel kreeg een mooie laptop!quote:Op woensdag 21 januari 2026 18:34 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Nogmaals ik kan BNW ook volpompen met beeldmateriaal van dode of gewonde oekrainers, maar uit fatsoen doe je zoiets niet.
Jij dus wel blijkbaar. Veel rukplezier
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |