Het is helemaal bizar wanneer je beseft dat Trump en zijn kliek laten zien compleet lak te hebben aan het volk door hun kont af te vegen met democratische basisprincipes die van essentieel belang zijn voor een rechtstaat, zoals bijvoorbeeld iets onnozels als de scheiding der machten.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:03 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet. Je zou toch denken dat de complotgekkies heerlijk los kunnen gaan op de bijna cartooneske corruptie die je nu in het witte huis ziet. Maar in plaats daarvan lopen ze als slaafse schaapjes achter de Republikeinen en hun propaganda aan. Best ironisch.
En wat doe jij: eigen onderzoek of obscure samenzweringsblogjes en conservatieve propagandakanalen napapagaaien?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:16 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Only normies spreken daar schande van.
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kunnen we het hier meer houden op plaatjes en strips?
Jullie "orange man bad" gezeur heeft al 2 volledige subfora die hieraan gewijd zijn.
Ja, je kunt na POL en NWS ook verder gaan met BNW naar de tering helpen. Voor jou gelden immers andere regels dan voor mij.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]![]()
Misschien moeten de vaste posters hier dan eens ophouden met conservatieve Amerikaanse verkiezingspropaganda plaatsen?
BNW / [BNW FB] vooruit met de geitquote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, je kunt na POL en NWS ook verder gaan met BNW naar de tering helpen. Voor jou gelden immers andere regels dan voor mij.
Naar de tering helpen zelfs.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, je kunt na POL en NWS ook verder gaan met BNW naar de tering helpen. Voor jou gelden immers andere regels dan voor mij.
Ja. Met het inbrengen van logica en ratio, en iets belachelijks als discussiëren op basis van argumenten en inhoud.quote:
Die ga ik allemaal stelen en de wijde wereld insturenquote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:16 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Only normies spreken daar schande van.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je kan net zo goed tegen een muur gaan praten. Al krijg je daar waarschijnlijk meer reactie van terug dan van een Summers of een CAD.quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 13:02 schreef Summers het volgende:
[..]
Die ga ik allemaal stelen en de wijde wereld insturen
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 13:32 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet niet wie kpop is maar ik denk inderdaad dat ze willen dat we meer op china gaan lijken en in een controlestaat leven en de pandemie hypen als excuus om onze vrijheden af te nemen . Verplichte mondmaskers is gewoon een slavenmentaliteit kweken en een visuele bevestiging van de onzichtbare vijand .quote:Op vrijdag 15 mei 2020 14:32 schreef SuperHartje het volgende:
Waarom NWO masker?
Mijn dochter is kpop fan en die kpop sterren droegen die maskers al jaren (vooral bij reizen enzo). In Azië waren die maskers helemaal niet zo raar voor de Corona uitbraak. Of ze moeten willen dat de Westerse wereld meer op Azië gaat lijken of zo...
In Zuid-Korea wordt het ook gebruikt als een accessoire. Vooral onder jongeren daar is het populair om zo’n maskertje van bijvoorbeeld Bape (of een ander streetwear merk) te dragen.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 14:32 schreef SuperHartje het volgende:
Waarom NWO masker?
Mijn dochter is kpop fan en die kpop sterren droegen die maskers al jaren (vooral bij reizen enzo). In Azië waren die maskers helemaal niet zo raar voor de Corona uitbraak. Of ze moeten willen dat de Westerse wereld meer op Azië gaat lijken of zo...
I know. Wij zouden erheen gaan deze zomerquote:Op vrijdag 15 mei 2020 14:55 schreef Morrigan het volgende:
[..]
In Zuid-Korea wordt het ook gebruikt als een accessoire. Vooral onder jongeren daar is het populair om zo’n maskertje van bijvoorbeeld Bape (of een ander streetwear merk) te dragen.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/K-popquote:Op vrijdag 15 mei 2020 14:51 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik weet niet wie kpop is maar ik denk inderdaad dat ze willen dat we meer op china gaan lijken en in een controlestaat leven en de pandemie hypen als excuus om onze vrijheden af te nemen . Verplichte mondmaskers is gewoon een slavenmentaliteit kweken en een visuele bevestiging van de onzichtbare vijand .
[ afbeelding ]
Ik heb het altijd al belachelijk gevonden als de overheid gaat bepalen wat je wel en niet mag/moet dragen .quote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:07 schreef SuperHartje het volgende:
Maar mondkapjes zijn toch alleen verplicht in het ov... vanaf juni dan.
Alleen als je OV gebruikt, meen ik..quote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:13 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik heb het altijd al belachelijk gevonden als de overheid gaat bepalen wat je wel en niet mag dragen .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |