Inderdaad. Minder ruzie maken meer plaatjes.quote:Op woensdag 13 mei 2020 18:34 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik dacht effe dat ik in slowchat zat![]()
on topic
[ afbeelding ]
Ah onze huis-lasteraar is er weer...quote:Op woensdag 13 mei 2020 18:34 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik dacht effe dat ik in slowchat zat![]()
on topic
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 mei 2020 19:24 schreef Summers het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het Nederlandse volk wil niks met je semi-esoterische conspiracy rotzooi te maken hebben.quote:Op woensdag 13 mei 2020 19:24 schreef Summers het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Brrr ja.. engnek met zo'n mannenhoofd, ze doet me altijd aan Dame Edna denkenquote:Op donderdag 14 mei 2020 09:24 schreef Summers het volgende:
[..]
Live building the wall https://www.cbp.gov/borde(...)5Sc3kxoe9pAxSOgQxPgE
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 mei 2020 09:24 schreef Summers het volgende:
[..]
Live building the wall https://www.cbp.gov/borde(...)5Sc3kxoe9pAxSOgQxPgE
En meer dan de helft van de plaatjes gaan niet eens over aan BNW gerelateerde onderwerpen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 13:29 schreef The_End het volgende:
Ik denk dat dit wel het meest giftige topic is wat je kan vinden op Fok...
Adolf Hitler had toen veel voor elkaar gekregen, zoals het verdrag van Munchen, hij had zijn land uit de slop gehaald, en het was een zeer goed politicus.quote:
quote:
Nja wel meer, die onderste met die hondjes..quote:
Het was ooit wel eens grappig, maar nu is het door bepaalde mensen overgenomen. Ik doe mijn best voor wat tegenwicht, maar het is lastig in deze storm.quote:Op donderdag 14 mei 2020 13:29 schreef The_End het volgende:
Ik denk dat dit wel het meest giftige topic is wat je kan vinden op Fok...
Het is inmiddels wel duidelijk dat jij niet in Nederland woont.quote:
Ga je weleens naar de supermarkt in Nederland ? Dus dat .quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:09 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Het is inmiddels wel duidelijk dat jij niet in Nederland woont.
Regelmatig. Ik moet toch boodschappen doen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:14 schreef Summers het volgende:
[..]
Ga je weleens naar de supermarkt in Nederland ? Dus dat .
Bij de kassa heus wel waar je ook nog eens praat met een plastic scherm ertussen . Ik zie het in ieder geval wel vandaar dat ik die meme post en niet jij . Jij post weer wat jij ziet in de wereld . Sommige mensen lijken dat niet te begrijpen .quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:19 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Regelmatig. Ik moet toch boodschappen doen.![]()
Maar bij mijn lokale AH en de AH een paar km verderop heb ik geen tape op de grond gezien die aangeven hoe je moet lopen. Ook zie ik zo goed als geen mensen met mondkapjes rondlopen.
Ja, dat scherm heb ik ook gezien. Naar mijn mening onnodig, maar dat is een ander verhaal.quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:31 schreef Summers het volgende:
[..]
Bij de kassa heus wel waar je ook nog eens praat met een plastic scherm ertussen . Ik zie het in ieder geval wel vandaar dat ik die meme post en niet jij . Jij post weer wat jij ziet in de wereld . Sommige mensen lijken dat niet te begrijpen .
Genoeg voorbeelden wereldwijd .quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:36 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ja, dat scherm heb ik ook gezien. Naar mijn mening onnodig, maar dat is een ander verhaal.
Mijn punt is dat mensen, waaronder jij, nu doen alsof zo’n beetje iedereen met mondkapjes rondloop, terwijl ik ze zo goed al niet zie. En ik woon in de drukste provincie van Nederland.
bnw is wereldwijd ik zie niet hoe het relevant is of iets wel of niet in nederland plaatsvind . Dat is jullie verwachting blijkbaarquote:
quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:47 schreef Summers het volgende:
[..]
bnw is wereldwijd ik zie niet hoe het relevant is of iets wel of niet in nederland plaatsvind . Dat is jullie verwachting blijkbaar
quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:14 schreef Summers het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 mei 2020 16:07 schreef Summers het volgende:
Maar weer terug naar de memes
\[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
yep ik heb het graag nog langer over lijntjes in de supermarktquote:
Net zoals bij elk onderwerp.quote:Op donderdag 14 mei 2020 16:40 schreef Summers het volgende:
[..]
yep ik heb het graag nog langer over lijntjes in de supermarkt
quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:14 schreef Summers het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als FB alle Trumpfans verwijdert, blijft er natuurlijk niemand meer over.quote:
Leg nog eens aan ons onwetenden uit waarom complotters zoals jij wegglijden bij Republikeinen - die vuistdiep in de corporaties en Big Business zitten en al jaren desastreus beleid voeren voor armen en zieken - en Democraten wegzetten als het grote kwaad?quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:12 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tuurlijk Summers, multibiljonair Trump is de vriend van het volk.quote:
Onder Trump zijn mensen zoals Zuckerberg alleen maar minder belasting gaan betalen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Tuurlijk Summers, multibiljonair Trump is de vriend van het volk.
Hoe blind kun je zijn...
quote:
. Vooral niet doen wat je zelf wil, wie is hier nu vrij?quote:observe the masses then do the opposite.
Ik snap dat ook niet. Je zou toch denken dat de complotgekkies heerlijk los kunnen gaan op de bijna cartooneske corruptie die je nu in het witte huis ziet. Maar in plaats daarvan lopen ze als slaafse schaapjes achter de Republikeinen en hun propaganda aan. Best ironisch.quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Leg nog eens aan ons onwetenden uit waarom complotters zoals jij wegglijden bij Republikeinen - die vuistdiep in de corporaties en Big Business zitten en al jaren desastreus beleid voeren voor armen en zieken - en Democraten wegzetten als het grote kwaad?
Ja maar Zuckerberg is van Facebook en juist op FB worden deze plaatjes gedeeld. Dus het is goed dat Trump Zuckerberg ondersteunt. Of zoiets.quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Onder Trump zijn mensen zoals Zuckerberg alleen maar minder belasting gaan betalen.
Wat is nou de relevantie tot dit topic van die eerste 2 plaatjes eigenlijk?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:18 schreef Summers het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een pareltjes weer en ben is on a roll !quote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:56 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, je bent kennelijk toch wel in staat tot antwoorden dus.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:00 schreef Summers het volgende:
[..]
Wat een pareltjes weer en ben is on a roll !
Only normies spreken daar schande van.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:00 schreef Summers het volgende:
[..]
Wat een pareltjes weer en ben is on a roll !
Het is helemaal bizar wanneer je beseft dat Trump en zijn kliek laten zien compleet lak te hebben aan het volk door hun kont af te vegen met democratische basisprincipes die van essentieel belang zijn voor een rechtstaat, zoals bijvoorbeeld iets onnozels als de scheiding der machten.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:03 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet. Je zou toch denken dat de complotgekkies heerlijk los kunnen gaan op de bijna cartooneske corruptie die je nu in het witte huis ziet. Maar in plaats daarvan lopen ze als slaafse schaapjes achter de Republikeinen en hun propaganda aan. Best ironisch.
En wat doe jij: eigen onderzoek of obscure samenzweringsblogjes en conservatieve propagandakanalen napapagaaien?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:16 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Only normies spreken daar schande van.
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kunnen we het hier meer houden op plaatjes en strips?
Jullie "orange man bad" gezeur heeft al 2 volledige subfora die hieraan gewijd zijn.
Ja, je kunt na POL en NWS ook verder gaan met BNW naar de tering helpen. Voor jou gelden immers andere regels dan voor mij.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]![]()
Misschien moeten de vaste posters hier dan eens ophouden met conservatieve Amerikaanse verkiezingspropaganda plaatsen?
BNW / [BNW FB] vooruit met de geitquote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, je kunt na POL en NWS ook verder gaan met BNW naar de tering helpen. Voor jou gelden immers andere regels dan voor mij.
Naar de tering helpen zelfs.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, je kunt na POL en NWS ook verder gaan met BNW naar de tering helpen. Voor jou gelden immers andere regels dan voor mij.
Ja. Met het inbrengen van logica en ratio, en iets belachelijks als discussiëren op basis van argumenten en inhoud.quote:
Die ga ik allemaal stelen en de wijde wereld insturenquote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:16 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Only normies spreken daar schande van.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je kan net zo goed tegen een muur gaan praten. Al krijg je daar waarschijnlijk meer reactie van terug dan van een Summers of een CAD.quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 13:02 schreef Summers het volgende:
[..]
Die ga ik allemaal stelen en de wijde wereld insturen
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 13:32 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet niet wie kpop is maar ik denk inderdaad dat ze willen dat we meer op china gaan lijken en in een controlestaat leven en de pandemie hypen als excuus om onze vrijheden af te nemen . Verplichte mondmaskers is gewoon een slavenmentaliteit kweken en een visuele bevestiging van de onzichtbare vijand .quote:Op vrijdag 15 mei 2020 14:32 schreef SuperHartje het volgende:
Waarom NWO masker?
Mijn dochter is kpop fan en die kpop sterren droegen die maskers al jaren (vooral bij reizen enzo). In Azië waren die maskers helemaal niet zo raar voor de Corona uitbraak. Of ze moeten willen dat de Westerse wereld meer op Azië gaat lijken of zo...
In Zuid-Korea wordt het ook gebruikt als een accessoire. Vooral onder jongeren daar is het populair om zo’n maskertje van bijvoorbeeld Bape (of een ander streetwear merk) te dragen.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 14:32 schreef SuperHartje het volgende:
Waarom NWO masker?
Mijn dochter is kpop fan en die kpop sterren droegen die maskers al jaren (vooral bij reizen enzo). In Azië waren die maskers helemaal niet zo raar voor de Corona uitbraak. Of ze moeten willen dat de Westerse wereld meer op Azië gaat lijken of zo...
I know. Wij zouden erheen gaan deze zomerquote:Op vrijdag 15 mei 2020 14:55 schreef Morrigan het volgende:
[..]
In Zuid-Korea wordt het ook gebruikt als een accessoire. Vooral onder jongeren daar is het populair om zo’n maskertje van bijvoorbeeld Bape (of een ander streetwear merk) te dragen.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/K-popquote:Op vrijdag 15 mei 2020 14:51 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik weet niet wie kpop is maar ik denk inderdaad dat ze willen dat we meer op china gaan lijken en in een controlestaat leven en de pandemie hypen als excuus om onze vrijheden af te nemen . Verplichte mondmaskers is gewoon een slavenmentaliteit kweken en een visuele bevestiging van de onzichtbare vijand .
[ afbeelding ]
Ik heb het altijd al belachelijk gevonden als de overheid gaat bepalen wat je wel en niet mag/moet dragen .quote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:07 schreef SuperHartje het volgende:
Maar mondkapjes zijn toch alleen verplicht in het ov... vanaf juni dan.
Alleen als je OV gebruikt, meen ik..quote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:13 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik heb het altijd al belachelijk gevonden als de overheid gaat bepalen wat je wel en niet mag dragen .
Dat zeg ik johquote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
Alleen als je OV gebruikt, meen ik..
Ik volg het nieuws niet.
Dat mogen mensen zelf invullenquote:
Daarin ben ik het wel met je eens. En ik ben benieuwd hoe dat met OV per 1 juni gaat.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:13 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik heb het altijd al belachelijk gevonden als de overheid gaat bepalen wat je wel en niet mag/moet dragen .
quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:02 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
![]()
dat zag ik niet ...
Ga iemand anders meppen joh!!!
Grandioosquote:Op vrijdag 15 mei 2020 19:22 schreef Summers het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker bezig Summers..quote:Op vrijdag 15 mei 2020 14:25 schreef Summers het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook altijd zo mooi, dat volk krijg alle vrijheid om aan de lopende band hun onzin te verspreiden, en ondertussen maar janken dat ze zo gecensureerd wordenquote:
Ja maar in de MSM hoor je er niks over dat Bill Gates 23 miljoen babyzeehondjes heeft doodgeknuppeld in Botswana!!quote:Op zaterdag 16 mei 2020 11:41 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ook altijd zo mooi, dat volk krijg alle vrijheid om aan de lopende band hun onzin te verspreiden, en ondertussen maar janken dat ze zo gecensureerd worden
Jup!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door SuperHartje op 16-05-2020 20:49:45 ]Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
Werkt dat ook zo met HIV? Een extra mandarijntje smikkelen en je hebt natural immunity?quote:
Ik mag hopen dat mensen wel wat slimmer zijn en gewoon een condoom gebruiken als ze seks hebben.quote:Op zondag 17 mei 2020 11:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Werkt dat ook zo met HIV? Een extra mandarijntje smikkelen en je hebt natural immunity?
Vertel nog eens wat de Republikeinen allemaal voor geweldigs gedaan hebben en gaan doen voor 'het volk'...quote:Op zondag 17 mei 2020 22:03 schreef Summers het volgende:
Alles beter dan de dinosaurus msm bubbel die nu is doorgeprikt * Kaboom *![]()
[ afbeelding ]
Zou niet heel hoge verwachtingen hebben wat betreft de intelligentie van figuren die dit soort plaatjes produceren. Voorkomt teleurstellingenquote:Op zondag 17 mei 2020 12:15 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat mensen wel wat slimmer zijn en gewoon een condoom gebruiken als ze seks hebben.
Sociale voorzieningen:quote:Op zondag 17 mei 2020 22:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vertel nog eens wat de Republikeinen allemaal voor geweldigs gedaan hebben en gaan doen voor 'het volk'...
Banen:twitter:realDonaldTrump twitterde op vrijdag 22-05-2015 om 02:26:16"I am going to save Social Security without any cuts. I know where to get the money from. Nobody else does." - my @SRQRepublicans speech reageer retweet
Infrastructuur:twitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 30-04-2016 om 19:21:35The economy is bad and getting worse-almost ZERO growth this quarter. Nobody can beat me on the economy (and jobs). MAKE AMERICA GREAT AGAIN reageer retweet
twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 13-05-2015 om 05:12:38The only one to fix the infrastructure of our country is me - roads, airports, bridges. I know how to build, pols only know how to talk! reageer retweet
Nee nee, dat zie je fout. Je valt nu voor het MSM democratische propaganda-narratief. Je laat je zo makkelijk foppen.quote:Hoe de partij van je messias Trump bijvoorbeeld op het punt staat de gezondheidszorg van miljoenen Amerikanen af te nemen?
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 09-02-2016 om 23:15:34We will immediately repeal and replace ObamaCare - and nobody can do that like me. We will save $'s and have much better healthcare! reageer retweet
TRUMPGODquote:Hoe past dat precies in je beeld?
Door wie? Door de intellectuelen op 8chan?quote:Op zondag 17 mei 2020 22:03 schreef Summers het volgende:
Alles beter dan de dinosaurus msm bubbel die nu is doorgeprikt * Kaboom *![]()
[ afbeelding ]
Ga je nog een keer antwoord geven? Wat maakt de Republikeinen zo veel beter dan de Democraten, zeker met oog op de miljoenen armen in Amerika?quote:
Nee joh, ben je gek. Stel je toch voor dat je je standpunt zou moeten verdedigen.quote:Op maandag 18 mei 2020 00:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ga je nog een keer antwoord geven? Wat maakt de Republikeinen zo veel beter dan de Democraten, zeker met oog op de miljoenen armen in Amerika?
Of heb je daar geen schijtlollig plaatje voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |