abonnement Unibet Coolblue
pi_192966913
Ik maak deze topic hier aan omdat ik benieuwd ben wat andere mensen van deze situatie vinden. De situatie is als volgt:

Ik ben een meisje, 23 jaar, student op hbo en woon nog thuis. Ik heb al 2 jaar een relatie met een jongen die in een andere provincie woont. Hij woont op 1 uur rijden met de auto van mij af (3 uur met het ov).

Normaal gesproken ging ik altijd vrijdagavond met het ov naar hem toe als we bij hem afspraken en dan zondag bracht hij mij thuis. Dit omdat ik eerst nog geen rijbewijs had. Nu heb ik wel pas, dit jaar mijn rijbewijs gehaald. Dit betekent dus dat ik naar hem zou kunnen komen met de auto indien ik die mag en kan lenen van mijn ouders.

Nu is de situatie als volgt: Mijn vriend is zondag jarig. Hij zei eerst dat hij zijn verjaardag niet vierde maar naar de zomer verschoof. Nu wilt hij wel zijn verjaardag vieren zondag en dat ik er bij ben. Het probleem is dat ik geen vervoer heb. Het ov is nu alleen voor noodzakelijke reizen vanwege de corona. (En bestaat uit 2 bussen en 2 treinen) dus valt af. Ik mag de auto van mijn ouders niet lenen dit weekend. En ik heb aan al mijn vrienden en vriendinnen en andere mensen gevraagd mij te brengen en dat ik hun benzine betaal. Dit allemaal zonder succes.

Nu is mijn vriend "teleurgesteld" en zegt non-stop dat ik er op de verjaardag moet zijn, ik moet het maar regelen en het is niet zijn probleem. Ik heb de hele situatie uitgelegd maar hij vind het mijn probleem en ik moet er hoe dan ook bij zijn. Ik heb de prijs van een taxi opgezocht, maar dit kost honderden euro's omdat het zo ver rijden is naar andere provincie. Ik ben dus student en kan nog maar net mijn schoolgeld betalen etc. Toch verwacht mijn vriend nu dat ik die dure taxi betaal of een oplossing vind anders is hij teleurgesteld. Ook ging hij zeggen dat ik hem niks waard vind als ik die dure taxi niet betaal, want ik heb wel vorig jaar paar honderd euro betaald om mijn tanden mooier te maken.

Toen ik zei dat echt geen oplossing wist bleef hij zeggen "Je zorgt maar dat je er bent" en dat soort dingen. Nu hebben we er ruzie om gekregen en is hij boos gaan slapen zonder het uit te praten. Hoewel ik betwijfel of dit uit te praten is.

Ik weet nu even niet meer wat ik moet met deze situatie..
pi_192966949
Probleem ligt bij hem toch? Ik vind het nogal onredelijk van hem.
Als het een uurtje rijden is kan hij je toch desnoods 's ochtends ophalen (als hij wel vervoer heeft)?

Heb je vaker dit soort aanvaringen / problemen met hem? Want vaak komt zoiets niet uit het niets.
pi_192966955
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2020 00:23 schreef Loreenhoorn het volgende:
Ik maak deze topic hier aan omdat ik benieuwd ben wat andere mensen van deze situatie vinden. De situatie is als volgt:

Ik ben een meisje, 23 jaar, student op hbo en woon nog thuis. Ik heb al 2 jaar een relatie met een jongen die in een andere provincie woont. Hij woont op 1 uur rijden met de auto van mij af (3 uur met het ov).

Normaal gesproken ging ik altijd vrijdagavond met het ov naar hem toe als we bij hem afspraken en dan zondag bracht hij mij thuis. Dit omdat ik eerst nog geen rijbewijs had. Nu heb ik wel pas, dit jaar mijn rijbewijs gehaald. Dit betekent dus dat ik naar hem zou kunnen komen met de auto indien ik die mag en kan lenen van mijn ouders.

Nu is de situatie als volgt: Mijn vriend is zondag jarig. Hij zei eerst dat hij zijn verjaardag niet vierde maar naar de zomer verschoof. Nu wilt hij wel zijn verjaardag vieren zondag en dat ik er bij ben. Het probleem is dat ik geen vervoer heb. Het ov is nu alleen voor noodzakelijke reizen vanwege de corona. (En bestaat uit 2 bussen en 2 treinen) dus valt af. Ik mag de auto van mijn ouders niet lenen dit weekend. En ik heb aan al mijn vrienden en vriendinnen en andere mensen gevraagd mij te brengen en dat ik hun benzine betaal. Dit allemaal zonder succes.

Nu is mijn vriend "teleurgesteld" en zegt non-stop dat ik er op de verjaardag moet zijn, ik moet het maar regelen en het is niet zijn probleem. Ik heb de hele situatie uitgelegd maar hij vind het mijn probleem en ik moet er hoe dan ook bij zijn. Ik heb de prijs van een taxi opgezocht, maar dit kost honderden euro's omdat het zo ver rijden is naar andere provincie. Ik ben dus student en kan nog maar net mijn schoolgeld betalen etc. Toch verwacht mijn vriend nu dat ik die dure taxi betaal of een oplossing vind anders is hij teleurgesteld. Ook ging hij zeggen dat ik hem niks waard vind als ik die dure taxi niet betaal, want ik heb wel vorig jaar paar honderd euro betaald om mijn tanden mooier te maken.

Toen ik zei dat echt geen oplossing wist bleef hij zeggen "Je zorgt maar dat je er bent" en dat soort dingen. Nu hebben we er ruzie om gekregen en is hij boos gaan slapen zonder het uit te praten. Hoewel ik betwijfel of dit uit te praten is.

Ik weet nu even niet meer wat ik moet met deze situatie..
Je vriend doet bijzonder kinderachtig, dat begrijp je toch wel hopelijk?
pi_192966967
Dit is echt onredelijk. Ik zou dit niet accepteren.
Sappig !!
  FOK!fotograaf woensdag 6 mei 2020 @ 00:31:49 #5
364681 over_hedge
pi_192966970
Je vriend stelt zich aan. Wat is er zo boeiend aan een verjaardag. Al helemaal nu je toch geen mensen mag uitnodigen door corona. En zoveel geld voor een taxi is echt belachelijk. Zou nog eerder voorstellen om dat geld te besparen en daar samen wat leuks van te gaan doen wanneer het corona gedoe voorbij is.

Waarom mag je de auto van je ouders niet lenen eigenlijk?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_192966981
@TheFreshPrince
Ik vond het zelf ook onredelijk omdat het niet expres doe. Het is echt onmacht vanaf mij. Ik kan moeilijk 13 uur erheen lopend gaan. Normaal gaat het afspreken wel prima, maar sinds er corona is en het ov niet bruikbaar is voor mij komen er problemen.

Hij ging dus zeggen dat ik hem minder waard vind dan me tanden, dat ik het maar uit moet zoeken hoe ik er kom, hij begon ook ineens over zijn vader die overleden is.

Zijn vader is 1.5 jaar terug overleden. Dat was op een donderdagavond. Ik had die avond stage. Hij belde mij toen op rond 9 uur avond dat zijn pap was overleden. Toen wou ik direct naar hem toe komen, maar ik moest eerst naar huis vanaf stage met ov voor mijn spullen, en dan 3 uur terug reizen wat ik betwijfelde te redden omdat na 12 uur geen ov meer reed. Ook was mijn telefoon toen helemaal leeg. Mijn ouders vonden het toen niet goed dat ik direct zo laat zonder telefoon met twijfel of ik er nog aan kwam naartoe ging. Die zeiden pak morgenochtend maar de trein. Toen heb ik direct de volgende ochtend voor 8 uur de trein gepakt en ben meer dan 7 dagen non-stop bij hem geweest om hem te steunen, heb school meer dan een week afgezegd etc. Nu begon die dus weer daar over dat ik hem ALWEER voor de tweede keer er niet voor hem ben...
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 6 mei 2020 @ 00:34:23 #7
206731 Mortaxx
Doomer
pi_192966986
De manier waarop dit geschreven wordt komt niet waarheidsgetrouw over
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_192966995
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2020 00:34 schreef Mortaxx het volgende:
De manier waarop dit geschreven wordt komt niet waarheidsgetrouw over
Waarom schrijf je het dan.
pi_192966997
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 00:33 schreef Loreenhoorn het volgende:
@:TheFreshPrince
Ik vond het zelf ook onredelijk omdat het niet expres doe. Het is echt onmacht vanaf mij. Ik kan moeilijk 13 uur erheen lopend gaan. Normaal gaat het afspreken wel prima, maar sinds er corona is en het ov niet bruikbaar is voor mij komen er problemen.

Hij ging dus zeggen dat ik hem minder waard vind dan me tanden, dat ik het maar uit moet zoeken hoe ik er kom, hij begon ook ineens over zijn vader die overleden is.

Zijn vader is 1.5 jaar terug overleden. Dat was op een donderdagavond. Ik had die avond stage. Hij belde mij toen op rond 9 uur avond dat zijn pap was overleden. Toen wou ik direct naar hem toe komen, maar ik moest eerst naar huis vanaf stage met ov voor mijn spullen, en dan 3 uur terug reizen wat ik betwijfelde te redden omdat na 12 uur geen ov meer reed. Ook was mijn telefoon toen helemaal leeg. Mijn ouders vonden het toen niet goed dat ik direct zo laat zonder telefoon met twijfel of ik er nog aan kwam naartoe ging. Die zeiden pak morgenochtend maar de trein. Toen heb ik direct de volgende ochtend voor 8 uur de trein gepakt en ben meer dan 7 dagen non-stop bij hem geweest om hem te steunen, heb school meer dan een week afgezegd etc. Nu begon die dus weer daar over dat ik hem ALWEER voor de tweede keer er niet voor hem ben...
Mooi toch, makkelijk de stap te maken dat je er voor de rest van zijn leven niet meer voor hem bent. BAM. Snel een nieuwe vriend klappen, tussendoor wat ONS'en en klaar.
pi_192967002
@over_hedge Ik mag de auto van mijn ouders niet lenen omdat ik vorige week voor de eerste keer (in de auto van mijn vriend) daarheen ben gereden en terug. Dit was de allereerste keer zo'n stuk rijden na het rijbewijs halen. Mijn vriend zei dat ik slecht reed en dat het gevaarlijk was. Dit heb ik mijn ouders verteld en die willen daarom dat ik liever eerst even extra oefen en dan over tijdje wel de auto kan lenen
pi_192967007
Wat een jankbal is die vent. Lekker laten stikken en verdergaan met je leven.
pi_192967011
@Mortaxx Waar op baseer je dit? Dit is geen verzonnen verhaal. Maar de situatie waar ik nu mee zit
pi_192967024
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 00:33 schreef Loreenhoorn het volgende:
@:TheFreshPrince
Ik vond het zelf ook onredelijk omdat het niet expres doe. Het is echt onmacht vanaf mij. Ik kan moeilijk 13 uur erheen lopend gaan. Normaal gaat het afspreken wel prima, maar sinds er corona is en het ov niet bruikbaar is voor mij komen er problemen.

Hij ging dus zeggen dat ik hem minder waard vind dan me tanden, dat ik het maar uit moet zoeken hoe ik er kom, hij begon ook ineens over zijn vader die overleden is.

Zijn vader is 1.5 jaar terug overleden. Dat was op een donderdagavond. Ik had die avond stage. Hij belde mij toen op rond 9 uur avond dat zijn pap was overleden. Toen wou ik direct naar hem toe komen, maar ik moest eerst naar huis vanaf stage met ov voor mijn spullen, en dan 3 uur terug reizen wat ik betwijfelde te redden omdat na 12 uur geen ov meer reed. Ook was mijn telefoon toen helemaal leeg. Mijn ouders vonden het toen niet goed dat ik direct zo laat zonder telefoon met twijfel of ik er nog aan kwam naartoe ging. Die zeiden pak morgenochtend maar de trein. Toen heb ik direct de volgende ochtend voor 8 uur de trein gepakt en ben meer dan 7 dagen non-stop bij hem geweest om hem te steunen, heb school meer dan een week afgezegd etc. Nu begon die dus weer daar over dat ik hem ALWEER voor de tweede keer er niet voor hem ben...
Ik weet niet of het zijn onzekerheid is of dat hij het echt zo ziet maar in beide gevallen lijkt het me niet iemand waar je nog 50 jaar mee samen wil zijn om bij ieder incident oude koeien uit de sloot te halen en je een schuldgevoel aan te praten.

Dat is niet hoe je met elkaar omgaat in een relatie; het is het tegenovergestelde van begrip hebben voor een ander z'n situatie.
  FOK!fotograaf woensdag 6 mei 2020 @ 00:39:02 #14
364681 over_hedge
pi_192967026
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 00:35 schreef Loreenhoorn het volgende:
@:over_hedge Ik mag de auto van mijn ouders niet lenen omdat ik vorige week voor de eerste keer (in de auto van mijn vriend) daarheen ben gereden en terug. Dit was de allereerste keer zo'n stuk rijden na het rijbewijs halen. Mijn vriend zei dat ik slecht reed en dat het gevaarlijk was. Dit heb ik mijn ouders verteld en die willen daarom dat ik liever eerst even extra oefen en dan over tijdje wel de auto kan lenen
Hoe kan je oefenen als je geen auto hebt en die van je ouders niet mag lenen? :P

Beste manier van beter worden is km maken. Maar dat is weer een andere discussie.

Maar hoe gaat hij zijn verjaardag vieren als er toch niemand langs mag komen?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_192967040
@TheFreshPrince Hij ziet het echt zo dat ik hem toen in de steek liet omdat ik er niet direct die avond was. En nu weer omdat ik niet alles op alles zet in zijn ogen om op zijn verjaardag te zijn. Terwijl ik iedereen om me heen de vraag stel en ik liever niet zoveel betaal voor een taxi. Ik vond ook dat hij mij een schuldgevoel gaf door steeds te zeggen hoe teleurgesteld hij dan is terwijl ik in een onmacht situatie zit en echt me best doe. Toen zei hij dat ik slachtoffer rol speel..
pi_192967057
@over_hedge Ik mag wel de auto van mijn ouders lenen, maar nog niet direct dit weekend voor zo'n ver stuk over de snelweg. Ik mag wel gewoon hier in de buurt rondrijden. En binnenkort ook wel de Auto lenen als dat allemaal goed gaat. Alleen dit weekend mag ik helaas niet al de auto lenen voor een ver stuk. Ik ben nu ook echt veel aan het oefenen. Ik had mijn rijbewijs gehaald met best veel moeite omdat ik heel erg faalangst heb met autorijden. Nu zegt mijn vriend ook steeds dat Ik eerder had moeten oefenen En dat het dus mijn schuld is en fout is dat ik er nu nog niet goed heen kan rijden.

Hij zegt dat die het klein wil vieren met alleen wat mensen waar hij van houd en daarom moet ik Er bij zijn op zijn verjaardag
  FOK!fotograaf woensdag 6 mei 2020 @ 00:44:13 #17
364681 over_hedge
pi_192967058
Moet dit topic niet naar r&p btw
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_192967060
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 00:40 schreef Loreenhoorn het volgende:
@:TheFreshPrince Hij ziet het echt zo dat ik hem toen in de steek liet omdat ik er niet direct die avond was. En nu weer omdat ik niet alles op alles zet in zijn ogen om op zijn verjaardag te zijn. Terwijl ik iedereen om me heen de vraag stel en ik liever niet zoveel betaal voor een taxi. Ik vond ook dat hij mij een schuldgevoel gaf door steeds te zeggen hoe teleurgesteld hij dan is terwijl ik in een onmacht situatie zit en echt me best doe. Toen zei hij dat ik slachtoffer rol speel..
Een goede vriend flikt je zoiets niet, je vriend zou dat dus helemaal niet moeten doen.
pi_192967063
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 00:44 schreef over_hedge het volgende:
Moet dit topic niet naar r&p btw
Hoezo? Het is gewoon een klacht toch?
pi_192967066
Mijn vriend heeft trouwens zelf een vaste baan, eigen auto etc. Hij wordt 25. Maar hij weigert mij op te halen omdat hij jarig is en omdat hij vind dat hij me vaak genoeg weggebracht heeft in 2 jaar tijd. Ik moet het nu echt zelf uitzoeken. Als ik hierdoor niet kan komen krijg ik denk ik dus nog grotere ruzie
pi_192967074
Maak het gewoon uit. Je verdient beter dan zo'n droplul.
pi_192967075
Je ouders kunnen je toch brengen.
pi_192967080
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 00:46 schreef Loreenhoorn het volgende:
Mijn vriend heeft trouwens zelf een vaste baan, eigen auto etc. Hij wordt 25. Maar hij weigert mij op te halen omdat hij jarig is en omdat hij vind dat hij me vaak genoeg weggebracht heeft in 2 jaar tijd. Ik moet het nu echt zelf uitzoeken. Als ik hierdoor niet kan komen krijg ik denk ik dus nog grotere ruzie
Voor een ruzie zijn minimaal 2 mensen nodig.

Maar zonder gekheid, als iemand je in een relatie nu al zo onder druk zet, wat je doet niet waardeert en niet kan accepteren dat iets soms niet lukt dan is zo iemand toch een verspilling van je tijd en energie.
pi_192967083
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 00:43 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Held.
:) Vrij bijzonder dat dit verzoek nog niet in andere bewoordingen en in combinatie met andere verzoeken is geplaatst. Dat fotoboek wordt n succes.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 6 mei 2020 @ 00:48:41 #25
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_192967085
Wat een lulhannes.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator woensdag 6 mei 2020 @ 00:48:59 #26
441859 crew  Lenny77
pi_192967089
Echt, bij zo iemand wil je toch niet blijven?! Hij kan je toch ook komen halen als hij je er zo graag bij wilt?
Dit is gewoon kleutergedrag met dat gedram en gejank! En dan ook nog wat extra chanteren erbij en op je schuldgevoel werken??
Kappen hiermee! Je gaat achteraf blij zijn dat je deze kogel ontweken hebt..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_192967093
@Atak Mijn moeder rijd geen auto en mijn pap is ziek. Ik heb al mijn vriendinnen al gevraagd maar de meeste hebben geen rijbewijs. Ik heb ook mijn broer al gevraagd enzo. Maar ik heb het idee dat ik nu even geen oplossing meer weet om naar de verjaardag te kunnen komen en dat neemt hij mij kwalijk/is dan teleurgesteld in mij
pi_192967096
GA ER ANDERS HEEN LOPEN, VERTREK JE IN DE OCHTEND EN DOE JE OOK EENS WAT AVONTUURLIJKS, ZAL DIE VRIEND IN DIE ANDERE PROVINCIE LEUK VINDEN!
  Moderator woensdag 6 mei 2020 @ 00:50:59 #29
236264 crew  capricia
pi_192967101
Ik zou even helemaal niet meer reageren naar die jongeman. Wat een jankbal zeg.
Definitely not CIA
  FOK!fotograaf woensdag 6 mei 2020 @ 00:51:24 #30
364681 over_hedge
pi_192967103
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 00:44 schreef Loreenhoorn het volgende:
@:over_hedge Ik mag wel de auto van mijn ouders lenen, maar nog niet direct dit weekend voor zo'n ver stuk over de snelweg. Ik mag wel gewoon hier in de buurt rondrijden. En binnenkort ook wel de Auto lenen als dat allemaal goed gaat. Alleen dit weekend mag ik helaas niet al de auto lenen voor een ver stuk. Ik ben nu ook echt veel aan het oefenen. Ik had mijn rijbewijs gehaald met best veel moeite omdat ik heel erg faalangst heb met autorijden. Nu zegt mijn vriend ook steeds dat Ik eerder had moeten oefenen En dat het dus mijn schuld is en fout is dat ik er nu nog niet goed heen kan rijden.

Hij zegt dat die het klein wil vieren met alleen wat mensen waar hij van houd en daarom moet ik Er bij zijn op zijn verjaardag
Maar ook klein mag niet op het moment. Je mag niet met meer dan 3 personen. Dus er valt weinig te vieren. Je kan ook stellen dat hij jouw gezondheid op het spel zet voor zoiets doms als een verjaardag door je te laten reizen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 6 mei 2020 @ 00:52:37 #31
51221 Loontjah
Rustaaaagh
pi_192967110
Ik snap dat hij teleurgesteld is, maar de argumenten die hij je geeft zijn gewoon niet fair. Sterker nog, wil je nog wel bij zo'n iemand samen zijn? Ik schat zo in dat je beter verdient.
Sappig !!
  FOK!fotograaf woensdag 6 mei 2020 @ 00:52:49 #32
364681 over_hedge
pi_192967112
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 00:49 schreef Loreenhoorn het volgende:
@:atak Mijn moeder rijd geen auto en mijn pap is ziek. Ik heb al mijn vriendinnen al gevraagd maar de meeste hebben geen rijbewijs. Ik heb ook mijn broer al gevraagd enzo. Maar ik heb het idee dat ik nu even geen oplossing meer weet om naar de verjaardag te kunnen komen en dat neemt hij mij kwalijk/is dan teleurgesteld in mij
Je vader is ziek. Als het iets met griep is dan moet je sowieso het huis niet uit..
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_192967120
@over_hedge Hij zei tegen mij dat ik alsnog het ov moest nemen ook al zou ik dan een boete krijgen. (Je krijgt daar geen boete voor). Maar ik heb geen cruciaal beroep en vind het dan niet kunnen 2 bussen en 2 treinen vol te maken en met de kans dat ik eruit gegooid wordt als ze het vragen en ik ergens midden in Nederland vast zit.

Hij zei dat hij wel voor mij dat zou doen ook al mag ov niet en een boete voor me zou krijgen etc...
pi_192967124
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 00:51 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Maar ook klein mag niet op het moment. Je mag niet met meer dan 3 personen. Dus er valt weinig te vieren. Je kan ook stellen dat hij jouw gezondheid op het spel zet voor zoiets doms als een verjaardag door je te laten reizen.
Binnenshuis mag meer dan 3 heus wel, de vraag is meer of het verstandig is, of je voldoende afstand kan houden.

Ik was zaterdag jarig maar heb het ook uitgesteld tot Sint-juttemis :P
En m'n vrienden vieren het ook niet op het moment.
pi_192967125
@over_hedge Mijn pap heeft geen virus of griep maar is chronisch ziek. Daarom rijd hij geen lange stukken auto meer
  woensdag 6 mei 2020 @ 00:55:42 #36
51221 Loontjah
Rustaaaagh
pi_192967127
Man man man, en deze gast is 25? Lekker verantwoordelijk!
Sappig !!
  woensdag 6 mei 2020 @ 00:56:24 #37
228072 Crimyclown
Sapper de fap!
pi_192967133
Voor een hbo-er is je Nederlands knap beroerd.
Anonieme tievesclown
pi_192967146
Volgens mij zijn alle antwoorden wel gegeven en is iedereen het wel eens.
Zie je ook niet zo vaak meer in R&P O+
  FOK!fotograaf woensdag 6 mei 2020 @ 00:58:36 #39
364681 over_hedge
pi_192967148
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 00:54 schreef Loreenhoorn het volgende:
@:over_hedge Hij zei tegen mij dat ik alsnog het ov moest nemen ook al zou ik dan een boete krijgen. (Je krijgt daar geen boete voor). Maar ik heb geen cruciaal beroep en vind het dan niet kunnen 2 bussen en 2 treinen vol te maken en met de kans dat ik eruit gegooid wordt als ze het vragen en ik ergens midden in Nederland vast zit.

Hij zei dat hij wel voor mij dat zou doen ook al mag ov niet en een boete voor me zou krijgen etc...
Het is nogal egoïstisch van hem omdat te eisen. Al helemaal omdat hij een auto heeft en je gewoon kan ophalen.

Maar iedereen moet zoveel mogelijk thuis blijven maar hij eist even dat zijn verjaardag belangrijker is dan dat?

Succes er mee. Hij klinkt een beetje als een jankerd. Ik zou hem dit topic sturen
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_192967149
@Crimyclown Dat kan, ik let ook niet echt op hoe en wat ik typ met mijn telefoon op dit forum
pi_192967157
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 00:49 schreef Loreenhoorn het volgende:
@:atak Mijn moeder rijd geen auto en mijn pap is ziek. Ik heb al mijn vriendinnen al gevraagd maar de meeste hebben geen rijbewijs. Ik heb ook mijn broer al gevraagd enzo. Maar ik heb het idee dat ik nu even geen oplossing meer weet om naar de verjaardag te kunnen komen en dat neemt hij mij kwalijk/is dan teleurgesteld in mij
Dan moet je vriend dat toch begrijpen. Volgens mij wilt hij de benzinekosten gewoon niet betalen.
  FOK!fotograaf woensdag 6 mei 2020 @ 01:01:27 #42
364681 over_hedge
pi_192967160
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 00:55 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Binnenshuis mag meer dan 3 heus wel, de vraag is meer of het verstandig is, of je voldoende afstand kan houden.

Ik was zaterdag jarig maar heb het ook uitgesteld tot Sint-juttemis :P
En m'n vrienden vieren het ook niet op het moment.
Nee. Dat mag dus niet. Ja behalve als het je gezin is. Maar je mag niet vrienden uitnodigen. Staat 390 euro boete p.p op. 1.5 meter of niet maakt in dat geval niet uit.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_192967163
@over_hedge Ik vroeg ook al of hij me niet ook kon ophalen als zijn verjaardag zoveel betekent. Maar dit weigert hij omdat:
- Ik het zelf moet regelen
- Het mijn probleem is want hij is jarig
- Hij me al zo vaak heeft heen en weer gereden
- Het mijn schuld is dat ik nog niet goed genoeg auto rij want ik had meer moeten oefenen
pi_192967170
@Atak Benzinekosten maken denk ik niks uit. Want hij heeft me al heel vaak thuisgebracht. Hij betaald ook altijd eten voor mij en dat soort dingen. Hij is niet gierig. En als ik de benzine voor hem moet betalen dan doe ik dat ook zo. Maar dat is niet het probleem voor hem
pi_192967190
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:01 schreef Loreenhoorn het volgende:
@:over_hedge Ik vroeg ook al of hij me niet ook kon ophalen als zijn verjaardag zoveel betekent. Maar dit weigert hij omdat:
- Ik het zelf moet regelen
- Het mijn probleem is want hij is jarig
- Hij me al zo vaak heeft heen en weer gereden
- Het mijn schuld is dat ik nog niet goed genoeg auto rij want ik had meer moeten oefenen
Het punt is vooral dat hij er nu een probleem van maakt en daarmee eigenlijk zelf een probleem creëert dat hij prima zelf kan oplossen door je op te halen.

Een vreemd moment om ineens op z'n strepen te gaan staan, terwijl hij zelf nota bene z'n verjaardag eerst had uitgesteld en het nu alsnog wil vieren. Daarmee maakt hij het voor jou extra lastig om vervoer te regelen; je had minder tijd.

Ik zou het verder negeren, hij weet dat je geen vervoer hebt. Het mokken is zijn probleem.
  Moderator woensdag 6 mei 2020 @ 01:08:05 #46
441859 crew  Lenny77
pi_192967209
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 00:54 schreef Loreenhoorn het volgende:


Hij zei dat hij wel voor mij dat zou doen ook al mag ov niet en een boete voor me zou krijgen etc...
Hij wil je niet eens komen ophalen met zijn verjaardag :')
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_192967225
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:08 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Hij wil je niet eens komen ophalen met zijn verjaardag :')
Als m'n vriendin in Maastricht zou wonen zou het ook wat problematisch worden, maar een uurtje rijden... kom op zeg... even iets eerder opstaan, je vriendin ophalen, en dan gezellig samen vieren.

Maar het is natuurlijk veel gezelliger om ruzie te gaan maken over iets onbenulligs en dan ook nog eens iets van 1,5 jaar terug erbij te halen om er extra druk op te zetten.

Met zo'n vriend heb je geen vijand meer nodig.
  Moderator woensdag 6 mei 2020 @ 01:10:09 #48
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_192967226
Regel een zoom meeting met hem!
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_192967231
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Regel een zoom meeting met hem!
_O-
pi_192967239
@TheFreshPrince Ja ik zei ook al van het vervoer zo snel regelen is lastig.

Ik pak hier onder paar berichten van hem wat hij stuurde:

- Nee doe ik niet maar verwacht gewoon dat je er bent zo simpel is dat. Of is het bij jullie gebruikelijk om niet naar een verjaardag te komen? En je hoeft niet zo zielig te doen want wil gewoon dat mijn vriendin op me verjaardag is.. iedereen waar ik van hou die is er en dan ben jij er niet? Klopt niet in mijn optiek
- Ja dat zoek je dan maar uit. Niet mijn probleem

(Nadat ik zei dat hij me een schuldgevoel gaf door te zeggen hoe teleurgesteld die is als ik niet kan komen terwijl ik in onmacht zit:
- Gvd hou je mond man.. altijd janken en die facking slachtofferrrol
pi_192967240
Nieuw perspectief: je vriend hoopt dat deze situatie zo uitpakt dat jij je enorm schuldig voelt, niet komt maar alsnog een manier vindt om te komen, dit houd je voor hem geheim want het is een lastminute verrassingsbezoek. Als je dan binnenkomt ligt hij een andere chic of guy te shaggen en uit schuldgevoel doe je mee met deze trio (mvm/mvv). Tevens heb je op die manier alsnog een verjaardagscadeau voor hem. Klinkt best plausibel! Nu tevreden, of wil je wat details van dit geschetste scenario?
pi_192967248
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:12 schreef Loreenhoorn het volgende:
@:TheFreshPrince Ja ik zei ook al van het vervoer zo snel regelen is lastig.

Ik pak hier onder paar berichten van hem wat hij stuurde:

- Nee doe ik niet maar verwacht gewoon dat je er bent zo simpel is dat. Of is het bij jullie gebruikelijk om niet naar een verjaardag te komen? En je hoeft niet zo zielig te doen want wil gewoon dat mijn vriendin op me verjaardag is.. iedereen waar ik van hou die is er en dan ben jij er niet? Klopt niet in mijn optiek
- Ja dat zoek je dan maar uit. Niet mijn probleem

(Nadat ik zei dat hij me een schuldgevoel gaf door te zeggen hoe teleurgesteld die is als ik niet kan komen terwijl ik in onmacht zit:
- Gvd hou je mond man.. altijd janken en die facking slachtofferrrol
OMG dit heeft ALLES weg van aansturen op een trio!!
pi_192967255
@Lenny77 Hij zei dat die me al vaak genoeg gebracht en gehaald heeft en dat die tijd nu over is en dit bericht

Maakt mij niks uit maar je regelt het maar.. ik zou hetzelfde voor jou doen als ik in jouw situatie zit dus verwacht minstens hetzelfde van jou

En dit:
Oooh dan wil je dat ik je ophaal voor m’n eigen verjaardag?
pi_192967261
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2020 00:23 schreef Loreenhoorn het volgende:
Ik maak deze topic hier aan omdat ik benieuwd ben wat andere mensen van deze situatie vinden. De situatie is als volgt:

Ik ben een meisje, 23 jaar, student op hbo en woon nog thuis. Ik heb al 2 jaar een relatie met een jongen die in een andere provincie woont. Hij woont op 1 uur rijden met de auto van mij af (3 uur met het ov).

Normaal gesproken ging ik altijd vrijdagavond met het ov naar hem toe als we bij hem afspraken en dan zondag bracht hij mij thuis. Dit omdat ik eerst nog geen rijbewijs had. Nu heb ik wel pas, dit jaar mijn rijbewijs gehaald. Dit betekent dus dat ik naar hem zou kunnen komen met de auto indien ik die mag en kan lenen van mijn ouders.

Nu is de situatie als volgt: Mijn vriend is zondag jarig. Hij zei eerst dat hij zijn verjaardag niet vierde maar naar de zomer verschoof. Nu wilt hij wel zijn verjaardag vieren zondag en dat ik er bij ben. Het probleem is dat ik geen vervoer heb. Het ov is nu alleen voor noodzakelijke reizen vanwege de corona. (En bestaat uit 2 bussen en 2 treinen) dus valt af. Ik mag de auto van mijn ouders niet lenen dit weekend. En ik heb aan al mijn vrienden en vriendinnen en andere mensen gevraagd mij te brengen en dat ik hun benzine betaal. Dit allemaal zonder succes.

Nu is mijn vriend "teleurgesteld" en zegt non-stop dat ik er op de verjaardag moet zijn, ik moet het maar regelen en het is niet zijn probleem. Ik heb de hele situatie uitgelegd maar hij vind het mijn probleem en ik moet er hoe dan ook bij zijn. Ik heb de prijs van een taxi opgezocht, maar dit kost honderden euro's omdat het zo ver rijden is naar andere provincie. Ik ben dus student en kan nog maar net mijn schoolgeld betalen etc. Toch verwacht mijn vriend nu dat ik die dure taxi betaal of een oplossing vind anders is hij teleurgesteld. Ook ging hij zeggen dat ik hem niks waard vind als ik die dure taxi niet betaal, want ik heb wel vorig jaar paar honderd euro betaald om mijn tanden mooier te maken.

Toen ik zei dat echt geen oplossing wist bleef hij zeggen "Je zorgt maar dat je er bent" en dat soort dingen. Nu hebben we er ruzie om gekregen en is hij boos gaan slapen zonder het uit te praten. Hoewel ik betwijfel of dit uit te praten is.

Ik weet nu even niet meer wat ik moet met deze situatie..
Moet dit niet naar R&P?

Loreen, spijtig dat je dit zo moet ervaren. Heb je de vriend gevraagd waarom hij jou koste wat kost erbij wilt hebben nu alle reële mogelijkheden die je hebt zijn weggevallen. Wellicht als hij dat aangeeft dat jij hem dan (nogmaals) kan uitleggen in welke situatie jij zit.

Vergeet ook niet dat jij niet zomaar dingen kan doen doe jij niet kan of wilt.
pi_192967264
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:15 schreef Loreenhoorn het volgende:
@:Lenny77 Hij zei dat die me al vaak genoeg gebracht en gehaald heeft en dat die tijd nu over is en dit bericht

Maakt mij niks uit maar je regelt het maar.. ik zou hetzelfde voor jou doen als ik in jouw situatie zit dus verwacht minstens hetzelfde van jou

En dit:
Oooh dan wil je dat ik je ophaal voor m’n eigen verjaardag?
OMG dit is ZO obvious, al zijn teksten schreeuwen om een trio.
pi_192967270
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:15 schreef stokj het volgende:

[..]

Moet dit niet naar R&P?

Loreen, spijtig dat je dit zo moet ervaren. Heb je de vriend gevraagd waarom hij jou koste wat kost erbij wilt hebben nu alle reële mogelijkheden die je hebt zijn weggevallen. Wellicht als hij dat aangeeft dat jij hem dan (nogmaals) kan uitleggen in welke situatie jij zit.
Jij gelooft dit?
pi_192967272
@stokj Ik weet niet waar ik dit neer moest zetten. Ik heb dit account gemaakt zodat ik kon lezen wat andere mensen van deze situatie vinden die er buiten staan omdat ik me er echt klote om voel. Hij zegt dat ik erbij moet zijn omdat ik zijn vriendin ben en je dat hoort te doen en voor iemand over moet hebben zelfs al zou ik een taxi moeten betalen van 300 euro en dat soort dingen
pi_192967279
@squatt3r Hoezo denk je dat ik dit verhaal random verzin?
pi_192967287
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:18 schreef Loreenhoorn het volgende:
@:squatt3r Hoezo denk je dat ik dit verhaal random verzin?
Je bent wel heel handig met dat mentionen voor een eerste topic. Maar ik laat het rusten, veel plezier met het trio-cadeau!
  FOK!fotograaf woensdag 6 mei 2020 @ 01:19:41 #60
364681 over_hedge
pi_192967288
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:12 schreef Loreenhoorn het volgende:
@:TheFreshPrince Ja ik zei ook al van het vervoer zo snel regelen is lastig.

Ik pak hier onder paar berichten van hem wat hij stuurde:


- Gvd hou je mond man.. altijd janken en die facking slachtofferrrol
Wat?? Zo praat je toch niet tegen je vriendin. Is de rest van de relatie wel goed?

Klinkt niet erg best dit
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_192967292
@squatt3r Op elke app gebruik je een apenstaartje en een naam er achter. Maar ik weet zelf dat dit mijn verhaal is en dat ik gewoon even wat meningen wil, dus je mag denken wat je wilt
pi_192967294
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:16 schreef squatt3r het volgende:

[..]

Jij gelooft dit?
Zou toch best kunnen? Sommige meiden en jongens kunnen heel dominant zijn in een relatie.
Ik had ooit een paar dagen met een meid die niet tegen ‘nee’ kon. Als ik iets niet wou dan was dat gelijk dat ik niet om der gaf etc.

Als het niet waar is wat Loreen schrijft dan hebben we in ieder geval gereageerd in dit topic :T
pi_192967306
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:17 schreef Loreenhoorn het volgende:
@:stokj Ik weet niet waar ik dit neer moest zetten. Ik heb dit account gemaakt zodat ik kon lezen wat andere mensen van deze situatie vinden die er buiten staan omdat ik me er echt klote om voel. Hij zegt dat ik erbij moet zijn omdat ik zijn vriendin ben en je dat hoort te doen en voor iemand over moet hebben zelfs al zou ik een taxi moeten betalen van 300 euro en dat soort dingen
Hij kan dat niet van jou eisen als jij je daarmee in onredelijkheid moet begeven. In een relatie ga en doe je voor elkaar maar er zijn grenzen in wat iemand kan. En in een relatie gaat het ook om het accepteren van die grenzen.
pi_192967313
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:21 schreef stokj het volgende:

[..]

Zou toch best kunnen? Sommige meiden en jongens kunnen heel dominant zijn in een relatie.
Ik had ooit een paar dagen met een meid die niet tegen ‘nee’ kon. Als ik iets niet wou dan was dat gelijk dat ik niet om der gaf etc.

Als het niet waar is wat Loreen schrijft dan hebben we in ieder geval gereageerd in dit topic :T
Het scenario bestaat zeker, de manier van schrijven en verwoorden vind ik allemaal wel heel verdacht.

Tenzij het iemand is met n reformatorische achtergrond natuurlijk :)
pi_192967318
@over_hedge Ik vind onze relatie verder wel prima. Alleen vind ik wel dat hij veel kritiek heeft op mij. Over van alles. Hoe ik ben, wat ik doe etc. Bijvoorbeeld: Kritiek over dat ik niet sport, of dat ik niet een bijbaan heb en eigenlijk best een waslijst. Heb ik al een keer met hem over gehad. Maar hij zegt dat die alleen zulke dingen zegt om mij te helpen en me een beter persoon te maken. En afgelopen januari had hij een keer te veel gedronken. Toen heeft hij me uit het niks ineens helemaal uitgescholden voor kut wijf, en egoïstisch en allemaal dat soort dingen. Toen heeft hij de dag erna wel sorry gezegd tegen mij.

[ Bericht 0% gewijzigd door Loreenhoorn op 06-05-2020 06:33:07 ]
pi_192967330
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:24 schreef squatt3r het volgende:

[..]

Het scenario bestaat zeker, de manier van schrijven en verwoorden vind ik allemaal wel heel verdacht.

Tenzij het iemand is met n reformatorische achtergrond natuurlijk :)
Haha dat laatste had ik ook een beetje in gedachte :P
pi_192967335
@squatt3r Wat bedoel je met reformatisch? En ik weet zelf dat dit gewoon mijn situatie nu is, dus ik heb niet iets te bewijzen hier over. Ik vraag me vooral af waarom je denkt aan dit verhaal dat ik het verzin? Het gaat niet over een vliegende hond maar over allerlei dingen die ik mee maak in de relatie
pi_192967342
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:24 schreef Loreenhoorn het volgende:
@:over_hedge Ik vind onze relatie verder wel prima. Alleen vind ik wel dat hij veel kritiek heeft op mij. Over van alles. Hoe ik ben, wat ik doe etc. Bijvoorbeeld: Kritiek over dat ik niet sport, of dat ik niet een bijbaan heb en eigenlijk best een waslijst. Heb ik al een keer met hem over gehad. Maar hij zegt dat die alleen zulke dingen zegt om mij te helpen en me een beter persoon te maken. En afgelopen januari had hij een keer te veel gedronken. Toen heeft hij me uit het niks ineens helemaal uitgescholden voor kut wijf, en egoïstisch en allemaal dat soort dingen. Toen heeft hij de dag erna wel sorry gezegd tegen mij
Loreen, je moet je niet volledig voor een ander aanpassen om te voldoen aan een bepaald beeld dat een ander wenst. Want dan ben jij jezelf niet. Dat gaat tegen jezelf werken.

Hoe ga je de situatie oplossen?
pi_192967364
@stokj Ik doe dat ook niet. Ik sport nog steeds niet en dat soort dingen. Ik ben gewoon mezelf. Maar ik denk soms gewoon dat hij mij totaal niet begrijpt hoe ik me voel als ik kritiek krijg op van alles, of nu deze situatie. Ik kan nu alleen nog proberen alles op alles te zetten om daar te komen en mensen te smeken etc. Of hij is teleurgesteld op mij. Dus de situatie is klote nu. Want als dit niet lukt heb ik het gedaan
pi_192967368
Laat die vent lekker in z’n sop gaarkoken. :{w Hij gedraagt zich als een kleuter en tiran, dat pik je toch niet? Ik zou daar geen seconde energie meer insteken en verder gaan met leven met mensen om me heen die wel op een normale manier kunnen communiceren.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 6 mei 2020 @ 01:32:24 #71
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_192967378
Fuck hem kom zondag lekker hier chillen
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  FOK!fotograaf woensdag 6 mei 2020 @ 01:35:41 #72
364681 over_hedge
pi_192967397
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:24 schreef Loreenhoorn het volgende:
@:over_hedge Ik vind onze relatie verder wel prima. Alleen vind ik wel dat hij veel kritiek heeft op mij. Over van alles. Hoe ik ben, wat ik doe etc. Bijvoorbeeld: Kritiek over dat ik niet sport, of dat ik niet een bijbaan heb en eigenlijk best een waslijst. Heb ik al een keer met hem over gehad. Maar hij zegt dat die alleen zulke dingen zegt om mij te helpen en me een beter persoon te maken. En afgelopen januari had hij een keer te veel gedronken. Toen heeft hij me uit het niks ineens helemaal uitgescholden voor kut wijf, en egoïstisch en allemaal dat soort dingen. Toen heeft hij de dag erna wel sorry gezegd tegen mij
Wel prima klinkt ook nog echt geweldig. En al helemaal niet wat je daarna allemaal zegt.. Ik zou maar eens goed nadenken of deze relatie wel is wat je echt wilt.

Veel succes er mee. Ik ga slapen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_192967413
@over_hedge Dat laatste is 1x gebeurt. Maar schrok ik wel echt van omdat het uit het niks kwam en ik dacht dat die dit echt over mij dacht omdat die gedronken had. En dat van die kritiek is het enige wat ik echt erg jammer vind in de relatie. Nu noem ik ook letterlijk alleen de problemen op. Verder hou ik super veel van die jongen. Maar dit soort dingen en deze ruzie waarbij ik niet weet wat ik met de situatie moet maakt het lastig
pi_192967439
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:38 schreef Loreenhoorn het volgende:
@:over_hedge Dat laatste is 1x gebeurt. Maar schrok ik wel echt van omdat het uit het niks kwam en ik dacht dat die dit echt over mij dacht omdat die gedronken had. En dat van die kritiek is het enige wat ik echt erg jammer vind in de relatie. Nu noem ik ook letterlijk alleen de problemen op. Verder hou ik super veel van die jongen. Maar dit soort dingen en deze ruzie waarbij ik niet weet wat ik met de situatie moet maakt het lastig
Kan je er met je ouders of iemand anders goed over spreken?

Doet je vriend weleens iets voor jou als dat wilt/eist?
pi_192967472
@stokj Ik wil niet slecht over hem praten tegen anderen hoewel ik gewoon de feiten neerzet hoe ze zijn en wat hij vind en ik. Ook heb ik het idee dat mensen in jouw omgeving altijd jouw kant begrijpen daarom wou ik het gewoon random op een internet forum zetten om te weten of ik nou echt zo'n bitch ben die niet op de verjaardag van haar vriend komt en een taxi van paarhonderd wil betalen.

Nou ik pas me wel veel meer aan naar hem. We zien elkaar sowieso alleen in het weekend. En hij heeft met het normale leven zonder corona eigenlijk elk weekend meestal zaterdag Vitesse, zondagochtend voetbal tot ergens begin middag. En soms werkt die in het weekend. Dus ik pas me wel altijd aan aan die dingen voor hem. Ik hou namelijk elk weekend voor hem vrij om met hem te kunnen zien om Vitesse en zijn eigen voetbal en dingetjes om want als ik ook zulke dingen zou hebben zou het niet te combineren zijn.
pi_192967507
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:46 schreef Loreenhoorn het volgende:
@:stokj Ik wil niet slecht over hem praten tegen anderen hoewel ik gewoon de feiten neerzet hoe ze zijn en wat hij vind en ik. Ook heb ik het idee dat mensen in jouw omgeving altijd jouw kant begrijpen daarom wou ik het gewoon random op een internet forum zetten om te weten of ik nou echt zo'n bitch ben die niet op de verjaardag van haar vriend komt en een taxi van paarhonderd wil betalen.

Nou ik pas me wel veel meer aan naar hem. We zien elkaar sowieso alleen in het weekend. En hij heeft met het normale leven zonder corona eigenlijk elk weekend meestal zaterdag Vitesse, zondagochtend voetbal tot ergens begin middag. En soms werkt die in het weekend. Dus ik pas me wel altijd aan aan die dingen voor hem. Ik hou namelijk elk weekend voor hem vrij om met hem te kunnen zien om Vitesse en zijn eigen voetbal en dingetjes om want als ik ook zulke dingen zou hebben zou het niet te combineren zijn.
Ik snap het ja.

In een relatie is het geven en nemen en jij stelt nu een grens op. Hij hoort dat te begrijpen.
(Doe hem eventueel een tegenvoorstel als dat je de week daarop ofzo gezellig quality time met hem hebt).

Het is wat jij zelf wilt Loreen. Maar heb nooit spijt van besluiten die je neemt.
pi_192967515
Als dit echt is, dan is hij gewoon een manipulatieve klootzak. En zo zijn veel mensen hoor, en soms mag je ook best even egocentrisch zjn, maar dit zijn gewoon zoveel red flags...
pi_192967535
@stokj Ja ik ga telkens aan mezelf twijfelen of ik echt zo'n klote vriendin ben die niet alles op alles zet en honderden euro's betaal voor die verjaardag. Dus ik ben wel blij met deze reacties, hoewel hij het denk ik nog steeds ziet zoals hij het ziet.
pi_192967540
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:57 schreef Loreenhoorn het volgende:
@:stokj Ja ik ga telkens aan mezelf twijfelen of ik echt zo'n klote vriendin ben die niet alles op alles zet en honderden euro's betaal voor die verjaardag. Dus ik ben wel blij met deze reacties, hoewel hij het denk ik nog steeds ziet zoals hij het ziet.
Zoals je het verhaal hebt verteld ben jij geen klotevriendin en komt het in de buurt van wat @MadJackthePirate zegt
pi_192967544
@MadJackthePirate Ja alles hiervan is echt. En ik vind het ook echt niet leuk wat er gebeurt. Omdat ik super veel van die jongen hou en hem niet kwijt wil. Maar dit soort dingen vind ik zelf ook onredelijk. Verder brengt die mij altijd thuis, is super loyaal, en ben ik wel blij met hem. Ik had hiervoor een vriend die vreemdging en juist deze jongen vertrouw ik 100%. Maar ik ben echt iemand die niet tegen ruzie kan. En misschien accepteer ik te veel, denk ik nu door al deze reacties.
pi_192967555
@stokj Hmm ja. Ik probeer me steeds helemaal in hem in te beelden hoe vervelend hij het vind als ik er niet kan zijn en dat die dan echt teleurgesteld is en dan voel k me zo schuldig. Maar dat maakt nog steeds niet dat ik ineens wel vervoer heb. Ik ben trouwens vorige week 6 dagen ook bij hem geweest en heb hem toen een cadeau al gegeven voor zijn verjaardag. Ook beloofd dat als corona weg is we etentje gaan doen enzo. Ik dacht niet dat het zo heftig zou zijn als ik echt geen vervoer heb en er niet kan zijn
pi_192967570
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 02:03 schreef Loreenhoorn het volgende:
@:stokj Hmm ja. Ik probeer me steeds helemaal in hem in te beelden hoe vervelend hij het vind als ik er niet kan zijn en dat die dan echt teleurgesteld is en dan voel k me zo schuldig. Maar dat maakt nog steeds niet dat ik ineens wel vervoer heb. Ik ben trouwens vorige week 6 dagen ook bij hem geweest en heb hem toen een cadeau al gegeven voor zijn verjaardag. Ook beloofd dat als corona weg is we etentje gaan doen enzo. Ik dacht niet dat het zo heftig zou zijn als ik echt geen vervoer heb en er niet kan zijn
Soms zijn er geen gangbare oplossingen meer en is het zoals het is. Men hoort dat te accepteren.
  woensdag 6 mei 2020 @ 02:51:09 #83
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_192967706
Laat je lekker uitwonen door een kaal geschoren crackneger , film het en stuur het naar hem.
Ben je gelijk van die dweil af en je hebt een leuke avond gehad.
Win/win situatie

Succes ermee
Ik ben inmiddels overleden
  User die overal opduikt 2022 woensdag 6 mei 2020 @ 05:09:27 #84
186611 Haags
pi_192968069
Dit is meer iets voor R&P.
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 6 mei 2020 @ 05:42:03 #85
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_192968259
Wat een prinsesje die vriend van jou

Stuur hem een bos bloemen met een kaartje dat je er helaas niet bij kan zijn, zal de schat vast leuk vinden.

Verspilling van energie en tijd dit soort relaties. Gelukkig ben je nog jong en lach je er over een jaartje of 2 over.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_192968313
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 00:55 schreef Loontjah het volgende:
Man man man, en deze gast is 25? Lekker verantwoordelijk!
Snap ik ook niet. Deze reactie zou misschien redelijk zijn als het zijn allerlaatste verjaardag zou zijn. Maar dat zal wel niet met 25 jaar.
pi_192968328
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 02:03 schreef Loreenhoorn het volgende:
@:stokj Hmm ja. Ik probeer me steeds helemaal in hem in te beelden hoe vervelend hij het vind als ik er niet kan zijn en dat die dan echt teleurgesteld is en dan voel k me zo schuldig. Maar dat maakt nog steeds niet dat ik ineens wel vervoer heb. Ik ben trouwens vorige week 6 dagen ook bij hem geweest en heb hem toen een cadeau al gegeven voor zijn verjaardag. Ook beloofd dat als corona weg is we etentje gaan doen enzo. Ik dacht niet dat het zo heftig zou zijn als ik echt geen vervoer heb en er niet kan zijn
Twee opties:

1. Hij vindt het helemaal niet zo belangrijk dat je erbij bent, anders zou hij je zelf wel ophalen.
2. Het is een ongelofelijke aansteller.

Hmmm, bij nader inzien lijken beide opties elkaar niet uit te sluiten.
  Redactie Frontpage woensdag 6 mei 2020 @ 06:07:57 #88
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_192968380
Heel onredelijk - zo ga je niet om met je vriendin, iemand van wie je houdt. Daarnaast is hij niet goed bij z'n hoofd dat hij in deze tijden zijn verjaardag viert. Lekker asociaal.

Plus dit:
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 00:48 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Maar zonder gekheid, als iemand je in een relatie nu al zo onder druk zet, wat je doet niet waardeert en niet kan accepteren dat iets soms niet lukt dan is zo iemand toch een verspilling van je tijd en energie.
En dit:
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 05:57 schreef ijs. het volgende:

[..]

Twee opties:

1. Hij vindt het helemaal niet zo belangrijk dat je erbij bent, anders zou hij je zelf wel ophalen.
2. Het is een ongelofelijke aansteller.

Hmmm, bij nader inzien lijken beide opties elkaar niet uit te sluiten.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  woensdag 6 mei 2020 @ 06:31:54 #89
545 dop
:copyright: dop
pi_192968466
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:15 schreef Loreenhoorn het volgende:
@:Lenny77 Hij zei dat die me al vaak genoeg gebracht en gehaald heeft en dat die tijd nu over is en dit bericht

Maakt mij niks uit maar je regelt het maar.. ik zou hetzelfde voor jou doen als ik in jouw situatie zit dus verwacht minstens hetzelfde van jou

En dit:
Oooh dan wil je dat ik je ophaal voor m’n eigen verjaardag?
wil je wel een relatie met z'n kleuter?
Hij zegt dat je slachtoffer speelt, maar hoe komt dat?
Hij speelt de aanklager, hij zet je daar mee bijna vanzelf in de rol van slachtoffer.

Dit soort gedrag heeft niets met een gezonde relatie te maken.
Wat zoek je in een relatie?
Wat wil jij, wat vind jij belangrijk?
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  Spellchecker woensdag 6 mei 2020 @ 06:41:21 #90
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_192968551
Sterkte Loreen! Als je meer hulp/advies nodig hebt: je weet ons te vinden hier.
  woensdag 6 mei 2020 @ 06:50:25 #92
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_192968568
sorry hoor maar zo'n kerel had van mij echt aan het gas gekund met zijn dreigementen en gejank. Alles wat ik lees is behoorlijk kinderachtig en dat voor een vent van 25?

En Loreen, een vrouw van 23 is geen meisje maar een volwassen vrouw die gewoon haar eigen beslissingen kan en mag nemen. Als het niet kan dan kan het niet, makkelijk zat.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  woensdag 6 mei 2020 @ 06:54:56 #93
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_192968591
Niet gaan, klaar.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 6 mei 2020 @ 07:27:29 #94
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_192968747
Wat een manipulatief geval. Laat je hier niet in meeslepen, want dan wordt het alleen maar erger. Honderden euro's voor een taxi betalen om op een verjaardag te komen is krankzinnig.
pi_192968802
Als je toch echt wil gaan kan je voor greenwheels/mywheels/reguliere autohuur gaan. Kost je een paar tientjes.

Als je echt niet wil en kan gaan, zeg dat dan en zeg dat ie niet zo moet janken.
  Moderator woensdag 6 mei 2020 @ 07:43:17 #96
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_192968880
Huur een auto.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  woensdag 6 mei 2020 @ 07:45:34 #97
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_192968908
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 07:43 schreef Rene het volgende:
Huur een auto.
Kan meestal niet als je net je rijbewijs hebt.
  woensdag 6 mei 2020 @ 07:48:02 #98
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192968935
Dus sinds corona speelt is hij steeds naar jou gereden in de weekeinden, op die ene keer na dat jij wel met de auto van je ouders naar hem bent gereden?

Gek dat hij je dat niet verwijt, want hij laat zo te lezen geen kans onbenut om je alles wat hij fout vindt aan te wrijven.

Wat ik ook een beetje gek vind: dat je al je vrienden hebt gevraagd om jou (tegen onkostenvergoeding) te brengen, maar de meeste van je vrienden hebben geen rijbewijs. Waarom vraag je ze dan wel allemaal?
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 6 mei 2020 @ 07:50:15 #99
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_192968963
Uitmaken. Dit is een respectloze, kinderachtige en onredelijke jankbal die jou onterecht een schuldgevoel aanpraat. Het idee alleen al dat hij jou verplicht een taxi te nemen! Hij behandelt je niet als gelijkwaardig. Stoppen hoor, voor hij je helemaal klein praat. Dat gedoe over zogenaamd slecht rijden, dat past in het patroon, ik geloof er ook helemaal niks van dus. Jij kunt prima rijden, anders had je geen rijbewijs. Snelweg is juist heel makkelijk rijden.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  Moderator woensdag 6 mei 2020 @ 07:51:07 #100
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_192968976
https://customersupport.g(...)=8487,Sxi=1,Case=obj(313),VARSET=thema:262

Greenwheels.

Opgelost.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  woensdag 6 mei 2020 @ 07:53:35 #101
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_192969010
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2020 00:23 schreef Loreenhoorn het volgende:
Ik maak deze topic hier aan omdat ik benieuwd ben wat andere mensen van deze situatie vinden. De situatie is als volgt:

Ik ben een meisje, 23 jaar, student op hbo
Hier stopte ik met lezen. Hier klopt iets niet. Je gaat teveel met Turken en Marokkanen om
  woensdag 6 mei 2020 @ 07:56:12 #102
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_192969032
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 07:53 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Hier stopte ik met lezen. Hier klopt iets niet. Je gaat teveel met Turken en Marokkanen om
Die fout maken heel veel mensen hier hoor, kun je iemand niet op afstrepen.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  woensdag 6 mei 2020 @ 07:57:21 #103
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_192969039
Toch gaan en ‘m waar z’n hechte kleine kring bij is keihard dumpen.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_192969045
TS is de enige die nog heil ziet in die relatie.

Weet je zeker of die nul jou nog wel wil? Hij gedraagt zich alsof hij wil dat jij het uit maakt en dan het slachtoffer kan uithangen.
  woensdag 6 mei 2020 @ 08:05:17 #105
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_192969133
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 07:56 schreef Tyr80 het volgende:

[..]

Die fout maken heel veel mensen hier hoor, kun je iemand niet op afstrepen.
Doe ik toch. Dit soort stomme fouten horen niet op het HBO of men gaat teveel met bontkraagje om. Jeweet.
  woensdag 6 mei 2020 @ 08:14:15 #106
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_192969224
Ik zou persoonlijk gewoon met het OV gaan, maar niet voor zo'n lulhannes als die vriend van je. Die mag het lekker uitzoeken.
  woensdag 6 mei 2020 @ 08:15:10 #107
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_192969232
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 07:53 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Hier stopte ik met lezen. Hier klopt iets niet. Je gaat teveel met Turken en Marokkanen om
Behalve dat 'deze topic' correct Nederlands is. Oei.
  woensdag 6 mei 2020 @ 08:16:00 #108
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_192969242
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 08:15 schreef Yozzz het volgende:

[..]

Behalve dat 'deze topic' correct Nederlands is. Oei.
Dit topic.
pi_192969253
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 08:05 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Doe ik toch. Dit soort stomme fouten horen niet op het HBO of men gaat teveel met bontkraagje om. Jeweet.
*hbo

HBO is de streamingdienst.
  woensdag 6 mei 2020 @ 08:23:38 #110
366734 dimmak
bitcoin
pi_192969311
Je vriend is een jankbal. Maar je ouders zijn ook wel sneu om je geen auto te lenen omdat je naar je vriend zijn verjaardag wil. :')
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 6 mei 2020 @ 08:25:20 #111
401891 iScream.
Cold as ice!
pi_192969338
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 08:16 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Dit topic.
Je zit fout hier hoor.. Het is officieel DE topic en niet HET topic, zoals wij Nederlanders het wel zeggen. Omdat het DE topic is, wordt het dus ook DEZE topic en niet DIT topic. Alleen klinkt dit inderdaad vreemd en zijn we dus in de loop der tijd maar HET en DIT gaan gebruiken, maar taalkundig is het toch echt DEZE :)
  woensdag 6 mei 2020 @ 08:26:06 #112
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_192969347
quote:
12s.gif Op woensdag 6 mei 2020 08:25 schreef iScream. het volgende:

[..]

Je zit fout hier hoor.. Het is officieel DE topic en niet HET topic, zoals wij Nederlanders het wel zeggen. Omdat het DE topic is, wordt het dus ook DEZE topic en niet DIT topic. Alleen klinkt dit inderdaad vreemd en zijn we dus in de loop der tijd maar HET en DIT gaan gebruiken, maar taalkundig is het toch echt DEZE :)
bron?
  woensdag 6 mei 2020 @ 08:26:29 #113
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_192969353
Gewoon lekker thuis blijven. Stuur hem op z'n verjaardag wat nudes en hij zal het niet zo erg vinden.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 6 mei 2020 @ 08:29:34 #114
401891 iScream.
Cold as ice!
pi_192969400
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 08:26 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

bron?
De grote VanDale. Over het algemeen wordt bij leenwoorden uit andere talen "de" als lidwoord gebruikt, zo ook bij "topic".

Overigens lees ik nu op internet dat het in de VanDale inmiddels is aangepast, waarbij zowel de als het correct is. Dan is dus ook "dit topic" en "deze topic" beide correct..
  woensdag 6 mei 2020 @ 08:30:36 #115
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_192969413
quote:
14s.gif Op woensdag 6 mei 2020 08:29 schreef iScream. het volgende:

[..]

De grote VanDale. Over het algemeen wordt bij leenwoorden uit andere talen "de" als lidwoord gebruikt, zo ook bij "topic".

Overigens lees ik nu op internet dat het in de VanDale inmiddels is aangepast, waarbij zowel de als het correct is. Dan is dus ook "dit topic" en "deze topic" beide correct..
Dus wat is je probleem?
  woensdag 6 mei 2020 @ 08:31:27 #116
401891 iScream.
Cold as ice!
pi_192969421
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 08:30 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Dus wat is je probleem?
Huh? :') Jij hebt commentaar op TS dat ze "Deze topic" gebruikt. Terwijl dat taalkundig dus gewoon correct is.
pi_192969478
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 00:35 schreef Loreenhoorn het volgende:
@:over_hedge Ik mag de auto van mijn ouders niet lenen omdat ik vorige week voor de eerste keer (in de auto van mijn vriend) daarheen ben gereden en terug. Dit was de allereerste keer zo'n stuk rijden na het rijbewijs halen. Mijn vriend zei dat ik slecht reed en dat het gevaarlijk was. Dit heb ik mijn ouders verteld en die willen daarom dat ik liever eerst even extra oefen en dan over tijdje wel de auto kan lenen
Dat je manipulatieve vriend zulke dingen zegt zou ik niet teveel waarde aan hechten en ik zou zijn onzin daarom ook niet meer doorbrieven aan je ouders. Ook zou ik voorlopig gewoon lekker in je eentje kilometers blijven maken zonder die vervelende vriend naast je, dat werkt alleen maar averechts met faalangst.
pi_192969522
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 00:46 schreef Loreenhoorn het volgende:
Mijn vriend heeft trouwens zelf een vaste baan, eigen auto etc. Hij wordt 25. Maar hij weigert mij op te halen omdat hij jarig is en omdat hij vind dat hij me vaak genoeg weggebracht heeft in 2 jaar tijd. Ik moet het nu echt zelf uitzoeken. Als ik hierdoor niet kan komen krijg ik denk ik dus nog grotere ruzie
Wat bedoel je met wegbrengen ? Als in 1 km naar het station rijden ? Als hij al perse jou niet wil komen ophalen dan kun je beter voorstellen dat hij de kosten van de taxi betaald of dat jullie de kosten van de taxi delen.
  woensdag 6 mei 2020 @ 08:42:59 #119
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_192969533
"Je zorgt maar dat je er bent" :')

Wat een asshole :')
pi_192969563
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:24 schreef Loreenhoorn het volgende:
@:over_hedge Ik vind onze relatie verder wel prima. Alleen vind ik wel dat hij veel kritiek heeft op mij. Over van alles. Hoe ik ben, wat ik doe etc. Bijvoorbeeld: Kritiek over dat ik niet sport, of dat ik niet een bijbaan heb en eigenlijk best een waslijst. Heb ik al een keer met hem over gehad. Maar hij zegt dat die alleen zulke dingen zegt om mij te helpen en me een beter persoon te maken. En afgelopen januari had hij een keer te veel gedronken. Toen heeft hij me uit het niks ineens helemaal uitgescholden voor kut wijf, en egoïstisch en allemaal dat soort dingen. Toen heeft hij de dag erna wel sorry gezegd tegen mij.
Hier help je niemand mee en deze relatie gaat niet lang standhouden. Bovendien moet jij eens voor jezelf opkomen want jij hebt een hoop gedaan om bij hem te proberen te komen en hij kaffert jou af.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_192969568
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 00:35 schreef Loreenhoorn het volgende:
@:over_hedge Ik mag de auto van mijn ouders niet lenen omdat ik vorige week voor de eerste keer (in de auto van mijn vriend) daarheen ben gereden en terug. Dit was de allereerste keer zo'n stuk rijden na het rijbewijs halen. Mijn vriend zei dat ik slecht reed en dat het gevaarlijk was. Dit heb ik mijn ouders verteld en die willen daarom dat ik liever eerst even extra oefen en dan over tijdje wel de auto kan lenen
Jezus wat voor vent heb jij zeg, ik lees nu in 3 reacties van je dat hij je alleen maar naar beneden haalt. Ik zou een leukere vent zoeken als ik jouw was.
Als je er niet met de auto kunt komen zou ik gewoon niet gaan.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_192969610
En deze gast wordt 25? Jezus, wat een kleuter.
pi_192969620
quote:
12s.gif Op woensdag 6 mei 2020 08:25 schreef iScream. het volgende:

[..]

Je zit fout hier hoor.. Het is officieel DE topic en niet HET topic, zoals wij Nederlanders het wel zeggen. Omdat het DE topic is, wordt het dus ook DEZE topic en niet DIT topic. Alleen klinkt dit inderdaad vreemd en zijn we dus in de loop der tijd maar HET en DIT gaan gebruiken, maar taalkundig is het toch echt DEZE :)
No it isn't.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_192969650
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:24 schreef Loreenhoorn het volgende:
@:over_hedge Ik vind onze relatie verder wel prima. Alleen vind ik wel dat hij veel kritiek heeft op mij. Over van alles. Hoe ik ben, wat ik doe etc. Bijvoorbeeld: Kritiek over dat ik niet sport, of dat ik niet een bijbaan heb en eigenlijk best een waslijst. Heb ik al een keer met hem over gehad. Maar hij zegt dat die alleen zulke dingen zegt om mij te helpen en me een beter persoon te maken. En afgelopen januari had hij een keer te veel gedronken. Toen heeft hij me uit het niks ineens helemaal uitgescholden voor kut wijf, en egoïstisch en allemaal dat soort dingen. Toen heeft hij de dag erna wel sorry gezegd tegen mij.
Serieus je vind je relatie wel prima
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  woensdag 6 mei 2020 @ 08:54:51 #125
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_192969651
Jouw vriend is gewoon een narcistische eikel. Weg ermee.
pi_192969941
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:24 schreef Loreenhoorn het volgende:
@over_hedge Ik vind onze relatie verder wel prima. Alleen vind ik wel dat hij veel kritiek heeft op mij. Over van alles. Hoe ik ben, wat ik doe etc. Bijvoorbeeld: Kritiek over dat ik niet sport, of dat ik niet een bijbaan heb en eigenlijk best een waslijst. Heb ik al een keer met hem over gehad. Maar hij zegt dat die alleen zulke dingen zegt om mij te helpen en me een beter persoon te maken. En afgelopen januari had hij een keer te veel gedronken. Toen heeft hij me uit het niks ineens helemaal uitgescholden voor kut wijf, en egoïstisch en allemaal dat soort dingen. Toen heeft hij de dag erna wel sorry gezegd tegen mij.
Lees dit stukje nog eens terug.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2020 09:22:19 ]
  woensdag 6 mei 2020 @ 09:22:55 #127
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192969949
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 09:22 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Lees dit stukje nog eens terug.
Gelezen en mijn trolalarm rinkelt.
The love you take is equal to the love you make.
pi_192969970
Gewoon een lul
Ik zwaai naar dieren.
pi_192969976
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2020 09:22 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Gelezen en mijn trolalarm rinkelt.
Troll idd :') :') :') :')
Ik zwaai naar dieren.
  Moderator woensdag 6 mei 2020 @ 09:28:47 #130
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_192970046
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 09:22 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Lees dit stukje nog eens terug.
Nou Lien, daar moet je iets mee doen :o !
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  woensdag 6 mei 2020 @ 09:30:01 #131
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192970067
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 09:28 schreef Rene het volgende:

[..]

Nou Lien, daar moet je iets mee doen :o !
René, wat bedoel je?
The love you take is equal to the love you make.
pi_192970115
@HSG-BOMBER Ik weet dat het laatste niet normaal klinkt, maar dit is maar 1 keer gebeurt en hij had veel alcohol op, zei erna sorry. Dus toen heb ik het maar gelaten. Het is niet dat dit vaker gebeurt. Dat van kritiek naar mij gebeurt wel vaak. En dingen zoals deze ruzie. En dat die dan zo tegen me praat als hier te lezen is
pi_192970126
@Lienekien Wat is een trol alert? Denk je dat ik dit verhaal verzin?
pi_192970129
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 09:33 schreef Loreenhoorn het volgende:
@:HSG-bomber Ik weet dat het laatste niet normaal klinkt, maar dit is maar 1 keer gebeurt en hij had veel alcohol op, zei erna sorry. Dus toen heb ik het maar gelaten. Het is niet dat dit vaker gebeurt. Dat van kritiek naar mij gebeurt wel vaak. En dingen zoals deze ruzie. En dat die dan zo tegen me praat als hier te lezen is
Flikker die loser gewoon buiten. Niks aan verloren.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_192970167
Kan je niet een taxi pakken ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
  woensdag 6 mei 2020 @ 09:37:17 #136
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192970169
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 09:34 schreef Loreenhoorn het volgende:
@:Lienekien Wat is een trol alert? Denk je dat ik dit verhaal verzin?
Ja, gezien je inconsistenties.
The love you take is equal to the love you make.
  PR/Manusje van alles woensdag 6 mei 2020 @ 09:37:35 #137
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_192970172
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 00:46 schreef Loreenhoorn het volgende:
Mijn vriend heeft trouwens zelf een vaste baan, eigen auto etc. Hij wordt 25. Maar hij weigert mij op te halen omdat hij jarig is en omdat hij vind dat hij me vaak genoeg weggebracht heeft in 2 jaar tijd. Ik moet het nu echt zelf uitzoeken. Als ik hierdoor niet kan komen krijg ik denk ik dus nog grotere ruzie
Wat een kleuter. :{
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_192970173
@Lienekien Wat vind je tegenstrijdig dan?
  woensdag 6 mei 2020 @ 09:39:10 #139
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192970185
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 09:37 schreef Loreenhoorn het volgende:
@:Lienekien Wat vind je tegenstrijdig dan?
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2020 07:48 schreef Lienekien het volgende:
Dus sinds corona speelt is hij steeds naar jou gereden in de weekeinden, op die ene keer na dat jij wel met de auto van je ouders naar hem bent gereden?

Gek dat hij je dat niet verwijt, want hij laat zo te lezen geen kans onbenut om je alles wat hij fout vindt aan te wrijven.

Wat ik ook een beetje gek vind: dat je al je vrienden hebt gevraagd om jou (tegen onkostenvergoeding) te brengen, maar de meeste van je vrienden hebben geen rijbewijs. Waarom vraag je ze dan wel allemaal?
The love you take is equal to the love you make.
pi_192970192
@LangeTabbetje Dat is voor een taxi meer dan een uur rijden, wat honderden euro's kost volgens berekeningssites. Ik heb niet veel geld omdat ik nog studeer, niet lenen, en elke maand schoolgeld moet betalen. Ik vind tot 30 euro voor benzine niet zo erg. Maar honderden euro's gaat me te ver
pi_192970241
@Lienekien Ik heb mijn vriend eerst een tijd niet gezien sinds corona. Ik denk zo'n 7 weken. Vorige week heb ik hem weer gezien. In de meivakantie. Ongeveer 6 dagen. Hij heeft mij toen met de auto opgehaald. Ik ben in zijn auto naar zijn huis gereden. En toen na die 6 dagen ben ik weer teruggereden naar mijn huis in zijn auto met hem ernaast en toen hij weer naar huis. Toen was ook het moment dat ik te horen kreeg dat ik zo slecht rij. Dit heb ik mijn ouders verteld. Het was de eerste keer dat ik zo'n ver stuk moest rijden. En die wilde daarom dat ik eerst nog even oefen hier in de buurt voordat ik alleen een groot stuk ga rijden.

Voor deze corona tijd ging ik vrijdag vaak na school met ov naar hem en dan zondagavond bracht hij mij thuis.

Ik heb 1 vriend die een lease auto heeft en die zegt dat die niet zoveel kms ermee mag rijden om mij weg te brengen. Een andere vriendin vroeg extreem veel geld om mij weg te brengen. En mijn beste vriendin heeft automaat rijbewijs, maar geen automaat auto ter beschikking.

Hopelijk is het nu duidelijker, ik verzin dit verhaal niet
pi_192970268
Hij is wel eeg onaardig voor iemand die van je zou moeten houden.

Hij houdt duidelijk meer van zichzelf dan van jou. In geen enkele manier kan je eigen verjaardag belangrijk genoeg zijn om je partner op deze manier de zwarte piet toe te schuiven.

Je moet dit niet pikken. Normale mensen doen dit niet. Normale mensen zeggen dat ze het heel jammer vinden dat niet kan komen, maar spelen gewoon de kaarten die ze gedeeld krijgen. Hij zal het gewoon moeten slikken.

En hij mag ook wel wat hoffelijker doen zeg, als je je eigen vriendin zo neerpraat, ben je echt een dick van hier tot tokio.

De reden dat deze relatie nog stand houdt is omdat jij het nog pikt ook. Kan je zeggen dat je in een gelijkwaardige relatie zit zo? Ik vind van niet. Jammer genoeg moet je als mens soms zoiets van a tot z meemaken om in te zien dat dit niet werkt.
-nee-
  woensdag 6 mei 2020 @ 09:46:41 #143
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192970278
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:24 schreef Loreenhoorn het volgende:
@:over_hedge Ik vind onze relatie verder wel prima. Alleen vind ik wel dat hij veel kritiek heeft op mij. Over van alles. Hoe ik ben, wat ik doe etc. Bijvoorbeeld: Kritiek over dat ik niet sport, of dat ik niet een bijbaan heb en eigenlijk best een waslijst. Heb ik al een keer met hem over gehad. Maar hij zegt dat die alleen zulke dingen zegt om mij te helpen en me een beter persoon te maken. En afgelopen januari had hij een keer te veel gedronken. Toen heeft hij me uit het niks ineens helemaal uitgescholden voor kut wijf, en egoïstisch en allemaal dat soort dingen. Toen heeft hij de dag erna wel sorry gezegd tegen mij.
Dit vind ik ook nogal inconsistent.

Je zegt hier eigenlijk: mijn vriend is een klootzak die me kleinhoudt, maar ik vind mijn relatie wel prima.

De relatie die je beschrijft is op geen enkele manier prima.
The love you take is equal to the love you make.
pi_192970311
@Lienekien Ja dat klinkt inderdaad wel tegenstrijdig. Maar als je van iemand houd en zoiets gebeurt 1x dan accepteer je dat omdat je iemand niet kwijt wilt en het gebeurt niet altijd. Dat van die kritiek heb ik al met hem over gehad best vaak, maar dan zegt hij dat hij het doet om me een beter persoon te maken en te helpen. En dan denk ik wat moet ik hiermee

Maar nu met deze ruzie vond ik het heel onredelijk en wou ik weten wat anderen hiervan vonden

En als je dit leest van buitenaf denk je waarom accepteer je dit. Maar je hebt alsnog dat je van iemand houd en redenen zoekt waarom iemand dingen niet slecht bedoeld en dat ik het in mijn hoofd overdrijf
  woensdag 6 mei 2020 @ 09:53:02 #145
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_192970368
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 09:49 schreef Loreenhoorn het volgende:
@:Lienekien Ja dat klinkt inderdaad wel tegenstrijdig. Maar als je van iemand houd en zoiets gebeurt 1x dan accepteer je dat omdat je iemand niet kwijt wilt en het gebeurt niet altijd. Dat van die kritiek heb ik al met hem over gehad best vaak, maar dan zegt hij dat hij het doet om me een beter persoon te maken en te helpen. En dan denk ik wat moet ik hiermee

Maar nu met deze ruzie vond ik het heel onredelijk en wou ik weten wat anderen hiervan vonden

En als je dit leest van buitenaf denk je waarom accepteer je dit. Maar je hebt alsnog dat je van iemand houd en redenen zoekt waarom iemand dingen niet slecht bedoeld en dat ik het in mijn hoofd overdrijf
Hij is gewoon een dickhead. Zeg ik als buitenstaander.
  woensdag 6 mei 2020 @ 09:53:40 #146
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192970378
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 09:49 schreef Loreenhoorn het volgende:
@:Lienekien Ja dat klinkt inderdaad wel tegenstrijdig. Maar als je van iemand houd en zoiets gebeurt 1x dan accepteer je dat omdat je iemand niet kwijt wilt en het gebeurt niet altijd. Dat van die kritiek heb ik al met hem over gehad best vaak, maar dan zegt hij dat hij het doet om me een beter persoon te maken en te helpen. En dan denk ik wat moet ik hiermee

Maar nu met deze ruzie vond ik het heel onredelijk en wou ik weten wat anderen hiervan vonden

En als je dit leest van buitenaf denk je waarom accepteer je dit. Maar je hebt alsnog dat je van iemand houd en redenen zoekt waarom iemand dingen niet slecht bedoeld en dat ik het in mijn hoofd overdrijf
Waar is het misgegaan dat je zijn gedrag naar jou toe zo afdekt met ‘als je van iemand houdt’?
The love you take is equal to the love you make.
pi_192970412
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 09:49 schreef Loreenhoorn het volgende:
@:Lienekien Ja dat klinkt inderdaad wel tegenstrijdig. Maar als je van iemand houd en zoiets gebeurt 1x dan accepteer je dat omdat je iemand niet kwijt wilt en het gebeurt niet altijd. Dat van die kritiek heb ik al met hem over gehad best vaak, maar dan zegt hij dat hij het doet om me een beter persoon te maken en te helpen. En dan denk ik wat moet ik hiermee

Maar nu met deze ruzie vond ik het heel onredelijk en wou ik weten wat anderen hiervan vonden

En als je dit leest van buitenaf denk je waarom accepteer je dit. Maar je hebt alsnog dat je van iemand houd en redenen zoekt waarom iemand dingen niet slecht bedoeld en dat ik het in mijn hoofd overdrijf
Nee, ook als je van iemand houdt hoef je niet alles te vergoelijken en te accepteren. En als je ook van jezelf houdt trek je een streep bij consequent respectloos gedrag. Ben je toevallig best wel onzeker?

Het gaat niet om iemands bedoelingen. "The road to hell is paved with good intentions''
pi_192970473
@Lienekien Omdat naast deze ruzie met verjaardag, dat hij een keer zo boos werd met drank op, en kritiek op mij. Wat in grote lijnen het probleem is, hij ook duizend goede dingen heeft. Alsnog bracht hij me altijd thuis na een weekend. Wel 2 jaar lang. En nog zoveel andere goede dingen. En die mindere momenten zijn dan maar kortdurig. Maar alsnog vind ik het onredelijk. Maar dan vertel ik elke keer hem hoe ik me voel dat die zoveel kritiek geeft of dat het me niet lukt te komen en dat die mij schuldgevoel geeft. En in elke ruzie zegt die dan: Jij doet slachtoffer rol. En dan denk ik ook van, misschien wil hij echt super graag dat ik op die verjaardag ben en voelt die zich anders echt rot. En probeer me in te leven dat hij het niet slecht bedoeld. Maar die opmerkingen zoals: Boeit me niet regel maar. Het is mijn verjaardag. Zit niet zo te janken je regelt maar wat. En van die dure taxi en boete krijgen. (Zo van ik moet voor hem door het vuur terwijl ik vast zit) vind ik het ergst. Hij zegt steeds: Als jij jarig bent zou ik er ook alle aan doen om erbij te zijn. En dan weet ik ook niet meer of ik zo fout zit omdat ik nog niet grote stukken auto heb gereden na me rijbewijs (hij zegt dat het daarom mijn schuld is dat ik niet kan komen). Maar ik wist ook niet dat er ineens corona zou komen en het ov weg viel. En ik heb sowieso best wel last van faalangst met autorijden en vooral alleen rijden. Maar hij begrijpt dat niet. Ik denk dat hij me een aansteller vind en maar vind dat ik het voor hem over moet hebben want ik ben zijn vriendin. Dat is zijn perspectief. Hoewel Ik nu letterlijk geen keuze heb aangezien ik de auto al niet mee mag..
pi_192970483
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 09:49 schreef Loreenhoorn het volgende:
@:Lienekien Ja dat klinkt inderdaad wel tegenstrijdig. Maar als je van iemand houd en zoiets gebeurt 1x dan accepteer je dat omdat je iemand niet kwijt wilt en het gebeurt niet altijd. Dat van die kritiek heb ik al met hem over gehad best vaak, maar dan zegt hij dat hij het doet om me een beter persoon te maken en te helpen. En dan denk ik wat moet ik hiermee

Maar nu met deze ruzie vond ik het heel onredelijk en wou ik weten wat anderen hiervan vonden

En als je dit leest van buitenaf denk je waarom accepteer je dit. Maar je hebt alsnog dat je van iemand houd en redenen zoekt waarom iemand dingen niet slecht bedoeld en dat ik het in mijn hoofd overdrijf
Stress en allerlei gedoe omdat je eigen vriend onaardig tegen je is, gaat echt niet weg hoor. Waarschijnlijk ga je je dit pas realiseren als je het écht zat bent en de verliefheid af gaat nemen. Nu ben je nog té verliefd en blijf je zijn gedrag goedpraten.

Die roze bril mogen ze bij de Pearle eens goed bijstellen.
  woensdag 6 mei 2020 @ 10:04:43 #150
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_192970511
Dit topic gaat gewoon X pagina's door met dezelfde reacties als de eerste pagina en niemand gaat wat bereiken. TS heeft al adviezen gehad en als ze dat de eerste keer niet accepteert dan accepteert ze dat de 100 keren daarna ook niet.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_192970512
@Chia Ik heb wel hiervoor een relatie gehad met iemand die vreemdgegaan is en altijd loog tegen mij. (Na dat vreemdgaan was het wel gelijk klaar). Maar daarvoor waren er altijd kleine dingen die net geen vreemdgaan waren. En toen ik deze vriend ontmoette was alles perfect behalve de afstand. Maar omdat ik hem wel 100% vertrouw en niet meer elke dag me zo rot voel (alleen tijdens dit soort momenten) en hij verder goede jongen is denk ik dat het inderdaad mijn schuld is. Hoewel ik zelf ook weet dat als ik geen vervoer heb en hij een boete eist of een super dure taxi dat dat onredelijk is.
  woensdag 6 mei 2020 @ 10:05:48 #152
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_192970528
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 10:04 schreef Loreenhoorn het volgende:
Hoewel ik zelf ook weet dat als ik geen vervoer heb en hij een boete eist of een super dure taxi dat dat onredelijk is.
Wat wil je dan verder nog met dit topic bereiken?
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_192970538
@twiFight Ik wou weten hoe andere mensen hier over dachten die buiten de situatie staan. Maar dat is nu duidelijk geworden
pi_192970583
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 10:06 schreef Loreenhoorn het volgende:
@:twiFight Ik wou weten hoe andere mensen hier over dachten die buiten de situatie staan. Maar dat is nu duidelijk geworden
Laat nog eens wat horen over een tijdje.
  Moderator woensdag 6 mei 2020 @ 10:11:19 #155
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_192970605
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2020 09:30 schreef Lienekien het volgende:

[..]

René, wat bedoel je?
Whi you gonna call. Kloonbusterrrr 8-)
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  woensdag 6 mei 2020 @ 10:19:36 #156
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_192970689
Je partner is zo goed als het slechtste gedrag dat hij laat zien. Deze kleineert jou. Dat is onacceptabel. Je wilt toch in een gelijkwaardige relatie zitten waarin je geaccepteerd en gewaardeerd wordt? Dat kan met deze dus niet. Jij bent echt meer waard dan deze zeikerd.

En misschien ook maar een tijdje single blijven en er aan werken om je in je eentje sterk en goed te voelen. Dat gaat je al helemaal niet lukken met deze vent om je heen.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  FOK!fotograaf woensdag 6 mei 2020 @ 10:25:04 #157
364681 over_hedge
pi_192970774
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 10:06 schreef Loreenhoorn het volgende:
@:twiFight Ik wou weten hoe andere mensen hier over dachten die buiten de situatie staan. Maar dat is nu duidelijk geworden
Hij is zonder wat te gaan zeggen boos gaan slapen toch gister avond? Inmiddels al contact gehad met elkaar?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_192970840
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 10:04 schreef Loreenhoorn het volgende:
@:Chia Ik heb wel hiervoor een relatie gehad met iemand die vreemdgegaan is en altijd loog tegen mij. (Na dat vreemdgaan was het wel gelijk klaar). Maar daarvoor waren er altijd kleine dingen die net geen vreemdgaan waren. En toen ik deze vriend ontmoette was alles perfect behalve de afstand. Maar omdat ik hem wel 100% vertrouw en niet meer elke dag me zo rot voel (alleen tijdens dit soort momenten) en hij verder goede jongen is denk ik dat het inderdaad mijn schuld is. Hoewel ik zelf ook weet dat als ik geen vervoer heb en hij een boete eist of een super dure taxi dat dat onredelijk is.
Oké je wilt dus gewoon zelf in een destructieve relatie blijven, omdat het toevallig net iets minder kut is dan de relatie die je hiervoor had. Dat iemand zogenaamd een goed persoon is en ook af en toe lief is weegt niet op tegen het kutgedrag dat hij vertoont.

De afstand heeft als voordeel dat deze manipulator zich niet overal even makkelijk mee kan bemoeien, dus ik zou voorlopig ook niet gaan samenwonen of iets dergelijks. Sowieso kom je nogal afhankelijk en onzelfstandig over, dus ik denk dat eerst op jezelf gaan wonen in het algemeen een aanrader is.
  Moderator woensdag 6 mei 2020 @ 10:34:17 #159
441859 crew  Lenny77
pi_192970895
Echt, laat hem gaan.
Hij is je stap voor stap kleiner aan het maken tot er niets meer van je over blijft. Dit soort gedrag is een mega rode vlag! En geloof me, het stopt hier niet mee. Dit gaat alleen maar erger worden.
Ja leuk dat hij te vertrouwen is maar wat ben je er mee als je nog maar 5 cm groot bent?
Jammer dat het weer fout moet gaan maar stap van deze relatie weg! En blijf dan wat op jezelf en groei eerst uit tot een sterk iemand.

Beste x,
Ik ga er niet zijn op je verjaardag. Als het mogelijk was binnen redelijke omstandigheden dan was ik wel gekomen maar nu lukt het gewoon niet. Het gedrag wat jij nu laat zien is echter buiten alle fatsoen en laat mij weer inzien dat je niet op een normale manier met mij om kan gaan en me alleen maar klein wil krijgen. Ik heb reeds met je gesproken over de kritiek die je mij altijd geeft en ook daar zie je geen probleem in. Ik trek hier nu de lijn en ga niet meer verder met je op dit pad. Het is duidelijk dat ik niet goed genoeg voor je ben zoals ik ben. Dus dan scheiden hier onze wegen. Veel succes in je verder leven en het beste! Groetjes x
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  woensdag 6 mei 2020 @ 10:39:18 #160
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_192970977
Foutje. Er moet staan: jij bent niet goed genoeg voor mij. :Y
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_192971020
@over_hedge We hadden gisteravond ruzie via Whatsapp en toen is hij inderdaad midden in dat gesprek gaan slapen. Hij zei wel dat die ging slapen. Nu heeft hij vanochtend Goeiemorgen gestuurd en of ik lekker heb geslapen. Dus ik zei: Nee jij wel? Toen zei hij dat hij wel goed geslapen heeft. En dat was het tot nu toe. Hij ziet toch alleen in dat ik maar op die verjaardag moet komen en door het vuur moet ookal heb ik geen redelijke opties, dus ik weet het even niet
pi_192971124
Wat een jankerd. Weet je zeker dat hij geen vagina tussen zijn benen heeft zitten met wellicht een ietwat grotere clitoris dan de gemiddelde bitch.
pi_192971138
Wat een gezeik, dump hem.
pi_192971211
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2020 00:23 schreef Loreenhoorn het volgende:
Mijn vriend is zondag jarig. Hij zei eerst dat hij zijn verjaardag niet vierde maar naar de zomer verschoof. Nu wilt hij wel zijn verjaardag vieren zondag

Nu is mijn vriend "teleurgesteld" en zegt non-stop dat ik er op de verjaardag moet zijn, ik moet het maar regelen en het is niet zijn probleem. Ik heb de hele situatie uitgelegd maar hij vind het mijn probleem en ik moet er hoe dan ook bij zijn.Toch verwacht mijn vriend nu dat ik die dure taxi betaal of een oplossing vind anders is hij teleurgesteld. Ook ging hij zeggen dat ik hem niks waard vind als ik die dure taxi niet betaal, want ik heb wel vorig jaar paar honderd euro betaald om mijn tanden mooier te maken.
Hij veranderd plotseling de planning maar verwacht nu van jou dat je van alles regelt om daarbij te kunnen zijn? Een normaal vriendje zou jou gewoon op komen halen als ie ineens besluit om het anders te doen en jij geen normale mogelijkheden hebt.

Daarnaast loopt ie je emotioneel te chanteren als 1 of ander klein kind.

Ik zou lekker een volwassen iemand zoeken :Y
pi_192971292
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 10:42 schreef Loreenhoorn het volgende:
@:over_hedge We hadden gisteravond ruzie via Whatsapp en toen is hij inderdaad midden in dat gesprek gaan slapen. Hij zei wel dat die ging slapen. Nu heeft hij vanochtend Goeiemorgen gestuurd en of ik lekker heb geslapen. Dus ik zei: Nee jij wel? Toen zei hij dat hij wel goed geslapen heeft. En dat was het tot nu toe. Hij ziet toch alleen in dat ik maar op die verjaardag moet komen en door het vuur moet ookal heb ik geen redelijke opties, dus ik weet het even niet
Heb je de reacties in dit topic wel gelezen? En doe je ook iets met de adviezen?
Je lijkt wel een kapotte grammofoonplaat.
ROBODEMONS..................|:(
pi_192971579
Hoe oud is hij eigenlijk?

Want alleen kleine kinderen willen perse een verjaardag vieren kostte wat t kost met cadeautjes en dit geval zie hij jouw als t cadeau wat er perse moet zijn.

Wat een kleuter.

Dan maar 1x dat je niet kan komen och och wat erg, desnoods vier of ben je een weekje later samen bijv want daar zou het om moeten gaan, maar nee, hij is boos dat je niet op de dag zelf aanwezig kan zijn.. the f?

Maar goed je bent nog jong en gevoelsmatig denk je nog dat het zo hoort, pro-tip, dit is niet normaal.
pi_192971650
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 10:42 schreef Loreenhoorn het volgende:
@:over_hedge We hadden gisteravond ruzie via Whatsapp en toen is hij inderdaad midden in dat gesprek gaan slapen. Hij zei wel dat die ging slapen. Nu heeft hij vanochtend Goeiemorgen gestuurd en of ik lekker heb geslapen. Dus ik zei: Nee jij wel? Toen zei hij dat hij wel goed geslapen heeft. En dat was het tot nu toe. Hij ziet toch alleen in dat ik maar op die verjaardag moet komen en door het vuur moet ookal heb ik geen redelijke opties, dus ik weet het even niet
Wat weet je niet? Het lijkt me vrij duidelijk dat jij niet naar zijn verjaardag gaat.

OV is geen optie en meer dan 100 euro weggooien voor een taxi, omdat hij te beroerd is jou op te halen ook niet.
pi_192971689
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 10:42 schreef Loreenhoorn het volgende:
@:over_hedge We hadden gisteravond ruzie via Whatsapp en toen is hij inderdaad midden in dat gesprek gaan slapen. Hij zei wel dat die ging slapen. Nu heeft hij vanochtend Goeiemorgen gestuurd en of ik lekker heb geslapen. Dus ik zei: Nee jij wel? Toen zei hij dat hij wel goed geslapen heeft. En dat was het tot nu toe. Hij ziet toch alleen in dat ik maar op die verjaardag moet komen en door het vuur moet ookal heb ik geen redelijke opties, dus ik weet het even niet
Dan vertrek je gewoon op vrijdagavond op de fiets en kom je ergens op zaterdag bij hem aan, kijkt hem met je droopie oogjes aan en hoopt dat hij jou zondag dan naar huis brengt. :D
  woensdag 6 mei 2020 @ 11:57:39 #169
481998 K21
Cappuccino
pi_192971824
Deze weggooier heeft je in ieder geval al goed gedresseerd met zijn negativiteit over alles wat je doet, want iemand met een klein beetje eigenwaarde had zo'n kleuter allang bij het vuil gezet.

Ik ben mijn vader verloren toen ik nog een paar jaar jonger was. Echt niet dat ik van iemand zou eisen om even in haar eentje drie uur te reizen midden in de nacht, en het jaren later tegen haar te gebruiken. _O-

Ben je bang om single te zijn o.i.d.?
  woensdag 6 mei 2020 @ 11:59:21 #170
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_192971846
Taxi naar een andere provincie. _O-

Ik heb eens een taxi genomen naar 2 dorpen verder en dat kostte 80 euro. Je gaat toch geen honderden euro's betalen voor zo een tripje joh? Zeker niet als hij je op kan halen.

Eerlijk gezegd vind ik deze relatie niet heel gezond klinken. De bevestiging die je vriend nodig heeft klinkt vermoeiend, maar kan best werken met iemand die bereid is hem dat te geven (bij voorkeur een beetje wederzijds). Ik ken er wel meer die zo zijn en een (op het oog) prima relatie hebben.

Alleen gaat dit ook nog eens gepaard met respectloosheid en strijd richting jou. Hij wil jou per se niet halen om een punt te maken en verwacht vervolgens dat je er bent en je moet maar niet (weer) zo in een slachtofferrol kruipen? Weet hij dat jij zijn vriendin bent en het beste met hem voorhebt? En heeft hij überhaupt het beste met jou voor? Klinkt van niet.

Ik zou als ik jou was absoluut niet gaan en ook niet meer nadenken over manieren om toch te gaan. De volgende keer dat jullie elkaar zien zou ik een heel goed gesprek aangaan over hoe je je in een relatie naar elkaar hoort op te stellen en of jullie visies daarop wel overeenkomen.
  woensdag 6 mei 2020 @ 12:01:57 #171
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_192971877
En zeggen dat hij kritiek op je heeft omdat hij je een beter persoon wil maken wekt bij mij ook kokhalsneigingen op trouwens. Wat een lamlul zeg.
pi_192972105
Wil je serieus oud worden met deze knul? Dit soort (kinderachtig!) gedrag wordt meestal erger, niet beter naarmate een relatie langer duurt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_192972178
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 11:36 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
pro-tip, dit is niet normaal.
Dit.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_192972232
Nog steeds open Dit :')
Ik zwaai naar dieren.
pi_192972297
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 10:42 schreef Loreenhoorn het volgende:
@:over_hedge We hadden gisteravond ruzie via Whatsapp en toen is hij inderdaad midden in dat gesprek gaan slapen. Hij zei wel dat die ging slapen. Nu heeft hij vanochtend Goeiemorgen gestuurd en of ik lekker heb geslapen. Dus ik zei: Nee jij wel? Toen zei hij dat hij wel goed geslapen heeft. En dat was het tot nu toe. Hij ziet toch alleen in dat ik maar op die verjaardag moet komen en door het vuur moet ookal heb ik geen redelijke opties, dus ik weet het even niet
Wat een autistische fruitvlieg...
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  woensdag 6 mei 2020 @ 12:37:51 #176
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_192972305
Waar woon je? ER is misschien wel iemand die jou wil gaan brengen, tegen benzine geld..
En hoever (km's) woont hij van je vandaan?

Men schrijft hier dat de man erg kinderachtig is. Vind ik ook. Maar het zijn toch ook nog kinderen, zij ook, hoe ze reageert, hoe ze denkt. Dus die twee zouden best goed bij elkaar kunnen passen. Vind het niet god dat enkelen hier haar zo pushen een einde aan de relatie te maken.
Daarvoor weten we niet genoeg over die twee (ook van haar) en zelfs dan, het is HUN relatie !!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_192972321
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 12:37 schreef LeesFoknl het volgende:
het is HUN relatie !!
En ze vraagt ONS om advies. ;)
pi_192972322
Hij kan naar jou toe komen. Hij kan je halverwege ophalen.

Maar eigenlijk zou ik mezelf afvragen of je nog wel bij hem wil blijven. Ik kan geen partners die in deze situatie je niet even kwamen ophalen.
  woensdag 6 mei 2020 @ 12:49:05 #179
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_192972460
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 12:39 schreef Basp1 het volgende:

[..]

En ze vraagt ONS om advies. ;)
IK citeer de eerste regel ..............
Ik maak deze topic hier aan omdat ik benieuwd ben wat andere mensen van deze situatie vinden.

Jullie vinden dat ze moet de relatie kappen, tenminste een aantal van de reageerders. Ik zou daar toch terughoudender in zijn, misschien is ze erg beïnvloedbaar en om dan met zo iets te komen. Misschien wil ze alleen maar haar hart luchten, of hoopt ze op een aanbod van iemand die zegt, oh, ik breng je wel even ( eventueel met ... als je me de benzine betaalt).
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  woensdag 6 mei 2020 @ 13:00:58 #180
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_192972617
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 12:49 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

IK citeer de eerste regel ..............
Ik maak deze topic hier aan omdat ik benieuwd ben wat andere mensen van deze situatie vinden.

Jullie vinden dat ze moet de relatie kappen, tenminste een aantal van de reageerders. Ik zou daar toch terughoudender in zijn, misschien is ze erg beïnvloedbaar en om dan met zo iets te komen. Misschien wil ze alleen maar haar hart luchten, of hoopt ze op een aanbod van iemand die zegt, oh, ik breng je wel even ( eventueel met ... als je me de benzine betaalt).
Veel mensen vinden dus dat ze het uit moet maken, daarom zeggen ze dat. Het is uiteindelijke de beslissing van ts zelf natuurlijk.
  woensdag 6 mei 2020 @ 13:08:05 #181
219073 pietkanarie
Vreemde vogel
pi_192972728
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 00:34 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Waarom schrijf je het dan.
:D :D

@TO (alleen openingspost gelezen en een paar reacties): ik vind je vriend overdreven reageren. Natuurlijk weet ik niet precies wat daarachter kan zitten, misschien is het ergens te begrijpen. Maar als buitenstaander zou ik zeggen: onredelijk van hem. Je doet duidelijk je best en er zijn grenzen natuurlijk. Je hoeft echt niet heel veel geld neer te gaan leggen voor een taxi of uren te fietsen/lopen.
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
  woensdag 6 mei 2020 @ 13:10:07 #182
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_192972750
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 12:37 schreef LeesFoknl het volgende:
Waar woon je? ER is misschien wel iemand die jou wil gaan brengen, tegen benzine geld..
En hoever (km's) woont hij van je vandaan?

Men schrijft hier dat de man erg kinderachtig is. Vind ik ook. Maar het zijn toch ook nog kinderen, zij ook, hoe ze reageert, hoe ze denkt. Dus die twee zouden best goed bij elkaar kunnen passen. Vind het niet god dat enkelen hier haar zo pushen een einde aan de relatie te maken.
Daarvoor weten we niet genoeg over die twee (ook van haar) en zelfs dan, het is HUN relatie !!
Ik hoop vooral dat hij heel kinderachtig is, want de mogelijkheid dat hij heel manipulatief is en misbruik van haar kinderlijkheid maakt hou ik ook open.
  Spellchecker woensdag 6 mei 2020 @ 13:14:48 #183
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_192972798
O, en TS had hem al een cadeau voor zijn verjaardag gegeven, en hem een etentje beloofd.

En zo heel veel heeft ze niet te makken.

Dus het is nog onredelijker van die gast.
  woensdag 6 mei 2020 @ 13:19:12 #184
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192972847
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 13:08 schreef pietkanarie het volgende:

[..]

:D :D

@:TO (alleen openingspost gelezen en een paar reacties): ik vind je vriend overdreven reageren. Natuurlijk weet ik niet precies wat daarachter kan zitten, misschien is het ergens te begrijpen. Maar als buitenstaander zou ik zeggen: onredelijk van hem. Je doet duidelijk je best en er zijn grenzen natuurlijk. Je hoeft echt niet heel veel geld neer te gaan leggen voor een taxi of uren te fietsen/lopen.
Ik denk niet dat TO gaat reageren. TO
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 6 mei 2020 @ 13:23:17 #185
219073 pietkanarie
Vreemde vogel
pi_192972899
Ah ja... dat taggen... ben er nog niet gewend dat dat gebeurt ;)
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
  woensdag 6 mei 2020 @ 13:27:23 #186
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192972958
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 13:23 schreef pietkanarie het volgende:
Ah ja... dat taggen... ben er nog niet gewend dat dat gebeurt ;)
@Piet Geeft niks. :+
The love you take is equal to the love you make.
pi_192973077
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 00:40 schreef Loreenhoorn het volgende:
@:TheFreshPrince Hij ziet het echt zo dat ik hem toen in de steek liet omdat ik er niet direct die avond was. En nu weer omdat ik niet alles op alles zet in zijn ogen om op zijn verjaardag te zijn. Terwijl ik iedereen om me heen de vraag stel en ik liever niet zoveel betaal voor een taxi. Ik vond ook dat hij mij een schuldgevoel gaf door steeds te zeggen hoe teleurgesteld hij dan is terwijl ik in een onmacht situatie zit en echt me best doe. Toen zei hij dat ik slachtoffer rol speel..
Klinkt als iemand waar je je leven niet mee wilt doorbrengen. Ik zou ermee kappen, kinderachtig mannetje
  woensdag 6 mei 2020 @ 13:39:21 #188
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_192973125
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 09:33 schreef Loreenhoorn het volgende:
@:HSG-bomber Ik weet dat het laatste niet normaal klinkt, maar dit is maar 1 keer gebeurt en hij had veel alcohol op, zei erna sorry. Dus toen heb ik het maar gelaten. Het is niet dat dit vaker gebeurt. Dat van kritiek naar mij gebeurt wel vaak. En dingen zoals deze ruzie. En dat die dan zo tegen me praat als hier te lezen is
Alcohol is iets waardoor je remmen eraf gaan.

Dan zegt men vaak de waarheid als ze zat zijn.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Spellchecker woensdag 6 mei 2020 @ 13:43:17 #189
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_192973267
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2020 06:41 schreef maily het volgende:

[..]

:|W
Die eis alleen al zou ervoor zorgen dat ik zou zeggen: de groeten, op handen en voeten. Tot nooit meer ziens :W
pi_192973318
Ondanks dat ik ook denk dat dit een troll is en als het dat niet is dat ik mij afvraag waarom je hiermee doorgaat.. Heb ik toch wel een serieus antwoord: huur een auto.
  woensdag 6 mei 2020 @ 13:53:57 #192
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192973417
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 13:48 schreef GereDathan het volgende:
Ondanks dat ik ook denk dat dit een troll is en als het dat niet is dat ik mij afvraag waarom je hiermee doorgaat.. Heb ik toch wel een serieus antwoord: huur een auto.
Ja, wel zo netjes om het niet via whatsapp uit te maken.
The love you take is equal to the love you make.
pi_192973855
Ok vreemd dat dit nog niet eerder is gezegd maar zou het kunnen dat TS het verhaal iets positiever voor haar laat uitvallen dan het daadwerkelijk is?

Stel dat de vriend vanalles voor haar doet, al 50x op en neer is gereden en zij niks voor hem doet. En als hij dan een keer wat vraagt (en zeker voor belangrijke momenten zoals het overlijden van zijn vader) en dan laat ze het afweten.
Tsja ik zou dan ook als vriend anders kijken hoe jij in de relatie staat. Het is geven en nemen. Ik kan daar niet over oordelen hoe dat bij jullie zit maar dat je er niet bent als zijn vader is overleden is echt niet ok.
Je leert mensen kennen in moeilijke tijden en dat heb je toen glansrijk verknald.
En nu vraagt ie of je op een voor hem blijkbaar belangrijke dag langskomt en dat ga je niet doen.

Sorry TS, maar je klinkt als een ‘powervrouw’ wanneer het je goed uitkomt.
  woensdag 6 mei 2020 @ 14:18:51 #194
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_192973881
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 14:17 schreef MisChrartin het volgende:
Ok vreemd dat dit nog niet eerder is gezegd maar zou het kunnen dat TS het verhaal iets positiever voor haar laat uitvallen dan het daadwerkelijk is?

Stel dat de vriend vanalles voor haar doet, al 50x op en neer is gereden en zij niks voor hem doet. En als hij dan een keer wat vraagt (en zeker voor belangrijke momenten zoals het overlijden van zijn vader) en dan laat ze het afweten.
Tsja ik zou dan ook als vriend anders kijken hoe jij in de relatie staat. Het is geven en nemen. Ik kan daar niet over oordelen hoe dat bij jullie zit maar dat je er niet bent als zijn vader is overleden is echt niet ok.
Je leert mensen kennen in moeilijke tijden en dat heb je toen glansrijk verknald.
En nu vraagt ie of je op een voor hem blijkbaar belangrijke dag langskomt en dat ga je niet doen.

Sorry TS, maar je klinkt als een ‘powervrouw’ wanneer het je goed uitkomt.
Ze wil wel maar het moet wel redelijk zijn. En ze was er wel degelijk met schoonvaders overlijden.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_192973908
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 14:17 schreef MisChrartin het volgende:
Ok vreemd dat dit nog niet eerder is gezegd maar zou het kunnen dat TS het verhaal iets positiever voor haar laat uitvallen dan het daadwerkelijk is?

Stel dat de vriend vanalles voor haar doet, al 50x op en neer is gereden en zij niks voor hem doet. En als hij dan een keer wat vraagt (en zeker voor belangrijke momenten zoals het overlijden van zijn vader) en dan laat ze het afweten.
Tsja ik zou dan ook als vriend anders kijken hoe jij in de relatie staat. Het is geven en nemen. Ik kan daar niet over oordelen hoe dat bij jullie zit maar dat je er niet bent als zijn vader is overleden is echt niet ok.
Je leert mensen kennen in moeilijke tijden en dat heb je toen glansrijk verknald.
En nu vraagt ie of je op een voor hem blijkbaar belangrijke dag langskomt en dat ga je niet doen.

Sorry TS, maar je klinkt als een ‘powervrouw’ wanneer het je goed uitkomt.
Je geeft nogal een eigen draai aan het verhaal.
  FOK!fotograaf woensdag 6 mei 2020 @ 14:23:08 #196
364681 over_hedge
pi_192973948
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 14:17 schreef MisChrartin het volgende:
hoe dat bij jullie zit maar dat je er niet bent als zijn vader is overleden is echt niet ok.
Klopt. Maar dat was ze wel? Alleen in de ochtend ipv midden in de nacht :P

Als ik het verhaal goed begrijp dan
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_192974041
Ik bedoelde vooral dat de reactie van haar vriend niet zomaar uit de lucht komt vallen. Daar moet al meer spelen wat TS niet verteld heeft en dat het verhaal vast iets genuanceerder ligt dan wat ze hier vertelt.
  woensdag 6 mei 2020 @ 14:32:51 #198
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_192974101
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 14:17 schreef MisChrartin het volgende:
Ok vreemd dat dit nog niet eerder is gezegd maar zou het kunnen dat TS het verhaal iets positiever voor haar laat uitvallen dan het daadwerkelijk is?

Stel dat de vriend vanalles voor haar doet, al 50x op en neer is gereden en zij niks voor hem doet. En als hij dan een keer wat vraagt (en zeker voor belangrijke momenten zoals het overlijden van zijn vader) en dan laat ze het afweten.
Tsja ik zou dan ook als vriend anders kijken hoe jij in de relatie staat. Het is geven en nemen. Ik kan daar niet over oordelen hoe dat bij jullie zit maar dat je er niet bent als zijn vader is overleden is echt niet ok.
Je leert mensen kennen in moeilijke tijden en dat heb je toen glansrijk verknald.
En nu vraagt ie of je op een voor hem blijkbaar belangrijke dag langskomt en dat ga je niet doen.

Sorry TS, maar je klinkt als een ‘powervrouw’ wanneer het je goed uitkomt.
Ik vermoed dat dat inderdaad zijn voorstelling van de situatie is. We lezen haar kant dus het punt waarop de waarheid ligt is waarschijnlijk naar haar toe verschoven, maar in beide gevallen klinkt het alsof er iets goed mis zit.

Of zij nou echt zo'n bitch is of dat hij dat in zijn hoofd van haar gemaakt heeft, dat is toch niet hoe je naar je vriendin hoort te kijken? Blijkbaar heeft hij het idee dat hij weet hoe ze is en het klinkt niet positief.

Overigens vermoed ik dat ze allebei gewoon geven en nemen, maar dat hun 'liefdestaal' afwijkt en hij niet ziet wat zij voor hem doet en zij niet ziet wat hij voor haar doet (waardoor ze onvoldoende dankbaar is in zijn optiek).
pi_192974315
Is hij ook daadwerkelijk jarig die dag? Kan hij je niet ophalen als hij het zo belangrijk vindt?
pi_192974321
@MisChrartin Ik heb dit verhaal gewoon feitelijk geschreven. De situatie zoals hij is. Ik heb het helemaal niet laten afweten met zijn vaders overlijden. Hij belde mij die avond op laat in de avond. Ik wou meteen komen. Mijn ouders weigerden mij te laten gaan omdat ik 3 uur moest reizen en dit waarschijnlijk niet redde met de laatste bus. Ook was mijn telefoon leeg. Toen ben ik de volgende ochtend voor 8 uur meteen in het ov gesprongen naar hem en daar 7 dagen non-stop gebleven en school geweigerd. En tuurlijk is het geven en nemen. Maar het is niet zo dat ik niks voor hem doe. Ik doe juist super veel voor hem. Hou elk weekend voor hem leeg omdat hij bijv. Thuis voetbal heeft en naar Vitesse moet. Hem voor zijn verjaardag al een cadeau gegeven en etentje beloofd. Alleen ik zit nu zonder vervoer en hij roept constant neem maar en boete. Zoek het maar uit. Jouw probleem, ik ben jarig. En ik zit super veel moeite te doen er te kunnen komen. Het is niet dat ik expres niks voor hem doe. En hij brengt me zoals eerder beschreven inderdaad na een weekend samen zijn altijd thuis. En daar ben ik ook heel dankbaar voor. Alleen nu heb ik 0% vervoer omdat het ov wegvalt door corona en hij begrijpt mijn situatie niet
  woensdag 6 mei 2020 @ 14:51:06 #201
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_192974347
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 14:49 schreef Loreenhoorn het volgende:
@:MisChrartin Ik heb dit verhaal gewoon feitelijk geschreven. De situatie zoals hij is. Ik heb het helemaal niet laten afweten met zijn vaders overlijden. Hij belde mij die avond op laat in de avond. Ik wou meteen komen. Mijn ouders weigerden mij te laten gaan omdat ik 3 uur moest reizen en dit waarschijnlijk niet redde met de laatste bus. Ook was mijn telefoon leeg. Toen ben ik de volgende ochtend voor 8 uur meteen in het ov gesprongen naar hem en daar 7 dagen non-stop gebleven en school geweigerd. En tuurlijk is het geven en nemen. Maar het is niet zo dat ik niks voor hem doe. Ik doe juist super veel voor hem. Hou elk weekend voor hem leeg omdat hij bijv. Thuis voetbal heeft en naar Vitesse moet. Hem voor zijn verjaardag al een cadeau gegeven en etentje beloofd. Alleen ik zit nu zonder vervoer en hij roept constant neem maar en boete. Zoek het maar uit. Jouw probleem, ik ben jarig. En ik zit super veel moeite te doen er te kunnen komen. Het is niet dat ik expres niks voor hem doe. En hij brengt me zoals eerder beschreven inderdaad na een weekend samen zijn altijd thuis. En daar ben ik ook heel dankbaar voor. Alleen nu heb ik 0% vervoer omdat het ov wegvalt door corona en hij begrijpt mijn situatie niet
Van waar naar waar moet je? Heb een leaseauto met oneindig benzine, en geen fuck te doen dit weekend, dus wil je best te hulp schieten hoor. Vitesse is niet superver hier vandaan...
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  FOK!fotograaf woensdag 6 mei 2020 @ 14:52:52 #202
364681 over_hedge
pi_192974375
quote:
6s.gif Op woensdag 6 mei 2020 14:51 schreef Tyr80 het volgende:

[..]

Van waar naar waar moet je? Heb een leaseauto met oneindig benzine, en geen fuck te doen dit weekend, dus wil je best te hulp schieten hoor. Vitesse is niet superver hier vandaan...
Zou toch wat zijn. als je als vriend zijnde je vriendin bij een vreemde in de auto laat stappen omdat je zelf weigert haar op te halen :D

Wel lief aanbod van de rest.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_192974546
@Tyr80 Ik moet van een dorp naast Arnhem naar een dorp in Brabant (beek en donk). Is ongeveer 65 minuten rijden. Maar ik weet niet of t slim is zomaar bij iemand in de auto te gaan die ik niet ken, hoewel t wel super lief aanbod is
  Spellchecker woensdag 6 mei 2020 @ 15:07:47 #204
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_192974565
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 14:48 schreef Bananenpap het volgende:
Is hij ook daadwerkelijk jarig die dag? Kan hij je niet ophalen als hij het zo belangrijk vindt?
Nee.
pi_192974602
Gaat het wel goed met je vriend? 1.5 jaar na overlijden van een ouder is niet veel en het klinkt alsof hij zich alleen voelt.
  Moderator woensdag 6 mei 2020 @ 15:20:31 #206
441859 crew  Lenny77
pi_192974691
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 14:52 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Zou toch wat zijn. als je als vriend zijnde je vriendin bij een vreemde in de auto laat stappen omdat je zelf weigert haar op te halen :D

Wel lief aanbod van de rest.
Ik vind dit eigenlijk wel een goede.
Eens kijken wat het ventje zegt als ze door een vreemde afgezet wordt omdat ze volgens hem haar plan moest trekken :P
Tyr80, please geen engerd zijn :o
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_192974695
Huur een auto bij autohopper ofzo..ben je goedkoper dan een taxi, kan je naar zijn verjaardag en je leert autorijden.

Persoonlijk zou ik die auto huren, rondje nederland rijden en niet langs die Zeurpiet rijden. Maar dat ben ik...
pi_192974700
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2020 15:20 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ik vind dit eigenlijk wel een goede.
Eens kijken wat het ventje zegt als ze door een vreemde afgezet wordt omdat ze volgens hem haar plan moest trekken :P
Tyr80, please geen engerd zijn :o
Of juist heel eng schminken om die vriend een mega hartverzakking te geven. :D
  Spellchecker woensdag 6 mei 2020 @ 15:24:35 #209
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_192974737
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 15:22 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Of juist heel eng schminken om die vriend een mega hartverzakking te geven. :D
Met zwarte stift tattoos tekenen, baard en snor laten staan, trainingsbroek en witte sokken in teenslippers dragen.
  woensdag 6 mei 2020 @ 15:24:57 #210
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192974742
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 15:21 schreef LoaLoa het volgende:
Huur een auto bij autohopper ofzo..ben je goedkoper dan een taxi, kan je naar zijn verjaardag en je leert autorijden.

Persoonlijk zou ik die auto huren, rondje nederland rijden en niet langs die Zeurpiet rijden. Maar dat ben ik...
Is al gezegd, kan meestal niet als je nog maar zo kort je rijbewijs hebt.

En ik vraag me af of haar ouders dat wél goed zullen vinden...

Het probleem is trouwens niet opgelost als ze zondag wél verschijnt op zijn verjaardag. Ik durf zelfs wel te stellen dat ze hem daarmee alleen maar gaat belonen voor zijn vervelende gedrag. Dus niet doen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_192975329
Wat een triest jongetje. Misschien toch de relatie maar eens heroverwegen. En ik zou met zijn gedrag ook echt geen moeite meer doen om iets te regelen oid om er dit weekend bij te zijn.
"Pools are perfect for holding water"
  woensdag 6 mei 2020 @ 16:03:50 #212
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_192975342
Stuur hem een taart in de vorm van je geslachtsdeel, met als onderschrift 'steek hier je lul voortaan maar in'

Wat een egoïstisch mannetje.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_192975863
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 10:42 schreef Loreenhoorn het volgende:
@:over_hedge We hadden gisteravond ruzie via Whatsapp en toen is hij inderdaad midden in dat gesprek gaan slapen. Hij zei wel dat die ging slapen. Nu heeft hij vanochtend Goeiemorgen gestuurd en of ik lekker heb geslapen. Dus ik zei: Nee jij wel? Toen zei hij dat hij wel goed geslapen heeft. En dat was het tot nu toe. Hij ziet toch alleen in dat ik maar op die verjaardag moet komen en door het vuur moet ookal heb ik geen redelijke opties, dus ik weet het even niet
Hierdoor durf ik nu wel de conclusie te trekken dat hij het uit wil (laten) maken. Het interesseert hem niet dat jij je kut voelt, hij slaapt er niet minder om. Het houdt niet op, niet vanzelf. De knul manipuleert jouw om het leven. Heel hard wegrennen bij die klojo!

Zonder de rest hieronder nog gelezen te hebben
pi_192975954
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 16:33 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Hierdoor durf ik nu wel de conclusie te trekken dat hij het uit wil (laten) maken. Het interesseert hem niet dat jij je kut voelt, hij slaapt er niet minder om. Het houdt niet op, niet vanzelf. De knul manipuleert jouw om het leven. Heel hard wegrennen bij die klojo!

Zonder de rest hieronder nog gelezen te hebben
Zou misschien kunnen inderdaad. Dat ie het uit wil hebben, maar er zelf de ballen niet voor heeft en daarom dus maar kut gaat lopen doen zodat TS het uitmaakt.
  woensdag 6 mei 2020 @ 17:05:50 #215
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_192976396
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 15:06 schreef Loreenhoorn het volgende:
Ik moet van een dorp naast Arnhem naar een dorp in Brabant (beek en donk).
Ik neem aan dat je andersom bedoelt. Anders kwam hij wel om de week week jouw kant op.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_192977371
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2020 15:24 schreef Lienekien het volgende:

[..]


Het probleem is trouwens niet opgelost Ik durf zelfs wel te stellen dat ze hem daarmee alleen maar gaat belonen voor zijn vervelende gedrag. Dus niet doen.
Helemaal mee eens. Als dat nu albegint hoe is het dan over 1, 2, 5 jaar.
pi_192978382
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 14:49 schreef Loreenhoorn het volgende:
@:MisChrartin Ik heb dit verhaal gewoon feitelijk geschreven. De situatie zoals hij is. Ik heb het helemaal niet laten afweten met zijn vaders overlijden. Hij belde mij die avond op laat in de avond. Ik wou meteen komen. Mijn ouders weigerden mij te laten gaan omdat ik 3 uur moest reizen en dit waarschijnlijk niet redde met de laatste bus. Ook was mijn telefoon leeg. Toen ben ik de volgende ochtend voor 8 uur meteen in het ov gesprongen naar hem en daar 7 dagen non-stop gebleven en school geweigerd. En tuurlijk is het geven en nemen. Maar het is niet zo dat ik niks voor hem doe. Ik doe juist super veel voor hem. Hou elk weekend voor hem leeg omdat hij bijv. Thuis voetbal heeft en naar Vitesse moet. Hem voor zijn verjaardag al een cadeau gegeven en etentje beloofd. Alleen ik zit nu zonder vervoer en hij roept constant neem maar en boete. Zoek het maar uit. Jouw probleem, ik ben jarig. En ik zit super veel moeite te doen er te kunnen komen. Het is niet dat ik expres niks voor hem doe. En hij brengt me zoals eerder beschreven inderdaad na een weekend samen zijn altijd thuis. En daar ben ik ook heel dankbaar voor. Alleen nu heb ik 0% vervoer omdat het ov wegvalt door corona en hij begrijpt mijn situatie niet
Dan is het gewoon een kinderachtige aansteller.
pi_192978980
Iedereen vindt het hier ook altijd wel mooi om een relatie uit elkaar te drijven hè. _O-

Eerste tip bij ruzies is op Fok altijd: Jullie passen niet bij elkaar, kap er maar mee.
  Spellchecker woensdag 6 mei 2020 @ 19:26:14 #219
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_192979457
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 19:14 schreef Generationalpha het volgende:
Iedereen vindt het hier ook altijd wel mooi om een relatie uit elkaar te drijven hè. _O-

Eerste tip bij ruzies is op Fok altijd: Jullie passen niet bij elkaar, kap er maar mee.
Nee hoor. Niet per se.
Maar als een relatie niet lekker loopt en er wordt een topic over gemaakt ....
Moeten wij TS dan maar adviseren om toch de auto van haar ouders mee te nemen of er een te gaan huren/lenen? Omdat meneertje EIST dat zij op zijn verjaardag komt?
8)7
  woensdag 6 mei 2020 @ 19:34:16 #220
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192979809
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 19:14 schreef Generationalpha het volgende:
Iedereen vindt het hier ook altijd wel mooi om een relatie uit elkaar te drijven hè. _O-

Eerste tip bij ruzies is op Fok altijd: Jullie passen niet bij elkaar, kap er maar mee.
“Iedereen”. “Altijd”.

Ongenuanceerd.

Next!
The love you take is equal to the love you make.
pi_192979849
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2020 19:34 schreef Lienekien het volgende:

[..]

“Iedereen”. “Altijd”.

Ongenuanceerd.

Next!
:') Lees dit topic dan door.
  woensdag 6 mei 2020 @ 19:37:21 #222
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192979932
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 19:35 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

:') Lees dit topic dan door.
Dat is dit topic, ja. En zelfs hier niet ‘iedereen’.
The love you take is equal to the love you make.
pi_192980497
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2020 19:37 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat is dit topic, ja. En zelfs hier niet ‘iedereen’.
Prima.
pi_192980565
Ik heb niet geadviseerd om ermee te kappen hoor, dat is al 1.
  woensdag 6 mei 2020 @ 19:54:46 #225
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_192980625
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 19:35 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

:') Lees dit topic dan door.
In dit topic wordt vooral geadviseerd de relatie nog eens goed te bekijken, want dit zijn buitenproportionele wensen van meneer
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 6 mei 2020 @ 20:14:13 #226
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_192981180
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 19:35 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

:') Lees dit topic dan door.
Adem in adem uit. Het topic is nep.
Geen Vitesse-supporter die vanuit Beek en Donk om de week naar Arnhem rijdt voor zijn favo club en dan zijn vriendin van Arnhem iedere week naar Beek en Donk laat komen hoor.

En ja dat zal vast een vergissing zijn geweest. In het verzonnen verhaal dan. 'Loreen' zal denk ik niet vergeten wat haar woonplaats is. Als het echt zou zijn.

quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 19:14 schreef Generationalpha het volgende:
Iedereen vindt het hier ook altijd wel mooi om een relatie uit elkaar te drijven hè. _O-

Eerste tip bij ruzies is op Fok altijd: Jullie passen niet bij elkaar, kap er maar mee.
Maar vooruit ik hap wel, wat zou jij adviseren in zo'n situatie?

[ Bericht 29% gewijzigd door Elpis op 06-05-2020 20:19:56 ]
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_192981459
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 15:06 schreef Loreenhoorn het volgende:
@:Tyr80 Ik moet van een dorp naast Arnhem naar een dorp in Brabant (beek en donk). Is ongeveer 65 minuten rijden. Maar ik weet niet of t slim is zomaar bij iemand in de auto te gaan die ik niet ken, hoewel t wel super lief aanbod is
Met deze post wordt het topic ineens echt ongeloofwaardig. :{w
Alius aliud dicit
  woensdag 6 mei 2020 @ 20:28:19 #228
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_192981556
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 15:06 schreef Loreenhoorn het volgende:
@:Tyr80 Ik moet van een dorp naast Arnhem naar een dorp in Brabant (beek en donk). Is ongeveer 65 minuten rijden. Maar ik weet niet of t slim is zomaar bij iemand in de auto te gaan die ik niet ken, hoewel t wel super lief aanbod is
Niet andersom?
Prrrrr
pi_192983243
Niet gaan en dan op de avond zelf de politie/handhaving bellen dat er een feest aan de gang is met teveel personen :7
pi_192983274
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 21:38 schreef tjoptjop het volgende:
Niet gaan en dan op de avond zelf de politie/handhaving bellen dat er een feest aan de gang is met teveel personen :7
beste post van het hele topic O+
Alius aliud dicit
  Spellchecker woensdag 6 mei 2020 @ 21:43:26 #231
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_192983370
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 21:38 schreef tjoptjop het volgende:
Niet gaan en dan op de avond zelf de politie/handhaving bellen dat er een feest aan de gang is met teveel personen :7
:D
  woensdag 6 mei 2020 @ 21:56:18 #232
481998 K21
Cappuccino
pi_192983726
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 21:38 schreef tjoptjop het volgende:
Niet gaan en dan op de avond zelf de politie/handhaving bellen dat er een feest aan de gang is met teveel personen :7
_O_
pi_192984091
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 21:38 schreef tjoptjop het volgende:
Niet gaan en dan op de avond zelf de politie/handhaving bellen dat er een feest aan de gang is met teveel personen :7
_O-
  woensdag 6 mei 2020 @ 22:41:03 #234
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_192984731
Wat een verhaal, wat een enorm zielige gozer. :')

Typische kenmerken voor een borderliner. Je moet maar 'bewijzen' dat je ze 'waard' bent. En anders zijn ze 'teleurgesteld'. In geval van TS dus door buitenproportionele kosten te maken, want "hij is jarig."

Dit soort mensen wil je echt niks mee te maken hebben, want dat gaat van kwaad tot erger. Als je graag wilt dat je vriendin erbij is en je hebt zelf een auto tot je beschikking en zij nog niet, en i.v.m. uitzonderlijke maatregelen is het qua OV ook niet te doen, haal je haar gewoon op als je een beetje normaal bent.

Een relatie is toch geen test om te zien of de ander wel 'genoeg om je geeft' door een vrijwel onmogelijke situatie op te lossen? Kom nou. :')
pi_192984939
@Elpis Mijn vriend woont in Brabant en is inderdaad Vitesse supporter uit ARNHEM ja. Dat is geen typfout of onzin. Ik weet dat brabant een andere club heeft maar hij is al van jongs af aan voor Vitesse. Ik kom zelf uit de buurt van arnhem en zo heb ik hem leren kennen. Ik had 2 jaar terug Tinder en had dit afgesteld op 10 km afstand. Toen kwam ik hem tegen. Bleek dat hij uit brabant komt maar wel Vitesse supporter en daarom stond de km teller dichtbij en matchte ik hem. In het begin wou ik ook geen relatie vanwege de afstand maar hij bleef volhouden dat die mij kon halen, brengen, dat hij toch vaak in arnhem was, en dat het geen probleem is. Zo is het begonnen. En als je mijn verhaal onzin vind omdat iemand uit brabant voor Vitesse is dan kan dat. Ik weet zelf de waarheid en ik snap niet waarom mensen denken dat ik een fantasie verhaal verzin. Wat heb ik aan adviezen van een fantasieverhaal...
pi_192985080
@Elpis en Vitesse speelt al weken niet meer. Ook vanwege corona. Dus hij komt daarom sowieso de laatste tijd niet in arnhem. Normaal wel om de week, maar hij moet hoe dan ook elke zondagochtend in Brabant zijn voor zijn eigen voetbal. Als zondag dan in de middag/avond Vitesse speelt breng hij mij gelijk thuis. En anders komt die vaak vrijdagavond of zaterdag en dan gaat hij op tijd terug voor zijn eigen voetbal. Zo regelen we dat altijd
  woensdag 6 mei 2020 @ 22:58:22 #237
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_192985126
TS, als ik alles zo lees verdien jij gewoon meer dan dit... Maar daar kom je nog wel achter als je ooit een andere relatie krijgt met iemand die wel respect voor jou heeft...
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  woensdag 6 mei 2020 @ 23:29:43 #238
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_192985588
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 22:49 schreef Loreenhoorn het volgende:
@:Elpis Mijn vriend woont in Brabant en is inderdaad Vitesse supporter uit ARNHEM ja. Dat is geen typfout of onzin. Ik weet dat brabant een andere club heeft maar hij is al van jongs af aan voor Vitesse. Ik kom zelf uit de buurt van arnhem en zo heb ik hem leren kennen. Ik had 2 jaar terug Tinder en had dit afgesteld op 10 km afstand. Toen kwam ik hem tegen. Bleek dat hij uit brabant komt maar wel Vitesse supporter en daarom stond de km teller dichtbij en matchte ik hem. In het begin wou ik ook geen relatie vanwege de afstand maar hij bleef volhouden dat die mij kon halen, brengen, dat hij toch vaak in arnhem was, en dat het geen probleem is. Zo is het begonnen. En als je mijn verhaal onzin vind omdat iemand uit brabant voor Vitesse is dan kan dat. Ik weet zelf de waarheid en ik snap niet waarom mensen denken dat ik een fantasie verhaal verzin. Wat heb ik aan adviezen van een fantasieverhaal...
Tja, nog een kenmerk van borderliner: in het begin je op handen dragen, "alles voor je over hebben", etc. En wanneer je dan overstag bent, stukje bij beetje dat afbreken en eisen dat je je 'bewijst' tegenover hen. :')
  woensdag 6 mei 2020 @ 23:45:02 #239
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_192985788
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 21:38 schreef tjoptjop het volgende:
Niet gaan en dan op de avond zelf de politie/handhaving bellen dat er een feest aan de gang is met teveel personen :7
_O-
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_192985949
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 21:38 schreef tjoptjop het volgende:
Niet gaan en dan op de avond zelf de politie/handhaving bellen dat er een feest aan de gang is met teveel personen :7
Uberhaupt je verjaardag nu vieren idd. In mijn familie/vriendenkring viert niemand hun verjaardag ivm corona. Vind het weer erg onnadenkend/asociaal als er zo over doorgedramd wordt
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_192986004
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 19:14 schreef Generationalpha het volgende:
Iedereen vindt het hier ook altijd wel mooi om een relatie uit elkaar te drijven hè. _O-

Eerste tip bij ruzies is op Fok altijd: Jullie passen niet bij elkaar, kap er maar mee.
Misschien moet je het zelf doen, zodat je niet van dit soort stomme posts hoeft te maken? :D!
  donderdag 7 mei 2020 @ 00:01:57 #242
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192986005
Plot twist. Ze moet komen want hij heeft een aanzoek gepland.

^)
The love you take is equal to the love you make.
  Vis een optie? donderdag 7 mei 2020 @ 06:24:59 #243
70532 loveli
N
pi_192987894
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:24 schreef Loreenhoorn het volgende:
@:over_hedge Ik vind onze relatie verder wel prima. Alleen vind ik wel dat hij veel kritiek heeft op mij. Over van alles. Hoe ik ben, wat ik doe etc. Bijvoorbeeld: Kritiek over dat ik niet sport, of dat ik niet een bijbaan heb en eigenlijk best een waslijst. Heb ik al een keer met hem over gehad. Maar hij zegt dat die alleen zulke dingen zegt om mij te helpen en me een beter persoon te maken. En afgelopen januari had hij een keer te veel gedronken. Toen heeft hij me uit het niks ineens helemaal uitgescholden voor kut wijf, en egoïstisch en allemaal dat soort dingen. Toen heeft hij de dag erna wel sorry gezegd tegen mij.
'Sorry' maakt het weer goed :Y

Maarre.. Hij zou alles voor jou doen maar komt alleen langs als Vitesse speelt, of begrijp ik dat verkeerd?
crap in = crap out
pi_192988244
Escalatie = 2+(n)post^2
= troll
Tip: al die gekke details al wat meer in de OP weggeven op een vage manier, dan komen ze niet zo uit de lucht vallen.
  Spellchecker donderdag 7 mei 2020 @ 07:20:09 #245
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_192988263
quote:
10s.gif Op donderdag 7 mei 2020 00:01 schreef Lienekien het volgende:
Plot twist. Ze moet komen want hij heeft een aanzoek gepland.

^)
*O*
  donderdag 7 mei 2020 @ 07:33:11 #246
39240 jagermaster
stof en water, dat ben ik
pi_192988366
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 22:56 schreef Loreenhoorn het volgende:
@:Elpis en Vitesse speelt al weken niet meer. Ook vanwege corona. Dus hij komt daarom sowieso de laatste tijd niet in arnhem. Normaal wel om de week, maar hij moet hoe dan ook elke zondagochtend in Brabant zijn voor zijn eigen voetbal. Als zondag dan in de middag/avond Vitesse speelt breng hij mij gelijk thuis. En anders komt die vaak vrijdagavond of zaterdag en dan gaat hij op tijd terug voor zijn eigen voetbal. Zo regelen we dat altijd
Dus jij ging iedere keer 3 uur met OV naar hem toe. Hij moet op zondag voetballen, dat is redelijk heilig voor hem. En dan brengt hij je terug opdat hij toch al naar Vitesse gaat, wat een moeite zeg.

Het voorstel van de fiets vind ik niet zo’n slecht idee, is maar 70 km. En anders zou ik Tinder dus maar weer installeren.
Where's my fear???
  donderdag 7 mei 2020 @ 07:46:46 #247
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_192988457
Is je vriend een Turk/Marokaan? Die zijn vaak wat dwingender dan Nederlandse jongens
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 7 mei 2020 @ 07:51:31 #248
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_192988499
Leuk verhaal , ik geloof er alleen geen bal van.

De fake druipt er vanaf
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_192988870
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 07:46 schreef OxygeneFRL het volgende:
Is je vriend een Turk/Marokaan? Die zijn vaak wat dwingender dan Nederlandse jongens
:') hou op.
  donderdag 7 mei 2020 @ 08:21:36 #250
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_192988882
Hoe dan ook Geen Taxi nemen en ook niet gaan lopen.
Als je vriend wilt dat je komt, gaat ie je maar halen/brengen. (hij houdt toch van je, kan hij dat ook wel voor je opbrengen, of heeft hij niets voor je over? )

En anders maar lekker ruzie / uitmaken met die gozer.
  donderdag 7 mei 2020 @ 08:25:16 #251
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_192988924
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 08:30 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Dus wat is je probleem?
:D :') Omgekeerde psychologie van de koude grond 14.gif
pi_192989567
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 09:49 schreef Loreenhoorn het volgende:
@:Lienekien Ja dat klinkt inderdaad wel tegenstrijdig. Maar als je van iemand houd en zoiets gebeurt 1x dan accepteer je dat omdat je iemand niet kwijt wilt en het gebeurt niet altijd. Dat van die kritiek heb ik al met hem over gehad best vaak, maar dan zegt hij dat hij het doet om me een beter persoon te maken en te helpen. En dan denk ik wat moet ik hiermee

Maar nu met deze ruzie vond ik het heel onredelijk en wou ik weten wat anderen hiervan vonden

En als je dit leest van buitenaf denk je waarom accepteer je dit. Maar je hebt alsnog dat je van iemand houd en redenen zoekt waarom iemand dingen niet slecht bedoeld en dat ik het in mijn hoofd overdrijf
Dus hij wil van jou een beter persoon maken?
In de gauwigheid las ik dat jij vorig jaar iets aan je tanden hebt laten doen. En dit wordt dan door vriendlief tegen jou gebruikt omdat dat nu mooi in zijn straatje past.
What's next? Straks neem je voor zijn plezier een bijbaantje en/of een sportabo.
En als je dan onverhoopt weer een afspraak moet uitstellen vanwege een sportblessure of extra werk, gaat hij daar weer over lopen kwallen.
Dump die zak en zoek een leuke vent. Eentje die jou wel accepteert zoals je bent.
  donderdag 7 mei 2020 @ 09:44:00 #253
108913 Godshand
guide4you
pi_192990053
quote:
6s.gif Op donderdag 7 mei 2020 08:21 schreef Cue_ het volgende:
Hoe dan ook Geen Taxi nemen en ook niet gaan lopen.
Als je vriend wilt dat je komt, gaat ie je maar halen/brengen. (hij houdt toch van je, kan hij dat ook wel voor je opbrengen, of heeft hij niets voor je over? )

En anders maar lekker ruzie / uitmaken met die gozer.
Dit.

Overigens denk ik niet dat hij het uit maakt, maar gewoon boos blijft.

Als zij het uit maakt gaat hij zielig doen.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  Moderator donderdag 7 mei 2020 @ 09:46:43 #254
9859 crew  Karina
Woman
pi_192990098
Wat ik zou doen: zorgen dat je op een of andere manier toch kunt komen en het dan uitmaken. Zal hem leren met zijn praatjes.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 7 mei 2020 @ 09:49:16 #255
108913 Godshand
guide4you
pi_192990133
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 15:11 schreef Cronometer_ het volgende:
Gaat het wel goed met je vriend? 1.5 jaar na overlijden van een ouder is niet veel en het klinkt alsof hij zich alleen voelt.
Kan best, maar moet hij niet af reageren op zijn vriendin.

Auto huren/Greenweels is ook een idee, als je zo nodig toch naar zijn pijpen wil dansen...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_192990135
quote:
99s.gif Op donderdag 7 mei 2020 09:46 schreef Karina het volgende:
Wat ik zou doen: zorgen dat je op een of andere manier toch kunt komen en het dan uitmaken. Zal hem leren met zijn praatjes.
Waarom die hele rit afleggen als je net zo makkelijk per telefoon kunt doen?
  donderdag 7 mei 2020 @ 09:49:53 #257
108913 Godshand
guide4you
pi_192990148
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 09:49 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Waarom die hele rit afleggen als je net zo makkelijk per telefoon kunt doen?
Per telefoon is wel zo onbeschoft :r
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_192990158
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2020 09:49 schreef Godshand het volgende:

[..]

Per telefoon is wel zo onbeschoft :r
Weet ik, maar nood breekt wet. Coronacrisis, weet je wel.
  donderdag 7 mei 2020 @ 09:56:25 #259
108913 Godshand
guide4you
pi_192990239
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 09:50 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Weet ik, maar nood breekt wet. Coronacrisis, weet je wel.
:') :{w
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_192990241
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2020 09:49 schreef Godshand het volgende:

[..]

Kan best, maar moet hij niet af reageren op zijn vriendin.

Auto huren/Greenweels is ook een idee, als je zo nodig toch naar zijn pijpen wil dansen...
Dit was voordat ze meer informatie gaf. Zou hem dumpen.
  Moderator donderdag 7 mei 2020 @ 10:20:10 #261
9859 crew  Karina
Woman
pi_192990616
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 09:49 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Waarom die hele rit afleggen als je net zo makkelijk per telefoon kunt doen?
Om zijn reactie te zien en ook inderdaad omdat ik het wel zo netjes vindt, ook al is het een eikel.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 7 mei 2020 @ 10:53:18 #262
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192991175
quote:
99s.gif Op donderdag 7 mei 2020 10:20 schreef Karina het volgende:

[..]

Om zijn reactie te zien en ook inderdaad omdat ik het wel zo netjes vindt, ook al is het een eikel.
Ja, als een duidelijke daad van uit die onderdanige rol komen. Niet lafjes terugtrekken, maar hem in de ogen kijken en zeggen: ik heb hier genoeg van, ik pik dit niet meer, het is afgelopen. Ik wens je het beste, maar ik ga mijn eigen weg.

Dat trekt Loreen ook voor zichzelf een streep in het zand. In haar volgende relatie moet ze echt hogere eisen stellen, uit zelfrespect.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 7 mei 2020 @ 11:00:25 #263
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_192991323
Wat een lul.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_192991648
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2020 09:49 schreef Godshand het volgende:

[..]

Per telefoon is wel zo onbeschoft :r
Hopelijk net zo onbeschoft als wat de klootzak schreef. Hij heeft een goede les nodig.

Stuur hem dit liedje:

pi_192994511
quote:
Nu is mijn vriend "teleurgesteld" en zegt non-stop dat ik er op de verjaardag moet zijn, ik moet het maar regelen en het is niet zijn probleem.
Ah, hij is niet "boos", hij is "teleurgesteld". Altijd een goeie voor emotionele chantage :7
-
pi_192995095
Godverdomme zeg, hier ga je toch geen tijd meer aan verspillen? Wat een kleuter :')
  FOK!fotograaf vrijdag 8 mei 2020 @ 22:00:35 #267
364681 over_hedge
pi_193022421
En? ga je naar zijn verjaardag?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_193024010
Die gozer is het typetje narcistisch, emotioneel-manipulator. Goede vangst TS.
pi_193024114
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 22:00 schreef over_hedge het volgende:
En? ga je naar zijn verjaardag?
Uiteraard. En ze laat zich nog jaren afkafferen door die gozer. Gevalletje Stockholm Syndroom.
pi_193024198
Is dit je vriend toevallig? :D

pi_193024577
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 23:37 schreef Cockwhale het volgende:
Is dit je vriend toevallig? :D

[ afbeelding ]
Wat een mafklapper is dat
pi_193024606
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2020 00:23 schreef Loreenhoorn het volgende:
Ik ben dus student en kan nog maar net mijn schoolgeld betalen etc. Toch verwacht mijn vriend nu dat ik die dure taxi betaal of een oplossing vind anders is hij teleurgesteld. Ook ging hij zeggen dat ik hem niks waard vind als ik die dure taxi niet betaal, want ik heb wel vorig jaar paar honderd euro betaald om mijn tanden mooier te maken.
Leuke vent hoor :')
pi_193024872
Ik snap nooit dat hertjes als TS bij dit soort gasten blijven

Een echte heer zou je ophalen of desnoods naar jou toekomen

Wat is die vriend van jou een onredelijke, egoïstische hork
  zaterdag 9 mei 2020 @ 00:53:34 #274
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193024913
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 07:53 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Hier stopte ik met lezen. Hier klopt iets niet. Je gaat teveel met Turken en Marokkanen om
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 08:05 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Doe ik toch. Dit soort stomme fouten horen niet op het HBO hbo of men gaat teveel met bontkraagje om. Jeweet.
* Te veel.

On-topic: dat die vent het lekker uitzoekt joh. Je doet je best, het lukt niet. Deal with it. Als mijn partner zo uit was op een conflict en totaal niet oplossingsgericht wil denken dan zou ik me vooral de pis niet lauw laten maken, maar er wel bijzonder snel klaar mee zijn.

[ Bericht 20% gewijzigd door Isdatzo op 09-05-2020 01:04:33 ]
Huilen dan.
pi_193027705
Wat een lulhannes zeg.
  zaterdag 9 mei 2020 @ 09:29:45 #276
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_193027848
Waarom laat jij je vriend zo tegen je praten
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
pi_193028538
quote:
99s.gif Op donderdag 7 mei 2020 09:46 schreef Karina het volgende:
Wat ik zou doen: zorgen dat je op een of andere manier toch kunt komen en het dan uitmaken. Zal hem leren met zijn praatjes.
:D
pi_193033549
Heb je nou al vervoer geregeld voor morgen?
Somebody that I used to know
pi_193034896
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 17:51 schreef Postbus100 het volgende:
Heb je nou al vervoer geregeld voor morgen?
Die komt niet terug hoor, na 270 negatieve berichtjes over haar lief.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Spellchecker zaterdag 9 mei 2020 @ 20:13:06 #280
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_193035524
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 17:51 schreef Postbus100 het volgende:
Heb je nou al vervoer geregeld voor morgen?
Misschien zit ze al op de fiets ....
pi_193035761
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 20:13 schreef maily het volgende:

[..]

Misschien zit ze al op de fiets ....
Of ze is gaan liften.
Ik snap dit soort topics nooit zo goed. Het is altijd een gigantische klootzak of kutwijf. En toch wil de klager er niet van af. Want 'ik hou zo veel van hem/haar'.
Zonde van de moeite die wij hier in steken.
Ze doet toch wat hij wil.

:r
  Spellchecker zaterdag 9 mei 2020 @ 20:31:49 #282
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_193035774
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 20:31 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Of ze is gaan liften.
Ik snap dit soort topics nooit zo goed. Het is altijd een gigantische klootzak of kutwijf. En toch wil de klager er niet van af. Want 'ik hou zo veel van hem/haar'.
Zonde van de moeite die wij hier in steken.
Ze doet toch wat hij wil.

:r
Ik ben stiekem wel benieuwd.
Maar ik denk niet dat we nog wat gaan lezen van TS ....
pi_193035816
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 20:31 schreef maily het volgende:

[..]

Ik ben stiekem wel benieuwd.
Maar ik denk niet dat we nog wat gaan lezen van TS ....
Ik denk ook van niet.
  zaterdag 9 mei 2020 @ 21:41:26 #284
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_193037355
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 20:31 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Of ze is gaan liften.
Ik snap dit soort topics nooit zo goed. Het is altijd een gigantische klootzak of kutwijf. En toch wil de klager er niet van af. Want 'ik hou zo veel van hem/haar'.
Zonde van de moeite die wij hier in steken.
Ze doet toch wat hij wil.

:r
Het is toch juist handig om anoniem meningen te horen van mensen die je niet kent?

Dat betekent toch niet dat je direct overtuigd bent en er gelijk mee stopt, omdat volslagen vreemden op basis van wat tekst over een specifieke situatie adviseren om dat te doen? :')

Op basis van wat ik lees, adviseer ik dat ook. Maar het zou wat zijn als je op basis van getypte berichtjes van volslagen vreemden die jou als persoon niet kennen dat direct zou moeten besluiten. Het kan je wellicht helpen om je erover te laten nadenken en je die richting op te laten bewegen.

Maar zeggen dat het zonde van de moeite is die 'wij' hierin steken, is natuurlijk helemaal debiel. :')
pi_193037946
Hiddendoe’s power plays zijn real.
-nee-
pi_193040218
@Loreenhoorn

Je hebt een narcist te pakken... Dat type mensen breken je finaal af en zuigen je compleet leeg. Je doet nu al niets goed volgens hem en lieverd....en je zult ook nooit goed genoeg worden in zijn ogen.
Sterkte meid. 😘
The waves you made will always be
  Moderator zondag 10 mei 2020 @ 01:14:44 #287
441859 crew  Lenny77
pi_193042610
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 20:31 schreef maily het volgende:

[..]

Ik ben stiekem wel benieuwd.
Maar ik denk niet dat we nog wat gaan lezen van TS ....
Ik denk van wel :P
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 10 mei 2020 @ 12:14:44 #288
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_193047209
Moet ze wel snel zijn .... of een nieuw topic, deel 2, openen.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_193048341
Er is er een jarig, hoera, hoera! Dat kan ze niet zien want hopelijk zit ze thuis op de bank en kookt die lul in zijn eigen sop gaar.
"Pools are perfect for holding water"
pi_193048354
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 14:03 schreef probeer het volgende:
Er is er een jarig, hoera, hoera! Dat kan ze niet zien want hopelijk zit ze thuis op de bank en kookt die lul in zijn eigen sop gaar.
Heeft die gozer gewoon z'n stomste verjaardag ooit, en dan ook nog nota bene z'n 30e. oO/
Somebody that I used to know
pi_193048400
quote:
2s.gif Op zondag 10 mei 2020 14:04 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Heeft die gozer gewoon z'n stomste verjaardag ooit, en dan ook nog nota bene z'n 30e. oO/
Hij zal helaas wel niet inzien dat het door zijn eigen gedrag komt. Wat ook de kans op enige zelfreflectie en -verbetering zeer onwaarschijnlijk maakt. Waardoor deze relatie vrijwel ten dode opgeschreven is.

Maar inderdaad .. Hopelijk vragen veel van zijn gasten waar zijn vriendin is, en voelt hij zich er goed kut over.
"Pools are perfect for holding water"
  zondag 17 mei 2020 @ 20:28:34 #292
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_193182192
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2020 01:14 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ik denk van wel :P
denk je dat nog steeds?
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  maandag 18 mei 2020 @ 09:35:27 #293
108913 Godshand
guide4you
pi_193189067
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 22:56 schreef Loreenhoorn het volgende:
@:Elpis en Vitesse speelt al weken niet meer. Ook vanwege corona. Dus hij komt daarom sowieso de laatste tijd niet in arnhem. Normaal wel om de week, maar hij moet hoe dan ook elke zondagochtend in Brabant zijn voor zijn eigen voetbal. Als zondag dan in de middag/avond Vitesse speelt breng hij mij gelijk thuis. En anders komt die vaak vrijdagavond of zaterdag en dan gaat hij op tijd terug voor zijn eigen voetbal. Zo regelen we dat altijd
En, geweest?

Deze TS was gisteren wel even op FOK! in gelogd...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  Moderator maandag 18 mei 2020 @ 10:33:22 #294
441859 crew  Lenny77
pi_193189651
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2020 20:28 schreef twiFight het volgende:

[..]

denk je dat nog steeds?
-O-
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  dinsdag 19 mei 2020 @ 14:42:47 #295
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_193206472
In TS plaats zou ik eens heel serieus gaan nadenken of ik wel met zo'n zeikerd mijn leven zou willen gaan delen.
Dit zal vast niet zijn laatste (onterechte) verwijt zijn.
Ik denk dat hij eens een flinke schop onder zijn achterste moet hebben, zodat hij waardeert wat hij heeft.
Al betwijfel ik of dat helpt.

Zelf ken ik iemand die in een huwelijk zit, waarbij de echtgenoot steeds een stap verder gaat en zij maar blijft schikken/opofferen, want anders wordt-ie boos.
Hoeft niet zo te gaan worden in dit geval, maar het zal me niets verbazen.
Tevens zo iemand die altijd gelijk heeft, denkt hij tenminste en loopt vaak boos weg als hij een discussie niet kan winnen.

Mijden dit soort figuren, TS is nog jong.
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
  zondag 24 mei 2020 @ 01:17:36 #296
490929 neanderfaler
Gefaalde neanderthaler
pi_193283858
Ik ben nu toch wel benieuwd hoe het feestje was
pi_193285840
Of zo’n gigantische Greetz doos waar ballonnen uit komen vliegen te midden van zijn gasten waar al zijn nare apps op staan gequote en z’n moeder een videoboodschap sturen als verrassing die ze pas mag afspelen op groot scherm wanneer die doos wordt geopend.

Zou wel bij het raam staan om dit op te nemen en online te gooien.
pi_193286755
23 en dan nog bij je ouders wonen, wtf! En dan nog steeds geen geld hebben? Werk je dan soms ook niet TS? Wordt eens een beetje volwassen en neem je eigen verantwoordelijkheid. Je vriend is jarig, natuurlijk moet je daar bij zijn. Je bent verdomme 23, geen 12. Desnoods regel je een auto via SnappCar ofzo.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_193287584
Topic is van 6 mei hè. En TS komt heus niet meer reageren. FOK! is net een kerkhof vol gecancelde tvseries; je krijgt nooit het einde te zien.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 24 mei 2020 @ 12:27:00 #300
51221 Loontjah
Rustaaaagh
pi_193287612
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 11:23 schreef Nielsch het volgende:
23 en dan nog bij je ouders wonen, wtf! En dan nog steeds geen geld hebben? Werk je dan soms ook niet TS? Wordt eens een beetje volwassen en neem je eigen verantwoordelijkheid. Je vriend is jarig, natuurlijk moet je daar bij zijn. Je bent verdomme 23, geen 12. Desnoods regel je een auto via SnappCar ofzo.
Ik hoop dat dit toch pure sarcasme is.
Sappig !!
pi_193287720
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 12:27 schreef Loontjah het volgende:

[..]

Ik hoop dat dit toch pure sarcasme is.
Hij heeft best een punt hoor. Waar een wil is, is een weg. Ze is geen baby meer. En al die andere dingen die ze zegt kan net zo goed verzonnen en aangedikt zijn omdat mevrouw geen moeite wilt doen.
Je gaat niet als je een verjaardag viert en moet voorbereiden iemand ophalen over die afstand.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')