abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_192966913
Ik maak deze topic hier aan omdat ik benieuwd ben wat andere mensen van deze situatie vinden. De situatie is als volgt:

Ik ben een meisje, 23 jaar, student op hbo en woon nog thuis. Ik heb al 2 jaar een relatie met een jongen die in een andere provincie woont. Hij woont op 1 uur rijden met de auto van mij af (3 uur met het ov).

Normaal gesproken ging ik altijd vrijdagavond met het ov naar hem toe als we bij hem afspraken en dan zondag bracht hij mij thuis. Dit omdat ik eerst nog geen rijbewijs had. Nu heb ik wel pas, dit jaar mijn rijbewijs gehaald. Dit betekent dus dat ik naar hem zou kunnen komen met de auto indien ik die mag en kan lenen van mijn ouders.

Nu is de situatie als volgt: Mijn vriend is zondag jarig. Hij zei eerst dat hij zijn verjaardag niet vierde maar naar de zomer verschoof. Nu wilt hij wel zijn verjaardag vieren zondag en dat ik er bij ben. Het probleem is dat ik geen vervoer heb. Het ov is nu alleen voor noodzakelijke reizen vanwege de corona. (En bestaat uit 2 bussen en 2 treinen) dus valt af. Ik mag de auto van mijn ouders niet lenen dit weekend. En ik heb aan al mijn vrienden en vriendinnen en andere mensen gevraagd mij te brengen en dat ik hun benzine betaal. Dit allemaal zonder succes.

Nu is mijn vriend "teleurgesteld" en zegt non-stop dat ik er op de verjaardag moet zijn, ik moet het maar regelen en het is niet zijn probleem. Ik heb de hele situatie uitgelegd maar hij vind het mijn probleem en ik moet er hoe dan ook bij zijn. Ik heb de prijs van een taxi opgezocht, maar dit kost honderden euro's omdat het zo ver rijden is naar andere provincie. Ik ben dus student en kan nog maar net mijn schoolgeld betalen etc. Toch verwacht mijn vriend nu dat ik die dure taxi betaal of een oplossing vind anders is hij teleurgesteld. Ook ging hij zeggen dat ik hem niks waard vind als ik die dure taxi niet betaal, want ik heb wel vorig jaar paar honderd euro betaald om mijn tanden mooier te maken.

Toen ik zei dat echt geen oplossing wist bleef hij zeggen "Je zorgt maar dat je er bent" en dat soort dingen. Nu hebben we er ruzie om gekregen en is hij boos gaan slapen zonder het uit te praten. Hoewel ik betwijfel of dit uit te praten is.

Ik weet nu even niet meer wat ik moet met deze situatie..
  woensdag 6 mei 2020 @ 00:28:29 #2
38065 TheFreshPrince
oh no you didn't
pi_192966949
Probleem ligt bij hem toch? Ik vind het nogal onredelijk van hem.
Als het een uurtje rijden is kan hij je toch desnoods 's ochtends ophalen (als hij wel vervoer heeft)?

Heb je vaker dit soort aanvaringen / problemen met hem? Want vaak komt zoiets niet uit het niets.
pi_192966955
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2020 00:23 schreef Loreenhoorn het volgende:
Ik maak deze topic hier aan omdat ik benieuwd ben wat andere mensen van deze situatie vinden. De situatie is als volgt:

Ik ben een meisje, 23 jaar, student op hbo en woon nog thuis. Ik heb al 2 jaar een relatie met een jongen die in een andere provincie woont. Hij woont op 1 uur rijden met de auto van mij af (3 uur met het ov).

Normaal gesproken ging ik altijd vrijdagavond met het ov naar hem toe als we bij hem afspraken en dan zondag bracht hij mij thuis. Dit omdat ik eerst nog geen rijbewijs had. Nu heb ik wel pas, dit jaar mijn rijbewijs gehaald. Dit betekent dus dat ik naar hem zou kunnen komen met de auto indien ik die mag en kan lenen van mijn ouders.

Nu is de situatie als volgt: Mijn vriend is zondag jarig. Hij zei eerst dat hij zijn verjaardag niet vierde maar naar de zomer verschoof. Nu wilt hij wel zijn verjaardag vieren zondag en dat ik er bij ben. Het probleem is dat ik geen vervoer heb. Het ov is nu alleen voor noodzakelijke reizen vanwege de corona. (En bestaat uit 2 bussen en 2 treinen) dus valt af. Ik mag de auto van mijn ouders niet lenen dit weekend. En ik heb aan al mijn vrienden en vriendinnen en andere mensen gevraagd mij te brengen en dat ik hun benzine betaal. Dit allemaal zonder succes.

Nu is mijn vriend "teleurgesteld" en zegt non-stop dat ik er op de verjaardag moet zijn, ik moet het maar regelen en het is niet zijn probleem. Ik heb de hele situatie uitgelegd maar hij vind het mijn probleem en ik moet er hoe dan ook bij zijn. Ik heb de prijs van een taxi opgezocht, maar dit kost honderden euro's omdat het zo ver rijden is naar andere provincie. Ik ben dus student en kan nog maar net mijn schoolgeld betalen etc. Toch verwacht mijn vriend nu dat ik die dure taxi betaal of een oplossing vind anders is hij teleurgesteld. Ook ging hij zeggen dat ik hem niks waard vind als ik die dure taxi niet betaal, want ik heb wel vorig jaar paar honderd euro betaald om mijn tanden mooier te maken.

Toen ik zei dat echt geen oplossing wist bleef hij zeggen "Je zorgt maar dat je er bent" en dat soort dingen. Nu hebben we er ruzie om gekregen en is hij boos gaan slapen zonder het uit te praten. Hoewel ik betwijfel of dit uit te praten is.

Ik weet nu even niet meer wat ik moet met deze situatie..
Je vriend doet bijzonder kinderachtig, dat begrijp je toch wel hopelijk?
pi_192966967
Dit is echt onredelijk. Ik zou dit niet accepteren.
Sappig !!
  FOK!fotograaf woensdag 6 mei 2020 @ 00:31:49 #5
364681 over_hedge
pi_192966970
Je vriend stelt zich aan. Wat is er zo boeiend aan een verjaardag. Al helemaal nu je toch geen mensen mag uitnodigen door corona. En zoveel geld voor een taxi is echt belachelijk. Zou nog eerder voorstellen om dat geld te besparen en daar samen wat leuks van te gaan doen wanneer het corona gedoe voorbij is.

Waarom mag je de auto van je ouders niet lenen eigenlijk?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_192966981
@TheFreshPrince
Ik vond het zelf ook onredelijk omdat het niet expres doe. Het is echt onmacht vanaf mij. Ik kan moeilijk 13 uur erheen lopend gaan. Normaal gaat het afspreken wel prima, maar sinds er corona is en het ov niet bruikbaar is voor mij komen er problemen.

Hij ging dus zeggen dat ik hem minder waard vind dan me tanden, dat ik het maar uit moet zoeken hoe ik er kom, hij begon ook ineens over zijn vader die overleden is.

Zijn vader is 1.5 jaar terug overleden. Dat was op een donderdagavond. Ik had die avond stage. Hij belde mij toen op rond 9 uur avond dat zijn pap was overleden. Toen wou ik direct naar hem toe komen, maar ik moest eerst naar huis vanaf stage met ov voor mijn spullen, en dan 3 uur terug reizen wat ik betwijfelde te redden omdat na 12 uur geen ov meer reed. Ook was mijn telefoon toen helemaal leeg. Mijn ouders vonden het toen niet goed dat ik direct zo laat zonder telefoon met twijfel of ik er nog aan kwam naartoe ging. Die zeiden pak morgenochtend maar de trein. Toen heb ik direct de volgende ochtend voor 8 uur de trein gepakt en ben meer dan 7 dagen non-stop bij hem geweest om hem te steunen, heb school meer dan een week afgezegd etc. Nu begon die dus weer daar over dat ik hem ALWEER voor de tweede keer er niet voor hem ben...
pi_192966986
De manier waarop dit geschreven wordt komt niet waarheidsgetrouw over
Op donderdag 5 april 2018 18:50 schreef Le_Professeur het volgende:
Haha CK rare imbeciel
  woensdag 6 mei 2020 @ 00:34:58 #8
38065 TheFreshPrince
oh no you didn't
pi_192966995
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2020 00:34 schreef Mortaxx het volgende:
De manier waarop dit geschreven wordt komt niet waarheidsgetrouw over
Waarom schrijf je het dan.
  woensdag 6 mei 2020 @ 00:35:19 #9
111675 squatt3r
Wees ambitieus, upgrade naar #
pi_192966997
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 00:33 schreef Loreenhoorn het volgende:
@:TheFreshPrince
Ik vond het zelf ook onredelijk omdat het niet expres doe. Het is echt onmacht vanaf mij. Ik kan moeilijk 13 uur erheen lopend gaan. Normaal gaat het afspreken wel prima, maar sinds er corona is en het ov niet bruikbaar is voor mij komen er problemen.

Hij ging dus zeggen dat ik hem minder waard vind dan me tanden, dat ik het maar uit moet zoeken hoe ik er kom, hij begon ook ineens over zijn vader die overleden is.

Zijn vader is 1.5 jaar terug overleden. Dat was op een donderdagavond. Ik had die avond stage. Hij belde mij toen op rond 9 uur avond dat zijn pap was overleden. Toen wou ik direct naar hem toe komen, maar ik moest eerst naar huis vanaf stage met ov voor mijn spullen, en dan 3 uur terug reizen wat ik betwijfelde te redden omdat na 12 uur geen ov meer reed. Ook was mijn telefoon toen helemaal leeg. Mijn ouders vonden het toen niet goed dat ik direct zo laat zonder telefoon met twijfel of ik er nog aan kwam naartoe ging. Die zeiden pak morgenochtend maar de trein. Toen heb ik direct de volgende ochtend voor 8 uur de trein gepakt en ben meer dan 7 dagen non-stop bij hem geweest om hem te steunen, heb school meer dan een week afgezegd etc. Nu begon die dus weer daar over dat ik hem ALWEER voor de tweede keer er niet voor hem ben...
Mooi toch, makkelijk de stap te maken dat je er voor de rest van zijn leven niet meer voor hem bent. BAM. Snel een nieuwe vriend klappen, tussendoor wat ONS'en en klaar.
Wees ambitieus, upgrade naar #ANONIEM
pi_192967002
@over_hedge Ik mag de auto van mijn ouders niet lenen omdat ik vorige week voor de eerste keer (in de auto van mijn vriend) daarheen ben gereden en terug. Dit was de allereerste keer zo'n stuk rijden na het rijbewijs halen. Mijn vriend zei dat ik slecht reed en dat het gevaarlijk was. Dit heb ik mijn ouders verteld en die willen daarom dat ik liever eerst even extra oefen en dan over tijdje wel de auto kan lenen
pi_192967007
Wat een jankbal is die vent. Lekker laten stikken en verdergaan met je leven.
pi_192967011
@Mortaxx Waar op baseer je dit? Dit is geen verzonnen verhaal. Maar de situatie waar ik nu mee zit
  woensdag 6 mei 2020 @ 00:38:53 #13
38065 TheFreshPrince
oh no you didn't
pi_192967024
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 00:33 schreef Loreenhoorn het volgende:
@:TheFreshPrince

Ik weet niet of het zijn onzekerheid is of dat hij het echt zo ziet maar in beide gevallen lijkt het me niet iemand waar je nog 50 jaar mee samen wil zijn om bij ieder incident oude koeien uit de sloot te halen en je een schuldgevoel aan te praten.

Dat is niet hoe je met elkaar omgaat in een relatie; het is het tegenovergestelde van begrip hebben voor een ander z'n situatie.
  FOK!fotograaf woensdag 6 mei 2020 @ 00:39:02 #14
364681 over_hedge
pi_192967026
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 00:35 schreef Loreenhoorn het volgende:
@:over_hedge Ik mag de auto van mijn ouders niet lenen omdat ik vorige week voor de eerste keer (in de auto van mijn vriend) daarheen ben gereden en terug. Dit was de allereerste keer zo'n stuk rijden na het rijbewijs halen. Mijn vriend zei dat ik slecht reed en dat het gevaarlijk was. Dit heb ik mijn ouders verteld en die willen daarom dat ik liever eerst even extra oefen en dan over tijdje wel de auto kan lenen
Hoe kan je oefenen als je geen auto hebt en die van je ouders niet mag lenen? :P

Beste manier van beter worden is km maken. Maar dat is weer een andere discussie.

Maar hoe gaat hij zijn verjaardag vieren als er toch niemand langs mag komen?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_192967040
@TheFreshPrince Hij ziet het echt zo dat ik hem toen in de steek liet omdat ik er niet direct die avond was. En nu weer omdat ik niet alles op alles zet in zijn ogen om op zijn verjaardag te zijn. Terwijl ik iedereen om me heen de vraag stel en ik liever niet zoveel betaal voor een taxi. Ik vond ook dat hij mij een schuldgevoel gaf door steeds te zeggen hoe teleurgesteld hij dan is terwijl ik in een onmacht situatie zit en echt me best doe. Toen zei hij dat ik slachtoffer rol speel..
pi_192967057
@over_hedge Ik mag wel de auto van mijn ouders lenen, maar nog niet direct dit weekend voor zo'n ver stuk over de snelweg. Ik mag wel gewoon hier in de buurt rondrijden. En binnenkort ook wel de Auto lenen als dat allemaal goed gaat. Alleen dit weekend mag ik helaas niet al de auto lenen voor een ver stuk. Ik ben nu ook echt veel aan het oefenen. Ik had mijn rijbewijs gehaald met best veel moeite omdat ik heel erg faalangst heb met autorijden. Nu zegt mijn vriend ook steeds dat Ik eerder had moeten oefenen En dat het dus mijn schuld is en fout is dat ik er nu nog niet goed heen kan rijden.

Hij zegt dat die het klein wil vieren met alleen wat mensen waar hij van houd en daarom moet ik Er bij zijn op zijn verjaardag
  FOK!fotograaf woensdag 6 mei 2020 @ 00:44:13 #17
364681 over_hedge
pi_192967058
Moet dit topic niet naar r&p btw
  woensdag 6 mei 2020 @ 00:44:28 #18
38065 TheFreshPrince
oh no you didn't
pi_192967060
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 00:40 schreef Loreenhoorn het volgende:
@:TheFreshPrince Hij ziet het echt zo dat ik hem toen in de steek liet omdat ik er niet direct die avond was. En nu weer omdat ik niet alles op alles zet in zijn ogen om op zijn verjaardag te zijn. Terwijl ik iedereen om me heen de vraag stel en ik liever niet zoveel betaal voor een taxi. Ik vond ook dat hij mij een schuldgevoel gaf door steeds te zeggen hoe teleurgesteld hij dan is terwijl ik in een onmacht situatie zit en echt me best doe. Toen zei hij dat ik slachtoffer rol speel..
Een goede vriend flikt je zoiets niet, je vriend zou dat dus helemaal niet moeten doen.
pi_192967063
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 00:44 schreef over_hedge het volgende:
Moet dit topic niet naar r&p btw
Hoezo? Het is gewoon een klacht toch?
pi_192967066
Mijn vriend heeft trouwens zelf een vaste baan, eigen auto etc. Hij wordt 25. Maar hij weigert mij op te halen omdat hij jarig is en omdat hij vind dat hij me vaak genoeg weggebracht heeft in 2 jaar tijd. Ik moet het nu echt zelf uitzoeken. Als ik hierdoor niet kan komen krijg ik denk ik dus nog grotere ruzie
pi_192967074
Maak het gewoon uit. Je verdient beter dan zo'n droplul.
pi_192967075
Je ouders kunnen je toch brengen.
  woensdag 6 mei 2020 @ 00:48:19 #23
38065 TheFreshPrince
oh no you didn't
pi_192967080
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 00:46 schreef Loreenhoorn het volgende:
Mijn vriend heeft trouwens zelf een vaste baan, eigen auto etc. Hij wordt 25. Maar hij weigert mij op te halen omdat hij jarig is en omdat hij vind dat hij me vaak genoeg weggebracht heeft in 2 jaar tijd. Ik moet het nu echt zelf uitzoeken. Als ik hierdoor niet kan komen krijg ik denk ik dus nog grotere ruzie
Voor een ruzie zijn minimaal 2 mensen nodig.

Maar zonder gekheid, als iemand je in een relatie nu al zo onder druk zet, wat je doet niet waardeert en niet kan accepteren dat iets soms niet lukt dan is zo iemand toch een verspilling van je tijd en energie.
  woensdag 6 mei 2020 @ 00:48:36 #24
111675 squatt3r
pi_192967083
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 00:43 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Held.
:) Vrij bijzonder dat dit verzoek nog niet in andere bewoordingen en in combinatie met andere verzoeken is geplaatst. Dat fotoboek wordt n succes.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 6 mei 2020 @ 00:48:41 #25
284411 crew  heywoodu
heywoodu
pi_192967085
Wat een lulhannes.
Noriaki Kasai _O_
Laura Dahlmeier O+
Bruna Moura _O_ O+
pi_192967089
Echt, bij zo iemand wil je toch niet blijven?! Hij kan je toch ook komen halen als hij je er zo graag bij wilt?
Dit is gewoon kleutergedrag met dat gedram en gejank! En dan ook nog wat extra chanteren erbij en op je schuldgevoel werken??
Kappen hiermee! Je gaat achteraf blij zijn dat je deze kogel ontweken hebt..
pi_192967093
@Atak Mijn moeder rijd geen auto en mijn pap is ziek. Ik heb al mijn vriendinnen al gevraagd maar de meeste hebben geen rijbewijs. Ik heb ook mijn broer al gevraagd enzo. Maar ik heb het idee dat ik nu even geen oplossing meer weet om naar de verjaardag te kunnen komen en dat neemt hij mij kwalijk/is dan teleurgesteld in mij
  woensdag 6 mei 2020 @ 00:50:21 #28
111675 squatt3r
pi_192967096
GA ER ANDERS HEEN LOPEN, VERTREK JE IN DE OCHTEND EN DOE JE OOK EENS WAT AVONTUURLIJKS, ZAL DIE VRIEND IN DIE ANDERE PROVINCIE LEUK VINDEN!
  Moderator woensdag 6 mei 2020 @ 00:50:59 #29
236264 crew  capricia
pi_192967101
Ik zou even helemaal niet meer reageren naar die jongeman. Wat een jankbal zeg.
Also spricht der Narr: »Der Umgang mit Menschen verdirbt den Charakter, sonderlich wenn man keinen hat.«
  FOK!fotograaf woensdag 6 mei 2020 @ 00:51:24 #30
364681 over_hedge
pi_192967103
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 00:44 schreef Loreenhoorn het volgende:
@:over_hedge Ik mag wel de auto van mijn ouders lenen, maar nog niet direct dit weekend voor zo'n ver stuk over de snelweg. Ik mag wel gewoon hier in de buurt rondrijden. En binnenkort ook wel de Auto lenen als dat allemaal goed gaat. Alleen dit weekend mag ik helaas niet al de auto lenen voor een ver stuk. Ik ben nu ook echt veel aan het oefenen. Ik had mijn rijbewijs gehaald met best veel moeite omdat ik heel erg faalangst heb met autorijden. Nu zegt mijn vriend ook steeds dat Ik eerder had moeten oefenen En dat het dus mijn schuld is en fout is dat ik er nu nog niet goed heen kan rijden.

Hij zegt dat die het klein wil vieren met alleen wat mensen waar hij van houd en daarom moet ik Er bij zijn op zijn verjaardag
Maar ook klein mag niet op het moment. Je mag niet met meer dan 3 personen. Dus er valt weinig te vieren. Je kan ook stellen dat hij jouw gezondheid op het spel zet voor zoiets doms als een verjaardag door je te laten reizen.
  woensdag 6 mei 2020 @ 00:52:37 #31
51221 Loontjah
Rustaaaagh
pi_192967110
Ik snap dat hij teleurgesteld is, maar de argumenten die hij je geeft zijn gewoon niet fair. Sterker nog, wil je nog wel bij zo'n iemand samen zijn? Ik schat zo in dat je beter verdient.
Sappig !!
  FOK!fotograaf woensdag 6 mei 2020 @ 00:52:49 #32
364681 over_hedge
pi_192967112
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 00:49 schreef Loreenhoorn het volgende:
@:atak Mijn moeder rijd geen auto en mijn pap is ziek. Ik heb al mijn vriendinnen al gevraagd maar de meeste hebben geen rijbewijs. Ik heb ook mijn broer al gevraagd enzo. Maar ik heb het idee dat ik nu even geen oplossing meer weet om naar de verjaardag te kunnen komen en dat neemt hij mij kwalijk/is dan teleurgesteld in mij
Je vader is ziek. Als het iets met griep is dan moet je sowieso het huis niet uit..
pi_192967120
@over_hedge Hij zei tegen mij dat ik alsnog het ov moest nemen ook al zou ik dan een boete krijgen. (Je krijgt daar geen boete voor). Maar ik heb geen cruciaal beroep en vind het dan niet kunnen 2 bussen en 2 treinen vol te maken en met de kans dat ik eruit gegooid wordt als ze het vragen en ik ergens midden in Nederland vast zit.

Hij zei dat hij wel voor mij dat zou doen ook al mag ov niet en een boete voor me zou krijgen etc...
  woensdag 6 mei 2020 @ 00:55:15 #34
38065 TheFreshPrince
oh no you didn't
pi_192967124
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 00:51 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Maar ook klein mag niet op het moment. Je mag niet met meer dan 3 personen. Dus er valt weinig te vieren. Je kan ook stellen dat hij jouw gezondheid op het spel zet voor zoiets doms als een verjaardag door je te laten reizen.
Binnenshuis mag meer dan 3 heus wel, de vraag is meer of het verstandig is, of je voldoende afstand kan houden.

Ik was zaterdag jarig maar heb het ook uitgesteld tot Sint-juttemis :P
En m'n vrienden vieren het ook niet op het moment.
pi_192967125
@over_hedge Mijn pap heeft geen virus of griep maar is chronisch ziek. Daarom rijd hij geen lange stukken auto meer
  woensdag 6 mei 2020 @ 00:55:42 #36
51221 Loontjah
Rustaaaagh
pi_192967127
Man man man, en deze gast is 25? Lekker verantwoordelijk!
Sappig !!
  woensdag 6 mei 2020 @ 00:56:24 #37
228072 Crimyclown
Sapper de fap!
pi_192967133
Voor een hbo-er is je Nederlands knap beroerd.
Anonieme tievesclown
  woensdag 6 mei 2020 @ 00:58:29 #38
38065 TheFreshPrince
oh no you didn't
pi_192967146
Volgens mij zijn alle antwoorden wel gegeven en is iedereen het wel eens.
Zie je ook niet zo vaak meer in R&P O+
  FOK!fotograaf woensdag 6 mei 2020 @ 00:58:36 #39
364681 over_hedge
pi_192967148
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 00:54 schreef Loreenhoorn het volgende:
@:over_hedge Hij zei tegen mij dat ik alsnog het ov moest nemen ook al zou ik dan een boete krijgen. (Je krijgt daar geen boete voor). Maar ik heb geen cruciaal beroep en vind het dan niet kunnen 2 bussen en 2 treinen vol te maken en met de kans dat ik eruit gegooid wordt als ze het vragen en ik ergens midden in Nederland vast zit.

Hij zei dat hij wel voor mij dat zou doen ook al mag ov niet en een boete voor me zou krijgen etc...
Het is nogal egoïstisch van hem omdat te eisen. Al helemaal omdat hij een auto heeft en je gewoon kan ophalen.

Maar iedereen moet zoveel mogelijk thuis blijven maar hij eist even dat zijn verjaardag belangrijker is dan dat?

Succes er mee. Hij klinkt een beetje als een jankerd. Ik zou hem dit topic sturen
pi_192967149
@Crimyclown Dat kan, ik let ook niet echt op hoe en wat ik typ met mijn telefoon op dit forum
pi_192967157
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 00:49 schreef Loreenhoorn het volgende:
@:atak Mijn moeder rijd geen auto en mijn pap is ziek. Ik heb al mijn vriendinnen al gevraagd maar de meeste hebben geen rijbewijs. Ik heb ook mijn broer al gevraagd enzo. Maar ik heb het idee dat ik nu even geen oplossing meer weet om naar de verjaardag te kunnen komen en dat neemt hij mij kwalijk/is dan teleurgesteld in mij
Dan moet je vriend dat toch begrijpen. Volgens mij wilt hij de benzinekosten gewoon niet betalen.
  FOK!fotograaf woensdag 6 mei 2020 @ 01:01:27 #42
364681 over_hedge
pi_192967160
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 00:55 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Binnenshuis mag meer dan 3 heus wel, de vraag is meer of het verstandig is, of je voldoende afstand kan houden.

Ik was zaterdag jarig maar heb het ook uitgesteld tot Sint-juttemis :P
En m'n vrienden vieren het ook niet op het moment.
Nee. Dat mag dus niet. Ja behalve als het je gezin is. Maar je mag niet vrienden uitnodigen. Staat 390 euro boete p.p op. 1.5 meter of niet maakt in dat geval niet uit.
pi_192967163
@over_hedge Ik vroeg ook al of hij me niet ook kon ophalen als zijn verjaardag zoveel betekent. Maar dit weigert hij omdat:
- Ik het zelf moet regelen
- Het mijn probleem is want hij is jarig
- Hij me al zo vaak heeft heen en weer gereden
- Het mijn schuld is dat ik nog niet goed genoeg auto rij want ik had meer moeten oefenen
pi_192967170
@Atak Benzinekosten maken denk ik niks uit. Want hij heeft me al heel vaak thuisgebracht. Hij betaald ook altijd eten voor mij en dat soort dingen. Hij is niet gierig. En als ik de benzine voor hem moet betalen dan doe ik dat ook zo. Maar dat is niet het probleem voor hem
  woensdag 6 mei 2020 @ 01:06:09 #45
38065 TheFreshPrince
oh no you didn't
pi_192967190
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:01 schreef Loreenhoorn het volgende:
@:over_hedge Ik vroeg ook al of hij me niet ook kon ophalen als zijn verjaardag zoveel betekent. Maar dit weigert hij omdat:
- Ik het zelf moet regelen
- Het mijn probleem is want hij is jarig
- Hij me al zo vaak heeft heen en weer gereden
- Het mijn schuld is dat ik nog niet goed genoeg auto rij want ik had meer moeten oefenen
Het punt is vooral dat hij er nu een probleem van maakt en daarmee eigenlijk zelf een probleem creëert dat hij prima zelf kan oplossen door je op te halen.

Een vreemd moment om ineens op z'n strepen te gaan staan, terwijl hij zelf nota bene z'n verjaardag eerst had uitgesteld en het nu alsnog wil vieren. Daarmee maakt hij het voor jou extra lastig om vervoer te regelen; je had minder tijd.

Ik zou het verder negeren, hij weet dat je geen vervoer hebt. Het mokken is zijn probleem.
pi_192967209
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 00:54 schreef Loreenhoorn het volgende:

Hij wil je niet eens komen ophalen met zijn verjaardag :')
  woensdag 6 mei 2020 @ 01:10:02 #47
38065 TheFreshPrince
oh no you didn't
pi_192967225
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:08 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Hij wil je niet eens komen ophalen met zijn verjaardag :')
Als m'n vriendin in Maastricht zou wonen zou het ook wat problematisch worden, maar een uurtje rijden... kom op zeg... even iets eerder opstaan, je vriendin ophalen, en dan gezellig samen vieren.

Maar het is natuurlijk veel gezelliger om ruzie te gaan maken over iets onbenulligs en dan ook nog eens iets van 1,5 jaar terug erbij te halen om er extra druk op te zetten.

Met zo'n vriend heb je geen vijand meer nodig.
  Moderator woensdag 6 mei 2020 @ 01:10:09 #48
403652 crew  ChevyCaprice
pi_192967226
Regel een zoom meeting met hem!
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
  woensdag 6 mei 2020 @ 01:10:43 #49
38065 TheFreshPrince
oh no you didn't
pi_192967231
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Regel een zoom meeting met hem!
_O-
pi_192967239
@TheFreshPrince Ja ik zei ook al van het vervoer zo snel regelen is lastig.

Ik pak hier onder paar berichten van hem wat hij stuurde:

- Nee doe ik niet maar verwacht gewoon dat je er bent zo simpel is dat. Of is het bij jullie gebruikelijk om niet naar een verjaardag te komen? En je hoeft niet zo zielig te doen want wil gewoon dat mijn vriendin op me verjaardag is.. iedereen waar ik van hou die is er en dan ben jij er niet? Klopt niet in mijn optiek
- Ja dat zoek je dan maar uit. Niet mijn probleem

(Nadat ik zei dat hij me een schuldgevoel gaf door te zeggen hoe teleurgesteld die is als ik niet kan komen terwijl ik in onmacht zit:
- Gvd hou je mond man.. altijd janken en die facking slachtofferrrol
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')