Bedoelde jou niet, bedoelde dat mensen dat excuus wel kunnen gaan gebruiken. Sorry als dat dat niet duidelijk wasquote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:44 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Ik ben niet van dat kamp. Had je kunnen weten.
Dit zijn wel hele duidelijke doelen in ieder geval. Kunnen wij hier echt wat van leren. Het gaat dan niet eens om de getallen. Je kan het doen bij 25, 50, 100 of 500 per 100.000 inwoners, maar het is wel gewoon duidelijk.quote:
Kappers mogelijk binnenkort weer open.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:57 schreef Kyran het volgende:
[..]
Had even een breakEven wat andere nuttige dingen gedaan in de periode en was wel een beetje "moe" van alle dingen die eindeloos werden herhaald (zowel doormijzelf als anderen). Weinig vooruitgang meer, dus eigenlijk weinig nieuws tot de volgende grote persconferentie met eventuele versoepelingen.
Allesbehalveanderhalvemetermaatschappij ....quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:58 schreef Momo het volgende:
Lekker met zijn allen de cel in.twitter:regio15 twitterde op dinsdag 05-05-2020 om 13:57:33Tientallen demonstranten zijn in #DenHaag aangehouden en worden met bussen van de @:HTM_Reisinfo vervoerd naar het politiebureau. Lees meer: https://t.co/c31zMbx1o7 https://t.co/saHNRn5DuM reageer retweet
Laat deze mensen maar alvast meewerken aan groepsimmuniteit.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:00 schreef maily het volgende:
[..]
Allesbehalveanderhalvemetermaatschappij ....
Vond het al gek van jouquote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:59 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Bedoelde jou niet, bedoelde dat mensen dat excuus wel kunnen gaan gebruiken. Sorry als dat dat niet duidelijk was
FdL zie ik hier ook nooit meer.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:40 schreef vosss het volgende:
Post Kyran nog mee in deze reeks? Die heb ik ook al even niet meer gezien volgens mij?
quote:De GGD'en in Nederland zijn nog niet klaar om veel meer bron- en contactonderzoek te doen als basisscholen, kinderdagverblijven en het speciaal onderwijs maandag 11 mei weer opengaan. Ze hebben geen idee wat er precies van hen verwacht wordt.
.... man man man man manquote:De extra capaciteit voor veel meer bron- en contactonderzoek is een harde voorwaarde van het Outbreak Management Team (OMT) voor versoepeling van corona-maatregelen. In het advies van 20 april dat groen licht gaf voor heropening van basisscholen, kinderopvang en speciaal onderwijs werd die voorwaarde herhaald.
@Fer_de_Lance heb ik al een paar DM/PM's gestuurd maar die reageert er niet op.quote:
Al meer bekend over terrasjes en de eisen en voorwaarden?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:02 schreef F.Sinatra het volgende:
Kappers open zonder mondkapjes volgende week volgens de Telegraaf
🤞🤞quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:02 schreef F.Sinatra het volgende:
Dat hoop ik ook. Kyran is weer gesignaleerd zag ik.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:04 schreef vosss het volgende:
[..]
@:fer_de_lance heb ik al een paar DM/PM's gestuurd maar die reageert er niet op.
Puik heerschap was dat. Hopelijk is hij ok
1317quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:02 schreef vosss het volgende:
317 nieuwe gevallen
89 ziekenhuisopnames
86 overleden
Nee maar volgens diezelfde bronnen wordt 1 juno genoemd.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:04 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Al meer bekend over terrasjes en de eisen en voorwaarden?
Je bent knettergek als je daar nu al heen gaat.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:02 schreef F.Sinatra het volgende:
Je kan beter op dag 1 meteen gaanquote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Je bent knettergek als je daar nu al heen gaat.
Dat is natuurlijk niks voor iemand als Mark Rutte. Duidelijke doelen stellen. Die wil maximale draairuimte hebben.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:00 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dit zijn wel hele duidelijke doelen in ieder geval. Kunnen wij hier echt wat van leren. Het gaat dan niet eens om de getallen. Je kan het doen bij 25, 50, 100 of 500 per 100.000 inwoners, maar het is wel gewoon duidelijk.
NOS meld het dan verkeerd in hun nieuwsbericht.quote:
RIVM site zegt 317.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:06 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
NOS meld het dan verkeerd in hun nieuwsbericht.
Waarom juno ipv juni?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee maar volgens diezelfde bronnen wordt 1 juno genoemd.
Ik moet het nog zien
Staat ook gewoon 1317quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:06 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
NOS meld het dan verkeerd in hun nieuwsbericht.
Wat een fiasco. Met loslaten zou er toch duidelijk beter getest en gemoniteerd moeten worden.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:02 schreef Kyran het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)holen-heropenen.html
Ik lees sinds gisteren weer vaker het nieuws en dan kom ik meteen dit soort dingen tegen en dan weet ik dat er nog bizar weinig is veranderd in die ruime week dat ik minder heb gepost
[..]
[..]
.... man man man man man
Ja 1 juno geloof ik wel, meestal klopt dat soort uitgelekte informatie.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee maar volgens diezelfde bronnen wordt 1 juno genoemd.
Ik moet het nog zien
Ik dacht vanochtend nog:"Ik hoop dat het uitblijven van nieuws over de capaciteit van de GGD's betekent dat het allemaal min of meer geregeld is."quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:02 schreef Kyran het volgende:
Ik lees sinds gisteren weer vaker het nieuws en dan kom ik meteen dit soort dingen tegen en dan weet ik dat er nog bizar weinig is veranderd in die ruime week dat ik minder heb gepost
[..]
[..]
.... man man man man man
Echt te weinig ja.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:07 schreef tompsv18 het volgende:
Er wordt wel echt schandalig weinig getest, zeg. Hoor steeds 7000 per dag, maar dat halen ze nooit.
[ afbeelding ]
Je begrijpt het verkeerd.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:41 schreef Zeroku het volgende:
Hartinfarcten die leiden tot corona. Ook die had ik nog niet voorbij zien komen.
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:02 schreef vosss het volgende:
317 nieuwe gevallen
89 ziekenhuisopnames
86 overleden
Van die ziekenhuisopnames zijn er 6 op 27 maart en 9 op 28 maart opgenomen. Is die administratie nu nog steeds niet op orde.quote:Sommige patiënten worden later gemeld. Daarom worden de gegevens van voorgaande dagen vaak nog aangevuld.
Dat is ambtenarentaal om te voorkomen dat er onduidelijkheid ontstaat tussen juni en juli. Het eerste noemen ze juno, het tweede julij.quote:
Ze testen niet meer omdat er niet meer vraag naar is.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:07 schreef tompsv18 het volgende:
Er wordt wel echt schandalig weinig getest, zeg. Hoor steeds 7000 per dag, maar dat halen ze nooit.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:07 schreef Kyran het volgende:
Het is 1317 volgens mij, RIVM zegt 317 maar die zeggen ook dat er 4.1087 besmettinmgen zijnIemand heeft de komma verkeerd gezet
Ahquote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat dat zo gezegd is tijdens de persconferentie.
En dan IKEA taferelen voor de deur zeker?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:06 schreef Kyran het volgende:
[..]
Je kan beter op dag 1 meteen gaanDaarna raken ze allemaal besmet.
Kappers zullen vast alleen op afspraak mogen werken.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:09 schreef Elan het volgende:
[..]
En dan IKEA taferelen voor de deur zeker?
Mijn kapper (was daar rond 8 maart of zo) had een behoorlijke longontsteking. Volgens hem getest en geen Corona, moet je dan maar geloven. Iedereen die hoest moet binnen blijven.
In dit tempo is het in juli voorbij, letterlijk. Weg is dan het virus.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:07 schreef tompsv18 het volgende:
[ afbeelding ]
Met lange wapperende haren in de windquote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:09 schreef Elan het volgende:
[..]
En dan IKEA taferelen voor de deur zeker?
Mijn kapper (was daar rond 8 maart of zo) had een behoorlijke longontsteking. Volgens hem getest en geen Corona, moet je dan maar geloven. Iedereen die hoest moet binnen blijven.
Bizar, maar dat mag Hugo Bloemschoen dan donderdag uit komen leggen.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:02 schreef Kyran het volgende:
[..]
[..]
.... man man man man man
Nee hoor het virus blijft totdat we een vaccin hebben.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:11 schreef Elan het volgende:
[..]
In dit tempo is het in juli voorbij, letterlijk. Weg is dan het virus.
Jep brillenzaak ook hier. Wel bizar je hebt dan privé personeel.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kappers zullen vast alleen op afspraak mogen werken.
Ik hoor dat al wat langer, kwam er ook niet achter waar die hype vandaan komt.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat dat zo gezegd is tijdens de persconferentie.
Oh dat zal best.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nee hoor het virus blijft totdat we een vaccin hebben.
Dat is bij mijn kapper al zo lang ik mij kan heugen het geval.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kappers zullen vast alleen op afspraak mogen werken.
twitter:FridakaoIo twitterde op dinsdag 24-03-2020 om 10:58:21@sahnsahnsahn Ze zeggen juno en julij om verwarring te voorkomen!! reageer retweet
Ja hoor, die zijn er. Vriend van ons, 27 jaar, beroepsmilitair en vrijwillig brandweerman. Dood- en doodziek geweest (42 graden koorts, dubbele longontsteking). Gelukkig weer beter geworden.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:54 schreef Elan het volgende:
Zouden er nou ook mensen op de IC liggen die niet aan een van deze drie criteria of een combinatie voldoen?
-45+
-overgewicht
-onderliggende kwalen
Bron graag?quote:
Zoals ik al eerder schreef: ik pleit ook voor op cijfers gebaseerd, regiogebonden maatwerk.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat is prima beleid. Baseren op cijfers i.p.v. op een vaste datum.
Waarom alles in één klap, overal tegelijk? Kijk per regio, Veiligheidsregio, stad, dorp, streek, provincie, gemeente naar wat wel en niet mogelijk is. Kijk naar de cijfers. Spreek een landelijke streefrichtlijn af: R0 van maximaal...0,5-0,8? Concreet, SMART.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:19 schreef Salina het volgende:
Ondanks dat NL een klein landje is, pleit ik zeer erg voor maatwerk. Dat is het grote toverwoord. Of zou het moeten zijn.
Waarom zouden kappers, terrassen (van café's en restaurants) in b.v. Noord-Oost Groningen gesloten moeten blijven, als er in die betreffende regio geen of amper besmettingen/ziekenhuisopnamen meer zijn én als die regio de zorg aankan (qua IC-bedden, zorgpersoneel)? En als de R0 relatief laag gehouden kan worden, met voldoende testen en track & tracing?
Maatwerk wordt het toverwoord. Verwacht niet dat overal tegelijkertijd exact dezelfde voorwaarden gaan gelden op hetzelfde moment. De ene (Veiligheids)regio is de andere niet, de ene stad/streek/provincie/dorp de andere niet.
Verwarrend:)quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:14 schreef raptorix het volgende:
twitter:FridakaoIo twitterde op dinsdag 24-03-2020 om 10:58:21@:sahnsahnsahn Ze zeggen juno en julij om verwarring te voorkomen!! reageer retweet
Dan ga jij toch niet? Simpel lijkt me.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Je bent knettergek als je daar nu al heen gaat.
Niets gelezen nog. Alleen dat het 1 juni zou kunnen, maar niets is zeker natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:04 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Al meer bekend over terrasjes en de eisen en voorwaarden?
Inderdaad, meer kans om er tussen te komenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:14 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Dan ga jij toch niet? Simpel lijkt me.
Zou wel wat logischer zijn eigenlijk. 1300 is bijna hun hele testcapaciteitquote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:12 schreef vosss het volgende:
Het is 317. Dat staat op de site van het RIVM en in hun grafieken en tabellen staat ook overal 317.
De NOS zal wel verkeerd zitten.
Of eat te denken van die 2 broers van31 en 29? Zat voorbeelden.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:14 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja hoor, die zijn er. Vriend van ons, 27 jaar, beroepsmilitair en vrijwillig brandweerman. Dood- en doodziek geweest (42 graden koorts, dubbele longontsteking). Gelukkig weer beter geworden.
Zijn vrouw, zelfde leeftijd, positief getest. Geen enkele klacht.
Beiden inmiddels negatief getest en weer/nog steeds gezond.
Dat kun je doen in een land zo groot als Duitsland. In Nederland heeft dat echt geen zin.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:14 schreef Salina het volgende:
Zoals ik al eerder schreef: ik pleit ook voor op cijfers gebaseerd, regiogebonden maatwerk.
Hier.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:15 schreef Za het volgende:
Waar blijft iedereen herhalen dat de terrassen pas 1 juni opengaan?
Afspraak staat al (ook al voor dit bericht overigens) Mocht het niet open gaan dan moeten we opnieuw plannenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:15 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Inderdaad, meer kans om er tussen te komen
Bij die broers was toch sprake van onderliggend lijden?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:15 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Of eat te denken van die 2 broers van31 en 29? Zat voorbeelden.
Uiteindelijk verwijst men dan naar dat de meerderheid ouder dan 60 is.
je mag niet demonstreren?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:58 schreef Momo het volgende:
Lekker met zijn allen de cel in.twitter:regio15 twitterde op dinsdag 05-05-2020 om 13:57:33Tientallen demonstranten zijn in #DenHaag aangehouden en worden met bussen van de @:HTM_Reisinfo vervoerd naar het politiebureau. Lees meer: https://t.co/c31zMbx1o7 https://t.co/saHNRn5DuM reageer retweet
De capaciteit van testen en contactonderzoek was inderdaad een van de harde voorwaarden om versoepelingen mogelijk te maken.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:02 schreef Kyran het volgende:
[..]
[..]
.... man man man man man
Telegraaf.quote:Dat vaccin wordt niet binnen anderhalf jaar verwacht. In die anderhalf jaar kunnen steeds meer vrijheden worden teruggegeven, is het idee. Maar dan moet Nederland zich wel steeds strikt aan de gedragsmaatregelen houden. Die gedragsmaatregelen zijn nu bijvoorbeeld nog om zoveel mogelijk thuis te blijven, maar dat verschuift op een nog nader te bepalen moment naar alleen met gezondheidsklachten thuis blijven.
als het niet zo is, rellen, want die telegraf, liegt echt veelquote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:02 schreef F.Sinatra het volgende:
Dus wat er afgesproken is dat er meer getest moest worden, is het ook met vele aantallen laboratorium uitgebreid voor coronatesten over heel Nederland?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:18 schreef hooibaal het volgende:
[..]
De capaciteit van testen en contactonderzoek was inderdaad een van de harde voorwaarden om versoepelingen mogelijk te maken.
Lekker handig wel om eerst te laten uitlekken dat er ruimte is, en dat vervolgens de GGD's in de media moeten verklaren dat dat nog helemaal niet kan.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
als het niet zo is, rellen, want die telegraf, liegt echt veel
Want? Als een café in noordoost Groningen open gaat, ben je bang dat mensen uit de rest van het land of de rest van die provincie massaal naar dat café gaan voor een biertje?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat kun je doen in een land zo groot als Duitsland. In Nederland heeft dat echt geen zin.
Dat zou best ook in Nederland wel kunnen denk ik. Want hele dag op school gaat mij nog te ver in deze stadium.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:22 schreef hooibaal het volgende:
Spanje heropent de basisscholen na de zomervakantie met halve klassen, de andere helft krijgt online thuis les, en handhaaft die maatregelen totdat er een vaccin is.
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:23 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Dat zou best ook in Nederland wel kunnen denk ik. Want hele dag op school zitten gaat mij nog te ver in deze stadium.
Het probleem zit niet in de labs maar in de fase daarvoor. Bepalen wie er getest moetquote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:21 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Dus wat er afgesproken is dat er meer getest moest worden, is het ook met vele aantallen laboratorium uitgebreid voor coronatesten over heel Nederland?
horecatoerisme is een reel gevaarquote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:22 schreef Salina het volgende:
[..]
Want? Als een café in noordoost Groningen open gaat, ben je bang dat mensen uit de rest van het land of de rest van die provincie massaal naar dat café gaan voor een biertje?
Of heb je het over de dichtbevolktheid?
Ik denk dat het wel kan en zelfs zal moeten. In ieder geval per Veiligheidsregio/provincie. Misschien niet op nog kleinere schaal (stad/dorp/gemeente).
Maar waarom niet op regio/provincieniveau? Spreek concrete zaken af, laat mensen reserveren/inschrijven voor zowat alles (van café en restaurant tot kapper, sportschool). Geen bezoek op de bonnefooi. Ik zie niet zo snel een betere oplossing.
Wat?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:23 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Dat zou best ook in Nederland wel kunnen denk ik. Want hele dag op school gaat mij nog te ver in deze stadium.
Dat zijn eerder de uitzonderingenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:15 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Of eat te denken van die 2 broers van31 en 29? Zat voorbeelden.
Uiteindelijk verwijst men dan naar dat de meerderheid ouder dan 60 is.
Nou de halve klas thuis en andere halve klas weer naar school om de dagdelen, bijvoorbeeld groep A ochtend en groep B 's middags. maar dat is wel omslachtig voor kinderopvang en BSO. Maar 85% van alle scholen kiest voor hele dag open, maar volgens mij niet met te grote groepen kinderen denk ik.quote:
Kijk dat is duidelijk voor iedereen: tot er een vaccin is.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:22 schreef hooibaal het volgende:
Spanje heropent de basisscholen na de zomervakantie met halve klassen, de andere helft krijgt online thuis les, en handhaaft die maatregelen totdat er een vaccin is.
Maar waarom zou je niet gewoon de ene dag de ene, en de andere dag de andere kinderen doen?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:26 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Nou de halve klas thuis en andere halve klas weer naar school om de dagdelen, bijvoorbeeld groep A ochtend en groep B 's middags. maar dat is wel omslachtig voor kinderopvang en BSO. Maar 85% van alle scholen kiest voor hele dag open, maar volgens mij niet met te grote groepen kinderen denk ik.
Jawel met de nadruk op geen onderliggend lijden.quote:
Schept in elk geval een hoop duidelijkheid voor de komende maanden idd. Dan kun je ook serieus werk maken van het inrichten van het onderwijs zonder het risico te lopen dat het over een paar weken allemaal weer anders moet.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:27 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Kijk dat is duidelijk voor iedereen: tot er een vaccin is.
Kan ook ja, maar dan moet wel goede afspraken gemaakt worden met de medezeggenschapsraad en de ouders zelf.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:28 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Maar waarom zou je niet gewoon de ene dag de ene, en de andere dag de andere kinderen doen?
Hopen dat je van te voren al een afspraak kunt maken. Lijkt me niet dat ze daarmee beginnen op de dag dat ze open gaan...quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:15 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Inderdaad, meer kans om er tussen te komen
Ja ook wel, maar we moeten zorgen dat er geen grote en grotere groepen meer kan ontstaan.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:32 schreef spectrumanalyser het volgende:
het kan naar mijn idee ook niet anders dan dat de maatregelen in Nederland versoepelt worden.
iedereen vlucht naar Duitsland als daar wel van alles mogelijk is.
beter om de boel gelijk te trekken met de landen om ons heen, als dat verantwoordelijk is.
Thanks.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:20 schreef Tinos85 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-op-1-juni-weer-open
Dan werk je met een postcode-"slot" of iets dergelijks. Dat alleen de mensen in die postcode op reservering naar dat café, restaurant, die kapper of sportschool mogen. Wel een soort gevalletje "eigen volk eerst" maar beter dan niets.quote:
Evenementen etc. liggen tot september plat. Kroegen en nachtclubs iig in Amsterdam ook. Rest volgt nog wel.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:33 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Ja ook wel, maar we moeten zorgen dat er geen grote en grotere groepen meer kan ontstaan.
Omdat het wellicht beter voor het kind is om met regelmaat les te krijgen. Dus liever een halve dag dan om en om naar school.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:28 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Maar waarom zou je niet gewoon de ene dag de ene, en de andere dag de andere kinderen doen?
Bedoel meer, van de mensen die overlijden en Corona is vastgesteld, is het meerendeel geen 30 jaar zonder onderliggende klachten.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:29 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Jawel met de nadruk op geen onderliggend lijden.
Wat ik minachtend naar slachtoffers vind eerlijk gezegd. Veel mensen hadden makkelijk nog 30/40 jaar kunnen leven terwijl er gedaan wordt of ze toch al op sterven lagen.
We moeten heel verstandig blijven doen als met zijn vieren naar een terras gaan, is toch niet verkeerd. Als iemand meer dan 4 mensen mee gaat naar een terras is in deze stadium nog een beetje te veel, lijkt mij.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:35 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Evenementen etc. liggen tot september plat. Kroegen en nachtclubs iig in Amsterdam ook. Rest volgt nog wel.
Zomer is klaar hoor wat massa-dingen betreft. Alleen die terrassen kan voor veel volk in het centrum zorgen. Dat is een dingetje ja.
1 juni is waanzin idd. Moet minimaal 2 juni zijn. Na Pinksteren én is een dinsdag.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:34 schreef Za het volgende:
[..]
Thanks.
"melden diverse media/volgens ingewijden"
Dat moet foute info zijn toch, 1 juni pas is waanzin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |