Redelijk smakeloos om het vergelijk te trekken met de Tweede Wereldoorlog.quote:
Er zijn de afgelopen weken duizenden mensen geweest die geen medische hulp hebben gezocht/gekregen, bv 70% minder hartinfarcten gemeld.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Natuurlijk wel. Je denkt dat die verdenkingen niks zeggen?
Vaststellen is ook niet in alle gevallen mogelijk met een test.
Alex Jones kwam tenminste nog zelf naar demonstratie nadat hij de boel opnaaide.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk door Jensen met zijn geroep over een nazistaat enzo
links?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Redelijk smakeloos om het vergelijk te trekken met de Tweede Wereldoorlog.
Dat is een understatement.
Werkschuw achterlijk links tuig.
Zum kotzen
Die mensen zitten al weken naar Jensen te kijken die ook met treurige muziek beelden laat zien dat de geallieerden Nederland voor niks zijn komen bevrijden.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Zum kotzen
Eerder (extreem) rechts. Al zullen er ook erg linkse tokkies tussen zitten.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Zum kotzen
En wat wil je hiermee zeggen?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:28 schreef F.Sinatra het volgende:
Moederdag zondag a.s is ook wel een gelegenheid waarbij veel mensen de ouders gaan opzoeken denk ik. Inclusief kleinkinderen. Dat is niet meer te houden.
Zeker wanneer niemand klachten heeft en de ouders nog vitaal zijn.
gekkies zijn het welquote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:28 schreef Salina het volgende:
[..]
Eerder (extreem) rechts. Al zullen er ook erg linkse tokkies tussen zitten.
Dit zijn geen linkse mensen.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Zum kotzen
Er zit ook anti-vax en anti 5G volk bij.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Jensen volk lijkt mij eerder extreemrechts ja.
Huh?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:30 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Er zit ook anti-vax en anti 5G volk bij.
Die zijn weer extreem links.
Die cijfers zoek ik al een paar dagen... heb je die bron voor mij misschien?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:25 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ook in Nederland stijgt de R de afgelopen week of 2 weer.
Die man is wel echt afgegleden he. Hij was toch ooit een redelijk gerespecteerd televisieman in de msm?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:28 schreef OProg het volgende:
[..]
Die mensen zitten al weken naar Jensen te kijken die ook met treurige muziek beelden laat zien dat de geallieerden Nederland voor niks zijn komen bevrijden.
Dat ophitsen door die flapdrol is nog wel kwalijker dan dat deze debielen er in mee gaan.
Nouja het ging me eigenlijk meer om de vergelijking met de 2de Wereldoorlog. Ik nam aan dat het links tuig was. Links of rechts, tuig in elk geval en buitengewoon smakeloos.quote:
Dit. Laat links of rechts links liggen.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:30 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Er zit ook anti-vax en anti 5G volk bij.
Die zijn weer extreem links.
Laten we het houden op gekkies.
quote:De verschrikkelijke maatschappelijke en economische gevolgen van de Corona "crisis" worden hartverscheurend duidelijk.
Bestel het "STOP DE LOCKDOWN"-shirt via https://jensen.nl/.
Hij heeft zelfs na die show van hem nog best een aardig programma gemaakt over Amerika.En daarna is toen met die laatste show op TV zelf een beetje in gaan geloven.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:31 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Die man is wel echt afgegleden he. Hij was toch ooit een redelijk gerespecteerd televisieman in de msm?
https://www.theguardian.c(...)f-siblings-and-twinsquote:Genetics in focus after coronavirus deaths of siblings and twins
[..]
A team led by Prof Tim Spector, head of twin research and genetic epidemiology at King’s College London, has reported that Covid-19 symptoms appear to be 50% genetic. But Spector said more work is needed to understand which genes are involved and what difference they make to the course of the disease. “We don’t know if there are genes linked to the receptors or genes linked to how the infection presents,” he said.
Ja. Goed dat je die imo erbij zet. Je weet totaal niet waar je over praat.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:26 schreef Za het volgende:
[..]
Er zijn de afgelopen weken duizenden mensen geweest die geen medische hulp hebben gezocht/gekregen, bv 70% minder hartinfarcten gemeld.
Op gegeven moment stapelen klachten zich op en kunnen tot uiting komen in allerlei vormen waaronder corona achtige. IMO
Danwel is er een nieuwe uitbraak in Brabant, niet voor de hand liggend.
Nieuw excuus om met ''nieuwe piek'' op de proppen te komen. ''Wacht maar af, over 2/3 weken!!!''quote:
Als het zo is,kan er veel gesloten worden zoals in april was.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:39 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Nieuw excuus om met ''nieuwe piek'' op de proppen te komen. ''Wacht maar af, over 2/3 weken!!!''
Hartinfarcten die leiden tot corona. Ook die had ik nog niet voorbij zien komen.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:26 schreef Za het volgende:
[..]
Er zijn de afgelopen weken duizenden mensen geweest die geen medische hulp hebben gezocht/gekregen, bv 70% minder hartinfarcten gemeld.
Op gegeven moment stapelen klachten zich op en kunnen tot uiting komen in allerlei vormen waaronder corona achtige. IMO
Danwel is er een nieuwe uitbraak in Brabant, niet voor de hand liggend.
Ik ben niet van dat kamp. Had je kunnen weten.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:39 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Nieuw excuus om met ''nieuwe piek'' op de proppen te komen. ''Wacht maar af, over 2/3 weken!!!''
Jensen is een verkoper, surft een beetje mee op de groep dat wat verder kijkt dan de gemiddelde en niet alles dat ons wordt voorgeschoteld door MSM voor lief neemt.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:33 schreef Momo het volgende:
In de beschrijving van de laatste video van Jensen:
[..]![]()
Verbaas mij eigenlijk dat ze hem nog niet van youtube hebben af gegooid.
En wat zal jij dan juichen!!quote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Of die versoepeling nu snel of langzaam gaat, het kan niet gevolgen hebben, het zal gevolgen hebben.
Mensen realiseren zich totaal niet dat dit virus gewoon weer de kop op steekt zodra we weer meer samen komen. Zo lang er geen medicijn is zullen we in meer of mindere mate met maatregelen te maken hebben. En dat gaat sowieso tot ver na de zomer duren. Linksom of rechtsom.
Maargoed, het gros van de mensen denkt, hey, bijna 1 juno! We kunnen weer!!!!
Die gaan de deksel nog wel flink op hun neus krijgen.
Het doel is dan ook niet om naar 0 besmettingen te gaan.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Of die versoepeling nu snel of langzaam gaat, het kan niet gevolgen hebben, het zal gevolgen hebben.
Mensen realiseren zich totaal niet dat dit virus gewoon weer de kop op steekt zodra we weer meer samen komen. Zo lang er geen medicijn is zullen we in meer of mindere mate met maatregelen te maken hebben. En dat gaat sowieso tot ver na de zomer duren. Linksom of rechtsom.
Maargoed, het gros van de mensen denkt, hey, bijna 1 juno! We kunnen weer!!!!
Die gaan de deksel nog wel flink op hun neus krijgen.
Nee helemaal niet. Je doet of ik blij ben met de situatie, maar dat is geenszins het geval.quote:
quote:Angela Merkel’s office has just released the criteria according to which regional interventions would be made in case of a rise in coronavirus cases.
If the number of new cases rises within a seven day period to more than 35 cases per 100,000 residents, the local authorities in that particular area will be required to revert back to the lockdown conditions imposed on April 20.
This would in short mean that all but essential shops in that area would have to close, as would schools, hairdressers, museums and zoos.
Duidelijke taal, zouden we hier in Nederland ook wel kunnen gebruiken met als toevoeging om juist te benoemen dat als we het goed doen zaken per X datum juist open kunnen.quote:
Dat of een medicijn/vaccin. Al het andere past niet in het verhaal wat al 2 maanden voortduurt. Als men niet 1 van deze 2 doelen heeft, waarom is de wereld dan in lockdown gegaan.... Zolang het virus er nog is is men zowat verplicht de huidige voorzichtigheid aan te houden (iets wat met versoepeling nu compleet van de baan wordt geschoven)quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:50 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Het doel is dan ook niet om naar 0 besmettingen te gaan.
Dat is prima beleid. Baseren op cijfers i.p.v. op een vaste datum.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:54 schreef Elan het volgende:
Zouden er nou ook mensen op de IC liggen die niet aan een van deze drie criteria of een combinatie voldoen?
-45+
-overgewicht
-onderliggende kwalen
Mandy of Wendy?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:54 schreef Elan het volgende:
Zouden er nou ook mensen op de IC liggen die niet aan een van deze drie criteria of een combinatie voldoen?
-45+
-overgewicht
-onderliggende kwalen
Dit dus. Hoi. Ik vroeg net nog of je nog altijd mee post in deze reeks, had je al ff niet gezien, vandaarquote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:55 schreef Kyran het volgende:
Die "demonstranten" die dit vergelijken met de bezetting tijdens de Tweede Wereldoorlog zijn echt het laagste van het laagste in mijn ogen. Wat een volk. Geen enkel respect voor dat soort tuig.
Als ik me zou verlagen tot hun niveau zou ik ze een gruwelijke oorlog en bezetting toewensen.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:55 schreef Kyran het volgende:
Die "demonstranten" die dit vergelijken met de bezetting tijdens de Tweede Wereldoorlog zijn echt het laagste van het laagste in mijn ogen. Wat een volk. Geen enkel respect voor dat soort tuig.
Ja, ik ken één iemand. Die is overigens weken geleden al wel weer van de IC afgekomen.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:54 schreef Elan het volgende:
-45+
-overgewicht
-onderliggende kwalen
Had even een breakquote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Dit dus. Hoi. Ik vroeg net nog of je nog altijd mee post in deze reeks, had je al ff niet gezien, vandaar
Ja. En ook overleden op de IC.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:54 schreef Elan het volgende:
-45+
-overgewicht
-onderliggende kwalen
Lekker met zijn allen de cel in.twitter:regio15 twitterde op dinsdag 05-05-2020 om 13:57:33Tientallen demonstranten zijn in #DenHaag aangehouden en worden met bussen van de @HTM_Reisinfo vervoerd naar het politiebureau. Lees meer: https://t.co/c31zMbx1o7 https://t.co/saHNRn5DuM reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |