Als het zo is,kan er veel gesloten worden zoals in april was.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:39 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Nieuw excuus om met ''nieuwe piek'' op de proppen te komen. ''Wacht maar af, over 2/3 weken!!!''
Hartinfarcten die leiden tot corona. Ook die had ik nog niet voorbij zien komen.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:26 schreef Za het volgende:
[..]
Er zijn de afgelopen weken duizenden mensen geweest die geen medische hulp hebben gezocht/gekregen, bv 70% minder hartinfarcten gemeld.
Op gegeven moment stapelen klachten zich op en kunnen tot uiting komen in allerlei vormen waaronder corona achtige. IMO
Danwel is er een nieuwe uitbraak in Brabant, niet voor de hand liggend.
Ik ben niet van dat kamp. Had je kunnen weten.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:39 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Nieuw excuus om met ''nieuwe piek'' op de proppen te komen. ''Wacht maar af, over 2/3 weken!!!''
Jensen is een verkoper, surft een beetje mee op de groep dat wat verder kijkt dan de gemiddelde en niet alles dat ons wordt voorgeschoteld door MSM voor lief neemt.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:33 schreef Momo het volgende:
In de beschrijving van de laatste video van Jensen:
[..]![]()
Verbaas mij eigenlijk dat ze hem nog niet van youtube hebben af gegooid.
En wat zal jij dan juichen!!quote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Of die versoepeling nu snel of langzaam gaat, het kan niet gevolgen hebben, het zal gevolgen hebben.
Mensen realiseren zich totaal niet dat dit virus gewoon weer de kop op steekt zodra we weer meer samen komen. Zo lang er geen medicijn is zullen we in meer of mindere mate met maatregelen te maken hebben. En dat gaat sowieso tot ver na de zomer duren. Linksom of rechtsom.
Maargoed, het gros van de mensen denkt, hey, bijna 1 juno! We kunnen weer!!!!
Die gaan de deksel nog wel flink op hun neus krijgen.
Het doel is dan ook niet om naar 0 besmettingen te gaan.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Of die versoepeling nu snel of langzaam gaat, het kan niet gevolgen hebben, het zal gevolgen hebben.
Mensen realiseren zich totaal niet dat dit virus gewoon weer de kop op steekt zodra we weer meer samen komen. Zo lang er geen medicijn is zullen we in meer of mindere mate met maatregelen te maken hebben. En dat gaat sowieso tot ver na de zomer duren. Linksom of rechtsom.
Maargoed, het gros van de mensen denkt, hey, bijna 1 juno! We kunnen weer!!!!
Die gaan de deksel nog wel flink op hun neus krijgen.
Nee helemaal niet. Je doet of ik blij ben met de situatie, maar dat is geenszins het geval.quote:
quote:Angela Merkel’s office has just released the criteria according to which regional interventions would be made in case of a rise in coronavirus cases.
If the number of new cases rises within a seven day period to more than 35 cases per 100,000 residents, the local authorities in that particular area will be required to revert back to the lockdown conditions imposed on April 20.
This would in short mean that all but essential shops in that area would have to close, as would schools, hairdressers, museums and zoos.
Duidelijke taal, zouden we hier in Nederland ook wel kunnen gebruiken met als toevoeging om juist te benoemen dat als we het goed doen zaken per X datum juist open kunnen.quote:
Dat of een medicijn/vaccin. Al het andere past niet in het verhaal wat al 2 maanden voortduurt. Als men niet 1 van deze 2 doelen heeft, waarom is de wereld dan in lockdown gegaan.... Zolang het virus er nog is is men zowat verplicht de huidige voorzichtigheid aan te houden (iets wat met versoepeling nu compleet van de baan wordt geschoven)quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:50 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Het doel is dan ook niet om naar 0 besmettingen te gaan.
Dat is prima beleid. Baseren op cijfers i.p.v. op een vaste datum.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:54 schreef Elan het volgende:
Zouden er nou ook mensen op de IC liggen die niet aan een van deze drie criteria of een combinatie voldoen?
-45+
-overgewicht
-onderliggende kwalen
Mandy of Wendy?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:54 schreef Elan het volgende:
Zouden er nou ook mensen op de IC liggen die niet aan een van deze drie criteria of een combinatie voldoen?
-45+
-overgewicht
-onderliggende kwalen
Dit dus. Hoi. Ik vroeg net nog of je nog altijd mee post in deze reeks, had je al ff niet gezien, vandaarquote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:55 schreef Kyran het volgende:
Die "demonstranten" die dit vergelijken met de bezetting tijdens de Tweede Wereldoorlog zijn echt het laagste van het laagste in mijn ogen. Wat een volk. Geen enkel respect voor dat soort tuig.
Als ik me zou verlagen tot hun niveau zou ik ze een gruwelijke oorlog en bezetting toewensen.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:55 schreef Kyran het volgende:
Die "demonstranten" die dit vergelijken met de bezetting tijdens de Tweede Wereldoorlog zijn echt het laagste van het laagste in mijn ogen. Wat een volk. Geen enkel respect voor dat soort tuig.
Ja, ik ken één iemand. Die is overigens weken geleden al wel weer van de IC afgekomen.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:54 schreef Elan het volgende:
-45+
-overgewicht
-onderliggende kwalen
Had even een breakquote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Dit dus. Hoi. Ik vroeg net nog of je nog altijd mee post in deze reeks, had je al ff niet gezien, vandaar
Ja. En ook overleden op de IC.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:54 schreef Elan het volgende:
-45+
-overgewicht
-onderliggende kwalen
Lekker met zijn allen de cel in.twitter:regio15 twitterde op dinsdag 05-05-2020 om 13:57:33Tientallen demonstranten zijn in #DenHaag aangehouden en worden met bussen van de @HTM_Reisinfo vervoerd naar het politiebureau. Lees meer: https://t.co/c31zMbx1o7 https://t.co/saHNRn5DuM reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |