Staat ook gewoon 1317quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:06 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
NOS meld het dan verkeerd in hun nieuwsbericht.
Wat een fiasco. Met loslaten zou er toch duidelijk beter getest en gemoniteerd moeten worden.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:02 schreef Kyran het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)holen-heropenen.html
Ik lees sinds gisteren weer vaker het nieuws en dan kom ik meteen dit soort dingen tegen en dan weet ik dat er nog bizar weinig is veranderd in die ruime week dat ik minder heb gepost
[..]
[..]
.... man man man man man
Ja 1 juno geloof ik wel, meestal klopt dat soort uitgelekte informatie.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee maar volgens diezelfde bronnen wordt 1 juno genoemd.
Ik moet het nog zien
Ik dacht vanochtend nog:"Ik hoop dat het uitblijven van nieuws over de capaciteit van de GGD's betekent dat het allemaal min of meer geregeld is."quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:02 schreef Kyran het volgende:
Ik lees sinds gisteren weer vaker het nieuws en dan kom ik meteen dit soort dingen tegen en dan weet ik dat er nog bizar weinig is veranderd in die ruime week dat ik minder heb gepost
[..]
[..]
.... man man man man man
Echt te weinig ja.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:07 schreef tompsv18 het volgende:
Er wordt wel echt schandalig weinig getest, zeg. Hoor steeds 7000 per dag, maar dat halen ze nooit.
[ afbeelding ]
Je begrijpt het verkeerd.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:41 schreef Zeroku het volgende:
Hartinfarcten die leiden tot corona. Ook die had ik nog niet voorbij zien komen.
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:02 schreef vosss het volgende:
317 nieuwe gevallen
89 ziekenhuisopnames
86 overleden
Van die ziekenhuisopnames zijn er 6 op 27 maart en 9 op 28 maart opgenomen. Is die administratie nu nog steeds niet op orde.quote:Sommige patiënten worden later gemeld. Daarom worden de gegevens van voorgaande dagen vaak nog aangevuld.
Dat is ambtenarentaal om te voorkomen dat er onduidelijkheid ontstaat tussen juni en juli. Het eerste noemen ze juno, het tweede julij.quote:
Ze testen niet meer omdat er niet meer vraag naar is.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:07 schreef tompsv18 het volgende:
Er wordt wel echt schandalig weinig getest, zeg. Hoor steeds 7000 per dag, maar dat halen ze nooit.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:07 schreef Kyran het volgende:
Het is 1317 volgens mij, RIVM zegt 317 maar die zeggen ook dat er 4.1087 besmettinmgen zijnIemand heeft de komma verkeerd gezet
Ahquote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat dat zo gezegd is tijdens de persconferentie.
En dan IKEA taferelen voor de deur zeker?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:06 schreef Kyran het volgende:
[..]
Je kan beter op dag 1 meteen gaanDaarna raken ze allemaal besmet.
Kappers zullen vast alleen op afspraak mogen werken.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:09 schreef Elan het volgende:
[..]
En dan IKEA taferelen voor de deur zeker?
Mijn kapper (was daar rond 8 maart of zo) had een behoorlijke longontsteking. Volgens hem getest en geen Corona, moet je dan maar geloven. Iedereen die hoest moet binnen blijven.
In dit tempo is het in juli voorbij, letterlijk. Weg is dan het virus.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:07 schreef tompsv18 het volgende:
[ afbeelding ]
Met lange wapperende haren in de windquote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:09 schreef Elan het volgende:
[..]
En dan IKEA taferelen voor de deur zeker?
Mijn kapper (was daar rond 8 maart of zo) had een behoorlijke longontsteking. Volgens hem getest en geen Corona, moet je dan maar geloven. Iedereen die hoest moet binnen blijven.
Bizar, maar dat mag Hugo Bloemschoen dan donderdag uit komen leggen.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:02 schreef Kyran het volgende:
[..]
[..]
.... man man man man man
Nee hoor het virus blijft totdat we een vaccin hebben.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:11 schreef Elan het volgende:
[..]
In dit tempo is het in juli voorbij, letterlijk. Weg is dan het virus.
Jep brillenzaak ook hier. Wel bizar je hebt dan privé personeel.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kappers zullen vast alleen op afspraak mogen werken.
Ik hoor dat al wat langer, kwam er ook niet achter waar die hype vandaan komt.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat dat zo gezegd is tijdens de persconferentie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |