Oh dat zal best.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nee hoor het virus blijft totdat we een vaccin hebben.
Dat is bij mijn kapper al zo lang ik mij kan heugen het geval.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kappers zullen vast alleen op afspraak mogen werken.
twitter:FridakaoIo twitterde op dinsdag 24-03-2020 om 10:58:21@sahnsahnsahn Ze zeggen juno en julij om verwarring te voorkomen!! reageer retweet
Ja hoor, die zijn er. Vriend van ons, 27 jaar, beroepsmilitair en vrijwillig brandweerman. Dood- en doodziek geweest (42 graden koorts, dubbele longontsteking). Gelukkig weer beter geworden.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:54 schreef Elan het volgende:
Zouden er nou ook mensen op de IC liggen die niet aan een van deze drie criteria of een combinatie voldoen?
-45+
-overgewicht
-onderliggende kwalen
Bron graag?quote:
Zoals ik al eerder schreef: ik pleit ook voor op cijfers gebaseerd, regiogebonden maatwerk.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat is prima beleid. Baseren op cijfers i.p.v. op een vaste datum.
Waarom alles in één klap, overal tegelijk? Kijk per regio, Veiligheidsregio, stad, dorp, streek, provincie, gemeente naar wat wel en niet mogelijk is. Kijk naar de cijfers. Spreek een landelijke streefrichtlijn af: R0 van maximaal...0,5-0,8? Concreet, SMART.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:19 schreef Salina het volgende:
Ondanks dat NL een klein landje is, pleit ik zeer erg voor maatwerk. Dat is het grote toverwoord. Of zou het moeten zijn.
Waarom zouden kappers, terrassen (van café's en restaurants) in b.v. Noord-Oost Groningen gesloten moeten blijven, als er in die betreffende regio geen of amper besmettingen/ziekenhuisopnamen meer zijn én als die regio de zorg aankan (qua IC-bedden, zorgpersoneel)? En als de R0 relatief laag gehouden kan worden, met voldoende testen en track & tracing?
Maatwerk wordt het toverwoord. Verwacht niet dat overal tegelijkertijd exact dezelfde voorwaarden gaan gelden op hetzelfde moment. De ene (Veiligheids)regio is de andere niet, de ene stad/streek/provincie/dorp de andere niet.
Verwarrend:)quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:14 schreef raptorix het volgende:
twitter:FridakaoIo twitterde op dinsdag 24-03-2020 om 10:58:21@:sahnsahnsahn Ze zeggen juno en julij om verwarring te voorkomen!! reageer retweet
Dan ga jij toch niet? Simpel lijkt me.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Je bent knettergek als je daar nu al heen gaat.
Niets gelezen nog. Alleen dat het 1 juni zou kunnen, maar niets is zeker natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:04 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Al meer bekend over terrasjes en de eisen en voorwaarden?
Inderdaad, meer kans om er tussen te komenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:14 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Dan ga jij toch niet? Simpel lijkt me.
Zou wel wat logischer zijn eigenlijk. 1300 is bijna hun hele testcapaciteitquote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:12 schreef vosss het volgende:
Het is 317. Dat staat op de site van het RIVM en in hun grafieken en tabellen staat ook overal 317.
De NOS zal wel verkeerd zitten.
Of eat te denken van die 2 broers van31 en 29? Zat voorbeelden.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:14 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja hoor, die zijn er. Vriend van ons, 27 jaar, beroepsmilitair en vrijwillig brandweerman. Dood- en doodziek geweest (42 graden koorts, dubbele longontsteking). Gelukkig weer beter geworden.
Zijn vrouw, zelfde leeftijd, positief getest. Geen enkele klacht.
Beiden inmiddels negatief getest en weer/nog steeds gezond.
Dat kun je doen in een land zo groot als Duitsland. In Nederland heeft dat echt geen zin.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:14 schreef Salina het volgende:
Zoals ik al eerder schreef: ik pleit ook voor op cijfers gebaseerd, regiogebonden maatwerk.
Hier.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:15 schreef Za het volgende:
Waar blijft iedereen herhalen dat de terrassen pas 1 juni opengaan?
Afspraak staat al (ook al voor dit bericht overigens) Mocht het niet open gaan dan moeten we opnieuw plannenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:15 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Inderdaad, meer kans om er tussen te komen
Bij die broers was toch sprake van onderliggend lijden?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:15 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Of eat te denken van die 2 broers van31 en 29? Zat voorbeelden.
Uiteindelijk verwijst men dan naar dat de meerderheid ouder dan 60 is.
je mag niet demonstreren?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:58 schreef Momo het volgende:
Lekker met zijn allen de cel in.twitter:regio15 twitterde op dinsdag 05-05-2020 om 13:57:33Tientallen demonstranten zijn in #DenHaag aangehouden en worden met bussen van de @:HTM_Reisinfo vervoerd naar het politiebureau. Lees meer: https://t.co/c31zMbx1o7 https://t.co/saHNRn5DuM reageer retweet
De capaciteit van testen en contactonderzoek was inderdaad een van de harde voorwaarden om versoepelingen mogelijk te maken.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:02 schreef Kyran het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)holen-heropenen.html
Ik lees sinds gisteren weer vaker het nieuws en dan kom ik meteen dit soort dingen tegen en dan weet ik dat er nog bizar weinig is veranderd in die ruime week dat ik minder heb gepost
[..]
[..]
.... man man man man man
Telegraaf.quote:Dat vaccin wordt niet binnen anderhalf jaar verwacht. In die anderhalf jaar kunnen steeds meer vrijheden worden teruggegeven, is het idee. Maar dan moet Nederland zich wel steeds strikt aan de gedragsmaatregelen houden. Die gedragsmaatregelen zijn nu bijvoorbeeld nog om zoveel mogelijk thuis te blijven, maar dat verschuift op een nog nader te bepalen moment naar alleen met gezondheidsklachten thuis blijven.
als het niet zo is, rellen, want die telegraf, liegt echt veelquote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:02 schreef F.Sinatra het volgende:
Kappers open zonder mondkapjes volgende week volgens de Telegraaf
Dus wat er afgesproken is dat er meer getest moest worden, is het ook met vele aantallen laboratorium uitgebreid voor coronatesten over heel Nederland?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:18 schreef hooibaal het volgende:
[..]
De capaciteit van testen en contactonderzoek was inderdaad een van de harde voorwaarden om versoepelingen mogelijk te maken.
Lekker handig wel om eerst te laten uitlekken dat er ruimte is, en dat vervolgens de GGD's in de media moeten verklaren dat dat nog helemaal niet kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |