Wauw, nicequote:Op maandag 4 mei 2020 08:27 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Mensen zijn waarschijnlijk ook niet gemaakt om bijv. gewond of ziek te raken, toch gebeurt het. De wereld verloopt niet zoals iemand denkt waarvoor mensen geboren zijn, just deal with it. En wie ben jij of een ander om te bepalen waarvoor mensen geboren zijn? God? Heb je jezelf gemaakt? Als je ouders deze mening hebben, schattig, maar ze kunnen je zogenaamde recht op sex niet opeisen bij vrouwen die niet van mening zijn dat ze geboren zijn om het jou naar de zin te maken.
Zeker te veel naar dit soort dingen geluisterd.
Wow. Ik heb daar even heel snel wat dingen gelezen, en deze zin sprong er toch wel uitquote:Op maandag 4 mei 2020 08:49 schreef -Straw- het volgende:
Former incels:
https://www.reddit.com/r/(...)app&utm_source=share
Ga aan jezelf werken.
quote:The first, and most important, concept that I learned was that women aren't sex dispensaries that you deposit "nice coins" into and get pusspuss in return.
Je doelt op hetgene ik quote? Die komt van die link die -Straw- geeft, is 18 uur geleden geplaatst, die post, en hoe ik hem lees heeft die persoon het over wat hij verkeerd deed in het verleden, en niet zo zeer in relatie tot de corona-situatie van de laatste maanden.quote:Op maandag 4 mei 2020 09:18 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de context van die quote. Ik vermoed dat die niet zozeer ging over het al dan niet hebben van een partner maar de huidige situatie waarin onze sociale contacten nogal zijn beperkt.
Nee, de quote in de OP.quote:Op maandag 4 mei 2020 09:21 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Je doelt op hetgene ik quote? Die komt van die link die -Straw- geeft, is 18 uur geleden geplaatst, die post, en hoe ik hem lees heeft die persoon het over wat hij verkeerd deed in het verleden, en niet zo zeer in relatie tot de corona-situatie van de laatste maanden.
Wat is er precies walgelijk?quote:Op maandag 4 mei 2020 09:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Eens. Mensen die ineens lopen te roeptoeteren dat mensen sociale wezens zijn beseffen zit ook niet dat er in de samenleving mensen bevinden die dit ook voor de Coronatijd hebben ondervondenwalgelijk
Dat er mensen worden buitengesloten door nu ineens te zeggen dat sociaal contact zo belangrijk is maar dat er dus mensen zijn die dit probleem al jaren hebben. Snap je niet dat dit cru is?quote:
Sta jij serieus op dé zwarte lijst? Die ene lijst... van verkrachters enz? Wil je daar meer over vertellen?quote:Op maandag 4 mei 2020 07:36 schreef rareman1 het volgende:
Ik sta op de zwarte lijst dus niemand gaat met mij om.
Buitengesloten dan moet je een andere kennissenkring zoeken, of iets aan je gedrag doen. Ik kan me werkelijk waar niet voorstellen dat je door iedereen uitgesloten wordt als je je een beetje normaal opstelt.quote:Op maandag 4 mei 2020 09:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat er mensen worden buitengesloten door nu ineens te zeggen dat sociaal contact zo belangrijk is maar dat er dus mensen zijn die dit probleem al jaren hebben. Snap je niet dat dit cru is?
Mooi staaltje victim blaming dit. Ik ben waarschijnlijk een van de normaalste personen.quote:Op maandag 4 mei 2020 09:43 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Buitengesloten dan moet je een andere kennissenkring zoeken, of iets aan je gedrag doen. Ik kan me werkelijk waar niet voorstellen dat je door iedereen uitgesloten wordt als je je een beetje normaal opstelt.
Jij wordt buitengesloten IRL?quote:Op maandag 4 mei 2020 09:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mooi staaltje victim blaming dit. Ik ben waarschijnlijk een van de normaalste personen.
Onder anderen. Maar ik zal hier niet de enige zijn.quote:
Als je tegen iedereen alleen maar klaagt dat je buitengesloten wordt, dan word het natuurlijk vanzelf een selffulfilling prophecy.quote:Op maandag 4 mei 2020 09:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mooi staaltje victim blaming dit. Ik ben waarschijnlijk een van de normaalste personen.
Je hebt het over victim blaming. Maar je beschuldigt zelf ook mensen een beetje lukraak. Je zegt in feite dat de mensen die nu zeggen dat sociale contacten een menselijke behoefte zijn dezelfde mensen zijn die jou buitensluiten.quote:Op maandag 4 mei 2020 09:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik beschuldig niemand, ik zeg puur dat het een beetje hypocriet is om nu ineens te verkondigen hoe erg het is dan men geen sociaal contact kan hebben vanwege de anderhalve meter samenleving terwijl er zijn mensen die daar altijd al last van hebben.quote:Op maandag 4 mei 2020 10:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je hebt het over victim blaming. Maar je beschuldigt zelf ook mensen een beetje lukraak. Je zegt in feite dat de mensen die nu zeggen dat sociale contacten een menselijke behoefte zijn dezelfde mensen zijn die jou buitensluiten.
Dit is een raar soort redeneren wat je hier doet. Want je weet helemaal niet of die mensen op wie je nu kennelijk boos bent zich hiervoor niet ook al echt wel van bewust waren.quote:Op maandag 4 mei 2020 10:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik beschuldig niemand, ik zeg puur dat het een beetje hypocriet is om nu ineens te verkondigen hoe erg het is dan men geen sociaal contact kan hebben vanwege de anderhalve meter samenleving terwijl er zijn mensen die daar altijd al last van hebben.
Ja hoor en alleen mannen hebben hier last van natuurlijkquote:Op maandag 4 mei 2020 07:29 schreef osodevo het volgende:
Ik hoor net op Radio 1 de quote dat ''mensen geboren zijn om samen te zijn, niet alleen te zijn''. Kunnen we dan voorstellen dat voor veel jongvolwassen mannen dit al jaren de gewoonste zaak van de wereld is? De wens om aansluiting te vinden en om uit die dagelijkse sleur te komen van eenzaamheid.
Vergeet niet dat het niet gemakkelijk is om aansluiting te vinden als je geen goede eerste indruk maakt.
Hoe denken jullie hierover?
Als je seks kan krijgen op iedere straathoek (quote:Op maandag 4 mei 2020 10:24 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja hoor en alleen mannen hebben hier last van natuurlijkmimimimi.
Vrouwen niet dan?quote:
Ook, maar volgens mij had TS het vooral over mannen?quote:
Heb er niks voor hoeven doen. Zolang je de juiste contacten hebt gaat het vanzelf/juiste mensen kent.quote:Op maandag 4 mei 2020 09:37 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Sta jij serieus op dé zwarte lijst? Die ene lijst... van verkrachters enz? Wil je daar meer over vertellen?
Oh ja nu je het zegt ik ga wel weer gewoon naar de keuken een broodje maken voor TSquote:Op maandag 4 mei 2020 10:29 schreef Chia het volgende:
[..]
Als je seks kan krijgen op iedere straathoek () kun je per definitie niet eenzaam zijn, snap je dat dan niet?
Tuurlijk joh. Misschien willen mensen niet met je omgaan omdat je eenzijdig denkt en eenzijdig denkende mensen vaak geen prettig gezelschap zijn.quote:Op maandag 4 mei 2020 10:58 schreef osodevo het volgende:
Voor vrouwen zat vast net zo moeilijk zijn om aansluiting te vinden bij andere vrouwen. Maar een eenzame vrouw zou je niet zo snel vinden want er zijn genoeg mannen die haar aandacht willen geven er zijn mannen die er wel een keertje overheen zouden willen gaan.
Maar bij een eenzame man die vallen vaak toch van de regen in de drup en worden verslaafd.
Oh ja? Ik kan anders geen bron vinden waaruit blijkt dat eenzaamheid onder vrouwen een zeldzaamheid is. Jij blijkbaar wel, dus kom maar op. Of ben je niet zo'n mannelijke rationele man die zijn feiten op orde heeft?quote:Op maandag 4 mei 2020 10:58 schreef osodevo het volgende:
Maar een eenzame vrouw zou je niet zo snel vinden
Je hanteert nogal een beperkte definitie van eenzaamheid. ‘Mannen die je aandacht willen geven’ is niet echt een remedie tegen echte eenzaamheid,quote:Op maandag 4 mei 2020 10:58 schreef osodevo het volgende:
Voor vrouwen zat vast net zo moeilijk zijn om aansluiting te vinden bij andere vrouwen. Maar een eenzame vrouw zou je niet zo snel vinden want er zijn genoeg mannen die haar aandacht willen geven.
Maar bij een eenzame man die vallen vaak toch van de regen in de drup en worden verslaafd.
Al die verspilde tijd en vrouwenhaat wegens totaal gebrek aan zelfreflectie. Mooi weer.quote:Op maandag 4 mei 2020 11:19 schreef Moira het volgende:
[..]
Volgens dat Reddit linkje blijken ze in the end juist vaak gay te zijn 🙈
Vind je het ook hypocriet als er ten tijde van economische crisis wordt verkondigt hoe erg het is om dakloos te raken, terwijl er altijd al daklozen waren?quote:Op maandag 4 mei 2020 10:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik beschuldig niemand, ik zeg puur dat het een beetje hypocriet is om nu ineens te verkondigen hoe erg het is dan men geen sociaal contact kan hebben vanwege de anderhalve meter samenleving terwijl er zijn mensen die daar altijd al last van hebben.
Wat een waardeloze vergelijking.quote:Op maandag 4 mei 2020 11:26 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Vind je het ook hypocriet als er ten tijde van economische crisis wordt verkondigt hoe erg het is om dakloos te raken, terwijl er altijd al daklozen waren?
Ook als gay kan je gewoon een vriendin willen natuurlijk.quote:Op maandag 4 mei 2020 11:19 schreef Moira het volgende:
[..]
Volgens dat Reddit linkje blijken ze in the end juist vaak gay te zijn 🙈
Ik reageerde op een plaatje van een mok waarop stond “straight white male tears”. Dat zijn meestal dus “gay white male tears”.quote:Op maandag 4 mei 2020 11:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ook als gay kan je gewoon een vriendin willen natuurlijk.
Nee gewoon een vrouwelijke levenspartner.quote:Op maandag 4 mei 2020 11:34 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik reageerde op een plaatje van een mok waarop stond “straight white male tears”. Dat zijn meestal dus “gay white male tears”.
Heeft weinig mee te maken of mensen verder nog vrouwelijke vriendinnen willen of niet.
Ik kan er wel wat over vinden, maar volgens mij heeft dat meer met sociale contacten dan potentiële neukertjes te maken. Vrouwen hebben vaak meer emotionele steun uit hun sociale contacten vanwege hun communicatiestijl. Mannen in relaties raken voor hun emotionele steun volgens mij ook vaker afhankelijk van hun vriendin, waardoor de klap van het wegvallen harder aankomt.quote:Op maandag 4 mei 2020 11:07 schreef Chia het volgende:
[..]
Oh ja? Ik kan anders geen bron vinden waaruit blijkt dat eenzaamheid onder vrouwen een zeldzaamheid is. Jij blijkbaar wel, dus kom maar op. Of ben je niet zo'n mannelijke rationele man die zijn feiten op orde heeft?
Ik kan wel dit vinden en hier hebben ze toch in ieder geval 3 (in ieder geval voormalig) eenzame vrouwen eten te vinden.
Waarom?quote:
Waarom zou je een vrouwelijke levenspartner willen als je gay bent? Dat lijkt me al helemaal een recept voor een leven lang ongelukkig zijn. Lekker oneerlijk naar jezelf en je partner ook.quote:Op maandag 4 mei 2020 11:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee gewoon een vrouwelijke levenspartner.
Omdat je bijvoorbeeld kinderen zou willen, of een normaal leven in het algemeen. De natuur bepaalt dat een man bij een vrouw moet zijn, klaarblijkelijk.quote:Op maandag 4 mei 2020 11:35 schreef Moira het volgende:
[..]
Waarom zou je een vrouwelijke levenspartner willen als je gay bent? Dat lijkt me al helemaal een recept voor een leven lang ongelukkig zijn. Lekker oneerlijk naar jezelf en je partner ook.
Dakloosheid is iets anders dan eenzaamheid.quote:Op maandag 4 mei 2020 11:35 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Ik kan er wel wat over vinden, maar volgens mij heeft dat meer met sociale contacten dan potentiële neukertjes te maken. Vrouwen hebben vaak meer emotionele steun uit hun sociale contacten vanwege hun communicatiestijl. Mannen in relaties raken voor hun emotionele steun volgens mij ook vaker afhankelijk van hun vriendin, waardoor de klap van het wegvallen harder aankomt.
[..]
Waarom?
Volgens mij snap je dan niet helemaal hoe de natuur bij homoseksualiteit werkt.quote:Op maandag 4 mei 2020 11:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat je bijvoorbeeld kinderen zou willen, of een normaal leven in het algemeen. De natuur bepaalt dat een man bij een vrouw moet zijn, klaarblijkelijk.
Dat is inherent aan vergelijkingen, dat het twee verschillende zaken betreft. Het komt wel allebei altijd voor en wordt meer onder de aandacht gebracht als er een sterke toename is. Dat vind ik normaal en vergelijkbaar in beide kwesties, jij blijkbaar niet. Wat maakt dat verschil?quote:Op maandag 4 mei 2020 11:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dakloosheid is iets anders dan eenzaamheid.
Want?quote:Op maandag 4 mei 2020 11:44 schreef Moira het volgende:
[..]
Volgens mij snap je dan niet helemaal hoe de natuur bij homoseksualiteit werkt.
Maar dat een eenzame vrouw bijna onvindbaar, zoals osodevo stelt, is klopt dus niet. In de categorie jongemannen en vrouwen (25-34) gaat het om 2 op de 100 bij vrouwen en 3 op de 100 bij mannen.quote:Op maandag 4 mei 2020 11:35 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Ik kan er wel wat over vinden, maar volgens mij heeft dat meer met sociale contacten dan potentiële neukertjes te maken. Vrouwen hebben vaak meer emotionele steun uit hun sociale contacten vanwege hun communicatiestijl. Mannen in relaties raken voor hun emotionele steun volgens mij ook vaker afhankelijk van hun vriendin, waardoor de klap van het wegvallen harder aankomt.
Communicatiestijl. Niet bepaald een aangeboren iets dus. Wat belet mannen er dan van om hun eigen communicatiestijl onderling aan te passen, als die van vrouwen zoveel minder eenzaam maakt?quote:Op maandag 4 mei 2020 11:35 schreef PiyeReloaded het volgende:
Waarom?
Maar het principe van eerst geen aandacht, na crisis wel ineens is hetzelfde.quote:Op maandag 4 mei 2020 11:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dakloosheid is iets anders dan eenzaamheid.
Dit.quote:
Dat de natuur dan dus duidelijk niet bepaalt dat je met het andere geslacht moet zijn.quote:
Man en vrouw zijn er toch voor gebouwd om kinderen met elkaar te krijgen, in tegenstelling tot twee mannen samen? Evenals seks hebben in het algemeen.quote:Op maandag 4 mei 2020 12:20 schreef Moira het volgende:
[..]
Dat de natuur dan dus duidelijk niet bepaalt dat je met het andere geslacht moet zijn.
Je houdt er wat bijzondere gedachtegangen op na Chevy.
Homo’s kunnen gewoon een normaal leven met man en kinderen leiden zonder zichzelf te hoeven verloochenen.
Puur op papier is dat wel leuk.quote:Op maandag 4 mei 2020 12:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Man en vrouw zijn er toch voor gebouwd om kinderen met elkaar te krijgen, in tegenstelling tot twee mannen samen? Evenals seks hebben in het algemeen.
Je gaat compleet van de baan eigenlijk.quote:Op maandag 4 mei 2020 12:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Man en vrouw zijn er toch voor gebouwd om kinderen met elkaar te krijgen, in tegenstelling tot twee mannen samen? Evenals seks hebben in het algemeen.
Maar waarom zouden ze alsnog die tranen hebben? Juist vanwege mijn punt.quote:Op maandag 4 mei 2020 12:43 schreef Moira het volgende:
[..]
Je gaat compleet van de baan eigenlijk.
Mijn correctie was van "straight white male tears" naar "gay white male tears" omdat incels blijkbaar vaak gay blijken te zijn en daarom niks met vrouwen konden.
Man en vrouw kunnen kinderen krijgen uit seks ja. Twee mannen samen kunnen ook seks hebben, en ook kinderen krijgen (IVF met draagmoeder, of adoptie). Beetje vreemd als iemand op internet dat aan een volwassen persoon moet uitleggen eigenlijk.
Waarschijnlijk. Wat zijn problemen overigens ook niet gaat oplossen, want hoe helpt het als een paar mensen op een forum hem gelijk zouden geven?quote:Op maandag 4 mei 2020 12:04 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dit.
Dit topic is in feite hetzelfde als alle anderen van deze TS. Wat wil je eigenlijk horen? Dat je recht hebt op een partner ofzo?
Dit gaat echt al veel te lang over een onzinnig gebbetje.quote:Op maandag 4 mei 2020 12:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maar waarom zouden ze alsnog die tranen hebben? Juist vanwege mijn punt.
The patriarchy.quote:Op maandag 4 mei 2020 12:00 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Communicatiestijl. Niet bepaald een aangeboren iets dus. Wat belet mannen er dan van om hun eigen communicatiestijl onderling aan te passen, als die van vrouwen zoveel minder eenzaam maakt?
Ook in de natuur kennen ze het fenomeen adoptie.quote:Op maandag 4 mei 2020 12:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is dat waar je zelf ervaring mee hebt of vul je dat voor anderen in?quote:
Oh ja, wat een luxe hebben vrouwen dat er altijd wel ergens één of andere engerd te vinden is die hen wel een nachtje aandacht wil geven.quote:Op maandag 4 mei 2020 10:58 schreef osodevo het volgende:
Voor vrouwen zat vast net zo moeilijk zijn om aansluiting te vinden bij andere vrouwen. Maar een eenzame vrouw zou je niet zo snel vinden want er zijn genoeg mannen die haar aandacht willen geven.
Nou ditquote:Op maandag 4 mei 2020 16:18 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Oh ja, wat een luxe hebben vrouwen dat er altijd wel ergens één of andere engerd te vinden is die hen wel een nachtje aandacht wil geven.
Of je daar als vrouw ook daadwerkelijk blij van moet worden is bijzaak natuurlijk.
Daar komt het in die inceltopics meestal wel op neer ja. Vrouwen kunnen zich altijd een incel laten bespringen dus ze moeten niet zeiken of zoietsquote:Op maandag 4 mei 2020 16:18 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Oh ja, wat een luxe hebben vrouwen dat er altijd wel ergens één of andere engerd te vinden is die hen wel een nachtje aandacht wil geven.
Of je daar als vrouw ook daadwerkelijk blij van moet worden is bijzaak natuurlijk.
En in elke kudde heb je zieke, zwakke en vreemde asociale dieren die door de rest van de groep verstoten worden. Is gewoon puur natuur dat sommige mensen alleen zijn. In het wild worden die individuen dan vaak opgevreten door een roofdier, anno 2020 kunnen ze hun leven lang klagen over het feit dat ze alleen zijn en dat het de schuld van iedereen behalve hunzelf is.quote:
Neen Chai. Als je als vrouw (moet ik dat nu als man zeggen) eenzaam bent kun je wel een nummertje maken, maar als het daar bij blijft denk ik dat je met een nog rotter gevoel achterblijft.quote:Op maandag 4 mei 2020 10:29 schreef Chia het volgende:
[..]
Als je seks kan krijgen op iedere straathoek () kun je per definitie niet eenzaam zijn, snap je dat dan niet?
Ja, dat was precies haar punt.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:23 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Neen Chai. Als je als vrouw (moet ik dat nu als man zeggen) eenzaam bent kun je wel een nummertje maken, maar als het daar bij blijft denk ik dat je met een nog rotter gevoel achterblijft.
Chevy, misschien moet je daar eens een topic over openen. Waarom, denk jij zelf, ben je van mening dat je in real life buitengesloten wordt?quote:Op maandag 4 mei 2020 09:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Onder anderen. Maar ik zal hier niet de enige zijn.
Ken je haar zo goed? Dat jij weet wat en hoe ze dat bedoelt? Ik duidelijk niet. Ik ga in op wat er staat en ga niet een boel "hinein" denken. Niet op een anoniem forum bij iemand war ik alleen datgene van weet dat hij / zij schrijft.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, dat was precies haar punt.
Sarcasme / ironie is blijkbaar soms lastig te herkennen.
Het was gewoon sarcasme. Dat snapt vrijwel iedereen, want dat is gewoon begrijpend lezen. Lienekien heeft in deze gewoon gelijk.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:33 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Ken je haar zo goed? Dat jij weet wat en hoe ze dat bedoelt? Ik duidelijk niet. Ik ga in op wat er staat en ga niet een boel "hinein" denken. Niet op een anoniem forum bij iemand war ik alleen datgene van weet dat hij / zij schrijft.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zei het vrij netjes. Nergens voor nodig om zo in de verdediging te schieten.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:33 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Ken je haar zo goed? Dat jij weet wat en hoe ze dat bedoelt? Ik duidelijk niet. Ik ga in op wat er staat en ga niet een boel "hinein" denken. Niet op een anoniem forum bij iemand war ik alleen datgene van weet dat hij / zij schrijft.
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit vind ik nou een super opmerking.quote:Op maandag 4 mei 2020 12:00 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Communicatiestijl. Niet bepaald een aangeboren iets dus. Wat belet mannen er dan van om hun eigen communicatiestijl onderling aan te passen, als die van vrouwen zoveel minder eenzaam maakt?
Neen, dat is geen bijzaak NATUURLIJK. Dat hangt er maar vanaf wat je wilt, óf je dat wilt.quote:Op maandag 4 mei 2020 16:18 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
En ik vind toch lekker van nietquote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:47 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Het was gewoon sarcasme. Dat snapt vrijwel iedereen, want dat is gewoon begrijpend lezen. Lienekien heeft in deze gewoon gelijk.
Jij kan vinden wat je wilt, maar jij hebt het als enige verkeerd geïnterpreteerd.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:20 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
En ik vind toch lekker van nietMaar maakt niet uit, jullie mogen best er anders over denken.
![]()
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:40 schreef Chia het volgende:
[..]
Jij kan vinden wat je wilt, maar jij hebt het als enige verkeerd geïnterpreteerd.De rest heeft het geïnterpreteerd zoals ik het bedoelde.
![]()
En ik herhaal toch gewoon wat ik al schreef! Alleen tegen de rest van de wereld, so what!?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:20 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
En ik vind toch lekker van nietMaar maakt niet uit, jullie mogen best er anders over denken.
![]()
Maar ik wil graag terugkomen op deze bijdrage. Die is goud waard voor mensen die moeite hebben met contacten leggen en onderhouden, die vinden dat mensen er niet zijn om alleen te zijn, zoals ts-er stelt.quote:Op maandag 4 mei 2020 12:00 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Bedankt dat ten minste iemand me gelijk geeftquote:Op woensdag 6 mei 2020 11:29 schreef LeesFoknl het volgende:
Maar ik wil graag terugkomen op deze bijdrage. Die is goud waard voor mensen die moeite hebben met contacten leggen en onderhouden, die vinden dat mensen er niet zijn om alleen te zijn, zoals ts-er stelt.
Ts-er, ik zeg, denk hier goed over na en verdiep je erin. Ergens moet je beginnen, wil je je "wereld" veranderen.
Hele domme misvatting over vrouwen.quote:Op maandag 4 mei 2020 10:58 schreef osodevo het volgende:
Want elke man die net niet aantrekkelijk genoeg is voor hare hoogheid, is per definitie een engerd die maar een nachtje plezier wil hebben natuurlijk.quote:Op maandag 4 mei 2020 16:18 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Dan ga je er van uit dat mensen met geld, status en bovengemiddeld intellect geen kwetsbaarheden hebben? Denkfoutje, vriend.quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:53 schreef osodevo het volgende:
Het gaat helemaal niet om vrouwen. Het gaat om nieuwe mensen ontmoeten en aansluiting vinden. Voor de één gaat dat gemakkelijker dan de ander. In het laatste geval is het echt 'Fighting for Attention'.
Mensen gaan liever om met mensen die meer waard zijn (intelligenter, geld, status, vlotte babbel) dan mensen met kwetsbaarheden.
Maar is sociaal contact niet iets waar men zelf aan moet werken. Wat is de verwachting van sociaal contact? Dat mensen actief mmet jouw contact zoeken of dat je zelf verantwoordelijk bent voor je sociale contacten?quote:Op maandag 4 mei 2020 09:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat er mensen worden buitengesloten door nu ineens te zeggen dat sociaal contact zo belangrijk is maar dat er dus mensen zijn die dit probleem al jaren hebben. Snap je niet dat dit cru is?
Hoe wordt iemand door iedereen buitengesloten? Ik heb iig nooit een memo gekregen dat ik die en die moest buitensluitenquote:Op maandag 4 mei 2020 09:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Onder anderen. Maar ik zal hier niet de enige zijn.
Nee hoor, dat maak jij ervan.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 10:45 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Want elke man die net niet aantrekkelijk genoeg is voor hare hoogheid, is per definitie een engerd die maar een nachtje plezier wil hebben natuurlijk.
Jij wist niet hoe mijn schrijfsels geïnterpreteerd dienden te worden, dus dat wilde ik je nog even meegeven. Wat jij vindt heeft niks te maken met hoe ik het bedoelde namelijk.quote:Op woensdag 6 mei 2020 11:16 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
[..]
En ik herhaal toch gewoon wat ik al schreef! Alleen tegen de rest van de wereld, so what!?
Chevy Caprice, verbeter de (communicatie) wereld en begin bij jezelf.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 11:32 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Maar is sociaal contact niet iets waar men zelf aan moet werken. Wat is de verwachting van sociaal contact? Dat mensen actief mmet jouw contact zoeken of dat je zelf verantwoordelijk bent voor je sociale contacten?
Juistquote:Op vrijdag 8 mei 2020 11:35 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Hoe wordt iemand door iedereen buitengesloten? Ik heb iig nooit een memo gekregen dat ik die en die moest buitensluiten
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 13:41 schreef Chia het volgende:
[..]
Jij wist niet hoe mijn schrijfsels geïnterpreteerd dienden te worden, dus dat wilde ik je nog even meegeven. Wat jij vindt heeft niks te maken met hoe ik het bedoelde namelijk.
Dat vind ik niet anders. Er leven mannen jaren aaneen alleen. Er heerst even 2 maanden lockdown en je hoort nu mensen uit allerlei hoeken piepen. Ik begrijp de ts wel.quote:Op maandag 4 mei 2020 09:18 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de context van die quote. Ik vermoed dat die niet zozeer ging over het al dan niet hebben van een partner maar de huidige situatie waarin onze sociale contacten nogal zijn beperkt.
Sterk staaltje marginaliseren weer. Zo kun je alle leed inclusief die van jou afdoen als onzinquote:Op maandag 4 mei 2020 08:27 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Mensen zijn waarschijnlijk ook niet gemaakt om bijv. gewond of ziek te raken, toch gebeurt het. De wereld verloopt niet zoals iemand denkt waarvoor mensen geboren zijn, just deal with it. En wie ben jij of een ander om te bepalen waarvoor mensen geboren zijn? God? Heb je jezelf gemaakt? Als je ouders deze mening hebben, schattig, maar ze kunnen je zogenaamde recht op sex niet opeisen bij vrouwen die niet van mening zijn dat ze geboren zijn om het jou naar de zin te maken.
Zeker te veel naar dit soort dingen geluisterd.
Dit is je eerste osodevo topic?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:34 schreef Hoofdkraker_ het volgende:
[..]
Dat vind ik niet anders. Er leven mannen jaren aaneen alleen. Er heerst even 2 maanden lockdown en je hoort nu mensen uit allerlei hoeken piepen. Ik begrijp de ts wel.
[..]
Sterk staaltje marginaliseren weer. Zo kun je alle leed inclusief die van jou afdoen als onzin
Waar heeft de ts het over recht op sex opeisen?
Nee. In welke andere topic eist de ts sex van vrouwen. Of maak je dat er zelf van omdat dat zo lekker slecht staat op een persoon?quote:
Ik snap niet waarom je die uitspraken aan mij meent te moeten adresseren.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:34 schreef Hoofdkraker_ het volgende:
[..]
Dat vind ik niet anders. Er leven mannen jaren aaneen alleen. Er heerst even 2 maanden lockdown en je hoort nu mensen uit allerlei hoeken piepen. Ik begrijp de ts wel.
[..]
Sterk staaltje marginaliseren weer. Zo kun je alle leed inclusief die van jou afdoen als onzin
Waar heeft de ts het over recht op sex opeisen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |