abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192935615
Ik hoor net op Radio 1 de quote dat ''mensen geboren zijn om samen te zijn, niet alleen te zijn''. Kunnen we dan voorstellen dat voor veel jongvolwassen mannen dit al jaren de gewoonste zaak van de wereld is? De wens om aansluiting te vinden en om uit die dagelijkse sleur te komen van eenzaamheid.
Vergeet niet dat het niet gemakkelijk is om aansluiting te vinden als je geen goede eerste indruk maakt.

Hoe denken jullie hierover?
  maandag 4 mei 2020 @ 07:34:37 #2
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_192935656
Dat je intensieve hulp nodig hebt
pi_192935668

[ Bericht 96% gewijzigd door Hiddendoe op 04-05-2020 07:39:10 ]
pi_192935673
Ik sta op de zwarte lijst dus niemand gaat met mij om.
pi_192935700
- nee -

[ Bericht 88% gewijzigd door CoolGuy op 04-05-2020 07:43:07 ]
pi_192935760
Prima dat je aandacht wil en er over wil praten. Je kan er je wat bij voorstellen, het is echter dan wel de verkeerde conclusie om daar mee te eindigen. Het is niet de gewoonste zaak van de wereld om alleen te zijn. Stap uit de rol van iemand die zoveel zelfmedelijden heeft. Betrek nou eens niet alles op jezelf. De wereld draait niet om één persoon waar alles zich op aan moet passen. Als je dat laatste over aansluiting vinden bij het maken van een eerste indruk maken weg laat, dan kan je er nog over discussiëren. Met die eerste insteek is het anders het herhalen van zetten.
pi_192935774
Ik ben wat ik ben dus daar handel ik ook naar.
pi_192935817
Beetje triest om te zeggen dat het aandachttrekkerij is trouwens.
  maandag 4 mei 2020 @ 08:14:07 #9
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_192935996
Ben het eens met de opmerking. Maar vind dat ook en alweer vooral zowel tijd (periode) als plaats en cultuurgebonden, hoe men dat interpreteert. Osodevo zal wel een gezin of partner bedoelen.
Maar ik denk dat toch ook richting groep en grote families. In andere tijden en / of andere landen leven singles vaak in de familie. Dan zijn er grote families met grootouders, een hoog aantal van hun kinderen, met partners en ook weer hun kinderen. En daar past die single ook goed in. Die zorgen, verzorgen en worden verzorgd, men leeft een gezamenlijk leven.
Sex is maar één ding in het leven en die behoefte kan ook op andere manieren buiten een huwelijk of SAMEN leven met een (vaste) partner worden ingevuld. Of aan tegenmoet worden gekomen zonder partner.

Maar denk niet dat dat is waar Osodevo het over wilt hebben
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_192936130
Mensen zijn waarschijnlijk ook niet gemaakt om bijv. gewond of ziek te raken, toch gebeurt het. De wereld verloopt niet zoals iemand denkt waarvoor mensen geboren zijn, just deal with it. En wie ben jij of een ander om te bepalen waarvoor mensen geboren zijn? God? Heb je jezelf gemaakt? Als je ouders deze mening hebben, schattig, maar ze kunnen je zogenaamde recht op sex niet opeisen bij vrouwen die niet van mening zijn dat ze geboren zijn om het jou naar de zin te maken.
Zeker te veel naar dit soort dingen geluisterd. :r
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_192936384
Ik denk er niet over. Het speelt niet echt.
pi_192936391
Former incels:

https://www.reddit.com/r/(...)app&utm_source=share

Ga aan jezelf werken.
pi_192936416
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2020 08:27 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Mensen zijn waarschijnlijk ook niet gemaakt om bijv. gewond of ziek te raken, toch gebeurt het. De wereld verloopt niet zoals iemand denkt waarvoor mensen geboren zijn, just deal with it. En wie ben jij of een ander om te bepalen waarvoor mensen geboren zijn? God? Heb je jezelf gemaakt? Als je ouders deze mening hebben, schattig, maar ze kunnen je zogenaamde recht op sex niet opeisen bij vrouwen die niet van mening zijn dat ze geboren zijn om het jou naar de zin te maken.
Zeker te veel naar dit soort dingen geluisterd. :r
Wauw, nice _O_
Ik was hier...
  Moderator maandag 4 mei 2020 @ 09:09:29 #14
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192936650
quote:
2s.gif Op maandag 4 mei 2020 08:49 schreef -Straw- het volgende:
Former incels:

https://www.reddit.com/r/(...)app&utm_source=share

Ga aan jezelf werken.
Wow. Ik heb daar even heel snel wat dingen gelezen, en deze zin sprong er toch wel uit :)

quote:
The first, and most important, concept that I learned was that women aren't sex dispensaries that you deposit "nice coins" into and get pusspuss in return.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192936722
Ik woon zelf ook alleen en vind het wel best zo.
Geen vrouw die vertelt wat voor behang er op de muur moet. :W

Wel heb ik goede vrienden waar ik regelmatig mee om ga, dus echt alleen ben ik niet.
  maandag 4 mei 2020 @ 09:18:30 #16
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192936760
Ik ben wel benieuwd naar de context van die quote. Ik vermoed dat die niet zozeer ging over het al dan niet hebben van een partner maar de huidige situatie waarin onze sociale contacten nogal zijn beperkt.
The love you take is equal to the love you make.
pi_192936770
Is die quote niet gewoon in bredere context bedoeld, dus sociaal contact in het algemeen en naar aanleiding van de coronaperikelen?

Overigens hoef je natuurlijk niet alles wat er ergens gezegd wordt als waarheid aan te nemen (dat lukt je overigens prima zodra iets niet geheel in je straatje past, en dit natuurlijk wel) of je er uberhaupt iets van aan te trekken.
  Moderator maandag 4 mei 2020 @ 09:21:05 #18
16180 crew  CoolGuy
pi_192936795
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2020 09:18 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de context van die quote. Ik vermoed dat die niet zozeer ging over het al dan niet hebben van een partner maar de huidige situatie waarin onze sociale contacten nogal zijn beperkt.
Je doelt op hetgene ik quote? Die komt van die link die -Straw- geeft, is 18 uur geleden geplaatst, die post, en hoe ik hem lees heeft die persoon het over wat hij verkeerd deed in het verleden, en niet zo zeer in relatie tot de corona-situatie van de laatste maanden.
  maandag 4 mei 2020 @ 09:25:11 #19
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192936866
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 09:21 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Je doelt op hetgene ik quote? Die komt van die link die -Straw- geeft, is 18 uur geleden geplaatst, die post, en hoe ik hem lees heeft die persoon het over wat hij verkeerd deed in het verleden, en niet zo zeer in relatie tot de corona-situatie van de laatste maanden.
Nee, de quote in de OP.
  Moderator maandag 4 mei 2020 @ 09:25:37 #20
16180 crew  CoolGuy
pi_192936868
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2020 09:25 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nee, de quote in de OP.
Ah! My bad, sorry, dan heb ik niks gezegd :)
pi_192936871
Mensen zijn sociale dieren, dat klopt.
  Moderator maandag 4 mei 2020 @ 09:27:14 #22
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_192936881
Eens. Mensen die ineens lopen te roeptoeteren dat mensen sociale wezens zijn beseffen zit ook niet dat er in de samenleving mensen bevinden die dit ook voor de Coronatijd hebben ondervonden :r walgelijk
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 4 mei 2020 @ 09:29:08 #23
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192936910
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2020 09:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Eens. Mensen die ineens lopen te roeptoeteren dat mensen sociale wezens zijn beseffen zit ook niet dat er in de samenleving mensen bevinden die dit ook voor de Coronatijd hebben ondervonden :r walgelijk
Wat is er precies walgelijk?
  Moderator maandag 4 mei 2020 @ 09:32:09 #24
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_192936952
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2020 09:29 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wat is er precies walgelijk?
Dat er mensen worden buitengesloten door nu ineens te zeggen dat sociaal contact zo belangrijk is maar dat er dus mensen zijn die dit probleem al jaren hebben. Snap je niet dat dit cru is?
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_192937095
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2020 07:36 schreef rareman1 het volgende:
Ik sta op de zwarte lijst dus niemand gaat met mij om.
Sta jij serieus op dé zwarte lijst? Die ene lijst... van verkrachters enz? Wil je daar meer over vertellen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')