Geen idee. Geen expert. Maar volgens mij sterven de bacteriën vrij snel op een oppervlakte.quote:Op zondag 3 mei 2020 09:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Want met je handen mondmaskers maken is heel slim...
Ohhh er vloog net een bij in mijn slaapkamer!!quote:Op zondag 3 mei 2020 09:37 schreef JANdeDERDE het volgende:
Hoe ik af en toe mensen hoor praten over China is echt te gek.
China word geregeerd door de NSDAP van Azie. En hier worden ze nog net niet toegejuicht.
Zal wel weer lekker los gaan in de banlieus.quote:Op zondag 3 mei 2020 06:41 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
In Frankrijk zijn ze echt de weg kwijt.
Er zijn meer dan een miljoen boetes uitgedeeld daar.
De regels zijn echt van de zotte.
Laatste stukje was dat je een de gehele verklaring waarom je naar buiten bent nota bene met pen en papier moet overschrijven.
Hier hebben we 1 of 2 topics terug uitgebreid over gesprokenquote:Op zondag 3 mei 2020 09:46 schreef la_perle_rouge het volgende:
Men denkt nu dat het BMR-vaccin een beschermende werking heeft. Dat krijgen mensen sinds de jaren '70 van de vorige eeuw. Ik heb het dus niet gehad, maar ik heb wel mazelen gehad, en de bof. Geen Rodehond. Welke component van het vaccin is de (waarschijnlijk) beschermende? Weet iemand dat? En als je niet het vaccin hebt gehad maar wel de ziektes, dan ben je toch ook beshermd?
Ik ben als kleuter ook een paar keer ingeënt, maar ik heb geen idee waartegen, al denk ik 'polio'. Hoe kom ik daarachter? Ik heb ooit wel eens een geelbruin inentingsboekje gezien, waarin de inentingen van mij en mijn broers werden opgetekend, maar waar dat gebleven is? Mijn moeder heeft ook geen idee, denkt oud papier.
Ze hebben het versoepeld, je mag nu zonder opgaaf van redenen 100 km van huis. En ook daar zijn ze bezig scholen en winkels weer te openen, en ze willen ook de resto's weer openen. Frankrijk heeft veel meer een buitenshuis lunchen en dineren cultuur dan wij.quote:Op zondag 3 mei 2020 09:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zal wel weer lekker los gaan in de banlieus.
Soevereine landen mogen zelf natuurlijk bepalen wat ze doen he. Maar, de Eu heeft bewezen dat het nergens voor nodig is als instrument.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:55 schreef Slayage het volgende:
[..]
Al die verschillende maatregelen in de individuele staten maakt de bestrijding niet echt makkelijker
Hier in Nederland zullen er ongetwijfeld ook zijn die er PTSS aan over houden denk ik.quote:Op zondag 3 mei 2020 10:08 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ik ken een Franse verpleegster, net 23 jaar oud, net begonnen, en het zal me verbazen als zij -en anderen die in ziekenhuizen werken- er geen PTSS aan overhoudt.
Ik had het schaamrood al op mijn kaken, maar dat was (pas) gisterochtend dus. Wel interessant, ik ben het nu aan het doorlezen.quote:Op zondag 3 mei 2020 10:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hier hebben we 1 of 2 topics terug uitgebreid over gesproken
Als je geen inentingsboekje meer hebt (heb ik ook niet) kom je daar denk ik niet meer achter.
Die info zal toch wel bij de huisarts in de computer staan? Althans dat lijkt mij toch? Niet?quote:Op zondag 3 mei 2020 10:00 schreef Rewimo het volgende:
Als je geen inentingsboekje meer hebt (heb ik ook niet) kom je daar denk ik niet meer achter.
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op zondag 3 mei 2020 09:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, maar in Nederland gebruikt Rutte de crisis niet om meer macht naar hemzelf toe te trekken.
Nopequote:Op zondag 3 mei 2020 10:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Die info zal toch wel bij de huisarts in de computer staan? Althans dat lijkt mij toch? Niet?
Geen idee wat dat is; ik heb wel kinkhoest gehad toen ik kind wasquote:
quote:Op zondag 3 mei 2020 09:37 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Geen idee. Geen expert. Maar volgens mij sterven de bacteriën vrij snel op een oppervlakte.
De Belgen hebben sowieso al moeite met het instructiefilmpje.
Belgische minister snapt niet hoe je mondmasker op zet
https://nos.nl/artikel/23(...)roestvrij-staal.htmlquote:het virus afhankelijk van het materiaal en de omstandigheden enkele uren tot enkele dagen kan 'overleven' buiten het lichaam.
Het journaal toonde laatst ook mondkapjes die in verpleeghuizen worden gebruikt die door Mia en Ria worden genaaid. Dus wat dat betreft is het niet alleen België.quote:Op zondag 3 mei 2020 10:35 schreef Nober het volgende:
[..]
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)roestvrij-staal.html
Ik heb t inentingsboekje nog. is idd geel/bruinig, polio kreeg je een bruin kaartje van. Ik heb ze van '58 en '59 en in die tijd kreeg je difterie, kinkhoest en tetanus vaccinaties. Ik heb er ook eentje tegen tbc gehad ergens midden jaren '50. Het gaat volgens mij echt om de bmr prik zélf en niet of je een of meerdere van deze ziektes hebt gehad.quote:Op zondag 3 mei 2020 09:46 schreef la_perle_rouge het volgende:
Men denkt nu dat het BMR-vaccin een beschermende werking heeft. Dat krijgen mensen sinds de jaren '70 van de vorige eeuw. Ik heb het dus niet gehad, maar ik heb wel mazelen gehad, en de bof. Geen Rodehond. Welke component van het vaccin is de (waarschijnlijk) beschermende? Weet iemand dat? En als je niet het vaccin hebt gehad maar wel de ziektes, dan ben je toch ook beshermd?
Ik ben als kleuter ook een paar keer ingeënt, maar ik heb geen idee waartegen, al denk ik 'polio'. Hoe kom ik daarachter? Ik heb ooit wel eens een geelbruin inentingsboekje gezien, waarin de inentingen van mij en mijn broers werden opgetekend, maar waar dat gebleven is? Mijn moeder heeft ook geen idee, denkt oud papier.
Dommigheid kent geen grenzen.quote:Op zondag 3 mei 2020 10:38 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Het journaal toonde laatst ook mondkapjes die in verpleeghuizen worden gebruikt die door Mia en Ria worden genaaid. Dus wat dat betreft is het niet alleen België.
Voor mij hoeven die kapjes sowieso niet. Is alleen vervelend als het verplicht wordt gesteld.
Daarnaast zal het best zo zijn, maar ik heb zo'n vermoeden dat de overgrote meerderheid ook z'n boodschappen, thuisbezorgd en pakketjes etc. gewoon gebruikt zonder maatregelen.
Ja, dat acht ik ook niet onmogelijk.quote:Op zondag 3 mei 2020 10:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Dommigheid kent geen grenzen.
Gaat al weken prima zonder mondkapjes maar als er straks voldoende voorraad is zie ik ze het ook nog wel verplichten.
https://en.wikipedia.org/wiki/RNA_virusquote:Op zondag 3 mei 2020 09:46 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ik denk niet dat die voldoende voorraad er gaat komen. Ze bestellen gewoon niet meer omdat ze zeggen dat er niet meer vraag is. Wat natuurlijk kolder is. Ze bestellen voor de zorg en dat is het dan. De rest kan de tering krijgen.quote:Op zondag 3 mei 2020 10:48 schreef Nober het volgende:
maar als er straks voldoende voorraad is zie ik ze het ook nog wel verplichten.
Aan meningen heb je niets.quote:Op zondag 3 mei 2020 10:31 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld.
Vaccinatie die je via je moeder krijgt als je nog in de buik zit.quote:Op zondag 3 mei 2020 10:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Geen idee wat dat is; ik heb wel kinkhoest gehad toen ik kind was
Klopt, gaat niet om de ziekte maar om het vaccinquote:Op zondag 3 mei 2020 10:41 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik heb t inentingsboekje nog. is idd geel/bruinig, polio kreeg je een bruin kaartje van. Ik heb ze van '58 en '59 en in die tijd kreeg je difterie, kinkhoest en tetanus vaccinaties. Ik heb er ook eentje tegen tbc gehad ergens midden jaren '50. Het gaat volgens mij echt om de bmr prik zélf en niet of je een of meerdere van deze ziektes hebt gehad.
Wij kregen alleen maar cola en sinasquote:Op zondag 3 mei 2020 10:41 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik heb t inentingsboekje nog. is idd geel/bruinig, polio kreeg je een bruin kaartje van. Ik heb ze van '58 en '59 en in die tijd kreeg je difterie, kinkhoest en tetanus vaccinaties. Ik heb er ook eentje tegen tbc gehad ergens midden jaren '50. Het gaat volgens mij echt om de bmr prik zélf en niet of je een of meerdere van deze ziektes hebt gehad.
Kijk ook is op de site van RadboudUMC Google Sepsis BCG Coronaquote:Op zondag 3 mei 2020 10:27 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ik had het schaamrood al op mijn kaken, maar dat was (pas) gisterochtend dus. Wel interessant, ik ben het nu aan het doorlezen.
Kijk naar die grafiek, je ziet dat het ~2 weken na het sluiten van de horeca daalt. Dat de piek hoe dan ook bereikt zou zijn kun je helemaal niet hardmaken. Daarbij was het sluiten van de horeca niet de eerste maatregel die genomen werd.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:35 schreef Za het volgende:
[..]
Mensen liggen niet op de dag van de besmetting spoorslags in het ziekenhuis, daar zitten 1 a 2 weken tussen.
Dus degenen die op 15 maart ziek werden, zouden rond 25 maart in het ziekenhuis belanden.
De piek was dus hoe je het ook bekijkt al bereikt op het moment van de lockdown alsook op het moment dat de horeca sloot op 15 maart (plus 10 dgn incubatietijd):
[ afbeelding]afbeelding ]
Ja zo simpel, de verspreiding van die virusdeeltjes in de buitenlucht is veel sneller over een veel groter oppervlak, binnenshuis daarentegen.quote:Op zondag 3 mei 2020 11:17 schreef F.Sinatra het volgende:
Dhr Friedrichs, microbioloog MUC Groningen zegt 'besmetting in de buitenlucht is maar zo nihil geweest, het gaat bij die 1.5 meter voornamelijk binnen een (kleine) ruimte.'
Bron: herhaling Coronavirus feit en fabels op NPO1.
Amerikaans onderzoek laat zien dat het coronavirus onder ideale omstandigheden tot wel 72 uur intact blijft op oppervlakten van plastic en roestvrij staal.quote:Op zondag 3 mei 2020 10:35 schreef Nober het volgende:
[..]
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)roestvrij-staal.html
Ja, daarom gaan ze nu in New York de metro's -die voorheen 24/24 doorreden- van 1 tot 5 stilzetten en grondig desinfecteren, met sprays etc. Daar hebben natuurlijk ook weer mensen bezwaar tegen, want om dat te doen wordt de metro dus stilgezet en moet iedereen er uit, ook de daklozen die rondjes bleven rijden en sliepen in de metro.quote:Op zondag 3 mei 2020 11:36 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Amerikaans onderzoek laat zien dat het coronavirus onder ideale omstandigheden tot wel 72 uur intact blijft op oppervlakten van plastic en roestvrij staal.
er blijkt zat voorraad te zijn in nederland ....alleen door bureaucratie mag het niet besteld/uitgegeven worden.quote:Op zondag 3 mei 2020 11:13 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die voldoende voorraad er gaat komen. Ze bestellen gewoon niet meer omdat ze zeggen dat er niet meer vraag is. Wat natuurlijk kolder is. Ze bestellen voor de zorg en dat is het dan. De rest kan de tering krijgen.
Kunnen ze niet gewoon metro's uit de dienst halen en schone ervoor terugzetten?quote:Op zondag 3 mei 2020 11:40 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ja, daarom gaan ze nu in New York de metro's -die voorheen 24/24 doorreden- van 1 tot 5 stilzetten en grondig desinfecteren, met sprays etc. Daar hebben natuurlijk ook weer mensen bezwaar tegen, want om dat te doen wordt de metro dus stilgezet en moet iedereen er uit, ook de daklozen die rondjes bleven rijden en sliepen in de metro.
Dat moet je mij niet vragen; gisteren zeiden in de persco dat ze het zo gingen doen, stilzetten, metro's en stations leeg, alles desinfecteren binnen en buiten de treinen, en het hele station, tot de rails aan toe.quote:Op zondag 3 mei 2020 11:41 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Kunnen ze niet gewoon metro's uit de dienst halen en schone ervoor terugzetten?
Daarom ook belangrijk om boodschappen te desinfecteren.quote:Op zondag 3 mei 2020 11:36 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Amerikaans onderzoek laat zien dat het coronavirus onder ideale omstandigheden tot wel 72 uur intact blijft op oppervlakten van plastic en roestvrij staal.
Ga je nu beweren dat het sluiten van de horeca heeft gezorgd voor de daling in het aantal IC opnames?quote:Op zondag 3 mei 2020 11:31 schreef DireStraits7 het volgende:
Kijk naar die grafiek, je ziet dat het ~2 weken na het sluiten van de horeca daalt.
Kun jij voor mij pagina 11 hier in dit topic plakken. Mij lukt dat niet zie mijn post hier boven. Van imperial institute.quote:Op zondag 3 mei 2020 11:41 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Kunnen ze niet gewoon metro's uit de dienst halen en schone ervoor terugzetten?
Ik ben 56 en heb wel de bmr gehad. Maar toen had ik alledrie de ziektes al gehad.quote:Op zondag 3 mei 2020 09:46 schreef la_perle_rouge het volgende:
Wat men ook nog veel te weinig doet. Ventileren. Dat zouden ze meer moeten doen in openbare gebouwen.zoals supermarkten, ziekenhuizen ramen open zetten. Dat deden ze vroeger al bij TBC besmettingen. Maar ook thuis. Verzorgingstehuizen die zitten meestal potdicht. Lekker stoken en het virus zijn gang laten gaan. Winkels. Alles open en lekker ventileren.quote:Op zondag 3 mei 2020 11:36 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Why?quote:Op zondag 3 mei 2020 12:11 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik ben 56 en heb wel de bmr gehad, toen ik 9 was. Maar toen had ik alledrie de ziektes al gehad.
Wat bedoel je?quote:
Vaccinatie nadat je alle ziektes al gehad hebtquote:
Lach maar.quote:Op zondag 3 mei 2020 09:05 schreef Jor_Dii het volgende:
En gaat die versoepeling er morgen nog komen zoals je vrijdag aankondigde?
Wat ik ervan lees zijn die in 1976 opgenomen in het rijksvaccinatie programma. Mogelijk zijn ze eerder al gegeven door kinderen op te roepen.quote:Op zondag 3 mei 2020 12:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Vaccinatie nadat je alle ziektes al gehad hebt
Why?
Dat klinkt niet heel logisch
Ben je nou echt zo slecht in staat te lezen wat ik zeg?quote:Op zondag 3 mei 2020 11:55 schreef Za het volgende:
[..]
Ga je nu beweren dat het sluiten van de horeca heeft gezorgd voor de daling in het aantal IC opnames?
Dat de lockdown dus volkomen nutteloos is?
horeca sluiten=geen lockdown.
Klopt. Maar men is geloof ik bang dat het virus naar binnen waait..quote:Op zondag 3 mei 2020 12:12 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Wat men ook nog veel te weinig doet. Ventileren. Dat zouden ze meer moeten doen in openbare gebouwen.zoals supermarkten, ziekenhuizen ramen open zetten. Dat deden ze vroeger al bij TBC besmettingen. Maar ook thuis. Verzorgingstehuizen die zitten meestal potdicht. Lekker stoken en het virus zijn gang laten gaan. Winkels. Alles open en lekker ventileren.
Ze zit er lekker met een bakkie toch?quote:Op zondag 3 mei 2020 12:24 schreef Za het volgende:
[..]
Lach maar.
Hoe lang is het nog houdbaar om mensen zo te behandelen denk je:
[ afbeelding ]
https://www.adfontesmedia(...).0_8_28_2018-min.jpgquote:Op zondag 3 mei 2020 12:04 schreef BeriBeri het volgende:
China lied about origin of coronavirus, leaked intelligence report says
https://nypost.com/2020/0(...)tWmzQY2lqwwssk1GCYE0
Dat was exact de discussie, het effect was er al voor de lockdown inging.quote:Op zondag 3 mei 2020 12:29 schreef DireStraits7 het volgende:
Ben je nou echt zo slecht in staat te lezen wat ik zeg?
Het is een cumulatief effect van allerlei maatregelen...
Niet helemaal waar. Er liggen noodwetten op de plank die je met twee krabbels kunt activerenquote:Op zondag 3 mei 2020 08:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Democratie kost ook tijd, die je niet altijd hebt.
Vooral: hoe dan?quote:
Het gaat niet om het effect, je suggereert dat er slechts één effect is... ALLES heeft een effect. Dus ook de lockdown.quote:Op zondag 3 mei 2020 12:34 schreef Za het volgende:
[..]
Dat was exact de discussie, het effect was er al voor de lockdown inging.
Dat ontken je eerst, vervolgens bevestig je het, en nu is het weer een ander verhaal.
Zwaktebod deze reactie.
Dat snap ik, maar is geen antwoord op mijn vraagquote:Op zondag 3 mei 2020 12:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat ik ervan lees zijn die in 1976 opgenomen in het rijksvaccinatie programma. Mogelijk zijn ze eerder al gegeven door kinderen op te roepen.
Dit gebeurde ook met meningitis eind vorige eeuw. In eerste instantie kon je je kinderen laten enten, op eigen kosten. Later werden ze opgeroepen, en uiteindelijk werd het standaard.
Schijnbaar is er een verschil in afweer of je het alleen gehad hebt, of dat je (ook) gevaccineerd bent.
Verlaat, dus járen na geboorte, dat kan natuurlijk welquote:Op zondag 3 mei 2020 12:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Vooral: hoe dan?Want in 1965 was er nog geen bmr-vaccinatie, volgens mij.
Heeft lang genoeg geduurd allemaal. Economie komt weer wat meer op gang, gelukkig.quote:Op zondag 3 mei 2020 12:38 schreef Aurelius het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat steeds meer mensen zich gedragen alsof de hele crisis voorbij is?
Sorry maar hier moet ik gewoon om lachen. Wat een idiotie.quote:
De lengte zegt niets over of de crisis voorbij is.quote:Op zondag 3 mei 2020 12:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Heeft lang genoeg geduurd allemaal. Economie komt weer wat meer op gang, gelukkig.
Dat zeg ik ook nergens.quote:Op zondag 3 mei 2020 12:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De lengte zegt niets over of de crisis voorbij is.
Omdat het acute crisisgebeuren met zorg onder druk enzo voorbij lijkt nuquote:Op zondag 3 mei 2020 12:38 schreef Aurelius het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat steeds meer mensen zich gedragen alsof de hele crisis voorbij is?
Je doet me denken aan deze meme:quote:Op zondag 3 mei 2020 12:40 schreef Za het volgende:
[..]
Sorry maar hier moet ik gewoon om lachen. Wat een idiotie.
Dagelijks gewoon 6000 Chinezen het land laten invliegen en dat met 'interventie case finding en contactopsporing' komen aanzetten.
Meningitis is pas onlangs in het rijksvaccinatie programma opgenomen, toch zijn mijn kinderen daar in 1998 al tegen ingeënt.quote:Op zondag 3 mei 2020 12:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Vooral: hoe dan?Want in 1965 was er nog geen bmr-vaccinatie, volgens mij.
Nee als het binnen is waait het eerder naar buiten door de luchtstroom. Buiten is geen virus.quote:Op zondag 3 mei 2020 12:30 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Klopt. Maar men is geloof ik bang dat het virus naar binnen waait..
Denk dat het vaccin er al wel eerder was, maar, net als meningitis, pas later standaard werd.quote:Op zondag 3 mei 2020 12:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Verlaat, dus járen na geboorte, dat kan natuurlijk wel
Oh wacht, ze beschrijft het jaartal
Ja dat is onmogelijk idd
Ik weet niet waarom je zo hardvochtig wenst te geloven dat men dmv handen wassen, blijf thuis, winkelen op 1,5 meter (zonder mondkapje) etc, een virus denkt te kunnen terug dringen.quote:Op zondag 3 mei 2020 12:35 schreef DireStraits7 het volgende:
Het gaat niet om het effect, je suggereert dat er slechts één effect is... ALLES heeft een effect. Dus ook de lockdown.
En ik zei eerder al dat de lockdown slechts een aanscherping van de eerdere regels was...
De belangrijkste beslissingen waren toen allang effectief van kracht: thuiswerken, horeca sluiten, blijf thuis bij klachten etc.
The MMR vaccine was developed by Maurice Hilleman.[3] It was licensed for use by Merck in 1971.[14] Stand alone measles, mumps, and rubella vaccines had been previously licensed in 1963, 1967, and 1969 respectively.quote:Op zondag 3 mei 2020 12:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Denk dat het vaccin er al wel eerder was, maar, net als meningitis, pas later standaard werd.
Volgens mij heb ik de bmr gehad.
In 1957 heb ik dus echt alles toegediend gekregen. BMR BCG KINKHOEST SEPSISquote:Op zondag 3 mei 2020 12:43 schreef Gia het volgende:
[..]
Meningitis is pas onlangs in het rijksvaccinatie programma opgenomen, toch zijn mijn kinderen daar in 1998 al tegen ingeënt.
Prima.quote:Op zondag 3 mei 2020 12:43 schreef DireStraits7 het volgende:
Je doet me denken aan deze meme:
[ afbeelding ]
Misschien omdat letterlijk IEDERE expert die ook maar enigszins verstand van zaken heeft aangegeven heeft dat handen wassen en social distancing BY FAR de effectiefste maatregelen zijn?quote:Op zondag 3 mei 2020 12:47 schreef Za het volgende:
Ik weet niet waarom je zo hardvochtig wenst te geloven dat men dmv handen wassen, blijf thuis, winkelen op 1,5 meter (zonder mondkapje) etc, een virus denkt te kunnen terug dringen.
Zwaktebod na zwaktebod.quote:Op zondag 3 mei 2020 12:49 schreef DireStraits7 het volgende:
Je moet wel echt een megalomaan narcist zijn om te denken dat je het beter weet.
Post aub even dat plaatje van pagina 11quote:Op zondag 3 mei 2020 12:49 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Misschien omdat letterlijk IEDERE expert die ook maar enigszins verstand van zaken heeft aangegeven heeft dat handen wassen en social distancing BY FAR de effectiefste maatregelen zijn?
Je moet wel echt een megalomaan narcist zijn om te denken dat je het beter weet.
Omdat boetes geen doel op zich zijn en in veel gevallen helemaal niet bijdragen aan het naleven van de regels.quote:Op zondag 3 mei 2020 12:48 schreef Ven1972 het volgende:
Nou de politie beboet meeste mensen toch niet, waar gaat dat allemaal heen in zo'n land als Nederland.
Over welk plaatje heb je het?quote:Op zondag 3 mei 2020 12:52 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Post aub even dat plaatje van pagina 11
Dank je
Deze denk ik?quote:Op zondag 3 mei 2020 12:52 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Post aub even dat plaatje van pagina 11
Dank je
Ik ben van 63. En ik kan me voorstellen dat mijn moeder voorop stond. 😃quote:Op zondag 3 mei 2020 12:47 schreef Molo het volgende:
[..]
The MMR vaccine was developed by Maurice Hilleman.[3] It was licensed for use by Merck in 1971.[14] Stand alone measles, mumps, and rubella vaccines had been previously licensed in 1963, 1967, and 1969 respectively.
Van de Engelse wiki. Dan zouden je ouders er wel écht heel erg snel bij geweest zijn, maar het kán, alleen dus losstaande vaccins
Zie je, de politie maakt wel eens soms een uitzondering zoals het alleen bij een waarschuwing blijft, maar overal is het niet zelfde als in Arnhem.quote:Op zondag 3 mei 2020 12:52 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Omdat boetes geen doel op zich zijn en in veel gevallen helemaal niet bijdragen aan het naleven van de regels.
Het overgrote deel van de mensen krijgt gewoon een waarschuwing... Gelukkig.
Ik hoor het jaap al zeggen: zijn niet de kinderen (want aerosale asymptomatische besmetting haalt 1,5m heilige graal onderuit) maar ouders die zich niet aan de 1,5m houden en meer mensen die door openen van scholen de regels meer negeren.quote:Op zondag 3 mei 2020 12:53 schreef HPoi het volgende:
Crap, reproductie getal van 0,6 naar 0,9 na opening van scholen in Denemarken. Kan ook toeval zijn natuurlijk.... (in Duitsland ging het reproductie getal ook heen en weer terwijl er geen maatregelen versoepeld waren)
Bron: https://www.nu.nl/corona(...)daald-in-belgie.html
Deze bedoelt hijquote:Op zondag 3 mei 2020 11:52 schreef Solingjan het volgende:
https://www.imperial.ac.u(...)OVID19-Report-12.pdf
Hier zie je wat de wereld nog te wachten staat.
Zeer verontrustend.
Ah, je bent niet van 56, maar 56.quote:Op zondag 3 mei 2020 12:55 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik ben van 63. En ik kan me voorstellen dat mijn moeder voorop stond. 😃
Beter adviseren ze gewoon het te dragen, zoeken ze het later maar uit, kan je daarna advies altijd weer intrekken.quote:Op zondag 3 mei 2020 13:00 schreef Za het volgende:
Mondkapje wordt overal norm in Europees OV behalve in Nederland
Met de bus, metro of trein reizen mag in steeds meer landen alleen met een mondkapje op. Na Duitsland en Oostenrijk stellen ook België, Frankrijk, Italië en Spanje mondbescherming verplicht. In Nederland vragen vervoerders in het OV het kabinet er nu ook om.
https://www.ad.nl/buitenl(...)-nederland~afeb9a95/
Hoe zie je dat nou weer aan die fotoquote:Op zondag 3 mei 2020 12:37 schreef Za het volgende:
[..]
Haar demente man boven op zijn kamer vermoedelijk niet.
Moet je ze wel makkelijk kunnen kopen...quote:Op zondag 3 mei 2020 13:01 schreef HPoi het volgende:
[..]
Beter adviseren ze gewoon het te dragen, zoeken ze het later maar uit, kan je daarna advies altijd weer intrekken.
Toch vreemd hè dat die arme sloebers in townships ze wel allemaal dragen. Die zijn zo inventief dat ze ze maar zelf maken.quote:Op zondag 3 mei 2020 13:00 schreef Za het volgende:
Mondkapje wordt overal norm in Europees OV behalve in Nederland
Met de bus, metro of trein reizen mag in steeds meer landen alleen met een mondkapje op. Na Duitsland en Oostenrijk stellen ook België, Frankrijk, Italië en Spanje mondbescherming verplicht. In Nederland vragen vervoerders in het OV het kabinet er nu ook om.
https://www.ad.nl/buitenl(...)-nederland~afeb9a95/
Dat gaat hier ook gebeuren. In de lijn der verwachting.quote:Op zondag 3 mei 2020 12:53 schreef HPoi het volgende:
Crap, reproductie getal van 0,6 naar 0,9 na opening van scholen in Denemarken.
Hoe kan dit dan?quote:Op zondag 3 mei 2020 13:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ah, je bent niet van 56, maar 56.
Any way, het doet er niet zo veel toe, maar als cocktail was het er volgens mij echt nog niet. Er waren wel vanaf begin '70 diverse losse vaccinaties.
quote:Op zondag 3 mei 2020 12:47 schreef Solingjan het volgende:
[..]
In 1957 heb ik dus echt alles toegediend gekregen. BMR BCG KINKHOEST SEPSIS
Ik heb toen sepsis de meningitis gehad.
Oh, omdat jullie een verhitte discussie hadden over het wel of niet effect hebben van de maatregelen, dacht ik dit plaatje.quote:Op zondag 3 mei 2020 12:59 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Nee ik bedoel pagina 11 met die tabel van te verwachte aantallen.
Ik heb toen echt geluk gehad dat ik een zeer inventieve kinderarts, Dr De Voogd in het Emmakinderziekenhuis had. Daar hebben ze tien 14 dagen voor me gevochten. Mijn beide boven benen waren paarsblauw van de spuiten. Toen wisten ze niet precies welke sepsis dat ik had.quote:
Ik snap het niet...quote:Op zondag 3 mei 2020 12:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar is geen antwoord op mijn vraag
Waarom zou je vaccineren als je de aandoeningen állemaal al gehad hebt?
Deze dus?quote:Op zondag 3 mei 2020 12:00 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Kun jij voor mij pagina 11 hier in dit topic plakken. Mij lukt dat niet zie mijn post hier boven. Van imperial institute.
Dank je wel.
Sorry ik bedoel pagina 11 die tabel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |