Deze denk ik?quote:Op zondag 3 mei 2020 12:52 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Post aub even dat plaatje van pagina 11
Dank je
Ik ben van 63. En ik kan me voorstellen dat mijn moeder voorop stond. 😃quote:Op zondag 3 mei 2020 12:47 schreef Molo het volgende:
[..]
The MMR vaccine was developed by Maurice Hilleman.[3] It was licensed for use by Merck in 1971.[14] Stand alone measles, mumps, and rubella vaccines had been previously licensed in 1963, 1967, and 1969 respectively.
Van de Engelse wiki. Dan zouden je ouders er wel écht heel erg snel bij geweest zijn, maar het kán, alleen dus losstaande vaccins
Zie je, de politie maakt wel eens soms een uitzondering zoals het alleen bij een waarschuwing blijft, maar overal is het niet zelfde als in Arnhem.quote:Op zondag 3 mei 2020 12:52 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Omdat boetes geen doel op zich zijn en in veel gevallen helemaal niet bijdragen aan het naleven van de regels.
Het overgrote deel van de mensen krijgt gewoon een waarschuwing... Gelukkig.
Ik hoor het jaap al zeggen: zijn niet de kinderen (want aerosale asymptomatische besmetting haalt 1,5m heilige graal onderuit) maar ouders die zich niet aan de 1,5m houden en meer mensen die door openen van scholen de regels meer negeren.quote:Op zondag 3 mei 2020 12:53 schreef HPoi het volgende:
Crap, reproductie getal van 0,6 naar 0,9 na opening van scholen in Denemarken. Kan ook toeval zijn natuurlijk.... (in Duitsland ging het reproductie getal ook heen en weer terwijl er geen maatregelen versoepeld waren)
Bron: https://www.nu.nl/corona(...)daald-in-belgie.html
Deze bedoelt hijquote:Op zondag 3 mei 2020 11:52 schreef Solingjan het volgende:
https://www.imperial.ac.u(...)OVID19-Report-12.pdf
Hier zie je wat de wereld nog te wachten staat.
Zeer verontrustend.
Ah, je bent niet van 56, maar 56.quote:Op zondag 3 mei 2020 12:55 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik ben van 63. En ik kan me voorstellen dat mijn moeder voorop stond. 😃
Beter adviseren ze gewoon het te dragen, zoeken ze het later maar uit, kan je daarna advies altijd weer intrekken.quote:Op zondag 3 mei 2020 13:00 schreef Za het volgende:
Mondkapje wordt overal norm in Europees OV behalve in Nederland
Met de bus, metro of trein reizen mag in steeds meer landen alleen met een mondkapje op. Na Duitsland en Oostenrijk stellen ook België, Frankrijk, Italië en Spanje mondbescherming verplicht. In Nederland vragen vervoerders in het OV het kabinet er nu ook om.
https://www.ad.nl/buitenl(...)-nederland~afeb9a95/
Hoe zie je dat nou weer aan die fotoquote:Op zondag 3 mei 2020 12:37 schreef Za het volgende:
[..]
Haar demente man boven op zijn kamer vermoedelijk niet.
Moet je ze wel makkelijk kunnen kopen...quote:Op zondag 3 mei 2020 13:01 schreef HPoi het volgende:
[..]
Beter adviseren ze gewoon het te dragen, zoeken ze het later maar uit, kan je daarna advies altijd weer intrekken.
Toch vreemd hè dat die arme sloebers in townships ze wel allemaal dragen. Die zijn zo inventief dat ze ze maar zelf maken.quote:Op zondag 3 mei 2020 13:00 schreef Za het volgende:
Mondkapje wordt overal norm in Europees OV behalve in Nederland
Met de bus, metro of trein reizen mag in steeds meer landen alleen met een mondkapje op. Na Duitsland en Oostenrijk stellen ook België, Frankrijk, Italië en Spanje mondbescherming verplicht. In Nederland vragen vervoerders in het OV het kabinet er nu ook om.
https://www.ad.nl/buitenl(...)-nederland~afeb9a95/
Dat gaat hier ook gebeuren. In de lijn der verwachting.quote:Op zondag 3 mei 2020 12:53 schreef HPoi het volgende:
Crap, reproductie getal van 0,6 naar 0,9 na opening van scholen in Denemarken.
Hoe kan dit dan?quote:Op zondag 3 mei 2020 13:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ah, je bent niet van 56, maar 56.
Any way, het doet er niet zo veel toe, maar als cocktail was het er volgens mij echt nog niet. Er waren wel vanaf begin '70 diverse losse vaccinaties.
quote:Op zondag 3 mei 2020 12:47 schreef Solingjan het volgende:
[..]
In 1957 heb ik dus echt alles toegediend gekregen. BMR BCG KINKHOEST SEPSIS
Ik heb toen sepsis de meningitis gehad.
Oh, omdat jullie een verhitte discussie hadden over het wel of niet effect hebben van de maatregelen, dacht ik dit plaatje.quote:Op zondag 3 mei 2020 12:59 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Nee ik bedoel pagina 11 met die tabel van te verwachte aantallen.
Ik heb toen echt geluk gehad dat ik een zeer inventieve kinderarts, Dr De Voogd in het Emmakinderziekenhuis had. Daar hebben ze tien 14 dagen voor me gevochten. Mijn beide boven benen waren paarsblauw van de spuiten. Toen wisten ze niet precies welke sepsis dat ik had.quote:
Ik snap het niet...quote:Op zondag 3 mei 2020 12:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar is geen antwoord op mijn vraag
Waarom zou je vaccineren als je de aandoeningen állemaal al gehad hebt?
Deze dus?quote:Op zondag 3 mei 2020 12:00 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Kun jij voor mij pagina 11 hier in dit topic plakken. Mij lukt dat niet zie mijn post hier boven. Van imperial institute.
Dank je wel.
Sorry ik bedoel pagina 11 die tabel.
Weet je, laat maar. Ik kan niet discussiëren met iemand die zo wantrouwig is tegenover expertanalyses en zelfs het effect van de meest fundamentele, wereldwijde gedeelde(!), interventies (handen wassen en social distancing) ontkent.quote:Op zondag 3 mei 2020 12:51 schreef Za het volgende:
[..]
Zwaktebod na zwaktebod.
Post nog een plaatje.
twitter:RT_com twitterde op zondag 03-05-2020 om 12:40:00No one denies the toll #COVID19 outbreak has on people's mental health, but have these nurses crossed the line? https://t.co/hA3UToomCW reageer retweet
NIet, lijkt mij.quote:
Nog steeds onder de 1 iig. Als we hier een dergelijke stijging krijgen is de 2e golf binnen no time een feit.quote:Op zondag 3 mei 2020 13:15 schreef Simmertje het volgende:
"Het besmettingscijfer in Denemarken is gestegen nadat het land de scholen weer heeft geopend. Dat is de conclusie van een onderzoek van SSI, het Deense instituut voor besmettelijke ziektes.
Sinds de opening van de scholen is het besmettingscijfer, het aantal mensen dat gemiddeld wordt aangestoken door één besmet persoon, gestegen van 0,6 naar 0,9."
tja...
Dus dan begint het weer van vooraf aan.quote:Op zondag 3 mei 2020 13:15 schreef Simmertje het volgende:
"Het besmettingscijfer in Denemarken is gestegen nadat het land de scholen weer heeft geopend. Dat is de conclusie van een onderzoek van SSI, het Deense instituut voor besmettelijke ziektes.
Sinds de opening van de scholen is het besmettingscijfer, het aantal mensen dat gemiddeld wordt aangestoken door één besmet persoon, gestegen van 0,6 naar 0,9."
tja...
Oh, dat is die Ghanese rage toch. Ja, dit hadden ze beter niet kunnen filmen denk ik. Beetje respectloos.quote:Op zondag 3 mei 2020 13:16 schreef -Chakotay- het volgende:
Wat is er toch mis met deze wereld?twitter:RT_com twitterde op zondag 03-05-2020 om 12:40:00No one denies the toll #COVID19 outbreak has on people's mental health, but have these nurses crossed the line? https://t.co/hA3UToomCW reageer retweet
Het laat in ieder geval zien dat het virus nog steeds vol aanwezig is en dat gehele opening van de samenleving een illusie is.quote:Op zondag 3 mei 2020 13:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nog steeds onder de 1 iig. Als we hier een dergelijke stijging krijgen is de 2e golf binnen no time een feit.
Dat klopt idd. Ik heb dus ook alles afzonderlijk ingeënt gekregen in 1957.quote:Op zondag 3 mei 2020 13:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
NIet, lijkt mij.
Kan wel dat iemand al in een heel vroeg (experimenteel?) stadium een vaccinatie heeft gehad, maar de bmr-cocktail was er niet. Die is in 1976 ingevoerd in het rvp. Dus zal er zeker al enige tijd onderzoek zijn geweest naar alle drie, maar deze als cocktail-vaccinatie bestond simpelweg niet.
Werd een paar dagen geleden al gemeld trouwens (niet op FOK! dat ik weet): https://www.thelocal.dk/2(...)infection-spread-ssuquote:Op zondag 3 mei 2020 12:53 schreef HPoi het volgende:
Crap, reproductie getal van 0,6 naar 0,9 na opening van scholen in Denemarken. Kan ook toeval zijn natuurlijk.... (in Duitsland ging het reproductie getal ook heen en weer terwijl er geen maatregelen versoepeld waren)
Bron: https://www.nu.nl/corona(...)daald-in-belgie.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |