https://www.adfontesmedia(...).0_8_28_2018-min.jpgquote:Op zondag 3 mei 2020 12:04 schreef BeriBeri het volgende:
China lied about origin of coronavirus, leaked intelligence report says
https://nypost.com/2020/0(...)tWmzQY2lqwwssk1GCYE0
Dat was exact de discussie, het effect was er al voor de lockdown inging.quote:Op zondag 3 mei 2020 12:29 schreef DireStraits7 het volgende:
Ben je nou echt zo slecht in staat te lezen wat ik zeg?
Het is een cumulatief effect van allerlei maatregelen...
Niet helemaal waar. Er liggen noodwetten op de plank die je met twee krabbels kunt activerenquote:Op zondag 3 mei 2020 08:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Democratie kost ook tijd, die je niet altijd hebt.
Vooral: hoe dan?quote:
Het gaat niet om het effect, je suggereert dat er slechts één effect is... ALLES heeft een effect. Dus ook de lockdown.quote:Op zondag 3 mei 2020 12:34 schreef Za het volgende:
[..]
Dat was exact de discussie, het effect was er al voor de lockdown inging.
Dat ontken je eerst, vervolgens bevestig je het, en nu is het weer een ander verhaal.
Zwaktebod deze reactie.
Dat snap ik, maar is geen antwoord op mijn vraagquote:Op zondag 3 mei 2020 12:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat ik ervan lees zijn die in 1976 opgenomen in het rijksvaccinatie programma. Mogelijk zijn ze eerder al gegeven door kinderen op te roepen.
Dit gebeurde ook met meningitis eind vorige eeuw. In eerste instantie kon je je kinderen laten enten, op eigen kosten. Later werden ze opgeroepen, en uiteindelijk werd het standaard.
Schijnbaar is er een verschil in afweer of je het alleen gehad hebt, of dat je (ook) gevaccineerd bent.
Verlaat, dus járen na geboorte, dat kan natuurlijk welquote:Op zondag 3 mei 2020 12:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Vooral: hoe dan?Want in 1965 was er nog geen bmr-vaccinatie, volgens mij.
Heeft lang genoeg geduurd allemaal. Economie komt weer wat meer op gang, gelukkig.quote:Op zondag 3 mei 2020 12:38 schreef Aurelius het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat steeds meer mensen zich gedragen alsof de hele crisis voorbij is?
Sorry maar hier moet ik gewoon om lachen. Wat een idiotie.quote:
De lengte zegt niets over of de crisis voorbij is.quote:Op zondag 3 mei 2020 12:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Heeft lang genoeg geduurd allemaal. Economie komt weer wat meer op gang, gelukkig.
Dat zeg ik ook nergens.quote:Op zondag 3 mei 2020 12:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De lengte zegt niets over of de crisis voorbij is.
Omdat het acute crisisgebeuren met zorg onder druk enzo voorbij lijkt nuquote:Op zondag 3 mei 2020 12:38 schreef Aurelius het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat steeds meer mensen zich gedragen alsof de hele crisis voorbij is?
Je doet me denken aan deze meme:quote:Op zondag 3 mei 2020 12:40 schreef Za het volgende:
[..]
Sorry maar hier moet ik gewoon om lachen. Wat een idiotie.
Dagelijks gewoon 6000 Chinezen het land laten invliegen en dat met 'interventie case finding en contactopsporing' komen aanzetten.
Meningitis is pas onlangs in het rijksvaccinatie programma opgenomen, toch zijn mijn kinderen daar in 1998 al tegen ingeënt.quote:Op zondag 3 mei 2020 12:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Vooral: hoe dan?Want in 1965 was er nog geen bmr-vaccinatie, volgens mij.
Nee als het binnen is waait het eerder naar buiten door de luchtstroom. Buiten is geen virus.quote:Op zondag 3 mei 2020 12:30 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Klopt. Maar men is geloof ik bang dat het virus naar binnen waait..
Denk dat het vaccin er al wel eerder was, maar, net als meningitis, pas later standaard werd.quote:Op zondag 3 mei 2020 12:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Verlaat, dus járen na geboorte, dat kan natuurlijk wel
Oh wacht, ze beschrijft het jaartal
Ja dat is onmogelijk idd
Ik weet niet waarom je zo hardvochtig wenst te geloven dat men dmv handen wassen, blijf thuis, winkelen op 1,5 meter (zonder mondkapje) etc, een virus denkt te kunnen terug dringen.quote:Op zondag 3 mei 2020 12:35 schreef DireStraits7 het volgende:
Het gaat niet om het effect, je suggereert dat er slechts één effect is... ALLES heeft een effect. Dus ook de lockdown.
En ik zei eerder al dat de lockdown slechts een aanscherping van de eerdere regels was...
De belangrijkste beslissingen waren toen allang effectief van kracht: thuiswerken, horeca sluiten, blijf thuis bij klachten etc.
The MMR vaccine was developed by Maurice Hilleman.[3] It was licensed for use by Merck in 1971.[14] Stand alone measles, mumps, and rubella vaccines had been previously licensed in 1963, 1967, and 1969 respectively.quote:Op zondag 3 mei 2020 12:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Denk dat het vaccin er al wel eerder was, maar, net als meningitis, pas later standaard werd.
Volgens mij heb ik de bmr gehad.
In 1957 heb ik dus echt alles toegediend gekregen. BMR BCG KINKHOEST SEPSISquote:Op zondag 3 mei 2020 12:43 schreef Gia het volgende:
[..]
Meningitis is pas onlangs in het rijksvaccinatie programma opgenomen, toch zijn mijn kinderen daar in 1998 al tegen ingeënt.
Prima.quote:Op zondag 3 mei 2020 12:43 schreef DireStraits7 het volgende:
Je doet me denken aan deze meme:
[ afbeelding ]
Misschien omdat letterlijk IEDERE expert die ook maar enigszins verstand van zaken heeft aangegeven heeft dat handen wassen en social distancing BY FAR de effectiefste maatregelen zijn?quote:Op zondag 3 mei 2020 12:47 schreef Za het volgende:
Ik weet niet waarom je zo hardvochtig wenst te geloven dat men dmv handen wassen, blijf thuis, winkelen op 1,5 meter (zonder mondkapje) etc, een virus denkt te kunnen terug dringen.
Zwaktebod na zwaktebod.quote:Op zondag 3 mei 2020 12:49 schreef DireStraits7 het volgende:
Je moet wel echt een megalomaan narcist zijn om te denken dat je het beter weet.
Post aub even dat plaatje van pagina 11quote:Op zondag 3 mei 2020 12:49 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Misschien omdat letterlijk IEDERE expert die ook maar enigszins verstand van zaken heeft aangegeven heeft dat handen wassen en social distancing BY FAR de effectiefste maatregelen zijn?
Je moet wel echt een megalomaan narcist zijn om te denken dat je het beter weet.
Omdat boetes geen doel op zich zijn en in veel gevallen helemaal niet bijdragen aan het naleven van de regels.quote:Op zondag 3 mei 2020 12:48 schreef Ven1972 het volgende:
Nou de politie beboet meeste mensen toch niet, waar gaat dat allemaal heen in zo'n land als Nederland.
Over welk plaatje heb je het?quote:Op zondag 3 mei 2020 12:52 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Post aub even dat plaatje van pagina 11
Dank je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |