Ja, ik heb alle hoofdstukken mogen lezen! En daarna gelijk een e-reader gekocht in afwachting van jullie boek. En 2 dagen later was jij terug. Daar zit vast wel een causaal verband tussen, dat moet welquote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Had Strani je een beetje goed uitgelegd wie Anja is?
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:44 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ja, ik heb alle hoofdstukken mogen lezen! En daarna gelijk een e-reader gekocht in afwachting van jullie boek. En 2 dagen later was jij terug. Daar zit vast wel een causaal verband tussen, dat moet wel!
Behalve in de hoofdstukken over Anja, dan slaat alles ergens op!quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja is ook zoWat ik zeg slaat eigenlijk nergens op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies. Wat zijn dat eigenlijk, heuvels?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ook. Dat geneuzel over hoge gebouwen en heuvels, dat gelooft toch niemand
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:47 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Behalve in de hoofdstukken over Anja, dan slaat alles ergens op!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou vooruit
![]()
Ja, ik denk dat de tijden dat ik hier echt tot diep in de nacht was wel over zijnquote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:42 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Dat is fijn om te horen![]()
. Nu de rust vasthouden he
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:43 schreef MMF93 het volgende:
[..]
[..]
Ik vind Arizona's verklaring toch meer plausibel eigenlijk
Ja joh, hoe verzin je het...quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja is ook zoWat ik zeg slaat eigenlijk nergens op.
Je zou bijna denken van welquote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:44 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ja, ik heb alle hoofdstukken mogen lezen! En daarna gelijk een e-reader gekocht in afwachting van jullie boek. En 2 dagen later was jij terug. Daar zit vast wel een causaal verband tussen, dat moet wel!
Goedemiddag blauwe beer!quote:
Een of ander raar verzinsel van Strani. Iedere Nederlander weet toch wel dat de grond gewoon plat isquote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:48 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Precies. Wat zijn dat eigenlijk, heuvels?
Ik probeer het nog wel eens uit te leggen, met foto's!quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een of ander raar verzinsel van Strani. Iedere Nederlander weet toch wel dat de grond gewoon plat is
Precies! En dat schijnt ook beter te zijn tegen die 5G straling, een platte grond. Volgens dat briljante plaatje wat @Meke had gevonden danquote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een of ander raar verzinsel van Strani. Iedere Nederlander weet toch wel dat de grond gewoon plat is
Haha jaquote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb ze nooit gelezenDe serie vind ik in elk geval geweldig gedaan!
Maar ik stoor me altijd enorm aan hoe dom al die mensen zijn, en dat ze de kinderen nooit geloven
Oh dat moet ik dan gemist hebben in mijn afwezigheid. @Meke leg eens uit?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:01 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Precies! En dat schijnt ook beter te zijn tegen die 5G straling, een platte grond. Volgens dat briljante plaatje wat @:Meke had gevonden dan
Ja dat doet hij heel goedquote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha ja![]()
Neil Patrick Harris is ook echt een geweldige Olaf![]()
Ik had alleen ooit die film gezien, maar die vond ik niet-zo. De eerste drie boeken waren ook echt heel onnatuurlijk in 1 film gevoegd.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha ja![]()
Neil Patrick Harris is ook echt een geweldige Olaf![]()
Dit verklaart inderdaad ZOVEEL over Straniquote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:01 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Precies! En dat schijnt ook beter te zijn tegen die 5G straling, een platte grond. Volgens dat briljante plaatje wat @:Meke had gevonden dan
Nee maar wacht, dat betekent dan dus dat ik mínder straling krijg dan julliequote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit verklaart inderdaad ZOVEEL over Strani
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh dat moet ik dan gemist hebben in mijn afwezigheid. @:Meke leg eens uit?
Straningquote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar wacht, dat betekent dan dus dat ik mínder straling krijg dan jullie
Nee die film was echt heel lamequote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had alleen ooit die film gezien, maar die vond ik niet-zo. De eerste drie boeken waren ook echt heel onnatuurlijk in 1 film gevoegd.
Maar die serie is dus heel iets anders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |