abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 mei 2020 @ 20:22:55 #81
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_192930238
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 20:20 schreef Daarnaast het volgende:

[..]

Nee ze zien er niet uit als bots. En een aantal hebben al gereageerd. Wel zijn er wel een aantal uit andere landen die nu die paspoort functie gebruiken. Best wel irritant eigenlijk.
Wat gaf het nummer bij die likes vooraf aan? (die je toen niet kon zien)
Oh.
pi_192930533
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2020 19:57 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Jij? Echt?
:D
  zondag 3 mei 2020 @ 21:14:00 #83
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_192931246
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 20:20 schreef Daarnaast het volgende:

[..]

Nee ze zien er niet uit als bots. En een aantal hebben al gereageerd. Wel zijn er wel een aantal uit andere landen die nu die paspoort functie gebruiken. Best wel irritant eigenlijk.
Dit merk ik zelf ook idd. Ben bang dat al die andere likes dus voor een groot deel van zulke mensen zijn. Lijkt wel alsof half Azië zit te happen op Nederlanders.
pi_192931653
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 20:08 schreef Daarnaast het volgende:
Ik kreeg laatste tijd bijna geen matches meer op Tinder. In dacht laat in vandaag eens zo'n boost ging proberen. Heb binnen half uur 97 matches 🤷‍♂️

Volgens mij wordt Tinder steeds meer moneyhungry.
Dan houden ze dus opzettelijk matches tegen om geld aan je te verdienen? _O-
Of ze geven je bots als matches. _O-
Of het zijn Aziaten aan de andere kant van de wereld. _O-
pi_192935469
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 21:33 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Dan houden ze dus opzettelijk matches tegen om geld aan je te verdienen? _O-
Of ze geven je bots als matches. _O-
Of het zijn Aziaten aan de andere kant van de wereld. _O-
Bij mij:

- meer vrouwen terwijl ik hetero ben
- mannen met honden oortjes als filter
- elk foto ander persoon bij 1 profiel; ander haarkleur, ander gezichtsvorm, enz.
  maandag 4 mei 2020 @ 08:16:35 #86
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_192936022
Ok volgende ochtend toch ff tinder aangeslingerd. 99+ likes. Dus ik begin te swipen en is echt 3-kwart van alle matches die je krijgt een aziaat van 9000km ver. What the fuck man.
  maandag 4 mei 2020 @ 08:27:37 #87
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_192936134
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 08:16 schreef incel het volgende:
Ok volgende ochtend toch ff tinder aangeslingerd. 99+ likes. Dus ik begin te swipen en is echt 3-kwart van alle matches die je krijgt een aziaat van 9000km ver. What the fuck man.
Dat heb ik dus nooit.
Je kunt maar beter niet betalen voor tinder, zo te zien.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_192936357
Nee. Voordat men het weet wordt men opgelicht. Dat zag ik in radar.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_192939807
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2020 08:27 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Dat heb ik dus nooit.
Verdienmodel van datingsites is ook gericht op mannen ;)
pi_192945494
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 06:36 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Bij mij:

- meer vrouwen terwijl ik hetero ben
- mannen met honden oortjes als filter
- elk foto ander persoon bij 1 profiel; ander haarkleur, ander gezichtsvorm, enz.
Daarom gebruik ik die app ook allang niet meer. Is totaal niet serieus te nemen en al die SC filters maken het er niet beter op.
pi_192945839
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 18:28 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Daarom gebruik ik die app ook allang niet meer. Is totaal niet serieus te nemen en al die SC filters maken het er niet beter op.
Moedig besluit, velen denken: dit is ook een kans, je weet het maar nooit. Zodoende een gevoel van levenslang abonnement; slecht voor zelfvertrouwen. En irritaties erdoor werken weer door in het echte leven waardoor mensen ook niet aantrekkelijker door worden. Eigenlijk vicieuze cirkel.

Knap dat je weet te breken; velen vinden het swipen ook verslavend. Ongeacht of ze single zijn, of dat ze via de app al iemand hebben gevonden.
pi_192946310
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2020 08:27 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Dat heb ik dus nooit.
Als vrouw heb je het maar makkelijk hoor. de gozers strugglen het meeste met de weinige likes die ze ontvangen. En zoals huck zegt.
gs0bkfBl..
pi_192946369
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 20:08 schreef Daarnaast het volgende:
Ik kreeg laatste tijd bijna geen matches meer op Tinder. In dacht laat in vandaag eens zo'n boost ging proberen. Heb binnen half uur 97 matches 🤷‍♂️

Volgens mij wordt Tinder steeds meer moneyhungry.
Als er genoeg mannen kappen met die app- onzin. Dan moet Tinder wel switchen en de vrouwen gaan trollen om het geld. Dat zou ik wel mooi vinden.
gs0bkfBl..
pi_192950875
Zojuist ontdekt dat vaker dezelfde persoon liken alsnog een match geeft. Ik kwam weer diegene tegen, normaliter swipe ik de 2e keer weg. Omdat het allang een match zou zijn, als hij mij wat vond.

Dit keer voor de verandering de 2e keer weer geliked, blijkt nu pas match te zijn. Dus ik like, hij liket, er gebeurt niks. Ik like weer, dan pas match. Of ik ben vaker op zijn scherm verschenen, en pas bij vaker mij like gegeven ofzo.
pi_192951324
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 12:30 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Verdienmodel van datingsites is ook gericht op mannen ;)
Inderdaad, vrouwen zijn de producten waar zij geld aan verdienen. Een product zonder daadwerkelijk inkoopprijs.
pi_192951798
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 22:57 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Inderdaad, vrouwen zijn de producten waar zij geld aan verdienen. Een product zonder daadwerkelijk inkoopprijs.
De echte winst ligt in de database opbouw.

Vrouwen die hun profiel niet, maar de app wel verwijderen van bijvoorbeeld Tinder.

Zo blijven hun gegevens bestaan in het systeem en loopt de teller op qua vrouwenprofielen. Grote vijver, meer aantal swipes die je kan verkopen aan de mannen.

Daarom vraag ik me wel af hoeveel procent van de vrouwelijke user base daadwerkelijk actief is. Ik vermoed zo rond de 15%. Ben bang voor minder.
pi_192951802
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 22:57 schreef Cockwhale het volgende:

Waarom verlaag je jezelf daartoe als man joh, dat vraag ik mij af van tindermannen in het algemeen. Geld betalen om te hengelen naar vrouwen en dan daarna zeuren dat ze je allemaal toch niet willen voor die seksdate omdat je te lelijk bent/arm/te weinig status hebt, whatever.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_192951814
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 22:36 schreef Yiwei het volgende:
Zojuist ontdekt dat vaker dezelfde persoon liken alsnog een match geeft. Ik kwam weer diegene tegen, normaliter swipe ik de 2e keer weg. Omdat het allang een match zou zijn, als hij mij wat vond.

Dit keer voor de verandering de 2e keer weer geliked, blijkt nu pas match te zijn. Dus ik like, hij liket, er gebeurt niks. Ik like weer, dan pas match. Of ik ben vaker op zijn scherm verschenen, en pas bij vaker mij like gegeven ofzo.
Of Tinder zit technisch gezien niet goed in elkaar.

Ik kwam zelfs profielen tegen met wie ik al een match was.
pi_192953450
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 23:28 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Of Tinder zit technisch gezien niet goed in elkaar.

Ik kwam zelfs profielen tegen met wie ik al een match was.
Kan zijn dat mensen hun oude profiel niet verwijderd hebben.
  dinsdag 5 mei 2020 @ 15:10:57 #100
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_192958290
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2020 19:13 schreef Hoofdkraker_ het volgende:

[..]

Als er genoeg mannen kappen met die app- onzin. Dan moet Tinder wel switchen en de vrouwen gaan trollen om het geld. Dat zou ik wel mooi vinden.
Een slim verdienmodel zou zijn om vrouwen geld te vragen voor volgers. Stel je hebt de gratis versie dan mag je maar 50 ig volgers hebben. Betaal je een beetje dan zijn t er al meer. Betaal je een hoop dan zou het onbeperkt zijn. Wel zo eerlijk ipv de mannen altijd geld afhandig maken. Maar ja helaas hebben zij het nu eenmaal voor het kiezen in deze maatschappij. Die goeie ouwe tijd dat mannen nog de baas waren :(
  dinsdag 5 mei 2020 @ 15:43:54 #101
438527 MissButterflyy
pi_192958707
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 15:10 schreef incel het volgende:

[..]

Een slim verdienmodel zou zijn om vrouwen geld te vragen voor volgers. Stel je hebt de gratis versie dan mag je maar 50 ig volgers hebben. Betaal je een beetje dan zijn t er al meer. Betaal je een hoop dan zou het onbeperkt zijn. Wel zo eerlijk ipv de mannen altijd geld afhandig maken. Maar ja helaas hebben zij het nu eenmaal voor het kiezen in deze maatschappij. Die goeie ouwe tijd dat mannen nog de baas waren :(
Nu ben je zelf verantwoordelijk, en ben je eigen baas.
Jij kiest ervoor de slachtofferrol aan te nemen en te zeiken: geen vrouw vind dat aantrekkelijk.
  dinsdag 5 mei 2020 @ 15:46:33 #102
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_192958741
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 15:43 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Nu ben je zelf verantwoordelijk, en ben je eigen baas.
Jij kiest ervoor de slachtofferrol aan te nemen en te zeiken: geen vrouw vind dat aantrekkelijk.
Ik doe helemaal niks slachtofferrol :{w
pi_192958831
- Dit soort incel geklets gaan we hier niet doen, en we gaan hier ook niet beginnen over een 'opgeklopte griep'. -

[ Bericht 90% gewijzigd door CoolGuy op 05-05-2020 16:48:50 ]
gs0bkfBl..
pi_192960001
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 23:27 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Waarom verlaag je jezelf daartoe als man joh, dat vraag ik mij af van tindermannen in het algemeen. Geld betalen om te hengelen naar vrouwen en dan daarna zeuren dat ze je allemaal toch niet willen voor die seksdate omdat je te lelijk bent/arm/te weinig status hebt, whatever.
Geen idee, ik betaal niet voor Tinder en heb voldoende matches met 7/10 of 8/10 om mij te vermaken. Heel soms 9/10, maar toegegeven, dat is zeldzaam. En die 9/10 vrouwen zijn meestal ook niet heel leuk om eerlijk te zijn.
  woensdag 6 mei 2020 @ 12:13:16 #105
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_192972025
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 17:32 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Geen idee, ik betaal niet voor Tinder en heb voldoende matches met 7/10 of 8/10 om mij te vermaken. Heel soms 9/10, maar toegegeven, dat is zeldzaam. En die 9/10 vrouwen zijn meestal ook niet heel leuk om eerlijk te zijn.
Zodra ze hun instagram account hebben gelinked en de eerste foto's zijn bikinifoto's dan moet je ze eigenlijk al negeren want die zitten er niet op voor dates maar voor de volgers. Het treurige is juist dat er blijkbaar n hoop happige mannen die ze dan maar die dopamineboost geven door ze te volgen alleen maar zodat er misschien een kans bestaat dat ze op een date gaan :') Ze verpesten de markt. De leukste wijven zijn de dames met intellect. Normale foto's en een interessante bio.
pi_192972184
quote:

[..]

Klopt. De echt heel knappe vrouwen zijn vooral alleen maar knap.
pi_192972318
https://www.parool.nl/cs-b39847ce

Mini quote: seks is een mensenrecht.
pi_192972414
alsof mensen zich daar aan houden :')
pi_192972673
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 12:46 schreef Craptacular het volgende:
alsof mensen zich daar aan houden :')
Vrouwen meer dan mannen als ik om me heen kijk :D
pi_192972748
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 13:04 schreef Huck_ het volgende:

[..]

hmm in elk hetero seksavontuur.. zou je toch een man en een vrouw hebben dacht ik :)
pi_192972915
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 12:13 schreef incel het volgende:

[..]

Zodra ze hun instagram account hebben gelinked en de eerste foto's zijn bikinifoto's dan moet je ze eigenlijk al negeren want die zitten er niet op voor dates maar voor de volgers. Het treurige is juist dat er blijkbaar n hoop happige mannen die ze dan maar die dopamineboost geven door ze te volgen alleen maar zodat er misschien een kans bestaat dat ze op een date gaan :') Ze verpesten de markt. De leukste wijven zijn de dames met intellect. Normale foto's en een interessante bio.
Ze verpesten de markt?
Wanneer jij ze toch niet leuk vindt, is het toch ideaal dat heel veel mannen daar op reageren en hun tijd ermee verdoen. Blijven de leuke voor jou over met minder concurrentie van andere mannen.
pi_192972926
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 13:04 schreef Huck_ het volgende:

[..]

of het is een subtiele manier om jou af te wijzen ;)
pi_192973029
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 13:25 schreef Holenbeer het volgende:

[..]

Echt nergens voor nodig zo een persoonlijke aanval :')
pi_192973141
Vraagje over Tinder: weten jullie toevallig of het loont om kieskeurig te zijn? Kom je beter in beeld als je kieskeurig bent of maakt het geen donder uit en kun je net zo goed iedereen die ook maar een beetje leuk is direct naar rechts swipen?

Ik weet dat het algoritme je straft als je een nieuw account aanmaakt dus ik zou me voor kunnen stellen dat het je bijv. ook straft als je lukraak iedereen naar rechts swiped, als je je matches en likes negeert of dergelijke onwenselijke dingen.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_192973550
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 13:25 schreef Holenbeer het volgende:

[..]

Zelfs als je ze vlak voor de crisis nog een paar keer geneukt hebt? Sommige mensen zijn echt bang dat ze zelf of anderen ziek maken. Ja, ik kan het mij ook moeilijk voorstellen.
pi_192973575
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 12:13 schreef incel het volgende:

[..]

Ik volg niemand, op geen enkel kanaal. Simpelweg omdat ik het tijdverkwisting vind. Wat interesseert mij iemand anders leven nou :')
pi_192973618
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 13:32 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Echt nergens voor nodig zo een persoonlijke aanval :')
Is vaak afgunst, dit soort reacties. Omdat ze zelf nooit kunnen scoren, gunnen ze het een ander ook niet. Cockblockers overal, en niet alleen onder de mannen. Ook vrouwen gunnen elkaar niks als het even kan. Hoe vaak is het niet het geval dat je het leuk hebt met een vrouw tijdens het uitgaan en haar vriendinnen haar weg proberen te sleuren, simpelweg omdat zij het leuker heeft dan d'r vriendinnen?
pi_192973721
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 14:03 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Is vaak afgunst, dit soort reacties. Omdat ze zelf nooit kunnen scoren, gunnen ze het een ander ook niet. Cockblockers overal, en niet alleen onder de mannen. Ook vrouwen gunnen elkaar niks als het even kan. Hoe vaak is het niet het geval dat je het leuk hebt met een vrouw tijdens het uitgaan en haar vriendinnen haar weg proberen te sleuren, simpelweg omdat zij het leuker heeft dan d'r vriendinnen?
Dat laatste _O- zogenaamd haar ''beschermen'' of de groep bij elkaar houden :')
pi_192973776
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 14:08 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Dat laatste _O- zogenaamd haar ''beschermen'' of de groep bij elkaar houden :')
Het is geen bescherming. Zijn ze 'moeders van' ofzo? Nee, bij vrouwen is het vrijwel altijd een kwestie van jaloezie en concurrentie. Dat oprechte beschermen geldt slechts voor een enkel geval, wanneer het echt een vieze kerel is of als de dame in kwestie 'beyond bezopen' is (in welk geval ik ook nog wel wil optreden tegen hyena's, wanneer het vrienden betreft).
pi_192974599
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 13:40 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Vraagje over Tinder: weten jullie toevallig of het loont om kieskeurig te zijn? Kom je beter in beeld als je kieskeurig bent of maakt het geen donder uit en kun je net zo goed iedereen die ook maar een beetje leuk is direct naar rechts swipen?

Ik weet dat het algoritme je straft als je een nieuw account aanmaakt dus ik zou me voor kunnen stellen dat het je bijv. ook straft als je lukraak iedereen naar rechts swiped, als je je matches en likes negeert of dergelijke onwenselijke dingen.
Er zijn 3 Tinder regels:

1. Wees niet lelijk
2. ...
3. Profit
pi_192975070
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 15:10 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Er zijn 3 Tinder regels:

1. Wees niet lelijk
2. ...
3. Profit
Ja dat klopt maar er zijn ook factoren die je bij meer vrouwen in beeld brengen zoals een nieuw account. Ook lelijke en gemiddeld uitziende mensen hebben daardoor in het begin meer matches :P . Ik was benieuwd of meer van die factoren bekend zijn behalve het nieuwe account en aantrekkelijk zijn.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  woensdag 6 mei 2020 @ 16:26:44 #122
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_192975744
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 15:10 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Er zijn 3 Tinder regels:

1. Wees niet lelijk
2. ...
3. Profit
Wat is 2?

3 is abbonementje
pi_192975770
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2020 12:38 schreef Uhmmpie het volgende:

sjongejonge

maandje geen seks en mensen beginnen al te piepen :')
pi_192976404
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 16:28 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

sjongejonge

Nou.. al 50 dagen niet op kantoor gewerkt inmiddels. Mijn collega’s zelfs nog paar dagen langer maar toen had ik vakantie.

Dat is al bijna weer 2 maanden :Y
pi_192976435
- kap met dit soort onzinnige posts -

[ Bericht 91% gewijzigd door CoolGuy op 06-05-2020 17:40:04 ]
  woensdag 6 mei 2020 @ 17:25:07 #126
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_192976695
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 13:24 schreef Holenbeer het volgende:

[..]

Ze verpesten de markt?
Wanneer jij ze toch niet leuk vindt, is het toch ideaal dat heel veel mannen daar op reageren en hun tijd ermee verdoen. Blijven de leuke voor jou over met minder concurrentie van andere mannen.
Daar heb je een punt.

quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 14:01 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Ik volg niemand, op geen enkel kanaal. Simpelweg omdat ik het tijdverkwisting vind. Wat interesseert mij iemand anders leven nou :')
Ja dat snap ik. Alleen gebruiken een groot deel van de vrouwen op tinder deze app om meer volgers te krijgen.
pi_192979131
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 17:06 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Nou.. al 50 dagen niet op kantoor gewerkt inmiddels. Mijn collega’s zelfs nog paar dagen langer maar toen had ik vakantie.

Dat is al bijna weer 2 maanden :Y
Jij al 2 maanden geen seks gehad? :D Ik dacht dat het zo goed ging met je dateleven?
  Moderator woensdag 6 mei 2020 @ 19:30:19 #128
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192979641
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 19:18 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Jij al 2 maanden geen seks gehad? :D Ik dacht dat het zo goed ging met je dateleven?
Want zij heeft seks op d'r kantoor?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192979834
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 19:30 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Want zij heeft seks op d'r kantoor?
Wellicht interpreteerde ik haar post verkeerd.
pi_192980867
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 19:18 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Het ging om al die singles.
Mijn seksleven is prima.
pi_192981207
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 20:02 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Het ging om al die singles.
Mijn seksleven is prima.
Ah gelukkig maar. Ik vind seks niet echt een mensenrecht overigens.

Maar heb wel gewoon seks gehad.
  woensdag 6 mei 2020 @ 21:28:25 #132
438527 MissButterflyy
pi_192983003
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 20:15 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ah gelukkig maar. Ik vind seks niet echt een mensenrecht overigens.

Maar heb wel gewoon seks gehad.
Ehm waarom niet? Dat is toch een vrije keuze?
Of ben ik nu gek?
pi_192986284
quote:
Vermaken? Is het een spelletje dan? Is je doel uberhaupt wel ooit een relatie of wil je je hele leven blijven rondneuken/flirten? Weten die vrouwen dat ook? En bedoel je dat 9/10 vrouwen qua innerlijk niet leuk zijn? Tja, als je op het uiterlijk filtert kun je dat verwachten ja

quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2020 12:38 schreef Uhmmpie het volgende:

Godverdomme wat een gezeur om niks weer, kan hier echt nul medeleven voor opbrengen sorry
  donderdag 7 mei 2020 @ 00:27:10 #134
490754 Jar-Jar-Rhymes
Meesa go eeh aah!
pi_192986301
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 00:25 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Vermaken? Is het een spelletje dan? Is je doel uberhaupt wel ooit een relatie of wil je je hele leven blijven rondneuken/flirten? Weten die vrouwen dat ook? En bedoel je dat 9/10 vrouwen qua innerlijk niet leuk zijn? Tja, als je op het uiterlijk filtert kun je dat verwachten ja
[..]

Godverdomme wat een gezeur om niks weer, kan hier echt nul medeleven voor opbrengen sorry
Met hoeveel verschillende mannen heb jij sex gehad.?

[ Bericht 0% gewijzigd door Jar-Jar-Rhymes op 07-05-2020 00:36:53 ]
pi_192986337
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 00:27 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
Met hoeveel verschillende mannen heb jij sex gehad?
Geen enkele, het lukte niet dus hielden ze ermee op, het deed bij mij pijn en ik vond er helemaal niks aan
Walgelijk beestachtig compleet nutteloos (buiten het aantal kinderen dat je wilt om bij mij is dat nul) gedoe
  donderdag 7 mei 2020 @ 00:43:29 #136
490754 Jar-Jar-Rhymes
Meesa go eeh aah!
pi_192986466
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2020 00:31 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Geen enkele, het lukte niet dus hielden ze ermee op, het deed bij mij pijn en ik vond er helemaal niks aan
Walgelijk beestachtig compleet nutteloos (buiten het aantal kinderen dat je wilt om bij mij is dat nul) gedoe
Wat is jouw type kun je een voorbeeld noemen?
pi_192986480
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 13:40 schreef Ronald-Koeman het volgende:

Maakt volgens mij weinig uit. Gewoon paar goeie foto’s van jezelf uploaden en de matches stromen binnen.
pi_192986518
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 00:43 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
Wat is jouw type kun je een voorbeeld noemen?
Ja, een man die niet bestaat. Dat hij niet bestaat of mij iig niet lastigvalt met zijn aanwezigheid is zijn belangrijkste eigenschap.
pi_192986603
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 00:49 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
mij iig niet lastigvalt met zijn aanwezigheid
_O-

Ik wil best afwezig zijn in je leven hoor. What's in it for me? ~O>
pi_192986718
quote:
10s.gif Op donderdag 7 mei 2020 01:02 schreef van_Lamehuizen het volgende:

_O-

Ik wil best afwezig zijn in je leven hoor. What's in it for me? ~O>
Dat klinkt wel als een goede deal.
✔ mijn gezeikenzo irl niet aan hoeven horen wat je toch niks boeit
✔ niet celibatair te hoeven leven
✔ niemand die je in de weg loopt
✔ niemand waar je geforceerd iets tegen moet bedenken om te zeggen omdat het raar is om te lang niks te zeggen in 1 ruimte, terwijl het mij vast toch niks interesseert omdat ik je mannenhobby's toch niet deel
✔ niemand die jou minder leuk kan vinden als dat jij jezelf vindt en die daardoor je zelfvertrouwen kan ondermijnen
✔ geen last hebben van andersoort fysiek overlast zoals gesmak, stank, verstopt doucheputje enz. dan dat van jouzelf
✔ geen tijd aan mij kwijt zijn die je ook aan nuttigere dingen had kunnen besteden
✔ geen compromissen hoeven sluiten in je toekomstplannen/inrichting van je huis/activiteiten die je doet
Best wel aantrekkelijk toch? O+
pi_192988085
quote:

[..]

Ja, een man die niet bestaat. Dat hij niet bestaat of mij iig niet lastigvalt met zijn aanwezigheid is zijn belangrijkste eigenschap.
wat ben jij ineens uit je hum?

alles ok?
pi_192988517
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2020 00:31 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Vaginisme? Dus je fantaseert nooit over lichamelijke intimiteit?

En hoezo nutteloos? Lichamelijke intimiteit is op zoveel manieren zinvol.
pi_192988627
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2020 01:23 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Dat klinkt wel als een goede deal.
✔ mijn gezeikenzo irl niet aan hoeven horen wat je toch niks boeit
✔ niet celibatair te hoeven leven
✔ niemand die je in de weg loopt
✔ niemand waar je geforceerd iets tegen moet bedenken om te zeggen omdat het raar is om te lang niks te zeggen in 1 ruimte, terwijl het mij vast toch niks interesseert omdat ik je mannenhobby's toch niet deel
✔ niemand die jou minder leuk kan vinden als dat jij jezelf vindt en die daardoor je zelfvertrouwen kan ondermijnen
✔ geen last hebben van andersoort fysiek overlast zoals gesmak, stank, verstopt doucheputje enz. dan dat van jouzelf
✔ geen tijd aan mij kwijt zijn die je ook aan nuttigere dingen had kunnen besteden
✔ geen compromissen hoeven sluiten in je toekomstplannen/inrichting van je huis/activiteiten die je doet
Best wel aantrekkelijk toch? O+
O+ O+ O+
Neuken?
_O- _O- _O-
Het is wat.......
pi_192988647
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 16:28 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

sjongejonge

Ze zullen het gezeik over het feit dat er geen voetbal is wel zat zijn. (Ik ook trouwens). vindt het wel een leuk en toepasselijk artikel ^O^
Het is wat.......
  donderdag 7 mei 2020 @ 11:24:10 #145
367178 Daarnaast
http://www.loser.com
pi_192991724
Hebben jullie ook last van dat Tinder kwaliteit van de foto's verpest? Een foto die mooi en scherp uitziet, ziet ineens blokkerig uit na het uploaden op Tinder.
  donderdag 7 mei 2020 @ 11:42:44 #146
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_192992051
Tinder komt met een videobellen-optie :9
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  donderdag 7 mei 2020 @ 11:47:05 #147
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_192992129
Ideale oplossing voor Fok!ers ja, vol in beeld op die zolderkamer.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  donderdag 7 mei 2020 @ 11:55:21 #148
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_192992263
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 11:47 schreef Detroit het volgende:
Ideale oplossing voor Fok!ers ja, vol in beeld op die zolderkamer.
Collectie World of Warcraft merch op de achtergrond _O_
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_192992265
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2020 01:23 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Kun je dit wel waarmaken? Ik vind mezelf behoorlijk leuk.. ~O>
pi_192992318
quote:

[..]

Je bent een beetje zuur de laatste dagen.
pi_192992365
quote:
10s.gif Op donderdag 7 mei 2020 11:42 schreef SonicVolcano het volgende:
Moet je wel eerst matches hebben ;(
pi_192993356
quote:
Dat zou ik weigeren. Lekker wandelen kan prima.
pi_192994776
quote:
al die cawks
pi_192997812
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 06:53 schreef Uhmmpie het volgende:
wat ben jij ineens uit je hum?

alles ok?
Hoezo, kwam ik eerst over alsof ik wel in mijn hum was dan? Nee, ben zoals altijd moe en chagrijnig zonder reden maar tja dat hoort voor sommigen nu eenmaal bij het leven.

quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 07:52 schreef Cockwhale het volgende:
Vaginisme? Dus je fantaseert nooit over lichamelijke intimiteit?

En hoezo nutteloos? Lichamelijke intimiteit is op zoveel manieren zinvol.
Jawel, of dat probeer ik, maar het is echt helemaal niets aan. Ik probeer er nog interesse in te hebben maar het mislukt. Op welke manieren vind jij het nuttig dan?

quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 08:01 schreef gooddaddy het volgende:
O+ O+ O+
Neuken?
_O- _O- _O-
Zou jij daar zelf ja op hebben gezegd dan als jij mij was en ik jou?

quote:
Wat is daar de toegevoegde waarde van? Dat je iemand daarvoor niet eerst via whatsapp hoeft toe te voegen en als het niks blijkt te zijn diegene daarna niet hoeft te verwijderen?

quote:
11s.gif Op donderdag 7 mei 2020 11:55 schreef van_Lamehuizen het volgende:

Kun je dit wel waarmaken? Ik vind mezelf behoorlijk leuk.. ~O>
Dat is mooi. Dat zouden meer mannen van zichzelf moeten vinden ongeacht wat de rest denkt.

quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 11:58 schreef Generationalpha het volgende:

Je bent een beetje zuur de laatste dagen.
Oh de laatste dagen? Voor mijn gevoel altijd maarja.
pi_192998553
quote:
Hoezo, kwam ik eerst over alsof ik wel in mijn hum was dan? Nee, ben zoals altijd moe en chagrijnig zonder reden maar tja dat hoort voor sommigen nu eenmaal bij het leven.
Nou in ieder geval minder dan nu.
pi_192998586
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 17:36 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

[..]

Jawel, of dat probeer ik, maar het is echt helemaal niets aan. Ik probeer er nog interesse in te hebben maar het mislukt. Op welke manieren vind jij het nuttig dan?
[..]

Zou jij daar zelf ja op hebben gezegd dan als jij mij was en ik jou?
[..]

Wat is daar de toegevoegde waarde van? Dat je iemand daarvoor niet eerst via whatsapp hoeft toe te voegen en als het niks blijkt te zijn diegene daarna niet hoeft te verwijderen?
[..]

Dat is mooi. Dat zouden meer mannen van zichzelf moeten vinden ongeacht wat de rest denkt.
[..]

Oh de laatste dagen? Voor mijn gevoel altijd maarja.
Gewoon nieuwsgierig, maar heb je wel eens seks gehad waarbij je enigzins opgewonden raakte? Voorspel? Zoenen, strelen, masseren, oraal bevredigen, etc?
pi_192998600
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 18:21 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Gewoon nieuwsgierig, maar heb je wel eens seks gehad waarbij je enigzins opgewonden raakte? Voorspel? Zoenen, strelen, masseren, oraal bevredigen, etc?
Wat voor nut heeft seks als je er niet opgewonden van raakt?
pi_192998632
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 18:22 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Wat voor nut heeft seks als je er niet opgewonden van raakt?
Ik denk dat je even terug moet lezen.
pi_193004985
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 18:19 schreef Uhmmpie het volgende:
Nou in ieder geval minder dan nu.
Je hebt ook wel gelijk misschien

quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 18:21 schreef Cockwhale het volgende:
Ja maar dat voelt nu als iets uit een ander leven. En het was ook weer niet zo geweldig. Feedback van een van de jongens waarmee ik dat probeerde: "sex met jou voelt alsof ik een verkrachter ben" . En dan is het enige nut ervaring opdoen, of zo.
pi_193005456
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2020 23:18 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Feedback van een van de jongens waarmee ik dat probeerde: "sex met jou voelt alsof ik een verkrachter ben" .
Kinky script dus? >:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')