Daar heb je een punt.quote:Op woensdag 6 mei 2020 13:24 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
Ze verpesten de markt?
Wanneer jij ze toch niet leuk vindt, is het toch ideaal dat heel veel mannen daar op reageren en hun tijd ermee verdoen. Blijven de leuke voor jou over met minder concurrentie van andere mannen.
Ja dat snap ik. Alleen gebruiken een groot deel van de vrouwen op tinder deze app om meer volgers te krijgen.quote:Op woensdag 6 mei 2020 14:01 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ik volg niemand, op geen enkel kanaal. Simpelweg omdat ik het tijdverkwisting vind. Wat interesseert mij iemand anders leven nou
Jij al 2 maanden geen seks gehad?quote:Op woensdag 6 mei 2020 17:06 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Nou.. al 50 dagen niet op kantoor gewerkt inmiddels. Mijn collega’s zelfs nog paar dagen langer maar toen had ik vakantie.
Dat is al bijna weer 2 maanden
Want zij heeft seks op d'r kantoor?quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:18 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Jij al 2 maanden geen seks gehad?Ik dacht dat het zo goed ging met je dateleven?
Het ging om al die singles.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:18 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Jij al 2 maanden geen seks gehad?Ik dacht dat het zo goed ging met je dateleven?
Ah gelukkig maar. Ik vind seks niet echt een mensenrecht overigens.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:02 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Het ging om al die singles.
Mijn seksleven is prima.
Ehm waarom niet? Dat is toch een vrije keuze?quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:15 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ah gelukkig maar. Ik vind seks niet echt een mensenrecht overigens.
Maar heb wel gewoon seks gehad.
Vermaken? Is het een spelletje dan? Is je doel uberhaupt wel ooit een relatie of wil je je hele leven blijven rondneuken/flirten? Weten die vrouwen dat ook? En bedoel je dat 9/10 vrouwen qua innerlijk niet leuk zijn? Tja, als je op het uiterlijk filtert kun je dat verwachten jaquote:Op dinsdag 5 mei 2020 17:32 schreef Cockwhale het volgende:
Geen idee, ik betaal niet voor Tinder en heb voldoende matches met 7/10 of 8/10 om mij te vermaken. Heel soms 9/10, maar toegegeven, dat is zeldzaam. En die 9/10 vrouwen zijn meestal ook niet heel leuk om eerlijk te zijn.
Godverdomme wat een gezeur om niks weer, kan hier echt nul medeleven voor opbrengen sorryquote:Op woensdag 6 mei 2020 12:38 schreef Uhmmpie het volgende:
https://www.parool.nl/cs-b39847ce
Mini quote: seks is een mensenrecht.
Met hoeveel verschillende mannen heb jij sex gehad.?quote:Op donderdag 7 mei 2020 00:25 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Vermaken? Is het een spelletje dan? Is je doel uberhaupt wel ooit een relatie of wil je je hele leven blijven rondneuken/flirten? Weten die vrouwen dat ook? En bedoel je dat 9/10 vrouwen qua innerlijk niet leuk zijn? Tja, als je op het uiterlijk filtert kun je dat verwachten ja
[..]
Godverdomme wat een gezeur om niks weer, kan hier echt nul medeleven voor opbrengen sorry
Geen enkele, het lukte niet dus hielden ze ermee op, het deed bij mij pijn en ik vond er helemaal niks aanquote:Op donderdag 7 mei 2020 00:27 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
Met hoeveel verschillende mannen heb jij sex gehad?
Wat is jouw type kun je een voorbeeld noemen?quote:Op donderdag 7 mei 2020 00:31 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Geen enkele, het lukte niet dus hielden ze ermee op, het deed bij mij pijn en ik vond er helemaal niks aan
Walgelijk beestachtig compleet nutteloos (buiten het aantal kinderen dat je wilt om bij mij is dat nul) gedoe
Maakt volgens mij weinig uit. Gewoon paar goeie foto’s van jezelf uploaden en de matches stromen binnen.quote:Op woensdag 6 mei 2020 13:40 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Vraagje over Tinder: weten jullie toevallig of het loont om kieskeurig te zijn? Kom je beter in beeld als je kieskeurig bent of maakt het geen donder uit en kun je net zo goed iedereen die ook maar een beetje leuk is direct naar rechts swipen?
Ik weet dat het algoritme je straft als je een nieuw account aanmaakt dus ik zou me voor kunnen stellen dat het je bijv. ook straft als je lukraak iedereen naar rechts swiped, als je je matches en likes negeert of dergelijke onwenselijke dingen.
Ja, een man die niet bestaat. Dat hij niet bestaat of mij iig niet lastigvalt met zijn aanwezigheid is zijn belangrijkste eigenschap.quote:Op donderdag 7 mei 2020 00:43 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
Wat is jouw type kun je een voorbeeld noemen?
quote:Op donderdag 7 mei 2020 00:49 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
mij iig niet lastigvalt met zijn aanwezigheid
Dat klinkt wel als een goede deal.quote:Op donderdag 7 mei 2020 01:02 schreef van_Lamehuizen het volgende:
![]()
Ik wil best afwezig zijn in je leven hoor. What's in it for me?
wat ben jij ineens uit je hum?quote:Op donderdag 7 mei 2020 00:49 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Ja, een man die niet bestaat. Dat hij niet bestaat of mij iig niet lastigvalt met zijn aanwezigheid is zijn belangrijkste eigenschap.
Vaginisme? Dus je fantaseert nooit over lichamelijke intimiteit?quote:Op donderdag 7 mei 2020 00:31 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Geen enkele, het lukte niet dus hielden ze ermee op, het deed bij mij pijn en ik vond er helemaal niks aan
Walgelijk beestachtig compleet nutteloos (buiten het aantal kinderen dat je wilt om bij mij is dat nul) gedoe
quote:Op donderdag 7 mei 2020 01:23 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Dat klinkt wel als een goede deal.
✔ mijn gezeikenzo irl niet aan hoeven horen wat je toch niks boeit
✔ niet celibatair te hoeven leven
✔ niemand die je in de weg loopt
✔ niemand waar je geforceerd iets tegen moet bedenken om te zeggen omdat het raar is om te lang niks te zeggen in 1 ruimte, terwijl het mij vast toch niks interesseert omdat ik je mannenhobby's toch niet deel
✔ niemand die jou minder leuk kan vinden als dat jij jezelf vindt en die daardoor je zelfvertrouwen kan ondermijnen
✔ geen last hebben van andersoort fysiek overlast zoals gesmak, stank, verstopt doucheputje enz. dan dat van jouzelf
✔ geen tijd aan mij kwijt zijn die je ook aan nuttigere dingen had kunnen besteden
✔ geen compromissen hoeven sluiten in je toekomstplannen/inrichting van je huis/activiteiten die je doet
Best wel aantrekkelijk toch?
Ze zullen het gezeik over het feit dat er geen voetbal is wel zat zijn. (Ik ook trouwens). vindt het wel een leuk en toepasselijk artikelquote:Op woensdag 6 mei 2020 16:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
sjongejonge
maandje geen seks en mensen beginnen al te piepen
Collectie World of Warcraft merch op de achtergrondquote:Op donderdag 7 mei 2020 11:47 schreef Detroit het volgende:
Ideale oplossing voor Fok!ers ja, vol in beeld op die zolderkamer.
Kun je dit wel waarmaken? Ik vind mezelf behoorlijk leuk..quote:Op donderdag 7 mei 2020 01:23 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
✔ niemand die jou minder leuk kan vinden als dat jij jezelf vindt en die daardoor je zelfvertrouwen kan ondermijnen
Je bent een beetje zuur de laatste dagen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 00:49 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Ja, een man die niet bestaat. Dat hij niet bestaat of mij iig niet lastigvalt met zijn aanwezigheid is zijn belangrijkste eigenschap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |