Nu ben je zelf verantwoordelijk, en ben je eigen baas.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:10 schreef incel het volgende:
[..]
Een slim verdienmodel zou zijn om vrouwen geld te vragen voor volgers. Stel je hebt de gratis versie dan mag je maar 50 ig volgers hebben. Betaal je een beetje dan zijn t er al meer. Betaal je een hoop dan zou het onbeperkt zijn. Wel zo eerlijk ipv de mannen altijd geld afhandig maken. Maar ja helaas hebben zij het nu eenmaal voor het kiezen in deze maatschappij. Die goeie ouwe tijd dat mannen nog de baas waren
Ik doe helemaal niks slachtofferrolquote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:43 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nu ben je zelf verantwoordelijk, en ben je eigen baas.
Jij kiest ervoor de slachtofferrol aan te nemen en te zeiken: geen vrouw vind dat aantrekkelijk.
Geen idee, ik betaal niet voor Tinder en heb voldoende matches met 7/10 of 8/10 om mij te vermaken. Heel soms 9/10, maar toegegeven, dat is zeldzaam. En die 9/10 vrouwen zijn meestal ook niet heel leuk om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 4 mei 2020 23:27 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Waarom verlaag je jezelf daartoe als man joh, dat vraag ik mij af van tindermannen in het algemeen. Geld betalen om te hengelen naar vrouwen en dan daarna zeuren dat ze je allemaal toch niet willen voor die seksdate omdat je te lelijk bent/arm/te weinig status hebt, whatever.
Zodra ze hun instagram account hebben gelinked en de eerste foto's zijn bikinifoto's dan moet je ze eigenlijk al negeren want die zitten er niet op voor dates maar voor de volgers. Het treurige is juist dat er blijkbaar n hoop happige mannen die ze dan maar die dopamineboost geven door ze te volgen alleen maar zodat er misschien een kans bestaat dat ze op een date gaanquote:Op dinsdag 5 mei 2020 17:32 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Geen idee, ik betaal niet voor Tinder en heb voldoende matches met 7/10 of 8/10 om mij te vermaken. Heel soms 9/10, maar toegegeven, dat is zeldzaam. En die 9/10 vrouwen zijn meestal ook niet heel leuk om eerlijk te zijn.
Klopt. De echt heel knappe vrouwen zijn vooral alleen maar knap.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 17:32 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Geen idee, ik betaal niet voor Tinder en heb voldoende matches met 7/10 of 8/10 om mij te vermaken. Heel soms 9/10, maar toegegeven, dat is zeldzaam. En die 9/10 vrouwen zijn meestal ook niet heel leuk om eerlijk te zijn.
hmm in elk hetero seksavontuur.. zou je toch een man en een vrouw hebben dacht ikquote:Op woensdag 6 mei 2020 13:04 schreef Huck_ het volgende:
[..]
Vrouwen meer dan mannen als ik om me heen kijk
Ze verpesten de markt?quote:Op woensdag 6 mei 2020 12:13 schreef incel het volgende:
[..]
Zodra ze hun instagram account hebben gelinked en de eerste foto's zijn bikinifoto's dan moet je ze eigenlijk al negeren want die zitten er niet op voor dates maar voor de volgers. Het treurige is juist dat er blijkbaar n hoop happige mannen die ze dan maar die dopamineboost geven door ze te volgen alleen maar zodat er misschien een kans bestaat dat ze op een date gaanZe verpesten de markt. De leukste wijven zijn de dames met intellect. Normale foto's en een interessante bio.
of het is een subtiele manier om jou af te wijzenquote:Op woensdag 6 mei 2020 13:04 schreef Huck_ het volgende:
[..]
Vrouwen meer dan mannen als ik om me heen kijk
Echt nergens voor nodig zo een persoonlijke aanvalquote:Op woensdag 6 mei 2020 13:25 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
of het is een subtiele manier om jou af te wijzen
Zelfs als je ze vlak voor de crisis nog een paar keer geneukt hebt? Sommige mensen zijn echt bang dat ze zelf of anderen ziek maken. Ja, ik kan het mij ook moeilijk voorstellen.quote:Op woensdag 6 mei 2020 13:25 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
of het is een subtiele manier om jou af te wijzen
Ik volg niemand, op geen enkel kanaal. Simpelweg omdat ik het tijdverkwisting vind. Wat interesseert mij iemand anders leven nouquote:Op woensdag 6 mei 2020 12:13 schreef incel het volgende:
[..]
Zodra ze hun instagram account hebben gelinked en de eerste foto's zijn bikinifoto's dan moet je ze eigenlijk al negeren want die zitten er niet op voor dates maar voor de volgers. Het treurige is juist dat er blijkbaar n hoop happige mannen die ze dan maar die dopamineboost geven door ze te volgen alleen maar zodat er misschien een kans bestaat dat ze op een date gaanZe verpesten de markt. De leukste wijven zijn de dames met intellect. Normale foto's en een interessante bio.
Is vaak afgunst, dit soort reacties. Omdat ze zelf nooit kunnen scoren, gunnen ze het een ander ook niet. Cockblockers overal, en niet alleen onder de mannen. Ook vrouwen gunnen elkaar niks als het even kan. Hoe vaak is het niet het geval dat je het leuk hebt met een vrouw tijdens het uitgaan en haar vriendinnen haar weg proberen te sleuren, simpelweg omdat zij het leuker heeft dan d'r vriendinnen?quote:Op woensdag 6 mei 2020 13:32 schreef Huck_ het volgende:
[..]
Echt nergens voor nodig zo een persoonlijke aanval
Dat laatstequote:Op woensdag 6 mei 2020 14:03 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Is vaak afgunst, dit soort reacties. Omdat ze zelf nooit kunnen scoren, gunnen ze het een ander ook niet. Cockblockers overal, en niet alleen onder de mannen. Ook vrouwen gunnen elkaar niks als het even kan. Hoe vaak is het niet het geval dat je het leuk hebt met een vrouw tijdens het uitgaan en haar vriendinnen haar weg proberen te sleuren, simpelweg omdat zij het leuker heeft dan d'r vriendinnen?
Het is geen bescherming. Zijn ze 'moeders van' ofzo? Nee, bij vrouwen is het vrijwel altijd een kwestie van jaloezie en concurrentie. Dat oprechte beschermen geldt slechts voor een enkel geval, wanneer het echt een vieze kerel is of als de dame in kwestie 'beyond bezopen' is (in welk geval ik ook nog wel wil optreden tegen hyena's, wanneer het vrienden betreft).quote:Op woensdag 6 mei 2020 14:08 schreef Huck_ het volgende:
[..]
Dat laatstezogenaamd haar ''beschermen'' of de groep bij elkaar houden
Er zijn 3 Tinder regels:quote:Op woensdag 6 mei 2020 13:40 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Vraagje over Tinder: weten jullie toevallig of het loont om kieskeurig te zijn? Kom je beter in beeld als je kieskeurig bent of maakt het geen donder uit en kun je net zo goed iedereen die ook maar een beetje leuk is direct naar rechts swipen?
Ik weet dat het algoritme je straft als je een nieuw account aanmaakt dus ik zou me voor kunnen stellen dat het je bijv. ook straft als je lukraak iedereen naar rechts swiped, als je je matches en likes negeert of dergelijke onwenselijke dingen.
Ja dat klopt maar er zijn ook factoren die je bij meer vrouwen in beeld brengen zoals een nieuw account. Ook lelijke en gemiddeld uitziende mensen hebben daardoor in het begin meer matchesquote:Op woensdag 6 mei 2020 15:10 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Er zijn 3 Tinder regels:
1. Wees niet lelijk
2. ...
3. Profit
Wat is 2?quote:Op woensdag 6 mei 2020 15:10 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Er zijn 3 Tinder regels:
1. Wees niet lelijk
2. ...
3. Profit
sjongejongequote:Op woensdag 6 mei 2020 12:38 schreef Uhmmpie het volgende:
https://www.parool.nl/cs-b39847ce
Mini quote: seks is een mensenrecht.
Nou.. al 50 dagen niet op kantoor gewerkt inmiddels. Mijn collega’s zelfs nog paar dagen langer maar toen had ik vakantie.quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
sjongejonge
maandje geen seks en mensen beginnen al te piepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |