abonnement Unibet Coolblue
  Moderator vrijdag 1 mei 2020 @ 14:59:05 #1
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192891659
Nieuw deel :)
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192891675
:)
pi_192892267
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 14:58 schreef CoolGuy het volgende: [..] Ja, en de vrouwen die zonder dat geld niet in je geinteresseerd waren zijn niet de meest geweldige vrouwen voor een relatie natuurlijk :)
Hmm ja dat vind jij, dat is ook goed. Maar in de realiteit zie je natuurlijk vaak wel anders.
  Moderator vrijdag 1 mei 2020 @ 15:31:15 #4
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192892274
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 15:30 schreef Mar_an het volgende:

[..]

Hmm ja dat vind jij, dat is ook goed. Maar in de realiteit zie je natuurlijk vaak wel anders.
Ja, natuurlijk, omdat die mannen of ervoor vallen, of het ze niet boeit. :)
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192892571
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 15:31 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, natuurlijk, omdat die mannen of ervoor vallen, of het ze niet boeit. :)
Tsja en omdat het niks afdoet aan echte liefde. Bijna niemand zit te wachten op een armlastig iemand volgens mij. Ik vind iemand wel aantrekkelijker dan, kom er eerlijk voor uit, en ik denk dat het echt niet zo raar is.
  Moderator vrijdag 1 mei 2020 @ 15:51:55 #6
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192892593
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 15:50 schreef Mar_an het volgende:

[..]

Tsja en omdat het niks afdoet aan echte liefde. Bijna niemand zit te wachten op een armlastig iemand volgens mij. Ik vind iemand wel aantrekkelijker dan, kom er eerlijk voor uit, en ik denk dat het echt niet zo raar is.
Dat ligt dan aan je specifiekere beweegreden lijkt me. Gaat het om iemand die zijn eigen broek gewoon kan ophouden, of praten we nu over iemand die dat geld aan jou uitgeeft?
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 1 mei 2020 @ 16:06:08 #7
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_192892850
.. of iemand die veel geld aan zichzelf uitgeeft?(nieuwste kleding, telefoon, auto etc.)

Edit: niet perse nieuwste maar wel nieuw/duur. Hopelijk weet je wat ik bedoel.

[ Bericht 33% gewijzigd door Plots op 01-05-2020 16:15:12 ]
pi_192893017
Het ligt ook een beetje aan de oorzaak van het geldgebrek. Ben je altijd aan het klooien in je leven en rol je van schuld in schuld, of heb je bijvoorbeeld een restschuld omdat je je huis slecht moest verkopen (door bijvoorbeeld einde vorige relatie).
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_192893956
Nu iedereen mijn punt heeft bevestigd; wat vinden jullie dat vrouwen er tegen over moeten kunnen zetten?

Dus bijv. ik ben een rijke man, wat kan of mag ik eisen van een vrouw?

Zij doet het andersom dus ook bij mij ;)
pi_192894428
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 17:02 schreef Huck_ het volgende:
Nu iedereen mijn punt heeft bevestigd; wat vinden jullie dat vrouwen er tegen over moeten kunnen zetten?

Dus bijv. ik ben een rijke man, wat kan of mag ik eisen van een vrouw?

Zij doet het andersom dus ook bij mij ;)
Gewoon, dat zij oprecht is. Aardig is naar mensen, enz.

Ik zie niet in hoe daten anders zou moeten zijn als iemand rijk is, of arm is. De basale dingen zoals dezelfde normen en waarden zijn nog steeds van toepassing.
  Moderator vrijdag 1 mei 2020 @ 17:44:58 #11
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192894632
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 17:02 schreef Huck_ het volgende:
Nu iedereen mijn punt heeft bevestigd; wat vinden jullie dat vrouwen er tegen over moeten kunnen zetten?

Dus bijv. ik ben een rijke man, wat kan of mag ik eisen van een vrouw?

Zij doet het andersom dus ook bij mij ;)
Dat is op z'n zachtst (heel zacht) gezegd nogal selectief lezen als dat je conclusie is. Dan moet je wat beter lezen, of, als je doel is om een beetje te trollen, gewoon toch maar niet te trollen. :)

Nou, aangezien je blijkbaar single bent, nogal verbitterd overkomt wat wel misschien wel zijn grond zal vinden in dat het niet zo heel erg wil lukken, heb je blijkbaar niet zo heel erg veel te eisen, anders was je daar wel mee weg gekomen? Ik denk dat daar je grootste winst zal zitten qua dingen kunnen 'eisen'.

Als je een 'rijke' man bent die dat wil gebruiken om vrouwen te lokken, dan zul je eerst moeten bepalen wat je er voor jezelf uit wil halen.

[ Bericht 6% gewijzigd door CoolGuy op 01-05-2020 18:05:05 ]
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192895764
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 15:51 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat ligt dan aan je specifiekere beweegreden lijkt me. Gaat het om iemand die zijn eigen broek gewoon kan ophouden, of praten we nu over iemand die dat geld aan jou uitgeeft?
Nee niet aan mij, ik wil vooral onafhankelijk zijn en m’n eigen dingen kunnen doen. Dat dan weer wel. Maar eerlijk gezegd denk ik dat wat ik zeg voor veel vrouwen wel geldt, alleen ga je het als vrouw natuurlijk niet openlijk zeggen, want dat is gek.
pi_192895785
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 17:02 schreef Huck_ het volgende:
Nu iedereen mijn punt heeft bevestigd; wat vinden jullie dat vrouwen er tegen over moeten kunnen zetten?

Dus bijv. ik ben een rijke man, wat kan of mag ik eisen van een vrouw?

Zij doet het andersom dus ook bij mij ;)
Vind dit een vreemde vraag? Je hebt toch zelf voorkeuren?
  vrijdag 1 mei 2020 @ 19:05:13 #14
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_192895907
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 17:02 schreef Huck_ het volgende:
Nu iedereen mijn punt heeft bevestigd; wat vinden jullie dat vrouwen er tegen over moeten kunnen zetten?

Dus bijv. ik ben een rijke man, wat kan of mag ik eisen van een vrouw?

Een natte poes natuurlijk
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_192895954
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 18:56 schreef Mar_an het volgende:

[..]

Nee niet aan mij, ik wil vooral onafhankelijk zijn en m’n eigen dingen kunnen doen. Dat dan weer wel. Maar eerlijk gezegd denk ik dat wat ik zeg voor veel vrouwen wel geldt, alleen ga je het als vrouw natuurlijk niet openlijk zeggen, want dat is gek.
Als je het wel zegt ben je een arrogante hoer is mijn ervaring :)
pi_192895968
Ik mis overigens even waar iedereen huck zn punt bevestigd

Of kan ik niet lezen?
  Moderator vrijdag 1 mei 2020 @ 19:21:30 #17
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192896116
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 19:09 schreef Uhmmpie het volgende:
Ik mis overigens even waar iedereen huck zn punt bevestigd

Of kan ik niet lezen?
Jawel, je kunt dus juist prima lezen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192899812


Er is nog hoop voor de huck’s van deze wereld.

En voor de rest van de mensheid...
  vrijdag 1 mei 2020 @ 23:14:56 #19
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_192900324
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 22:50 schreef Uhmmpie het volgende:
[ afbeelding ]

Er is nog hoop voor de huck’s van deze wereld.

En voor de rest van de mensheid...
Toevallig dacht ik hier gister even over na.

Soort zoekt soort.

Maar je hoort ook.

Opposite attracts. (het tegenovergestelde trekt elkaar aan). Elkaar aanvullen enzo.

Wat is het nou?
pi_192900486
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 23:14 schreef Plots het volgende:

[..]

Toevallig dacht ik hier gister even over na.

Soort zoekt soort.

Maar je hoort ook.

Opposite attracts. (het tegenovergestelde trekt elkaar aan). Elkaar aanvullen enzo.

Wat is het nou?
Mja dit boek gaat over opposites :)
En pakte meteen even mee dat meeste mensen dat dus niet zo doen.
En dat dat nog weleens ongezonde relaties tot gevolg heeft.
Maar dat meeste mensen dus iemand zoeken die op zichzelf lijkt.

In de categorie opposites attract... hebben de ouders vaak ook een zelfde relatie.
(Yup.. blame the parents)
pi_192900537
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 22:50 schreef Uhmmpie het volgende:
[ afbeelding ]

Er is nog hoop voor de huck’s van deze wereld.

En voor de rest van de mensheid...
Dus de narcistische persoonlijkheidsSTOORNIS is eigenlijk geen stoornis?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_192900657
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 23:25 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Dus de narcistische persoonlijkheidsSTOORNIS is eigenlijk geen stoornis?
Ja zeker wel.
Officieel uitgeschreven in DSM V.

https://hulpgids.nl/infor(...)oonlijkheidsstoornis
pi_192900675
Al is het grote idee achter narcisme dat een narcist nooit een probleem heeft.
Dat ligt gewoon aan de rest van de wereld.
  vrijdag 1 mei 2020 @ 23:39:42 #24
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_192900767
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 23:23 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja dit boek gaat over opposites :)
En pakte meteen even mee dat meeste mensen dat dus niet zo doen.
En dat dat nog weleens ongezonde relaties tot gevolg heeft.
Maar dat meeste mensen dus iemand zoeken die op zichzelf lijkt.

In de categorie opposites attract... hebben de ouders vaak ook een zelfde relatie.
(Yup.. blame the parents)
Beter. Dacht ik al.

Maar goed, misschien moet ik minder nadenken.
pi_192900824
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 23:39 schreef Plots het volgende:

[..]

Beter. Dacht ik al.

Maar goed, misschien moet ik minder nadenken.
Ga ik wel doen.. zwaar boekje met een zwaar glaasje wodka.. nu ben ik moe :)
pi_192900865
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 23:33 schreef Uhmmpie het volgende:
Al is het grote idee achter narcisme dat een narcist nooit een probleem heeft.
Dat ligt gewoon aan de rest van de wereld.
Maar ook dat ze zichzelf leuk vinden.
Als jij je eigen eigenschappen ook in de ander zoekt dan vind je jezelf immers ook erg leuk.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_192900906
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 23:46 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Maar ook dat ze zichzelf leuk vinden.
Als jij je eigen eigenschappen ook in de ander zoekt dan vind je jezelf immers ook erg leuk.
Maar een narcist zoekt geen mede-narcist.
Die zoekt juist het tegengestelde. Namelijk iemand die naar hem/haar opkijkt en dat (vaak wankele) zelfbeeld continu bevestigd.

Een narcist is perfect.. dan wil je geen perfecte partner.. want dat zet jou in de schaduw...
En dat is geen optie want je bent zelf al perfect
pi_192901164
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 23:50 schreef Uhmmpie het volgende:
Maar een narcist zoekt geen mede-narcist.
Die zoekt juist het tegengestelde. Namelijk iemand die naar hem/haar opkijkt en dat (vaak wankele) zelfbeeld continu bevestigd.

Een narcist is perfect.. dan wil je geen perfecte partner.. want dat zet jou in de schaduw...
En dat is geen optie want je bent zelf al perfect
Maar als de narcist perfect is, dan kan de partner dus niet leuker zijn als diegene niet hetzelfde is. Er is alleen sprake van een respectvolle relatie als men de ander als minstens even leuk of leuker dan zichzelf beschouwt lijkt mij. Maar als de ander hetzelfde is, dan is dat ook weinig verschil met die situatie van de narcist, die zichzelf leuker vindt dan de partner.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_192903088
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 00:17 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Maar als de narcist perfect is, dan kan de partner dus niet leuker zijn als diegene niet hetzelfde is. Er is alleen sprake van een respectvolle relatie als men de ander als minstens even leuk of leuker dan zichzelf beschouwt lijkt mij. Maar als de ander hetzelfde is, dan is dat ook weinig verschil met die situatie van de narcist, die zichzelf leuker vindt dan de partner.
Bij een narcist is het dan ook doorgaans geen gelijkwaardige, respectvolle relatie.
Die zoekt iemand die zijn perfectie bevestigd omdat ze in de basis vaak juist heel onzeker zijn.
Deze schrijver impliceert dat ze mentaal gewoon niet compleet zijn.
En de stereotiepe partner van een narcist dat ook niet is.
Het zijn emotionele helften die elkaar aanvullen tot 1.
Waarbij mentaal gezonde mensen die wel grenzen stellen en andere/betere sociale vaardigheden in een gelijkwaardige relatie samen 2 zijn.

En dat dus zowel de narcist als de partner.. doorgaans uit een gezin komt met dezelfde verhoudingen binnen de relatie en dus niet beter weet.

Maar waar de afhankelijke persoon wel ziet dat hij/zij daar niet gelukkig van word en er dus mogelijkheden zijn om dingen te veranderen.
Heeft de narcist geen probleem en zal dus altijd zo door blijven gaan zoals hij/zij al deed.
Want tja.. Dat hij/zij ongelukkig is.. ligt aan de ander. Met zichzelf is niks mis tenslotte.


Even vrijvertaald uit mijn boek dus he :)
Geen persoonlijke mening of uitgebreid onderzoek van mij anders dan een zekere interesse in narcisme.
pi_192903091
Ook goedemorgen :)
pi_192903094
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 08:39 schreef Uhmmpie het volgende:
Ook goedemorgen :)
Goedemorgen. O+
pi_192905260
- dit heeft niets van doen met daten -

[ Bericht 32% gewijzigd door CoolGuy op 02-05-2020 13:45:23 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_192905413
Zien jullie nog toekomst in daten via de apps? Komende zomer ligt sowieso al plat en lijkt me niet dat je nog zo ontwetend met onbekenden kunst afspreken of het moeten ongezellige ongemakkelijke dates op 1,5 meter zijn. Dus misschien je oude contacten eens benaderen waar je al eerder mee hebt gedated?
pi_192905928
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 12:20 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Zien jullie nog toekomst in daten via de apps? Komende zomer ligt sowieso al plat en lijkt me niet dat je nog zo ontwetend met onbekenden kunst afspreken of het moeten ongezellige ongemakkelijke dates op 1,5 meter zijn. Dus misschien je oude contacten eens benaderen waar je al eerder mee hebt gedated?
Tinder gaat mij nog prima af :)
pi_192906530
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 12:20 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Zien jullie nog toekomst in daten via de apps? Komende zomer ligt sowieso al plat en lijkt me niet dat je nog zo ontwetend met onbekenden kunst afspreken of het moeten ongezellige ongemakkelijke dates op 1,5 meter zijn. Dus misschien je oude contacten eens benaderen waar je al eerder mee hebt gedated?
Of ze nu ineens wel interesse hebben?
Die neiging zou ik niet zo snel hebben.
pi_192906674
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 12:20 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Zien jullie nog toekomst in daten via de apps? Komende zomer ligt sowieso al plat en lijkt me niet dat je nog zo ontwetend met onbekenden kunst afspreken of het moeten ongezellige ongemakkelijke dates op 1,5 meter zijn. Dus misschien je oude contacten eens benaderen waar je al eerder mee hebt gedated?
Leuk toch op 1,5m afstand ;P
pi_192907575
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 12:20 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Zien jullie nog toekomst in daten via de apps? Komende zomer ligt sowieso al plat en lijkt me niet dat je nog zo ontwetend met onbekenden kunst afspreken of het moeten ongezellige ongemakkelijke dates op 1,5 meter zijn. Dus misschien je oude contacten eens benaderen waar je al eerder mee hebt gedated?
Het is wat je er zelf van maakt. Ik ben niet comfortabel met het idee dat ik mijn leven en die van mijn omgeving op het spel zet voor een onbekende. Na haast elk supermarkt rit ben ik ziek geworden terwijl ik niet tot de risicogroep behoor.

Daarnaast wil ik ook niet op mijn geweten hebben dat een ander waar dan ook uiteindelijk het ziekenhuis in is beland mede door mij. Als ik boodschappen doe, zie ik ook vaak hoestende, niezende mensen enz. Dus ja, dat bepalen mensen zelf.

Van de heren op tinder waar ik mee heb gechat heb ik gezien dat ze veelvuldig buiten kantoor tijden reizen en tegen/na de nacht weer terug zijn. Het is niet voor hun werk, ik vermoed ook niet dat ze even boodschappen zijn gaan doen voor hun ouders. Dus het is maar wat je er zelf van maakt.
pi_192908737
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 15:12 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Het is wat je er zelf van maakt. Ik ben niet comfortabel met het idee dat ik mijn leven en die van mijn omgeving op het spel zet voor een onbekende. Na haast elk supermarkt rit ben ik ziek geworden terwijl ik niet tot de risicogroep behoor.

Daarnaast wil ik ook niet op mijn geweten hebben dat een ander waar dan ook uiteindelijk het ziekenhuis in is beland mede door mij. Als ik boodschappen doe, zie ik ook vaak hoestende, niezende mensen enz. Dus ja, dat bepalen mensen zelf.

Van de heren op tinder waar ik mee heb gechat heb ik gezien dat ze veelvuldig buiten kantoor tijden reizen en tegen/na de nacht weer terug zijn. Het is niet voor hun werk, ik vermoed ook niet dat ze even boodschappen zijn gaan doen voor hun ouders. Dus het is maar wat je er zelf van maakt.
Hoe heb je dat gezien? Door hun locatie periodiek te bekijken? Volgens mij is de paspoort functie van Tinder gratis, dus kan goed zijn dat ze hun locatie aanpassen om te kijken wat er in andere steden te vinden is.

Mochten ze neuken en jij dat niet leuk vinden, waarom vraag je ze niet gewoon? Scheelt jou weer tijdverspilling. :s)
pi_192908740
@Yiwei Mja ik word iedere keer moeilijk aangekeken in de winkel omdat ik loop te niezen.

Beetje jammer.. ik heb namelijk gewoon hooikoorts.

Dit is het eerste jaar ooit dat ik zoveel anti hooikoorts pillen gebruikt heb.
Puur omdat niet als melaatse wil worden aangekeken als ik buiten loop.

Maar nee.. ik zou nu ook niet daten nee.
pi_192909637
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 16:39 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Hoe heb je dat gezien? Door hun locatie periodiek te bekijken? Volgens mij is de paspoort functie van Tinder gratis, dus kan goed zijn dat ze hun locatie aanpassen om te kijken wat er in andere steden te vinden is.

Mochten ze neuken en jij dat niet leuk vinden, waarom vraag je ze niet gewoon? Scheelt jou weer tijdverspilling. :s)
Klopt. Ooit vernomen dat locatie paspoort gebruiken geen ander km afstand laat zien bij tegenpartij. Daarnaast is het altijd 28 vs 53 km, nooit wat anders. Vandaar het vermoeden dat diegene naar dezelfde persoon gaat. Aan de andere kant niks tussen 28 en 53 km gezien wat aangeeft dat die aan het reizen was, dus het zou inderdaad zomaar kunnen dat locatie paspoort truc is.

De reden dat ik keek, was omdat ik niet wist/weet wanneer mensen niet meer reageren, of nog gaan reageren. Zelf zeg ik het zodat beide partijen verder gaan met het leven. Dat niet iedereen elke dag reageert, is ook normaal. Zat dingen te doen. Tot nu toe heeft ook alleen maar 1 man gezegd tegen mij zodat beide verder kunnen gaan. Vandaar.

Meestal mannen die later beginnen met chatten, zoals weken tot een jaar na match zijn ook zomaar ineens weg zoals zomaar na bijv. een jaar hoi tegen mij zeggen. Groet ik met tegenzin terug, dan hoor ik ook nooit meer wat :')

Zo behandelen mensen elkaar dus.
pi_192909699
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 16:39 schreef Uhmmpie het volgende:
@:yiwei Mja ik word iedere keer moeilijk aangekeken in de winkel omdat ik loop te niezen.

Beetje jammer.. ik heb namelijk gewoon hooikoorts.

Dit is het eerste jaar ooit dat ik zoveel anti hooikoorts pillen gebruikt heb.
Puur omdat niet als melaatse wil worden aangekeken als ik buiten loop.

Maar nee.. ik zou nu ook niet daten nee.
Aah zo, lastige situatie ja. Mensen zijn laatste tijd verhard en agressiever; ik hoop dat mensen begrip voor je kunnen tonen.
pi_192910310
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 15:12 schreef Yiwei het volgende:

Van de heren op tinder waar ik mee heb gechat heb ik gezien dat ze veelvuldig buiten kantoor tijden reizen en tegen/na de nacht weer terug zijn. Het is niet voor hun werk, ik vermoed ook niet dat ze even boodschappen zijn gaan doen voor hun ouders. Dus het is maar wat je er zelf van maakt.
pi_192910521
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 17:37 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Klopt. Ooit vernomen dat locatie paspoort gebruiken geen ander km afstand laat zien bij tegenpartij. Daarnaast is het altijd 28 vs 53 km, nooit wat anders. Vandaar het vermoeden dat diegene naar dezelfde persoon gaat. Aan de andere kant niks tussen 28 en 53 km gezien wat aangeeft dat die aan het reizen was, dus het zou inderdaad zomaar kunnen dat locatie paspoort truc is.

De reden dat ik keek, was omdat ik niet wist/weet wanneer mensen niet meer reageren, of nog gaan reageren. Zelf zeg ik het zodat beide partijen verder gaan met het leven. Dat niet iedereen elke dag reageert, is ook normaal. Zat dingen te doen. Tot nu toe heeft ook alleen maar 1 man gezegd tegen mij zodat beide verder kunnen gaan. Vandaar.

Meestal mannen die later beginnen met chatten, zoals weken tot een jaar na match zijn ook zomaar ineens weg zoals zomaar na bijv. een jaar hoi tegen mij zeggen. Groet ik met tegenzin terug, dan hoor ik ook nooit meer wat :')

Zo behandelen mensen elkaar dus.
Dat is samengevat idd zo'n beetje hoe het er over het algemeen aan toe gaat op dating apps. :')
pi_192910558
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 18:20 schreef Huck_ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Haha, welnee. Zodra het voor mij duidelijk is dat ze niet meer gaan reageren, gaan ze ook de prullenbak in zoals ik allang de prullenbak in ben gegaan.
pi_192910582
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 18:40 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Haha, welnee. Zodra het voor mij duidelijk is dat ze niet meer gaan reageren, gaan ze ook de prullenbak in zoals ik allang de prullenbak in ben gegaan.
Aannames... maar hey, als dat jouw coping mechanisme is om afwijzing te voorkomen ;)
pi_192910603
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 18:38 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Dat is samengevat idd zo'n beetje hoe het er over het algemeen aan toe gaat op dating apps. :')
Dat betwijfel ik dus, of het op dating apps in andere culturen ook zo is. Want hier behandelen wij elkaar als objecten; wegwerp voorwerpen zoals mensen in het echt elkaar ook behandelen.

Contacten met andere culturen via dating apps waren wel wat menselijker, dus ik betwijfel het.
pi_192910886
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 17:43 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Aah zo, lastige situatie ja. Mensen zijn laatste tijd verhard en agressiever; ik hoop dat mensen begrip voor je kunnen tonen.
Mja ook jij meldt dat je continu niezende/hoestende mensen tegen komt in de supermarkt.. dus tja..
pi_192912384
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 18:43 schreef Yiwei het volgende:
Dat betwijfel ik dus, of het op dating apps in andere culturen ook zo is. Want hier behandelen wij elkaar als objecten; wegwerp voorwerpen zoals mensen in het echt elkaar ook behandelen.

Contacten met andere culturen via dating apps waren wel wat menselijker, dus ik betwijfel het.
Dat niet alleen, mensen meten met twee maten. Ook als zij zelf de ander als object behandelen eisen ze zelf wel op een menselijke manier behandeld te worden. En als dat in andere culturen anders is vraag ik me dan wel af waardoor dat komt. Als het komt omdat ze armer zijn en elkaar meer nodig hebben is het ook niet erg oprecht en zal het ook verdwijnen zodra ze welvarender en dus individualistischer worden. Maar ik kan me vergissen. Het probleem ermee vind ik dat het een soort prisoner's dillemma is. Niemand wil gebruikt worden door de ander, iedereen wantrouwt elkaar. Hoe doorbreek je dat zonder dat het nadelig voor jezelf is of je misbruik maakt van de ander? Geen idee
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  zaterdag 2 mei 2020 @ 20:39:43 #49
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_192912722
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 18:43 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Dat betwijfel ik dus, of het op dating apps in andere culturen ook zo is. Want hier behandelen wij elkaar als objecten; wegwerp voorwerpen zoals mensen in het echt elkaar ook behandelen.

Contacten met andere culturen via dating apps waren wel wat menselijker, dus ik betwijfel het.
Dat is enkel zo totdat je de juiste treft. Klinkt super cliché, I know. Maar als het van twee kanten goed zit dan behandelen mensen elkaar niet zo.

Echte vrienden behandelen je ook niet als wegwerpartikelen, alleen heb je daar een andere connectie mee, te weten niet romantisch/seksueel.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_192915229
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 20:22 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Dat niet alleen, mensen meten met twee maten. Ook als zij zelf de ander als object behandelen eisen ze zelf wel op een menselijke manier behandeld te worden. En als dat in andere culturen anders is vraag ik me dan wel af waardoor dat komt. Als het komt omdat ze armer zijn en elkaar meer nodig hebben is het ook niet erg oprecht en zal het ook verdwijnen zodra ze welvarender en dus individualistischer worden. Maar ik kan me vergissen. Het probleem ermee vind ik dat het een soort prisoner's dillemma is. Niemand wil gebruikt worden door de ander, iedereen wantrouwt elkaar. Hoe doorbreek je dat zonder dat het nadelig voor jezelf is of je misbruik maakt van de ander? Geen idee
Je hebt een punt dat arme en welgestelde mensen anders qua aard zijn. Dit zien we ook in onze politieke partijen terug. Ik zie daklozen ook alleen maar geld vragen bij allochtonen, met de veronderstelling dat zij denken dat allochtonen vaker geld geven.

Ik kom uit een familie waarbij generaties lang haast geen cent te makken had. Wat ik heb gezien in mijn familie is dat er ook geld aan anderen wordt gegeven terwijl er zelf nood is. Uiteraard niet handig, zorgt ook voor problemen. En wie gaat ons dan helpen. Dat heb ik gevraagd, waarom ze dat doen. Want hoe verantwoord je tegenover andere gezinsleden dat je hen in de problemen brengt. Dan was het antwoord dat ze ook geholpen waren, en dat mensen uiteraard hen ook zullen helpen. Ik heb sterk mijn twijfels, haast nog nooit zulk dom geloofsovertuiging gehoord; de maatschappij is veranderd.

Dat mensen arm zijn maakt het juist oprechter en duurzamer vind ik, want ondanks arm zijn kiezen ze voor elkaar. Dus ook de problemen en het leven wat erbij komt kijken. Ze omarmen het leven en maken er gewoon wat van.

Betreft dat wantrouwen, dat merk ik vaker bij stedelingen dan bij dorpelingen.
pi_192915471
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 20:39 schreef M1stral het volgende:

[..]

Dat is enkel zo totdat je de juiste treft. Klinkt super cliché, I know. Maar als het van twee kanten goed zit dan behandelen mensen elkaar niet zo.

Echte vrienden behandelen je ook niet als wegwerpartikelen, alleen heb je daar een andere connectie mee, te weten niet romantisch/seksueel.
Klopt, dank voor de herinnering! Vrienden ontmoeten mensen in het echt, op basis van gemeenschappelijke zaken bijeen gekomen. De mogelijkheid gehad elkaar een beetje te leren kennen.

Tinder blijft vleeskeuring ja. Er is geen basis, geen binding, en mensen swipen snel door. Nog voordat iemand kan weten of de tegenpartij bij je past of niet. Het is hoe je het zegt: als de ander iets in je ziet, maakt die er gewoon werk van.
  zaterdag 2 mei 2020 @ 22:43:41 #52
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_192915836
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 22:31 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Klopt, dank voor de herinnering! Vrienden ontmoeten mensen in het echt, op basis van gemeenschappelijke zaken bijeen gekomen. De mogelijkheid gehad elkaar een beetje te leren kennen.

Tinder blijft vleeskeuring ja. Er is geen basis, geen binding, en mensen swipen snel door. Nog voordat iemand kan weten of de tegenpartij bij je past of niet. Het is hoe je het zegt: als de ander iets in je ziet, maakt die er gewoon werk van.
Mwah, geen basis wil ik niet direct zeggen. Al is dat wel direct gerelateerd in wat je opneemt in je profiel qua info. Kan werkelijk wel wat gemeen hebben, echter zie je inderdaad veel dat profieltekst maar halfbakken ingevuld word.

Ik ben wel van mening dat mensen te snel afgeserveerd worden, als in: er is altijd een vervanger om de hoek. Maargoed, daters zijn ook geen filantropische instellingen en als er echt niet meer in zit voor de tegenpartij dan moet je het niet teveel op jezelf betrekken. Their loss moet je maar denken.
Daarnaast denk ik dat veel mensen te snel een bepaalde verwachting hebben, best killing ook. Als je nou gewoon een leuke tijd met elkaar hebt of alleen wat rondneukt samen. Communicatie is key.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_192921420
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 22:43 schreef M1stral het volgende:

[..]

Mwah, geen basis wil ik niet direct zeggen. Al is dat wel direct gerelateerd in wat je opneemt in je profiel qua info. Kan werkelijk wel wat gemeen hebben, echter zie je inderdaad veel dat profieltekst maar halfbakken ingevuld word.

Ik ben wel van mening dat mensen te snel afgeserveerd worden, als in: er is altijd een vervanger om de hoek. Maargoed, daters zijn ook geen filantropische instellingen en als er echt niet meer in zit voor de tegenpartij dan moet je het niet teveel op jezelf betrekken. Their loss moet je maar denken.
Daarnaast denk ik dat veel mensen te snel een bepaalde verwachting hebben, best killing ook. Als je nou gewoon een leuke tijd met elkaar hebt of alleen wat rondneukt samen. Communicatie is key.
Wat voor info. zou jij willen zien in andermans bio? Ik vind meestal dat mensen teveel of gewoon geen bio in moet vullen, want wil nabootsen hoe het in realiteit ook is. Dat je haast niks van diegene weet, erachter moet komen. Is normaal.

Als alles bekend is, want moet je nou in het echt over praten? Of als iemand bijv. tot 2 maanden chat, wat valt er te praten in het echt? Op een onnatuurlijke wijze de ontmoeting/ontdekking fase overgeslagen.

Ik ken 2 gevallen waarbij mensen elkaar via dating apps hebben ontmoet; in beide gevallen was het een beetje chatten en snel in het echt afspreken om zo erachter te komen hoe diegene is.

Bij mij het tegenovergestelde; als ik vroeg werd ik afgewezen. Of diegene wachtte te lang. In het echt op gesprek viel ik bijna in slaap :') Omdat het herhaling is van wat op chat is besproken, maar dat kan ik in het echt niet overslaan. Want ineens verder gaan waar we gebleven zijn voelt raar aan, want diegene nooit gezien in het echt. Eigenlijk een vreemde dus, maar niet geheel vreemd. Dubbel leven; in het echt en online.
  zondag 3 mei 2020 @ 09:12:46 #54
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_192921637
@Yiwei:

Je kan makkelijk wat steekwoorden opnemen in een bio, al is het maar om het voor de tegenpartij te kunnen filteren of je potentieel interessant bent.

Daarnaast gebaseerd op jouw reactie zou je dus op een vereniging of club ook geen reden hebben om met elkaar in gesprek te gaan, wat je gemeen hebt weet je immers al (je hobby). Het is niet altijd zo zwart-wit.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_192921703
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 18:43 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Dat betwijfel ik dus, of het op dating apps in andere culturen ook zo is. Want hier behandelen wij elkaar als objecten; wegwerp voorwerpen zoals mensen in het echt elkaar ook behandelen.

Contacten met andere culturen via dating apps waren wel wat menselijker, dus ik betwijfel het.
Andere culturen kunnen ook zo zijn. Het is typisch iets van deze tijden en wat met het appdaten meekomt.

quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 20:39 schreef M1stral het volgende:

[..]

Dat is enkel zo totdat je de juiste treft. Klinkt super cliché, I know. Maar als het van twee kanten goed zit dan behandelen mensen elkaar niet zo.

Echte vrienden behandelen je ook niet als wegwerpartikelen, alleen heb je daar een andere connectie mee, te weten niet romantisch/seksueel.
Dan kan je (soms) lang wachten. :D :'( Van twee kanten goed zitten op een app kan best maar dan ben je er nog niet. De combinaties zijn eigenlijk eindeloos. Op de app kan het niks zijn, in het echt dan weer wel, of klik in echt en app, enz
  zondag 3 mei 2020 @ 09:32:13 #56
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_192921779
Helemaal waar. Maar zou jij niet liever wachten op iets dat echt is en goed zit, of ben je al tevreden met de eerste de beste vrouw die naar je lacht?

Daten is vooral een hoop leuke ervaringen opdoen, tijd wijst wel uit of je iemand treft die een aanvulling is op je leven.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_192921808
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 09:32 schreef M1stral het volgende:
Helemaal waar. Maar zou jij niet liever wachten op iets dat echt is en goed zit, of ben je al tevreden met de eerste de beste vrouw die naar je lacht?

Daten is vooral een hoop leuke ervaringen opdoen, tijd wijst wel uit of je iemand treft die een aanvulling is op je leven.
O nee zeker niet. :N Lijkt me niks.
pi_192922444
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 09:36 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

O nee zeker niet. :N Lijkt me niks.
Vreselijk.. zo’n vrouw die lacht.. _O-

Sorry gruj0... couldn’t resist :)
pi_192922932
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 22:22 schreef Yiwei het volgende:
Je hebt een punt dat arme en welgestelde mensen anders qua aard zijn. Dit zien we ook in onze politieke partijen terug. Ik zie daklozen ook alleen maar geld vragen bij allochtonen, met de veronderstelling dat zij denken dat allochtonen vaker geld geven.

Ik kom uit een familie waarbij generaties lang haast geen cent te makken had. Wat ik heb gezien in mijn familie is dat er ook geld aan anderen wordt gegeven terwijl er zelf nood is. Uiteraard niet handig, zorgt ook voor problemen. En wie gaat ons dan helpen. Dat heb ik gevraagd, waarom ze dat doen. Want hoe verantwoord je tegenover andere gezinsleden dat je hen in de problemen brengt. Dan was het antwoord dat ze ook geholpen waren, en dat mensen uiteraard hen ook zullen helpen. Ik heb sterk mijn twijfels, haast nog nooit zulk dom geloofsovertuiging gehoord; de maatschappij is veranderd.

Dat mensen arm zijn maakt het juist oprechter en duurzamer vind ik, want ondanks arm zijn kiezen ze voor elkaar. Dus ook de problemen en het leven wat erbij komt kijken. Ze omarmen het leven en maken er gewoon wat van.

Betreft dat wantrouwen, dat merk ik vaker bij stedelingen dan bij dorpelingen.
Naar om te lezen dat jullie vroeger weinig geld hadden en dat je deels de dupe was van hun vrijgevigheid, maar je hebt daarin wel gelijk dat het misschien juist oprechter is, ze verwachten het wel van anderen maar het is onzeker, dus ze nemen een risico omdat de band met anderen toch belangrijker is, ook al is het dan misschien een soort verzekering, het is niet echt de meest betrouwbare aangezien jullie er dus (tijdelijk) financieel op achteruit gingen. In tegenstelling tot rijke mensen die het niet eens merken als ze een ander financieel helpen ja. En hoe het ook komt, je verandert natuurlijk qua persoonlijkheid wel echt door je ervaringen die soms misschien ook nog wel doorwerken ook al is de situatie allang veranderd, geen idee

quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 10:34 schreef Uhmmpie het volgende:
Vreselijk.. zo’n vrouw die lacht.. _O-

Sorry gruj0... couldn’t resist :)
😂 denk eerder dat hij bedoelt dat hij niet wil dat de lach van een vrouw het enige goede/gemeenschappelijke is of zo
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  zondag 3 mei 2020 @ 12:51:33 #60
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_192924316
Hoi i.v.m. verbroken relatie moet ik mezelf weer op de datingsmarkt begeven alleen ben ik een paar maanden out of the game dus wat is nu actief en zo of is het allemaal een beetje hetzelfde? Spreken mensen nog af via tinder etc vanwege corona?
  zondag 3 mei 2020 @ 13:50:45 #61
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_192925218
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 12:51 schreef incel het volgende:
Hoi i.v.m. verbroken relatie moet ik mezelf weer op de datingsmarkt begeven alleen ben ik een paar maanden out of the game dus wat is nu actief en zo of is het allemaal een beetje hetzelfde? Spreken mensen nog af via tinder etc vanwege corona?
Ik zou niet direct gaan daten als je net je relatie verbroken hebt, maar eerst eens even de tijd nemen alles te verwerken en weer gelukkig te worden met jezelf.

Maar dat is enkel advies.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  zondag 3 mei 2020 @ 14:00:28 #62
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_192925346
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 13:50 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ik zou niet direct gaan daten als je net je relatie verbroken hebt, maar eerst eens even de tijd nemen alles te verwerken en weer gelukkig te worden met jezelf.

Maar dat is enkel advies.
Bedankt maar dat vroeg ik niet.
pi_192925494
- kap eens met dit soort posts. Post normaal mee of blijf weg -

[ Bericht 88% gewijzigd door CoolGuy op 03-05-2020 14:25:13 ]
pi_192926782
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 10:34 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Vreselijk.. zo’n vrouw die lacht.. _O-

Sorry gruj0... couldn’t resist :)
:D _O-
  zondag 3 mei 2020 @ 16:18:16 #65
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_192926985
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 13:50 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ik zou niet direct gaan daten als je net je relatie verbroken hebt, maar eerst eens even de tijd nemen alles te verwerken en weer gelukkig te worden met jezelf.

Maar dat is enkel advies.
Voor sommige mensen werkt het wel.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_192928245
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2020 16:18 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Voor sommige mensen werkt het wel.
Ligt eraan hoe lang de relatie was, hoe die verlopen is en hoe beeindigd, maar als een date tegen mij zou zeggen dat hij nog maar kort uit een relatie is zou ik daar toch wel een beetje huiverig voor zijn.....
  zondag 3 mei 2020 @ 19:16:54 #67
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_192929346
quote:
17s.gif Op zondag 3 mei 2020 18:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ligt eraan hoe lang de relatie was, hoe die verlopen is en hoe beeindigd, maar als een date tegen mij zou zeggen dat hij nog maar kort uit een relatie is zou ik daar toch wel een beetje huiverig voor zijn.....
Je zal jezelf ook ontzettend in je poot schieten om zoiets tegen je potentiële date te vermelden. Sowieso over oude relaties beginnen :') Als er iets onaantrekkelijk is dan is dat het wel.

Maar ik heb weer tinder en 't gaat verdomd goed moet ik zeggen. Ik weet niet of het aan de betere foto's ligt of aan corona maar ik heb het nog nooit zo druk gezien daar. Ik zag wel dat die gold shit nu meer dan 30 euro is per maand, dat was paar maanden terug toch een tientje? Zou t dan toch opeens heel druk zijn door corona of iets?
pi_192929731
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 19:16 schreef incel het volgende:

[..]

Je zal jezelf ook ontzettend in je poot schieten om zoiets tegen je potentiële date te vermelden. Sowieso over oude relaties beginnen :') Als er iets onaantrekkelijk is dan is dat het wel.

Maar ik heb weer tinder en 't gaat verdomd goed moet ik zeggen. Ik weet niet of het aan de betere foto's ligt of aan corona maar ik heb het nog nooit zo druk gezien daar. Ik zag wel dat die gold shit nu meer dan 30 euro is per maand, dat was paar maanden terug toch een tientje? Zou t dan toch opeens heel druk zijn door corona of iets?
Succes dan maar en hou ons vooral op de hoogte hier ;)
  zondag 3 mei 2020 @ 19:47:47 #69
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_192929761
quote:
17s.gif Op zondag 3 mei 2020 19:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Succes dan maar en hou ons vooral op de hoogte hier ;)
Ja thanks qua succes moet het goedkomen maar ik ben nog steeds benieuwd naar andere mensen hun ervaringen want ik heb het in de jaren dat ik vroeger tinder heb gehad echt nog nooit zo stervensdruk gezien. Heb nu al iets van 40+ likes of zo waar je dan 30 euries voor moet betalen om die te zien :') Want zit al op swipe limiet. Goeie ego boost dit wel :7 (inb4 iemand anders met meer). Maar ik wil dus weten of het aan dus voor iedereen opeens zo druk is daar en of dat ook de reden is dat die abonnementen opeens 3x zo duur zijn als eerst. Want het lijkt mij dat i.v.m. dode uitgaansleven en zo dat het wel iets drukker zou moeten zijn op tinder etc.
pi_192929780
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 19:47 schreef incel het volgende:

[..]

Ja thanks qua succes moet het goedkomen maar ik ben nog steeds benieuwd naar andere mensen hun ervaringen want ik heb het in de jaren dat ik vroeger tinder heb gehad echt nog nooit zo stervensdruk gezien. Heb nu al iets van 40+ likes of zo waar je dan 30 euries voor moet betalen om die te zien :') Want zit al op swipe limiet. Goeie ego boost dit wel :7 (inb4 iemand anders met meer). Maar ik wil dus weten of het aan dus voor iedereen opeens zo druk is daar en of dat ook de reden is dat die abonnementen opeens 3x zo duur zijn als eerst. Want het lijkt mij dat i.v.m. dode uitgaansleven en zo dat het wel iets drukker zou moeten zijn op tinder etc.
Dan moet ik deze vraag doorgeven aan anderen want zoveel heb ik Tinder nog niet gebruikt.....
  zondag 3 mei 2020 @ 19:50:10 #71
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_192929787
quote:
17s.gif Op zondag 3 mei 2020 19:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Dan moet ik deze vraag doorgeven aan anderen want zoveel heb ik Tinder nog niet gebruikt.....
Maar jij bent een vrouw als het goed is dus dat is sowieso slecht te vergelijken omdat jij 99% van de mannen matcht
  zondag 3 mei 2020 @ 19:55:08 #72
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_192929852
Ik ga in ieder geval niet betalen voor tinder.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_192929858
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 19:50 schreef incel het volgende:

[..]

Maar jij bent een vrouw als het goed is dus dat is sowieso slecht te vergelijken omdat jij 99% van de mannen matcht
klopt :Y
  zondag 3 mei 2020 @ 19:57:03 #74
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_192929885
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2020 19:55 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik ga in ieder geval niet betalen voor tinder.
Hoeft ook niet als vrouw. En die 30 euro die ze er nu voor vragen is wel absurd. Ik heb vroeger wel eens die gold gehad, kon je voor een tientje een maand lang onbeperkt swipen en zien wie jou al geliked had. Maar het is eigenlijk "onaantrekkelijke mensen belasting"
  zondag 3 mei 2020 @ 19:57:29 #75
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_192929892
quote:
17s.gif Op zondag 3 mei 2020 19:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

klopt :Y
Jij? Echt?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_192929901
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 19:57 schreef incel het volgende:

[..]

Hoeft ook niet als vrouw. En die 30 euro die ze er nu voor vragen is wel absurd. Ik heb vroeger wel eens die gold gehad, kon je voor een tientje een maand lang onbeperkt swipen en zien wie jou al geliked had. Maar het is eigenlijk "onaantrekkelijke mensen belasting"
Eerder “mensen met te weinig zelfvertrouwen belasting”
  zondag 3 mei 2020 @ 20:00:43 #77
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_192929933
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 19:58 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Eerder “mensen met te weinig zelfvertrouwen belasting”
Of gewoon mensen die geen zin hebben om elke keer een dag te wachten voor ze weer mogen swipen. Wat ik nu dus heb. Heb je het net geïnstalleerd en moet je sowieso een paar weken swipen voor je echt een hoop matches hebt. En ze hangen die matches ook zo in je gezicht. "Je hebt 50 likes, betaal nu 30 euro om te zien wie het zijn!". Als het een tientje was had ik 't wel gedaan.
  zondag 3 mei 2020 @ 20:08:19 #78
367178 Daarnaast
http://www.loser.com
pi_192930033
Ik kreeg laatste tijd bijna geen matches meer op Tinder. In dacht laat in vandaag eens zo'n boost ging proberen. Heb binnen half uur 97 matches 🤷‍♂️

Volgens mij wordt Tinder steeds meer moneyhungry.
  zondag 3 mei 2020 @ 20:17:52 #79
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_192930169
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 20:08 schreef Daarnaast het volgende:
Ik kreeg laatste tijd bijna geen matches meer op Tinder. In dacht laat in vandaag eens zo'n boost ging proberen. Heb binnen half uur 97 matches 🤷‍♂️

Volgens mij wordt Tinder steeds meer moneyhungry.
Zijn die matches dan niet grotendeels bots?
Oh.
  zondag 3 mei 2020 @ 20:20:02 #80
367178 Daarnaast
http://www.loser.com
pi_192930189
quote:
10s.gif Op zondag 3 mei 2020 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Zijn die matches dan niet grotendeels bots?
Nee ze zien er niet uit als bots. En een aantal hebben al gereageerd. Wel zijn er wel een aantal uit andere landen die nu die paspoort functie gebruiken. Best wel irritant eigenlijk.
  zondag 3 mei 2020 @ 20:22:55 #81
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_192930238
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 20:20 schreef Daarnaast het volgende:

[..]

Nee ze zien er niet uit als bots. En een aantal hebben al gereageerd. Wel zijn er wel een aantal uit andere landen die nu die paspoort functie gebruiken. Best wel irritant eigenlijk.
Wat gaf het nummer bij die likes vooraf aan? (die je toen niet kon zien)
Oh.
pi_192930533
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2020 19:57 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Jij? Echt?
:D
  zondag 3 mei 2020 @ 21:14:00 #83
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_192931246
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 20:20 schreef Daarnaast het volgende:

[..]

Nee ze zien er niet uit als bots. En een aantal hebben al gereageerd. Wel zijn er wel een aantal uit andere landen die nu die paspoort functie gebruiken. Best wel irritant eigenlijk.
Dit merk ik zelf ook idd. Ben bang dat al die andere likes dus voor een groot deel van zulke mensen zijn. Lijkt wel alsof half Azië zit te happen op Nederlanders.
pi_192931653
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 20:08 schreef Daarnaast het volgende:
Ik kreeg laatste tijd bijna geen matches meer op Tinder. In dacht laat in vandaag eens zo'n boost ging proberen. Heb binnen half uur 97 matches 🤷‍♂️

Volgens mij wordt Tinder steeds meer moneyhungry.
Dan houden ze dus opzettelijk matches tegen om geld aan je te verdienen? _O-
Of ze geven je bots als matches. _O-
Of het zijn Aziaten aan de andere kant van de wereld. _O-
pi_192935469
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 21:33 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Dan houden ze dus opzettelijk matches tegen om geld aan je te verdienen? _O-
Of ze geven je bots als matches. _O-
Of het zijn Aziaten aan de andere kant van de wereld. _O-
Bij mij:

- meer vrouwen terwijl ik hetero ben
- mannen met honden oortjes als filter
- elk foto ander persoon bij 1 profiel; ander haarkleur, ander gezichtsvorm, enz.
  maandag 4 mei 2020 @ 08:16:35 #86
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_192936022
Ok volgende ochtend toch ff tinder aangeslingerd. 99+ likes. Dus ik begin te swipen en is echt 3-kwart van alle matches die je krijgt een aziaat van 9000km ver. What the fuck man.
  maandag 4 mei 2020 @ 08:27:37 #87
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_192936134
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 08:16 schreef incel het volgende:
Ok volgende ochtend toch ff tinder aangeslingerd. 99+ likes. Dus ik begin te swipen en is echt 3-kwart van alle matches die je krijgt een aziaat van 9000km ver. What the fuck man.
Dat heb ik dus nooit.
Je kunt maar beter niet betalen voor tinder, zo te zien.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_192936357
Nee. Voordat men het weet wordt men opgelicht. Dat zag ik in radar.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_192939807
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2020 08:27 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Dat heb ik dus nooit.
Je kunt maar beter niet betalen voor tinder, zo te zien.
Verdienmodel van datingsites is ook gericht op mannen ;)
pi_192945494
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 06:36 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Bij mij:

- meer vrouwen terwijl ik hetero ben
- mannen met honden oortjes als filter
- elk foto ander persoon bij 1 profiel; ander haarkleur, ander gezichtsvorm, enz.
Daarom gebruik ik die app ook allang niet meer. Is totaal niet serieus te nemen en al die SC filters maken het er niet beter op.
pi_192945839
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 18:28 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Daarom gebruik ik die app ook allang niet meer. Is totaal niet serieus te nemen en al die SC filters maken het er niet beter op.
Moedig besluit, velen denken: dit is ook een kans, je weet het maar nooit. Zodoende een gevoel van levenslang abonnement; slecht voor zelfvertrouwen. En irritaties erdoor werken weer door in het echte leven waardoor mensen ook niet aantrekkelijker door worden. Eigenlijk vicieuze cirkel.

Knap dat je weet te breken; velen vinden het swipen ook verslavend. Ongeacht of ze single zijn, of dat ze via de app al iemand hebben gevonden.
pi_192946310
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2020 08:27 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Dat heb ik dus nooit.
Je kunt maar beter niet betalen voor tinder, zo te zien.
Als vrouw heb je het maar makkelijk hoor. de gozers strugglen het meeste met de weinige likes die ze ontvangen. En zoals huck zegt.
gs0bkfBl..
pi_192946369
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 20:08 schreef Daarnaast het volgende:
Ik kreeg laatste tijd bijna geen matches meer op Tinder. In dacht laat in vandaag eens zo'n boost ging proberen. Heb binnen half uur 97 matches 🤷‍♂️

Volgens mij wordt Tinder steeds meer moneyhungry.
Als er genoeg mannen kappen met die app- onzin. Dan moet Tinder wel switchen en de vrouwen gaan trollen om het geld. Dat zou ik wel mooi vinden.
gs0bkfBl..
pi_192950875
Zojuist ontdekt dat vaker dezelfde persoon liken alsnog een match geeft. Ik kwam weer diegene tegen, normaliter swipe ik de 2e keer weg. Omdat het allang een match zou zijn, als hij mij wat vond.

Dit keer voor de verandering de 2e keer weer geliked, blijkt nu pas match te zijn. Dus ik like, hij liket, er gebeurt niks. Ik like weer, dan pas match. Of ik ben vaker op zijn scherm verschenen, en pas bij vaker mij like gegeven ofzo.
pi_192951324
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 12:30 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Verdienmodel van datingsites is ook gericht op mannen ;)
Inderdaad, vrouwen zijn de producten waar zij geld aan verdienen. Een product zonder daadwerkelijk inkoopprijs.
pi_192951798
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 22:57 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Inderdaad, vrouwen zijn de producten waar zij geld aan verdienen. Een product zonder daadwerkelijk inkoopprijs.
De echte winst ligt in de database opbouw.

Vrouwen die hun profiel niet, maar de app wel verwijderen van bijvoorbeeld Tinder.

Zo blijven hun gegevens bestaan in het systeem en loopt de teller op qua vrouwenprofielen. Grote vijver, meer aantal swipes die je kan verkopen aan de mannen.

Daarom vraag ik me wel af hoeveel procent van de vrouwelijke user base daadwerkelijk actief is. Ik vermoed zo rond de 15%. Ben bang voor minder.
pi_192951802
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 22:57 schreef Cockwhale het volgende:

Inderdaad, vrouwen zijn de producten waar zij geld aan verdienen. Een product zonder daadwerkelijk inkoopprijs.
Waarom verlaag je jezelf daartoe als man joh, dat vraag ik mij af van tindermannen in het algemeen. Geld betalen om te hengelen naar vrouwen en dan daarna zeuren dat ze je allemaal toch niet willen voor die seksdate omdat je te lelijk bent/arm/te weinig status hebt, whatever.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_192951814
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 22:36 schreef Yiwei het volgende:
Zojuist ontdekt dat vaker dezelfde persoon liken alsnog een match geeft. Ik kwam weer diegene tegen, normaliter swipe ik de 2e keer weg. Omdat het allang een match zou zijn, als hij mij wat vond.

Dit keer voor de verandering de 2e keer weer geliked, blijkt nu pas match te zijn. Dus ik like, hij liket, er gebeurt niks. Ik like weer, dan pas match. Of ik ben vaker op zijn scherm verschenen, en pas bij vaker mij like gegeven ofzo.
Of Tinder zit technisch gezien niet goed in elkaar.

Ik kwam zelfs profielen tegen met wie ik al een match was.
pi_192953450
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 23:28 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Of Tinder zit technisch gezien niet goed in elkaar.

Ik kwam zelfs profielen tegen met wie ik al een match was.
Kan zijn dat mensen hun oude profiel niet verwijderd hebben.
  dinsdag 5 mei 2020 @ 15:10:57 #100
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_192958290
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2020 19:13 schreef Hoofdkraker_ het volgende:

[..]

Als er genoeg mannen kappen met die app- onzin. Dan moet Tinder wel switchen en de vrouwen gaan trollen om het geld. Dat zou ik wel mooi vinden.
Een slim verdienmodel zou zijn om vrouwen geld te vragen voor volgers. Stel je hebt de gratis versie dan mag je maar 50 ig volgers hebben. Betaal je een beetje dan zijn t er al meer. Betaal je een hoop dan zou het onbeperkt zijn. Wel zo eerlijk ipv de mannen altijd geld afhandig maken. Maar ja helaas hebben zij het nu eenmaal voor het kiezen in deze maatschappij. Die goeie ouwe tijd dat mannen nog de baas waren :(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')