Ik doe helemaal niks slachtofferrolquote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:43 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nu ben je zelf verantwoordelijk, en ben je eigen baas.
Jij kiest ervoor de slachtofferrol aan te nemen en te zeiken: geen vrouw vind dat aantrekkelijk.
Geen idee, ik betaal niet voor Tinder en heb voldoende matches met 7/10 of 8/10 om mij te vermaken. Heel soms 9/10, maar toegegeven, dat is zeldzaam. En die 9/10 vrouwen zijn meestal ook niet heel leuk om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 4 mei 2020 23:27 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Waarom verlaag je jezelf daartoe als man joh, dat vraag ik mij af van tindermannen in het algemeen. Geld betalen om te hengelen naar vrouwen en dan daarna zeuren dat ze je allemaal toch niet willen voor die seksdate omdat je te lelijk bent/arm/te weinig status hebt, whatever.
Zodra ze hun instagram account hebben gelinked en de eerste foto's zijn bikinifoto's dan moet je ze eigenlijk al negeren want die zitten er niet op voor dates maar voor de volgers. Het treurige is juist dat er blijkbaar n hoop happige mannen die ze dan maar die dopamineboost geven door ze te volgen alleen maar zodat er misschien een kans bestaat dat ze op een date gaanquote:Op dinsdag 5 mei 2020 17:32 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Geen idee, ik betaal niet voor Tinder en heb voldoende matches met 7/10 of 8/10 om mij te vermaken. Heel soms 9/10, maar toegegeven, dat is zeldzaam. En die 9/10 vrouwen zijn meestal ook niet heel leuk om eerlijk te zijn.
Klopt. De echt heel knappe vrouwen zijn vooral alleen maar knap.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 17:32 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Geen idee, ik betaal niet voor Tinder en heb voldoende matches met 7/10 of 8/10 om mij te vermaken. Heel soms 9/10, maar toegegeven, dat is zeldzaam. En die 9/10 vrouwen zijn meestal ook niet heel leuk om eerlijk te zijn.
hmm in elk hetero seksavontuur.. zou je toch een man en een vrouw hebben dacht ikquote:Op woensdag 6 mei 2020 13:04 schreef Huck_ het volgende:
[..]
Vrouwen meer dan mannen als ik om me heen kijk
Ze verpesten de markt?quote:Op woensdag 6 mei 2020 12:13 schreef incel het volgende:
[..]
Zodra ze hun instagram account hebben gelinked en de eerste foto's zijn bikinifoto's dan moet je ze eigenlijk al negeren want die zitten er niet op voor dates maar voor de volgers. Het treurige is juist dat er blijkbaar n hoop happige mannen die ze dan maar die dopamineboost geven door ze te volgen alleen maar zodat er misschien een kans bestaat dat ze op een date gaanZe verpesten de markt. De leukste wijven zijn de dames met intellect. Normale foto's en een interessante bio.
of het is een subtiele manier om jou af te wijzenquote:Op woensdag 6 mei 2020 13:04 schreef Huck_ het volgende:
[..]
Vrouwen meer dan mannen als ik om me heen kijk
Echt nergens voor nodig zo een persoonlijke aanvalquote:Op woensdag 6 mei 2020 13:25 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
of het is een subtiele manier om jou af te wijzen
Zelfs als je ze vlak voor de crisis nog een paar keer geneukt hebt? Sommige mensen zijn echt bang dat ze zelf of anderen ziek maken. Ja, ik kan het mij ook moeilijk voorstellen.quote:Op woensdag 6 mei 2020 13:25 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
of het is een subtiele manier om jou af te wijzen
Ik volg niemand, op geen enkel kanaal. Simpelweg omdat ik het tijdverkwisting vind. Wat interesseert mij iemand anders leven nouquote:Op woensdag 6 mei 2020 12:13 schreef incel het volgende:
[..]
Zodra ze hun instagram account hebben gelinked en de eerste foto's zijn bikinifoto's dan moet je ze eigenlijk al negeren want die zitten er niet op voor dates maar voor de volgers. Het treurige is juist dat er blijkbaar n hoop happige mannen die ze dan maar die dopamineboost geven door ze te volgen alleen maar zodat er misschien een kans bestaat dat ze op een date gaanZe verpesten de markt. De leukste wijven zijn de dames met intellect. Normale foto's en een interessante bio.
Is vaak afgunst, dit soort reacties. Omdat ze zelf nooit kunnen scoren, gunnen ze het een ander ook niet. Cockblockers overal, en niet alleen onder de mannen. Ook vrouwen gunnen elkaar niks als het even kan. Hoe vaak is het niet het geval dat je het leuk hebt met een vrouw tijdens het uitgaan en haar vriendinnen haar weg proberen te sleuren, simpelweg omdat zij het leuker heeft dan d'r vriendinnen?quote:Op woensdag 6 mei 2020 13:32 schreef Huck_ het volgende:
[..]
Echt nergens voor nodig zo een persoonlijke aanval
Dat laatstequote:Op woensdag 6 mei 2020 14:03 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Is vaak afgunst, dit soort reacties. Omdat ze zelf nooit kunnen scoren, gunnen ze het een ander ook niet. Cockblockers overal, en niet alleen onder de mannen. Ook vrouwen gunnen elkaar niks als het even kan. Hoe vaak is het niet het geval dat je het leuk hebt met een vrouw tijdens het uitgaan en haar vriendinnen haar weg proberen te sleuren, simpelweg omdat zij het leuker heeft dan d'r vriendinnen?
Het is geen bescherming. Zijn ze 'moeders van' ofzo? Nee, bij vrouwen is het vrijwel altijd een kwestie van jaloezie en concurrentie. Dat oprechte beschermen geldt slechts voor een enkel geval, wanneer het echt een vieze kerel is of als de dame in kwestie 'beyond bezopen' is (in welk geval ik ook nog wel wil optreden tegen hyena's, wanneer het vrienden betreft).quote:Op woensdag 6 mei 2020 14:08 schreef Huck_ het volgende:
[..]
Dat laatstezogenaamd haar ''beschermen'' of de groep bij elkaar houden
Er zijn 3 Tinder regels:quote:Op woensdag 6 mei 2020 13:40 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Vraagje over Tinder: weten jullie toevallig of het loont om kieskeurig te zijn? Kom je beter in beeld als je kieskeurig bent of maakt het geen donder uit en kun je net zo goed iedereen die ook maar een beetje leuk is direct naar rechts swipen?
Ik weet dat het algoritme je straft als je een nieuw account aanmaakt dus ik zou me voor kunnen stellen dat het je bijv. ook straft als je lukraak iedereen naar rechts swiped, als je je matches en likes negeert of dergelijke onwenselijke dingen.
Ja dat klopt maar er zijn ook factoren die je bij meer vrouwen in beeld brengen zoals een nieuw account. Ook lelijke en gemiddeld uitziende mensen hebben daardoor in het begin meer matchesquote:Op woensdag 6 mei 2020 15:10 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Er zijn 3 Tinder regels:
1. Wees niet lelijk
2. ...
3. Profit
Wat is 2?quote:Op woensdag 6 mei 2020 15:10 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Er zijn 3 Tinder regels:
1. Wees niet lelijk
2. ...
3. Profit
sjongejongequote:Op woensdag 6 mei 2020 12:38 schreef Uhmmpie het volgende:
https://www.parool.nl/cs-b39847ce
Mini quote: seks is een mensenrecht.
Nou.. al 50 dagen niet op kantoor gewerkt inmiddels. Mijn collega’s zelfs nog paar dagen langer maar toen had ik vakantie.quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
sjongejonge
maandje geen seks en mensen beginnen al te piepen
Daar heb je een punt.quote:Op woensdag 6 mei 2020 13:24 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
Ze verpesten de markt?
Wanneer jij ze toch niet leuk vindt, is het toch ideaal dat heel veel mannen daar op reageren en hun tijd ermee verdoen. Blijven de leuke voor jou over met minder concurrentie van andere mannen.
Ja dat snap ik. Alleen gebruiken een groot deel van de vrouwen op tinder deze app om meer volgers te krijgen.quote:Op woensdag 6 mei 2020 14:01 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ik volg niemand, op geen enkel kanaal. Simpelweg omdat ik het tijdverkwisting vind. Wat interesseert mij iemand anders leven nou
Jij al 2 maanden geen seks gehad?quote:Op woensdag 6 mei 2020 17:06 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Nou.. al 50 dagen niet op kantoor gewerkt inmiddels. Mijn collega’s zelfs nog paar dagen langer maar toen had ik vakantie.
Dat is al bijna weer 2 maanden
Want zij heeft seks op d'r kantoor?quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:18 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Jij al 2 maanden geen seks gehad?Ik dacht dat het zo goed ging met je dateleven?
Het ging om al die singles.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:18 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Jij al 2 maanden geen seks gehad?Ik dacht dat het zo goed ging met je dateleven?
Ah gelukkig maar. Ik vind seks niet echt een mensenrecht overigens.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:02 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Het ging om al die singles.
Mijn seksleven is prima.
Ehm waarom niet? Dat is toch een vrije keuze?quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:15 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ah gelukkig maar. Ik vind seks niet echt een mensenrecht overigens.
Maar heb wel gewoon seks gehad.
Vermaken? Is het een spelletje dan? Is je doel uberhaupt wel ooit een relatie of wil je je hele leven blijven rondneuken/flirten? Weten die vrouwen dat ook? En bedoel je dat 9/10 vrouwen qua innerlijk niet leuk zijn? Tja, als je op het uiterlijk filtert kun je dat verwachten jaquote:Op dinsdag 5 mei 2020 17:32 schreef Cockwhale het volgende:
Godverdomme wat een gezeur om niks weer, kan hier echt nul medeleven voor opbrengen sorryquote:Op woensdag 6 mei 2020 12:38 schreef Uhmmpie het volgende:
https://www.parool.nl/cs-b39847ce
Mini quote: seks is een mensenrecht.
Met hoeveel verschillende mannen heb jij sex gehad.?quote:Op donderdag 7 mei 2020 00:25 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Vermaken? Is het een spelletje dan? Is je doel uberhaupt wel ooit een relatie of wil je je hele leven blijven rondneuken/flirten? Weten die vrouwen dat ook? En bedoel je dat 9/10 vrouwen qua innerlijk niet leuk zijn? Tja, als je op het uiterlijk filtert kun je dat verwachten ja
[..]
Godverdomme wat een gezeur om niks weer, kan hier echt nul medeleven voor opbrengen sorry
Geen enkele, het lukte niet dus hielden ze ermee op, het deed bij mij pijn en ik vond er helemaal niks aanquote:Op donderdag 7 mei 2020 00:27 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
Met hoeveel verschillende mannen heb jij sex gehad?
Wat is jouw type kun je een voorbeeld noemen?quote:Op donderdag 7 mei 2020 00:31 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Geen enkele, het lukte niet dus hielden ze ermee op, het deed bij mij pijn en ik vond er helemaal niks aan
Walgelijk beestachtig compleet nutteloos (buiten het aantal kinderen dat je wilt om bij mij is dat nul) gedoe
Maakt volgens mij weinig uit. Gewoon paar goeie foto’s van jezelf uploaden en de matches stromen binnen.quote:Op woensdag 6 mei 2020 13:40 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Vraagje over Tinder: weten jullie toevallig of het loont om kieskeurig te zijn? Kom je beter in beeld als je kieskeurig bent of maakt het geen donder uit en kun je net zo goed iedereen die ook maar een beetje leuk is direct naar rechts swipen?
Ik weet dat het algoritme je straft als je een nieuw account aanmaakt dus ik zou me voor kunnen stellen dat het je bijv. ook straft als je lukraak iedereen naar rechts swiped, als je je matches en likes negeert of dergelijke onwenselijke dingen.
Ja, een man die niet bestaat. Dat hij niet bestaat of mij iig niet lastigvalt met zijn aanwezigheid is zijn belangrijkste eigenschap.quote:Op donderdag 7 mei 2020 00:43 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
Wat is jouw type kun je een voorbeeld noemen?
quote:Op donderdag 7 mei 2020 00:49 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
mij iig niet lastigvalt met zijn aanwezigheid
Dat klinkt wel als een goede deal.quote:Op donderdag 7 mei 2020 01:02 schreef van_Lamehuizen het volgende:
![]()
Ik wil best afwezig zijn in je leven hoor. What's in it for me?
wat ben jij ineens uit je hum?quote:Op donderdag 7 mei 2020 00:49 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Ja, een man die niet bestaat. Dat hij niet bestaat of mij iig niet lastigvalt met zijn aanwezigheid is zijn belangrijkste eigenschap.
Vaginisme? Dus je fantaseert nooit over lichamelijke intimiteit?quote:Op donderdag 7 mei 2020 00:31 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Geen enkele, het lukte niet dus hielden ze ermee op, het deed bij mij pijn en ik vond er helemaal niks aan
Walgelijk beestachtig compleet nutteloos (buiten het aantal kinderen dat je wilt om bij mij is dat nul) gedoe
quote:Op donderdag 7 mei 2020 01:23 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Dat klinkt wel als een goede deal.
✔ mijn gezeikenzo irl niet aan hoeven horen wat je toch niks boeit
✔ niet celibatair te hoeven leven
✔ niemand die je in de weg loopt
✔ niemand waar je geforceerd iets tegen moet bedenken om te zeggen omdat het raar is om te lang niks te zeggen in 1 ruimte, terwijl het mij vast toch niks interesseert omdat ik je mannenhobby's toch niet deel
✔ niemand die jou minder leuk kan vinden als dat jij jezelf vindt en die daardoor je zelfvertrouwen kan ondermijnen
✔ geen last hebben van andersoort fysiek overlast zoals gesmak, stank, verstopt doucheputje enz. dan dat van jouzelf
✔ geen tijd aan mij kwijt zijn die je ook aan nuttigere dingen had kunnen besteden
✔ geen compromissen hoeven sluiten in je toekomstplannen/inrichting van je huis/activiteiten die je doet
Best wel aantrekkelijk toch?
Ze zullen het gezeik over het feit dat er geen voetbal is wel zat zijn. (Ik ook trouwens). vindt het wel een leuk en toepasselijk artikelquote:Op woensdag 6 mei 2020 16:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
sjongejonge
maandje geen seks en mensen beginnen al te piepen
Collectie World of Warcraft merch op de achtergrondquote:Op donderdag 7 mei 2020 11:47 schreef Detroit het volgende:
Ideale oplossing voor Fok!ers ja, vol in beeld op die zolderkamer.
Kun je dit wel waarmaken? Ik vind mezelf behoorlijk leuk..quote:Op donderdag 7 mei 2020 01:23 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
✔ niemand die jou minder leuk kan vinden als dat jij jezelf vindt en die daardoor je zelfvertrouwen kan ondermijnen
Je bent een beetje zuur de laatste dagen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 00:49 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Ja, een man die niet bestaat. Dat hij niet bestaat of mij iig niet lastigvalt met zijn aanwezigheid is zijn belangrijkste eigenschap.
Moet je wel eerst matches hebbenquote:Op donderdag 7 mei 2020 11:42 schreef SonicVolcano het volgende:
Tinder komt met een videobellen-optie
Dat zou ik weigeren. Lekker wandelen kan prima.quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:42 schreef SonicVolcano het volgende:
al die cawksquote:Op donderdag 7 mei 2020 11:42 schreef SonicVolcano het volgende:
Hoezo, kwam ik eerst over alsof ik wel in mijn hum was dan? Nee, ben zoals altijd moe en chagrijnig zonder reden maar tja dat hoort voor sommigen nu eenmaal bij het leven.quote:
Jawel, of dat probeer ik, maar het is echt helemaal niets aan. Ik probeer er nog interesse in te hebben maar het mislukt. Op welke manieren vind jij het nuttig dan?quote:Op donderdag 7 mei 2020 07:52 schreef Cockwhale het volgende:
Vaginisme? Dus je fantaseert nooit over lichamelijke intimiteit?
En hoezo nutteloos? Lichamelijke intimiteit is op zoveel manieren zinvol.
Zou jij daar zelf ja op hebben gezegd dan als jij mij was en ik jou?quote:
Wat is daar de toegevoegde waarde van? Dat je iemand daarvoor niet eerst via whatsapp hoeft toe te voegen en als het niks blijkt te zijn diegene daarna niet hoeft te verwijderen?quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:42 schreef SonicVolcano het volgende:
Dat is mooi. Dat zouden meer mannen van zichzelf moeten vinden ongeacht wat de rest denkt.quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:55 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Kun je dit wel waarmaken? Ik vind mezelf behoorlijk leuk..
Oh de laatste dagen? Voor mijn gevoel altijd maarja.quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:58 schreef Generationalpha het volgende:
Je bent een beetje zuur de laatste dagen.
Nou in ieder geval minder dan nu.quote:Hoezo, kwam ik eerst over alsof ik wel in mijn hum was dan? Nee, ben zoals altijd moe en chagrijnig zonder reden maar tja dat hoort voor sommigen nu eenmaal bij het leven.
Gewoon nieuwsgierig, maar heb je wel eens seks gehad waarbij je enigzins opgewonden raakte? Voorspel? Zoenen, strelen, masseren, oraal bevredigen, etc?quote:Op donderdag 7 mei 2020 17:36 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Hoezo, kwam ik eerst over alsof ik wel in mijn hum was dan? Nee, ben zoals altijd moe en chagrijnig zonder reden maar tja dat hoort voor sommigen nu eenmaal bij het leven.
[..]
Jawel, of dat probeer ik, maar het is echt helemaal niets aan. Ik probeer er nog interesse in te hebben maar het mislukt. Op welke manieren vind jij het nuttig dan?
[..]
Zou jij daar zelf ja op hebben gezegd dan als jij mij was en ik jou?
[..]
Wat is daar de toegevoegde waarde van? Dat je iemand daarvoor niet eerst via whatsapp hoeft toe te voegen en als het niks blijkt te zijn diegene daarna niet hoeft te verwijderen?
[..]
Dat is mooi. Dat zouden meer mannen van zichzelf moeten vinden ongeacht wat de rest denkt.
[..]
Oh de laatste dagen? Voor mijn gevoel altijd maarja.
Wat voor nut heeft seks als je er niet opgewonden van raakt?quote:Op donderdag 7 mei 2020 18:21 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Gewoon nieuwsgierig, maar heb je wel eens seks gehad waarbij je enigzins opgewonden raakte? Voorspel? Zoenen, strelen, masseren, oraal bevredigen, etc?
Ik denk dat je even terug moet lezen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 18:22 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Wat voor nut heeft seks als je er niet opgewonden van raakt?
Je hebt ook wel gelijk misschienquote:
Ja maar dat voelt nu als iets uit een ander leven. En het was ook weer niet zo geweldig. Feedback van een van de jongens waarmee ik dat probeerde: "sex met jou voelt alsof ik een verkrachter ben" . En dan is het enige nut ervaring opdoen, of zo.quote:Op donderdag 7 mei 2020 18:21 schreef Cockwhale het volgende:
Gewoon nieuwsgierig, maar heb je wel eens seks gehad waarbij je enigzins opgewonden raakte? Voorspel? Zoenen, strelen, masseren, oraal bevredigen, etc?
Kinky script dus?quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:18 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Feedback van een van de jongens waarmee ik dat probeerde: "sex met jou voelt alsof ik een verkrachter ben" .
Ik denk dat je simpelweg veel negatieve ervaringen hebt gehad met seksuele intimiteit, en met mannen. Misschien zelfs ervaringen die je (onbewust) onderdrukt.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:18 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Je hebt ook wel gelijk misschien
[..]
Ja maar dat voelt nu als iets uit een ander leven. En het was ook weer niet zo geweldig. Feedback van een van de jongens waarmee ik dat probeerde: "sex met jou voelt alsof ik een verkrachter ben" . En dan is het enige nut ervaring opdoen, of zo.
Nah, ik word daar zelf niet warm of koud meer van helaas. Misschien iets voor een ander.quote:
Nou ja het was niet extreem negatief, ze deden gewoon hun best en het waren zelf ook vrij onzekere jongens. Nee joh, ik heb nooit traumatische dingen meegemaakt op dit gebied. Dat hoeft ook niet, aseksualiteit is gewoon een geaardheid.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:45 schreef Cockwhale het volgende:
Ik denk dat je simpelweg veel negatieve ervaringen hebt gehad met seksuele intimiteit, en met mannen. Misschien zelfs ervaringen die je (onbewust) onderdrukt.
Waar word je wel warm van?quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:56 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Nah, ik word daar zelf niet warm of koud meer van helaas. Misschien iets voor een ander.
Tja. Nergens van dus.quote:
Jawel,maar soms kan het gewoon verdwijnen dat je er voor je gevoel overheen bent gegroeid. Net als dat sommige dingen zoals speeltuinen misschien nog leuk waren toen je nog klein was, maar dat je nu ook niet bepaald meer enthousiast wordt ervan.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 00:31 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Er is nooit iets geweest dat je seksueel opwond in al je levensjaren?
..behalve dan dat dat een vrij normaal onderdeel van volwassen worden is en geheel geen seksuele opwinding/aantrekking meer ervaren hoogst ongebruikelijk is.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 00:42 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Jawel,maar soms kan het gewoon verdwijnen dat je er voor je gevoel overheen bent gegroeid. Net als dat sommige dingen zoals speeltuinen misschien nog leuk waren toen je nog klein was, maar dat je nu ook niet bepaald meer enthousiast wordt ervan.
Aseksuelen zijn helemaal niet zo hoogst ongebruikelijk, hoor. Hier nog een.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 00:43 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
..behalve dan dat dat een vrij normaal onderdeel van volwassen worden is en geheel geen seksuele opwinding/aantrekking meer ervaren hoogst ongebruikelijk is.
Maar aseksuelen hebben niet de neiging om er wel steeds 'negatief' over te praten, lijkt mij. Daarom vermoed ik dat geeninspiratie niet aseksueel is, helemaal niet als ze vroeger wel meer seksuele opwinding ervoer.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:30 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Aseksuelen zijn helemaal niet zo hoogst ongebruikelijk, hoor. Hier nog een.
Dat hier nog mensen in trappenquote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:26 schreef Daarnaast het volgende:
Heeft iemand lexa geprobeerd hier? Ik heb nu dus vrouwen die berichten naar mij hebben gestuurd, maar ik moet betalen om ze te kunnen lezen?
Ja nou ik ga het niet doen natuurlijk. Maar het leek me wel vreemd aangezien op deze manier er geen gratis versie bestaat.quote:
Welkom in datingwereld.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:34 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
Ja nou ik ga het niet doen natuurlijk. Maar het leek me wel vreemd aangezien op deze manier er geen gratis versie bestaat.
En die berichten zijn hoogst waarschijnlijk nep. Vooral als het 8+ vrouwen zijn.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:39 schreef Huck_ het volgende:
[..]
Welkom in datingwereld.
Waar mannen het systeem in stand houden door te betalen.
Ik heb Lexa geprobeerd. Voor Vlamingen: Meetic. Dit is inderdaad één van de grootste nadelen van Lexa. Je hebt een abonnement nodig om iets met die berichten te kunnen doen. Maar ook als betalend lid kun je niet zien wie jouw bericht kan lezen en/of daarop reageren. Ook als je dik hebt betaald blijf je dus in het duister rondtasten. Ook interessant: toen ik een gratis profiel had, kreeg ik van Lexa berichten dat er vrouwen in mijn profiel geïnteresseerd waren. Toen ik daarop een betaald lidmaatschap aanging, was al die interesse als sneeuw voor de zon verdwenen. Nee, voor mij geen Lexa meer.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:26 schreef Daarnaast het volgende:
Heeft iemand lexa geprobeerd hier? Ik heb nu dus vrouwen die berichten naar mij hebben gestuurd, maar ik moet betalen om ze te kunnen lezen?
Vrouwen op Lexa krijgen op een gegeven moment óók de melding dat ze betalend lid moeten worden om te kunnen reageren op berichtenquote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:48 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
En die berichten zijn hoogst waarschijnlijk nep. Vooral als het 8+ vrouwen zijn.
Ik zou paiq mailen om het te vragen.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 23:35 schreef Solid-Snake het volgende:
Ik heb voor de lol weer eens ingelogd op Paiq. Momenteel geen zin om moeite te doen met een nieuwe match, maar het is wel leuk dat je profiel foto's beoordeeld worden.
Vraag me af of die beoordeling is op basis van hoe de personen jou raten qua uiterlijk of ook de hele foto beoordelen.
Op eentje ben ik een 7, deze is iets van 75 keer beoordeeld en op een nieuwere foto die ik onlangs heb geupload ben ik een 7,6, deze is tot nu toe 14 keer beoordeeld.
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 08:49 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ik heb Lexa geprobeerd. Voor Vlamingen: Meetic. Dit is inderdaad één van de grootste nadelen van Lexa. Je hebt een abonnement nodig om iets met die berichten te kunnen doen. Maar ook als betalend lid kun je niet zien wie jouw bericht kan lezen en/of daarop reageren. Ook als je dik hebt betaald blijf je dus in het duister rondtasten. Ook interessant: toen ik een gratis profiel had, kreeg ik van Lexa berichten dat er vrouwen in mijn profiel geïnteresseerd waren. Toen ik daarop een betaald lidmaatschap aanging, was al die interesse als sneeuw voor de zon verdwenen. Nee, voor mij geen Lexa meer.
Ja. Ik had spijt dat ik meteen een abonnementperiode van drie maanden had afgesloten. Ik heb het serieus een kans gegeven, maar in die periode nooit van iemand een bericht/reactie gekregen. Inmiddels bijna 40 en nog steeds single.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 10:42 schreef Womanly het volgende:
[..]klinkt lekker nep. Ze willen gewoon je moneyss
Daarom heb ik ook nog nooit betaald voor datingsites of apps. De basis blijft hetzelfde, je profiel. Als je in de gratis variant al weinig reacties krijgt is dat niet veel anders als je betaald. Ik verwacht geen stormloop met Tinder Gold.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 10:52 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ja. Ik had spijt dat ik meteen een abonnementperiode van drie maanden had afgesloten. Ik heb het serieus een kans gegeven, maar in die periode nooit van iemand een bericht/reactie gekregen. Inmiddels bijna 40 en nog steeds single.![]()
Dat vind ik te kort door de bocht. Een datingsite kost geld. Er moet dus een verdienmodel zijn om die kosten (en meer) terug te verdienen. Dat verdienmodel is bij een 'gratis' versie onzichtbaar, maar het is er wel. Dat Lexa gebruikers vraagt om te betalen vind ik niet erg; dat doet e-Matching ook. Wat mij aan Lexa stoorde is dat ik onder valse voorwendselen werd aangemoedigd een abonnement te nemen én dat ik, ook met een abonnement, nooit wist of degene waarin ik interesse had mijn berichtje überhaupt kon lezen. Dat is bijvoorbeeld op e-Matching en Paiq beter geregeld.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 11:45 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook nog nooit betaald voor datingsites of apps. De basis blijft hetzelfde, je profiel. Als je in de gratis variant al weinig reacties krijgt is dat niet veel anders als je betaald. Ik verwacht geen stormloop met Tinder Gold.
Als dat zo is dan is het echt schandalig. Goed dat men nog kritisch nadenkt en niet zomaar betaalt voor dit soort dingen.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 11:31 schreef Gruj0 het volgende:
Dating sites zoals Lexa kunnen best scam zijn. Zou me niks verbazen als ze je geplaatste foto's achteraf toch nog gebruiken op hun website in het afgeschermde gedeelte zodra je weg bent.
Alsof datingsites een fuck geven om eerlijkheid en ethiekquote:Op zaterdag 9 mei 2020 13:25 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Als dat zo is dan is het echt schandalig. Goed dat men nog kritisch nadenkt en niet zomaar betaalt voor dit soort dingen.
Natuurlijk kost zo'n site geld maar mensen lokken met nep likes is niet de oplossing, dan hebben ze gewoon geen goed genoeg systeem om mensen aan elkaar te matchen en hoort die site ook niet door oplichting in stand gehouden te worden.
Wijze woorden ineensquote:Op zaterdag 9 mei 2020 13:31 schreef Huck_ het volgende:
[..]
Alsof datingsites een fuck geven om eerlijkheid en ethiek![]()
BRONquote:Op zaterdag 9 mei 2020 13:37 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Wijze woorden ineens
Maar inderdaad... zal ze een zorg zijn of jij er een date aan overhoudt.
Het is dat het ze meer geld oplevert naarmate het jou meer oplevert... maar dat is het dan ook wel.
quote:Dating app Tinder made $1.2 billion last year, accounting for half of Match Groups total annual income, reports The Verge.
Wanhopige mensen betalen graag. Het is gewoon oplichting inderdaad.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 13:25 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Als dat zo is dan is het echt schandalig. Goed dat men nog kritisch nadenkt en niet zomaar betaalt voor dit soort dingen.
Natuurlijk kost zo'n site geld maar mensen lokken met nep likes is niet de oplossing, dan hebben ze gewoon geen goed genoeg systeem om mensen aan elkaar te matchen en hoort die site ook niet door oplichting in stand gehouden te worden.
Dat was pre corona toch ook al zo?quote:Op zondag 10 mei 2020 12:04 schreef SwitchSwatch het volgende:
Tips voor leuke date activiteiten tijdens Corona? In mijn date verleden ben ik erachter gekomen dat dates met een activiteit vele malen leuker zijn dan een drankje drinken.
Wandelen of ergens in parkje zitten met wijnquote:Op zondag 10 mei 2020 12:04 schreef SwitchSwatch het volgende:
n date verleden ben ik erachter gekomen dat dates met een activiteit vele malen leuker zijn dan een drankje drinken.
Hoe aantrekkelijk zijn de mensen daar? Het kan per site verschillen namelijk.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 13:36 schreef Yiwei het volgende:
Als je bericht krijgt, kan je gratis erop reageren. Als je zelf iemand wil benaderen, kan je abonnement nemen. Ik vind e-matching goede service hebben. Of de leden in de smaak vallen, is aan ieder zelf om te beoordelen. Elk persoon is immers anders.
Dat is het model. Als je net registreert word je aan een shitload aan vrouwen getoond, zodat je wel minsten 1 like krijgt. Dat wordt erna minder.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 08:49 schreef Groepfunder het volgende:
daad één van de grootste nadelen van Lexa. Je hebt een abonnement nodig om iets met die berichten te kunnen doen. Maar ook als betalend lid kun je niet zien wie jouw bericht kan lezen en/of daarop reageren. Ook als je dik hebt betaald blijf je dus in het duister rondtasten. Ook interessant: toen ik een gratis profiel had, kreeg ik van Lexa berichten dat er vrouwen in mijn profiel geïnteresseerd waren. Toen ik daarop een betaald lidmaatschap aanging, was al die interesse als sneeuw voor d
Je bedoelt dat het altijd meteen superleuke of spannende activiteiten moeten zijn?quote:Op zondag 10 mei 2020 12:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nee man dat was precorona ook al een geforceerde bendemoest en moet er niet aan denken!
Ik denk meer dat ze bedoeld dat een drankje doen voor een eerste date ook gewoon prima is. En dates zoals wandelen leuk zijn als je elkaar al wat beter kent.quote:Op maandag 11 mei 2020 09:58 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het altijd meteen superleuke of spannende activiteiten moeten zijn?
mja OF gewoon niet te ingewikkeld en te krampachtigquote:Op maandag 11 mei 2020 09:58 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het altijd meteen superleuke of spannende activiteiten moeten zijn?
Ja mee eens. Ik vind het ook vaak te geforceerd. Doe gewoon eerst eens wat drankjes zodat je elkaars karakter (zover dat mogelijk is) een beetje leert kennen en ga je daarna pas wagen aan ongemakkelijkere situaties.quote:Op maandag 11 mei 2020 10:37 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
mja OF gewoon niet te ingewikkeld en te krampachtig
OF gewoon een leuk idee dat bijv voorkomt uit een gesprek mbt gezamelijke interesses.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |