abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193024175
Ik heb voor de lol weer eens ingelogd op Paiq. Momenteel geen zin om moeite te doen met een nieuwe match, maar het is wel leuk dat je profiel foto's beoordeeld worden.

Vraag me af of die beoordeling is op basis van hoe de personen jou raten qua uiterlijk of ook de hele foto beoordelen.

Op eentje ben ik een 7, deze is iets van 75 keer beoordeeld en op een nieuwere foto die ik onlangs heb geupload ben ik een 7,6, deze is tot nu toe 14 keer beoordeeld. :+
pi_193027497
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 22:26 schreef Daarnaast het volgende:
Heeft iemand lexa geprobeerd hier? Ik heb nu dus vrouwen die berichten naar mij hebben gestuurd, maar ik moet betalen om ze te kunnen lezen?
Ik heb Lexa geprobeerd. Voor Vlamingen: Meetic. Dit is inderdaad één van de grootste nadelen van Lexa. Je hebt een abonnement nodig om iets met die berichten te kunnen doen. Maar ook als betalend lid kun je niet zien wie jouw bericht kan lezen en/of daarop reageren. Ook als je dik hebt betaald blijf je dus in het duister rondtasten. Ook interessant: toen ik een gratis profiel had, kreeg ik van Lexa berichten dat er vrouwen in mijn profiel geïnteresseerd waren. Toen ik daarop een betaald lidmaatschap aanging, was al die interesse als sneeuw voor de zon verdwenen. Nee, voor mij geen Lexa meer.
pi_193028223
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 22:48 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

En die berichten zijn hoogst waarschijnlijk nep. Vooral als het 8+ vrouwen zijn.
Vrouwen op Lexa krijgen op een gegeven moment óók de melding dat ze betalend lid moeten worden om te kunnen reageren op berichten :)
pi_193028694
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 23:35 schreef Solid-Snake het volgende:
Ik heb voor de lol weer eens ingelogd op Paiq. Momenteel geen zin om moeite te doen met een nieuwe match, maar het is wel leuk dat je profiel foto's beoordeeld worden.

Vraag me af of die beoordeling is op basis van hoe de personen jou raten qua uiterlijk of ook de hele foto beoordelen.

Op eentje ben ik een 7, deze is iets van 75 keer beoordeeld en op een nieuwere foto die ik onlangs heb geupload ben ik een 7,6, deze is tot nu toe 14 keer beoordeeld. :+
Ik zou paiq mailen om het te vragen. :+
pi_193028708
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 08:49 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Ik heb Lexa geprobeerd. Voor Vlamingen: Meetic. Dit is inderdaad één van de grootste nadelen van Lexa. Je hebt een abonnement nodig om iets met die berichten te kunnen doen. Maar ook als betalend lid kun je niet zien wie jouw bericht kan lezen en/of daarop reageren. Ook als je dik hebt betaald blijf je dus in het duister rondtasten. Ook interessant: toen ik een gratis profiel had, kreeg ik van Lexa berichten dat er vrouwen in mijn profiel geïnteresseerd waren. Toen ik daarop een betaald lidmaatschap aanging, was al die interesse als sneeuw voor de zon verdwenen. Nee, voor mij geen Lexa meer.
:') klinkt lekker nep. Ze willen gewoon je moneyss
pi_193028813
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 10:42 schreef Womanly het volgende:
[..]
:') klinkt lekker nep. Ze willen gewoon je moneyss
Ja. Ik had spijt dat ik meteen een abonnementperiode van drie maanden had afgesloten. Ik heb het serieus een kans gegeven, maar in die periode nooit van iemand een bericht/reactie gekregen. Inmiddels bijna 40 en nog steeds single. :)

[ Bericht 4% gewijzigd door Groepfunder op 09-05-2020 11:00:29 ]
pi_193029249
Dating sites zoals Lexa kunnen best scam zijn. Zou me niks verbazen als ze je geplaatste foto's achteraf toch nog gebruiken op hun website in het afgeschermde gedeelte zodra je weg bent.
pi_193029404
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 10:52 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Ja. Ik had spijt dat ik meteen een abonnementperiode van drie maanden had afgesloten. Ik heb het serieus een kans gegeven, maar in die periode nooit van iemand een bericht/reactie gekregen. Inmiddels bijna 40 en nog steeds single. :)
Daarom heb ik ook nog nooit betaald voor datingsites of apps. De basis blijft hetzelfde, je profiel. Als je in de gratis variant al weinig reacties krijgt is dat niet veel anders als je betaald. Ik verwacht geen stormloop met Tinder Gold.
pi_193030375
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 11:45 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook nog nooit betaald voor datingsites of apps. De basis blijft hetzelfde, je profiel. Als je in de gratis variant al weinig reacties krijgt is dat niet veel anders als je betaald. Ik verwacht geen stormloop met Tinder Gold.
Dat vind ik te kort door de bocht. Een datingsite kost geld. Er moet dus een verdienmodel zijn om die kosten (en meer) terug te verdienen. Dat verdienmodel is bij een 'gratis' versie onzichtbaar, maar het is er wel. Dat Lexa gebruikers vraagt om te betalen vind ik niet erg; dat doet e-Matching ook. Wat mij aan Lexa stoorde is dat ik onder valse voorwendselen werd aangemoedigd een abonnement te nemen én dat ik, ook met een abonnement, nooit wist of degene waarin ik interesse had mijn berichtje überhaupt kon lezen. Dat is bijvoorbeeld op e-Matching en Paiq beter geregeld.
pi_193030503
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 11:31 schreef Gruj0 het volgende:
Dating sites zoals Lexa kunnen best scam zijn. Zou me niks verbazen als ze je geplaatste foto's achteraf toch nog gebruiken op hun website in het afgeschermde gedeelte zodra je weg bent.
Als dat zo is dan is het echt schandalig. Goed dat men nog kritisch nadenkt en niet zomaar betaalt voor dit soort dingen.
Natuurlijk kost zo'n site geld maar mensen lokken met nep likes is niet de oplossing, dan hebben ze gewoon geen goed genoeg systeem om mensen aan elkaar te matchen en hoort die site ook niet door oplichting in stand gehouden te worden.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_193030568
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 13:25 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Als dat zo is dan is het echt schandalig. Goed dat men nog kritisch nadenkt en niet zomaar betaalt voor dit soort dingen.
Natuurlijk kost zo'n site geld maar mensen lokken met nep likes is niet de oplossing, dan hebben ze gewoon geen goed genoeg systeem om mensen aan elkaar te matchen en hoort die site ook niet door oplichting in stand gehouden te worden.
Alsof datingsites een fuck geven om eerlijkheid en ethiek _O- :')
pi_193030621
Ik ben tevreden over e-matching; was daar gratis en betalend lid. Je krijgt foto's te zien, zijn volledige profiel hoe hij zelf invulde kan je lezen, berichten kan je ook allemaal lezen.

Regelmatig krijg ik ook in mijn mailbox een match waarvan zij denken dat het zou passen. Je kan ook in elk regio zoeken waar je wil, criteria erbij gebruiken enz.

Als je bericht krijgt, kan je gratis erop reageren. Als je zelf iemand wil benaderen, kan je abonnement nemen. Ik vind e-matching goede service hebben. Of de leden in de smaak vallen, is aan ieder zelf om te beoordelen. Elk persoon is immers anders.
pi_193030632
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 13:31 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Alsof datingsites een fuck geven om eerlijkheid en ethiek _O- :')
Wijze woorden ineens _O-

Maar inderdaad... zal ze een zorg zijn of jij er een date aan overhoudt.
Het is dat het ze meer geld oplevert naarmate het jou meer oplevert... maar dat is het dan ook wel.
pi_193030654
Werd op fok troiwens heel alng geadverteerd door een pagina die gewoon fullblown op de voorpagina had staan dat de profielen nep waren.
En dat je moest betalen per verstuurd bericht aan die profielen.

Volgens mij liep die site meer dan prima _O-
(En geen oplichting... het stond er echt gewoon)
pi_193030655
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 13:37 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Wijze woorden ineens _O-

Maar inderdaad... zal ze een zorg zijn of jij er een date aan overhoudt.
Het is dat het ze meer geld oplevert naarmate het jou meer oplevert... maar dat is het dan ook wel.
BRON

quote:
Dating app Tinder made $1.2 billion last year, accounting for half of Match Groups total annual income, reports The Verge.
pi_193036466
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 13:25 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Wanhopige mensen betalen graag. Het is gewoon oplichting inderdaad.
Ik weet niet welke websites zich daar allemaal aan schuldig maken, maar dat zullen er best wat zijn.

Het beste is dan ook gewoon gebruikmaken van de gratis websites en apps.
pi_193047093
Tips voor leuke date activiteiten tijdens Corona? In mijn date verleden ben ik erachter gekomen dat dates met een activiteit vele malen leuker zijn dan een drankje drinken.
pi_193047426
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 12:04 schreef SwitchSwatch het volgende:
Tips voor leuke date activiteiten tijdens Corona? In mijn date verleden ben ik erachter gekomen dat dates met een activiteit vele malen leuker zijn dan een drankje drinken.
Dat was pre corona toch ook al zo?

Creativiteit is een plus. Dat zal nu niet anders zijn.
pi_193047596
Nee man dat was precorona ook al een geforceerde bende :D moest en moet er niet aan denken!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_193060247
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 12:04 schreef SwitchSwatch het volgende:
n date verleden ben ik erachter gekomen dat dates met een activiteit vele malen leuker zijn dan een drankje drinken.
Wandelen of ergens in parkje zitten met wijn
pi_193060265
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 13:36 schreef Yiwei het volgende:

Als je bericht krijgt, kan je gratis erop reageren. Als je zelf iemand wil benaderen, kan je abonnement nemen. Ik vind e-matching goede service hebben. Of de leden in de smaak vallen, is aan ieder zelf om te beoordelen. Elk persoon is immers anders.
Hoe aantrekkelijk zijn de mensen daar? Het kan per site verschillen namelijk.
pi_193060280
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 08:49 schreef Groepfunder het volgende:
daad één van de grootste nadelen van Lexa. Je hebt een abonnement nodig om iets met die berichten te kunnen doen. Maar ook als betalend lid kun je niet zien wie jouw bericht kan lezen en/of daarop reageren. Ook als je dik hebt betaald blijf je dus in het duister rondtasten. Ook interessant: toen ik een gratis profiel had, kreeg ik van Lexa berichten dat er vrouwen in mijn profiel geïnteresseerd waren. Toen ik daarop een betaald lidmaatschap aanging, was al die interesse als sneeuw voor d
Dat is het model. Als je net registreert word je aan een shitload aan vrouwen getoond, zodat je wel minsten 1 like krijgt. Dat wordt erna minder.
pi_193061105
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 12:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nee man dat was precorona ook al een geforceerde bende :D moest en moet er niet aan denken!
Je bedoelt dat het altijd meteen superleuke of spannende activiteiten moeten zijn?
pi_193061603
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2020 09:58 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Je bedoelt dat het altijd meteen superleuke of spannende activiteiten moeten zijn?
Ik denk meer dat ze bedoeld dat een drankje doen voor een eerste date ook gewoon prima is. En dates zoals wandelen leuk zijn als je elkaar al wat beter kent.
pi_193061641
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2020 09:58 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

mja OF gewoon niet te ingewikkeld en te krampachtig

OF gewoon een leuk idee dat bijv voorkomt uit een gesprek mbt gezamelijke interesses.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')