20:30 begint hetquote:
Natuurlijk sterkte, maar wat raar dat de uitslag zo lang duurt.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:49 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Nee. Mijn vader en ik allebei niet, gelukkig. dus hopelijk valt het mee allemaal.
Het schijnt dat we volgende week zelf de dokter moet bellen voor de uitslag, en we moesten de test zelf op de bus doen, dus dat was wel eenmoment.
Oké oké! Ik doe mee.quote:
Ik moet even kijken hoe en wat, moet je dan met je muil in een groot videogesprek of niet? Het lijkt me wel leuk eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@:Cee @:ijs_beer 14 mei is er een online ESF-quiz. Doen jullie mee met het forumteam?
De vragen stellen ze via Youtube. Elk team laat één teamlid het antwoordformulier invullen en versturen. Hoe je het overleg regelt mag je helemaal zelf weten. Dat kan via videobellen, whatsapp, discord of wat je maar verzintquote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moet even kijken hoe en wat, moet je dan met je muil in een groot videogesprek of niet? Het lijkt me wel leuk eigenlijk.
Oh wat naar! Hoop dat de uitslag negatief is. Wat dan dus eigenlijk positief is toch? Verwarrende termen allemaal. Zal extra heftig zijn dat ze helemaal in plastic gehuld binnenkomen, dat maakt het extra eng. En onpersoonlijk.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 08:34 schreef Mandy040986 het volgende:
Mijn moeder heeft gister uit voorzorg een coronatest gehad. Volgende week uitslag.
De arts kwam bij ons thuis, helemaal gehuld in een plastic pak. Bizar allemaal.
Oké I’m in. Dit motte we kunneh.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De vragen stellen ze via Youtube. Elk team laat één teamlid het antwoordformulier invullen en versturen. Hoe je het overleg regelt mag je helemaal zelf weten. Dat kan via videobellen, whatsapp, discord of wat je maar verzint
Mooi! Een soort van minder toegankelijke Portisheadquote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:00 schreef Momo het volgende:
Wat een rare ervaring Mandy! Hopelijk valt het allemaal mee. Raar dat je het op de post moet doen dan als ze eerst als marsmannetjes binnen komen.
Nieuwe single Loreen
Ik hoop het ook.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh wat naar! Hoop dat de uitslag negatief is. Wat dan dus eigenlijk positief is toch? Verwarrende termen allemaal. Zal extra heftig zijn dat ze helemaal in plastic gehuld binnenkomen, dat maakt het extra eng. En onpersoonlijk.
Ik was net in de supermarkt en daar liepen een paar mensen met mondmaskers op en ik blijf dat echt een bizar beeld vinden. Alsof ze van een andere wereld komen. Zo kil en onpersoonlijk, ik denk dat ik daar echt nooit aan kan wennen. Ik vind ze stom.
Is het ook. Misschien omdat het weekend ertussen zit.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:53 schreef ato het volgende:
[..]
Natuurlijk sterkte, maar wat raar dat de uitslag zo lang duurt.
quote:
Songfestivalschorum.nlquote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben er voor om geen grappige naam te kiezen maar gewoon songfestivalforum.nl te nemen (of iets dat er heel erg op lijkt)
ESF hooligans on Tour.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben er voor om geen grappige naam te kiezen maar gewoon songfestivalforum.nl te nemen (of iets dat er heel erg op lijkt)
Ja maar is er ook een minimumgrootte?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Er is overigens geen vastgelegde maximumgrootte qua team. Je mag dus ook jezelf aanmelden
Jaaaaa die vind ik ook heel leukquote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:53 schreef Mandy040986 het volgende:
Ik ben aan de Good Place begonnen op Netflix.
Verrassend leuk.
Ik weet niet of ik qua songfestivalkennis nou echt iets bij te dragen hebquote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Er is overigens geen vastgelegde maximumgrootte qua team. Je mag dus ook jezelf aanmelden
Dat is 1 of meer, en is dus prima voor de minimumgrootte van een teamquote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:57 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ja maar is er ook een minimumgrootte?
Ik ben 1.60 m.
Da’s te klein, hè.
Oh. Dit is een @:Dave denk ik.
Je hoeft alleen maar dingen te weten die de rest niet weetquote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik qua songfestivalkennis nou echt iets bij te dragen hebMaar vind het wel gezellig, dus wil wel meedoen
Ik ben benieuwd of je het 4 seizoenen ook leuk blijft vinden.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:53 schreef Mandy040986 het volgende:
Ik ben aan de Good Place begonnen op Netflix.
Verrassend leuk.
Ben jij afgehaakt? Ik vond het tot het einde echt fantastischquote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:26 schreef ato het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of je het 4 seizoenen ook leuk blijft vinden.
Dat is waar, I'm in!quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar dingen te weten die de rest niet weetEn als dat niet lukt is het ook heel wat waard als je vermoedens kan bevestigen
Toch naar hoor allemaal. Hopen dat het negatief is!quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:29 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik hoop het ook.![]()
Het is ook heel onpersoonlijk, hoewel ze echt heel aardig was hoor. Zo’n plastic pak, masker, handschoenen en van die sloffen maakt het een inderdaad een beetje kil, maar ze moeten het zekere voor het onzekere nemen.
En toen moesten we zelf de test op de post doen. Over contrast gesproken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |