Ga ik dat eens proberen. Eens zien of ik een slimme setup kan verzinnenquote:Op woensdag 29 april 2020 19:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Het kan ook juist op je telefoon. Denk dat je wel mintens een microfoon moet hebben.
quote:Op woensdag 29 april 2020 19:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ga ik dat eens proberen. Eens zien of ik een slimme setup kan verzinnen
Ga ik zeker doen!! Goed je hier af en toe te zien in elk geval!quote:Op woensdag 29 april 2020 19:55 schreef grazz het volgende:
Ohja en @Strani: fijn dat jullie iets hebben om naar uit te kijken. Geniet van het moment als het weer zo ver is.
Zou leuk zijn!! Veel plezier!quote:Op woensdag 29 april 2020 19:56 schreef Arizona het volgende:
Ik ga ook nog een keer meedoen hoor! Als ik alleen thuis ben want anders is het raar![]()
Ik ga nu nog even een spelletje spelen met dochter. Fijne avond!
Hey grazzquote:Op woensdag 29 april 2020 19:55 schreef grazz het volgende:
Oh hoi. Ja ik lees elke dag netjes en met plezier de SC, maar voel me nog niet geroepen iets te melden. Jullie houden de boel overeind in dit subforum. Goedzo!![]()
Ohja en @:Strani: fijn dat jullie iets hebben om naar uit te kijken. Geniet van het moment als het weer zo ver is. En @:Meke, balen dat je nog steeds niet werkt joh. Lijkt me best stressig dit, hopelijk kun je nog een tijdje vooruit, zodat je financieel niet in de knoei komt. Fingers crossed iig!
Oh en doehoei.
BEN JIJ ERquote:Op woensdag 29 april 2020 20:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@:Meke kom jij ook nog naar de house party?
Ssst, volgens mij lezen zij minder meequote:Op woensdag 29 april 2020 20:50 schreef Meke het volgende:
(Grapje, voor de rest kom ik natuurlijk ook![]()
)
Met jullie goedvinden, kom ik ook wel even langs.quote:Op woensdag 29 april 2020 20:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@:Meke kom jij ook nog naar de house party?
Ik heb geen ideequote:Op woensdag 29 april 2020 19:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha wow ja, denken ze daar ook dat het geluk brengt om met zo iemand op de foto te staan?
quote:Op woensdag 29 april 2020 21:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik wil even kwijt dat het een schande is
quote:
Dat kan ik me voorstellen! Ik vond het ook nooit zo leuk om erg op te vallen in Colombia.quote:Op woensdag 29 april 2020 20:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik heb geen ideeeerst vonden ze het nog wel grappig, maar al snel werd het behoorlijk ongemakkelijk en opdringerig.
quote:Op woensdag 29 april 2020 22:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen! Ik vond het ook nooit zo leuk om erg op te vallen in Colombia.
Of nou ja, bijna nooit.
Haha preciesquote:Op woensdag 29 april 2020 22:35 schreef Em31 het volgende:
[..]Ja gelukkig ben je bij één iemand wel opgevallen!
Was dat voor of nadat je je had voorgesteld als Robin van Persie?quote:Op woensdag 29 april 2020 22:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha precies
Maar ook wel eens dat ik daar op een toeristische plek was en er een hele schoolklas kleine kinderen (ik denk van een dorp waar men nog nooit een buitenlander had gezien) rende constant achter me aan. Dat vond ik wel minder hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |