Hoe bedoel je dat?quote:Op zondag 26 april 2020 19:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Extraction is wel een toffe film, alleen vraag ik me af of het doel wel al die doden waard was.
Ik vond het een beetje lijken op een soort van Uncharted dan wat bruter en zonder schatten zoeken.quote:Op zondag 26 april 2020 19:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Extraction is wel een toffe film, alleen vraag ik me af of het doel wel al die doden waard was.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
1 van de betere docu's op Netflixquote:Op zondag 26 april 2020 19:54 schreef Karina het volgende:
Fyre festival documentaire, waarschijnlijk wel genoemd al hier, de moeite waard. In het begin dacht ik: nou daar had ik wel naar toe gewild, op het eind dacht ik: pfff godzijdank was ik daar niet.
Epische faal.
die heb ik ook in de planning staan.quote:Op maandag 27 april 2020 00:17 schreef golfer het volgende:
The Circus of Books is een aparte docufilm die de moeite van het kijken waard is.
Mooi tijdsbeeld ook.
Niet teveel bij nadenken knalfilm. Heb me er wel mee vermaakt.quote:Op zondag 26 april 2020 19:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Late Night – 2019 12 1:42 uur | Comedy, Drama
Een oudgediende talkshowpresentatrice dreigt opzijgezet te worden en probeert een andere stijl als een ambitieuze vrouw haar mannelijke schrijversteam komt versterken.
Never Have I Ever – S01 2020 AL - Netflix Original | Comedy, Drama, Tienerserie
Na een traumatisch jaar wil een Indisch-Amerikaanse tiener populair zijn in plaats van een paria. Maar vrienden, familie en gevoelens gaan het haar niet makkelijk maken.
Vault – 2019 16 1:39 uur | Drama, Misdaad
Twee kruimeldieven worden ingehuurd om een enorme privékluis van de maffia te beroven en moeten al hun criminele vaardigheden gebruiken om samen deze klus te klaren.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Trippy.quote:Op maandag 27 april 2020 23:52 schreef Slayage het volgende:
Ieman d the midnight gospel gezien? Krijgt goede cijfers.
https://www.netflix.com/title/80987903
Trippy can be goodquote:
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 27 april 2020 00:17 schreef golfer het volgende:
The Circus of Books is een aparte docufilm die de moeite van het kijken waard is.
Mooi tijdsbeeld ook.
we missen helaas het laatste seizoen nog.quote:Op dinsdag 28 april 2020 15:11 schreef amp25 het volgende:
Heel me lijst is bij gekeken heb nits meer in staan dus maar begonnen aan The vikings
Geniet ervanquote:Op dinsdag 28 april 2020 23:09 schreef GwaiLow het volgende:
Ben maar eens aan The Crown begonnen. Begint al erg sterk, en schijnt ook een meesterwerkje te zijn. Hier meer mensen die 'm gezien hebben?
Wie niet kan je beter vragen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 23:09 schreef GwaiLow het volgende:
Ben maar eens aan The Crown begonnen. Begint al erg sterk, en schijnt ook een meesterwerkje te zijn. Hier meer mensen die 'm gezien hebben?
Wat een drama was dat iddquote:Op zondag 26 april 2020 19:54 schreef Karina het volgende:
Fyre festival documentaire, waarschijnlijk wel genoemd al hier, de moeite waard. In het begin dacht ik: nou daar had ik wel naar toe gewild, op het eind dacht ik: pfff godzijdank was ik daar niet.
Epische faal.
Nee hoor, heb er nog niks van gezienquote:Op woensdag 29 april 2020 00:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Volgens mij was ik de laatste in dit topic die eraan begonnen was
Echt een pareltje
Ik was bang dat het enorm langdradig en sloom zou zijn, maar ik werd erg positief verrast. Top serie!quote:Op dinsdag 28 april 2020 23:09 schreef GwaiLow het volgende:
quote:Op dinsdag 28 april 2020 23:09 schreef GwaiLow het volgende:
Ik ook niet, wel wacht ik nog steeds op het vierde seizoen van Victoriaquote:
Ik vond wel dat er veel te geforceerde humor in zat. De psychiater bijvoorbeeld en dat een aantal karakters wel heel plat werden neergezet. Laatste aflevering was briljant overigens. Veel netjes afgesloten en genoeg open voor een vervolg. En als je het voor elkaar krijgt dat ik wil schreeuwen naar de TV om wat de hoofdpersoon moet doen of nalaten dan heb je het goed gedaan.quote:Op woensdag 29 april 2020 02:24 schreef freaky40 het volgende:
Top seizoen van After Life. Zwaarmoedig maar toch met de nodige zwarte humor met een hoofdrol voor de hond Brandy in dit seizoen.Benieuwd naar seizoen 3.
Nu Too Hot too Handle maar eens proberen.
Zin in, want ik vond Rambo: Last Blood tegenvallen.quote:Op woensdag 29 april 2020 11:13 schreef BeriBeri het volgende:
Extraction ook gezien, Rambo is er niks bij
Ik vond die psychiater juist briljant. Deze acteur zat ook in de The Stranger. En eigenlijk alle castleden zijn ook bekend uit Derek, zoals Lisa en die vent met die grote bril. Dat zijn ook de smaakmakers.quote:Op woensdag 29 april 2020 09:14 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ik vond wel dat er veel te geforceerde humor in zat. De psychiater bijvoorbeeld en dat een aantal karakters wel heel plat werden neergezet. Laatste aflevering was briljant overigens. Veel netjes afgesloten en genoeg open voor een vervolg. En als je het voor elkaar krijgt dat ik wil schreeuwen naar de TV om wat de hoofdpersoon moet doen of nalaten dan heb je het goed gedaan.
Acteur is prima, maar het karakter is te over de top voor mij, past niet. Ik snap wel waar het vandaan komt, het is de humor van Gervais maar toch.quote:Op woensdag 29 april 2020 11:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vond die psychiater juist briljant. Deze acteur zat ook in de The Stranger. En eigenlijk alle castleden zijn ook bekend uit Derek, zoals Lisa en die vent met die grote bril. Dat zijn ook de smaakmakers.
Wilde deze gaan kijken maar ga hem ff skippen danquote:Op woensdag 29 april 2020 11:19 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Zin in, want ik vond Rambo: Last Blood tegenvallen.
Paul Kaye, heeft toch wel een aardige carrière achter de boeg als komiek en acteur. Mensen die opgroeiden in de jaren '90 kenden hem toch vooral hiervan:quote:Op woensdag 29 april 2020 11:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vond die psychiater juist briljant. Deze acteur zat ook in de The Stranger. En eigenlijk alle castleden zijn ook bekend uit Derek, zoals Lisa en die vent met die grote bril. Dat zijn ook de smaakmakers.
Lol die was heel erg leuk ja, die nam al die Hollywoodsterren in de zeik.quote:Op woensdag 29 april 2020 13:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Paul Kaye, heeft toch wel een aardige carrière achter de boeg als komiek en acteur. Mensen die opgroeiden in de jaren '90 kenden hem toch vooral hiervan:
[ afbeelding ]
Sowieso zit de serie wel aardig vol met Britse comedians voor de mensen die panelshows als 8 out of 10 cats does countdown volgen zoals Joe Wilkinson en Roisin Conaty.
Daar kan Netflix weinig aan doen, zo zendt ESPN het uit.quote:Op woensdag 29 april 2020 13:29 schreef chipitovandenbroek het volgende:
Ik kijk de Last Dance alleen is het vervelend dat ze niet alles gewoon 1x uploaden maar aflevering voor aflevering kut Netflix
Dennis the Penis is dat toch?quote:Op woensdag 29 april 2020 13:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Paul Kaye, heeft toch wel een aardige carrière achter de boeg als komiek en acteur. Mensen die opgroeiden in de jaren '90 kenden hem toch vooral hiervan:
[ afbeelding ]
Sowieso zit de serie wel aardig vol met Britse comedians voor de mensen die panelshows als 8 out of 10 cats does countdown volgen zoals Joe Wilkinson en Roisin Conaty.
Dennis Pennisquote:
Ik heb niks met ESPN te maken ik heb een contract met Netflix.quote:Op woensdag 29 april 2020 13:38 schreef Mike het volgende:
[..]
Daar kan Netflix weinig aan doen, zo zendt ESPN het uit.
Dan wacht je toch gewoon een x-aantal weken met kijken.quote:Op woensdag 29 april 2020 13:41 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Ik heb niks met ESPN te maken ik heb een contract met Netflix.
Die gasten moeten gewoon alles er in 1x opgooien ik kijk niet GTST man.
Netflix Nederland heeft sowieso maar een karrig aanbod!
Deze shit maakt me wel fokt op nu met die lockdown enzo
Dan ga ik maar Save the last dance kijken danquote:Op woensdag 29 april 2020 13:42 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dan wacht je toch gewoon een x-aantal weken met kijken.
Volgens Wikipedia niet...het kwam me ook bekend voor, met 'the', maar blijkbaar was het toch zonder: https://en.wikipedia.org/wiki/Paul_Kaye#Dennis_Pennisquote:
Volgens mij werd het op BNN uitgezonden onder de naam 'Dennis de Pennis'.quote:Op woensdag 29 april 2020 13:45 schreef Mike het volgende:
[..]
Volgens Wikipedia niet...het kwam me ook bekend voor, met 'the', maar blijkbaar was het toch zonder: https://en.wikipedia.org/wiki/Paul_Kaye#Dennis_Pennis
Super irritant was hij in die rol en recentelijk gezien in Game of thrones als thoros of myr en in wanderlust op Netflix.quote:Op woensdag 29 april 2020 13:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als je Game of Thrones hebt bekeken moet je hem ook herkennen, als Thoros of Myr:quote:Op woensdag 29 april 2020 11:58 schreef freaky40 het volgende:
Ik vond die psychiater juist briljant. Deze acteur zat ook in de The Stranger.
Heeft niks met Netflix te maken, maar met ESPN.quote:Op woensdag 29 april 2020 13:29 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Wilde deze gaan kijken maar ga hem ff skippen dan![]()
Ik kijk de Last Dance alleen is het vervelend dat ze niet alles gewoon 1x uploaden maar aflevering voor aflevering kut Netflix
Het is een hele tijd geleden dat ik 'm heb gezien, maar wat me vooral is bijgebleven is die 'lunch' in een styrofoam bakje en het hele verhaal eromheen, van een topchef die eigenlijk de maaltijden zou verzorgen tot afzeggende cateraars en het broodje kaas als eindresultaat.quote:Op zondag 26 april 2020 19:54 schreef Karina het volgende:
Epische faal.
Het gekke is dat ik helemaal niets kan herinneren van de hele hype op internet/twitter destijds. had er zelfs nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 29 april 2020 14:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het is een hele tijd geleden dat ik 'm heb gezien, maar wat me vooral is bijgebleven is die 'lunch' in een styrofoam bakje en het hele verhaal eromheen, van een topchef die eigenlijk de maaltijden zou verzorgen tot afzeggende cateraars en het broodje kaas als eindresultaat.
Dat was nog niet zo heel lang geleden Ja Rule was toch ook nog een van promoters van dit festivalquote:Op woensdag 29 april 2020 14:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het is een hele tijd geleden dat ik 'm heb gezien, maar wat me vooral is bijgebleven is die 'lunch' in een styrofoam bakje en het hele verhaal eromheen, van een topchef die eigenlijk de maaltijden zou verzorgen tot afzeggende cateraars en het broodje kaas als eindresultaat.
Ik vond het juist wel mooi om te zien hoe hij af en toe het totale gebrek aan zelfspot bij Hollywoodacteurs toonde.quote:Op woensdag 29 april 2020 13:53 schreef Slayage het volgende:
[..]
Super irritant was hij in die rol en recentelijk gezien in Game of thrones als thoros of myr en in wanderlust op Netflix.
Paar jaar geleden werd er geklaagd dat we een seizoen moesten wachten op afleveringen en nu ze wekelijks uitkomen na uitzenden in de VS is het ook niet goedquote:Op woensdag 29 april 2020 13:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heeft niks met Netflix te maken, maar met ESPN.
Kom op man het is 1989 meerquote:Op woensdag 29 april 2020 14:17 schreef Aether het volgende:
[..]
Paar jaar geleden werd er geklaagd dat we een seizoen moesten wachten op afleveringen en nu ze wekelijks uitkomen na uitzenden in de VS is het ook niet goed
Dat is het probleem niet. ESPN zendt het per week uit en Netflix heeft de buitenlandse rechten. Ze moeten helaas wachten, net als bij bijvoorbeeld NBC spul.quote:Op woensdag 29 april 2020 14:20 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Kom op man het is 1989 meer![]()
Alles wereldwijd op het zelfde moment online gooien ik heb gehoord dat dat kan met het internet
Commercie maar ook gewoon leuk om tussen de afleveringen door over de serie de speculeren. Is hier op FOK toch ook een stuk minder geworden.quote:Op woensdag 29 april 2020 15:06 schreef Starflyer het volgende:
Dat is niet voor niets.
Nu blijven de mensen er het hele seizoen over praten na elke aflevering, in plaats van dat het na een paar weken, als iedereen het gezien heeft, de publiciteit afneemt.
Het is gewoon commercie.
Je kan toch zelf ook alles opsparen? Wellicht dat al alles tegelijkertijd online komt de releasedatum wel een stuk later was. Kan me voorstellen dat er bij langlopende series nog gewerkt wordt aan latere afleveringen op het moment dat de eerste al wordt uitgebracht.quote:Op woensdag 29 april 2020 14:20 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Kom op man het is 1989 meer![]()
Alles wereldwijd op het zelfde moment online gooien ik heb gehoord dat dat kan met het internet
Is dat dat ding van Britt dekker?quote:Op woensdag 29 april 2020 17:32 schreef Monolith het volgende:
Whitestar klonk wel als iets van sci-fi, maar dat bleek een paardenfilm te zijn.
Geen idee, ik zag iets met paarden toen ik googelde en klikte het gelijk weg.quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2020 22:39 schreef TLC het volgende:
The Strangers 2 Pray at night, geen idee dat er überhaupt een deel 1 was en oh ja, 'waargebeurd'
Verder verstand uitschakelen en chips eten terwijl je dit kijkt
Was dat degene met Drew Barrymore?quote:
Christina Applegatequote:Op woensdag 29 april 2020 20:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Was dat degene met Drew Barrymore?
Oh nee dat was wat anders
Je kunt van alles zeggen over die gemummificeerde vent, maar muzieksmaak heeft hij welquote:Op woensdag 29 april 2020 19:45 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]![]()
Geweldige film, als ik nu Kim Wilde met Cambodia hoor, zie ik alleen die ene scene
Bijna helemaal historisch juist, maar we weten natuurlijk nooit helemaal precies wat er privé in zo'n paleis gebeurd.quote:Op woensdag 29 april 2020 20:40 schreef GwaiLow het volgende:
Is The Crown volledig waargebeurd? Of deels fictie
Het concept was prima, de uitvoering viel heel erg tegen.quote:Op woensdag 29 april 2020 17:34 schreef tompsv18 het volgende:
El Hoyo is wel een prima film. Goed concept waarbij duidelijk wordt hoe egoïstisch mensen zijn, genoeg actie en een fijne speelduur. Het einde is wat apart gekozen, maar oké.
Vond het wel prima weg te kijken. 7’je.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het concept was prima, de uitvoering viel heel erg tegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I tried to tease it, but i just pissed it off
quote:
Stephen King verhaal toch?quote:Op woensdag 29 april 2020 20:36 schreef TLC het volgende:
Net een film gezien waarbij ik denk dat de makers het op een gegeven moment ook niet meer wisten hoe het verder moest en dat ze net zo verdwaald waren als de hoofdrolspelers :
In the tall grass
Maar uiteindelijk wel knap bedacht hoor
Mindfuck film![]()
Ik vond het tegen vallen, inderdaad te zwaarmoedig en ik vond Ricky's personage wat softer en minder sarcastisch.quote:Op woensdag 29 april 2020 02:24 schreef freaky40 het volgende:
Top seizoen van After Life. Zwaarmoedig maar toch met de nodige zwarte humor met een hoofdrol voor de hond Brandy in dit seizoen.Benieuwd naar seizoen 3.
Nu Too Hot too Handle maar eens proberen.
Seizoen 1 was verrassend leukquote:
quote:Op woensdag 29 april 2020 22:02 schreef dollce het volgende:
Wat was A Secret Love een mooie, lieve en zielige docu zeg!Vond ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Mijn sportprogrammaquote:Op donderdag 30 april 2020 10:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Zeer positief verrast door De Twaalf.
Bluezzquote:
quote:Op donderdag 30 april 2020 10:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Zeer positief verrast door De Twaalf.
Denk het wel.quote:Op donderdag 30 april 2020 16:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die ga ik even kijken. Muder to mercy, begrijp ik dat goed?
Sws zijn de True Crime docuseries wel goed op Netflix.quote:Op donderdag 30 april 2020 16:49 schreef ConqueringChaos het volgende:
[..]
Denk het wel.
Prima docu idd.
Heb ook Dangerous Lies gekeken. Is ook wel een goede als je van het genre houd.(Thriller)
Ja zeker, vind ik ook. Videoland heeft er ook een paar goede op staan. Maar is wel echt een heerlijke genre om af en toe te kijkenquote:Op donderdag 30 april 2020 16:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Sws zijn de True Crime docuseries wel goed op Netflix.
Ja!quote:Op donderdag 30 april 2020 16:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die ga ik even kijken. Muder to mercy, begrijp ik dat goed?
Okok, dit klinkt wel leukquote:Op donderdag 30 april 2020 19:37 schreef Nielojram75 het volgende:
Benieuwd naar deze:
https://www.moviemeter.nl/series/season/18148
Staat er morgen op.
*noteertquote:Op donderdag 30 april 2020 22:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
Begonnen met Marsman. Geen idee wat ik ervan moet denken na één aflevering, maar ik ben fan van Vlaamse series. Ik geef het een kans.
Mooi nieuws!quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:22 schreef BufordTJustice het volgende:
en in 2022 komt er zelfs een nieuw seizoen!
https://www.rtlboulevard.(...)ma-borgen-op-netflix
twitter:NetflixNL twitterde op vrijdag 01-05-2020 om 15:00:36Attentie! Seizoen 9 en 10 van Modern Family komen 24 mei naar Netflix, én seizoen 1 tot en met 8 staan er weer op.
Dus ren sne-
GOTTA FIX THAT STEP!
ren snel naar je beeldscherm. reageer retweet
Fijn!! Ik ga kijken zo 😍!quote:Op vrijdag 1 mei 2020 18:43 schreef noodgang het volgende:
Into the night in een middag doorheen geknald, ik vond em tof
Vergeet hem niet op de originele Franse audio te zetten.quote:
Ooo ik heb inderdaad hekel aan dat nagesynchroniseerde onder films, dus bedankt 😘quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:13 schreef Aether het volgende:
[..]
Vergeet hem niet op de originele Franse audio te zetten.
Het werd eens tijd ook zegquote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:27 schreef Aether het volgende:
twitter:NetflixNL twitterde op vrijdag 01-05-2020 om 15:00:36Attentie! Seizoen 9 en 10 van Modern Family komen 24 mei naar Netflix, én seizoen 1 tot en met 8 staan er weer op.
Dus ren sne-
GOTTA FIX THAT STEP!
ren snel naar je beeldscherm. reageer retweet
Hoeveel afleveringen heeft Unorthodox?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 00:32 schreef vencodark het volgende:
Gewoon in 1 avond Unorthodox er doorheen gejast.
De casting. Het verhaal. De acteurs.
De terugblikken.![]()
![]()
![]()
4 x 55 minuten.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 08:32 schreef -Wereld- het volgende:
[..]
Hoeveel afleveringen heeft Unorthodox?
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 00:32 schreef vencodark het volgende:
De terugblikken.![]()
![]()
![]()
Ja geweldige serie hequote:Op zaterdag 2 mei 2020 00:32 schreef vencodark het volgende:
De terugblikken.![]()
![]()
![]()
Mijn vrouw en ik dachten exact hetzelfde 🤣quote:Op zaterdag 2 mei 2020 01:15 schreef oh-oh het volgende:
Ik dacht ik check ff Into the night. Die piloot doet me alleen wel erg aan Me Bean denken 😂
Denk dat je disobedience met Rachel weis en rachel mcadams ook tof zal vinden. Speelt zich ook af in de joods orthodoxe gemeenschap in New York.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 00:32 schreef vencodark het volgende:
De terugblikken.![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |